Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

13/3 kl. 09:23, av palachuck

Lilla Minna och pappa runkar åt varann

Del 4 av 4 i serien Lilla Minna

Pappa Olof kommer på sin dotter Minna när hon onanerar utanför verkstan medan hon tittar på hans stora kuk. Det blir jättepinsamt, tills de bestämmer sig för att göra det bästa av situationen. För de vill ju egentligen, båda två...

Sperma.

Vilken fantastisk uppfinning det är, tänkte Minna.

Sperma. Det både låter och smakar gott.

Ända sedan hon hade suttit på knä bakom utedasset och i hemlighet tagit emot pappa Olofs jättesats var hon besatt av sperma. Hon ville duscha i sperma, bada i sperma, få sperma överallt på sin kropp. Och framför allt ville hon ha den i alla sina hål.

Vilken dröm det måste vara för mamma, att när som helst kunna få pappas stora kuk intryckt till roten i fittan och känna sperman fylla en.

 

Hon skämdes litegrann över sina fantasier. Hon var trots allt bara 15 år och hade inte kommit i puberteten fullt ut ännu. Ändå drömde hon varenda minut om pappas sås.

Och framför allt ville hon blanda in sin fitta i ekvationen.

Pappas stora kuk plus Minnas flickfitta är lika med hundra procent njutning. Det var kontentan av Minnas dröm.

Men hon antog att pappa inte ens visste om att hon spionerade på honom. Hon hade varit så försiktig och hemlig i sina närmanden och tjuvtittanden bakom verkstan att han inte borde märkt henne. Han kanske ANADE att hon suttit utanför dasset den där underbara gången för en vecka sedan och fått hans sats över sig, men han kunde inte VETA det.

 

Nä, det fanns inte en chans att komma lika nära igen. Och om chansen ändå skulle uppstå skulle hon inte våga ta steget. Det var trots allt pappa. Det skulle vara för skämmigt. Och att göra något som gjorde att de rörde vid varandra på ett sexuellt sätt skulle innebära incest, och incest var förbjudet. Det var lika bra att hålla det på onaninivå.

Ändå kunde hon inte låta bli att fantisera om honom nu när hon satt bakom verkstan för hon visste inte vilken gång i ordningen och kikade genom fönstret. Därinne hade pappa just lagt fram sina tidningar och tagit fram sin kuk.

”Gud, den är så stor”, mumlade hon drömmande för sig själv när hon såg den styvna i hans näve där i dunklet.

 

Olof stod i verkstan och runkade sin kuk. Han hade bläddrat fram en favoritbild i TEEN TOYS på en ung flicka som dragit upp sin lillflicksklänning och visade den kala fittan för fotografen. Det gick lätt att tänka sig att det var Minna.

Ååh, det var så skönt att hålla i kuken. Att runka var det bästa som fanns på hela jorden. Och snäppet bättre blev det då han genom videokameran samtidigt kunde se Minna pulla sig själv utanför fönstret. Lena var hemma i Stockholm, så det fanns ingen chans att varken han eller Minna skulle bli påkomna. Bara att tuta och köra med andra ord. Han sparkade av sig de trånga shortsen och tog ett nytt grepp.

 

Han såg hur Minna bearbetade sin klitoris. Det glänste av fittsaft, hon stack in ett par fingrar och hämtade mer saft för att kunna onna bättre. Tack Clas Ohlson för att ni har såna suveräna kameror, så att vi pappor kan smygfilma våra kåta döttrar. Olof drog lagom långsamt förhuden upp och ner för ollonet och kände hur bamsen växte i näven.

Han hade knappt hämtat sig sedan händelsen förra veckan då han knullat kvisthålet på dasset och sprutat över Minna. Han tror i alla fall att han gjorde det. Han hade hört rörelser på andra sidan väggen medan han hållit på, och när han senare hade letat efter sperma i gräset hade det inte funnits en droppe. Han kom så jävla hårt att det måste funnits någonting på marken. Men nej, ingenting. Enda orsaken kunde vara att satsen hamnat på något annat – eller någon annan.

Hans dotter var så nära men ändå så himla långt borta.

 

Han ville ta det ett steg till. Men hur skulle han göra det? Han kunde knappast fråga Minna om hon ville knulla. Knulla var förresten incest och förbjudet, så det fanns inte på kartan. Skulle han fråga om hon ville runka av honom? Av allt hon viskade och mumlade där framför dolda kameran så ville hon det. Men fantasier och verklighet var två vitt skilda saker.

Han stirrade på videoskärmen och Minnas fitta och runkade lite intensivare. Så skönt. Han kände ådrorna i handflatan av den betonghårda styvnaden.

Då plötsligt kom han på det.

De skulle inte bli påkomna av Lena. Men tänk om han skulle komma på Minna? Kunde han låtsas höra något bakom verkstan? Att låtsas tro att det var något annat, och helt enkelt gå fram till fönstret? Men sen då? Vad skulle han göra sen? Inte en aning...

 

Minna satt på huk med benen brett isär. Det var så skönt när mamma inte var här, då behövde hon inte vara orolig att bli påkommen. Hon kunde njuta av synen av pappas stake och onanera sig mätt.

”Åh, pappa, du har så fin stake”, viskade hon för sig själv. ”Så stor fin pappastake. Ååh, jag vill ha din pappastake. Snälla ge mig den, jag vill suga och runka och knulla med den.”

Hon bearbetade fittan så det stänkte saft över handen. Hon var så himla kåt, så himla kåt på pappas jättekuk. Hon ändrade ställning i gräset för att komma åt bättre.

Men när hon kikade in genom fönstret igen så var pappa inte där. Allt hon såg var arbetsbänken och de uppslagna tidningarna och diset som virvlade runt i luften som om något rört sig i det. Men ingen pappa...

”Minna? Är det du?”

 

Från ingenstans stod pappa där alldeles innanför glaset. Han var så nära att han upptog hela synfältet. Minna stirrade oförstående några sekunder, innan hon kom på sig. Hon hade inga trosor. Och vad värre var: hon hade fortfarande fingrarna i fittan.

Bråkdelen av en sekund tog det innan atombomben exploderade i hennes hjärna.

NEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJ!

Hon störtade upp, kastade sig bort från fönstret, rakt ut mellan krusbärsbuskarna. Det rev i skinnet men hon brydde sig inte. Hon kunde bara inte vara kvar. Måste bort.

”Minna vänta!” hörde hon bakom sig.

 

Olof såg efter Minna.

Det hade gått över förväntan. Hon hade inte sett honom förrän han dök upp vid fönstret. Men han hade inte räknat med att hon skulle få sådan panik. På en sekund var hon uppe och iväg rakt genom buskarna.

”Minna, vänta!” ropade han genom glaset, men hon hörde inte.

Panik. Kortslutning. Det var vad Minna fått. Det hade han inte räknat med. Verkligheten var inte alls lika lätt som fantasierna man målar upp.

Men så här kunde han inte lämna det hela.

 

Han vände sig om och rusade genom verkstan och PANG ut genom den stängda dörren.

Där ute lyste solen som en strålkastare rakt i synen på honom, fick honom att bromsa in ett ögonblick.

Alldeles runt husknuten hörde han trummande steg av fötter som sprang. Han satte fart igen.

”Minna, vänta!” ropade han. ”Vänta så får jag prata med dig!”

Där sprang hon, rakt över den torrt frasiga gräsmattan mot huset, den korta solklänningen fladdrade runt höfterna. Hon hade inga trosor under.

Olof var spänstig och vältränad, och framför allt var han större än Minna. För varje steg han sprang kom han närmare henne.

Minna såg sig över axeln, blicken var livrädd.

”Minna, förlåt! Stanna gumman så får vi prata”, flåsade han. Men Minna stannade inte.

 

Han såg att hon hade sikte på dörren. Antagligen skulle hon låsa in sig på sitt rum och aldrig komma ut mer. Det gick inte. Han måste reda upp det här.

”Stanna Minna!”

Han tackade gud för att det var en så stor tomt. Hon hade fortfarande bara kommit halvvägs till huset, de långa slanka flickbenen jobbade på. Men Olof var snabbare.

Han hade fem meter kvar till henne. Tre meter. Två, och en.

Med en utsträckt hand fick han tag om henne arm. Men Minna ville springa vidare, försökte slita sig lös med den följd att hon trampade snett och föll framstupa rakt i gräset. Olof försökte stoppa sig, men även han hade för hög fart. Han kraschlandade i gräset intill henne.

 

Efter en sekunds förvirring fick Minna styrsel på kroppen och försökte resa sig. Men då var Olof där och höll ner henne i gräset.

”Släpp! Släpp mig!” skrek Minna.

”Sschh”, hyschade Olof. ”Skrik inte så grannarna hör.”

”Men släpp då! Jag vill inte vara här!”

Minna sprattlade och försökte komma loss. Men Olof var större och tyngre och starkare. Det var ingen match att hålla henne nere. Han hade fått ett stadigt grepp med händerna om hennes överarmar och låg över henne och tryckte ner henne på marken.

”Lugn Minna. Lugna ner dig. Förlåt, det var inte meningen att skrämma dig.”

Han hade sitt ansikte rakt ovanför hennes. Minna vred sig bort, hon var för skamsen för att vilja se sin pappa i ögonen.

 

”Låt mig bara gå”, kved hon. ”Jag vill gå till mitt rum.”

”Förlåt. Jag förstår att om du vill det. Men vi måste reda ut det här.”

Ja, Olof ville verkligen reda ut det här. Han hade låtit lusten och upphetsningen ta över för en sekund, och då gick det så här fel. Och nu fanns plötsligt en risk att hans dotter alltid skulle hata honom och aldrig vilja prata med honom igen för detta korkade infall.

”Förlåt”, sa han igen. ”Det var inte meningen att skrämma dig.”

”Men det är inte det. Det är bara så skämmiiiiigt”, kved Minna och vred sig som en mask under honom. ”Låt mig bara gåå.”

 

Nu såg Olof vilken liten flicka hon egentligen var. Hon var ingen vuxen kvinna att ha sex med, hon var bara en nyfiken tonårsflicka som just upptäckt sin kropp.

”Okej. Jag ska låta dig gå till ditt rum. Jag vill först bara att du tar emot min ursäkt. Jag vill inte att det ska sluta med att vi är ovänner.”

”Vadå?” sa Minna med huvudet bortvänt och ansiktet dolt bakom det blonda håret.

”Se på mig och låt mig säga förlåt. Det var inte min mening att det skulle bli så här. Jag hörde något bakom verkstan och trodde det var en mus eller nåt. Sedan var det inte meningen att du skulle se mig ... se mig så här.”

 

Minna stillnade. ”Det var inte meningen att du skulle se mig heller”, sa hon. ”Jag var så dum att stå där bakom och smygtitta. Jag ska aldrig göra så mer.”

Olof skakade på huvudet. ”Det gör ingenting, alla ungdomar är nyfikna. Det är inte så konstigt att man vill tjuvtitta. Jag är bara arg på mig själv över att jag inte gjorde min business på ett diskretare sätt.”

Minna låg fortfarande med ansiktet skamset bortvänt. Men hon hade lugnat ner sig.

”Jag skulle inte gått dit”, sa Minna. ”Jag skulle bara suttit och läst min bok så hade det här aldrig hänt. Du tycker säkert att jag är så himla pinsam, du såg ju mig också.”

”Nej då. Jag tycker inte alls att du är pinsam, gumman.”

 

Olof släppte lite på sitt grepp om Minnas armar, men han fortsatte att hålla henne nere. Han ville inte att hon skulle springa iväg utan att han fick säga förlåt.

”Faktum är att jag gjorde precis samma sak när jag var tolv”, sa han.

”Vadå? Smygtittade du på nån?” Nu kikade Minna på honom för första gången genom draperiet av hår.

”Ja...” Olof såg ner. Detta var rätt skamligt att prata om, men han kände att det var enda vägen för att nå fram till Minna. ”Jag smygtittade några gånger på min mamma när hon duschade när vi var på semester.”

”På farmor, eller?”

”M–hm. Pinsamt, jag vet. Men det är sånt man gör när man börjar upptäcka det andra könet.”

”Såg hon dig då?”

”Nej, det gjorde hon inte.”

Minna skakade på huvudet. ”Du ser. Jag är mycket pinsammare än du!”

 

Olof kände hur svetten rann över honom nu. Pannan och överkroppen var fuktiga efter den oväntade kraftansträngningen, och att ligga här och brottas mitt på gräsmattan.

”Du är inte pinsammare än jag”, sa han. ”Tvärtom skulle jag säga att vi är väldigt lika.”

”Hur då lika?”

”Jag tror att du är lika nyfiken på ... såna här saker som jag var i din ålder.”

”Vad menar du?”

”Ja, alltså, på det andra könet. Och att leka med sig själv.”

Nu svarade Minna inte, hon bara frustade till, någon sorts blandning av skratt och en avvisning. Hon ville inte erkänna.

”Kom inte och säg att du inte tycker det är skönt”, sa Olof lite förebrående.

”Vadårå. Det tycker väl alla.”

”Det är sant förstås. Men det är aldrig så skönt som när man först upptäcker det.”

”Hm.”

”Har jag inte rätt?”

”Kanske det”, muttrade Minna.

 

Olof fortsatte lirka. ”Är det inte jätteskönt kanske? Att röra vid sig själv?”

”Hm”, fnös Minna, men Olof tolkade det som ett ja.

”Och att drömma om någon annan medan man gör det?” frågade Olof.

Minna skakade på huvudet. ”Kanske det”, sa hon motvilligt.

”Jo då, det är det”, sa Olof. ”Som när jag smygtittade på min mamma. Eller när du smygtittade på mig. På min, eh...”

Nu tittade Minna fram genom hårgardinen igen. Olof såg hur svettig dottern var att ligga under honom. Men hon försökte inte ta sig loss.

”På din vad?”

”Jaa. Den där”, sa Olof och nickade neråt.

 

Minna kikade ner mellan deras kroppar. Olof hade plötsligt kommit på att han inte hade några byxor. Han stod på alla fyra över Minna som låg på rygg på gräset. Nu såg de båda på hans kuk som hängde slak från hans ansade buske. Stressen och springande och brottandet hade helt fått kåtheten att rinna av honom. Han rörde lite på sig, fick kuken att gunga till. Den var ungefär 18 centimeter i slakt tillstånd.

Själv låg Minna med benen brett isär, hälarna nerkörda i backen och fittan blottad eftersom solklänningen åkt upp när de brottats. Kuken dinglade rakt ovanför hennes underliv. Det var en så förbjuden syn.

”Jag tror att du tyckte det var rätt skönt att leka med dig själv medan du kikade på min... kuk.”

Minna såg fortfarande ner på den, och han förstod att hon tyckte om vad hon såg. Han hade ju hört henne fantisera genom dolda kameran. Men det kunde han inte säga eftersom hon inte visste om kameran.

”Drömde du inte om att få hålla i den medan du lekte med dig själv?” frågade Olof.

”Mm. Kanske det”, svarade Minna.

 

Olof såg sin dotter i ögonen. ”Skulle du vilja prova?”,

Minna tvekade lite. ”Prova vadå?”

”Hålla i den. Du får om du vill. Jag kommer inte skvallra för mamma.”

”Men man får inte”, viskade Minna.

”Du tänker på incest?” frågade Olof.

Minna nickade.

”Man får inte sticka in snoppen, då är det incest”, sa Olof. ”Men att hålla är inte så farligt.”

Minna bet tankfullt i sin underläpp. Olof betraktade henne. Gud, vad hon var söt. Blond med rena och vackra drag, fräknar på den solbrända näsan. Och stora blå ögonen som man kunde drunkna i. Och att hon var alldeles svettig och med håret i oreda gjorde bara det hela mer... djuriskt.

 

Nu märkte han dessutom något annat. Minnas bröstvårtor hade styvnat under solklänningen. Hon hade inga bröst, men väl utvecklade vårtor som nu stod som två spetsar under tyget. Då förstod Olof att hon var kåt. Riktigt kåt.

”Håll den. Om du vill.”

Minna funderade några sekunder till. Sedan sträckte hon ut handen och lyfte på den slaka, hängande kuken med den öppna handflatan.

Ohhh! Det gick som en elektrisk stöt genom Olof. Omedelbart började lemmen att blodfyllas när kåtheten kom över honom igen.

 

Minna såg på sin egen hand, på fingrarna som slöts runt pappas kuk.

Det var nästan som att det inte var hennes egen hand, som om hon såg någon annan göra det, för hon hade inte trott att hon någonsin skulle få göra det.

Det hade varit så pinsamt att bli tagen på bar gärning. Pinsammast någonsin. Hon hade bara velat sjunka genom jorden och låsa in sig på sitt rum och aldrig komma ut mer. Men så hade pappa hunnit ikapp henne och tryckt ner henne i gräset.

Hon trodde inte att det skulle kunnat ske, men sakta hade skammen övergått i ett samförstånd. Pappa hade pratat med henne och skammen hade lagt sig. Hon visste inte hur det ena hade lett till det andra, men nu låg hon här med handen löst runt pappas kuk.

”En daggmask”, sa hon. 

”Nja, en ovanligt tjock och ovanlig lång daggmask i så fall”, sa pappa som inte verkade uppskatta liknelsen.

Minna fnissade till. ”Vad mjuk och len den är.”

”Mmm. Dina händer är också lena. Så lena och sköna”, sa Olof lågt.

Minna lekte med kuken. Tog ett mjukt grepp och slöt fingrarna om den. Det fanns plats för båda händerna, så lång var den, men det var svårt att nå när pappa låg ovanpå henne.

 

”Mm, precis så. Krama den mjukt så ska du se att det händer något”, mumlade pappa, och då gjorde hon det, tog ett stadigare grepp.

Genast började den växa mer. Skaftet tjocknade som när man blåser upp en badring. Från att ha varit sladdrig och lös fick den stadga och hårdhet. Och framför allt: den växte på längden.

Alla dagar och kvällar som hon lekt med sig själv medan hon drömt om att få hålla i pappas kuk. Nu hade hon den i handen.

”Åh, den är så tjock, pappa”, viskade hon medan hon kände hur den svullnade.

Här låg hon på rygg i gräset med pappa på alla fyra över sig. Det var varmt så att de svettades floder. Gräset skavde genom solklänningen, men det brydde hon sig inte om.

De såg båda ner på den fängslande föreställningen med dotterns späda flickhand som undersökte sin pappas stora styvnande lem.

”Tycker du om att hålla i pappas kuk?” frågade Olof ansträngt.

”Mmm”, nickade Minna. ”Den är så himla stor. Och nu börjar den bli hård.”

 

Den växte på alla ledder, blev tjockare och längre. Det såg nästan ut som om hon höll i en falukorv, så grov var den mellan de smala fingrarna. Hon ändrade grepp, kände den spända huden som omslöt de kraftiga musklerna innanför. Huden kändes sträv, och ådrorna som stod ut bultade mot hennes handflata.

Pappa andades tyngre. Han var upphetsad. Stod på alla fyra och försökte skjuta rygg så att staken inte skulle beröra Minnas blottade underliv. Men det var svårt, den var så lång.

Ollonet var stort och blårött. Om Minna hade knutit handen hade näven varit ungefär lika stor, för det var otroligt svullet och glänste i solljuset. Hon bände ner staken, bort ifrån sitt underliv. Den var lika lång nu som hon sett den i verkstan, det var omöjligt att inte få den att vidröra henne.

”Den är 23 centimeter”, sa pappa.

”Som på en häst”, viskade Minna. ”Jättelång. Och så tjock, precis som hästarna på teve.”

”Tycker du om att hålla den?”

”Ja, pappa, det gör jag. Jag tycker jättemycket om att hålla i den.”

”Jag också, du har så skön hand. Vill du försöka runka den?”

”Hur?”

 

Hon hade sett pappa göra det, och hon hade sett det på filmer på internet. Men hon var osäker på om hon skulle kunna göra det rätt.

”Det är bara att dra handen upp och ner.”

”Så här?”

Minna försökte, men det gick sådär. Hon kunde bara göra korta rörelser eftersom hon knappt nådde ner.

”Längre. Dra längre upp mot ollonet och längre ner mot roten.”

Hon knep åt med fingrarna och försökte runka.

”Jag når knappt, pappa.”

”Okej, vänta då.”

Olof reste sig. Ställde sig upp på knä så att staken stod rakt ut i luften. Minna stönade till, synen gjorde henne alldeles oregerligt kåt.

”Låt mig känna mer, pappa...”

 

Hon sträckte ut handen och grep om staken igen. Hon ville aldrig någonsin släppa taget. Hon ville lära sig att runka ordentligt. Men pappa ville något annat.

”Vänta älskling, jag tror jag kommit på en idé.”

Olof gick bort till jordgubbslandet där det stod en skottkärra. Han drog ut den mitt på gräsmattan. Sedan hämtade han några dynor från hammocken som han placerade ut i skottkärran.

”Så. Kom”, vinkade han åt Minna.

Hon kom fram och lät honom styra och ställa och göra vad han ville med henne. Försiktigt hjälpte han henne att lägga sig på rygg i skottkärran med huvudet i den nedre delen närmast handtagen. Sedan drog han och rättade till henne så att benen stack ut över kanten i den högre änden. Nu förstod hon ungefär hur han tänkte. Hon skulle ligga på rygg med sitt blottade underliv rakt upp i vädret och benen spretande åt varsitt väderstreck.

 

Olof höll nästan på att svimma, så vansinnigt kåt var han. Från kaos hade allting ordnat upp sig till det allra bästa. Han mindes inte riktigt vad han sagt, men han hade fått Minna att inte vara arg mer. Och ännu bättre, allt hade vänt så att hon hade velat hålla i hans kuk. Och inte bara det, han hade fått henne att hänga med på en improviserad sexlek.

Hans sexiga 15-åriga dotter låg på rygg i skottkärran med sin underbara kala flickfitta blottad och rakt upp i vädret. Höjden var perfekt så att han kunde stå framför mellan hennes särade lår med sin betonghårda stake riktad rakt mot fittan.

Han lutade sig fram och tog tag med händerna i skottkärrans kanter. På så sätt kunde han hänga över henne så att staken fick en bättre vinkel och kom ännu närmare.

”Nu älskling fortsätter vi”, sa han.

”Ja, pappa.”

 

Minna sträckte sig upp. I ställningen som Olof hade över henne nu så nådde hon med båda händerna. Han höll på att svimma när de två späda händerna grep om det grova skaftet.

”Känns det bra så här, pappa?” frågade hon och började röra händerna upp och ner.

”Dra lite längre så att du kommer närmare ollonet”, bad Olof.

Minna gjorde precis som han önskade. Hon ändrade sitt grepp och började dra fram och tillbaka.

”Så här, pappa?”

”Precis så, Minna. Mmm, du är en så duktig flicka.”

Som Olof stod så hade han staken riktad rakt mot hennes fitta. Synen var hypnotiserande: en grov och lång stake som var riktad rakt mot en blöt och glipande flickfitta.

Hon var rejält fuktig nu, hans dotter, det kunde han se. Det blänkte mellan blygdläpparna.

 

Hon kämpade på där hon låg i skottkärran. Hon var vig som bara en 15-årig flicka kan vara, nästan dubbelvikt med benen brett isär och knäna i huvudhöjd. Svetten rann på dem båda två i sommarvärmen, de stod trots allt mitt på tomtens gräsmatta.

Olof sneglade sig omkring. Tänk om någon skulle dyka upp nu och se en liten flicka ligga i en skottkärra med sin pappa över sig och runka hans stake. Det skulle vara svårt att förklara. Men skit samma. Olof var så kåt nu att det inte fanns på kartan att sluta.

”Mmm, Minna, fortsätt så. Du runkar pappas stake så bra. Åh, så skönt du gör. Du är så duktig på att runka kukar. Så upphetsande att stå lutad över dig, att du ligger nedtryckt i en skottkärra som ett knullpaket och runkar min stake.”

”Inte knullpaket pappa, vi får inte knulla.”

”Nej, det ska vi inte göra. Men vi ska leka tills vi båda kommer. Jag vill se dig få en orgasm, och jag vill tömma mig över dig.”

”Ja, pappa, jag vill det, jag vill att du sprutar över mig. Snälla du måste göra det, jag har längtat så mycket efter det. Åhh, den är så stor, pappa. Så stor och hård och fin. Så härligt att äntligen få runka den. Jag har längtat så himla mycket, du måste spruta varenda droppe över mig.”

”Det ska jag, älskling, jag ska låta min stake spy ut en deciliter sperma över dig, jag är så kåt att jag kommer täcka hela dig i spermastrålar.”

 

Minna hade verkligen fått ett bra grepp, och hon runkade med kraftfulla tag. Uppenbarligen älskade hon att göra detta. De smala flickhänderna var starkare än de såg ut, de kramade staken för varje drag, och hela tiden såg hon till att ha den riktad rakt mot sin fitta. Det var tydligt att det var en av de mest upphetsande sakerna med det hela för henne, att få ha pappas kuk riktad rakt mot fittan. Det fick även Olof att bli kåt som ett höghus. Han var tveksam om han skulle fått plats i henne om han skulle få chansen, men det gjorde tanken ännu mer sexig: att vara omsluten av sin dotters riktigt trånga oskuldsfitta. Den var så underbart fin, hennes lilla mus.

”Får jag känna på dig, älskling?” frågade han.

Minna stannade upp ett ögonblick. ”Känna på min fitta?”

”Ja? Jag vill det.”

”Men inte med kuken? Det är incest, och det är förbjudet.”

Olof skakade på huvudet så svettdropparna stänkte. ”Nejdå, inte med kuken. Med fingrarna.”

”Ja, pappa, ja det får du.”

 

Det tog några sekunder för Olof att smälta svaret.

Han skulle få känna på sin dotters fitta.

Medan Minna fotsatte att runka staken så släppte han skottkärrans kanter och la andäktigt sina händer på insidan av låren. Fittan blev som inringad av greppet. Åhh, hennes hud och hennes hull var så spänstigt och tajt som bara en ung flicka kan ha. Han tog i lite och drog isär fittan. När Minna kände det så särade hon ännu mer på sina ben, nästan som spagat, så han kom åt att se bättre.

Ljusrosa var den, han såg både de yttre och inre blygdläpparna som var helt blöta av fittsaft.

”Åh, vilken fin fitta du har, gumman. Den är alldeles rosa och orörd inuti.”

”Inte orörd direkt”, fnissade Minna. ”Jag har varit där inne med mina fingrar.”

”Mmm, det har du. Men det har aldrig varit någon pojke där inne, varken med fingrarna eller kuken.”

”Nej, det har det inte. Du är först att få känna inuti mig, pappa.”

Olof drog med ena pekfingret runt blygdläpparna. Alldeles hala var de av saften. Flickebarnet var uppenbarligen lika kåt som han. Fingret cirklade längs runt längs utsidan tills det nådde det översta vecket. Där tog han sikte och placerade fingertoppen rakt på den ärtstora klitoris.

”Åhhhhh...” stönade Minna. Beröringen gjorde att det drog en rysning genom henne.

”Är det skönt?”

”Ja pappa, ditt finger kändes nästan magiskt. Gör mer.”

 

Minna var i himmelriket. Hon runkade pappas hårda stake som hon drömt om, och det gick bra. Den var så fet och hård, fick knappt plats i hennes små händer. Men hon jobbade på, och pappa tyckte att det var skönt.

Och nu lekte han dessutom med hennes fitta. Han massera området runt klitoris. Runt, runt i cirklar rörde han sig, och det var helt annorlunda mot när hon gjorde det själv. Då var hennes hjärna beredd på vad som hände, kroppen var liksom beredd. Men när pappa gjorde så var det något annat. Då och då lät han tummen träffa rakt på, och varenda gång rös Minna till. Hon var otroligt känslig där.

Vilken sexdröm det var, tänkte hon. Det var precis som filmerna på internet fast bättre, för hon var med själv. Pappa stod lutad över henne där hon låg i en skottkärra mitt på den stora gräsmattan en varm sommardag. De var nakna på underkroppen båda två, hon låg med benen brett isär och dubbelrunkade pappas jättekuk som var riktad rakt mot hennes flickfitta som var blottad och vidöppen.

 

Pappas kuk var så sjukt stor. Om hon skulle berätta om det här för Lisa skulle kompisen inte tro henne. Men hon ville göra det, hon ville berätta för henne, beskriva hur det kändes att hålla i den. Nån gång när de var på Coop hade Lisa gått fram till grönsaksdisken och tagit upp en rak och jättelång och jättegrov gurka. Här, håll, hade Lisa sagt. Minna hade tagit den. Så är det att hålla i en kuk, hade Lisa fnissat. Minna hade inte trott på det, så stora kukar fanns inte på riktigt, bara på internet. Lisa hade hållit med, det fanns nog ingen de kände som hade en så stor kuk på riktigt. Men nu visste hon att pappa hade en så stor kuk.

Det kändes precis som gurkan att hålla i den. Den var lika rak och styv, och ytan var ungefär lika soft, det var inte stel som att hålla i något gjort av sten. Och nu låg hon här och runkade den, såg förhuden glida av och på äppelollonet när hon drog händerna upp och ner. Lite skillnad var det mot gurkorna: pappas stake hade några tjocka ådror som man nästan kunde känna att de bultade av upphetsning.

Hon ville så himla gärna kunna minnas senare hur det var, ville alltid komma ihåg det här ögonblicket, hur det kändes att ha en så stor och hård stake i händerna. Och pappa gjorde det minst lika skönt för henne med sina händer.

 

”Åh, du gör så skönt för mig pappa. Det är så skönt när du masserar min klitoris.”

”Du har så fin liten flickfitta”, svarade Olof. ”Pappa älskar att sära på fittan och känna och leka med den. Så mjuk och len fitta har du, pappa skulle vilja leka med den jämt.”

”Ja, det vill jag pappa. Jag vill att du leker med min fitta så ofta vi kan. Och jag vill runka din stora kuk. Att vi runkar åt varandra så ofta vi kan. Runkar jag bra pappa?”

”Åh, ja, min flicka. Du runkar helt perfekt. Du har så små händer och min kuk är så stor, men ändå får du ett bra grepp och runkar så att det är skönt i hela kroppen. Få jag känna inne i fittan, Minna?”

Hon trodde aldrig att han skulle fråga. ”Ja gärna, pappa. Känn med fingrarna. Jag vill att du känner, du har så stora händer.”

Hon försökte att inte slå av på runktakten när hon kände fingertopparna röra sig vid mynningen. Med fingertopparna tog han tag i hennes blygdläppar och särade försiktigt på musen, öppnade pärleporten så att man kunde ana hennes inre. Så tog han ett par fingrar och förde sakta in dem i henne. Genast stannade Minna upp och slutade runka. Hon blev alldeles tagen av känslan av att bli penetrerad.

”Mmm, pappa, är det dina fingrar?”

”Ja, älskling.”

”Hur många är det?”

”Jag har två fingrar inne i dig.”

Minna blundade och njöt. ”Det är skönt pappa. Gör längre in.”

 

Olof stirrade på sin dotters fitta. Med fingrarna instuckna så kunde han trycka ena slidväggen åt sidan så att han såg rakt upp i hennes trånga slidgång.

Alldeles rosa var hon inuti. Så vackert och trångt det var. Gud, vad han ville köra in kuken. Det var på vippen att han faktiskt lät sig överväldigas. Men kuken i fittan var lika med incest, och det ville inte Minna göra, och det kunde han förstå och acceptera. Istället tryckte han in fingrarna längre, och snart hade han dem inkörda till knogarna. Då började han arbeta med dem. In och ut, in och ut, in och ut for de, och hela tiden hörde han hur det smackade fuktigt eftersom Minna var alldeles blöt av kåtsafter.

”Nu älskling knullar jag dig med fingrarna, känner du det?”

Minna slöt ögonen och njöt samtidigt som hon kramade staken med sina händer.

”Ja, jag känner det. Så skönt är det, pappa. Sååja, pappa, sååja, knulla på med fingrarna. Mmm, du kommer så långt in i mig. Det är så underbart att bli knullad av sin pappa. Jag älskar att ligga här under dig, pappa, och låta dig göra vad du vill med min lilla fitta. Ingen har rört den någonsin, du är först pappa, du är den förste som får knulla min fitta med fingrarna.”

”Jag känner det, älskling. Du är så vansinnigt trång. Det är knappt fingrarna får plats för din fitta är så trång. Men det går bra för du är plaskblöt, det glider som om någon hade hällt en flaska babyolja i din fitta. Du är så kåt, älskling, en så kåt liten flicka. Är det skönt gumman? Är det skönt att få fittan fingerknullad av pappa?”

”Mmm, ja, det är skönt. Jag vill att du gör det ordentligt, pappa, fingerknulla din lilla flicka djupt och länge. Jag vill ligga så här hela eftermiddagen och njuta av dina fingrar långt uppe i mig medan jag får hålla i din hårda hästkuk.”

Olof stötte med fingrarna så långt in han kunde komma medan han fantiserade om hur det skulle vara att få knulla sin trånga dotter. Med staken skulle han komma ungefär tre gånger så långt in. Men fingrarna gav honom en fingervisning, så att säga – det fanns ingen botten i sikte. Hans dotter hade en djup och hungrig fitta som skulle kunna ta emot rejäla stakar.

 

”Runka mera, älskling”, sa Olof, och genast satte Minna fart som en lydig flicka. Hon hade tappat takten när hon njöt av Olofs behandling.

”Gör jag bra, pappa? Tycker du om att leka sex med mig?”

”Ja, Jag älskar att leka sex med dig. Du knullar min stake med dina händer, och jag knullar din fitta med fingrarna. En så underbar lek, min älskling. Du är så duktig och gör pappa så kåt. Kan pappa få se dina bröst?”

Minna slutade inte runka, men hon såg upp på Olof.

”Men jag har inga bröst, pappa.”

”Jag tror att du har jättefina bröstvårtor. Får pappa se dem?”

Minna släppte kuken med ena handen och drog upp solklänningen så att hela hennes överkropp blottades. Olof drog efter andan – hans dotter hade de finaste och sötaste bröstvårtor i hela världen. De stod rakt ut som två hallon. Med fingertopparna undersökte han dem mjukt. Alldeles styva var de. Han smekte och nypte dem, och Minna ryckte till för varje gång.

”Mmm, det kittlar pappa.”

”Ska jag sluta?”

”Nej, gör mer. Jag vänjer mig.”

 

Medan han jobbade med ena handens fingrar i dotterns fitta, lät han den andra leka och smeka hennes kåtstyva bröstvårtor.

”Ahhh, runka på, min lilla flicka. Det är så skönt när du runkar mig medan jag får leka med din fitta och dina bröst. Du är en så liten outvecklad flicka, men ändå låter du din pappa göra nästan vad han vill med din kropp. Pappa älskar att se och känna din flickkropp, jag blir så upphetsad av att få knulla din trånga fitta med fingrarna och känna på dina flickbröst. Du är pappas sexleksak som jag alltid kommer vilja leka med, och du gör så skönt för mig.”

”Du gör skönt för mig också, pappa. Åååhhh så skönt när du knullar min fitta med fingrarna. Knulla hårdare pappa, och nyp mina bröst. Knulla fittan hårdare, jag vill att det ska vara som om du knullar mig med din kuk.”

Olof var på vippen att köra in den, så upphetsad blev han av Minnas prat. Ville hon göra det nu? Det var lika bra att fråga.

”Kan jag inte få göra det, älskling? Kan inte pappa få sticka in sin stake i din fitta? Pappa vill så gärna knulla din trånga lilla fitta.”

”Jag vill också, pappa, men man får inte. Du får inte knulla mig med kuken, Men med fingrarna får du. Du får knulla precis hur mycket du vill med händerna, det är så himla skönt.”

”Ja, jag tycker också det är skönt, min älskling. Vi ska inte knulla på riktigt, det här duger bra”, sa Olof som var glad att han hade en så klok dotter.

 

Så han knullade Minnas fitta med fingrarna så långt in som han bara kunde komma medan han pillade och lekte med hennes outvecklade bröst. Och Minna runkade hans jättestake som en besatt. Det var så underbart skönt att känna sin dotters händer runt staken, hon var en sann begåvning i att behandla stakar.

”Åh, pappa, du har så fantastisk kuk. Det är så upphetsande att inte kunna få riktigt grepp om den eftersom den är så stor. Jag älskar att titta på din kuk, den är som ett konstverk. Jag vill alltid hålla den och runka den. Och jag vill se den spruta. Pappa, jag vill att du sprutar över mig. Snälla, kan du inte spruta med staken över mig?”

Olof var i sjunde himlen. Med händerna knullade han och blev knullad av sin 15-åriga dotter. Han skulle inte kunna hålla sig så länge till, han började känna det underbara förskalvet i underlivet. Orgasmen var på väg.

”Ja, älskling, ja, pappa vill det. Jag ska spruta över dig. Det är det bästa med att runka, att få orgasm. Jag vill spruta över dig, min lilla flicka. Du ska få se hur jag sprutar på nära håll, om du runkar lika duktigt som du gjort hittills ska du få se pappa spruta en jättesats, och den kommer landa överallt på dig. Jag vill spruta ner din fitta och dina bröst och ditt ansikte.”

 

Minna stirrade på det blåröda ollonögat och runkade som besatt nu.

”Åh, pappa, jaa. Spruta över mig och i min fitta, pappa. Snälla, spruta i min fitta, fyll fittan med sperma.”

Olof blev om möjligt ännu kåtare. Hans egen dotter villa att han skulle spruta sin sats rakt upp i hennes underliv. Gud, det började koka i pungen. Han var på väg att komma.

”Det vill jag. Pappa vill spruta i sin lilla flicka. Nu kommer jag, älskling, nu kommer jag...”

Minna rättade till sig i skottkärran och tog ett stadigare tag om det grova skaftet.

”Kom i mig, pappa. Spruta in i mig. Öppna mig med händerna så att sperman kommer långt in.”

Olof var på vägt att komma, det var inte många sekunder kvar. Han visste knappt vad som hände, men han gjorde som Minna sa: han tog tag med båda handens fingrar och öppnade flickfittan på vid gavel som en plånbok. Återigen såg han långt upp i henne. Han tog ett lite steg närmare så att ollonet bara var en centimeter från att vidröra blygdläpparna.

”Sikta ordentligt nu, Minna. Åååhhh, jag kommer nu, jag kommer. Du runkar så skönt åt pappa. Sikta i fittan med pappas stora ollon.”

”Ja, pappa, jag siktar. Jag vill ha allt i mig. Varenda spermadroppe vill jag ha så långt upp i mig som det bara går. Ååhh, du har så stor stake och så stor pung. Du har lika mycket sperma som en tjur. Jag vill att du fyller hela mig med sperma.”

 

Minna var verkligen en duktig flicka. Hon snuskpratade och sa helt rätt saker, precis vad Olof ville höra för att nå klimaxtoppen. Och hela tiden särade hon på benen så att allt Olof såg var ett enda blottat underliv.

Han ställde sig bredbent med jättestaken riktad rakt in i sin dotters underliv. Det hade räckt med en liten knuff så hade han trängt in i henne så att bjässen drivits hela vägen till roten, så nära stod han. Skaftet var rött efter Minnas intensiva bearbetning. Trots att hon bara var 15 och aldrig hade hållit en stake förut så runkade hon honom som om hon aldrig gjort annat. Det var länge sedan han haft en sådan energi själv. Gud så hon runkade, hennes fjärilslätta fingrar fick hans underliv att mullra. Och med ens kände han hur gejsern kom till liv.

”Nu kommer jag, Minna. Nu kommer jag, nu sprutar jag över min lilla flicka...”

”Ja, kom pappa. Åh, spruta över mig, spruta sperman över hela mig, pappa. Jag älskar din pappakuk och din sperma. Kom pappa, spruta! Spruta i mig!”

”Ååh, Minna, jag kommer, åååååh...”

Olof lutade sig aningens närmare samtidigt som han bände isär Minnas blygdläppar. Det var i sista sekunder, för sedan överväldigades han av orgasmkramperna.

 

Minna runkade den grova ormen febrilt, och när hon inte trodde att den kunde bli större så kände hon hur staken tjocknade ännu lite till. Den var som en flexande biceps som nu var maximalt spänd.

”Åååhhh, Minna, jag kommer ...”, stönade pappa.

Nu skulle det ske! Minna stirrade på hästkuken som var spänd som betong. Det var som om hon väntade på en tidvattensvåg. Och sedan kom pappa.

Den nästan smällde när den första spermastrålen piskade hennes underliv. Hon siktade duktigt så strålen träffade bullseye rakt upp i fittgången. Men strålen var så tjock att det stänkte över blygdläpparna.

”Åhhh, Minna, ååååhhh!” stönade pappa.

 

En andra stråle sköt ut ur ollonögat. Nu drog Olof isär blygdläpparna ännu mer, så hela den rikliga spermastrålen fyllde upp Minnas fitta som yoghurt i ett glas.

”Ja, pappa, du fyller hela min fitta med sperma. Ååh, det är så sköönt, pappa, så skönt att fyllas av din pappasås. Fortsätt spruta pappa, spruta ner din lilla flicka.”

Minna runkade staken som i ett rus och styrde den som en brandslang.

Den tredje satsen vällde ut och lade sig som glasyrkräm över blygdläpparna. Och nu kände hon hur det hettade i underlivet. Synen av pappas häststake som spydde ut sperma över hela henne gjorde henne upphetsad bortom vett och sans. Medan hon runkade pappa till ännu en laddning sperma så kom även Minna.

”Å-å-å-åh, pappa, jag kommer. Åh, pappa, massera klitoris, massera hela fittan, smörj in den med din goda sperma. Åh, så skönt pappa, så skööönt...”

 

Minna överväldigades av orgasmen, fick hela henne att skaka. Men inte för en sekund slutade hon runka staken. Hon var i ett drömtöcken, jättekuk och spermakladdig fitta i ett enda dansande kaos.

Olof arbetade med händerna. Han knullade sin dotter med så många fingrar han kunde komma åt. Synen av en vidöppen 15-årig flickas fitta som var nedkladdad av sperma och hade fyra mansfingrar uppkörda i sig var överväldigande.

”Mmm, min lilla flicka, så trång fitta du har, en så trång och nersprutad fitta. Pappas lilla flicka är så duktig på att ta emot sperman. Ååååhhhhh...”

Olof kom igen. Minna var i ett orgasmrus, att vara så nedsprutad av den älskade sperman gjorde henne nästan tokig. Nu siktade hon så att laddningen spritsade rakt ner över hennes mage och bröst. Ååh, vad underbart att få duscha i sperma!

”Jag älskar sperma, pappa. Täck mig i sperma. Kom mer över mig, kom över din dotter. Det är så förbjudet att leka så här, men jag vill göra det ofta, jag vill runka dig ofta och få din sperma över mig. Guud pappa, spruta mer, spruta i mitt ansikte!”

 

I de sista vansinniga orgasmkramperna grep Olof sin stake och siktade med den mellan Minnas lår. Han drog några hårda runktag, och ännu en gång spändes staken och sköt ut en sats som träffade Minna rakt i ansiktet.

”Jag skjuter sperman i ditt ansikte”, stönade Olof. ”Jag sprutar min egen dotter i ansiktet.  Åhh, så skönt, så underbart skönt att komma över min egen lilla dotter. Du är så söt, och det är så underbart att få orgasm över hela dig. Jag vill göra det här varenda dag, få göra saker med din kropp och sedan tömma mig över dig, spruta ner hela ditt söta ansikte och din sexiga kropp med sperma.”

Minna bearbetade under tiden sin vidöppna och nerprutade fitta medan hon fortfarande skakade av den vansinniga orgasmen, bearbetade sin svullna klitoris med hela handen.

”Ja, pappa, jaa! Skjut mig med sperman, skjut mig överallt, i fittan, i ansiktet, över brösten. Så skönt att få en orgasm medan pappa sprutar sin sperma över mig. Jag älskar dig pappa, jag älskar din hästkuk och din sperma. Jag vill alltid att vi ska runka åt varann tills du täcker mig med sperma.”

 

Till slut ebbade orgasmvågen ut. Olof lyckades ställa sig upp på svaga ben.

Försiktigt hjälpte han Minna upp ur skottkärran. Flickebarnet var alldeles täckt av sperma. Olof hade nog kommit mer än han någonsin kommit tidigare i sitt liv. Men att få göra så förbjudna sexaktiviteter som att runka med sin 15-åriga dotter gör underverk för viriliteten.

Minna drog med handen över sitt ansikte. Olof hade lyckats träffa med en sats rakt över ögonen.

”Är du okej, gumman?” frågade Olof. ”Du är inte arg längre på pappa?”

”Nej, allt är bra. Tack för att du är en sån fin pappa som man kan prata med.”

”Tack själv för att du är en så fin dotter”, sa Olof och gav Minna en kram. ”Jag älskar dig.”

När han höll henne i sin famn kunde han känna sin slaknande lem tryckas mot dotterns nakna och nerkladdade underliv. Så nära men ändå så långt borta.

Minna backade undan. ”Jag måste nog duscha, pappa”, sa hon och kunde inte låta bli att skratta när hon såg hur nerkladdad hon var.

Olof började skratta han också. ”Säg till om du behöver hjälp med att tvåla in dig.”

Det ville Minna. I duschen hjälpte Olof sin dotter att tvätta underliv och bröst, och Minna hjälpte sin pappa att tvåla den grova falukorven till kuk - men det är en helt annan berättelse.

16 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#7

DG

En underbar serie om Minna och Olof
Hur går det i duschen Blir det en fortsättning
Kanske Mamma också vill vara med

1/4 kl. 14:26

#6

Ronneby

WOW vilken otroligt bra serie.

26/3 kl. 19:23

#5

Mister

Tack själv, Palachuck, för att du gör dina kåta vänner ännu kåtare.

15/3 kl. 17:09

#4

palachuck

Tack mina kåta vänner! Blir lite extra nyfiken på Sonia såklart, en kvinna som delar min fantasi om incestsex…

15/3 kl. 12:06

#3

Sonia

Älskar denna serie om Olof och Minna :)

15/3 kl. 10:11

#2

MalmöLars

Underbart och vad händer i fortsättningen, skriv vidare

13/3 kl. 21:48

#1

Håppy

Härlig serie! En fortsättning där även Lisa får vara med? Skulle vara intressant.

13/3 kl. 15:41