Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

14/3 kl. 09:22, av palachuck

Julklappen: mammas stora bröst

Det är jul, och mamma Anette har dåligt samvete eftersom hon inte har råd med julklappar till sin femtonårige son Kevin. Det enda hon har som hon är stolt över är sina stora bröst. Men dem kan hon väl inte ge sin son i julklapp. Eller...

Det var julaftons kväll. I alla hus firades det en härliger jul med god mat, stora släkten och massor av presenter. Det var i alla fall vad Anette tänkte. Alla hade en perfekt jul utom hon och hennes son Kevin.

Livet hade inte riktigt blivit som hon tänkt sig det efter att hon flyttat med Kevin från småstaden till Göteborg. Hon hade haft svårt att hitta jobb. Hon hade inga vänner. Pengar hade hon i princip aldrig. Och Kevin hade det inte så lätt i skolan. Han var femton och ganska vilsen och blyg. Han hade börjat komma i puberteten, men så vitt Anette kände till så hade han aldrig haft en tjej.

 

Nu var det julafton, och Anette hade velat ge Kevin något riktigt fint i julklapp. Men efter hyra och mat och andra nödvändigheter så var pengarna slut. Vad skulle hon göra?

De hade sett Kalle Anka, och ätit en rätt fattig julaftonsmiddag. Det blev köttbullar och potatis. De brukade ofta äta det, och vilken tur då att det hörde julen till. Det var ungefär som den berömda stillastående klockan – den går ändå rätt två gånger per dygn.

Hon märkte hur besviken Kevin blivit när hon avslöjat att hon inte hade någon julklapp till honom. Han hade gått in på sitt rum och stängt dörren och satt sig framför datorn. Och här satt Anette ensam och visste inte vad hon skulle ta sig till.

 

Hon hade ingenting. Ingenting som var något att ge bort i julklapp iallafall. Hon lät sin blick lämna teven och leta sig ner till sin egen kropp. Hon hade en tajt blus på sig, och det var inga problem att se att hon visst hade någonting som hon var stolt över. Trots att hon var liten och smal, så hade hon ett par bröst som var större än de flesta kvinnor. Det putade på ett uppseendeväckande sätt när hon hade tajta kläder, som nu. Hon hade 65F i behåstorlek, och det skulle bara gå att gömma brösten om hon satte på sig en potatissäck. Det gick nästan inte en dag utan att män glodde och kommenterade och ibland till och med rörde vid dem om de var riktigt framfusiga. Anette hade inte så mycket emot uppmärksamheten, alla människor gillade väl att ha något som gjorde dem lite speciella. Synd bara att hon inte kunde ge bort sina bröst i julklapp.

Eller – kunde hon det?

 

Först kändes idén helt bisarr. Ge bort brösten i julklapp. Till Kevin, hennes egen son. Om inte annat så var det incest, och det var förbjudet.

Men efter lite mer funderande, när hon vant sig vid tanken, kändes den riktigt vettig.

Kevin var faktiskt en riktigt söt pojke. Det hade han alltid varit, och nu när han kommit i puberteten hade han fått något manligt över sig, han var mer välväxt och grov i kroppen.

Hon kunde inte förstå att sonen inte haft ihop det med någon tjej, Hon var nästan säker på att det var så, hon hade märkt på honom om han haft det.

 

Att ge sig själv, sina kvinnliga former, till honom kunde faktiskt vara bra på flera sätt. Dels att han fick en julklapp. Sedan kunde det leda till att han blev lite mer självsäker när det kom till tjejer, så att han kom vidare med det. Plus att Anette faktiskt längtade efter en man. Hon hade inte haft sex på tre år. Onanerat gjorde hon rätt ofta – sex var skönt! – men det räknades inte riktigt som sex. Och det där med incest, det kunde man nog se mellan fingrarna med när det var för en så god sak.

Efter lite mer funderande kom hon på att hon skulle göra det. Det fick bära eller brista. Om sedan Kevin inte ville, så hade hon försökt i alla fall.

 

Men hur skulle hon gå till väga rent praktiskt? Hon kunde knappast bara gå in i rummet och bjuda ut sig som ett fnask. Det måste ske på ett lite avspänt och kul sätt, då kunde det bli lustfyllt och i förlängning upphetsande. Anette reste sig och gick ut i hallen och in i sitt sovrum medan hon spånade. Hon såg sig själv i spegeln. Hennes bröstvårtor stod styva under blusen. Hoppsan, hon hade visst redan blivit lite kåt bara av tanken på detta.

Inne i sitt sovrum fick hon syn på den stora bruna filten som låg hopvikt vid fotänden. Den gav henne den perfekta idén.

 

Hon gick bort och lyssnade utanför Kevins rum. Det hörde ljud från datorn. Han tittade väl på någon actionfilm. På lätta fötter smet hon in i sitt sovrum och klädde av sig allting så hon var spritt språngande naken. Hon såg sig i spegeln. Mmm, nu när hon såg sig själv, den lilla kroppen med de överdimensionerade tunga fylliga brösten, gav det henne ännu mer självförtroende. Ingen man kunde väl tacka nej till detta?

En snabb titt ut genom dörren visade att vardagsrummet var tomt.

 

Anette tog med sig filten och kilade kvickt bort till soffan. Där bredde hon ut den och satte sig på den. Hon lutade sig baklänges och drog upp sina särade ben ända upp till axlarna. Hon var trettiosex år, men fortfarande smidig som i tonåren. Med benen uppe och maximalt särade så var hennes ansade fitta vidöppen, och de stora brösten bullade som två runda fotbollar hoptryckta av de uppdragna låren. I denna något utsatta kroppsposition började hon att vika över sig filten från alla håll tills hon var helt täckt och dold.

 

Anette andades djupt några gånger. Det fanns fortfarande tid att blåsa av detta. Hon kunde ångra sig, gå tillbaka till sovrummet och klä på sig och sedan titta på teve igen.

Men hon ville inte blåsa av. Hon villa göra detta, ville ge Kevin en julklapp att minnas. Hon kände med ett finger i fittan. Den var alldeles dyngblöt av kåtsafter. Och bröstvårtorna stod som två styva jordgubbar.

”Kevin!” ropade hon.

När hon inte fick något svar gläntade hon på filten och ropade igen.

”Kevin! Kom ut ett tag!”

 

Nu hörde hon hur han skrapade med stolen och reste sig från skrivbordet. Fem steg, sedan var han framme vid dörren. Dörren öppnades och hon hörde hans steg när han kom in i det dunkla vardagsrummet.

”Vad är det? Men ... vad gör du?”

Sonen lät högst tveksam. Han fattade direkt att hon satt där gömd invirad i filten.

”Jultomten var här förut”, sa Anette inifrån filtpaketet. ”Han bad mig hälsa att han lämnade din julklapp i soffan.”

”Men alltså ... vad håller du på med? Jag fattar väl att du har gömt dig där under.” Kevin lät nästan irriterad. Han hade inte förstått någonting ännu.

”Han sa att du ska öppna paketet i en viss ordning”, sa Anette under filten.

”Jaha? Vadå ordning?”

 

Anette kände en viss tvekan nu. Tänk om Kevin bara skulle skratta eller tycka att hon, hans egen gamla mamma, var hur pinsam som helst. Men det var för sent att backa. Det var bara att köra på och hoppas på det bästa.

”Du ska börja med att vika undan de två flikarna på sidorna. Du kan ta båda samtidigt eller en åt gången”, sa Anette.

”Okej, jag gör väl det då.”

Kevin satte sig på knä framför soffan. Han tog försiktigt ena fliken, den högra och vek undan den. Så blev han alldeles tyst. För där var mamma Anettes ena blottade bröst. Det var det enda man såg av det i övrigt väl inslagna filtpaketet, ett blottat bröst som bullade imponerande stort, med en styv bröstvårta som pekade rakt mot honom. Man kunde ana ett lår som höll bröstet på plats.

 

”Ta ... ta andra fliken nu”, sa Anette under filten. Hon såg ingenting och undrade hur Kevin reagerade eftersom han inte sa något.

Kevin vek undan den andra fliken och blottade bröst nummer två.

”Vad ... vad ska jag göra med de här?” Han lät alldeles torr i halsen.

”Det är dina julklappar”, sa Anette. ”Du får göra precis vad du vill med dem, för det får man göra med sina julklappar.”

 

”Vad jag vill?” sa Kevin. Han stirrade storögt på mammas bröst.

De var så himla stora. Han hade bara sett så stora bröst på porrfilmer på nätet. Ingen annan han kände hade så stora bröst, ingen utom hans egen mamma. Och nu hade han dem blottade framför sig.

”Ja, precis vad du vill. Om du vill röra dem får du göra det. Vill du smaka på dem får du det”, sa Anette som hoppades att han skulle göra det. Hon längtade till och med efter det. Det var varmt här under filten, men det la hon knappt märke till, hon var så kåt nu.

”Men ... du är min mamma. Det är förbjudet att göra saker med sin egen mamma.”

”Du sög på dem när du var liten bebis, eller hur? Det här är inte konstigare än det. Känn på dem i alla fall.”

 

Kevin drog djupt efter andan. Sedan la han båda händerna försiktigt på de väldiga kullarna.

Oh, de var så mjuka och runda och fylliga. Och STORA! Det fanns inte en chans att han kunde få plats med ett bröst i en hand. Han fick ta båda händerna för att hålla en tutte, och fortfarande räckte han inte till. Och bröstvårtorna sedan. De var som två fingerborgar som pekade på honom, och vårtgårdarna var två stora mörka cirklar.

 

Anette suckade av njutning när hon kände hur Kevin äntligen började massera hennes stora bröst. Hon kunde inte se något eftersom hon satt bakåtlutad med benen upp mot axlarna och inpackad i den bylsiga filten. Det var bara hennes hoppressade meloner som var ute i det fria, de var det enda som Kevin såg.

Han rörde sig tafatt först, men det var inte så konstigt. Huvudsaken var att han gjorde det, Om ett litet tag skulle han säkert bli bättre.

”Oh, så skönt det är när du masserar mammas bröst”, sa Anette.

”De är så stora, mamma. Jag brukar smygtitta på brösten utanpå tröjorna och skjortorna, men de ser mycket större ut så här.”

”Ja, älsklingen min. Jag kanske brukar försöka gömma undan dem så inte alla män ska stirra. Men nu vill jag att du ska se dem, att du ska leka med dem och massera dem. Ooh, det är så himla skönt när du leker med mammas bröst.”

”Får jag smaka, mamma?”

”Såklart får du det, min älskling. Smaka och sug precis hur mycket du vill, det är dina julklappar.”

 

Kevin böjde sig fram så att han kom åt att suga på de styva bröstvårtorna.

”Åh, älsklingen min!” kved Anette invirad i sitt filtpaket. ”Det är så skönt när du suger på mammas känsliga bröst.”

”Ja, de är goda, mamma. Dina jättestora bröst är så mjuka och runda, och bröstvårtorna är som spenar som man kan dia på hur mycket man vill.”

”Jag vill det. Jag vill att du ska dia så mycket du bara vill”, sa Anette. ”Det här är din julklapp, du ska behandla den precis som du vill.”

 

Kevin sög glupskt på mammas jättebröst. Han tryckte ansiktet mot brösten och vårtgårdarna och sög som om han var en bebis som ville ha mat.

Så satt de en stund i det spartanskt möblerade vardagsrummet. Teven stod på med låg volym. Soffan var gammal men mjuk och bred som en säng. Kevin masserade mammas bröst och sög på spenarna, och Anette stönade och njöt av behandlingen som hon fick. Det var länge sedan hon haft en man, och nu var det dags. Hon längtade efter kuk.

 

”Kevin. Tomten sa något mer.”

Kevin släppte bröstet med ett plopp och rätade på sig. Men nävarna hade han fortfarande på mammas mjuka bröst.

”Det finns ett paket till åt dig”, sa Anette.

”Ett paket till? Vad är det för något?”

”Om du viker undan den nedre fliken så finns huvudpresenten där.”

Nu släppte Kevin mammas bröst. Hon såg på filten som mamma låg inslagen i. Längst ner var det mycket riktigt en flik som låg stängd. Han greppade försiktigt spetsen på fliken och drog ner den.

 

Han hade säkert gissat det. Men ändå var han på intet sätt beredd på vad han fick se där under.

Det var mamma Anettes blottade fitta. Och den var inte bara blottad, den stod på glänt eftersom hon satt med benen särade och uppdragna till axlarna så att hon bokstavligt talat var dubbelvikt. Låren var vitt särade, vilket gjorde att blygdläpparna öppnat sig så mycket att man kunde se de rosa fittväggarna innanför. I ljuset från teven glittrade det om fittan eftersom Anette var så kåt att det rann safter ur henne.

”Är den också min?” frågade Kevin andäktigt.

”Ja, min älskade son. Den är bara din.”

 

Kevin såg på den, och på de blottade jättebrösten. I övrigt syntes inte Anette alls eftersom hon var inslagen i filten. Hon var dold som om hon inte fanns i rummet. Det enda man kunde se var två stora bröst och en vidöppen fitta, och det var precis så Anette hade tänkt ut det. Hon ville ge sin son sina fantastiska bröst som förmodligen var de vackraste bröst av den här storleken i Göteborg och i västra Götaland och kanske till och med i hela Sverige. Vilken karl som helst i världen hade garanterat velat ha den här julklappen – ett par jättebröst och en plaskblöt fitta att göra vad man ville med. Men det var Anettes älskade son som fick den, och det var han värd.

 

”Får jag göra vad jag vill med den?” frågade Kevin.

”Precis vad du vill. Och jag tror du förstår att jag också vill, för annars hade jag inte erbjudit dig den här julklappen. Mamma förstår nog vad du tänker just nu, och mamma vill att du gör exakt det.”

”Men det är ... förbjudet, mamma.”

”Älskling, mamma är inte här. Jultomten var här med några presenter åt dig, och nu ska du leka med presenterna. Mamma är inte här, vad du ser är vad som finns i rummet. Vad du sedan gör med dina presenter behöver ingen få veta.”

”Du får inte prata, mamma”, sa Kevin. ”Om du inte pratar så finns du inte.”

Anette förstod vad han menade. Om hon pratade med honom så var han tvungen att svara, och då var de två i rummet. Om hon var tyst, så var hon bara två stora bröst och en fitta, resten var dolt under filten utan att ses eller höras.

”Mamma ska vara alldeles tyst”, sa Anette. ”Från och med nu ska mamma inte säga någonting, så att du får koncentrera dig på dina julklappar.”

 

Några sekunder var det tyst utanför filten. Anette satt där utan att se eller höra, dubbelvikt med benen upp vid axlarna och fittan vidöppet. Sedan hörde hon hur det klingade till när han började knäppa upp sitt bälte, följt av jeansens blixtlås som drogs ner. Och då slog det henne – hon hade inte en aning om hur han såg ut där nere.

När Kevin var liten hade han alltid haft den största snoppen på dagis och i simgruppen. Det hade han efter sin pappa som hade varit välhängd. Det var den där jävla jättekuken som gjort att de separerat för åtta år sedan, hon hade inte stått ut med hans ständiga otrohetsaffärer.

Kevin hade kommit i puberteten för ungefär ett år sedan. Mycket kunde hända under ett sådant tidsspann. Anette hade dock inte en aning om hur han såg ut där nere.

Nu hörde hon hur han sparkade av sig jeansen och kasta undan kalsongerna. Sedan satte han sig på knä igen framför henne.

 

Ett rytmiskt ljud fick Anette att förstå att han förmodligen onanerade upp sin kuk just nu. Han stirrade nog på henne medan han gjorde sig styv. Herregud, vilken upphetsande tanke, hon var bara ett sexobjekt för sin son. Hon hade förvandlats från en mamma till den ultimata pojksexdrömmen: två stora bröst och en äkta, knullbar fitta.

”Nu mamma, nu är jag hård”, hördes Kevin med grötig röst. ”Nu vill jag känna ... där nere.”

Anette ville svara något, ville säga hur gärna hon ville att han kände på henne. Men hon höll tyst, ville inte förstöra stunden. Så hon kurade under filten med blottade jättebröst och fittan öppen och redo för behandling.

 

Kevin satt på knä framför sin mamma i soffan. Han hade tagit av sig på underkroppen, hade bara tröjan och strumporna på. Han stirrade som förhäxat på mammas blottade stora bröst. De var hoptryckta av låren som var uppdragna på var sida om dem så att de bullade som två fotbollar på hennes mage. Mamma var obegripligt vig och uthållig, han kunde inte fatta att hon orkade sitta på det där sättet så länge. Den bakåtlutade ställningen gjorde att mammas fitta var maximalt utvidgad och under fittan kunde han se stjärthålet mellan de särade skinkorna.

Gud alltså, han ryste till av den fantastiska synen. Två jättestora porrbröst, en rakad och vidgad fitta och ett blottat stjärthål. Och alltihop var hans egen mamma! Resten av mamma – armar och ben var invirade och huvudet dolt under filten – syntes inte och hördes inte. Hans egen snygga och yppiga mamma hade förvandlats till en sexleksak som han fick göra vad han ville med.

 

Med ena handen höll han sin stake styv genom att runka lätt. Andra handen smekte och knådade han nu de stora brösten med en liten stund, de var så fantastiska. De gjorde honom kåt och stenhård. Efter en liten stund spretade han med fingrarna och höll pek och långfingret alldeles mot fittan. Med fingertopparna gläntade han på blygdläpparna, tittade in på allt det rosa som fanns därinne. Han hörde hur mamma suckade. Hon njöt nog lika mycket som han. Men han var oskuld, hade bara sett fittor och bröst på bild, så han var lite osäker på hur han skulle gå till väga. Han ville fråga mamma hur hon ville ha det, men han hade bett henne var tyst, så han fick improvisera.

 

Försiktigt stack han in två fingrar i mammas fitta. Oh, det var alldeles halt där inne, och han kände hur fittväggarna slöt tätt runt fingrarna. Han tryckte in dem tills det tog stopp mot knogarna. Då drog han ut dem igen. Och så in, och ut igen. In, ut, in, ut. På ingen tid alls kände han att han förstod hur det skulle gå till. Det kändes helt rätt att vara i den blöta fittan.

Han böjde sig fram och sög på ena bröstvårtan.

Så här hade han sugit på mammas pattar när han var bebis, och nu fick han göra det igen. Det var så gott, så himla gott att ha mammas spene i munnen. Det var som att komma hem, att vara precis där han alltid ville vara, så tryggt och mysigt och upphetsande. Han ville alltid göra det, varenda dag från och med idag.

Han smaskade och sög medan han pullade mammas fitta, nu med tre fingrar. Hela vägen in till knogarna och ut igen pullade han, fram och tillbaka, medan han tryckte ansiktet mot de väldiga bomberna. Hela tiden hörde han hur mamma andades tungt av hans behandling, men hon var duktig och sa ingenting.

 

Anette kurade under filten som ett sexpaket och bara njöt av sin sons behandling. Han hade flera fingrar inkörda till knogarna i henne, och samtidigt sög han på hennes känsliga bröstvårtor. Hon hade alltid haft känsliga bröst, det kunde hända att hon till och med kom bara av att en älskare sög och masserade dem.

Nu behandlade Kevin hennes bröst så bra att det inte var omöjligt att hon skulle komma snart. Han var duktig på att ta hand om hennes kropp, ovan och aningens fumlig, men det var förståeligt. Snart nog skulle handgreppen sitta naturligt.

Men sedan plötsligt tog det stopp. Han drog ut handen och slutade suga. En sekund var hon rädd för att det tog slut nu. Men sedan kom hon på att det antagligen var nu det började.

Hon var så kåt att hon knappt visste vad hon hette. Hela hennes underliv brann, och brösten var så känsliga att varje beröring puttade henne lite närmare en första orgasm.

Och sedan kände hon det. Något runt och betydligt större än ett finger som placerades mot glappet mellan hennes blygdläppar, rakt mot hålet in i hennes underliv.

”Nu mamma. Nu är jag redo att använda min fina julklapp du gett mig”, sa han andäktigt.

Och så började han pressa på.

 

Anette drog djupt efter andan. Hon var så redo som en kvinna kunde vara.

Hon kände hur blygdläpparna vidgades när Kevins började sticka in sitt ollon. Hon förväntade sig ett pojkollon, men till hennes förvåning pressades blygdläpparna isär som om någon försökt stoppa in en persika i hennes underliv. Det var så stort!

Han pressade på, och på något intuitivt sätt förstod han att han var tvungen att hela tiden dra ut för att sedan pressa lite hårdare. Han juckade sakta med sin pojkstake, och vätan som fanns i fittan gjorde att han för varje tryck kom lite längre in.

Anette ville titta, hon ville hålla och känna på staken, för den var så stor. Kevin juckade och tryckte på och fick sin pojkstake längre och längre in i henne. Men ändå tog det aldrig slut, det verkade hela tiden finnas en centimeter till. Han var bara femton, men hade en kuk som skulle gjort varenda fullvuxen karl stolt.

 

Efter en liten stund hade han kommit in en decimeter ungefär, vad Anette kunde avgöra. Hon kände hur det stora ollonet fanns någonstans en bit upp i hennes underliv, och hur kukskaftet vidgade fittmynningen. Han juckade ömsint och försiktigt, tryckte upp sin pojkstake i henne en liten bit i taget.

Hon ville skrika åt honom att börja knulla nu, att börja stöta staken hårt. Men han tog det långsamt och varligt, som om han inte ville ha sönder henne. Hennes fitta kunde knullas hårt ville hon säga, man kunde knulla henne precis hur hårt och länge man ville, fittan älskade att bli knullad. Men det var som om han gjorde det med vilje, att han försökte driva henne till vansinne genom att hålla igen och INTE börja knulla henne.

 

Det fantastiska var att det inte tog slut på stake. När hon trodde att han inte kunde vara längre, så matade han henne med ännu en centimeter. Och han var grov! Hon kände hur stakens skaft pressade isär fittmynningen som om han stuckit in en brödkavel mellan hennes ben, en muskulös brödkavel som pulserade av en bultande kåthet.

Hennes son var rena John Holmes! För något år sedan hade hon googlat fram och onanerat till John Holmes-filmer. Det hade gjort henne oregerligt kåt att se det där köttmonstret utvidga kvinnors fittor och munnar. Hon hade inte haft en aning om att hon hade en pojke med precis samma rejäla organ i byxorna i sitt eget hem.

 

”Så skönt, mamma”, stönade Kevin. ”Det är så skönt att vara inne i dig. Du är så trång.”

Anette var på väg att komma av sonens ord. Hon hade aldrig kunnat anses trång, framför allt inte efter att ha fött barn. Men med sonens jättekuk så var hon faktiskt trång.

Hon ville svara, säga hur mycket hon älskade hans kuk, att ha den i sig och känna hur den vidgade henne så att hon nästan klövs på mitten.

Han fortsatte jucka sakta. Han hade verkligen inte bråttom, ville dra ut på sin julklapp så mycket det bara gick. Och nu kände hon hur han nådde en kritisk punkt. Han var uppenbart inte helt inne, men hans ollon hade börjat knacka på mot mynningen till hennes livmoder. Gud, hur skulle det här gå? Hade han nått hennes botten? Eller skulle han komma ännu längre? Hon hade onanerat med långa saker förr, men alltid stoppat vid livmodern.

 

Kevin juckade på utan att vara medveten om hur långt upp han faktiskt kommit i henne.

Skulle hon säga till? Nej, de hade en överenskommelse, hon skulle inte säga något, det kunde förstöra allting. Så hon höll tyst och bara lät honom pressa på.

Och pressa på gjorde han. Uppenbarligen fick han ta i lite extra nu när han kommit till hennes andra port. Hon stönade av påfrestningen när ollonet trycktes rakt igenom livmodertappen.

Och sedan, utan att hon var beredd på det, så kom hon i en rungande orgasm som fick henne att skaka till i en överväldigande krampryckning. Att penetreras ända upp i livmodern hade gett henne en chockstimulans som hon inte visste existerade.

 

”Är det okej, mamma?” hörde hon Kevin fråga.

Han hade märkt vad som hände.

”Oh gud ja. Mamma är okej”, sa Anette under filten. ”Du bara överraskade mig med din ... stora kuk.”

”Gör det ont? Jag vet att den är stor.”

”Nej, tvärtom. Fortsätt, älskling, fortsätt knulla mamma. Jag ska vara tyst.”

Kevin fortsatte att stöta, och han kom ännu en liten bit till upp så att Anette kände hur även hennes livmoder satt uppträdd på staken. Då till slut nådda hennes älskade son hela vägen in till roten så att deras kroppar möttes. Då äntligen drog han ut staken halvvägs och satte igång att knulla på allvar.

 

Kevin såg ner på sin stora och grova stake, såg hur den vidgade mammas saftglänsande fittläppar när den åkte in och ut. Det var så fantastiskt skönt att stå här på knä framför hennes blottade kropp, att pumpa staken in och ut i hennes trånga underliv och se hennes enorma juver till bröst gunga av stötarna. Mamma var en porrdröm, varenda en av hans kompisar skulle älskat att knulla henne. Men det var bara han som fick göra det.

”Åh mamma, du är så skön. Så skön fitta som är så hal och trång. Jag älskar att knulla dig, mamma. Älskar att sticka in min stora stake och knulla dig!”

 

Han grep tag i mammas meloner och knådade dem medan han stötte med staken. Hon var så trång, och när han var längst in så kände han hur det blev extra trångt runt ollonet, som om han hamnade i en extra trång ficka längs där inne. Så han lät staken vara kvar längst in och bara juckade. Åh, så underbart trångt det var att knulla mamma. Och mamma verkade njuta också på hur mycket hon stönade. Han försökte att inte tänka på henne som sin vanliga mamma som han umgicks med i vardagen, han ville bara att hon skulle vara en knull-leksak som han fått i julklapp.

 

Anette stönade och kved. Hennes storkukade son hade uppenbarligen upptäckt hur skönt det var att knulla hennes trånga livmoder. Han höll kvar ollonet ända längst därinne och bara stötte och stötte och stötte, och hon trodde hon skulle bli galen.

Här låg hon och begick incest med sin son, och bara det var en förbjuden tanke som gjorde henne superkåt. Men att han dessutom hade en större kuk än någon man hon hittills knullat, hans egen välhängde far inräknat, det var för fantastiskt för att var sant. Detta var verkligen den bästa julklappen hon kunde gett Kevin. Och samtidigt var sonens förbjudna, stenhårda tjurstake den bästa julklappen hon någonsin fått själv.

Hon låg hopbuntad, bokstavligt talat som ett knullpaket, och det var nog den mest obekväma ställning hon någonsin knullat i. Men det spelade ingen roll, för hon var kåtare än hon någonsin varit.

Kevin stötte och knullade hennes fitta så genomgrundligt som någon kvinna kunde önska, och då kom hon i sin andra orgasm. Den här gången kunde hon bara inte hålla tyst, utan hon skrek till och stönade medan hennes kropp darrade i okontrollerbara kramper.

 

Kevin ryckte till när mamma skrek. Han hade staken djupt begravd i hennes fitta när det hände, och då kände han hur hela fittan kramade åt om skaftet. Gud var skönt det var!

”Är det okej, mamma?” frågade han.

”Ja, det är okej.  Det är bara så skönt, Kevin. Du gör så skönt för mamma.”

”Det är skönt för mig också, mamma. När du knep åt så där så kramade du åt om staken, och då blev det jätteskönt.”

Det tog några sekunder, sedan svarade mamma. Hon verkade inte kunna hålla sig längre, utan hon började prata. Och det var okej, nu ville Kevin att hon skulle göra det.

”Det var för att du fick mamma att komma”, sa Anette. ”Du gör det så skönt för mamma.”

 

När Kevin förstod att allt var som det skulle så fortsatte han. Med ökat tempo drev han in sin gigantiska stake i sin egen mammas underliv, och den fysiska ansträngningen fick honom att svettas rejält. Han knullade mamma, och det var så otroligt skönt.

”Man får inte egentligen”, sa han flåsande. ”Men just därför är det så skönt, mamma. Det är extra skönt att knulla dig för att du är min mamma.”

”Jag känner precis likadant, min älskling”, svarade Anette. ”Det är så underbart förbjudet att ha dig i mig, min son. Mamma älskar att ha din stora stake långt upp i kroppen. Den är så stor, så himla stor.”

 

Kevin knullade som en hel karl, en kåt karl som hade precis en sådan jättekuk som alla kvinnor vill ha.

”Jag vet att den är stor mamma. Tycker du om att den är för stor?”

”Nej, den är helt perfekt, min älskling. Mamma har aldrig knullat med en så stor stake förut. Jag älskar det. Din pappa hade också en jättestor kuk, och den älskade jag att knulla med. Men du har en ännu större kuk. Mamma älskar sin pojkes jättekuk.”

Nu lirkade hon ut sina händer i det fria. Med ett stadigt grepp tog hon tag om sina juver till bröst och började massera och knåda och rulla runt med dem framför Kevin.

”Tycker du om mammas bröst, Kevin? Tycker du om att de är stora?”

 

Kevin knullade och stirrade på hur mamma rullade runt med brösten och nöp i bröstvårtorna.

”Ja, mamma. Du har de största och finaste brösten i världen. Jag har alltid älskat att se på dem utanpå kläderna, och jag brukar runka och tänka på dem. När vi varit på simhallen och du bara haft bikini har jag faktiskt runkat och kommit i bassängen ibland när jag tittat på dig.”

”Har du runkat i bassängen?”

”Ja, du har gjort mig så kåt då så det har gått på trettio sekunder. Jag har fått ut staken i byxbenet och runkat och sprutat i vattnet. Du har alltid varit mitt favoritrunkobjekt, bättre än alla andra tjejer.”

 

Anette njöt av Kevins snuskprat. Att han var så kåt på sin egen mamma gjorde henne ännu mer upphetsad. Hennes egen son såg henne som ett sexobjekt. Ja, det här var verkligen den perfekta julklappen.

”Oh oh oh, knulla på Kevin. Knulla mamma med din jättekuk. Du har en sån underbar stake, nästan som om du knullar mamma med din arm. Du har stake som en häst. Mamma älskar att incestknulla med din jättekuk.”

”Jag älskar dig, mamma. Jag älskar dig och vill alltid knulla med dig. Jag vill suga på dina jättebröst och knulla med dig varenda dag, mamma. Snälla säg att jag får använda min julklapp varenda dag resten av livet.”

 

Anette bara låg och tog emot nu, lät sin son köra över henne med sin köttpåle.

”Ja, o ja, Kevin, det får du. Jag vill det. Jag vill att du öppnar mammas blusar och morgonrocken och tar fram de stora mammabrösten. Och du måste knäppa upp mina byxor och dra upp kjolarna och känner på mammas våta fitta. Varje dag måste du göra det, mamma älskar att hennes pojke tar sig friheter och gör vad han vill med mammas kropp.”

”Ja, du har en så sexig kropp mamma. Det är så underbart att tafsa och smeka och känna på din kropp, att knåda dina jättebröst och sticka in fingrarna och staken i din fitta.”

 

Annette stönade där hon fortfarande hade huvudet dolt under filten. De hade inte sett på varandra under hela akten, hon hade bara varit en knulldocka. Men nu drog hon undan filten och fick äntligen se sin sexiga son. Och Kevin älskade att se sin söta mamma, se hela henne medan han knullade henne.

Anette smekte med händerna in under Kevins tröja, kände på hans bröstkorg. Sedan vandrade händerna ner och grep om den väldiga stakens rot.

”Åh, älskling. Vilken stor stake du har, som på en häst. Åh knulla mamma hårt, mamma vill bli knullad riktigt hårt av hästkuken!”

 

När hon sträckte sig ner så bullade hennes bröst nästan overkligt mellan armarna. Kevin stirrade på dem. Hans mamma var så sjukt sexig, så söt och liten och samtidigt med sådana överdimensionerade jättepattar. Han knullade som ett ånglok nu, stötte så djupt han någonsin kunde , staken var nästan uppe i mammas mage.

”Oh, du knullar mammas livmoder så skönt”, stönade Anette. ”Du kommer så overkligt djupt. Det är så skönt, så himla skönt, ohh, mamma kommer. Ååh min älskling, du får mamma att komma för tredje gången, ååååhhhh ...”

Anette skakade av en tredje orgasm. Den här var starkare än de andra, för nu fick hon full stimulans när hon även fick se Kevin och hans jättekuk. Fittan drog ihop sig i osannolika kramper.

 

Mamma Anettes orgasm stramade åt något otroligt om Kevins grova skaft. Och det fick även honom att puttas över gränsen.

Medan Anette fortfarande skakade som ett okontrollerbart knullpaket, så började den stora tjurkuken att krampa som en flexande biceps. Och sedan kom Kevin också.

Han tryckte in staken till roten och började spruta.

Någonstans i orgasmdimmorna uppfattade Anette hur hennes son också kom. Så hon drog honom till sig, höll honom längst därinne, fick in ena spenen mellan hans läppar samtidigt som hon kände hur hans stora stake krampade i henne.

 

Kevin sprutade och sprutade som en brandslang i sin egen mamma. Medan han sög på mammas stora tutte så kom han i den häftigaste orgasm han någonsin känt i sitt femtonåriga liv.

”Åååååhh, mamma, ååååhhh, jag kommer i dig, jag sprutar i dig mamma. Känner du hur jag sprutar i din fitta?”

”Ja, mamma känner. Kom. Kom i mamma. Kom, min älskade gubbe, spruta mammas fitta full med sperma”.

 

Anette kunde verkligen känna varenda skiftning när hennes egen sons jättekuk sprutade hennes livmoder full av sås. Hur det muskulösa kukskaftet spändes och spändes om och om igen i takt med att en ny stråle säd flödade ut genom det persikostora ollonet.

”Mamma, åh, jag älskar att knulla och spruta i dig. Så skönt att spruta din fitta full.”

Anette kramade sin son, smekte hans huvud medan han sög på hennes stora bröst och sprutade hennes fitta sprängfull av stråle efter stråle av sperma.

”Spruta på. Spruta i mamma. Mamma älskar det så mycket. Så skönt att fyllas av sin egen pojkes sås. Jag vill att du gör det ofta. Du får knulla och spruta i mamma så ofta du vill, för mamma vill det. Mamma älskar din hästkuk. Så skönt att begå incest med sin egen pojkes stake som är så stor och får mamma att njuta och komma mer än någonsin.”

 

Till slut stillnade orgasmorkanen. Mamma Anettes fitta hade lutat krampa, och Kevin kunde sakta lirka ut ollonet ur hennes livmoder och dra staken ur fittan. Anette var förundrad över hur stor den fortfarande var även i halvslakt tillstånd. Hon gav sin som en mjuk kyss på den svettiga pannan. Han hade jobbat så bra och gjort det så skönt för henne.

När hon såg glimten i Kevins blick så förstod hon att detta var den bästa julklapp han kunde fått, och att han skulle leka mycket med den framöver.

23 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#6

DG

Wow
Det här måste vi få läsa en fortsättning

3/4 kl. 22:49

#5

surfboykk

Kanske mamma bjuder på bakvägen i en del 2


¨¨








15/3 kl. 04:24

#4

MalmöLars

Härligt, skriv en fortsättning

14/3 kl. 21:45

#3

Kjell-Åke

Blir mamma med barn med sin son nu?
Kärleksbarn?eller Julklappsbarn?

14/3 kl. 17:10

#2

palachuck

Tack Mister! Vad roligt att du blir hård!

14/3 kl. 11:58

#1

Mister

Det här är överdrivet, porrigt och förbjudet. Just därför är det så härligt att läsa. Jag är inte lika välutrustad som Kevin men minst lika hård efter den här novellen.

14/3 kl. 10:08