Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

22/3 kl. 08:05, av AnneLisen

Tredje och sista steget med systersonen

Del 3 av 4 i serien Systersonen

Ännu en natt och ännu ett förbjudet steg med min systerson.

Vi vågade knappt se på varandra morgonen efter. Jag hade sovit lite längre på grund av den sena kvällen innan, så innan jag hann iväg till skolan så hade Robin kommit upp. Under den lilla stund vi var i samma rum var samtalet stolpigt och konstigt. Ingen av oss tog upp det som hänt under natten. Och det hade vi ju kommit överens om. Inte ett ord. Inte ett ord om att Robin, min systerson hade tafsat på sin moster och runkat i hennes säng. Inte ett ord om att jag, hans moster, hade runkat av honom och låtit honom spruta på henne.

Det var med lättnad som jag kom iväg till universitetet igen för att plugga med några kompisar. Jag hade dock svårt att koncentrera mig ordentligt, så när idén om att gå till studentpuben kom på tal så var jag inte sen att hänga på. Kanske kunde ett glas vin eller två få mig att tänka på annat. Och kanske fanns det något lämpligt manligt byte som kunde få glädjen att ge mig vad jag behövde.

Tyvärr gick det inte som jag tänkt mig. I takt med att berusningen tilltog så ville jag mer och mer bara åka därifrån. Mina tankar var ett virrvarr av känslor och funderingar. Hur mådde Robin efter det som hänt? Tänk om han mådde dåligt? Hade jag utnyttjat honom sexuellt? Visst att han tafsat på mig först, men jag hade ju ändå tagit det ett steg för långt och tagit hans penis i handen.

Jag åkte hem, för andra kvällen i rad utan uppnått mitt mål att hitta en kille att ligga med. Hade det någonsin hänt? Jag tror inte det. Med mitt utseende, som var helt okej, min lite kurviga kropp, men framförallt mina stora bröst så var det aldrig några problem att få någon på fall.

Det var så klart väldigt dumt, men jag kunde inte låta bli att återigen välja bort den stora t-shirten och de bekväma trosorna. Kanske var det berusningen och den molande kåtheten som fick mig att välja ett vitt tajt linne och ett par små stringtrosor som nattklädsel.

Robin låg redan i sängen när jag kom in i sovrummet, läsandes en tidning om dataspel.
"Hej", mumlade han osäkert.
"Hej", svarade jag kort och sedan blev det tyst. Helt plötsligt var vi som främlingar för varandra. Som två personer som precis träffats och ska sova tillsammans för första gången kan vara.

Utan ett ord stod jag mitt på golvet och med ryggen mot honom lät jag min morgonrock falla till golvet. En suck hördes från honom och jag vände mig om. Han tittade med stora ögon över tidningen på min kropp. På brösten som hängde tunga innanför linnet. På mina bara ben och på underlivet som enbart doldes av en tunn, liten bit tyg.

Jag undvek att titta på honom, men kunde känna hans blick på mig när jag gick fram till sängen och sedan kröp ner under täcket.

Jag ville att han skulle ta på mig, men han fick ju inte ta på mig. Samtidigt ville jag att han INTE skulle ta på mig, för det var ju inte okej. Men om han skulle göra det? Skulle jag säga nej? Kunde jag det? Vågade jag det? Min berusning och kåthet grumlade mitt omdöme och flyttade gränserna för min moral. Förbannat!

Till slut lyckades jag slumra till, men väcktes av en sökande hand. Jag tyckte mig höra ett viskat "förlåt" och något mer som mumlades fram. Handen smekte mitt ena bröst, och nu utan de tidigare kvällarnas stora försiktighet. Det var ändå en lätt smekning, men med hela handen, och avslutades med en lätt klämmande. Handen försvann några sekunder, men var snart tillbaka igen. "Måste..." mumlade han "...låta bli...", och så igen "...förlåt...". Sängen började gunga lätt och handen som smekte mig blev alltmer djärv. Över båda brösten, och nerför magen ända till troskanten sökte den sig.

Det gick knappast att klandra honom. Han var en ung hormonstinn tonåring, som låg i samma säng som en närapå naken fullblodskvinna. En kvinna som låtit sig tafsas på och som till och med runkat av honom. Och så ikväll, med min lockande klädsel och sättet som jag tog av mig morgonrocken inför honom. Jag hade inte direkt visat att jag var otillgänglig.

I takt med hans smekande händer så visste jag inte hur länge jag skulle kunna stå emot. Men han var ju min systerson. Jag fick inte låta mig lockas in i något mer. Kanske bara låta honom tafsa lite och låta honom runka av sig själv igen. Det kunde ju knappast vara förbjudet. Och det hade ju redan hänt kvällarna innan så en gång till gjorde väl inget? Men jag då? Och mina brinnande behov? Det fick bli mina fingrar igen som vanligt. Och imorgon skulle jag så fort som möjligt få tag i en av mina kk, och be att få komma över. Någon av dem skulle förstå och ta emot mig.

Min mur av motstånd rasade ytterligare när Robin plötligt nöp till i min ena styva bröstvårta. När han sedan sökte sig med handen neråt och smekte längst ner på magen med ett finger som smet in under trosans linning, så insåg jag att jag måste bryta. Jag vände mig bort från honom, men stack ändå ut rumpan mot honom. Tanken var att han skulle få runka av sig och tafsa på min rumpa, precis som har gjort någon kväll tidigare. Han förstod, i alla fall till en början. Gungandet i sängen och ljudet av förhud som drogs över ett kladdigt ollon var vid det här laget bekant. Precis som hans tafsande hand.

Men ikväll nöjde han sig inte med det. Han kröp intill mig och ett kladdigt ollon trycktes mot min ena skinka. Han runkade av sig och gned sig samtidigt mot mig. Vid ett tillfälle lät han gnida ollonet in mellan mina skinkor och jag stönade till av upphetsning. Till slut kunde jag inte låta bli längre. Jag sträckte mig bak och tog över. Några försiktiga utforskande drag på den stenhårda lemmen fick honom att gny av upphetsning. Han juckade desperat emot min hand för att öka stimuleringen, och jag fick en vild idé.

Han hade ju redan sprutat på min rumpa en gång, så varför inte igen. Min string var lite i vägen när jag lade hans hårda kuk upp mellan mina skinkor, men det funkade. Helst hade jag så klart velat ta av trosorna men det var att gå för långt. Med ena handen bakom ryggen, hållandes den hårda kuken mellan mina skinkor och den andra handen innanför mina trosor onanerandes så lät jag Robin börja torrknulla mig. Jag lät honom styra takten och förstod att han fick kämpa för att inte komma, eftersom han stannade upp efter bara ett fåtal juck, för att pausa ett par sekunder och sedan börja igen.

En orgasm började bubbla upp inom mig, när mina fingrar vant lekte över mina känsliga delar i fittan. Och när Robins nu välbekanta andhämtning fick mig att förstå att han skulle komma så tog det mig till gränsen. Samtidigt som den första laddningen varm säd spilldes ut över min rygg och rumpa så kom jag. Skakandes med den sprutande kuken mot min rumpa så tog orgasmen över min kropp i en kort stund. Den var dock alltför kort och ytlig. Som en miniorgasm vilken krävde mer.

Robin rullade bak på rygg, men instruktivt höll jag kvar greppet om hans kuk. Trots orgasmen fortfarande var den hård. Allt omdöme försvann när min starka fortplantningsinstinkt tog över all rim och reson.

Jag drog snabbt av mig trosorna och gränslade min systerrson som låg och andades tungt efter sin utlösning. Han stirrade fascinerar ner på mitt nakna underliv som hovrade över hans bultande organ.

”Inte ett ord om detta! Till någon! Någonsin!”, väste jag. ”Okej?!”
”Okej!” Svarade han snabbt utan att möta min blick.
I en plötsligt insikt om att han troligen var oskuld samt innebörden av det jag tänkte göra så lade jag sedan till.
”Vill du detta? Är det okej?”
”Ja, för fan! Ja!”

Med det tog jag tag om ståndet och lade toppen på plats vid ingången till min vid det här laget genomvåta fitta. Sedan sjönk jag långsamt ner på hans spermakladdiga kuk.

När jag tittade ner på min systersons ansikte, som var fullt av förundran och njutning, så blev det för mycket för mig. För påtagligt vem han var på något sätt. Ett plötsligt behov av att reducera honom till en skön kuk fick mig att slita åt mig en stor kudde och lägga över hans ansikte. Han försökte först att bort den, men när han insåg att jag ville ha den där lät han den vara. Med fokus på mig själv och min egen njutning började jag rida honom. Den stora hårda kuken som fyllde mig. Mitt underliv som gneds mot hans blygdben. Hela min tillvaro fokuserades på en enda central del i mitt underliv.

Jag satte händerna på den fortfarande pojkaktiga bröstkorgen och hävde mig upp och ner några gånger på den sköna lemmen. Från att bara ha ollonets topp i mig till att låta hela han fylla upp mig i hela dess längd. Åh så skönt det var. Dagar av väntan. Dagar av avhållsamhet. Dagar av retande. Allt behövde komma ur mig. Min enda önskan just då var att han skulle hålla sig tillräckligt länge. Vilken han såklart inte gjorde. Kunde man vänta sig något annat av en oskuld? Han sprutade alltför snart min fitta full under dova stönanden bakom kudden. Det var dock inget som lät mig stoppas.

En av ungdomens gåvor, den outsinliga lusten, gjorde att den unga tonåringen behöll sitt stånd länge nog för att låta mig rida klart. För veckolång väntan, vetskapen att jag tagit en oskuld, och det förbjudna i allt fick mig att brisera i en av mitt livs så långt mest intensiva orgasmer. Lyckligtvis var min lägenhetskompis inte hemma, för hon skulle inte ha kunnat undgå vad som pågick i mitt rum just då. Våg efter våg av oändlig njutning for genom hela min kropp, och tid och rum försvann.

När jag gled av Robin och landade i sängen bredvid honom så kände jag för första gången på en alltför lång tid en djup tillfredsställelse i kroppen. Dagar av spänning släppte och det tog inte lång tid innan sömnen tog över.

I drömmen låg jag i sängen hemma hos Peter, en av mina kk. Han låg bakom mig och lät sitt stånd pressas mot min rumpa. Den gled mellan mina skinkor långsamt upp och ner, för att sedan pressas in mellan mina ben. Ollonet gneds mot mitt underliv, pressades uppåt mot anus och mellangård. Steg för steg började drömmen glida undan och jag försvann från Peters rum. Jag kände igen mitt egen rum, och i gränslandet mellan sömn och vakenhet insåg jag snart att det bara varit en dröm. Men det trubbiga mjuka trycket av en hård penis mellan mina ben försvann inte. Och handen på min höft kändes verklig.

Jag älskade verkligen det där sättet att vakna. Som vanligt morgonkåt, och med ett långsamt förspel som tog en från sovandes till vaken. Ett förspel där man kunde vara helt passiv. Bara låta händerna och könsorganet från en man göra jobbet. Få kroppen redo. Bara ligga och sväva fram och tillbaka precis där sömnen mötte den verkliga världen. I det vakna tillståndet insåg jag någonstans att det var Robin som tog för sig och passade på. Jag orkade inte bry mig. Det var så skönt, och det vi gjorde kvällen innan hade ändå inneburit att en gräns hade passerats.

Uppenbarligen hade jag sovit hela natten utan att ha varit på toa, så jag låg fortfarande utan trosor. Inte konstigt att Robin inte kunde låta bli. Mina höfter tog ett eget beslut och vickades uppåt så att vinkeln mot den pockade kuken blev bättre. Mina blygdläppar som var fuktiga och svullna omslöt ollonet som pressades in mellan dem. Återigen blev jag penetrerad av min systerson, och det var underbart skönt. Hans hand höll krampaktigt om min höft när han började knulla mig hårt. Hans oerfarna, nästan desperata stötar, var snabba och djupa. Han stönade och flåsade. Jag lät mig knullas, låg bara still och tog emot. Gjorde mig tillgänglig för hans njutning.

Det var dock inte så att jag inte njöt själv. För det gjorde jag verkligen. Så snart kunde jag inte ligga helt still länge. Jag började röra på höfterna. Med slutna ögon och fullt fokus på den stora kuken som fyllde mig så skönt. Tills Robin grymtade till, grävde in sina fingrar i det mjuka hullet i min rumpa och började tömma sig i min kramande fitta. Hans kladdiga säd fyllde mig i varma pulser. Jag var så nära själv och visste vad jag behövde. Med den fortfarande hårda kuken i mig så stack jag ner en hand mellan mina ben och började onanera. Med fittan fylld av en grov lem så var det inte svårt att leka fram fram en orgasm och jag fick snart mina egna behov tillfredsställda.

Med sperman rinnandes ur mig steg jag upp ur sängen tio sköna minuter senare. Robin hade somnat igen, och en kort stund betraktade jag den sovande grabben. Hans fortfarande pojkaktiga utseende och lite späda ungdomliga kropp kontrasterade mot den stora lemmen som låg som en grov korv åt sidan. Det manliga i hans penis hängde på något sätt inte ihop med vare sig hans utseende eller min bild av min lilla systerson.

Med skuldkänslor gick jag till toan för att duscha av mig dofterna från nattens och morgonens övningar. Jag hoppade över frukost hemma för att komma hemifrån så fort som möjligt av rädsla för att behöva möta Robins blick.

17 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

Huldran

Men varför så rädd för att efteråt möta hans blick, har jag svårt att förstå. Gjort är gjort och kommer aldrig att vara ogjort!

Tack för berättelsen. Gillar! //Huldran.

28/3 kl. 01:57

#2

MalmöLars

Så härligt, skriv gärna en fortsättning

22/3 kl. 17:39

#1

DG

Hade gärna sett en fortsättning på denna lilla novell

Den är så upphetsande , det byggs upp en fantastic stämning i sängen

22/3 kl. 10:57