Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

24/4 kl. 12:08, av Per_fekt

Början

Del 1 av 4 i serien Otrohet är inte positivt

Oväntat

Jag satt med min kopp kaffe och tittade på klockan, det var snart dags att hämta min fru ifrån firmafesten. Jag tänkte på den sköna förmiddagen min fru Ebba och jag haft efter vi vaknade och hade härligt sex med varandra. 

Jag tänkte på hennes sköna kropp med fina former, fin fast rumpa och härliga bröst som kröntes av stora bröstvårtor över en markerad midja.

Vi var bägge 39 år och jag hade träffat henne på en fest hos vänner för 9 år sedan, hon var en ensamstående mamma men vi klickade direkt så det vart så att säga barn direkt. en dotter på köpet som var en härlig unge. Hon hade vuxit upp till en härlig tjej, 17 år gammal och hade både attityd och sexighet. Jag hade en bra kontakt med Beatrice eller Bea som han kallades.

 

Plötsligt ringde telefonen och väckte mig ut mina tankar,  " Pappa, kan du hämta mig när du hämter morsan? Snälla så slipper jag pendeln hem"

"Klart att jag gör det, var klar om 25 minuter så hämtar vi Ebba efter"

" Du är bäst" kvittrade Bea, " Då ses vi om 25, puss o kram"

Jag satte mig i bilen och bromsade in drygt 20 minuter senare och parkerade. Bea kom ut genom en port, fick syn på mig och styrde stegen fram till bilen, öppnade dörren och gled in. " Fan vad skönt och slippa pendeln, du är grym pappa! " Jag tittade på Bea där hon satt, En i mitt tycker för kort kjol och ett uringat linne med an kort jacka över så man såg klyftan mellan hennes bröst. Jag kunge inte låta bli " Är det inte lite kallt med den klädeseln?"  Hon log sött och svarade " ska man vara fin så får man lida pin"

Vi fortsatte under lite småprat till Ebbas jobb och parkerade utanför. " ska du hänga på och hämta morsan" frågade jag Bea och hon nickade till svar.

 

Vi gick fram till porten, tryckte upp den och gick in i korridoren och in i kontorslandskapet där festen var. Det var fortfarande en hel del folk kvar och en del kände jag igen sen tidigare besök, Hejade igenkännade på några och frågade om de sett Ebba. Någon svarade att hon och Niklas burit ner lite saker från festen till ett av föråden en traappa ner.

Bea och jag gick nedför trappan att tala om att vi där, men det var väldigt tyst, plötsligt hörde jag ljud från ett vilrum och gick tyst fram samtidigt som jag sa med låg röst till Bea att hon skulle vara tyst, Då hörde vi något som fick mig alldeles kallsvettigt " Fan vad skön fitta och röv du har" och svaret när jag kände igen Ebbas röst gjorde mig iskall " Snälla, Knulla mig hårt, djupare"

Bea och jag tittade chockartat på varandra när vi hörde, jag plockade snabbt fram mobilen och började filma samtidigt som jag öppnade dörren. Där på en brits låg Ebba med kjolen runt midjan, blusen uppknäpp så man såg hur brösten gungade av varje gång Niklas stötte in kuken i hennes fitta som man såg mellan hennes uppdragna och särade lår. De märkte alldrig att dörren öppnades då de var för upptagna av varandra. Jag någ hur Niklas stötte hårt och krampakigt i min frus fitta och sen snabbt drog ut kuken och hävde sig framåt, Jag såg hur Ebba gapade samtidigt som Nicklas började spruta, Min fru var där, höll i kuken och försökte få satsen i munne då vi hörde skriket " MAMMA, VA FAN". Jag såg hur de frös fast på britsen och hur Ebba vart alldeles vit i ansiktet när hon upptäckte oss. Jag vände snabbt och började gå därifrån alldeles kall invändigt, och jag hörde Bea bakom mig,snyftandes och hulkandes.

Vi tog oss för trappen och jag hörde frågan " Hittade du Ebba där nere!"  Jag var alldeles tom inuti och svarede med ett förvridet ansikte " Vi hittade Ebba och Niklas i vilrummet"  Bea och jag fortsatte att gå mot utgången, öppnade porten och gick til bilen, öppnade den och klev in. Då drabbade det vad jag sett mig med full kraft, hela jag kände mig tom, det gjorde ont i hela mig. Jag tittade på Bea och såg ilska och tårar i hennes ansikte. "nu åker vi hem". 

" Såg du, morsan låg där som ett spermaluder och bara tog emot" snyftade Bea när vi började åka. Vi satt bägge knäpptysta när vi åkte, Jag försökte ta en vad jag sett, hur Ebba hade legat där med fittan i vädret och tagit emot både kuk och sperma, Efter ca: 10-15 minuters bilfärd så ringe min mobil, jag tittade på displayen, Ebba stod det i fönstret så jag tryckte bara bort samtalet, " var det morsan" frågade Bea med låg stämma. "vad händer nu?" fortsatte hon. " det vet jag inte, jag måste få fundera på det" svarade jag. Tomheten och smärtan jag kände va obeskrivlig. Jag väcktes ur mina tankar av telefonen som ringde igen, men jag tryckte bort samtalet. Det pep i telefonen nästan omedelbart av SMS, man jag tittade inte utan stängde av den. 

Vi satt bägge med våra tankar när vi fortsatte hemåt, parkerade bilen och gick in. Jag satte mig vid köksbordet och såg bilden framför mig, hur Ebba låg där med låren särade. Jag hörde hur det ringde i Beas mobil och hon svarade, sen gick hon in på sitt rum och stängde dörren.

Själv så vart det badrummet och sedan hämtade jag kudde och täcke och lade mig i gästrummet. Mentalt utmattad somnade jag efter en stund.

Jag vaknade vid 7-tiden på morgonen, gick förbi vårt sovrum och noterade att sängen var tom och orörd, ner och satte på kaffe och satt med mina tankar och funderade en massa. Tog min mobil och startade den, 5 missade samtal och ett par SMS. Samlade ihop mig när jad såg att SMS:en var från Ebba och öppnade dom.

-Snälla, förlåt mig, svara är du snäll!

Det andra var att hon skulle sova hos sina föräldrar inatt. Jag kunde inte låta bli att titta på filmen när Niklas och Ebba hade sex och kände mig förbannad och sviken. Jag skickade en bild ur filmen till Ebba med texten "så fort jag blundar så ser jag detta i mitt inre".

Jag kollade Niklas på Facebook och kontaterade att han var 28 år och hade en sambo på 27 år. Funderade på vad som hänt, var det en engångshändelse elle något som pågått en längre tid.

Jag hörde hur det rasslade i Beas rum och efter en stund kom hon ut i mjukisbyxor och ett linne. Hon klev fram och satte sig gränsle i mitt knä och gav mig en hård och lång kram. "Du vet att jag älskar dig, för du har alltid funnits där för mig" Jag blev varm över hennes kram och hennes ord. 

"Jag pratade med mamma igår efter vi hade kommit hem, Hon grät så jag knappt hörde vad hon sa. Hon var så ledsen och bad oss om förlåt. Hon sa att hon skulle sova hos mormor och morfar inatt för hon skämdes så jävla mycket för att komme hem"

Resten av dagen var som ett töcken, jag ältade det som inträffat, och jag var så förbannad på Ebbas arbetskamrat som knullat henne och på Ebba. Jag funderade på om jag skulle skicka filmsnutten till Niklas sambo. Jag hade hittat alla hennes kontaktuppgifter på hitta.se, 

Bea och jag fixade lunch tillsammans och Bea tog i mig mer, la handen på min arm och kramade till, små varma tröstade beröringar.'

"Vad händer nu?" frågade hon och tittade på mig " Du ska veta att jag står på din sida med tanke på hur morsan låg där och tog sperman över sitt ansikte "

"Jag vet faktiskt inte" svarade jag " Jag både hatar henne och älskar henne i en djävla röra, Vad sa hon med inatt när du pratade med henne? "

" Hon grät mest och hoppades att vi inte avskydde henne nu, Jag frågade hur fan hon hamnade där men fick väl inget rikitigt svar"

Vi åt färdigt under tystnad och Bea plockade av bordet. När hon for fram i köket så kunde jag inte låta bli att notera att hon vuxit upp och blivit en kurvig ung kvinna.

Plötsligt plingade det till i mobilen, Det var SMS ifrån Ebba. . Jag öppnade meddelandet som mycket riktigt var från Ebba. " Förlåt snälla, jag skäms så jävla mycket,"

Jag tryckte på ring upp och det gick fram 6-7 signaler före Ebba svarade med en hulkande fört, nästan viskande.  " Förlåt, förlåt snälla, kan du någonsin förlåta mig," 

" Dags att komma hem nu så får vi se var vi står nu, vad som händer! "

" Jag kommer hem idag eller imorgon, jag måste samla ihop mig lite, förlåt för att jag gjort dig så illa, älskar dig " viskade hon. " Vet inte vad jag ska göra nu" snyftade hon.

" Börja med att komma hem så får vi ta det därifrån men ring och prata med Bea också. Men du är inte förlåten så du vet"

"Jag förstår det" snyftade hon " jag gör vad som helst bara ni förlåter mig! 

"Och hur kommer det gå på jobbet då? Alla vet väl att du och Niklas knullade i vilrummet?" Jag hörde hur Ebba tog omtag och grät ännu mer. Du vet att i morgon är det arbetsdag!" sa jaglite elakt

Jag gick till Beas rum och knackade på dörren, "kom in" hörde jag. Öppnade dörren och stannande tvärt. Bea höll på att klä på sig så hon stor i trosor och bh. Långa ben och kvinnliga höfter, en platt mage och en hög fast byst. Hämtade andan lite och mötte Beas blick. Ett litet leende lekte när hon såg hur jag stirrade. " Öhh   Mamma kommer hem idag eller imorgon. Hon behöver samla sig lite först. Hon skulle ringa dig och prata lite"

" Ja, hon vart ju onekligen tagen med byxorna nere, eller snarare med kjolen runt midjan" sa Bea med ett litet fniss. "Så är allt frid och fröjd nu eller?"

"Inte alls, det kommer säkert bli en del hårda ord så du är förvarnad!

" Du har inte gjort något galet eller fel så du vet. Du är bäst pappa" Bea klev fram till mig och gav mig en hård kram endast ifärd trosor och bh, det var så jag tappade andan när jag kände henne emot mig och när hon släppte taget smet jag ut ur hennes rum.

Jag hade gått och lagt mig tidigt, fortfarande i gästrummet med alla tankar snurrande i huvudet när jag hörde ytterdörren öppnas. Jag förstod att Ebba kommit hem nu. Jag hörde hur hon tassade runt, var in i badrummet och sedan gick in i vårat sovrum. Efter någon minut så kom hennes fotsteg närmare, stannade utanför gästrummet och väldigt tyst så öppnades dörren, Jag hörde hur hon gick fram till sängen och hur hon snyftade lite. " Förlåt att jag gjort dig så illa, Jag älskar dig så mycket och jag vet inte hur det kunde bli så".

 

Jag vaknade i vanlig tid men kände det var måndagmorgon, trött och jävlig efter helgen mentala urladdning. Satte på kaffe och gick sedan till badrummet, efter så satte jag mig med morgonkaffet och frukost, normalt så åt Ebba och jag alltid frukost tillsammans men idag var det tyst i huset. När jag nästan var klar så hörde jag att någon var i badrummet och sedan hur fotsteg som närmade sig. Ebba kom in i köket, tyst med rödgråtna ögon. Jag tittade på henne och hon tittade tillbaka några sekunder och vek sedan undan med blicken.

"det finns kaffe färdigt" sa jag kort och reste mid samtidigt.  "tack" hörde jag Ebba viskade fram.

Jag gick ut i hallen och klädde på mig för att åka till jobbet, klev ut genom dörren och sade inte ett ord. Jag kunde inte låta bli att tänka på hur det skulle vara på jobbet för Ebba idag!

Vid lunch ringde mobilen, jag tittade på displayen och såg det var Ebba, funderade några sekunder och tryckte sedan bort henne, 2 minuter senare så pep telefonen, SMS ifrån Ebba " Snälla, svara, det är viktigt!"  Det gick ytterligare 5 min så ringde Ebba och jag svarade " Ja, det är Janne" Det ända jag hörde först var Ebba som grät sedan kom det, " Jag klarar inte det här, Niklas går runt som en tupp här och får klappar på axel av de andra männen. Och tjejerna tittar på mig som jag är något katten släpat in." 

"Det får du nog räkna med," sa jag med lite hård och bitter röst. "och vad jag förstår så knullade han dig både i röven och fittan före han sprutade i ditt ansikte, så det är väl bara att gilla läget" . Jag la på och funderade lite, sen ringde jag Bea och berättade vad Ebba sagt. " Tycker du vi ska skicka filmen till Niklas sambo, han vet ju inte om att den finns för jag tror inte han såg att jag filmade? "

" Vi gör det" var Beas svar "kan vi hjälpa morsan lite, trots vad hon gjort så gör vi det, Pappa, jag älskar dig! " avslutade hon med.

Jag plockade fram Niklas sambos telefonnummer, kopierade filmen och skrev i texten "Min fru och Niklas på firmafesten" sen tryckte jag på sänd.

 

 

Kommer en fortsättning när jag bestämt riktningen !

 

 

 

 

 

22 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#7

sextum

Bra skrivet Hoppas du inte blir en cuckold utan att hon får märka att hon gjort fel .

28/4 kl. 20:38

#6

MartinL

Bra början så håll tempot och leverera mer!

26/4 kl. 01:07

#5

Per_fekt

Tack för feedback. Jag håller på att värker fram en fortsättning nu :)

25/4 kl. 17:01

#4

Missilen

Den var spännande....ska bli kul att läsa fortsättningen.

25/4 kl. 15:51

#3

go4it666

Bra början på en förhoppningsvis bra serie

25/4 kl. 07:44

#2

DG

Ah Detta är ju underbart
Väntar på en spännande fortsättning

24/4 kl. 15:30

#1

MalmöLars

Som man bäddar.. men det blir spännande att läsa fortsättningen. Kanske lite manlig dominans i hemmet?

24/4 kl. 13:18