Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

10/4 kl. 11:17, av ewa-lena

Gunilla - utelåst i studentkorridoren

Del 1 av 2 i serien Mamma i studentlyan

Gunilla följer med sin son Adam till hans studentlya i Uppsala. Man diskuterar inte plugg utan sex och kvällen blir allt hetare mellan Gunilla och sonen

Gunilla - utelåst i studentkorridoren

Gunilla bor i en insynsskyddad äldre villa i en av Stockholms södra förorter med sin man och sina två tonårsbarn. Sonen Adam har när detta utspelar sig avslutat sina gymnasiestudier och har just påbörjat sina universitetsstudier. Lillsyrran går nu andra året på gymnasiet. Gunilla fyller nästa gång 51 och arbetar på ett av Stockholms större hotell som ekonomichef. Hennes man Per och hon har varit ihop i lite mer än 25 år, och det är inte på något sätt ett olycklig i äktenskapet. Dom är nog en typisk kärnfamilj, och har det ganska fint tillsammans. Det är klart den stora passionen, som många pratar om, har hon inte upplevt i sitt äktenskap, men dom älskar med varandra några gånger i månaden, och ibland lyckas hennes man tillfredsställa henne. Då somnar Gunilla skönt i hans famn. Andra gånger ligger hon där otillfredsställd, när han rullat av henne. Då låter Gunilla sin hand vandra in mellan låren och göra det skönt, samtidigt som hon drömmer sig bort. Ja i sina drömmar söker Gunilla något mer, och där är hon mycket modigare och inte så heteronormativt monogam som i sin fasad utåt. När Gunilla träffade Anita och David började så smått hennes drömmar förverkligas. Tack vare David har Pers slumrande känslor återväckts för Gunilla, och han har förstått och accepterat att han inte räcker till för att tillfredsställa sin kära hustrus drömmar. Detta blev tydligt för Per under deras underbara långweekend i Barcelona, och nu besöker det medelålders paret då och då swingersklubbar i Norrköping, Eskilstuna och Örebro. Ja om Gunillas tidigare bravader kommer jag att berätta om vid ett senare tillfälle. För att du ska komma närmare Gunilla är novellen i jagform.

Jag ska berättar jag helt kort om mitt utseende. Jag är 165 cm lång och tränar så ofta jag hinner. Det är något som är skönt med att barnen blir större, då det ges tid till en själv i större utsträckning än tidigare. Inte så himla mycket körande till ridskolor och fotbollsträningar, utan nu kan de ta sig dit själva, och jag kan under tiden springa en löprunda och gympa eller ta ett yogapass på Friskis & Svettis. Jag älskar verkligen att springa och försöker springa ett långlopp varje år. I år sprang jag mitt första maraton.

Utseendemässigt skulle jag nog definiera mig som ganska slank. Inte utmärglad men smal och vågen visar fortfarande 57 kilo när jag ställer mig på den. Jag är nöjd med mitt utseende och trivs med att bli äldre förutom det gråa håret, som börjar titta fram vid tinningarna. Det tycker jag, liksom de flesta andra kvinnor i min ålder, är jobbigt. Jag försöker dölja de grå slingorna genom att färga det i min naturliga mörkbruna färg varje gång jag är hos frissan för att klippa mitt axellånga hår. Mina ögon är också bruna och nyfiket pigga. Mina läppar är fylliga och jag har lätt för att skratta och då kommer mina söta skrattgropar fram. Jag joggar ju en hel del, men ser ändå inte ut som en planka. Min byst är fortfarande fast och välformad och idag har jag en B-kupa. Det kan jag tacka mina två barn för. Innan dem var jag en väldigt plattbröstad A-kupa, så jag kan inte klaga på att de eventuellt hänger eller något sådant, utan jag är grymt nöjd med dem. Jag har en ganska platt mage, men absolut inga tvättbrädemarkeringar och en fast lite rund rumpa. Efter en lång tvekan är jag numera helt rakat. Varför tvekade jag så länge? Jo klart jag drömde om att vara rakad – och att bli rakad av någon annan, men samtidigt kände jag mig lite obekväm i offentliga miljöer att vara helrakad. Till slut vann dock nyfikenheten över blygheten och numera är det inget som döljer mina ganska stora och lite sladdriga blygdisar.

Nu måste jag berätta mer om Adam – min son. Han tog studenten i våras med fina betyg. Nu har han äntligen bestämt sig att börja läsa ekonomi på universitetet. Det var dock lite oklart om vart det skulle bli, han valde mellan Umeå, Uppsala, Lund och Stockholm. Slutligen föll valet på Uppsala. Det hade kunnat vara värre som Umeå eller Lund. Som mamma vill man ju ha barnen nära, och jag drömde i min själviskhet om Stockholm, men samtidigt vill man ju att han ska klara sig på egna ben. Då är det väl klokt att ha föräldrarna en bit bort. Uppsala är ju en bra kompromiss – en bit bort men ändå nära hem, och där har du ju ett annat studentliv än i Stockholm. Ja jag minns min egen fria och underbara tid som ung studenttjej.

Det är inte så lätt att hitta ett studentrum i Uppsala i slutet av augusti med alla nya studenter. Till slut hittade vi ett studentrum i en korridor där köket och duschen delades med sex andra studenter. Rummet var spartanskt, men hade ändå egen toa och tvättställ. Det får väl duga tills Adam hittar något bättre – en egen dusch är väl ändå minimal lyx.

Det är söndag och jag tar vår bil och kör upp Adam till Uppsala. Mamma vill ju se till att sonen finner sig tillrätta, men det är nog inte hela sanningen – egentligen vill jag nog ha lite ”egentid” med sonen också. Adam och jag hade tänkt att det bara var att ställa in hans grejor i rummet och sen äta lunch och ta en titt på stan. I min fantasi hade jag tänkt berätta för Adam om min egen tid i Uppsala och vilka nationer som var mest poppis på min tid. När vi öppnade dörren till rummet fick vi dock en liten chock. Rummet var ostädat, och det första jag fick göra var att skicka ut Adam och köpa städgrejor. Samtidigt fick han en lista på vad som skulle inköpas för hans första frukost som student i morgon. Under tiden jag väntade på att Adam skulle komma tillbaka satte jag mig i den slitna fåtöljen. Det slog mig hur stor min lille Adam blivit. Tänk flytta hemifrån, stå på egna ben, kanske träffa en söt flicka. Undrar hur många flickor som ska förföras i rummets säng. Ja det var en underbar tid, när man var ung och blev erövrad av unga sexiga killar. Adam kommer säkert inte att ha några problem med det motsatta könet. Han är ju en snygg idrottskille och dessutom väldigt trevlig. Undrar om han är välutrustad därnere eller om han brås på sin pappa. Nej usch Gunilla så du fantiserar.

När Adam kommer tillbaka ställer vi först in hans frukostvaror i den gemensamma kylen och skafferiet, sedan börjar vi städa. Det är säkert första gången som Adam och jag städar tillsammans, och jag trivs verkligen. Att jag får beröm av sonen är ju bara plus.
”Mamma det var allt tur att du följde med. Hade pappa skjutsat upp mig, så hade han säkert bara slängt in mina kläder och böcker och sen stuckit hem igen”.
”Klart mamma vill att du ska få ordning i rummet. Det är ju en förutsättning för att man ska trivas. Du Adam, mamma gillar att städa tillsammans med dig. Det är mysigt att småprata och jobba tillsammans. Och det gör inte så mycket att jag inte får visa dig Uppsala”.
”Det får bli en annan gång mamma. Då kanske vi kan gå på nation tillsammans. Vore inte det häftigt att dricka lite vin sen gå ut och röja lite – ja som när du var ung här i Uppsala”.
”Jo det klart det vore, men du ska inte gå ut med en tant, du ska hitta unga söta tjejer att roa dig med”.
”Du är ingen tant, mamma. Killarna i fotbollslaget tycker du är jättesexig. Dessutom är du ju en jätteschysst kompis”.
”Gud så du pratar du får ju mamma att rodna”.
”Snälla mamma det är sant, och sen tycker dom att du klär dig jättehäftigt – ja nästan utmanande. Det tycker förresten jag också. Dom där tajta jeansen och den goa ollen, det är döläckert mamma”.
Klart jag känner mig smickrad av hans prat men samtidigt rodnar jag. För att avleda konversationen säger jag:
”Adam mamma är jättehungrig och vi är snart klara, kan du inte sticka ut och köpa pizzor och ett par öl. Tycker inte du också det blir gott med mat”.
”Jo mamma jag fixar maten”.
”Bra älskling, ta mitt kort så gör jag klart härinne”.

Efter en dryg halvtimma kommer Adam tillbaka och jag är precis klar. Vi äter och jag plockar fram en flaska vin, småpratar och har det riktigt mysigt.
Jag är ju nyfiken på om Adam har någon flickvän. Han har ju sovit borta ibland nu under sommaren.

Adam rodnar och tvekar, men så börjar han: ”Mamma jag ja ju klart träffat tjejer i samma ålder som jag, men jag tycker inte dom är så spännande”.
”Hur då Adam, du kan väl nästan få vem du vill”, försöker jag som den partiska morsan.
”Nja det är inte det, men dom är så fnittriga och…. Jo mamma i våras träffade jag en tjej från Uppsala ….., ja tjej jag vet inte. Hon är 35 år, skild och har två barn 10 och 12 år”.
”Gud nu blir mamma nyfiken. Är det därför du valde Uppsala? Vad har hon som inte jämnåriga tjejer har?”
”Mamma, Ida, ja hon heter så, säger att det inte kommer att bli något mellan oss. Men vi kan njuta av varandra så länge det varar. Hon är sexig som du mamma, och hon är jätteskön. Hon säger att jag är hennes lilla elev”.
”Elev …., är Ida lärare, har du bild på henne?”
Jag kan inte hjälpa men jag är så nyfiken och för att stärka min son och få honom att berätta mer så säger jag: ”Det är inte så ovanligt med åldersskillnad. Jag har en väninna, hennes son kollar Milf-filmer”.
”Mamma Ida är helt underbar, hon gör en massa grejer med mig. Sånt som man bara ser på porrfilmer. Så är hon bi- också, och vill att jag ska hjälpa henne hitta en annan tjej, så vi blir tre”. Hon vill inte att vi ska bli sotis på varandra, och vi kan träffa andra om vi vill.
”Älskling, att vara bi är mer vanligt än man kan tro. När jag gick i gymnasiet pussade jag och en annan tjej i klassen varandra. Det stannade så klart inte vid b ara vid pussar, vi smekte varandra jätteskönt också”.
”Mamma fortsatte ni träffas eller …, Det är jättespännande att höra dig berätta”:

”Nja det dog ut, jag pluggade vidare i Uppsala och hon i Lund. Men jag tågluffade den sommaren. Tågluffa är jättehärligt, man träffar en massa spännande människor. I Paris stannade jag tre veckor, medan mina tjejkompisar drog vidare till Italien. Ja jobbade i baren på ett litet hak på en liten bakgata i Montmartre.  Där lärde jag bl.a. känna en lesbisk fransyska runt 55 år. Hon var konstnär, och vi hade några underbara veckor tillsammans. Förresten satt jag modell åt henne”.
”Mamma så häftigt, och viken tuff tjej du måste varit som stannade i Paris utan dina väninnor. Mamma du skulle träffa Ida. Du kanske är bi-tjejen hon söker”.
”Älskling tuff vet jag inte om jag var, nog mer nyfiken och äventyrslusten. Jo det ska bli spännande att träffa Ida. Men sakta i backarna med att inleda ett bi-förhållande. Man måste ju funka ihop”.
”Klart ni ska funka tillsammans mamma. Ida är lätt att ha att göra med. Snälla berätta mer, det är så häftigt att höra om ditt sexliv”.
”Nu ska jag berätta något som kanske inte är så skoj. Pappa har ju sin golf och sitt arbete. När du och din syster var mindre och bodde hemma tänkte jag inte så mycket på det. De senaste åren har jag upptäckt att pappa och jag inte har så himla mycket gemensamt. Dessutom har pappa lite jobbigt med sex numera, medan jag har blivit mer och mer sugen på smek och sex. Akta dig för mamma du”.
”Mamma, det är väl inte så konstigt efter många år tillsammans. Men ni ska väl inte skiljas”.
”Nej gubben du behöver inte vara orolig. Men det började med att en ny kvinna började hos oss som personalchef på hotellet. Anita heter hon. Hon växte upp i Danmark och har det där lätta danska sättet att man ska njuta av livet. Vi har ett lite sånt där förhållande som du och Ida har. Hon har introducerat mig till både tjejer och killar. Pappa vet numera om Anita, och accepterar vårt nya liv bara vi är diskreta. Jag tror t.o.m. att pappa gillar att titta på. Vi har besökt flera parklubbar, och pappa är verkligen mån om att jag ska ha det skönt - med andra. Han köper sexiga kläder till mig och leksaker. Ja han kommer med drinkar om jag blir uppraggad – ibland fixar han partners till mig. Ja han är en gullig cuckold. Usch så mycket jag pratar det måste vara vinet. Men nu måste mamma gå och kissa”; svarar jag och går på lite ostadiga ben till toan.”

När jag kommer tillbaka är Adam väldigt ivrig: ”Snälla mamma det är jättespännande när du berättar. Du och pappa var ju i Barcelona på lillsemester i våras. Ni verkade så nöjda men ni berätta aldrig speciellt mycket om det. Kan du inte berätta nu”.
Älskling jag vet inte ….., jo om du lovar att detta stannar mellan oss. Men först vill jag bara säga att jag förstår Ida. Män i pappas ålder är inte så bra i sängen längre, medan vi kvinnor ofta blir mer tända på sex när vi blir äldre. Vi har fått mer självförtroende och vågar mer – ja göra sånt som vi för var för blyga att föreslå. Du är lite av elev i Idas sexskola. Älskling ta vara på det, och låt henne styra. Jag är lite avis på Ida som har en så sexig och trevlig elev”.
”Mamma så du pratar. Det låter nästan som du vill gosa med mig”.
”Akta dig för mamma”; skrattar jag, ”men nu ska jag berätta lite om Barcelona. – och kom ihåg. Det här stannar mellan dig och mig”.

”Pappa och jag hade checkat in på hotellet och fått ett vackert rum i anslutning till polen. Vi satt med ett par drinkar och började surfa in förslag på några nakenstränder och upptäcker att en av dem ligger bara några hundra meter från vårt hotell. Per trodde att jag visste det redan, och att det var därför jag bokade detta hotell”.
”Var ni ute efter att sola och bada näck, mamma”.
”Tyst låt mamma berätta älskling. Efter ytterligare ett par drinkar kände vi oss mogna att besöka stranden. Jag tog på mig min nya lilla bikiniöverdel och en färggrann kangas, runt midjan. Medvetet glömde jag min bikinitrosa. Per klädde sig i badshorts och t-shirt - så typiskt svenskt och blyg gubbe. Efter bara några minuter var vi framme vid stranden. Lite nyfiket men ändå diskret tittade vi runt medan
vi letade efter en lämplig plats att sola. Vi såg hur killar blev inbjudna till några par och hur några par har sex med varandra. Pappa tittade lika intresserat som jag på strandens aktiviteter. I ögonvrån märkte jag hur en ung kille vacker kille följde mig med blicken. Han var mörkhyad, men inte svart, hade ett sött ansikte och en slank skön kropp utan hår, ganska liten kanske 170 cm och ca 70 kg och rakad runt den stora kuken”.

Jag känner Adams hand smeka min hand men han säger inget, bara lyssnar spänt när jag fortsätter”. ”Vi hittade en liten glänta med underbar utsikt över havet. Vi förstod att många har legat här tidigare, på platsen fanns det flera tecken på att sex hade ägt rum bl.a. så var några använda kondomer kastade in bland buskarna. Jag smekte av mig min lilla bikiniöverdel och den tunna kangasen. Per fumlade med sin t-shirt och badbrallorna, men till var vi båda nakna. Sedan plockade jag fram lite frukt och en cava för att stärka pappas självförtroende. Vi skålade och fantiserade om vad som ska hända”.

Adams hand vilar nu på mitt lår och hans blick är drömmande, men han säger inget. Jag sneglar ner mot hans tajta jeans och därinne kan man ana något hårt och stort. Jag tycker nog också att det är lite spännande och får absolut inte glömma att det är min son som sitter där på sängen bredvid mig. Så fortsätter jag:
”Älskling, det tog kanske 30 minuter innan vi såg någon komma fram för att kolla om det ligger något intressant där vi är. Det var en äldre man kanske 70 år - jag vinkade avvärjande, vilket gör att han vänder om och försvinner. Ytterligare några killar kom till oss men dom märkte att vi vill vara ifred. Vi småpratade och jag berättade för Per hur skönt och spännande det skulle vara att testa flera män samtidigt. Till min förvåning protesterade inte Per utan jag märkte hur han lyssnar fascinerat och hur hans lilla snopp reste sig”.

Jag känner Adams hans vandra skönt över mitt lår, men fortsätter: ”Så småningom kom den unga killen - som tidigare i smyg kollade in mig. Direkt när jag såg honom särade jag mina ben och visade min välansade fitta för honom. Jag såg hur Per först tittade på mig sedan på ynglingen. Ja hans blick nästan äter den vackra ynglingen. Ynglingen tvekade en aning när han möter Pers blick, men när jag öppnade mina ben lite mera och vinkade till honom tog han de få stegen in i vår glänta. Han hade en underbar ståkuk när han kom fram till oss - en lång, ganska grov och mörk kuk, som stod snett upp på honom. Jag klappade på filten intill mig och han kom genast fram och tittade lite försiktigt på Per, men hans ögon lyste av lycka när pappa nickade sitt OK”.

“Ska mamma berätta mer, älskling”.
”Ja snälla mamma det är så himla spännande”.
”Älskling då får du ta bort handen från mammas skrev. Det är …. Vi får inte gå för långt raring”.
Adam flyttar snällt tillbaka handen till mitt lår och jag fortsätter. ”Jag vände mig mot ynglingen, som hette Ronaldo, och säger ärligt. “I like you would you like to have sex with me - if you don’t thing that I am too old for you”.
”Oh no you are wonderful” svarade Ronaldo. När vi frågade om hans ålder så var han 18 år - även om jag tyckte han verkade yngre. Är det spännande Adam”.
”Ja mamma fortsätt. Du ser väl på mig att jag gillar det”.

Jag fnissar, jag tycker också det är pirrigt att berätta och viskar. ”Du det var så skönt där du hade handen förut. Om du flyttar tillbaka den så fortsätter jag”.
Blixtsnabbt är handen tillbaka och försiktigt börjar min son smeka mitt venusberg genom jeanstyget
”Du är fin Adam, men Ronaldo var speciell. Han la sig på filten intill mig och jag började smeka honom ömt över hans bröst och mage och nuddade med fingrarna hans underbara kuk, som var stenhård och pekade snett upp mot hans mage. Per märkte kåtheten i mina ögon när Ronaldo flyttade sig ner med sitt huvud nära mitt trånande sköte, och han smekte mig och lät sitt ena finger tränga in i fuktiga slida.
Ja du får dra ner dragkedjan i jeansen lite älskling.
Han lät två fingrar glida in i min mogna slida medan han flyttade sig upp och kysste mina bröst viskade han något på spanska som lät som madre. Jag log för mig själv, Ronaldo kallade mig mamma. Han låssades att han skulle knulla sin egen mamma. Detta incestord tände mig bara ytterligare.
Snälla Adam inte in i trosan med fingret. Du får bara smeka genom det tunna tyget. Efter en stund kysste han mig på ett ömt nästan blygt sätt medan han lät sin unga muskulösa kropp glida upp på mig”.

Jag särade mina ben ytterligare och viskade till Per ”Älskade låt mig älska med Ronaldo utan kondom. Jag vill känna hans säd skölja in i min längtande slida - ja känna hur hans virila sperma sköljer över min livmodersmun”.
”Älskade Gunilla, jag vill inget hellre än se dig lycklig. Låt mig bara smaka på dig sen” Är inte din pappa underbar älskling, han gör mig så lycklig, OOOOH GUD … snälla vi måste lugna oss Adam. Håller vi på så här gör vi kanske något vi får ångra. Jag har en flaska vin till i min väska Snälla öppna den”, viskar jag upphetsat och försöker samla mig.

Vi sitter där på sängen med var sitt glas vin. Jag känner Adams hand hungrigt smeka min rygg. Hur ska jag lugna ner honom – men vill jag det? Jag njuter ju av hans smekningar och njutningar. Att smeka och pilla lite är väl inte incest … eller? Jag beslutar mig för att det inte är det. Det är vanlig kärlek mellan mor och son. Vår samtalston är mjuk och öm, och jag undrar:  ”Adam tycker du om min berättelse. Du får säga till om jag är för snuskig”.
”Mamma du berättar helt underbart, men det skulle bli ännu mer spännande om du berättar som det hände nu. Då skulle jag känna som om jag var en av killarna som smög på er i buskarna eller om jag var Ronaldo. Du är inte alls snuskig, snarare tvärt om. Jag skulle gilla att höra dig säga knulla, fitta och kuk. Varför kan man inte använda de rätta orden, mamma”.
”Älskling jag lovar att säga knulla o.s.v. Nu är mamma lite nyfiken på dig och Ida. Hur gör du skönt för henne”?
”Mamma sist vi älskade satte hon sig i bara stringtrosor och en tunn halvt uppknäppt skjorta i vilstolen på balkongen. Jag fick sitta framför henne i bara kallingar. Jag smekte och kysste hennes fötter, sedan upp längs benen till hennes rakade halvöppna fitta, som gömde sig där under stringtrosans lilla tyglapp. Gud vilket härligt förspel det var”.
”Älskling det låter helt underbart. Låt oss göra det. Men då måste vi göra oss i ordning. Du får inte se när jag fixar till mig raring. Men kom ihåg Adam, bara smeka inget knulla, och detta är vår hemlis”.
”Jag lovar mamma, inget knulla och jag går och kissar nu. Mamma lova att samtidigt berätta mer om Ronaldo”:
”Ja jag lovar älskling”

Adam försvinner in på toan medan jag skyndar mig ut till det gemensamma köket och hämtar gurkan, som vi handlade igår. Tillbaka in på studentrummen knäpper jag snabbt upp min tunna skjorta, drar av den. Jag för bak mina händer och öppnar hyskorna i min BH. Så på med skjortan igen, låter det tre övre knapparna vara oknäppta och knyter den sexigt över magen så att min navel är bar. Redan nu drömmer jag om hur min sons kyssar kommer att smeka min navel. Av med mina små sockar och ner med trosan. I min väska har jag en nyinköpt minimal, svart stringtrosa, som jag tänkte inviga tillsammans med Anita. Min son och hans mamma får nu inviga den. Så sätter jag mig på sängen och väntar spänt på min förförare.

Adam kommer ut. Hans ögon glänser av kåthet Han stirrar på mig och utbrister ”WOW, du är ju döläcker, mamma”.
Så sjunker han ner framför mig, tar min fot och kysser den ömt.
Stämningen mellan oss är elektrisk och jag börjar berätta:
”När jag får Pers godkännande korsar jag mina ben runt Ronaldo, och han tränger djupt in i min trånga fitta. Han knullar mig djupt och han nästan vibrerar vid varje stöt. Jag börjar stöna av njutning på ett sätt som min make aldrig hört mig tidigare, medan Ronaldo allt ivrigare pumpar sin vackra kuk i mig tills han med ett stön och kraftiga ryckningar i den unga kroppen pumpar sin sperma långt upp i min slida, samtidigt som min kropp rycker av orgasmer och jag stönar högt.
När Ronaldo tömt sin mjölkvita säd i min fitta, ligger han en stund stilla på mig innan han kysser mig och lägger sig vid min sida. Han ler sitt bländvita leende och viskar till mig ”Madre, madre, madre”.
Min hand stryker hans solbruna bringa, jag ler mot honom och viskar ”Min son, min underbare son, …. min älskare”.
Din pappa har hela tiden följt vår knullorgie med blicken. Nu blir det min käre makes tur, och jag viskar ”Kom älskling kom och smaka på mig, Smaka på min nyknullade fitta, smaka på min älskares säd”.

När jag berättar känner jag hur min son underbart skönt suger på min stortå, som om den är en liten kuk eller som om han suger på min tutte. Hans andra hand smeker upp längs insidan på mitt lår, och utan att tänka på det öppnar jag mina lår. När jag tittar ner ser jag att hans kuk spänner innanför kallingarna. Jag blir nyfiken och för min fria fot mjukt smekande över kallingarna och den hårda kuken där under. Så fortsätter jag berätta: ”Per trycker ivrigt ner sitt ansikte mot min fitta, och jag känner hur hans tunga smeker mina känsliga blygdisar för att sekunden senare tränga in mellan dem. Ja han slickar och suger i sig mina och Ronaldos safter. Det är så underbart skönt, och jag smeker ömt min käre makes hår. Jag är så lycklig, äntligen har din pappa förstått hur jag njuter av sex. Jag böjer mig fram och kysser Ronaldo ömt. Min mans tunga vandrar ner från min slida och över mellangården. Gud har det runnit så mycket ur mig. Mmmm så gott Per gör. Jag drar upp benen så han ska komma åt bättre. Då känner jag tungan smeka in mellan mina stjärthalvor och fram till russinporten. Den virvlar runt över russinet och lyckas tränga in några millimeter. Ja det är helt sanslöst skönt och jag kommer i en ny orgasm”.

Samtidigt som jag berättar har mina tår greppat kallingarnas linning och befriat min sons hårda kuk ur sin fångenskap. Foten smeker ömt över kukskaftet och det blålila ollonet. Foten känner hur den underbara försatsen sipprar fram ur Adams kisshål. Så slutar min son kyssa foten, och hans båda händer ägnar sig helt åt att smeka mina lår så kittlande skönt. Jag känner hur mina bröstvårtor blir hårda. Ja allt är så sagolikt skönt.
”Mamma du berättar så galet skönt och jag älskar att du använder snuskiga ord. Det här är skönare än att älska med Ida och det är nästan incest”.
Vad svarar man sin son, som tycker bättre om att älska med sin mor jämfört med hans älskarinna.
Jag svarar inte på frågan utan fortsätter berätta samtidigt som mina bara modersfötter runkar min sons allt hårdare kuk:
”När jag vaknar upp ur min orgasm, ser jag min käre make ligga med sitt ansikte mellan Ronaldos muskulösa lår och leka med sin tunga över hans ådriga mandom. Gud min älskade Per slickar en annan mans kuk, och nu sluter sig hans läppar om ollonet. Jag möter Ronaldos glansiga blick – ja han ser ut att njuta. Man kan ana hur ynglingens kuk växer i min mans mun. Jag är helt fascinerad av skådespelet mellan min man och den spanske ynglingen – ynglingen som nyss älskat med sin låssasmamma, och nu suger hans låssaspappa av honom. Ja jag ligger där på filten och bevittnar det vackra skådespelet mellan den medelålders mannen och ynglingen. Utan att jag tänker på det vandrar min hand ner till mina känsliga blygdisar, och jag börjar smeka mitt trånande kön. Ja jag vill ha mer, så jag reser mig upp och väcker min mans uppmärksamhet.
”Älskade Per nu är det min tur igen, Kan jag inte få njuta av er båda. Snälla Per lägg dig på filten och låt mig ligga över dig”.

”Mamma sög pappa Ronaldo. Är han bög” undrar Adam.
”Nej Adam, din pappa är inte bög, men män kan ju vara bi liksom jag och Ida är bi. Det är inte så konstigt älskling”.
”OK jag förstår mamma men berätta nu”, viskar Adam och knäpper upp min skjorta helt.
Jag känner hur andra handens fingrar smugit sig in undra stringtrosans lilla tyglapp och börjar smeka över mina blygdisar. Trots mina föresatser protesterar jag inte utan njuter och börjar berätta igen.
”Min käre make lägger sig ner på filten och jag lägger mig över honom så att hans ansikte hamnar mellan mina lår och i höjd med mina känsliga blygdisar. Ronaldo förstår på en gång vad som är på gång och tar plats mellan mina lår. Ja denne yngling har säkert varit med om detta flera gånger. Undrar hur många mogna kvinnor han har gjort lyckliga – ja kanske också flera män. Ronaldo verkade ju inte alls bortkommen när Per sög hans vackra kuk”
”Jag känner Ronaldos kuk smeka mina blygdisar och utan pardon tränga in mellan dem och upp genom min kärlekstunnel. Samtidigt anar jag hur Pers mun omsluter ynglingens välfyllda pung och hur hans tunga skönt masserar pungkulorna. Ja Ronaldo är djupt inne i mig och hans ollon möter vid varje stöt min känsliga livmodersmun. Då plötsligt drar han sig ur och lägger sin ådriga kuk mellan mina mogna skinkor. Ja han drar ollonet mellan dem och smeker mitt knottriga lilla russin. Jag vrider på huvudet, möter hans blick och nickar ett OK. Chockar jag Per nu, när jag låter ynglingen älska mig i bakporten. Men Per har ju överraskat mig, så det är väl inte mer än rätt att jag överraskar honom”.

”Mamma knullar du analt. Gud vad häftigt, precis som på porrfilm”:
”Tittar min son på porrfilmer fnissar jag, vad då för filmer”.
”Jag älskar att kolla Milf-filmer. Ja det gör mina kompisar också. Ida gillar det också. Men det är bättre att gosa med dig mamma. Du gör mig så kåt”.
Så tar han min hand och för den till sin ådriga kuk, och jag tvekar inte. Jag smeker skaftet med min hand och viskar: ”Älskling du får dra av mig skjortan och stringtrosan. Mamma vill vara naken med dig”.
Ömt smeker Adam av mig skjortan och stringtrosan. Hans läppar sluter sig om min bröstvårta och hans hand hittar min känsliga klitta.
Samtidigt viskar han ”Berätta mer mamma”:
Jag njuter av min sons underbara smekningar och börjar berätta igen: ”Jag är ju inte förberedd för att ha analsex, och har varken sköljt min tarm eller smörjt in och mjukat upp min russinport. Samtidigt vill jag göra min ”spanske son” lycklig, så jag gör mig beredd på att det kan göra ont. Ja jag ska klara att utstå smärtan, jag ska både bita ihop och slappna av. Jag öppnar mina lår putar inbjudande med rumpan för att locka ynglingen. Ronaldo greppar mina skinkor och särar på dem. Jag känner hur han manövrerar sin hingstkuk mot min russinskrynkliga anusöppning, och låter den ligga precis så den nosar i hålet. Slappna av nu Gunilla …., tänker jag när min älskare pressar på mot min slutmuskel. Jag känner hur ollonet tränger sig in genom den första ringmuskeln och håller andan och ömsom spänner och slappnar av. Så pressar han ytterligare och når den inre muskeln som knyter ihop sig totalt. Han stannar till. Är han nöjd? Inser han kanske att hans lem är för stor för mig? Han är som sagt stilla ett ögonblick och sedan trycker han på – hårt och beslutsamt.
”AAAJJJ! AAAAIIIJJJ!! AAAAIIIIIIJJJJJJJJJ”!!!

Jag känner hur Adam nu smeker med gurkan över mina blygdisar. ”Ja du får … mamma vill”, viskar jag och fortsätter berätta:
”Jag blir stel som en pinne, men Ronaldo ska få älska analt med mig. Varenda muskel är spänd och jag andas häftigt. Min rygg glänser av svett och mina ögon tåras av smärtan.
Jag flämtar, mina lår skakar och min slutmuskel griper om den grova lemmen med oerhörd kraft. Ronaldo lägger händerna på mina höfter igen och trycker till. Sakta, sakta känner jag hur den kraftiga ungkuken glider in i mig – ända till roten.
Ronaldo stannar upp, lutar sig över mig och kysser min svettblänkande kind. Med ena handen greppar han min haka vänder upp mitt ansikte och kysser mig passionerat hett och viskar i mitt öra på sitt språk:
”Mamma, du är så vacker… din stjärt är så underbar och du är så sexig, ja den allra sexigaste oskuldsmamma jag mött”.
”Ronaldos ord och kyssar får mig att slappna av en smula. Så reser han på sin överkropp, griper tag i mina höfter och börjar knulla mig. Min kropp glänser av svett och min trånga stjärt tar emot den väldiga kuken, som bänder isär mina skinkor och glider ut och in i min ändtarm. Jag gnyr för varje stöt, men han bryr sig inte utan bara ler och tar det helt i sin egen takt. Ingen kan hindra honom nu, och när han nu ökar farten stönar jag allt högre för varje stöt. Jag särar mer på benen och putar mer med stjärten i ett försök att lindra smärtan. Ja vi knullar helt på Ronaldos villkor. Och trots min smärta älskar jag av att ge min njutning till denne yngling. Nu först känner jag att min älskade make också är aktiv. Hans tunga och mun leker mellan mina blygdläppar och över min känsliga klitoris. Ja han är lite fumlig min man, men han gör sitt bästa, och jag älskar honom för att han låter mig ha en älskare så här”.

Mamma du är helt underbar. Dina ögon glänser av kåthet och din fitta savar. Samtidigt för han ett finger som nyss varit mellan mina blygdläppar till min mun. Hungrigt suger jag i mig mina egna fittsafter -ja min son får mig att gå över gränsen. Nej vi har inte gått över gränsen, vi balanserar på incestens knivsegg. Nu känner jag hur gurkan långsamt skönt tränger upp i min slida, och fortsätter min berättelse:
”När Ronaldo ökar tempot ytterligare orkar jag bara flämta. Jag hör hans skratt samtidigt som han skjuter sin sats långt upp i min upptänjda ändtarm. Under det att han sprutar ut sina spermier fortsätter han frenetiskt att stöta i mig, och stannar inte förrän hans vita tjocka sperma började droppa ner på min älskade makes haka. Han lutar sig över min darrande, kladdiga kropp och kysser mig ömt. Mina ben darrar, men andhämtningen har lugnat sig. Jag känner hur Ronaldo drar ut sin kladdiga kuk färgad av hans vita sperma och mitt tarminnehåll. Jag känner hur sperman rinner från mitt halvöppna hål, och hur den rinner ner för mina lår”.

Jag rufsar i Adams kalufs samtidigt som jag drar hans huvud till min fitta:
”Älskling mamma vill känna din tunga leka tillsammans med gurkan. Smek mammas känsliga tuttar samtidigt, raring”.
”Ja mamma om du lovar att berätta samtidigt”.
Så fortsätter jag: ”Din pappa börjar ivrigt slicka mina lår och upp i dalen mellan mina skinkor - ja han försöker verkligen slicka i sig varenda droppe av den vita såsen blandat med strimmor av brunt. Man ser hur han njuter och hur han samtidigt smeker sin lilla snopp. På darriga ben reser jag mig och sätter mig vid sidan av filten där min man ligger kvar och smeker sin ”illa kalle”.
Då reser sig Ronaldo, grenslar min mans ansikte och för sin kladdiga kuk till min mans mun. Min mans tunga följer den kladdiga lemmens ådror uppåt. Jag märker hur ådrorna tack vare tungans njutningsfyllda smekning åter fylls med blod och hur den underbara lemmen väcks och görs beredd att förhoppningsvis bereda mig ny njutning. Pers tunga hittar flänsen strax under det blålila ollonet och smeker runt.
Jag hör nu Ronaldo sucka ”Oooh papá! Snälla fortsätt, fortsätt gör det skönt för mig”.
Jag tittar upp mot Per, och min mun spricker i ett varmt leende. Min man formar nu sina läppar runt ollonet och sluter läpparna runt det. Hans tunga smeker över den känsliga blodfyllda bollen, hittar kisshålet, smeker, vispar runt och väcker försatsen. Sedan formas hans läppar runt det ådriga och nu blodfyllda skaftet och smeker sig nu långsamt uppåt. Jag gissar att ollonet pockar på Pers gomsegel och ser hur Ronaldo formar sina händer runt min makes huvud, och pressar så att ollonet öppnar hans gomsegel och tar sig ner i den trånga strupen. Ja den underbara lemmen tränger sig ner i hans strupe. Med starka, och till min förundran, med vana händer styr vår ”älgskogsson” Pers huvud och bestämmer takten. Hans rörelse blir intensivare och han tycks tänka enbart på sin egen njutning, och Pers mun förvandlas till en fittöppning, och hans strupe till en trång oskuldsslida. Jag hör Per stöna och ser hur hans lilla snopp glänser av försats utan att någon smeker den”

Snipp snapp snut, så var den kärlekssagan slut, älskling. Nu vill mamma leka med dig. Får jag det fast  jag är din mamma”!
”Ja mamma jag vill inget hellre”.
Jag känner Adams hand smeka mitt lår och våra glansiga ögon möts och jag nickar ett OK. Min son blir intensivare och smiter med handen upp längs lårets insida och pressar två fingrar mellan mina svullna blygdisar. Fingrarna leker i min fitta samtidigt som hans handflata masserar min kärleksknapp. Adams smekande händer tänder mig så underbart. Ja han ser mig som en ung älskarinna.

Jag vänder mig mot skrivbordet för att samla mig, tar ett djupt andetag och ska just vända mig mot Adam. Innan jag hinner säga något låter han sina båda händer glida in under mina armar och sluta sig runt mina bröst. Han masserade dem mjukt men bestämt.
"Men…." Stammar jag förvirrat. Tankarna studsade runt inne i mitt huvud. Min bultande fitta skickar glädjesignaler till min hjärna samtidigt som en annan del av samma hjärna försökte säga att det här inte är OK, ska jag verkligen löpa linan ut.
"Inga men…du är så kåt, så våt och du vill så djävla gärna ha min stora kuk nu. Morsor som du längtar efter unga tjurkukar", viskar Adam med kåt men bestämd röst.
Han trycker sin kuk mot mina skinkor och flyttar snabbt ner ena handen från mitt vänstra bröst till mitt skrev. Jag ropar till halvkvävt av lust när jag känner hans hand trycka mot mitt kön och hans kuk är mellan mammas skinkor.
"Vi..ffffår…nttt…Adam..det är …int..hm..gn..rätt ...snälla…sluta jag..", Jag ber honom snyftande med mycket svag röst att sluta medan jag på samma gång håller emot mot bordskanten med händerna och pressar mina skinkor mot hans kuk och roterar med underlivet för att möta handen som trycks mot min längtande fitta.
"Är det skönt min incestmamma" , frågar han viskande och låter läpparna snudda vid mitt öra och den varma andedräkten ökar bara min lust.
"Dddet…är så..skööönhht..vi får inte.." fortsätter jag med allt svagare snyftningar.

HIT

Plötsligt känner jag Adams hand om min nacke och han tycker mig fram över bordet. Jag känner bordskivan tryckas mot mina båda bröst samtidigt som min sons andra hand smeker sig ner mellan mina skinkor, masserar anus lite försiktigt och så vidare ner till mitt bultande, våta hål.
"Nu ska du få riktig kuk morsan", säger han och skrattar rått. Jag känner ollonet mot mina slidväggar, och det känns som att min fitta bara vill skrika "kom, kom, knulla mig, stöt in den, spruta mig full", samtidigt som min hjärna försöker vara klok och säga snälla Adam vi får inte, låt oss bara smeka skööönt
Så känner jag hur Adams ollon smeker längs mina blygdisar.
"Gnnhhhuuuoö", stönar jag högt av i en blandning av lust och rädsla. Vi har ju satt en gräns. Ska min son överskrida den?
Min svetthala överkropp glider fram och tillbaka över bordskivan och jag känner att brösten börjar ömma av friktionen, men det ökar bara min lust.
"Knulla mig…nej snälla, vi får inte.. men ……
Jag försöker komma åt att smeka mig själv men det är omöjligt när jag ligger pressade mot bordet.
"Sssmeeek miiiiin mammafiiitta", vädjar jag.
Adam balanserar så underbart på den förbjudna incestgränsen när hans kuk smeker mina blygdisar, det rosa hungriga köttet på deras insidor, dalen mellan mina skinkor och min rosett.
"Senare…ska…du…få ditt.." stönar han.
Jag känner att han närmar sig explosionen för hans rörelser blir snabbare och mer bestämda samtidigt som kuken växer ytterligare några millimeter.

Adam smeker sin ådriga och underbart ådriga kuk framför min blick. Gud vad jag vill ha denna kuk i mig – min sons kuk. Samtidigt säger mitt förnuft till mig att ta det lugnt Vem ska segra? "Kan vi inte bara sitta och prata, älskling”, viskar jag.
"Nej", svarar Adam bestämt och sätter sig på sängen ”Sug min kuk nu mamma, Jag vill känna dina läppar smeka min kuk och din hals omfamna den. Jag ska spruta din hals full med min sperma. Visa att du är en riktig kuksugarmorsa”.
"Men …. ”, viskar jag och tittar bedjande på min son.
"Sug nu", kommenderar Adam.
Jag lutar undergivet mig över hans kuk och låter kuken tränga ända bak till strupen samtidigt som jag trycker tungan mot skaftet.
Jag drar huvudet sakta upp och ner över pålen, som smakar sperma försats och urin. Jag snuddar den känsliga strängen med tungan och så låter jag hela kuken försvinna in i min trånga strupe för att sedan sakta dra mig tillbaka och koncentrera mig på ollonet. Så får huvudet åter sjunka ner över hela kuken igen, och pressa den att tränga långt ner i min hals. Men nu orkar inte Adam vänta så länge utan tömmer sin sats efter bara några minuter i min strupe och jag känner hur det börjar rinna längs mungiporna och ner över halsen. Det smakar så gott och kladdigt.

"Nu måste det vara min tur snart. Jag är så kåt. Jag vill komma. Slicka mig. Slicka min fitta, så är jag din knulldocka. Du får inte knulla mig hur mycket du vill men slicka mig", tigger jag med gråtfärdig röst.
Adam drar ner mig på golvet nedanför sängen. Han trycker isär mina ben och slickar sig sakta uppåt längs mina vader, mina lår, och så…äntligen.. har jag hans tunga mot min fitta och det går en stöt genom kroppen. Jag pressar hans gästs huvud hårt mot mitt bultande våta, kåta kön och stönar högt.
"Jaaaa, sliiicka. Knulla. Runka… kuk… fitta… sperma..suga …stor…kuk", stönar jag och ser bara kukar och fittor framför mig och drömmer om att bli knullad i alla hål samtidigt. Det är så skönt. Min son pressar in tre fingrar i fittan samtidigt som han bryskt trycker in tummen i anus och jag känner en varm stöt genom kroppen. Han drar ut fingrarna och masserar in fittsaft i anus och rumphålet blir halt och lätt att tränga sig in i. Så pressar han i två fingrar där istället och låter tummen glida in i fittan men utan att stanna upp med tungans massage av min klitoris.
"Åååhh…aaagh…nuuuuu…kooomeeeeer…jaaaaag!!! knuuuula…kuuuuk!" skriker jag högt när vågen kommer och kroppen rycker i vilda orgasmkramper. Jag pressar Adams huvud mot fittan och låser honom med mina lår så han inte kan röra sig. Min son masserar omilt min fitta och anus i takt med mina konvulsioner tills jag sjunker ihop halvt medvetslös, oförmögen att röra en muskel.

Efter ett par minuter börjar jag återfå min normala puls. Då känner jag Adam trycka in sin tumme i min anus igen. Jag är inte beredd och det smärtar till. Försiktigt drar han den ut och in och spottar saliv på hålet så att den ska glida lättare. Och till min förvåning känner jag kåtheten bubbla till liv i mig igen. Jag stönar och juckar mot för att möta tummen och få den så långt in som möjligt.
Samtidigt vaknar mitt samvete och jag viskar ”Snälla älskade Adam inte där, jag vet inte om jag orkar mer”.

Efter viss tvekan fortsätter handen sin upptäcktsfärd i dalen mellan mina fasta flickskinkor och hittar min bruna ros igen där den stannar till. Min kropp svarar på händernas lockelse och jag svankar mer. Fingret börjar smeka över rosen först mjukt, sen eggande med den vassa fingernageln, för att slutligen trycka mot öppningen. Ska jag ge mig hän åt njutningen eller ska moraltanten i mig vinna, och ska jag ta bort fingret som leker med mitt bajshål? Men gud det är ju skönt det är ju en ny upplevelse. Det är väl inte så farligt om min son bara känner lite. Han älskar ju så underbart.
 
Adam går ner på knä bakom mig, öppnar mina ben mer och beordrar mig att svanka bättre. Trycket mot min ros släpper och fingret glider in i min savande kärleksgrotta istället som till bredden är fylld med mina kåtsafter. Jag känner hur det fuktiga fingret lämnar min grotta för att vandra tillbaka till min bruna ros. Jag känner hur det blöta långfingret sakta öppnar rosen och trycks in i min ändtarm. Min ros kämpar mot och min kropp spänns. Vill jag verkligen?
”Vänta lite Adam…. försiktigt… det svider lite…?
Jag känner min sons varma läppar mot mitt lår och han viskar ”Det är ingen fara, slappna av, smärtan går över… jag lovar”.

Jag sväljer och tittar vädjande på honom. Så trycker Adam in fingret i mig igen mer bestämt och jag kan bara grimasera och dra efter andan. Jag inser att det är Min son - och bara han - som bestämmer vad som ska ske, och vad han vill göra med mig. Och jag inser att jag kommer att gå med på alla hans önskemål. Adam kontrollerar mig helt, och jag har glömt min man och min dotter helt. Adams fria hand smeker mina skinkor medan fingret i förs ut och in i min ros. Jag känner smärta och spänner omedvetet min russinbruna ros. Så dras fingret ut ur min ros och mitt anushål sluts långsamt. Min son greppar mina skinkor drar isär dem. Mitt lilla bruna öga blinkar till och jag känner hur han sätter sin tunga mot öppningen och pressar. Jag gnyr av njutning – ja tungan känns mycket bättre. Jag känner hur tungan tränger in några centimeter och börjar flexa runt den. Hoppas bara jag är nåt så när ren. Jag känner hur tungan glider djupare in innan den börjar rotera i mig. Mmmmm min kropp väcks av denna sensationella upplevelse. Ja det är så underbart att ligga så här och kela med sin son. Vi lugnar båda ner oss och möts i en underbar kyss.

Klockan har blivit mycket och vi är båda lätt berusade både av vår kärleksakt men också av vinet.
”Adam gud vad klockan, det är underbart att gosa med dig raring, men vi måste ….. jag måste hem ”.
”Mamma du kan inte åka hem ikväll. Du har druckit vin, du få sova här och åka tillbaka i morgon bitti”.
”Men var ska jag sova, du har ju bara en säng, och jag har ingen pyjamas med mig ”.
”Du kan ju sova i min säng, mamma: Vi sover tillsammans. Mamma du behöver ingen pyjamas, vi är ju båda nakna nu. Vi sover nakna … och tillsammans”, skrattar Adam.
Jag inser hur dumt mitt argument var, men lockas också att sova skönt i min underbare sons famn. Han är en underbar son, en underbar älskare och han respekterar de gränser jag sätter.
”Ja älskling mamma vill jättegärna sova tillsammans med dig”, viskar jag och böjer mig fram och kysser in son så underbart gott.

Ja så börjar mitt besök i Adams studentlya. Berätta gärna för mig om du vill veta fortsättningen.

 

11 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#6

Crilleman

Snuskigt medryckande :)

24/4 kl. 07:28

#5

JL1972

Härligt snuskig novell.

13/4 kl. 22:49

#4

Totomomasos

Det måste bara komma en fortsättning...snart.

12/4 kl. 09:35

#3

MalmöLars

Underbart och välskrivet hoppas på en fortsättning

10/4 kl. 22:05

#2

konsulten

Helt underbar berättelse!! Måste bli ett återbesök,,,,

10/4 kl. 16:36

#1

DG

Mmmmmmm
Älskar mamma son noveller och här väver du ihop
två stycken berättelser så underbart
Hoppas på en fortsättning

10/4 kl. 12:11