Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

9/5, 2011 kl. 19:34, av Mrs_Robinson

Mastemas Kyss

Slutet av en Fantasyroman som jag har skrivit.
Figur 1: Lönnmördare el Zim tillhörande en hemlig orden. Figur 2: en demon, Mastema som har en gång i tiden varit en ängel. Hett möte mellan en demon och en människa.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

10 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

TG64

Ahhh Jag tror det är den första novellen jag läser av dig och då jag gillar noveller som inte är bundna av våra normer och naturlagar som just scifinoveller ger möjlighet till så ger det mersmak till att läsa fler av dina alster! Normalt brukar jag bara berömma men någon gång ska man väl göra undantag? Så novellen kunde gärna fått varit längre och utförligare för mig även om jag jag gillade den starkt! Det finns gott om möjligheter till många avsnitt om tiden och lusten räcker...
Tack!

15/12, 2019 kl. 18:32

#2

Mrs_Robinson

Tack Pelle! Jag ska och jag tror jag även behöver redigera denna historia för att bli mer helguten som sin egen novell och inte bara slutet av en bok. Jag gillar att man kan redigera i efterhand. :)

9/5, 2011 kl. 20:32

#1

pelleponken

Jag gillar detta. Det är sensuellt och fint. Fortsätt skriva och publicera dig här.

9/5, 2011 kl. 20:21