Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

26/6, 2011 kl. 10:50, av JustMe

Trevligt på jobbet

Del 2 av 5 i serien Förbjudna lustar

Efter det jag upplevde i omklädningsrummet, kände jag att jag var sugen på mer...

Kommer på mig själv med att jag inte kan få bilden av Sandras nakna kropp ur mitt huvud.

Varje gång jag sluter ögonen så ser jag hur den läckra tonårstjejen tvåla in sin kropp.

Som extra påminnelse så har jag ju även hennes mörkröda stringtrosor...



Har gjort lite eftersökningar på nätet och via olika kontakter och fått rätt bra koll på vilken klass Sandra går i och vad hon har för fritidsintressen med mera, men jag har inte riktigt lyckats få fram var exakt hon bor.

Hoppas få reda på det, då jag mer än gärna skulle vilja undersöka möjligheterna att få se henne utan att behöva ligga hopkrupen uppe på ett skåp.


Mobilen ringer:

-"Installationsservice" svarar jag.

Får veta att jag har ett uppdrag och får en adress.
Sätter mig i bilen och knappar fram min mail där jobbspecen står.

Ska till en villa för att kolla av varför deras nyinköpta ismaskin bara fryser söndriga iskuber.
Trist, tänker jag. Men det måste göras...

Kör genom stan och ut, en liten bit utanför till ett ganska nybyggt bostadsområde, där alla tomter inte har blivit sålda än och där det därför ibland kan vara större avstånd mellan vissa hus än andra.

Detta är ett sådant fall.

Ett hörnhus men av någon anledning så har de intilliggande tomterna inteblivit sålda, eller i alla fall inte bebyggda än, så dom har skogen på baksidan av huset och 3 i övrigt tomma fält runt omkring sig.

Stannar bilen. Läser igenom arbetsordern en gång till för att kolla så att jag är på rätt adress och så jag vet vad som skall göras.
Kliver ur, går upp för uppfarten och knackar på dörren.

En äldre kvinna, kanske i 60-års åldern, öppnar och jag frågar om det stämmer att dom har en trasig ismaskin där.

-"Ja, det stämmer. Det är min son som ringt, men han kunde inte lämna jobbet, så jag skulle släppa in dig och stanna till dess att någon av dom kom hem" säger damen

-"Ok" säger jag.
-"Var finns köket?"

-Hur så?" frågar damen.
-"Ja, jag skulle ju kolla på ismaskinen och jag antar att den står i köket, eller?"

-"Jaha. Nej, den finns i källaren. I relaxavdelningen" säger damen.
-"Ok" svarar jag.

Vi går ner för en trappa och möts av 2 dörrar. På den vänstra av dom 2 står det inget och på den högra står det - "Don't stress, just RELAX" -

Damen öppnar dörren och doften av klor, blandat med en fuktig värme slår mot mig.
Innanför dörren finns en pool, ca 3x5 meter, en bubbelpool, en bastu och en ångdusch/ångbastu.

Damen frågar om det är ok att hon går tillbaka upp, eller om jag behövernågot mer, men jag säger att jag klarar mig, så hon går ut och stänger dörren om mig.

Trevligt, tänker jag. Här skulle man inte må dåligt av att få spendera lite tid utanför arbetstid...



Letar upp baren, som ligger på ena kortsidan av poolen.

Hittar ismaskinen och konstaterar att de hela handlar om en felinställning av temperaturen.
Ismaskinen måste ställas in att kyla mer, då rummet är så varmt, därför blir inte kuberna som dom ska.

Skruvar lite på inställningarna och slår mig ner i en vilstol, i väntan på att ismaskinen ska börja kyla mer och jag kan testa om det avhjälper problemet.

Hör hur ytterdörren slår igen och någon skriker:

-"Hej farmor! Jag är hemma"

Dom 2 börjar prata. Jag hör inte vad dom pratar om, men jag kan urskiljaatt det antingen är en kille med ljus röst, eller en yngre tjej som komhem.

Kollar klockan och konstaterar att det gått ca 10 minuter sedan jag ändrade kylningen på ismaskinen.

Reser mig upp och går bort till bardisken igen.
Tar glaset och testar om isen verkar bra.

Den ser bättre ut, men inte bra, så jag justerar reglagen lite till och slår mig ner i stolen igen.

Precis när jag satt mig, öppnas dörren och damen tittar in.
-"Hur går det?" säger hon.

-"Jo tack, det ska nog bli bra om en stund. Men jag måste justera lite inställningar, så det kan ta ett tag till" svarar jag.

-"Ingen fara. Deras dotter kom precis hem och hon ska ingenstans förrän klockan 18 ikväll och så länge gissar jag att du inte vill hålla på med detta? säger hon.

Jag tittar på min klocka och konstaterar att den är 12.38.

-"Nej. Vi får hoppas att jag är klar innan dess" säger jag och skrattar
-"Jo. Så du inte behöver bygga om hela apparaten", säger damen och skrattar tillbaka.

-"Jag går nu, men som sagt, deras dotter är hemma om det skulle vara något och hon har alla telefonummer till sina föräldrar. Lycka till!"

Damen vänder sig om för att gå och jag säger:

-"Tack. Ha det så gott"

Damen går ut och stänger återigen dörren om mig.


Jag känner att jag behöver gå på toaletten, så jag reser mig upp och öppnar den andra dörren, som jag antar är nån slags omklädningsrum.
Mycket riktigt.

Några stolar och en bänk att lägga sina kläder på.
En dusch och en toalett, hittar jag därinne.

Efter att jag är färdig, går jag tillbaka till bardisken för att kolla hur det går för isen.

Längs väggen som leder från omklädningsrummet är det speglar i olika mönster och jag studerar speglarna när jag går tillbaka, vilket gör att jag glömmer att stänga till dörren helt till omklädningsrummet.

Går fram till ismaskinen och testar.

Fortfarande inte bra. Hmmm. Det måste vara nåt mer än bara kylningen somkrånglar, tänker jag och börjar skruva isär toppen på ismaskinen.

Hör hur en dörr öppnas, men då det inte är dörren till relaxen, tänker jag inte mer på det.

En dov duns hörs och ytterliggare en dörr öppnas.
Inser nu att ljudet kommer från omklädningsrummet.

Ser ingen i spegeln på bäggen, men konstaterar att personen gått in på toaletten.

Hör hur toaletten spolar och kranen i vasken vrids på.

Sen öppnas dörren och någon går tillbaka in i omklädningsrummet och stänger toalettdörren.

Ser först bara en del av en svart tröja och ett par blåa jeans.
Men sen ställer sig personen mitt i rummet, vilket gör att jag kan följa allt i spegeln.

Det är ju Sandra!!!


Jag är hemma hos Sandra och ska fixa hennes föräldrars ismaskin.

Jag vet först inte var jag ska ta vägen, men inser snabbt att jag ju inte gjort nåt fel denna gången.
Antar att hennes farmor berättat att det är en reparatör i källaren, så det är väl inte mer med det.
Men jag kan inte slita blicken från spegeln.

Ser hur tröjan snabbt åker över huvudet och slängs på golvet.

Inte lika organiserad hemma som i idrottshallen, tänker jag.
Bh:n knäpps snabbt upp och slängs ovanpå tröjan.

Hon knäpper upp knappen i jeansen och drar ner dragkedjan och ska precis dra ner byxorna när...
Mobilen ringer!


Som tur är, så är det hennes mobil och inte min...

Inte för att jag gjort nåt fel denna gången, men jag vill inte förstöra showen, hinner jag tänka medan Sandra förklarar för personen i mobilen att hon lovar att träna bättre imorgon.

Hon säger hej då och lägger på.

Hon lägger mobilen på en av stolarna och börjar kasa ur jeansen.

Hon tar av jeansen och slänger dom bland dom övriga kläderna. Nu är det bara trosorna kvar...

Då börjar hon kolla nåt konstigt märke på magen och jag bara önskar att inget ska hindra henne, eller avbryta henne från att ta av sig trosorna.

Hon klämmer lite på sin mage innan hon greppar troskanten och med en snabb rörelse drar ner och av trosorna.

Hon slänger dom överst i klädhögen och går sedan för att starta duschen.


Jag funderar över situationen.

Jag gissar att hon vet att jag befinner mig i källeran, men att hon intesett att dörren till omklädningsrummet stod på glänt och tänkt på att jag kan se henne där inne.

Medan Sandra duschar, passar jag på att plocka isär en del av ismaskien och hittar ganska snabbt det sista problemet. En utmatningsdel har hamnat ett par millimeter fel och förstör därför isen när den ska matas ut.

Jag rättar till och precis när jag ska börja skruva ihop allting igen, kliver Sandra in i relaxen.

-"Oj" säger hon.
-"Jag visste inte att det var någon här". Jag hade tänkt simma lite och sen bada bubbelpool" Går det? frågar hon

-"Jag är snart klar", sa jag.
-"Ska bara skruva ihop den här ismaskinen, sen ska jag gå"

-"Är du reparatör?" frågar Sandra

-"Jepp" svarar jag.

-"Kan du kolla på ångsaken där borta också? frågar Sandra och pekar bort mot ångduschen/ångbastun.

-"Ingår inte riktigt i min arbetsorder, men jag kan väl kolla på den. Vad är det som är problemet"

-"Jag får inte ångan att funka" säger Sandra.

-"Skulle frågat pappa häromdagen, men jag glömde det. Kan inte du hjälpa mig".

-"Ska bara skruva ihop den här" svarar jag.

-"Tack! Supersjusst" säger Sandra.

-"Vad heter du frågar hon"

Jag svarar och frågar sedan henne om hennes namn för att vara artig och för att inte avslöja att jag redan vet det. Det och lite till...


Skruvar ihop ismaskinen och går, tillsammans med Sandra, bort mot ångduschen/ångbastun.

Ber henne visa vad som är problemet.
Hon vrider på ett reglage, men inget händer.

-"Se", säger hon.
-"Inget händer ju"

-"Vänta, jag ska kolla en sak" säger jag.

Jag öppnar en liten panel och kollar inställningarna. Stänger panelen och ber Sandra prova igen.

Nu funkar det...

Vad jag helt missat är att nu startar även massagestrålarna, med resultatet att vi bägge 2 blir dränkta i vatten...

Sandra, som ju bara bär handduk bryr sig inte, men jag. Vad ska jag göra nu?

Sandra tittar på mig, ler och säger:

-"Tack".

-"Varsågod" svarar jag.

-"Synd bara att man skulle bli dränkt. Tur att det inte var iskallt vatten i alla fall" säger jag.

-"Men hur ska vi göra med dina våta kläder?" undrar Sandra.

Jag tittar på henne.

-"Vi kan ju börja med att du hämtar en handduk, så kan vi starta vanliga bastun, så kan ju en del kläder torka där" säger jag.

-"Tror du det skulle funka?" säger hon.

-"Jadå" svarar jag

Problemet var som följer.

En större mängd vatten träffade mig i magen och ner mot byxlinningen med den följden att tröja, byxor och mina boxershorts var blöta. Inte dyngsura, men tillräckligt blöta för att det inte var bekvämt.

Sandra hämtade en handduk till mig, startar bastun och när hon lämnnade handduken till mig, så frågade hon om jag ville låna en tröja och ett par mjukisbyxor av henne. För som hon sa:

-"Min pappas kläder är nog för stora, så du får låna kläder av mig och helt enkelt gå utan kalsonger"

-"Det hade varit jättesnällt om jag får låna kläder av dig", svarade jag
-"Ska jag följa med upp på ditt rum och kolla vad som kan passa?" frågade jag.

-"Nej. Gå du", säger Sandra.
-"Det är andra dörren på höger sida i hallen. Du lär se vilket rum som är mitt".

Skojar du med mig, tänkte jag, men svarade bara:
-"Ok".


Vandrade upp för trappan med två tankar i huvudet.

1. Kommer hon att ha ett jättevälstädat rum där hon märker precis var jag kollat?

2. Vad gör jag om hennes föräldrar kommer hem nu?

På fråga 1 var svaret, nej.

Det låg kläder lite här och var och vissa lådor var halvöppna för att det hängde ut saker eller kläder ur dom så att dom inte gick att stänga.

Jag kollade i Sandras garderob och hittade ett par mjukisbyxor som passade.

Tog av mig mina blöta byxor och mina strumpor, men behöll tröja och boxershorts på.

Öppnade därefter en låda där det verkade finnas tröjor och hittade en neutral t-shirt med nåt tryck från nån sportdryckstillverkare.

Av med min och på med hennes.
Nu var jag redo att gå ner igen, men kunde såklart inte låta bli...

Öppnade hennes låda med underkläder.

Fick nästan omgående syn på ett par svarta boxertrosor som jag blev sugen på att låna...
Krängde snabbt av mig hennes mjukisbyxor och mina boxershorts.

Kände hur kuken var halvstyv, men vågade inte göra något åt det där och då.

Tog på mig hennes boxertosor istället och kände hur härligt förbjudet det hela var.
Tur att man inte är tjock, tänkte jag när jag återigen tog på mig hennes mjukisbyxor.

Tittade ut genom fönstret och insåg att hennes rum var på baksidan av huset, mot skogen till.
Perfekt, tänkte jag. Här kan man få chans att se mer, vid tillfälle.

Skulle precis gå ut ur rummet när jag höll på att halka på en mindre hög med kläder.

Förstod först inte varför jag halkat till, men när jag flyttade kläderna lite åt sidan insåg jag varför.

Underst i klädhögen, invirad i ett par ljusblåa hipstertrosor med spetskant, låg en massagesstav.

Nu var kuken på väg ut ur byxorna kändes det som, men jag var tvungen att gå tillbaka ner och börja torka mina kläder, annars kanske Sandra börjar misstänka något, tänkte jag.

På väg tillbaka ner för trappan funderade jag dels på vad hennes föräldrar skulle säga, men även på om jag ska berätta för henne att jag lånade boxertrosor av henne också, eller jag ska bara låtsas som ingenting och lägga mina blöta kläder i bastun och sen är det bra med det...

Jag öppnade dörren till relaxen och funderade på om jag skulle säga nåt om trosorna till henne, men innan jag han öppna munnen blev jag stum av förvåning.

I den ljumna, på väg att bli varmare, bastun, satt Sandra helt naken och ogenerad.

Jag öppnade försiktigt dörren till bastun för att ge henne en chans att skyla sig ifall det var så att hon inte ville att jag skulle se henne helt naken, rakt framifrån, från bara nån meters håll.

Men hon gjorde ingenting utan sa bara:
-"Min handduk blev ju också blöt, så jag passar på att torka den med".

Jag stod helt stum i vad som kändes som en minut, när Sandra sa:

-"Antingen lägger du kläderna i en hög, så ska jag lägga ut dom så dom
torkar, eller så lägger du själv ut kläderna i bastun. Bara du bestämmerdig snabbt och stänger dörren".

-"Förlåt" svarade jag.

-"Är det ok om jag lägger kläderna här så du kan lägga ut som, så ska jag torka upp på golvet utanför ångduschen/ångbastun?"

-"Låter som en bra idé" svarar Sandra.
-"Det finns en skrapa i skåpet innanför dörren i omklädningsrummet."

Jag gick ut ur bastun, stängde dörren bakom mig och letade upp skrapan.
Torkade rent på golvet och ställde tillbaka skrapan.

På väg tillbaka mot bastun funderade jag på vad jag skulle göra medan kläderna torkade, för det skulle ändå ta ett litet tag innan dom var torra.

Sandra tyckte jag kunde sällskapa henne i bastun, men jag var lite tveksam.
Om hennes föräldrar kommer hem så blir det här inte bra alls.

Men å andra sidan så skulle dom komma hem så skulle dom hitta ismaskinsreparatören klädd i deras dotters kläder och deras dotter sittandes naken i bastun, så jag var redan i trubbel, tyckte jag.

Sagt och gjort, jag gick in i bastun till Sandra.

Jag tog av mig tröjan och skulle dra ner byxorna och sätta mig på handduken som Sandra hämtade till mig innan, när jag kom på att jag ju hade hennes trosor på mig.

Shit! Vad gör jag nu?

Jag valde att chansa, så jag drog ner mjukisbyxorna och lät henne se att jag hade ett par av hennes boxertrosor på mig.

-"Coolt" sa hon.
-"Jag visste inte att du kunde ha mina trosor?"

-"Känns det inte konstigt, utan gylf och den där extra insydda bulan ni killar har i era kalsonger" frågade Sandra.

-"Helt ärligt så gör det inte det" svarade jag.

-"Eftersom jag inte har så stor" sa jag medan jag tittade ner i golvet. Så spelar det ingen roll om jag har den isydda bulan eller inte"

-"Ok" svarade Sandra som om det var det naturligaste i världen.

-"Men ska du ha dom på dig härinne, hade du tänkt?"

-"Njae. Jag vet inte riktigt. Tänk om dina föräldrar kommer hem och hittar oss nakna i bastun. Vad tror du händer då? frågade jag.

-"Du. Dom kommer hem tidigast 17.30."
-"Är du säker på det, Sandra? frågade jag.

-"Ja. 100% säker" sa Sandra

Sagt och gjort. Jag ställde mig upp. Tog tag i troskanten och drog ner trosorna och tog av mig dom.

Min kuk var halvstyv och vajade lite grann av rörelserna.

7 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Ronneby

Vad trvlig novell.

14/2, 2012 kl. 21:43