Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

7/11, 2011 kl. 08:44, av ladysmulan

Semester solo

Del 5 av 5 i serien Semester solo

Efter en god middag och socialt umgänge lämnade vi den grekiska ön bakom oss och for ut mot turkiskt vatten igen.  Det blåste en kylig bris och Memet hade efter att ha ankrat och tänt lanternorna. Tänt ljus i den stora hytten och nu satt vi uppkrupna i den stora bädden. Varsin stor kopp thé värmde våra frusna händer. Graderna hade inte sjunkit långt under de 20 men det kändes som en kall frostnatt i norden. Båten gungade och vi vaggades till ro av havet. Jag sov med huvudet på Memets axel och hans arm lindad om mig. Jag vaknade av höga röster som ropade och skrattade. Jag drog på mig shorts och linne och gick på ostadiga ben upp på däck. Bredvid oss hade det ankrat en stor segelbåt i två våningar, ombord var det ett tio tal människor som höll på att ordna med dykutrustning. Memet verkade känna dom som skötte markhållningen på båten men det klart en liten by där alla känner alla i stort sett.

Jag ställde mig snett bakom Memet och jag kunde känna de nyfikna blickarna från grabbarna som jobbade på den andra båten. Jag vet inte vad dom sa men Memet lade ena armen beskyddande om mig. De presenterade sig i alla fall artigt och även om jag inte kunde uttala allas namn kändes det bättre när de gick över till bruten engelska. När gänget som skulle dyka gett sig iväg ner i vattnet blev det bara ett par av grabbarna kvar. Det visade sig att en av dom skulle följa med oss tillbaka till fastlandet, vi behövde bara vänta några timmar till. Jag bytte om till bikini och gick och lade mig på soldäck, lite mera bränna skadade aldrig. Memet hjälpte sina vänner att göra i ordning för lunchen så att vi kunde åka sen.  Turkisk pop strömmade ur stora högtalare och grabbarna skrattade och sjöng med. Jag låg och tittade på dom när dom struttade omkring och busade så där som småpojkar gör. Rätt som det var så var det någon puttade en annan överbord och sen var alla i vattnet innan man visste ordet av. Nattens kyla var som bortblåst och även om det blåste en del så värmde solen bra.

En kall skur vatten väckte mig ur dagdrömmarna. Memet stod bakom mig och skakade på sig som en blöt hund. Jag tjöt och hoppade upp från solbädden. Han greppade tag i min arm och drog mig med över relingen. Jag föll som en fura och det kalla vattnet slog luften ur mig. Jag spottade och fräste men veknade av hans breda leende och glimten i ögonen. Jag strök håret ur ögonen och simmade fram till honom han drog mig intill sig och våra läppar möttes. Han hjälpte mig upp på båten igen och gav mig en handduk. Jag lindade den om mig och tog tacksamt emot hjälpen att klättra ombord på den större båten för en lagad lunch. Det pratades dykning, tider och vad dom funnit under måltiden. Jag kunde inte bidra med så mycket så jag nöjde mig med att lyssna och iaktta.

Efter maten tog vi farväl av det stora gänget och var snart tillbaka på vår lilla båt med en tredje passagerare i lasten. Cafer var kortare och inte fullt så muskulös som Memet, de hade vuxit upp på samma ort och gjort tjänstgöring i armén tillsammans. Jag låg kvar på soldäck och läste ett tag, grabbarna satt och pratade, började med middagen och tog det allmänt ganska lugnt. Mot kvällningen ankrade vi upp för natten. I ljuset av lanternorna satt vi sen och pratade. Värmen hade kommit tillbaka och vinden avtagit. Memet, hade bäddat ute för oss och inne åt Cafer. När Cafer dragit sig tillbaka satt vi kvar och pratade lite. Memets händer smekte mina armar där jag satt med ryggen mot hans bröstkorg. Han viskade i mitt öra hur sexig han tyckte jag var, vilket underbart blont hår och hur mycket han tyckte om att jag tog initiativet till sex. Hur han tyckte om att jag gav honom tillfredställelse och inte krävde något av honom han inte kunde ge mig. Hans mun sände små vågor av rysningar genom min kropp och när hans mun hittade min örsnibb kunde jag inte hålla tillbaka ett mjukt stön. Hans händer smekte mina armar, in under linnet och greppade i mitt bröst. Han vägde det lite i handen och smekte bröstvårtan med tumme och pekfinger.

Jag gned mig mot honom av lusta. Han stönade i mitt öra när min rumpa kom åt hans hårdhet.  Jag drog mig bort från hans värme och drog av mig linnet, vände mig om och ställde mig på knä mellan hans ben. Jag gav honom en kyss och puttade honom sen bakåt, han lutade sig bekvämt bakåt med ögonen halvt slutna. Jag knäppte upp hans byxor och lirkade dom av honom. Jag smekte den sköna, grova kuken jag hade fått glädjen att lära känna på nära håll under ett par dagar. Jag smekte staken och lät ena handen glida över pungen. Med tungan smekte jag ollonets mjukhet. Jag slöt läpparna om det och lät min väta och värme smaka på hans hårdhet. Med ett stadigt grepp om kukroten lät jag mitt huvud sjunka ner över hans kuk.

Jag slukade den så långt jag kunde och hörde hans morrande stön när han tryckte höften uppåt. Med mjuka drag började jag suga kuken. Ner, upp, upp, ner, suga ollonet och bara runka med handen, sluka kuken hel, glida upp och ner, han mörka stön vibrerade inuti mig. Vätan mellan mina lår rann utmed mina ben. Jag kunde känna doften av våra kåta kön och jag sänkte min överkropp djupare ner över hans kuk. Memet hade händerna lindade i mitt hår och hans händer följde mitt huvuds rytm. Jag hejdade mig några sekunder, tittade upp och såg att hans blick var fästad på något bakom mig. Jag vred på huvudet och där stod Cafer, han smekte sina buktande shorts och stirrade med glasaktig blick på min rumpa i de snäva shortsen.  Mina shorts var blöta i skrevet och jag visste att det måste synas, jag kunde ju känna fukten mot mina lår. Memet undrade om Cafer fick titta på en stund, jag kikade på honom och nickade. Spänningen rev i mig, min lusta visste just då inga gränser.  Cafer satte sig vid sidan om oss och lättade på byxorna. Hans kuk fjädrade ut och reste sig i all prakt. Den var grov, ådrig och större än något jag sett. Jag kände en rysning sprida sig utmed min kropp, mina händer fortsatte att smeka Memets hårda kuk men min blick var fästad vid något helt annat.

Memet märkte hur frånvarande jag blev och puffade mig åt Cafers håll, jag kröp över och lät mina händer smyga över hans ben tills jag kommit i rätt läge för att böja mig djupt framåt och kyssa den grova kuken mitt på ollonet. Kyssen utvidgades till att jag särade läpparna och slöt det om ollonet. Den här kuken skulle jag aldrig få in långt i munnen, men jag kompenserade genom att ta över runkandet, min lilla hand räckte knappt runt den. Mina läppar var tätt slutet över ollonet och jag njöt av den salta smaken. Cafer stönade och lutade sig belåtet bakåt. Jag kände hur Memets händer hade hittat min bak och han smekte den utanpå byxorna. Hans händer gned min ömmande blöta klitta genom tyget. Med munnen full av grov kuk stönade jag och särade på benen. Han knäppte upp byxorna och fick dom ner över höften. Utan att släppa den mästerliga kuken jag hade i munnen hjälpte jag honom att få av mig dom.

Han smekte min bara hud och hans händer särade mina skinkor och när jag kände hans varma kropp mot min putade jag med baken. Han trängde sakta in i mig, hans, mitt och Cafers stön, tunga andetag och våra köns blöta läte var det enda som hördes ombord på båten. Mina andetag ekade i mitt huvud och jag kunde känna hur hela jag pulserade. Jag pressade mig emot Memets hårda kuk, han gled ytterligt sakta in och ut ur mitt våta inre.  Cafer smekte mitt hår och hans händer gled ner och smekte mina bröst, bröstvårtorna var hårda och han smekte dom. Jag gnydde och började runka honom lite fortare. Han hejdade mig och fick mig att hålla upp för några sekunder. För varje stöt som Memets kuk gjorde in i mig så gled jag framåt några centimeter. Mina bröst gneds mot Cafers hårdhet och han klämde brösten om den. Jag stod på alla fyra och bara tog emot den kuken jag hade bakom mig och mina bröst hade den andra kuken mellan sig.

Memet drog sig ur mig och Cafer drog sig upp emot sig. Jag satte mig med särade ben och uppdragna knän över hans grova lem. Han styrde kuken upp i min just knullade fitta och jag sjönk sakta ner över den grova lemmen. Min fitta ömmade och det var tajt. Cafer stönade mörkt och jag flämtade när jag kunde känna hur full av kuk jag var. Han smekte min fittas mynning med ena handen och hittade sen min klitoris. Samtidigt som han började smeka den började jag rida hans kuk. För varje gång så gled jag lite längre ner på den ypperliga staken. Framför mig stod Memet och höll kuken i handen, han fångade in mitt hår och styrde sen kuken in i munnen på mig. Cafer höll mig stilla och rörde sen sina höfter uppåt och stötte kuken in i mig. Med en hög flämtning hade jag plötsligt hela fittan full av kuk och hela munnen också. Memet knullade mig i munnen och Cafer fyllde min våta fitta. Min klitta var så stenhård att när Cafer hittade den med sina fingrar kom jag direkt. Jag föll ihop i spasmer, min fitta krampade hårt om kuken och jag kände hur den mjölkade den grova lemmen. Mina ben skakade och magen gick i vågor. Jag stönade darrande och jag låg plötsligt på rygg med Cafer över mig, Memet höll mina ben högt och kuken rammade min fitta med en hårdhet och snabbhet att jag skrek vid varje stöt.

Min kropp skakade och skälvde, jag kom igen om hans kuk och jag kände hur jag igen och igen krampade om den, mjölkade den grova lemmen. Cafer brölade högt när han med två hårda stötar tömde sig inuti mig. Jag gnydde och ålade under hans tyngd, min kropp skrek efter mera. Memet vände mig om på mage och med benen utanför mina klämde han ihop mina skinkor när kuken hittat in i den spermafyllda fittan. Hårt knullade han mig, hårt och fort, han gled så lätt i en fitta fylld av sperma. Han särade mina ben och bände isär skinkorna, jag kände hur safterna rann ur fittan för varje stöt han gjorde. Cafer förde in sin hand mellan mina ben och började massera klitoris, runt, runt åkte hans fingrar och jag tjöt när min orgasm kom igen med en kraft jag inte trott var möjlig. Det formligen forsade safter och Memet drog ut kuken och sprutade sin säd över mina darrande skinkor. Det rann och sipprade om mig där jag låg totalt utslagen. Smekande händer från de två männen fick mig på rygg bland dynorna. De låg på var sin sida om mig och vi vaggades till sömns av havet och vår kättja.

 

10 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.