Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

12/11, 2011 kl. 10:51, av ladysmulan

....av....

Del 2 av 5 i serien Drömmar av njutning

Jag står och väljer bland kläderna i garderoben, ska det vara skjorta eller tröja? Jeans eller kjol? Mitt hår är fortfarande fuktigt och rufsigt efter duschen jag just kommit ut ifrån. Just som jag tar i en galge griper hårda händer tag om mina armar, jag böjs framåt mot hyllorna och mina trosor dras åt sidan, en hård kuk tränger in i mig utan att jag är förberedd. En stund ilar det i mig men din raspiga röst mot mitt öra får mig lugn. Dina hårda ord värmer min själ trots att det borde vara tvärtom. Vill du ha kuk din lilla hora? Dina andetag stöter mot min hals i takt med att din kuk tränger hårt in i mig. Ditt lilla kåta luder, är det så här du vill ha det? Jag gnyr men har redan förlorat mig in i stötarna och känslorna som strömmar genom mig att jag inte hör orden längre. Jag har armarna fria men pressas så hårt framåt att jag måste hålla emot mig ordentligt för att inte fara med huvudet in bland hyllorna. Jag vibrerar och darrar, min lusta är väckt och i takt med att din kuk tränger längre och hårdare in i mig blir min fitta allt våtare. Jag känner ömheten men det är en ljuv smärta, jag vet att jag tänder dig, jag vet att du vill ha mig. Jag skjuter ut rumpan och kramar med mina fittmuskler om din kuk.  Dina stön och dina heta andetag gör att jag vet att jag gör helt rätt. Du vill ha min fitta våt och du vet att ibland vill jag ha det hårt, brutalt och rått men med en kärna av respekt.

Mina knän skakar och när jag nästan faller fångar du upp mig, du får mig att lägga mig på rygg på sängen. Du drar av mig trosorna och drar med kuken över min hårda klitoris. Ilningarna av lusta brinner i mig och jag försöker fånga kuken med fittan. Du flinar lite när du låter kuken nosa i öppningen och låter ollonet glida in mellan mina ömmande blygdläppar. Vill du ha kuken? Vill du ha min stora kuk? Vill du komma? Mitt lilla kåtdjur, kuk vill du ha och kuk ska du få. Med ett hårt tryck är du åter inuti mig och jag tjuter när du tränger in. Det värker och smärtar men fittan är blöt och jag ryser när du drar ut kuken och gör samma sak igen. Min lusta är inget mot din, just nu är det du och din tid som gäller men jag vet att jag kommer att få min stund. Mina ljud gör dig tänd det ser jag, mina kåtblanka ögon och blossande kinder är avslöjande nog. Stötarna skakar min kropp, brösten gungar och jag stönar högt var gång kuken nuddar min botten. Jag håller ett hårt tag i madrasskanten för att inte glida iväg. Mina särade ben vilar mot dina axlar och du håller ett hårt grepp om mina höfter, hårdare, djupare och snabbare för att sen stanna med kuken djupt begravd inuti mig. Din kuk rycker och din kropps spänns på ett välbekant sätt. Din sperma pumpar in i mig och jag känner hur du darrar. Min kropp skakar av lusta som inte fått utlopp och jag börjar smeka min klitoris, du står kvar på samma sätt och ser på mina fingrar.

 Jag smeker klittan hårt och min kropp spänns när jag kommer. Mina lår darrar och jag drar upp knäna uppåt, hela jag vibrerar när du börjar röra dig sakta in och ut. Din kuk är inte slak men inte heller hård, bara stor och varm inuti mig. jag kan känna hur sperman och mina safter rinner ner mellan mina skinkor. Jag gnyr för nu är jag så kåt att hela jag brinner. Dina långsamma rörelser är en plåga, jag försöker få dig att röra mig eller röra dig fortare men du bara skakar på huvudet. Ditt lilla luder, jag bestämmer här! Du är så kåt och våt, det rinner om din fitta. Jag älskar din trånga lilla fitta nästan lika mycket som jag älskar att knulla dig i baken. Du drar dig ut och nu strömmar det safter ner mellan mina skinkor och jag kan nästan höra hur det droppar ner på golvet. Din kuk är hård och blank av safter. Du vänder mig resolut om så att jag ligger med överkroppen mot sängen och rumpan på kanten. Du särar mina skinkor och drar kuken mellan mina blygdläppar, du smeker ollonet mot min klitta och jag piper när det går små explosioner genom min fitta av lust att bli fylld igen.

Du drar kuken upp mot mitt bakre hål och pressar ollonet mot den trånga öppningen. Jag stönar när jag känner hur din kuk sakta glider in i min välsmorda bak. Våra safter har blött upp hålet och du stoppar in några fingrar i min fitta för att smörja upp lite till. Bit för bit glider du in och snart är hela din grova kuk inuti mig igen. Du ligger ovanpå mig med munnen mot min nacke. Med kåta ord börjar du knulla min anal med små långsamma rörelser. Jag ligger fast under dig och känner din hårdhet inuti mig, min kropp vibrerar och jag stönar av lusta när du rör dina höfter. Du rätar upp dig och börjar knulla mig lite fortare. Händer om mina höfter och får mig att gunga av dina stötar. Jag känner hur jag närmar mig ytterligare en orgasm, min kropp vill ha förlösning, jag tappar andan när min fitta drar ihop sig i de välbekanta kramperna. Musklerna i rumpan spänns och dö frustar när din kuk kläms fast några sekunder. Du rör dig fortare och faller ner över mig när du fyller mig igen med din heta säd. Din kuk glider ur mig och jag känner hur mina ben blöts ner av våra safter. Jag rör mig försiktigt och du ser oförskämt belåten ut när jag klagar på en viss ömhet.

Det mitt lilla luder kan du gott ha, sitt på jobbet och känn hur skönt du haft det i dag och vet hur skönt du kommer få det ikväll när du kommer hem. Du skrattar och smeker mitt ben när jag går förbi. Inne i duschen kan jag inte låta bli att le brett och smeka min ömmande fitta lite. Ikväll, ja det kan vara värt en ömmande fitta för att få mera i kväll.

 

10 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

sir väs

En novell helt i min smak, jag gillar när det ingår hårda tag därbak!

28/11, 2011 kl. 14:46