Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

8/6, 2009 kl. 17:49, av Danne-Janne

Drömmen och verkligheten - Susannes val



Susanne gick med snabba steg de två kvarteren från tunnelbaneuppgången och svängde vänster in på Katarina Bangata. Hon hade flera väninnor i den här delen av stan, men hoppades innerligt att slippa möta någon just i dag. Det var en kylig onsdagsförmiddag i mitten av september och risken att träffa någon hon kände var förmodligen liten. Ändå bultade hennes hjärta snabbt av spänning och nervositet inför det som väntade.
Hon hade ringt till jobbet på morgonen och anmält sig sjuk. Det var en ren lögn, och något hon aldrig gjort tidigare, men hon behövde den här dagen för sig själv och hon tänkte ta vara på varje minut.

En månad tidigare hade hennes liv förändrats under en natt efter en kräftskiva. Hon hade haft sex med sin bästa väninna Carina och hennes underbare älskare Dan. Hon hade fyllts av en kuk som hade överträffat alla hennes fantasier och hon förstod nu hur mycket livet hade att erbjuda, och hur mycket hon gått miste om tillsammans med Janne, som hon varit gift med i över 15 år.
De höga klackarna på hennes nya stövlar klapprade i snabb takt mot asfalten där hon gick. De nya jeansen satt mycket tajtare än den typ av byxor hon var van vid. Fötterna värkte lätt och det stramade i midjan, men natten med Carina och Dan hade förändrat henne på alla plan. Nu var det slut på resårbyxor och fotriktiga skor. Tillsammans med Carina hade hon de senaste veckorna shoppat som en galning, och hennes nya garderob var kvinnligare och sexigare än vad hon någonsin trott att hon skulle våga skaffa sig. Carina och Dan hade fått Susanne att återupptäcka kvinnan i sig, en kvinna som behövde komma ut, och som inte såg så himla tokig ut, tänkte hon när hon såg sin spegelbild i ett av skyltfönstren som hon passerade.

Hon såg sig omkring för att försäkra sig om att ingen kände igen henne när hon stannade upp framför din lilla butiken i källarplanet. I skyltfönstret stod en serie oljor, och en skyltdocka iklädd behå och trosor av läder och kedjor. Hennes hjärta bultade hårt när hon öppnade dörren och klev in.

Bakom disken stod en gråhårig kvinna som Susanne kände igen från olika reportage på TV och i tidningar. Hon log vänligt mot Susanne som såg sig om i butiken som inte liknade någon hon tidigare sett. Överallt hängde sexiga underkläder i allt från tunnaste spets till blankaste lack. Där fanns oljor och fjädrar och böcker om indiska kärlekskonster och på en annan hylla olika piskor, handbojor och rep. Hon såg på ett par högklackade platåskor i plexiglas och undrade om någon kunde gå ett enda steg i dem, men tänkte att det behövde de kanske inte göra.
I ett angränsande rum till höger om ingången hittade Susanne det hon sökte. På hyllorna stod vibratorer och löskukar i långa rader, i alla upptänkliga former, färger och material. Susanne kände hur hennes fitta sakta fuktade hennes tunna trosor.

"Söker du något särskilt?" Den gråhåriga kvinnan klev in i rummet och log varmt mot henne. Susanne slog undan blicken och stammade nervöst att hon bara skulle titta.
"Den här lilla rackaren är väldigt populär just nu" fortsatte den gråhåriga kvinnan och visade Susanne en liten blå gummiring med en vibrerande delfin. "Du trär den här över din mans penis innan han tränger in i dig, och sedan så gör den här lilla firren underverk med din klitoris. Helt oslagbart, det går för dig på mindre än en minut!"
Susanne kunde inte låta bli att skratta åt den gråhåriga kvinnans rättframma och frimodiga sätt. Det här var inget ställe där man behövde känna sig blyg, det var tydligt.

"Jag letar efter en stav, ja en löspenis alltså" sa Susanne, och kände hur nervositeten började släppa.
"Visst, det är ju inte alltid man vill ha en karl mellan benen, så en bra vibrator i nattdukslådan borde alla kvinnor ha."
Den gråhåriga kvinnan skrattade och presenterade sig som Ylva. Hon plockade fram ett tiotal varianter av olika massagestavar och visade deras olika funktioner. Det var steglösa vibratorer, vibratorer med olika pulser, och specialutformade stavar för att stimulera G-punkten. Hon pratade sig särskilt varm för en rosa roterande stav med två små kaninöron som stimulerade klitoris. Susanne trodde det var en sådan som Carina hade skaffat efter att ha sett ett avsnitt av sin favoritserie Sex and the City. Men Susanne hade helt andra krav på löskuken hon skulle köpa. Hon såg en kartong högst upp på en hylla och visste att den ville hon ha. Hon tog ett djupt andetag och avbröt den pladdrande kvinnan:
"Jag vill ha en stor, och jag vill att den ska vara naturtrogen. Kan du ta ner kartongen på den översta hyllan åt mig?"

Ylva log brett mot Susanne och plockade ner en stor låda med texten "Mighty Muscle". Hon öppnade kartongen och la den tunga dildon i Susannes hand. Susanne stirrade på löskuken och kände kåtheten växa. Den var över 25 cm lång och naturfärgad med tydliga blodådror, ollon och pung. Den var rejält grov, men när Susanne höll den kring roten sa hennes minnesbild att Dans jätteballe nog hade varit snäppet värre ändå.

"Är det här den största ni har?" frågade Susanne. Ylva skrattade och lyfte ner en svart 33 cm lång hårdplast-dildo kallad "Giganten" från hyllan.
"Fördelen med 'Mighty Muscle' är att den har sugkopp, så sätt fast den i badrumskaklet så tar han dig bakifrån i duschen när du vill." skrattade Ylva och fortsatte: "Men tänk på att den inte har vibrator, så plocka med dig en delfin att spänna fast, så blir det åka av vill jag lova. Och glöm för Guds skull inte glidmedel så du inte gör dig illa, vännen min!"

Susanne jämförde de båda jättekukarna, och valde till slut "Mighty Muscle". Inte minst färgen gjorde att den skulle passa bäst till alla hennes heta minnen från natten med Carina och Dan. Hon struntade i delfinen, betalade i kassan och la dildon och en tub glidmedel i sin handväska innan hon med snabba steg småsprang tillbaka mot tunnelbanan och vidare hem. Hon hade drömt om det här i många veckor nu. Äntligen var inköpet gjort. Nu skulle hon ha en lång, skön eftermiddag ensam hemma i lägenheten.

* * * * * *
En kvart senare vred Susanne om nyckeln och öppnade lägenhetsdörren. Hon kände hur hennes trosor var blöta av fittsafter. Hon hade egentligen tänkt börja dagen med ett långt skönt bad, men badet fick vänta, hon var tvungen att ta hand om sina spänningar först. Hon gick in i sovrummet och slet ivrigt den stora kuken ur kartongen. En oangenäm lukt av gummi steg mot hennes näsborrar, men efter en snabb tvätt i tvål och vatten doftade dildon fräscht och gott. Susanne ställde kuken och glidmedlet på nattduksbordet, klädde snabbt av sig och la sig på sängen. Hon kände med fingret i sin springa som flödade av safter. Det där glidmedlet hade hon nog köpt i onödan.

Över en månad hade gått sedan hon senast hade haft sex. Carina och Dan hade den natten lyft henne till sexuella höjder hon inte ens visste fanns. Men priset hade varit att hon sårat sin man Janne på djupast tänkbara sätt. Hela månaden hade gått utan att de hade vare sig rört eller ens pratat med varandra. Susannes känslor pendlade mellan dåligt samvete för att hon förlorat kontrollen över sig själv den natten, men också ilska över att Janne lockat in henne i en lek som han uppenbarligen inte tålde att leka.

Men mest av allt hade hon känt sig ständigt kåt. Varenda morgon hade hon fingerpullat sig själv i duschen och fantiserat om Dans otroliga kuk. Hon ångrade i grund och botten inte för en sekund sitt val att älska med Carina och Dan. Hon hade aldrig upplevt något liknande, och visste att upplevelsen för alltid skulle finnas med henne. Den natten hade förändrat henne, och på alla sätt till något bättre. Och kanske fanns det fortfarande en möjlighet för henne och Janne att lägga det inträffade bakom sig, och vända erfarenheten till något positivt. Susanne kunde se att hon med åren blivit en grå och ointressant fru, och ville förändras. Hon kunde aldrig bli som Carina, men hon kunde och ville bejaka sin sexualitet och sin kvinnlighet mer än hon hade gjort. Kanske kunde det som hänt bli en vändpunkt för henne och Janne trots allt.

Hon höll den grova dildon i handen och tänkte tillbaka på känslan när hon första gången greppade Dans varma, tjocka, härliga kuk. Hon slickade försiktigt på den hudliknande, ådriga ytan. Det kunde ändå inte jämföras med känslan när hennes tunga lekt över Dans äkta stake och hans glänsande ollon. Hon gapade stort och tog dildon i munnen och tycktes sig minnas att Dan fyllt ut henne ännu lite mer. Hon saknade hans dofter, värmen, pulsen från hans blod, men löskuken av jelly fick duga som ersättning. Hon särade benen och tryckte försiktigt in det naturtrogna ollonet en liten bit i sin längtande fitta.

Susanne stönade och njöt medan hon långsamt lät den grova dildon tränga djupt in i hennes kropp. Hon visste vad Malena och de andra sexrådgivarna skrev i sina spalter, men för henne spelade storleken definitivt en roll. Dan hade fyllt upp henne helt, och hans härliga kuk hade tryckt mot punkter hon inte ens visste att hon hade. Orgasmerna hade sköljt över henne i en lång serie och varit av ett slag hon aldrig tidigare känt. Hon stönade högt när hon kände hur dildon också tryckte mot hennes G-punkt och hon började försiktigt köra den in och ut ur sitt savande hål.

Vid fotändan av sängen stod en stol och Susanne reste sig och tryckte fast dildon mot sitsen. Så här hade hon stått grensle över Dan och sakta satt sig ner på hans hårda påle. Han hade kysst och slickat hennes små bröst och skickat rysningar genom hennes kropp. Hon mindes hur hon helt tappat kontrollen och bara skrikit ut sin lust, omedveten om vad som hände omkring henne, likgiltig inför vad hennes man tänkte eller vart han hade tagit vägen. Det enda som betydde något för henne då var att få komma med Dans stora kuk långt uppkörd i hennes fitta.
Hon hade vänt sig om den natten, och mött Carina i heta kyssar medan hon fortsatt rida Dans kuk med ryggen mot honom. Hon hade aldrig känt en dragning till kvinnor förut, men även detta tabu hade hon villigt brutit, när Carina kysste hennes bröst och vidare ner mot hennes sköte. Carinas tunga hade lekt en underbar lek över Dans rakade pung, hon hade hungrigt slickat den del av skaftet som inte rymdes i Susanne, men också hennes blygdläppar och hennes svullna klitoris allt medan Dans härliga kuk gled in och ut ur hennes plaskvåta fitta. Susanne lutade sig tillbaka i stolen, spände sin kropp i en vacker båge, och red den stora dildon allt häftigare. Hon masserade sin klitoris intensivt med två fingrar, och kände hur minnena av jättekuken i fittan och den sköna kvinnotungan mot klittan tog henne mot en kraftig orgasm. Hon skrek av lust rakt ut i den tomma lägenheten när hon kom och lät kramperna helt ta kontrollen över hennes kropp.
Susanne sträckte utmattad och tillfredsställd ut sig på sängen och log stort för sig själv. Den där dildon borde hon köpt tidigare. Och kanske skulle hon smita förbi affären och köpa en liten delfin också, som ersättning för Carinas sköna behandling av hennes klitta.

* * * * * *
Susanne hade slumrat till en stund efter den sköna orgasmen, men gick nu till badrummet för att tappa upp ett bad. Carina hade förra helgen tagit med henne till ett spa för några behandlingar och hon hade köpt på sig allt man kunde önska sig av väldoftande oljor, mineraler och salter. Hon tände levande ljus och slog upp ett välkylt glas rosévin, trots att det var mitt på dagen. Hon såg på sin nakna kropp i badrumsspegeln medan den lyxiga jacuzzin fylldes av rykande vatten. Tre till fyra gånger i veckan gick hon numera på gym, fast besluten att få bukt med överskottskilona på hennes mage, rumpa och lår. Redan hade hon tappat några kilon och mer skulle det bli. Hon skulle aldrig kunna se ut som Carina, men hon var fast besluten att göra det bästa av det hon hade.

Carina var en av Susannes närmaste vänner sedan många år, men trots att de hade kontakt nästan dagligen hade Susanne i perioder blivit mer och mer irriterad på Carinas ofta ytliga och lite naiva sätt. Som tidigare på våren när de träffats på café en eftermiddag och Carina berättat att hon hade träffat någon. Istället för att berätta om han hade bra jobb, var omtänksam eller humoristisk hade hon strålat med hela ansiktet och viskat till henne över cafébordet:
"Han har världens största och vackraste kuk, Sussie!"

Carina hade oblygt fortsatt att berätta att hon aldrig haft bättre sex, att hennes före detta man Magnus mest var som en liten mask i jämförelse, att den nye killen Dan kunde knulla henne i timmar och ge henne fler och kraftigare orgasmer på en natt än vad Magnus hade gett henne under hela deras äktenskap.

Som om sex var det enda som betydde något i ett förhållande, hade Susanne tänkt där i våras. Nu började hon inse att hon hade en hel del att lära av Carinas inställning till livet.
Då hade hon nog lite grann sett ner på Carina. Hon tyckte att Carina förminskade sig genom att ständigt anspela på sex, i sitt sätt att vara och i sitt sätt att klä sig. Hon hade avskytt de där silikonballongerna hon opererat in, att lägga sig på operationsbordet för att se ut som någon jävla Barbiedocka var idiotiskt, och det visste ju alla att en sådan kvinna aldrig skulle kunna mötas av respekt i yrkeslivet utan enbart bli betraktad som en korkad blondin.
Nu tänkte Susanne att Carina ju faktiskt var mer framgångsrik i sitt jobb än vad hon var, vice VD i ett expansivt företag, hon reste mycket och tjänade åtskilligt bättre än Susanne. Hon såg sig i spegeln, höll om sina små ur-ammade bröst och tänkte på Carinas härliga tuttar. Steget till att skaffa silikonbröst kändes ännu allt för stort, tänkte Susanne, men man ska väl aldrig säga aldrig.

Susanne kröp sakta ner i det heta badet och lät de stora bubblorna mjukt massera hennes kropp. När hon låg där och slappnade av började ett beslut växa fram i hennes huvud. Hon ville ge sig själv och Janne en sista chans att bli lyckliga tillsammans, och om det var det som krävdes så var hon beredd att ta det första steget. Hon skulle svälja stoltheten och be Janne om förlåtelse för det som hade hänt. Och hon skulle visa honom lite av den nya kvinna som hon beslutat sig för att bli. Hon bestämde sig för att ringa och boka in dem på hotell redan till helgen. Med jobbet hade hon nyligen besökt en trevlig konferensanläggning utanför stan, med god mat i en fantastisk miljö. En romantisk höst-weekend skulle de unna sig, och hon skulle visa Janne att han nu kunde förvänta sig något annat mellan lakanen än vad han var van vid. Bara hennes föräldrar kunde ställa upp som barnvakt, hon skulle ringa och kolla upp det redan i kväll.
Susanne smuttade på vinet, sträckte ut sitt ben och sin vrist och la foten på badkarskanten. Pedikyren i helgen hade gjort henne gott. Synd att den kalla hösten inte gav henne tillfälle att bära sina vita högklackade sandaletter, som Carina hjälpt henne att välja ut. Men de skulle kanske passa bra i sängen nu till helgen, tänkte Susanne och fnissade till. Sandaletterna och inget mer, nog skulle Janne kunna uppskatta en sådan liten överraskning.

Och Susanne bestämde sig i samma stund för att bjuda Janne på fler glada överraskningar. Hon kunde inte riktigt förklara varför det blivit så, men Jannes eviga tjat på att hon borde ansa könshåret hade tvärtom gjort henne trotsig. Hår var naturligt, och en kvinnas enda uppgift i livet var banne mig inte att behaga en man, hade hon tänkt förut. Nu såg hon sin kraftiga buske mellan benen, och tänkte på hur Carinas sköte hade känts under hennes hand den där natten när hon rörde vid henne. Efteråt hade hon fått veta att Carina inte rakade sig, utan i hennes fall var det frågan om en äkta "brazilian wax". Susanne rös vid tanken på hur det måste kännas, aldrig i livet att någon fick vaxa henne där eller ens på benen, men hon måste erkänna för sig själv att Carinas släta kön var oerhört sexigt, och hon undrade hur det skulle kännas att bli smekt över så len hud.

Susanne stängde av bubblorna, klev ur badet och tog fram en sax, en ny hyvel och lite av Jannes raklödder. Hon satte sig bredbent på toalettstolen och började klippa ner sin kraftiga buske. Stora tussar av hår föll mot golvet. Hon tog en rejäl klick raklödder och smorde in hela fittan ordentligt. Sakta kände hon kåtheten växa när den kalla hyveln drag för drag blottlade det kön som alltför länge varit dolt av täta snår. Susanne märkte att det var ganska svårt att komma åt på vissa ställen, och hon var rädd att skära sig, men med lite trixande hade blygdläpparna snart rakats släta och fina. Hon kände fukten i skåran när hennes fingrar strök över den lena huden. Nästan perfekt, tänkte hon, och Janne skulle säkert inte ha något emot att fixa den sista finputsningen om hon bad honom om hjälp nu till helgen.

Susanne sparade en välansad triangel ovanför fittan, helt slät var hon inte beredd att bli, inte redan idag. Hon smorde in sig med en väldoftande hudkräm och såg på sitt ny-frisserade kön i spegeln. Synen och känslan när hon strök med fingret över den lena vulvan gjorde henne kåt på nytt. Hon hämtade dildon och mindes Ylvas lilla tips. Medan hon tappade vattnet ur jacuzzin fäste hon dildon på den mosaik-klädda duschväggen på lagom höjd. Stående vände hon sig om, putade med rumpan och lät ollonet leta sig in mellan hennes lena blygdläppar. Sakta tryckte hon rumpan mot väggen och lät löskuken tränga in. Hon tog duschmunstycket i handen och förde in det mellan sina ben, och medan hon juckade mot väggen spolade hon varma strålar vatten över sin nu helt blottade klitoris. Efter mindre än en minut välde orgasmens vågor på nytt in över henne, och hennes kåta stön ekade mellan väggarna.

Susanne lät kuken glida ur henne. Hon sjönk ner på knä i duschen, och såg upp på den stora dildon på väggen. Hon kunde inte fatta hur Carina hade klarat att ta emot en sådan här bamse i baken, men hon hade ju sett det med egna ögon. Susanne hade tidigare tyckt att det fanns något närmast förnedrande med analsex och hon mindes ännu smärtan när Janne en gång försökte trycka in sin betydligt mindre pitt i hennes stjärt. Hon hade ingen lust att försöka igen, men erkände samtidigt för sig själv att synen när Dans jättekuk sprutade sin sats in i Carinas gapande rövhål tillhörde det mest upphetsande Susanne någonsin sett, och bilden satt för evigt på hennes näthinna.

Susanne höll handen om den stora löskuken, hon lekte med tungan över pungen och det långa skaftet. Hon mindes hur hon hade stått så här på knä under Dans svajande kuk, när han senare den natten stående åter satte på sin Carina bakifrån, men den här gången i fittan. Susanne hade gjort sitt bästa för att slicka och smeka dem båda medan jättekuken gled in och ut ur Carinas plaskvåta hål. Susanne hade avböjt när Dan flämtande hade frågat om hon ville ta honom i munnen, men när han istället sprutat i Carinas fitta hade Susanne försiktigt smakat på några av de tjocka spermasträngar som runnit ut ur Carinas fullsprutade hål. Det hade smakat salt och lite beskt, och hon gillade inte konsistensen, men hon hade ändå njutit av att göra det lite förbjudna. Försiktigt hade hon först slickat sin väninnas vaxade fitta ren från sin älskares säd, och sedan lika omsorgsfullt den slaknande lemmen från toppen till roten innan de alla tre hade förenats i en innerlig kyss där Susanne snart inte kunde hålla reda på vilken av tungorna som för tillfället lekte i hennes spermasmakande mun.

Det hade gett henne mycket mer än det kostat. Till helgen skulle hon för första gången ta Jannes utlösning i munnen, och även på den punkten visa att hon nu ville ge honom mer av sig själv. Hon var säker på att Janne då skulle bli mer benägen att ge henne mer av vad hon behövde, både i sängen, i vardagen, och när livet var tufft. Genom att ge varandra mer och få mer av varandra skulle de tillsammans kunna rädda sitt äktenskap.
Susanne skålade i rosévin med sig själv i den stora spegeln. Hon tog ner den nyinköpta och allt för dyra peeling-krämen från hyllan, och skrubbade hela sin kropp len. Hon sköljde av sig i kallt vatten och svepte en varm frottéhanduk om kroppen. Janne skulle få sin efterlängtade avsugning i helgen, av en fräsch och nyrakad fru i högklackat och inget mer. Nöjd med sin plan sträckte Susanne ut sig på sängen igen, och pullade sig snabbt och på det gamla hederliga sättet till en sista orgasm. Hon hade inte tid med mer, för nu var det mycket som skulle fixas innan kvällen.

* * * * * *
Prick klockan sex kom Susanne till baren där hon stämt träff med Carina. Hon var inte ett dugg förvånad över att Carina var sen, att passa tider hade aldrig varit hennes starka sida. Susanne skulle avsluta sin lediga dag med några goda drinkar, och be sin bästa väninna om råd hur hon nu skulle göra. De hade flera gånger pratat om det som hade hänt efter kräftskivan. De var överens om att se det som ett härligt minne tillsammans, men också om att de inte kunde fortsätta att träffas på det sättet. På något vis hade deras vänskap bara stärkts och fördjupats av det som hänt, och det kändes varken konstigt eller pinsamt att de nu också delade en sexuell erfarenhet tillsammans. Lite oroade sig Susanne hur det skulle kännas att i framtiden möta Dan om han och Carina fortsatte att träffas. Dan attraherade henne, det var löjligt att förneka det, och Susanne var rädd att det aldrig skulle lägga sig. Och att börja umgås igen som par alla fyra kändes oändligt avlägset med tanke på hur Janne hade reagerat den där natten i sommarhuset. Men den dagen den sorgen, tänkte Susanne, nu gällde det först och främst att reparera förhållandet med Janne. Susanne visste att Carina skulle vara rätt person att be om råd kvinnor emellan.

Susanne kände sig på bättre humör är på evigheter när hon ensam slog sig ner i baren och beställde ett glas vitt vin. Hon hade använt resten av eftermiddagen till att boka hotell och barnvakt. Hon hade sms:at Janne och sagt att han fick vara hemma med ungarna i kväll och att det fanns lasagne-rester kvar i kylen. För första gången efter semestern hade hon avslutat sms:et med ett "puss".
Men framför allt hade hon gjort sig snygg inför kvällen. När hon hade sett sig i spegeln på väg ut från lägenheten hade hon faktiskt känt sig ganska nöjd med resultatet. Hon hade en knäkort vit-och-svart-mönstrad klänning som var lagom snäv i kjolen för att kännas sexig, men också lagom vid över magen för att inte avslöja överskottskilona. Den hade en generös urringning och behån Carina hjälpt henne att prova ut lyfte upp brösten till en riktigt skaplig klyfta, vilket Susanne knappt fattade hur det kunde gå till. Hon hade lagt sin make-up precis på det sätt som Carina hade lärt henne och trivdes med sina nya frisyr och hårfärg i dramatiskt svart. Hon bar samma högklackade stövlar som tidigare på dagen och på vägen till baren la hon en snygg svart kofta över axlarna mot kylan.

Ingen i baren visste att Susanne bar tunna svarta stay-ups under klänningen, men det fick henne inte desto mindre att känna sig lite extra sexig där hon satt. När hon första gången hade provat för några veckor sedan hade hon nästan omedelbart blivit beroende av känslan av hur vinden kunde leka med den bara huden mellan hennes trosa och strumpans kant. Det kändes härligt syndigt att inte ha sitt kön inlåst bakom byxor och strumpbyxor, utan tillgängligt att röra när som helst. Det enda som återstod var att få Janne att dra fördel av hennes nya klädstil, och gärna stjäla sig en snabbis i hallen direkt när hon kom hem från jobbet någon dag. Till helgen skulle hon berätta vad hon ville att han skulle göra, och hon var säker på att han gärna skulle nappa på hennes förslag.

Susanne hade även provat lite olika sorters string-trosor, men tyckte fortfarande att det var för obekvämt med det skavande snöret mellan skinkorna. Dessutom hade hon i ärlighetens namn en del jobb kvar att göra på gymmet innan stringen gjorde hennes rumpa full rättvisa. I kväll bar hon i stället ett par tunna, svarta spetstrosor av hipster-modell. De var osunt dyra och nya för dagen. Hon hade upptäckt att de var så lågt skurna där fram att hon fick raka bort ännu mer av sin nytrimmade triangel, och nu fanns i princip bara en liten hårtofs kvar ovanför springan. Trots att hon onanerat hela dagen kände hon hur känslan av det tunna tyget mot den lena huden fick musen att pirra där hon satt och smuttade på sitt vin i väntan på Carina.
Hon såg sig om i baren, som var full av människor på väg hem från jobbet. Hon kände hjärtat bulta ett extra slag om någon man ibland mötte hennes blick, och hon tränade sig i att våga hålla den kvar någon sekund eller så. En kostymklädd man sprack upp i ett litet leende mot henne, men modigast var oväntat nog en mycket ung och färgad kille i andra änden av baren som log brett mot henne och höjde sitt glas en centimeter i en diskret skål.

"Herregud, han är säkert 15 år yngre än jag", hann Susanne tänka innan hon hörde Carinas stressade, men glada stämma:
"Förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, här sitter du och blir på picka-lurven alldeles ensam, åh vad allt har strulat, jag är så ledsen att du behövt vänta, herregud klockan är ju över halvsju." Susanne reste sig och de kramade varandra och Susanne ljög och sa att hon också hade varit sen och bara väntat i högst fem till tio minuter.

"Men gud så snygg du är, Sussie, halva baren kommer ragga upp dig om du inte passar dig. Och glad ser du ut också, här har det hänt något roligt anar jag". Carina lutade sig fram och viskade i Susannes öra så att ingen annan skulle höra:
"Har han surat färdigt nu din man och äntligen gett sin stygga lilla fru en rejäl omgång med kuken, va? Du ser så nyknullad ut, gumman, så det är nästan lite skämmigt." Carina log stort mot Susanne, och blinkade med ena ögat.

Susanne skrattade och visste inte vad hon skulle säga. Till slut sa hon som det var och berättade om sin lediga lilla dag och hennes nya sköna leksak. Susanne undvek dock att berätta att kuken hon köpt i princip var en kopia av Dans, den informationen kunde Carina gott klara sig utan. Ganska snart gled deras samtal in på Susannes planer inför helgen och hur hon tänkte göra för att bryta dödläget med Janne, som redan varat alldeles för länge.
"Way to go girl!" sa Carina om planerna. "Ge er iväg och knulla skiten ur varandra, så ska du se att Janne snart har glömt det där lilla missödet. Stackarn, jag måste skrämt slag på honom när jag la upp mig för honom i soffan så där, fattar fortfarande inte varför han sprang iväg med snorren mellan benen. Så jäkla farlig är jag väl ändå inte?"

Susanne insåg lika väl som Carina att det inte var där som skon hade klämt. Som alla män åtrådde även hennes man Carina. Susanne kunde fortfarande känna sig förbannad på hur Janne inte klarat att släppa henne med blicken en enda sekund de där dagarna i somras. Utan minsta tanke på hur pinsamt det var hade han i princip suttit och dreglat över Carina där på badbryggan, och det var bara ren tur att han inte fått ett kok stryk av Dan så som han hade burit sig åt. Visst hade även Susanne sneglat på Dan i smyg, ibland mot de nedre regionerna efter vad Carina berättat om tillgångarna där, men hon hade i alla fall haft vett att sköta det diskret och inte flukta helt öppet.

Susanne såg sig om i lokalen. Precis som väntat hade allt fler män riktat sitt intresse mot deras bord, och Susanne visste att det inte var hennes förtjänst. Carina var kanske inte vardagligt klädd, men ändå betydligt mindre uppklädd än Susanne. Hon bar vita jeans och ett tajt men enkelt svart linne och högklackade röda pumps. Hon var lätt sminkad och hade sitt blonda hår i en slarvig uppsättning. Ändå hade hon utan att anstränga sig lyckats dra till sig en lång rad mäns blickar, och samtidigt väckt en hel del ilska hos några fruar och flickvänner som inte längre fick den uppmärksamhet som de ville ha.

Men ett par varma bruna ögon var riktade mot Susanne. Utan att Susanne kunde hindra det spred sig ett pirr i hennes kropp när hon såg att den unga färgade killen i andra änden av baren återigen tycktes spana in henne. Deras blickar möttes en lång stund innan de båda två utan att hjälpa det sprack upp i var sitt litet leende. Samtidigt landade två drinkar på bordet som Carina just hade beställt, och de skålade och smakade på de fruktiga romdrinkarna i immande glas. De bestämde sig för att strunta i att beställa något att äta, och satsade denna kväll hellre sina pengar och sitt kaloriutrymme på något mer väsentligt som goda drinkar.

Flera drinkar senare hade en småberusad Susanne i detalj berättat hur hon tänkte förföra sin Janne till helgen, och Carina hade fnissande gett henne det ena tipset efter det andra om hur man bäst kåtar upp en man till vansinne och sedan tillfredställer honom. Hon log stort mot Susanne när hon berättade att hon rakat sitt kön, och uppmanade henne att göra detsamma på Janne. Höga klackar var perfekt, och en rejäl avsugning naturligtvis. Vägen till en mans hjärta låg enligt Carina i att lära sig suga kuk som en gudinna, ingenting var en bättre garant för ett lyckligt förhållande. Ge din man massor av utlösningar och bekräftelse, så vet du att han kommer vara trogen och göra allt för dig, både i och utanför sängen, det var Carinas enkla relationsfilosofi.

De skrattade tillsammans innan Carina såg på Susanne med en mer allvarsam blick. Hon lutade sig fram över bordet och berättade dämpat att hennes före detta man Magnus otrohet hade inletts under en period då de båda för en tid hade tappat bort varandra sexuellt.
"Ska jag vara riktigt ärlig så var det nog mycket jag som drog mig undan, och ska sanningen fram berodde det tyvärr på att jag då hade lite av min uppmärksamhet riktad åt ett annat håll" sa Carina, men ville sedan inte berätta mer än så. Susanne kände hur hon höll på att spricka av nyfikenhet, hade Carina vänsterprasslat i sitt äktenskap, och i så fall med vem då? Carina lovade att kanske berätta en annan gång, men nu var hon inte beredd att säga mer än så om saken.

De två väninnorna beställde ytterligare var sin daiquiri, och en skönt berusad Susanne fick höra Carina berätta mer om Dan. Carina beskrev hur hon för första gången i livet känt att hon träffat någon som hon kände fullständig samhörighet med. Trots att det var tidigt i deras förhållande visste hon att deras relation var mycket mer än en tröst efter ett havererat äktenskap. De hade redan talat om att flytta ihop. Hennes barn verkade acceptera att deras mamma nu träffat någon annan än deras pappa. Hon visste att man aldrig kunde planera något säkert, men just nu såg hon framför sig hur hon och Dan skulle leva tillsammans, bli gamla tillsammans, och en dag sluta sina dagar tillsammans, pippandes livet ur varandra på något seniorboende på spanska solkusten.

"Så se till att fixa ihop det med Janne nu, så tar vi en favorit i repris i Marbella alla fyra om 50 år. Läkarvetenskapen får säkert fjutt på Janne till dess! Bara vi klarar att se alla sladdriga kroppar utan att helt tappa sugen förstås", sa Carina och brast ut i ett klingande skratt tillsammans med Susanne.
Susanne torkade skrattårarna och kände hur lycklig hon var att ha en vän som Carina. Rolig, spännande, inspirerande och efter sommarens händelser kände hon hur de kommit varandra närmare än någonsin. Och hon var vacker. Hade Susanne varit lesbisk och Carina likaså hade hon friat till henne här och nu. Susanne såg rakt in i Carinas klarblå ögon och kände hur minnena från natten efter kräftskivan inte bara handlade om längtan efter Dan och hans kuk, utan lika mycket saknad av Carinas kropp och hennes smekningar. Susanne kände hjärtat värka till, men tvingade sig att tänka på något annat, rädd att förlora kontrollen på fyllan och riskera både sitt äktenskap och vänskapen till Carina.

Under kvällens lopp hade musiken i baren sakta höjts, och ett litet spontant dansgolv hade bildats i ett hörn. Berusad och lycklig nappade Susanne på Carinas förslag att skaka lite rumpa. De dansade tillsammans till moderna latinska rytmer som Susanne gillade men inte kunde namnet på. Det dröjde inte många sekunder tills en ring av män hade samlats runt dem, och deras blickar var utan undantag fästade på den formfulländade blondinen och inte på Susanne.
Plötsligt kände Susanne två händer lätt mot hennes höfter. När hon vred runt huvudet möttes hon av två varma bruna ögon, och ett bländvitt leende. Den färgade killen som flörtat med henne tidigare dansade tätt bakom henne i en skön rytm.

Susanne såg på Carina som blinkade åt henne med ena ögat. Susanne vände sig om och log mot killen och dansade vidare. En vit tajt T-shirt smet åt runt hans muskulösa kropp, och han rörde sexigt de smala höfterna, dansade för henne som en gud. Susanne kände efter en stund hur hennes svenne-salsa inte på långa vägar matchade sin unge danspartners alla avancerade moves, så efter en stund log hon mot honom och gick av dansgolvet tillbaka mot sitt bord. Hon satte sig ner och såg hur Carina dansade vidare uppvaktad av en klase män, där dock ingen fångade hennes intresse mer än någon annan. Den unge killen syntes inte längre till, och Susanne kom på sig själv med att speja efter honom i den mörka lokalen. Efter några minuter hörde hon hans sammetslena röst i sitt öra:
"Can I offer you a drink? It's getting hot in here…"

Han ställde två mojito på hennes bord och slog sig ner. Susanne letade överrumplad efter sin skolengelska och hasplade sedan ur sig:
"Yes, you can. I mean, eeh, sure, thanks, they look great!"
"So do you" sa killen, log varmt och presenterade sig som Joe. Han berättade att han var från Detroit, USA, men att han nu gjorde ett utbytesår som ekonomistudent på Handelshögskolan. Han älskade Sverige och trivdes jättebra i skolan, bra kamrater och mycket fester, men han tyckte att det ibland var kul att ge sig ut på lite andra ställen och klubbar och träffa lite vanliga svenskar och få lära sig mer om människorna och kulturen här.

En nu ganska berusad Susanne smuttade försiktigt på sin drink och smålog mot den snygge killen. Hela situationen var absurd, knappt några veckor efter att hon bytt klädstil och börjat träna satt värsta hunken till 20-åring här och stötte på henne. Hon kände sig förflyttad 15 år tillbaka i tiden, men Joe var trevlig, drinken smakade gott och Susanne tänkte unna sig att få känna sig lite uppvaktad en stund, även om det inte skulle få gå längre än så. Janne hade inte bjudit på för mycket av den varan under alla deras år tillsammans, precis.

Musiken hade ändrat karaktär, och till de lugnare låtarna dansade nu flera par tätt omslingrade på dansgolvet. Susanne såg hur Joe reste sig och räckte henne handen, och utan att hon egentligen fattat något beslut kände hon hur hon lät sig ledas mot dansgolvet igen. Hon vinglade till, den sista drinken hade kanske varit en för mycket tänkte hon, och höll honom hårt i armen när han banade sig väg genom trängseln. Hon kände Joes händer om sin midja, och att han doftade gott även så här på nära håll. Hon visste att hon inte borde, men i mörkret på dansgolvet la hon armarna runt den unge mannens hals och lät honom vagga hennes kropp i en skön rytm. Joe smekte henne över ryggen, höll henne nära sig, och Susanne kände hur pirret spred sig i hennes kropp, blandade sig med hennes berusning. Hon fångade stunden, levde här och nu och kände sig för ett ögonblick lycklig. Hon visste att det var fel, men samtidigt att hon ännu inte hade gått för långt. Eller hade hon det?, tänkte Susanne när Joe la sin hand på hennes rumpa, böjde sig fram och skickade rysningar genom hennes kropp genom att nafsa henne lätt i örsnibben.

Hon vände upp sitt ansikte, och hennes läppar befann sig bara millimetrar ifrån hans. Plötsligt kände hon den unge mannens tunga i sin mun, och utan att kunna ta kontroll över sig själv kände Susanne hur hon besvarade kyssen. Joe höll henne hårt, kysste henne hungrigt och hon kände hur han pressade ståndet i sina jeans mot hennes kropp. Kyssen och känslan av den hårda kuken fick hennes fitta att bulta och fukta sig, men samtidigt som kåtheten väcktes greps hon av insikten om vad som höll på att ske, hur förbjudet det var, och att nu var det hög tid av avbryta den här leken. Hon vred sig mjukt loss ur Joes sköna famn och såg in i hans ögon som lyste av kåthet.
"I'm sorry Joe, I really have to go, it was nice meeting you, see you some other time, maybe."
Hon lämnade dansgolvet och gick mot garderoben. Hon letade en kort stund efter Carina, men såg henne ingenstans. Bakom sig hörde hon Joes sammetslena röst igen:
"Hey, good-looking. Can I at least get your number?"

Susanne vände sig om och såg på den vackre men förvånade mannen, som hon lämnat bakom sig på dansgolvet. Det fanns tyvärr inte plats för det här härliga lammköttet i hennes liv just nu, hennes vilja att rädda sitt äktenskap gick före allt annat. Men Joe hade inte varit annat än trevlig mot henne, och hon visste att han förmodligen aldrig skulle ringa. Och skulle allt gå åt skogen med Janne kunde hon tänka sig värre saker än att trösta sig med en ung och vältränad kille. Han skulle få hennes nummer, och hon skulle ta hans. Hon lämnade sitt visitkort, och knappade in hans nummer i mobilen.

"You can only call me weekdays in work hours, Joe, I'm sure you understand why" sa Susanne och lyfte sin ringförsedda vänsterhand mot honom. Hon gav honom ett lätt kyss på kinden och vände sig om för att gå mot utgången.
Susanne kände när hon gick hur hon fattat det riktiga beslutet och följt sitt förnuft. Hon hade njutit av den snygge killens uppmärksamhet, och av att få känna sig åtrådd, men det fick räcka så, nu längtade hon hem till sina barn och för första gången på länge efter sin man. Snart skulle deras nya liv börja, och redan när hon kom hem skulle hon inviga Janne i sina helgplaner. Och kanske kunde Janne tänka sig att redan i natt ta hand om pirret i hennes fuktiga fitta, som dansen med Joe hade väckt.

Alla drinkarna tvingade Susanne att besöka damrummet innan hon skulle beställa taxi. Hon gick nerför en smal brant trappa till källarplan och letade efter ett WC. Det fanns en ledig toalett i en undanskymd vrå, och Susanne tryckte ner dörrhantaget. Hon var helt oförberedd på den händelseutveckling som nu följde.
Två kraftiga armar omfamnade henne bakifrån. Hon kände två ivriga händer över sin kropp och sina bröst och läppar som kysste henne över halsen. Hon kände igen Joes röst när han förde in henne på den lilla toan, stängde dörren bakom dem och tände den skarpa lysrörsbelysningen i taket.

"I cant let you leave me like this, baby" sa han och det sammetslena i rösten hade ersatts av en bestämd och krävande ton. Han grep hennes hand och tryckte den mot sitt skrev där en kraftig kuk spände under jeanstyget. Susanne såg in i hans uppspärrade ögon. De var vilda av brunst och han hade inte för avsikt att hejda sig.
"And I shouldn't leave you like this." Joes hand for in under hennes klänning och mötte det fuktiga tyget i hennes trosor, smekte henne med ett krävande grepp, samtidigt som han sökte hennes läppar för en kyss.
"No, Joe, I cant do this" sa Susanne och vred huvudet åt sidan men Joe var redan nere på knä, lyfte hennes klänning, höll henne fast, och pressade in huvudet mellan hennes ben. Han kysste hennes lår ovanför stay-ups-kanten och smekte hennes stjärt över de tunna trostyget. Susannes hann inte bli rädd, istället kokade hon av ilska, och tänkte fanimej inte lägga upp sig på en skitig toalett för en fullkomlig främling som någon jävla slampa. Hon försökte få honom att sluta, försökte pressa bort hans huvud från sitt sköte, men kände samtidigt med förtvivlan hur hennes fittsafter bara flödade mer och mer. Två kraftiga händer grep om hennes dyra spetstrosor, och Susanne kände hur Joe med ett ryck slet upp ett rejält hål rakt över fittan och pressade sin varma tunga rakt mot hennes klitoris.

"Please Joe, dont do this" kved Susanne, men styrkan i hennes protester avtog snabbt i takt med att Joe med bred tunga slickade hennes nyrakade kön. Han höll henne i ett järngrepp och för varje smekande drag som den sköna tungan gjorde över hennes lena blygdläppar och blottade klitoris ersattes Susannes raseri mer och mer av ren och skär kåthet. Susanne bad en sista gång Joe att sluta, men orden var bara ord och hennes kropp hade nu gett upp allt sitt motstånd. Till sist stod Susanne bredbent tillbakalutad mot det kalla kaklet, och pressade sin rakade fitta hårt mot den ivrigt arbetande tungan. Det var inte så här hon ville att det skulle ske, men känslan av en varm tunga mot en renrakad fitta var precis så underbar som hon fantiserat om ända sedan hon försiktigt slickat Carina för en månad sedan. Susannes protester var nu helt och hållet ersatta av flämtningar och kåta stön och hon höll Joe om nacken och gned fittan mot hans ansikte. Joe pressade utan att för en sekund sluta att slicka henne in tre fingrar i hennes fitta, han hittade omedelbart hennes G-punkt och skickade henne efter någon minuts masserande mot orgasmens höjder. Susanne bet sig i läppen för att inte skrika rakt ut när hon kom och hennes safter rann genom de sönderrivna trosorna och ner över sin unge älskares ansikte.

"Pay-back time" sa Joe, reste sig, torkade fittsaften av munnen med handflatan, och knäppte upp sina jeans. Inga kalsonger var i vägen när han plockade fram sin stenhårda kuk.
Alla fördomar som Susanne hade försökt låta bli att ha om svarta män besannades. Joe var utrustad med en stake som i längd nästan kunde mäta sig med Dans härliga kuk och hennes nya dildo, men den var inte riktigt lika grov. Joe sa åt henne att gå ner på knä, och Susanne förstod att hon inte hade något annat val är att ta sig an utmaningen. Hon gapade stort, tog den svarta kuken i munnen och började suga.
"Yeah, suck my dick" stönade Joe med sitt blåsvarta ollon inkört mellan Susannes ivrigt sugande läppar. Han drog ut kuken och daskade den mot hennes kinder och över läpparna innan han tryckte in den i munnen igen. "You like my big, black cock, baby? Ooh baby, suck it, suck it good."

Joe fortsatte att stöna och pressade sin långa kuk allt längre in i Susannes mun. Ollonet tryckte mot svalget och hon hade aldrig försökt eller behövt ta en kuk så här långt bak i munnen förut. Hon runkande resterande del av kuken med två händer, och försökte tämja sin kräkreflex när ollonet nådde ända ner mot hennes strupe. Hon kände hur Joe grep henne om nacken och höll hennes huvud fast som i ett skruvstäd. Han pressade hennes huvud så långt ner han kunde på kuken innan han började köra den fram och tillbaka mellan hennes läppar. Han munknullade henne hårt och Susanne försökte förtvivlat andas och hålla honom tillbaka med händerna för att slippa få staken långt ner i strupen. Joe juckade allt kraftigare och till slut hörde hon honom stöna högt:
"Oh yeah baby, here I come." Susanne försökte ta sig ur hans grepp, men Joe höll henne kvar och pressade ner hennes huvud på kuken. Hon kom ingenstans, kände ollonet mot svalget och sedan hur hans varma säd sprutade rakt ner i hennes strupe. Kuken pumpande och pumpade, och Joe höll henne kvar medan sperman fyllde hennes munhåla helt. Susanne kände den äckliga smaken och konsistensen och försökte pressa ut så mycket av den tjocka sperman som möjligt mellan läpparna, men den stora kuken sprutade in mer än vad hon kunde spotta ut och hon svalde den ena stora klunken efter den andra samtidigt som strängar av tjock sperma rann utmed hennes läppar och haka, ner över hennes hals, vidare ner mellan brösten.
Susanne kände med lättnad hur Joes orgasm ebbade ut, men Joe höll med ett hårt grepp henne kvar även när kuken slutade spruta.

"Keep sucking, baby, keep me hard, I'm not done with you yet."
Den långa kuken kändes fortfarande lika hård mellan Susannes läppar och hon hade inget annat val än att fortsätta suga på det svarta ollonet. Joe släppte greppet om nacken och lät Susanne hämta andan innan han på nytt gned ollonet mot hennes läppar, och daskade henne med kuken över kinderna.

"Spit on it baby, make me wet!" sa han och höll kuken i handen framför Susannes mun.
Joes dominerande sätt stred mot allt vad Susanne stod för. Hon var en modern, välutbildad och jämställd kvinna som i det verkliga livet vägrade att styras eller kontrolleras av män. Hon hade alltid varit den som bestämt vad som skulle ske i sängen tillsammans med Janne och framför allt vad som inte skulle ske. Ändå låg hon här på knä framför en lång svart kuk, beredd att lyda varje vink från sin 20-årige härskare. Men något mer glidmedel än det som redan flödade ur hennes fitta kunde inte gärna behövas.
"Don't you worry, Joe, just fuck me, I'm wet already."
"Not where I'm going. Show me your ass!"

Joe sa åt henne att resa sig och luta sig framåt över det lilla handfatet. Han lyfte hennes klänning, grep om hennes stjärt och slet upp ett ännu större hål i de vackra spetstrosorna som nu hängde som en trasa runt Susannes höfter. Han drog med sin blöta tunga hela vägen över stjärtskåran och pressade till slut in en liten bit av sin hårda tungspets i Susannes anus. Han slickade Susanne i stjärthålet och ignorerade fullständigt alla invändningar.
"No Joe, you cant do that, you're too big for me, just fuck me, please" gnydde Susanne, samtidigt som hon utan att egentligen vilja det putade med stjärten och gjorde det lätt för sin älskare att komma åt. När stjärthålet var ordentligt blött tog hon på nytt hans kuk i munnen och lät sin saliv rinna ner över det långa svarta skaftet.

Joe ställde sig upp i position bakom Susanne, spottade i näven och smorde in kuken med ännu mer av sin saliv. Staken glänste i ljuset av lysröret när han styrde den mot sitt mål. Susannes protester var som bortblåsta och hon särade nu på sina stjärthalvor medan han pressade ollonet mot hennes trånga öppning. Hon bet sig i läppen och försökte slappna av men smärtan när den blanka kuken bände upp hennes ringmuskel var för stark och hennes tjut ekade mellan väggarna. Någon bultade på dörren och en orolig mansröst utanför ropade:
"Vad håller ni på med därinne egentligen?"

Joe slet med ett sista kraftigt ryck de lyxiga trosorna i två stycken och stoppade in dem i munnen på Susanne. Med sin kvinna tillfälligt tystad pressade han in kuken ytterligare ett stycke. Han daskade ljudligt hennes dallrande skinkor med handen medan kuken trängde allt längre in i Susannes bakre hål. Halvvägs inne stannade han upp och började sakta köra kuken fram och tillbaka. Susanne stönande och bet i sina trosor för att behärska den brännande smärtan, som efter en stund avtog mer och mer när hennes rövhål vant sig vid sin svarte besökare.
"Hallå, är det någon där?" hördes den oroliga mansrösten fråga på nytt, och hantaget trycktes ner men dörren var ordentligt låst.

Susanne kvävde sina stön och såg omtumlad sig själv i den smutsiga badrumsspegeln. Kände hon ens kvinnan som hon såg? En kvinna i högklackat och stay-ups, med klänningen lyft för en främling, med sina trosor i munnen, fittsaften rinnande utmed benen och en stor svart kuk uppkörd i röven? Joe fortsatte att daska hennes skinkor med sin stora hand, lutade sig fram och stönade in hennes öra:
"You really needed a big dick up your ass, didn't you?!"

Susanne befann sig i en situation så långt från hennes självbild man kunde komma, men ändå – eller just därför – kände hon sig sprickfärdig av kåthet. Situationen så oerhört upphetsande, men på ett helt annat sätt än i somras. Natten efter kräftskivan var enbart ett vackert och lustfyllt minne för henne. Här på toaletten blandades hennes kåthet med skam och skuld och ångest. Hon hade helt förlorat kontrollen, och lagt sitt öde i en främmande 20-årings hand, men inte desto mindre flödade safterna ur hennes fitta. Bara aldrig någon någonsin fick veta vad hon hade gjort denna natt, hon skulle aldrig kunna leva med att någon, inte ens Carina, fick veta vad som hade hänt.

Medan tankarna for genom hennes huvud och fittan savade fortsatte Joe att rövknulla henne bakifrån. Susanne kände hur hon inte längre kunde hålla igen och stönade högt när Joe mjukt masserade hennes klitta med handen och allt hårdare körde kuken ut och in ur hennes nu helt avslappnade stjärthål. Smärtan var helt borta, och kåtheten växte, och medan Joe juckade allt fortare och masserade hennes svullna knapp intensivt kände Susanne hur även hon var på väg att komma. Hon nådde sin klimax sekunderna före honom. Hon kved ut sin orgasm och medan hennes ringmuskel kramade om Joes stora kuk tömde han stönande sin sats långt upp i hennes för första gången penetrerade stjärthål. Susanne spottade ut sina trosor och hörde i fjärran ord som hon förstod måste ha kommit över hennes läppar:
"Ooooh, Joe, fill me up, fill my tight ass, you horny bastard, fuck me with your big black cock."
Susanne stönade osammanhängande rakt ut i det lilla rummet, och när Joe sprutat klart och drog ut kuken gick hon utmattad ner på knä på golvet. Hon såg i skenet från lysrörslampan hur Joe tog upp hennes trosor och hur han noggrant torkade av sin långa kuk innan han stoppade ner den i byxorna igen. Susanne såg upp på honom och sträckte ut sin hand mot hans:
"Please help me up, Joe."

Joe räckte henne handen, och hjälpte Susanne på fötter. Medan hon rättade till sina kläder stoppade han ner T-shirten i byxlinningen, fixade till frisyren och slängde trosorna i papperskorgen. Susanne kände hur magin i den märkliga situationen försvann, och hon återvände långsamt till en verklighet som såg mycket mindre upphetsande ut. Känslan av tomhet och obehag ersatte kåtheten i hennes kropp, och det rus av tillfällig lycka hon känt ersattes av oro för vad som nu skulle hända.

Förskräckt såg hon sin bild i spegeln. Synen som mötte henne i det skarpa ljuset från lysrören var bedrövlig. Kläderna och hennes frisyr var i fullständig oordning, hon var svart runt ögonen och läppstiftet hade smetats ut. Susanne fuktade en pappershanduk och försökte efter bästa förmåga torka bort de stora spermafläckarna från sin klänning och från sin haka och hals. Hon kände ångesten växa i bröstet medan hon så gott det gick försökte få ordning på sin raserade make-up. Herregud, tänkte hon med en stor klump i magen, hur skulle hon kunna ta sig hem när hon såg ut så här, och vad skulle Janne tänka om han fick se henne? Joe stod och såg på henne under tystnad medan hon gjorde sitt bästa för att rätta till sitt utseende, och när hon efter en stund gav upp och samlade ihop sina saker öppnade de dörren tillsammans och gick ut.
Massor av ögon såg det omaka paret lämna toaletten. Ingen i toalettkön kunde missförstå vad som hade hänt. Susanne försökte dölja ansiktet och försvann efter Joe snabbt upp för trappan, och hon bad tyst för sig själv att ingen skulle känna igen henne och att hon inte skulle möta Carina på vägen ut.

Natten var kall, men Susannes lät sin kofta hänga kvar i garderoben. Hon ville bara ut, bara bort, så snabbt som möjligt. Joe vinkade till sig en taxi på gatan, och hjälpte henne in i baksätet.
"I guess I wont see you again?", sa han och såg på henne med sina bruna ögon. Susanne satt tyst och såg på den unge killen. Nyss hade de varit så nära varandra som en kvinna och man kan vara. Nu var distansen total. Situationen var så omöjlig som en situation överhuvudtaget kan vara. Hon hade gjort ett fruktansvärt misstag, och låtit sin lusta råda över hennes förnuft. Gjort var gjort, men hon tänkte aldrig göra om det igen. Hon såg på honom, skakade på huvudet, vände sig bort och bad taxichauffören köra därifrån, innan tårarna skulle börja trilla utför hennes kinder.
"Är du OK?" frågade taxichauffören och Susanne nickade snyftande mot honom medan hon funderade på vad hon nu skulle göra. Hon slog på sin mobil och såg ett missat samtal från Janne och två från Carina. Hon var barnfri denna vecka, och sov säkert hos Dan om hon inte fortfarande var kvar på baren. Susanne la tillbaka mobilen i handväskan, hon ville inte visa sig så här för Carina, orkade inte förklara. Till slut lämnade hon sin hemadress till chauffören, hon hade inget annat val. Med en pappersnäsduk torkade hon bort den rinnande mascaran från sin kind. Mellan skinkorna kände hon Joes tjocka sperma rinna ut på hennes klänning, och ner på hennes lår.

Efter en stund stannade taxin framför hennes port. Susanne stod länge på gatan och såg upp mot lägenheten. Alla lampor var släckta, det var långt efter midnatt, och hon bönade och bad om att barnen och Janne sov djupt sedan länge. Susanne smög uppför de fyra trapporna och lyssnade en stund vid sin dörr. Så tyst hon kunde vred hon om nyckeln i låset och gick in. Inte ett ljud hördes. Hon ställde handväskan i hallen och gick raka vägen till badrummet och låste dörren.
Hon tände ljuset och såg sig själv i spegeln. Make-upen hade runnit ut på nytt. Fortfarande syntes stora spermafläckar på hennes klänning och mellan brösten. Hon såg en stor blöt fläck i baken när hon vände sig om och en stor maska hade gått på de spermakladdiga stumporna. Det ömmade i hennes stjärt, men ångesten i hennes bröst kändes starkare ändå.

"Var fan har du varit halva natten?" hördes Jannes röst på andra sidan dörren. Susanne tog ett djupt andetag och försökte låta så lugn och samlad som möjligt när hon sa:
"Vi gick till en bar jag och Carina, ledsen att jag inte har ringt. Jag har nog druckit lite för mycket, men gå och lägg dig, Janne, så kommer jag om en liten stund."
Susanne klädde av sig, stoppade sina kläder längst ner i tvättkorgen och vred på duschen. Hon hade riskerat att förlora allt. Hon hade klarat sig med ett nödrop. Aldrig mer skulle hon utsätta sig för något liknande igen.
Susanne lät det varma vattnet skölja svetten och sperman och tårarna från hennes kropp. I morgon skulle hennes nya liv börja. Ett lyckligare liv tillsammans med Janne.
Under det strilande vattnet hörde hon inte plinget i handväskan från sin mobil..


4 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Spanaren

Underbar storry! Finns inget bättre än då gifta kvinnor nyupptäcker sin sexuella sida. Hoppas det kommer en fortsättning på Susannes äventyr.

17/9, 2009 kl. 14:39