Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

22/2, 2012 kl. 00:48, av ladysmulan

Fjällresa

Fristående fortsättning på "tågresan". Man kan ha mkt att göra off season även i fjällvärlden.

Efter en fjärde kopp kaffe på det lilla fiket vid stationen dök min syster äntligen upp. Hon var lika kvittrande pigg som hon brukade vara. Jag satt och gäspade käkarna ur led hela vägen upp till det stora fjällkomplexet. Hon hade hittat en ny pojkvän och bodde just nu hos honom så jag kunde använda hennes rum i personallokalerna anslutna till hotellet. Just nu var det lågsäsong och inte så många utifrån som arbetade där. Syrran skulle vidare ut på fjället för att för dagen jobba i en fjällstuga. De visade hur livet på fjället var på tidigt 1900-tal. Jag lovade att höra av mig så fort jag vaknat, för i mitt dimmiga huvud var det bara sömn som hägrade. När hon kvittrande och glatt försvann ut ur lokalerna sökte jag upp mitt rum, eller hennes egentligen, damp ner på sängen och tvärslocknade. Drömmar om het sex, en grov kuk och en pirrande kåthet väckte mig några timmar senare. Jag kunde knappt bärga mig förrän jag dragit av mig kläderna och kunde komma åt min värkande heta fitta. Jag smekte mig själv till en skakande och förlösande orgasm på ett par minuter. Med tunga andetag och darrig kropp öppnade jag ögonen och såg rakt in i ett solbränt ansikte. Jag hade glömt att stänga dörren och inte hade jag en tanke på att det bodde andra i samma korridor.

 

Med röda kinder drog jag lakanet om mig, hans ögon smekte min kropp, han var smidig i kroppen, blond, brunögd och sexig. Jag kunde bara ana hur länge han stått och tittat på mig men en glidning med blicken neråt så kunde en avslöjande bula synas i hans jeans. Bulan verkade lovande och jag kunde inte låta bli utan log, det var nog ett ganska belåtet leende och lovade säkert en hel del. Killen steg in, stängde dörren och låste den bakom sig. Jag lättade på lakanet och klappade på sängkanten. Han drog av sig tröjan och avslöjade en platt mage med muskler jag bara sett i tidningar. En liten rysning av spänning spred sig genom min kropp när han knäppte upp byxorna och drog ner dem över höfterna. En ståtlig lem med rejäl resning visade sig, mitt leende spred sig till öronen tror jag. Mina hämningar släppte alldeles och jag gled ur sängen, ner på golvet och kröp de få metrarna mot honom. Jag smekte hans ben och lät mitt ansikte smeksamt gnida mot hans könsorgan.

 

Han stönade när mina läppar hittade det praktfulla organet, min tunga smekte det glänsande ollonet och smekte skaftet med min ena hand. Hans höfter trycktes framåt och kuken gled så lätt in mellan mina läppar. Jag sög, lapade och mumsade på hans varma lem. Han grymtade av njutning när jag slukade hela organet. Min kropp brände av kåthet och jag gned låren mot varandra hårt. Jag var kladdig och blöt, hans hand greppade om mitt hår och så drog han mig uppåt. Våra läppar möttes och han greppade om mina höfter, han lyfte upp mig och jag lindade benen om hans höfter. Hans kuk gneds mot min våta öppning och med ett grymtande gled han in i mig. Jag stönade mot hans hals och var som i trans när han började röra sig. Snart låg jag på rygg i sängen med honom över mig. Hans pumpande höfter, våra tunga och flåsiga andetag, grymtanden, gnyenden. De blöta ljuden av hans kön mot mitt, doften av hans rakvatten. Allt gjorde mig som uppslukad av lust, av kåthet, av måsten. Jag kände hur kroppen drog ihop sig runt honom och jag kved av kättja när jag kom i en förlösande orgasm.

 

Han pumpade hårdare och stönade tungt samtidigt som han drog sig ur och med två drag med handen runt kuken kom i en kaskad av sperma över min mage och mina bröst. Jag suckade lyckligt och smekte i de varma kladdiga dropparna, mina fingrar smetade in sperman över min så hårda klitoris och bara på bara några sekunder kom jag igen. Min överkropp spändes och jag drog upp mina knän, mina fingrar fortsatte och smeka min kladdiga fitta och med ett rop kom jag ytterligare en gång när två av hans fingrar gled in i den. Min kropp darrade och skakade, jag gnydde och vred mig mot hans hand. Han vickade på fingrarna och pullade mig sakta, jag rörde höfterna mot hans hand och kände hur kroppen ville ha så mycket mera. Han tog bort fingrarna och drog runt mig så jag hamnade över honom. Hans kuk var inte helt hård men tillräckligt så jag skulle med lite hjälp skulle kunna få den på plats inne i min glupande hungriga lilla fitta. Jag låg ovanpå honom och gned mig mot hans lem, mina bröst gneds mot hans hårda bröstkorg. Hans händer greppade om mina höfter och hans fingrar lämnade röda märken på mina skinkor. Jag hettade och brann, min lust hade ingen gräns. Jag kände hur hans lem hårdnade för varje sekund och snart red jag honom hårt. Mina höfter gned sig mot hans och jag styrde ritten med händerna mot hans bröst. Hans händer verkade vara överallt, över min mage, mina lår, mina bröst, ett finger mot min klitta och ett finger mot mitt bakre hål.

 

När hans finger gled över mitt bakre hål gnydde jag uppmuntrande och efter någon sekunds lirkande hade han fått in det. Min fitta var tajt från början men nu kändes det som om jag hade två kukar inuti mig. Jag darrade vred mig mot hans penetreringar. Min fittas muskler kramade och krampade omkring hans kuk och jag ignorerade hans varningar om att han var nära. Jag red hårt, min lust kändes oändlig och jag strävade efter nästa orgasm. Med ett högt ljud av vällust kom han i spända konvulsioner. Hans hårda lem spred sin säd in i mig, jag red allt hårdare och gned mig för varje nersänkning mot hans finger. Säden och fittsaften rann ut ner över hans lem och det kippande ljudet av våra blöta kön var det som slutligen fick mig att komma igen. Min kropp darrade och jag ramlade ihop över den hårda kroppen under mig.

 

Hans armar höll om mig och jag kunde efter några minuter rulla av honom och på skakiga ben ta mig ut på toaletten. När jag kom tillbaka hade han fått på sig byxorna, han presenterade sig som Fredrik, han jobbade i gymmet över sommaren. Jag talade om att jag var lillasyster och var på besök en vecka eller två. Med en handduk om mig bad jag honom titta in igen om det var så att han hade lust någon dag. Han log och vinkade när han gick tillbaka till sitt jobb. Han hade fått stå över maten den här lunchen och jag hade fått en massa energi till att söka upp syrran. En het dusch, lite kläder på kroppen och jag tog mig ut mot skidbacken. Just nu var den grön och hade spridda fläckar av lågt växande blommor. Jag satte mig på en stor sten och beundrade utsikten över fjället innan jag fortsatte promenaden.

 

14 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

lp521813

Bravo!!
Het och välskriven. Klar 5a

26/2, 2012 kl. 14:36

#3

MissX

När kommer nästa del :) Bra skrivet!!

23/2, 2012 kl. 10:49

#2

pelleponken

Du skriver så bra, varför har jag missat dig?

22/2, 2012 kl. 19:08

#1

Momill

Vilken het fantasi, så intensivt!
Hoppas de får chansen att lära känna varandra lite bättre och att vi läsare får ta del av den bekantskapen :)

22/2, 2012 kl. 17:26