Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

5/6, 2012 kl. 08:06, av Archeolog

Höstlovets höjdpunkt

Del 3 av 5 i serien Mod är allt som behövs

Skolan har börjat och fester nalkas, höjdpunkten under höstlovet blir den vildaste tiden i deras liv.

 

De dagar innan skolan började tog jag det lugnt och ringde Jessica några ggr, vi la till varandra på facebook och chattade den sista kvällen. Hon gick på ett gymnasium i stan fast inte samma som jag gick på, men vi muntrade upp varandra med att vi skulle träffas på helgerna, det var mest jag som muntrade upp henne.

Jag runkade inte längre och det var en stor förändring i mitt liv, innan jag hade träffat Jessica hade jag runkat nästan varje dag och flera ggr på raken. Jag var verkligen i behov av sex.

 

Första dagen i trean kom och hela klassen samlades utanför klassrummet, Jag och två andra killar var där först innan det kom flera tjejer.

- Hur var ditt lov?

- Det var okej, inte så händelserikt. Svarade Jonathan.

- Tråkigt.

- Äh, jag överlevde. Du då, vad gjorde du på lovet?

Jag bestämde mig för att berätta sanningen för dem som ville höra den, fast bara killarna.

Så jag berättade om de tre sista veckorna av sommarlovet och vad som hade hänt, jag blev avbruten några ggr eftersom några andra killar i klassen kom för att lyssna. Jag berättade allt från början igen och jag nästan gapskrattade bara när jag såg killarnas ansiktsuttryck.

De glodde på mig och vissa tvivlade starkt på det jag sa, och när Stefan och Mats kom, frågade de dem om det var sant. När de båda har instämt på alla delar och detaljer hade de flesta svårt att tro på det omöjliga. De fattade inte att jag hade haft större tur med tjejer på tre veckor än på 17 år.

När jag hade berättat om vad jag hade gjort hade nästan alla killar ställt sig i en halvcirkel runt mig, några tjejer var nog säkert nyfikna på vad vi snackade om men de frågade inte.

Till slut kom Alexander dit och vi hälsade, flera killar kom fram till honom och frågade om det jag hade berättat var sant, han blev förvirrad och frågade vad jag hade sagt, när jag sa som det var flinade han.

När läraren kom och öppnade dörren till klassrummet var det roliga slut och alla gick in.

Jag satte mig nästlängst fram och Alexander bredvid mig, medan Stefan och Mats satte sig längst ner, det var tre i klassen som inte var där, jag antog att de var sjuka, tråkigt för dem.

Läraren var en man på 30-35 år, hette Martin och hade ett lätt skägg och kort mörkbrunt hår, lika långa som de flesta killarna i klassen. Vi hade honom i Naturkunskapen förra året men skulle inte ha honom det här året.

- Som ni ser är det tre klasskompisar till er som inte är här, de har bytt gymnasium, vart vet jag inte men det kommer att börja tre nya personer i er klass. De kommer snart.

- Vet du varför de bytte gymnasium? Frågade en tjej Martin.

- Nej, men en av dem var skoltrött och skulle ta ledigt ett år från skolan för att jobba eller liknande.

- De tre som kommer att börja i klassen heter Josefin, Victoria och Jörgen.

På det sista namnet fnissade och skrattade några lågt.

- Ni får absolut inte reta honom för hans namn. Sa Martin som svar på deras skratt och fniss.

Det knackade på dörren och alla blev tysta, Martin gick och öppnade dörren, lät två tjejer och en kille komma in och ställde sig sedan bredvid en av tjejerna.

- Det här är Josefin, Victoria och Jörgen.

Den här gången fnissade eller skrattade ingen, utan alla tittade nyfiket på de nya klasskamraterna.

 

Josefin hade mörkbrunt axellångt hår, var inte så lång, kurvig och inte smal eller tjock. Hon hade medelstora bröst vilket hon inte verkade bry sig om att dölja, hon hade en djup urringning som gjorde det möjligt att se lite av formen på brösten. Hon hade små fylliga läppar och små mörkbruna ögonbryn. Jag satt för långt bak för långt ifrån för att kunna urskilja hennes ögonfärg.

Victoria hade också mörkbrunt hår men lite längre än Josefins och hon hade ungefär lika stora bröst som Josefin, fast jag satt hursomhelst inte tillräckligt nära för att kunna se den exakta skillnaden, hon dolde dem lite mer än Josefin också. De båda tjejerna var ungefär lika långa men var inte lika i ansiktet.

Jörgen hade kort mörkbrunt hår och var ganska lång och välbyggd. Jag kunde höra några svaga suckar bakom mig där det satt några tjejer.

Jag är inte på något sätt homosexuell eller så men Jörgen var snyggare än de flesta av killarna i klassen, han hade ett självsäkert uttryck i ansiktet och han blinkade till och med till en tjej som satt snett bakom mig. Martin märkte inget av det utan fortsatte att prata.

- Okej, ni kan sätta er ner bredvid någon av era nya klasskamrater nu.

Josefin satte sig bredvid en tjej nästlängst bak i klassrummet, Victoria satte sig mellan två tjejer längst fram och Jörgen satte sig bredvid den tjej han hade blinkat till.

- Den här veckan kommer bli lugn för alla eftersom det är den första veckan efter sommarlovet, därför tar alla lärare nu en lugn start men sen kommer det bli lika hårt som förra året. Fast ni går ju i 3:an nu så det blir inte lika många kurser och lektioner som förra året, 2:an är ju värst.

Flera nickade instämmande.

Året innan hade verkligen varit ett helvete, musikteorin gick ganska bra tills vi skulle göra en egen komposition. Samhället gick i botten som vanligt men jag lyckades häva upp mig på ett G, Matten blev som Samhället. De andra ämnena gick hyfsat och jag fick MVG i två eller tre ämnen.

Språket vill jag helst inte prata om.

Men tanken på att jag nu gick sista året på gymnasiet fick mig att glömma bort det, inte allt men det mesta för stunden.

När lektionen var slut var det dags för mig och Stefan att gå till Datorkunskapen som vi hade valt, det visade sig när vi väl kom till klassrummet att Jörgen också var där.

- Så du har också valt datorkunskap?

- Jepp, är inte sådär kolossalt intresserad i datorer men jag kan ett och annat och tänkte att det skulle vara lätt att få MVG i det.

- Samma här. Svarade jag.

- Jag heter Stefan, och det här är Oscar.

- Ja, ni vet ju redan vad jag heter så det är väl ingen mening i att presentera mig själv.

Det blev en pinsam tystnad i ungefär någon sekund tills Jörgen sa någonting igen.

- Vet ni om det är någon fest ikväll eller så?

- Nej, jag har inte hört någonting om en fest. Svarade jag.

- Oscar vet aldrig någonting om fester. Det skulle vara en fest hos Mathilda, hon bor i skärgården, så det blir lite avlägset från samhället.

- Okej, vet du var?

- Nej, men jag kan fråga henne.

- Tack, ska ni dit?

- Jag ska dit, Oscar ska du dit?

- Jag har ingenting för mig så visst.

Precis då kom läraren och öppnade dörren till klassrummet, under den följande halvtimmen berättade han, Johan, vad Datorkunskap innebar och varför just han tyckte om det ämnet så mycket. När vi gick därifrån hade vi med oss en bunt med papper om vad vi ska kunna vid årets slut.

 

När vi väl kom till skåprummet var det två tjejer och tre killar från en annan klass och fyra tjejer från vår klass, de fyra sistnämnda kastade flera blickar på Jörgen och jag såg att han log för sig själv med ryggen vänd mot tjejerna.

Nu var det lunch så jag och Stefan gick till matsalen, på vägen dit träffade Jörgen tjejen han hade blinkat åt, hon hette Emelie, och gick tillsammans med henne. När jag och Stefan väl kom in i matsalen träffade vi Mats och några andra killar från klassen och sen satte vi oss vid ett runt bord och började snacka om sommarens upplevelser.

När det bara var jag, Stefan, Mats och Alexander kvar, vi var 8 pers runt bordet, så började jag med att berätta om att jag hade slagit vad med Stefan och Mats om att inte runka på hela sommaren. De som satt där vid bordet kände mig ganska bra och alla sa att jag aldrig skulle vinna, sen började jag berätta om mitt sommarjobb. Stefan och Mats hade ju redan hört den historien men de lyssnade ändå med ett leende på läpparna, Alexander lyssnade däremot hängivet liksom alla de andra killarna. Sen när jag hade berättat slutet på den historien ville de att jag skulle berätta om de tre sista veckorna av sommarlovet, gruppsexet och allt det andra.

- Ni har ju redan hört det en gång, innan lektionen.

- Då berättade du ju bara lite om vad du, Stefan, Mats och Alexander hade gjort.

- Berätta alla snuskiga detaljer.

- Jaja, okej då. Men då får Stefan och Mats börja, medan jag äter min lunch.

- Okej, då börjar jag. Sa Stefan.

Och sen berättade han om tågresan, livet i den ödsliga stugan och mötet mellan oss tre och de tre tjejerna på bryggan. När han började berätta om tjejerna, överdrev han ganska mycket om Julia, och när Mats började berätta om Klara överdrev han också om henne, men jag brydde mig inte. Jag drömde mig tillbaka till Jessica, tills jag vaknade av att någon sa mitt namn.

- Oscar! Sover du?

- Nej, men jag tänkte tillbaka på händelserna i somras.

- Fan, jag önskar att jag hade varit med. Sa Per.

- Jaja, lev inte i det förflutna. Sa Mats.

- Vet ni var Mathilda bor? Frågade Stefan.

- Jag vet bara att hon bor i skärgården, hon har fest ikväll eller hur?

- Mm, och Jörgen skulle gå. Men han vet inte hur man kommer dit, jag får väl fråga Mathilda.

- Gör du det.

Jag tittade på klockan och reste mig upp.

- Oscar, vart ska du?

- Till lektionen.

- Vaddå, vi börjar ju typ om en halvtimma?

- Nej, om 2 minuter.

- Va?!

Alla killar reste sig samtidigt och halvsprang till disken för att lämna tillbaka brickorna och slänga den mat de inte hade ätit upp, sen sprang vi alla till klassrummet. Eftersom det var den första lektionen i det ämnet behövde vi inte ha med oss några block och pennor.

Dagen fortsatte med två lektioner till och sen bar det av till internetcaféet med de flesta av killarna och där spelade vi i två timmar tills det bar av hemåt, när jag satt på tåget vid stationen Östermalmstorg tänkte jag på Jessica och sms:ade henne om hon var hemma, svaret kom nästan direkt. Hon var hemma och hade ingenting att göra, vill du komma över? Frågade hon i sms:et.

Jag svarade att jag är vid Östermalmstorg nu och kommer strax till Karlaplan, svaret kom något ögonblick efter att jag hade skickat det och hon skrev hur jag skulle gå för att komma till hennes hus.

 

Jag gick av vid Karlaplan och gick enligt hennes vägbeskrivning, tills jag kom fram till huset där hon bodde.

Jag tryckte på den knapp som satt bredvid hennes efternamn, och kort därefter låstes dörren upp. Jag gick in på gården och tittade upp, det var en liten gård som låg i mitten av huset.

Jag gick in i den dörr hon hade sagt åt mig att gå in i och gick uppför trapporna till tredje våningen. Det fanns två dörrar på tredje våningen och jag tryckte på dörrklockan till den ena, kort därefter öppnas dörren av Jessica i vitt linne och svarta trosor. Jag går fram till henne, böjer mig ner och kysser henne, hon besvarar kyssen och drar med mig in i lägenheten. Jag stänger dörren efter mig, tar av mig skorna och följer efter henne där hon går baklänges med prutande mun och vickar på höften. Jag går ifatt henne och kysser henne ännu en gång och kramar henne, hon kramar mig tillbaka.

-          Hur har du haft det? Frågar jag.

-          Ganska tråkigt, vi hade bara tre lektioner och sen var det slut. För dig då?

-          Säkert lika tråkigt som du hade, det började däremot tre nya personer i vår klass idag.

-          Jaha, vad hette de då?

-          Josefin, Victoria och Jörgen.

Jessica fnissade till lite när jag hade sagt Jörgens namn.

-          Ja, det var många som skrattade åt hans namn innan han kom in i klassrummet. Men när tjejerna väl såg honom kom de på andra tankar.

-          Hurså?

-          Uppfatta mig inte fel nu, men han var ganska snygg.

-          Beskriv honom. Sa hon medan hon ledde mig vidare genom lägenheten till hennes rum.

-          Värst vad du var intresserad av honom då.

-          Vaddå? Jag vill ju bara veta hur han ser ut, men det spelar inte så stor roll.

-          Jo, nu när du har frågat får du väl höra svaret. Svarade jag med ett leende och kysste henne.

Vi stod nu i hennes rum och jag tittade mig omkring. Det var någon liten nalle i sängen och rosa-rött täcke, annars var det ett vanligt rum.

-          Jörgen såg ganska självsäker ut när han blev presenterad inför klassen, han var ganska lång och välbyggd. Han var faktiskt lite snyggare än de andra killarna i klassen.

-          Värst vad du kom ihåg alla detaljer. Sa Jessica lite retligt, som när jag hade sagt det till henne.

Jag nöp henne i rumpan och hon hoppade till lite och tittade på mig med låtsad ledsenhet.

Som svar på min nypning greppade hon tag i den växande bulan mellan mina ben och kramade åt.

-          Aj, jag ger mig.

Hon log och kysste mig häftigt medan hon började smeka mitt stånd utanpå byxorna, våra tungor möttes och det kändes nästan som en virvel inuti våra munnar. Jag smekte och greppade lite emellanåt hennes vänstra skinka med höger hand och förde vänstra handen mellan hennes ben, och strök hennes vagina utanpå trosorna. Jag kände att hon började bli våt och min kuk ville ut genom byxorna så fort som möjligt, så jag tog ett steg bort från henne och öppnade knappen, drog ner gylfen och byxorna tillsammans med kalsongerna och sen var kuken fri och nästan stenhård.

 

Till svar på det drog hon av sig det vita linnet och släppte det på golvet bakom sig, sen när jag hade tagit av mig t-shirten började hon vicka på höfterna igen och dansa väldigt sexigt, ungefär som stripporna gör på strippklubbarna man hade sett i filmer. Jag log och skulle precis börja runka när hon skakade på huvudet och tog bort mina händer från kuken och vände sig om med ryggen mot mig och gned lite lätt med rumpan mot min kuk. Det kändes så skönt att jag var tvungen att sätta mig ner på sängen, hon fortsatte att dansa sin förföriska dans medan jag led av att inte få runka och därmed få en orgasm.

Hon vände sig om igen och vickade på höfterna och böjde sig framåt och därmed var rumpan var någon centimeter från mitt ansikte, jag andades häftigare och la ena handen på skinkan och förde den andra handen upp mellan benen som jag hade gjort förut men strök hårdare så att jag kunde känna hur hon spände sig. Hon rätade på sig och vände sig om, men nu hade hon ingen bh på sig och jag njöt fullständigt när jag såg henne smeka sina fasta bröst och trycka ihop dem. Hon böjde på knäna så att hennes ansikte var i jämnhöjd med min kuk. Hon böjde sig fram och pussade mitt ollon så att jag ryckte till. Hon reste sig och dansade vidare, sen förde hon båda sina händer ner från sina bröst, över magen och ner till trosorna. Hon drog ner den lite och sen upp igen, ner och sen upp. Hon lekte med mig och jag såg henne i ögonen medan hon gjorde det.

 

Till slut drog hon upp trosorna så högt upp att den del av trosan, som vanligtvis skulle dölja vaginan, blev till en smal sträng och därmed visade hon sin våta slida med trossträngen mellan de båda slidväggarna. Sen drog hon långsamt ner trosorna tills de var vid fötterna, hon klev ur dem och ställde sig bredbent framför mig med händerna på midjan.

-          Ser du något du gillar?

Jag föll snabbt ner på knä och tog tag med båda händerna på vardera ben och sträckte fram huvudet tills jag hade hennes vagina någon centimeter ifrån näsan. Jag räckte ut tungan och förde tungan långsamt mellan hennes slidväggar, jag förde ner den mellan hennes slidväggar ännu en gång och höll på så några gånger tills jag slickade mig längre upp och att jag kände hennes klitoris under min tunga. Jag slickade och sög lite på den lilla knoppen och hörde hur Jessica stönade och kände hur hon tryckte sina händer på mitt huvud mot sin vagina.

Sen förde jag ner tungan tills jag var ungefär i mitten av vaginan och tryckte in tungan och hela munnen mot vaginan, jag rörde tungan i vilt omkring inuti den trånga vaginan, och kände även här att hon spände sig och hur hon tryckte sina händer på mitt huvud, fast hårdare.

Plötsligt slutade hon med tryckandet och backade undan några steg, jag tittade upp på henne och såg att hon var röd i hela ansiktet.

-          Har du inte onanerat de senaste dagarna? Frågade jag.

-          Nej, jag kände mig inte kåt när jag tittade på porr på Internet. Du då?

-          Nej, jag har inte runkat. Däremot tänkte jag på dig, jag fick ju stånd när jag gjorde det men jag lät bli att runka.

Hon log och visade med en handrörelse att jag skulle ställa mig upp, när jag hade gjort det lade hon sig på sängen med vaginan närmast mig.

-          Jag tycker vi borde prova 69:an. Sa Jessica.

-          Har faktiskt aldrig provat det.

-          Inte jag heller, men man har ju sett i filmer. Svarade hon med ett leende och slickade sig sedan om läpparna.

Jag gick upp på sängen och ställde mig på knäna med kuken stående rakt i vädret och böjde mig framåt tills jag ställde mig på alla fyra med ansiktet mot vaginan. Jag kände att hon slickade mitt ollon och jag ryste av välbehag, jag satte igång på min sida också.

Jag slickade över hela vaginan några gånger när jag sen gjorde som jag hade gjort tidigare, sticka in tungan och röra tungan vilt omkring. Sen tog jag vänstra handen och stack in ett finger i vaginan, hon stönade till svar. Jag förde in tre fingrar och hörde henne gny, jag tog ut ett finger men fortsatte att fingerpulla henne med två fingrar, först långsamt för att sedan göra det hårdare och snabbare. Jag tog högra handens långfinger och förde den till hennes anal, jag körde in hela långfingret. Hon skrek. Till svar på det tog hon in hela min kuk i hennes mun och sög av den. Jag var på gränsen och sa jag att jag strax skulle komma, men hon slutade inte att suga av den. Jag körde in tre fingrar i hennes vagina, slickade hennes klitoris och fortsatte att fingerpulla henne medan jag fingerpullade hennes anal. Vi höll ut i någon minut tills jag kom i hennes mun, hon lyfte upp sin vagina mot mig och jag höll kvar långfingret i hennes anal medan jag kände smaken av hennes safter inuti hennes vagina på min tunga. När jag tog bort huvudet från vaginan kom det ut safter från den och jag tittade under mig och såg, upp och ner, att hon hade svalt det mesta. Det fortsatte att spruta ut från mitt ollon och hon mötte min blick, vi log mot varandra.

 

Jag flyttade över ena benet så att hon kunde stiga upp från sängen, hon gick ut från sitt rum och jag följde efter. Min kuk hade slaknat med var inte helt slapp, när jag såg henne gå genom hallen helt naken bakifrån med safterna rinnande ned längs benen började min kuk sakta resa sig igen. Vi gick in i badrummet och hon ställde sig i duschen, det var en dusch placerad mot tre väggar och en glasdörr som man öppnade för att komma in. Det rann på glaset så jag kunde bara se konturen av Jessica, strax efter blev det immigt och jag såg bara någon enstaka dunkel färg efter henne. Jag öppnade dörren så försiktigt som möjligt och stängde den efter mig när jag hade gått in, hon stod med ryggen mot mig och hade vänt ansiktet upp mot duschstrålen.

Nu stod min kuk i givakt och jag kände att jag bara kunde orka med en gång till.

Jag förde försiktigt händer runt hennes midja utan att röra henne och lyfte dem så att de var i höjd med hennes bröst, jag kramade till och masserade de små fasta brösten.

-          Så du fick inte heller nog?

-          Det verkar som min kompis här nere är den som inte fått nog. Svarade jag och lutade mig fram tills vi stod tätt intill varandra med hennes rygg mot mitt bröst.

Jag la mitt huvud på hennes axel och kysste henne på halsen.

-          Mmm…

-          Hårt eller ömt? Frågade jag.

-          Ömt och långsamt. Svarade hon.

Min kuk gned mellan min mage och hennes rygg, jag fortsatte att kyssa henne mjukt på halsen och masserade långsamt hennes bröst. Jag förde ner min högra hand till hennes vagina och strök med fingrarna längs hennes slida, hon böjde lite lätt på knäna och rätade på dem igen och gjorde så några gånger. På grund av det blev min kuk avrunkad med hjälp av våra kroppar tätt intill varandra.

Jag kysste henne längs halsen till axeln, hon vände sitt huvud åt mitt håll och jag lyfte på huvudet för att kyssa henne. Vi såg varandra djupt i ögonen och jag öppnade min mun och hon gjorde samma sak, men vi kysstes inte utan hon räckte ut sin tunga och jag gjorde samma sak. Våra tungor möttes i det varma vattnet som föll från duschstrålarna och de omslöt varandra. Hon drog in sin tunga i sin mun och vände sig mot mig, hon tryckte med sina händer på mina axlar för att jag skulle sätta mig ner. Det gjorde jag med ryggen mot kakelväggen och kuken stående rakt upp, hon såg ner på mig och jag trodde att hon skulle ställa sig så att jag kunde slicka av henne ännu en gång. Men det gjorde hon inte.

Hon ställde sig med benen på vardera sidan av mina ben och böjde sig sedan ner tills hon stod med vaginan någon centimeter från toppen av mitt ollon. Hon spred sina slidväggar åt sidan med sin högra hand och sjönk långsamt ner, min kuk trängde långsamt in i hennes vagina och hon fortsatte att sjunka tills den var helt inne.

Sen la hon sina ben runt min rygg och så satt hon där med armarna runt min hals och kysste mig, jag kramade henne och där satt vi med min kuk långt inne i hennes vagina och med det varma vattnet rinnande på våra kroppar.

 

Vi satt säkert så i fem minuter tills hon lyfte nästan omärkbart upp sig, det kändes däremot väldigt starkt från båda sidor, eftersom jag stönade och hon gnydde till lite. Hon lyfte på sig igen, samma känsla. Den tredje gången hon lyfte sig upp mötte jag hennes rörelser genom att lyfta min nederdel för att möta hennes vagina på nedgången.

Hon gnydde ännu mer och jag stönade jag också, vi fortsatte så men när jag sa att jag snart skulle komma reste hon sig upp och klev bort från mig. Hon satte sig med ryggen mot motsatt vägg så att vi kunde se varandra i fullt perspektiv.

Hon började smeka sina bröst med ena handen och finger pulla sin vagina med den andra, jag följde hennes exempel genom att långsamt börja runka till det underbara som spelades upp framför ögonen på mig. Jessica ökade farten på fingerpullandet och hennes stönande ökade i ljudnivå, plötsligt särade hon sina ben och lyfte upp sin nederdel i luften och skrek nästan när hon kom. Hon stönade fortfarande när jag ökade tempot på min runkning, plötsligt kände jag att den var på väg och riktade kuken omedvetet lite framåt. Jag sköt upp i luften och det landade på hennes bröst, mage, och båda våra ben.

-          Var det lika skönt som det var för mig? Frågade Jessica.

-          Jag tror det, men det lät som om du hade det skönast.

-          Mm, inte för att förstöra stämningen men mina föräldrar kommer hem snart och jag måste göra mig iordning. Svarade hon med ett leende och reste sig upp.

-          Jag måste faktiskt åka hem, min pappa börjar säkert undra varför jag inte kommer hem direkt efter skolan.

-          Men då kanske det dröjer tills vi kan träffas igen? Mina föräldrar åker bort om två veckor och är borta den helgen.

-          Min mamma kommer att åka bort med en av sina väninnor och min pappa bryr sig inte om vad jag gör, bara jag säger var jag är och hur länge jag ska vara borta.

Jag hade också rest mig och nu stod Jessica med armarna runt min hals och jag med mina armar runt hennes midja.

-          Vad tycker du om en orgasmstafett? Vi har sex så mycket tills vi inte orkar röra oss.

-          Hahaha, hur fick du den idén? Svarade hon med ett skratt.

-          Det bara dök upp i mitt huvud.

-          Det skulle vara skönt, men då blir det inget runkande för din del under de två kommande veckorna.

-          Inte för dig heller.

-          Okej, två-veckors celibatet börjar nu.

-          Låt mig bara få se dig en sista gång innan jag går. Sa jag och såg på henne.

Jessica hade stängt av duschen och vi hade klivit ur duschen, nu stod hon där med ett badlakan som täckte från halsen ner till knäna. Hon förde sidorna av badlakanet åt sidan och lät mig se henne helt naken en sista gång på två veckor. Sen var showen slut och vi klädde på oss, jag satte på mig skorna och skulle gå ut genom dörren när Jessica hindrade mig genom att lägga sina händer på mina axlar och dra mig baklänges in i lägenheten, jag vände mig om och kysste henne djupt och passionerat. Sen gick jag ut genom dörren nerför trappan och ut genom porten för att sedan gå till tunnelbanan. Det var soligt och jag var lycklig, första gången en känsla av kärlek kom över mig. Jag gick vidare och tänkte på festen som skulle vara ikväll, jag kände mig trött efter de sexprestationer som jag hade gjort och funderade om jag skulle strunta i festen och sova hemma istället. Men till slut bestämde jag mig för att gå på festen, men frågan nu var: Var bor Mathilda?

 

Svaret på den frågan fick jag när jag ringde Stefan efter att jag hade kommit hem.

-          Så kommer du på festen ikväll eller?

-          Jag tänkte det, men jag vet inte var hon bor. Tog du reda på det?

-          Ja det gjorde jag, jag ska möta Mats och Jörgen vid slussen någon timma innan festen börjar. Kom du också, så slipper du åka vilse.

-          Det hände mig en gång, Stefan. Sa jag irriterat i luren.

-          Du skulle åka fem stationer, och så tar du fel tåg. Hur lyckas du?

-          Skit i det, när ska vi träffas där då?

-          Klockan 18:20.

-          Okej, men då ses vi.

-          Vänta, lägg inte på än!

-          Okej vad är det? Frågar jag Stefan.

-          Efter den där sköna orgiefesten vi hade i somras bad jag Adam om att skaffa lite mer viagra. Jag fick dem idag, tio paket med 50 tabletter i varje.

-          Och du tänkte använda dem till festen?

-          Det kan man väl säga, men säg det inte till någon. Inte ens Mats och Jörgen.

-          Okej, det ska jag inte göra. Men då ses vi där vid slussen.

-          Ja det gör vi, hej då.

Jag la på luren och tänkte på det löfte som jag hade gett Jessica, inget porrsurfande och inget runkande på två veckor. Om jag gick på den här festen skulle jag bryta det direkt, jag ringde upp Jessica för att prata om det.

-          Hej det är Jessica. Svarade hon i andra änden.

-          Hej, det är Oscar.

-          Hej, hur mår du?

-          Bra, med tanke på att jag nyss har kommit två gånger med en så snygg tjej som du. Du då?

-          Jag kom ju tre gånger, men det går inte någon nöd på mig heller.

-          Jag ringer för att en tjej i min klass har fest ikväll, det ska vara någonstans i skärgården, och jag anar att den kommer vara ganska så lik den fest vi hade i somras. Du vet väl att Stefan hade i viagra i bålen?

-          Mm. Mumlade hon till svar.

-          Han har fått mer utav Adam, och han ska använda det på festen.

-          Ja du har rätt, det kommer nog att bli ganska likt. Alltså, celibatlöftet gäller att du inte ska få komma, du kan få titta på porr och se nakna tjejer. Bara du inte får orgasm.

-          Så det går bra att jag går på den här festen?

-          Det är klart att det är, fast om du har sex med någon tjej vet jag inte riktigt vad jag ska tro.

-          Tro mig när jag säger att det inte kommer att hända, du är den ende i mitt liv just nu.

-          Awe, du är så gullig. Du är den ende mitt liv just nu också.

-          Okej, då går jag på den här festen ikväll då, men om du vill så kan du ju komma till festen.

-          Jag vet inte ens hur man kommer dit.

-          Inte jag heller, men när jag får veta det så kan jag sms:a vägbeskrivningen till dig.

-          Okej gör det du, men det är inte helt säkert att jag ens kommer.

-          I vilket fall som helst hörs vi.

-          Ja det gör vi, hej då.

Jag la på luren och tänkte på vilken fantastisk tjej jag hade.

-          Det finns nog inte så många som hon i världen. Tänkte jag för mig själv

 

Jag gick ut från mitt rum och in i badrummet, jag klädde av mig och såg mig själv i spegeln. Jag gick in i duschen och satte på vattnet, tankarna gled iväg till händelsen tidigare idag, och min kuk började växa. Att inte få orgasm på två veckor, det blir svårt. Tänkte jag.

Jag tog en snabb dusch och stängde sen av vattnet och gick ut ur den och torkade mig. Eftersom min pappa var i sitt arbetsrum gick jag naken till mitt sovrum och valde ut de kläder jag skulle ha till festen, det blev en svart kortärmad skjorta som jag hade köpt i England året innan och ljusa kortbyxor. Eftersom Stefan hade planerat en helgalen fest tog jag med mig alla kondomer jag hade tagit på ungdomsmottagningen innan de sista veckorna av sommaren. Sen bar det av mot slussen.

Efter 45 minuter kom jag fram till Slussen, klockan var 18:10, så jag väntade på plattformen.

När klockan var 18:35 kom alla tre killarna upp på plattformen och jag gick fram till dem.

-          Skulle vi inte ses 18:20? Frågade jag Stefan.

-          Förseningar. Svarade han.

-          Vet du vilka som kommer?

-          Ungefär alla i klassen och andra killar och tjejer som några tar med sig.

-          Okej.

V gick på det tåg vi skulle ta för att komma dit vi skulle, i den vagn vi satt i var det nästan tomt förutom fem tjejer som satt och pratade och fnissade lite. De tittade upp när vi gick på och vi satte oss bakom de, rygg mot rygg. De fortsatte sitt samtal i en viskande samtalston så att vi inte skulle kunna höra dem, det gjorde vi i alla fall.

Mats och Jörgen började snacka om något som jag inte var så intresserad av, Stefan verkade inte så intresserad av det heller.

-          Är du säker på att det finns en bålskål då? Frågade jag Stefan väldigt diskret och lågt.

-          Jadå, jag sa till Mathilda att ha en. Viskade han tillbaka.

-          Du berättade väl inte om viagran?

-          Tror du jag är dum eller?

-          Ibland. Svarade jag sarkastiskt.

-          Jag sa att hon skulle skaffa en bålskål och någon sprit eller liknande att ha i så att jag skulle kunna hälla i tabletter som gör allting roligare.

-          Sa du att du skulle ta med dig E-tabletter? Frågade jag i vanlig samtalston.

Tjejerna slutade prata och några tittade på oss, jag gav dem en hastig blick och vände mig mot Mats och Jörgen, de hade inte lagt märke till vad jag hade sagt.

-          Nej, jag menade de tabletter jag har men hon antog att det var E-tabletter. Svarade han med ett leende.

-          Om vi antar att alla dricker av den där bålen så kommer den här festen bli vildare än den som vi hade i somras.

-          Det vet jag att den kommer att bli, men berätta inte för någon om det, okej?

-          Klart jag inte ska, dessutom har jag ingått ett celibatlöfte tillsammans med Jessica. Det betyder att jag inte får ha sex eller få en orgasm på två veckor. Sa jag i vanlig ton utan att tänka mig för.

Nu vände alla tjejerna sina huvuden åt mitt håll, till och med Mats och Jörgen tittade mot mig.

-          Vad är det?! Frågade jag rakt ut

-          Vad är det för idiotiskt löfte? Varför lovade du det? Frågade Stefan.

-          Jag tänkte att det skulle vara skönt för oss båda att avstå från sexet på två veckor.

-          Jag tycker det är en bra idé. Sa en av tjejerna.

-          Jag också, du bevisar din kärlek till henne genom att inte ha sex med någon annan. Sa en annan tjej.

-          Hon ska också avstå från sexet, och helgen om två veckor blir vild. Svarade jag med ett brett leende.

Tjejerna skrattade till och killarna log lite.

Dörrarna öppnades och vi steg av, tjejerna satt kvar på tåget. Vi gick upp till marknivån och tog den buss vi skulle ta och åkte med den i en kvart.

Efter det gick vi av på en hållplats som låg i närheten av några hus och jag kunde se en ICA affär på avstånd, vi följde Stefan i fem minuter tills vi kom till en infart.

Huset var stort, det var två våningar och de hade en brygga vid vattnet nedanför kullen.

När vi närmade oss huset ringade min mobil, det var Alexander.

-          Hej det är Oscar.

-          Tja, det är Alex.

-          Tja, vad är det?

-          Det skulle väl vara en fest hos Mathilda ikväll eller hur? Vet du var?

-          Vi är där nu, jag kan berätta hur du ska åka för att komma hit.

-          Okej tack.

Jag förklarade för honom vart han skulle åka och sa hej då, när jag hade lagt på kom jag på att Jessica ville kanske veta hur hon skulle göra för att komma dit, så jag sms:ade henne vägbeskrivningen. När jag hade gjort det kom vi fram till dörren.

Det var fortfarande ljust och det hördes inte så mycket från huset.

Stefan knackade på, efter några ögonblick öppnades dörren av Mathilda och vi gick in.

-          Är det några här eller är vi de första? Frågade Stefan.

-          Ni är de första, men ni kan väl hjälpa till lite med att ställa iordning möbler och ställa fram chips och sprit.

-          Vi hjälper gärna till. Sa jag och tittade på Mats och Jörgen som tittade tillbaka på mig med en plågad blick.

-          Härligt! Mats, du och Jörgen kan flytta sofforna här i vardagsrummet så att de står som i en halvcirkel. Stefan, du och Oscar kan följa med mig in i köket.

 

Mathilda gick före in i köket och jag kastade en blick bakåt på Mats och Jörgen, de suckade ljudligt, och följde sedan efter Stefan som hade gått efter Mathilda.

Vi kom in i ett stort kök med en nästan ny köksinredning, det låg chipspåsar på köksbordet och några skålar bredvid. En stor skål stod på diskbänken som jag antog skulle vara bålskål.

-          Oscar, kan du öppna chipspåsarna och fylla tre skålar?

-          Visst.

-          Stefan, jag skaffade den här stora skålen. Det visade sig att vi hade en i källaren, har du med dig tabletterna? Frågade hon nervöst.

-          Ja, det har jag. Sa Stefan och plockade fram en liten genomskinlig plastpåse med många blåa tabletter inuti.

-          Vad bra, kan jag ta en nu? Frågade hon med blicken fäst på påsen.

-          Nej, det är nog inte så bra. Då börjar du ju innan alla andra och avslöjar hemligheten med bålen.

-          Det är ju klart, jaja. Jag har lite mellanstark sprit till hands, är det något speciellt som är bäst?

-          Nej, det går bra med nästan vilket som helst.

Jag satte igång med att öppna chipspåsarna och hälla över innehållet i skålarna, när jag hade hällt över i den sista hörde jag hur det knackade på dörren. Mathilda gick för att öppna och jag bar ut skålarna till vardagsrummet, där satt Mats och höll på med mobilen medan Jörgen tittade i bokhyllan.

-          Hittar du något roligt?

-          Nej, inget speciellt.

Då kom Mathilda in i rummet med två tjejer efter sig, hon presenterade dem som sina kompisar från sin förra klass.

Jag gick tillbaka in i köket innan de hann säga hej till mig, inne i köket stod Stefan och räknade tabletterna som han hade hällt ut i en liten skål.

-          Du ska väl inte mala ner allt?

-          Nej, men om bålen tar slut någon gång under kvällen så maler jag ner lite till. Dessutom är inte det här allt jag har. Jag tog med mig 2 askar, så jag har 8 askar kvar.

-          Det passar ju bra, jag tog med mig alla mina kondomer så att det blir säkert sex för alla som vill.

-          ”Alla dina kondomer” innebär alltså 5 kondomer eller?

-          Innan vi åkte till stugan i Sövestad var jag inne på ungdomsmottagningen och tog väldigt många kondomer, det rör sig om 20-30 kondomer.

-          Skitbra Oscar, inte för att jag tror att det blir så många som kommer att ha sex men dem som har det kör säkert på det säkra kortet. Lägg alla kondomer i en stor skål och ställ den i hallen, inte i vardagsrummet för då drar det till sig för många blickar.

Jag öppnade en skåplucka och hittade en oval-aktig skål och hällde alla mina kondomer ner i skålen, den var nästan fylld när jag hade lagt den sista kondomen på toppen. Stefan letade i lådorna efter en mortel och hittade en när han hade dragit ut den tredje lådan, han började krossa alla tabletter tills det bara var små bitar och lite pulver kvar, sen malde han ner allting tills allt var pulverlikt. Vi fyllde bålskålen med 2.25% cider och blandade i lite vodka som Mathilda hade ställt fram på bänken tillsammans med cidern, efter det hällde Stefan i pulvret och såg hur det löstes upp.

-          Vi ställer inte ut det nu eller hur? Frågade jag Stefan.

-          Nej, men när det är tillräckligt mycket folk gör jag det, efter en halvtimma kan du ju ställa ut skålen med kondomerna i hallen.

-          Okej. Förresten, tror du att Bea och de andra kommer?

-          Jag hörde att de skulle komma, men bry dig inte om dem.

-          Det blir svårt, men jag ska försöka.

Bea var en tjej som tyckte jag var konstig och annorlunda. Hennes sätt att behandla mig var ju förstås genom att kalla mig olika saker, t.ex. pervo, tafsare och äckel. Jag hade aldrig tafsat eller gjort någonting som skulle ha gjort dem skällsorden rättvisa, så därför var jag alltid nära att få ett utbrott när de kallade mig sådana saker. Bea var inte ensam om att tycka att jag var konstig utan de var tre tjejer till som hade likadana tankar.

Men nu efter den vilda sommaren tyckte jag inte att deras skällsord kunde beröra mig.

Efter en halvtimma eller så hörde vi musik komma från vardagsrummet och förstod att festen var igång. Stefan bar ut bålskålen och jag gick efter honom. Det var ungefär 30 personer eller mer inne i vardagsrummet och några stod i hallen. När jag kom in i vardagsrummet såg jag inte Bea och pustade ut, plötsligt hör jag en röst bakom mig.

-          Nämen är det inte pervot!

 

Jag vänder mig om och ser Bea och två av de tjejer som tyckte som hon bakom henne, hon ser på mig som om jag var någon som inte ens behövde uppmärksamhet.

-          Hej. Sa jag.

-          Hörde du inte vad jag sa?

-          Jo det gjorde jag, och?

Mitt svar gjorde henne lite förvirrad för ett ögonblick men hon återtog snabbt balansen.

-          Har du tafsat på många flickor i sommar då?

-          Nej jag har inte tafsat, jag har bara haft sex. Svarade jag med ett brett leende.

-          Sex? Du? Ingen skulle vilja ha sex med dig.

De två tjejerna bakom henne gapade och tittade på varandra men stängde snabbt munnarna innan Bea hann se deras miner.

-          Tro mig inte då. Sa jag och gick därifrån med ett leende på läpparna.

-          Oscar, var det inte du som sa att det skulle bli svårt att inte bry sig om dem? Frågade Stefan.

-          Jo, men jag tänkte ge igen efter det senaste året, och min hämnd är inte slut än. Svarade jag med ett ännu bredare leende.

Jag drog med mig Stefan tillbaka till köket.

-          Har du kvar några tabletter?

-          Det är klart, hurså?

-          Hur många?

-          20 tabletter.

-          Kan jag få tio tabletter?

-          Vad ska du göra med dem? Frågade han med ett litet leende på läpparna.

-          Jag tror du redan vet vad jag ska göra så jag behöver inte berätta.

Han tog fram påsen som han hade de kvarvarande tabletterna i och gav mig tio, jag tog emot dem och la dem i den skål Stefan hade malt de andra tabletterna i. Efter en liten stund var allting pulver och jag hällde i 2.25% cidern en plastmugg, sen hällde jag i pulvret.

-          Kan du ge den här till Bea?

-          Jag tror inte att hon kommer att ta emot någonting ifrån varken dig och mig, inte Mats heller.

-          Vad tror du om Jörgen då?

Vi log båda två.

-          Jag går och hämtar honom. Sa Stefan.

När Stefan gick ut från köket kom Mathilda in och innan jag hann hindra henne tog hon en klunk från plastmuggen.

-          Var det bara cider i den här? Frågade hon lite besviket.

-          Nej, de där tabletterna som Stefan tog med sig är i.

Mathilda nästan lyste upp.

-          Jag tror jag känner på mig att den här festen kommer att bli väldigt lyckad.

-          Det tror jag också.

Mathilda gick ut ur köket och samtidigt kom Stefan med Jörgen efter sig, Mathilda vände sig om utbytte en blick med Jörgen, sen gick hon iväg.

-          Vad är det? Frågade Jörgen.

-          Kan du ge den här muggen till Bea?

-          Vem är det och varför ska jag ge den till henne?

-          Jag ska ge igen på henne och det är den tjej som har gul t-shirt och vit kjol på sig.

-          Okej jag är med, vad är det i den?

-          En överraskning.

Jörgen gick iväg, jag och Stefan följde diskret efter. Vi såg på när Jörgen gav muggen till Bea och hur hon slickade sig om läpparna när han gick därifrån.

-          Vad gör vi nu? Frågade Stefan.

-          Vi väntar.

Nu hade nästan alla tagit av bålen, killarnas stånd blev mycket uppmärksammat och några tjejer förde händerna ner mot vaginan, fast det var både trosor och kjol emellan.

Bea hade druckit upp allting och började rodna ganska kraftigt, också hon förde ner ena handen mot skötet.

 

Jag sa till Stefan att vrida upp elementen på högsta värmen och jag gjorde likadant, det dröjde inte länge förens alla kände sig varma och klibbiga, jag också.

Nu klibbade sig Beas tröja fast sig mot huden och man kunde se behån tydligt genom tröjan, plötsligt går hon snabbt iväg till toaletten och jag följer efter, Stefan stannar kvar i vardagsrummet och börjar delta i festen.

Hon rusar in på toaletten, stänger och låser dörren efter sig. Jag gick in i rummet bredvid och hittade ett litet hål genom väggen in till toaletten, jag tittar in och ser henne börja ta av sig kjolen. Jag sätter mobilen på tyst läge och börjar filma med mobilen genom hålet i väggen.

Hon tar av sig kjolen och jag ser att trosorna är nästan genomblöta med fittsaft som kommit från vaginan, sen tar hon av sig trosorna och jag ser en rakad vagina nästan glänsa av alla fittsaft som kommit ut. Hon börjar pulla sig själv med tre fingrar, hon ökar tempot.

Min kuk hade vid det laget ställt sig i givakt men jag runkade inte, både för att jag hade lovat Jessica och för att hålla mobilen stadig.

Hon pullar sig själv i någon minut tills hon släpper ifrån sig ett litet gny och sträcker på sig, hon kom.

Hon reser sig upp och vänder sig mot mitt håll och torkar sin våta vagina med toalettpapper, men den blir inte helt torr. Hon tvekar ett ögonblick och sätter sedan på sig de våta trosorna och kjolen. Sen gick hon ut. Jag stoppade inspelningen och log för mig själv.

 

Precis när jag skulle gå ut från rummet hör jag att några nästan störtar in på toaletten, jag plockar fram mobilen och börjar filma genom hålet ännu en gång. Den här gången är det en av tjejerna som tyckte likadant som Bea och en kille som jag inte hade sett förut, hon börjar suga av honom tills han kommer. Han skjuter sin orgasm på hennes ansikte och hon slickar upp lite med låter det mesta ligga kvar, hon sätter sig på toalettstolen och han ställer sig på knä framför henne och börjar slicka i ett snabbt tempo. Båda två verkar inte bry sig om att hålla rösterna nere utan hon halvskriker av njutning medan han stönar. När de kom in på toaletten hade han inga byxor på sig, jag funderade en kort sekund på varför han inte hade det, men återgick snabbt till vad som hände inne på toaletten. Han slutade abrupt med att slicka henne och körde hårt och snabbt in sin kuk i hennes vagina. Hon skrek och snart stönade båda två lika högt. Han körde in kuken flera gånger lika hårt och snart skrek hon ut sin orgasm medan han stönade och drog ut kuken och runkade snabbt två gånger innan han sköt orgasmen på hennes mage, bröst och ansikte. Jag slutade spela in och pustade ut, min kuk hade blivit stenhård och jag kunde inte få ner den på något vis.

Innan de som var inne på toaletten hann komma ut från den gick jag ut från rummet bredvid och sedan kom jag in i vardagsrummet, jag hade varit för koncentrerad på mobilen för att jag skulle kunna ha hört det jag nu hörde.

Det var stönanden överallt, jag höjde långsamt på huvudet och såg nakna kroppar överallt.

På en av de tre sofforna satt tre tjejer med benen sträckta rakt upp och en kille som körde in sin kuk i en av dem, medan två andra killar slickade de andra två tjejernas vaginor, en av dem körde in sitt långfinger i sin tjejs anal medan den andre killen kramade och masserade sin tjejs bröst. Den kille som körde in sin kuk i den ena tjejens vagina såg jag sen att det var Stefan.

Jag tittade runt omkring mig, jag var det enda som hade kläder på mig och det var några som lade märke till det.

Jag såg Mats rida en tjej mitt på golvet samtidigt som han fingrade en tjej som stod bredvid honom. Jörgen såg ut att trivas som bara den, han låg på rygg och hade en tjej som red honom. Hon var vänd med ryggen mot honom och var lite böjd framåt så att hon kunde lyfta och sätta sin rumpa ner på hans kuk, det var mest hon som rörde på sig. Medan hon red honom kom en tjej fram till honom och ställde sig på knä framför hans ansikte med sin vagina tätt intill honom, han stödde sig upp med armbågarna och slickade hennes vagina. Det såg väldigt skönt ut och min kuk ville helst av allt bryta sig ut ur kalsong- och byxfängelset, men jag klädde inte av mig. Jag såg Stefan lämna över den tjej han hade knullat till en kille som fingerpullade henne medan hon sög av honom, han gick mot mitt håll.

-          Varför har du inte klätt av dig och börjat ha sex?

-          Jag har ju lovat Jessica att varken ha sex och få orgasm på två veckor.

-          Just det! Men det hindrar dig ju inte från att klä av dig och filma allt som händer. Sa han med ett brett leende.

-          Den enda filmkamera som jag har till hands är min mobil, och det är bara två megapixel på den kameran.

-          Ta det lugnt, jag har med mig en filmkamera. Den ligger i köket, gå och hämta den så kan vi minnas den här kvällen för evigt. Sa han med ett litet drömmande uttryck i rösten.

Innan jag gick iväg till köket kom det fram en tjej till Stefan som var ett huvud kortare än honom.

-          Hej, kan vi ha en trekant? Frågar hon ogenerat.

-          Tyvärr ska inte Oscar här ha sex på två veckor, men du kan få det skönt med mig. Svarade Stefan.

-          Okej.

Jag skyndade in i köket och hittade kameran nästan på en gång och satte igång den, jag ställde den på bordet och sen började jag klä av mig. Den kortärmade skjortan åkte av för att sedan följas av byxorna, sen drog jag av mig boxershortsen och min kuk var äntligen fri! Jag är nöjd med storleken på min kuk, senast jag mätte var den 19cm, och det var 4 år sedan.

 

När jag var på väg ut från köket kom det in en av de tjejerna som tyckte likadant som Bea, jag såg att hon spärrade upp ögonen när hon fick syn på min stenhårda kuk.

-          Letar du efter något? Frågade jag.

-          Is, för att svalka av mig. Stammade hon fram.

-          Det finns i frysen där. Sa jag och pekade på den ena ståldörren.

Karin, som jag tror att hon hette, hade inte så stora bröst utan mest utstående bröst med bröstvårtorna rakt ut. Hon var ganska kort, men hon var längre än den tidigare korta tjejen som jag hade mött i vardagsrummet. När hon öppnade dörren till frysen kunde jag se den söta lilla stjärten darra till när den kalla luften kom emot henne. Jag gick tyst fram till henne och la sen vänstra handen på hennes högra bröst och jag förde högra handen ner till hennes vagina.

-          Vad gör…

Hon hann inte avsluta meningen innan jag hade kört in två fingrar i hennes vagina och istället stönade hon högt och böjde sig framåt tills hon stod helt framåtlutad 90 grader med den söta lilla rumpan i vädret. Jag pullade henne snabbare och pussade henne i nacken.

-          Det här räknas väl inte som tafsning, eller? Frågade jag henne lite ironiskt.

-          Inte riktigt. Sa hon lite hackigt fram mellan sina stönanden.

Det tog ingen lång stund för henne att komma, hon stönade högt och länge. Hon vände sig om mot mig och skulle precis greppa tag om min kuk när jag tog ett steg bakåt.

-          Vad är det? Vill du inte att jag ska återgälda tjänsten?

-          Jo det vill jag, men jag har lovat min flickvän att varken ha sex och få orgasm på två veckor.

-          Vad synd. Istället kan jag i alla fall lova dig att jag inte kommer att tycka att du är ett pervo längre, jag tror inte att någon av oss kommer att göra det efter den här festen.

-          Du och Eva kanske men inte Bea, hon har något emot mig och jag vet inte vad. Vet du?

Eva var den andra tjejen.

-          Hon tycker om att dominera människor, hon tyckte att du var en fegis och riktade därmed in sig på dig.

-          Var det bara det? Jaha, men nu har jag något som gör att jag kanske kan dominera henne. Sa jag med ett leende.

-          Vaddå för något? Frågade hon.

-          Jag kan berätta sen, nu ska jag filma allt som händer i vardagsrummet.

-          Det var en bra idé, bara du inte lägger ut videon på Internet.

-          Nej, det ska jag inte göra.

Jag tog kameran och gick ut från köket med Karin efter mig, sexorgien var fortfarande igång när vi kom tillbaka. Jag satte igång filmkameran och började filma.

 

Nu stod Jörgen upp och körde in sin kuk i en tjejs vagina bakifrån, hon stod tryckt mot väggen och tog emot alla stötar. Jag filmade nära och fick några leenden från några medan andra täckte för ansiktet, men efter ett tag struntade alla i att de kom med på filmen utan fortsatte att ha sex.

Stefan stod också upp men stod inte tryckt mot väggen, utan han hade lyft upp den korta tjejen, som hade frågat oss förut om vi kunde ha en trekant, och hade båda händerna under hennes skinkor medan hon klängde sig fast runt halsen på honom och kysste honom samtidigt, han lyfte och sänkte hennes rumpa ner på hans kuk. Han sa att skulle komma lite halvhögt och hon hoppade ner från hans kuk och greppade kuken med sina händer och runkade fram hans orgasm, han sköt över hela hennes ansikte och lite på hennes antydningar till bröst. Jag funderade lite på hur gammal hon måste vara, men släppte det fort för den var igång igen.

Nu la de sig ner i en 69:a och verkligen greppade tag om varandras könsorgan.

 

Det tog en stund innan jag hörde hur det knackade på dörren, jag ställde filmkameran i en bokhylla så att den fortfarande spelade in allting och gick och öppnade dörren.

Det första som mötte mig var det svala luften sen var det de överraskade ropen precis framför mig. De var de fem tjejerna som vi hade mött i tunnelbanan som stod framför mig och glodde på min kuk, jag öppnade dörren ännu mer och steg åt sidan. Alla fem tjejerna tappade hakan när de såg allt som pågick inne i huset, de gick långsamt in i huset och tog av sig ytterkläderna. Två av tjejerna fortsatte att klä av sig och hade till slut bara behån och trosorna kvar, alla tjejerna hade stora bröst och jag gissade att de var 18-19 år, kanske 20.

Mathilda kom fram till tjejerna helt naken och en droppande våt vagina.

-          Vad har hänt? Frågade en av tjejerna som inte hade klätt av sig.

-          Jag tror det var något mer i bålen än de där tabletterna som Stefan hade med sig, eller vad tror du Oscar?

Alla tjejerna vände sig mot mig.

-          Ja det var det. Det var inte några E-tabletter om det var det du trodde.

-          Nähä, vad var det för tabletter då?

-          Viagra.

Mathilda brast ut i skratt och alla tjejerna föll med i skrattanfallet.

-          Vad väntar ni på? Klä av er och hitta en kille som ni kan ha sex med!

Nu tog de två tjejerna av sig både behå och trosor, och gick in i vardagsrummet och tog en klunk ur bålskålen, de fnissade lite och smekte varandras stora bröst i några sekunder innan några killar kom fram till dem och frågade om de kunde ha gruppsex. Gruppen gick iväg till ett annat rum och de tre tjejerna som stod kvar hade redan klätt av sig, den tjej som stod närmast mig vände sig om och tänkte greppa min kuk när hon kom ihåg vad jag hade sagt på tunnelbanan. Hon vände sig om och gick efter kompisarna till bålen, det dröjde inte länge fören två killar kom fram och greppade deras bröst. Den tjej som inte hade någon som greppade sina bröst gick och ställde sig på knä mellan de fyra personerna och började runka av den ene killens kuk och suga av den andres.

Jag stängde dörren och skulle just gå därifrån när det var någon som knackade på dörren, jag öppnade den och log.

 

Där stod Alexander lika överraskad som de fem tjejerna hade blivit och gapade han också, men det jag log åt var inte honom utan den person som stod bakom honom.

Jag gick åt sidan och släppte in Alexander medan Jessica kom fram till mig.

-          Jag har inte kommit, jag väntade men trodde inte att du skulle komma.

-          Jag bestämde mig för att komma på den här festen, när du sa att viagra var med i festen bestämde jag mig för att inte låta dig plågas. Svarade hon med ett ömt leende.

-          Ska vi skjuta upp celibatet en dag?

-          Varför inte bara strunta i det? Eller så kan vi bara ha celibat i en vecka?

-          Mm, det låter bra. Sa jag och kysste henne.

Min stenhårda kuk gled in under hennes tröja och gned sig på hennes mage.

-          Börja inte än, jag måste ju klä av mig först. Sa hon och gick in medan jag stängde dörren efter mig.

Alexander hade kastat av sig kläderna och gick fram till en tjej som precis kom ut från badrummet, han greppade tag om hennes midja och kysste henne lidelsefullt. Som svar på det greppade hon hans kuk och de gick in i badrummet igen, fast de stängde inte dörren.

Jessica hade nu tagit av sig ytterkläderna och fumlade med knappen på tröjan.

Jag ledde in henne i vardagsrummet och kysste henne som aldrig förr.

Hon hade på sig ett väldigt tunt linne under tröjan som hon nu hade tagit av sig, som visade den svarta behån väldigt tydligt. Hon hade en kort-kort kjol i rött och vita strumpbyxor under, håret hade hon satt upp i två små hästsvansar, pigtails.

Hon skulle precis ta av sig linnet när jag stoppade henne, jag gick fram till bålskålen och hällde upp två muggar, det var nästan slut, och gick tillbaka till Jessica.

-          Behöver vi verkligen det där?

-          Om vi ska hålla på hela natten, ja. Svarade jag med ett retligt leende.

Jag gav den ena muggen till henne och höll kvar den andra i min hand.

-          För sex. Sa Jessica.

-          För kärleken. Sa jag.

Vi drack upp allting och jag kände ur det brände till lite i halsen, hon började ta av sig kläderna igen när jag stoppade henne.

-          Låt mig göra det där.

Jag ställde mig framför henne och lyfte sakta upp linnet, hon sträckte upp armarna så att jag kunde få det över hennes huvud. Jag knäppte upp behån utan att titta bakom ryggen på henne.

Hennes små söta fasta bröst var fria från behån, jag kysste hennes bröstvårtor långsamt och hörde hennes stönanden genom alla andras stönanden i rummet. Jag tog hennes båda bröstvårtor i min mun och slickade dem, hon stönade högre.

Jag ställde mig på knä och drog långsamt ner hennes korta kjol tills den var vid hennes anklar, jag tog tag i kanterna på hennes strumpbyxor och drog ner dem likaså tills hon bara hade på sig ett par svarta stringtrosor på sig. Jag sträckte ut tungan och slickade försiktigt utanpå hennes trosor till vaginan, hon både stönade och gnydde till svar.

Jag drog ner hennes trosor till anklarna dem med och hon steg ur dem, nu fanns den tjejs, som jag älskade, vagina framför mig. Den var våt och lite glänsande.

-          Har du varit upphetsad länge? Frågade jag.

-          Ända sedan du åkte hem tidigare idag. Svarade hon.

Jag slickade lite försiktigt först och kände hennes fittsaft på min tunga. Jag greppade hennes skinkor med mina händer och förde munnen till hennes vagina och förde in hela min tunga i hennes vagina. Jag slickade henne och hon tog ett steg bakåt så att jag slutade, hon satte sig ner på rumpan och la sig ner på rygg. Hon lyfte upp nederdelen och jag la armarna in under hennes knäveck fram till hennes bröst, och jag slickade vidare på hennes vagina.

Min kuk var på bristningsgränsen när jag låg där, och när Jessica sa att hon strax skulle komma ryckte jag mig bakåt och ställde mig på knä framför henne med kuken alldeles inför hennes ansikte. Hon slickade och sög av den medan jag fingrade hennes vagina bakom mig, det tog någon sekund innan jag kom utan förvarning i hennes mun. Hon ryckte bakåt med huvudet och släppte kuken fri fortfarande sprutande över hela hennes ansikte. Sen kom hon och skrek till lite, men det var ingen som blev störd av det.

Det kändes som om jag var i himlen när min sista orgasmladdning sköts över hennes ansikte och en annan tjejs ansikte bredvid, hon log till mig och slickade upp det.

Jessica låg pustande på rygg och slickade i sig lite av min orgasm, medan jag flyttade mig bakåt och slickade i mig hennes.

-          Var det otroligt skönt för dig som för mig? Frågade jag lite pustande.

-          Om det var!

-          Undrar hur det skulle kännas om vi tog celibat i en vecka för att sedan ha orgasmstafett helgen därpå?

-          Jag tror vi skulle svimma av upphetsningen.

-          Samma här.

-          Men du är väl inte slut än, eller är du det? Frågade Jessica.

-          Inte på långa vägar, det var bara nu som jag kände mig som om jag vore i himlen.

-          Bra, för jag har mycket kvar att ge.

-          Jag undrar en sak, skulle du ha något emot om jag hade sex med andra tjejer?

-          Det är väl klart att jag inte vill ha andra bitchar som utnyttjar min pojkväns kuk och vänlighet.

Hon hade rest sig upp på armbågarna och tittade allvarligt på mig.

-          Det förstår jag att du menar, men jag menade just nu.

-          Nu hänger jag inte med.

-          Här och nu, ska vi bara ha sex med varandra eller går det bra med en trekant eller kanske gruppsex?

-          Det beror på. Du får inte använda dig av det där du gjorde med din tunga i min vagina.

-          Okej, om jag inte ska göra det får du inte kyssa någon kille lika otroligt som du kysser mig.

-          Okej, men vi behöver ju inte gå skilda vägar nu eller så. Vi kan haka på några andra.

-          Det låter som en bra idé.

Jag tittade mig omkring, alla var upptagna med de varandra tills jag la märke till två av de tjejerna som vi hade mött på tunnelbanan innan.

-          Vad sägs om de där två? Frågade jag och pekade på de två tjejerna.

-          Det blir ju tråkigt för mig, jag slår vad om att du bara är ute efter deras stora bröst.

-          Dels det och för att vi träffade de tjejerna på tunnelbanan hit, men du ska veta att jag älskar dina små fasta bröst. Sa jag och la ena handen över hennes högra bröst och klämde till lite lätt.

-          Okej då, men då gör vi det nu innan vi börjar ha lidelsefullt sex igen.

Vi reste oss upp och gick mot de båda tjejerna, min kuk hade inte slappnat av efter den stora laddningen den precis hade skjutit ut, utan stod rakt ut i luften. Lika rakt som vilken annan kuk som helst i rummet.

 

De båda tjejerna stod vi bålskålen och hade halvfulla muggar i händerna, deras vaginor var våta och jag kunde se hur det rann en liten rännil nedför benen på dem.

-          Jaså du kunde inte stå emot sexlusten till slut, du har nu bedragit den du älskar. Sa den ena tjejen när vi kom fram till dem.

-          Det är faktiskt så att det här är den jag älskar, det här är min flickvän och vi bestämde oss för att skjuta upp celibatlöftet.

De båda tjejerna log.

-          Ni kunde inte motstå frestelsen?

-          Exakt, och nu undrar jag om min pojkvän här om vi kunde göra någonting? Kanske en fyrkant?

-          En fyrkant? Jag tror det heter gruppsex om jag inte misstar mig. Men visst, jag måste bara gå på toaletten innan vi kan göra någonting.

-          Jag följer med dig. Sa den andra tjejen.

Jag verkligen lyste upp när de gick iväg till badrummet, dörren stod fortfarande öppen. Jag ledde Jessica efter mig när jag gick till badrummet, Alexander var fortfarande inne i det lilla rummet när vi kom fram till dörren. Han satt på toalettstolen och en av de fem tjejerna som vi hade mött på tunnelbanan satt och guppade upp och ner på hans kuk, hon guppade ungefär lika mycket som hennes bröst gjorde. Hennes två kompisar som hade gått till badrummet stod vid handfatet och kunde knappt hålla sig allvarliga när de torkade sina våta vaginor.

De kom ut från badrummet och samtidigt gick en annan tjej in, jag tittade som hastigast in och såg hon, som hade guppat upp och ner, kliva av från kuken och gå åt sidan. Den andra tjejen ställde sig på knä bredvid Alexanders kuk och greppade sina egna bröst och började föra kuken in emellan hennes bröst, den andra tjejen ställde sig på knä på den andra sidan av Alexanders kuk och greppade sina stora bröst och gjorde samma sak.

Jag vände mig om och följde efter de tre tjejerna, vi hittade en tom plats på golvet i vardagsrummet och de satte sig ner.

-          Vänta lite, jag kommer strax. Sa jag och gick iväg till köket.

Jag kom in i köket och såg Jörgen stå framför en tjej som satt på bordet framför, han körde in sin kuk så hårt att jag trodde att bordet skulle ge vika.

Jag hittade skålen med kondomerna och gick tillbaka in i vardagsrummet, jag tog en näve med kondomer och kastade ut dem över alla nakna kroppar jag såg till. Jag möttes av hurrarop och tog några kondomer i handen innan jag ställde ner den på ett bord intill.

Jag kom fram till tjejerna som redan hade börjat. Jessica låg på rygg och fick sin vagina slickad av den ena och slickade i sin tur den andra tjejens vagina, den tjej som Jessica slickade tittade upp på mig och tog ett fast tag om min kuk och stoppade in den i munnen. Jag njöt helt fullständigt och kände hur hennes tunga omslöt min kuk.

Det tog inte lång stund innan jag sa att skulle komma och hon tog ut den ur munnen och runkade fram den laddning som stod på tur, jag sköt den över hela hennes ansikte och hon slickade upp lite av den.

Jag tittade upp och såg Mats komma smygande bakifrån den tjej som slickade Jessica, han gick ner på knä och drämde in kuken mellan hennes skinkor. Om han körde in den i hennes vagina eller anal vet jag inte men jag såg hennes reaktion.

Hon lyfte på huvudet och stönade högt, Mats fortsatte att köra in och ut kuken. Han lyfte upp hennes nederdel och fick därmed ett bättre tag om henne.

Jag böjde på knäna och greppade de stora brösten, jag klämde till lite försiktigt och hon la sina händer på mina och klämde till hårt. Jag förde min kuk mellan hennes stora bröst och bröstknullade henne lite innan hon stönade högt och reste sig, Jessica hade slickat henne tillräckligt för att få henne att komma.

Jag ställde mig på knä bredvid Jessica som pustade ut, den tjej som hon hade slickat av ställde sig på knä mittemot mig och kramade hennes bröst och bröstvårtor. Jessica stönade till svar och jag slickade mig neråt från naveln till den andra tjejen som var upptagen med att stöna efter vad Mats gjorde med henne och slickade hennes läppar och möttes av hennes tunga på min. Sen slickade jag mig uppåt tills jag kom till hennes navel igen och lyfte huvudet så att jag var i jämnhöjd med de stora brösten, jag greppade tag i dem och slickade bröstvårtorna, hon stönade och kramade vidare på Jessicas bröstvårtor.

Jag böjde ner huvudet igen och slickade mig uppåt tills jag var vid Jessicas bröst, den ena tjejen släppte taget om hennes bröst och flyttade händerna ner mot min kuk, vilken hon sakta masserade och långsamt runkade. Jag sög långsamt på Jessicas bröstvårtor och kände det skälvde till i hennes kropp, jag slickade mig ännu högre upp och till slut kom jag till hennes mun. Jag stack in min tunga i hennes mun och fick svar på det genom att omslöt min tunga med sina läppar och sög på min tunga. Allting var otroligt upphetsande.

Jessica öppnade läpparna och lät mig dra tillbaka min tunga.

-          Jag vill ha din kuk här och nu. Sa hon mjukt.

Jag reste mig upp på knäna och förde bort den ena tjejens händer från min kuk, jag ställde mig med knäna på var sin sida om Jessicas axlar och la kuken på hennes läppar. Hon slickade först lite långsamt tills hon böjde upp huvudet och därmed tog in hela kuken i hennes mun.

Plötsligt känner jag en tunga slicka mig utanpå min anal, jag tittar mig över axeln och ser tjejen med de stora brösten framåtlutad och slickar min anal. Jag såg sen hur Stefan smög upp bakifrån henne precis som Mats hade gjort med den andra tjejen. Han föll på knä han också och körde in sin kuk mellan hennes skinkor, hon slutade slicka mig och jag kunde koncentrera mig på Jessica.

Jag sa att jag skulle komma men hon tog inte ut kuken från munnen, jag sköt hela min laddning i hennes mun och ner i hennes strupe. Jag såg hur hon svalde några gånger innan hon öppnade munnen och släppte min torra kuk ut i den friska luften.

 

Frisk och frisk, det var varmt och alla svettades. Jag såg en kille komma ut från köket med ett stort glas vatten men råkade snubbla och hällde ut det över den tjej som stod närmast, hon hade precis kommit ut från badrummet och antagligen precis torkat av sig. Hon blev genomblöt och glaset rullade iväg oskadat, men hon blev inte arg på honom utan smekte sina bröst lite överdrivet, han föll på knä framför henne och tog ett fast tag om hennes skinkor och började slicka hennes vagina.

Den här festen blev som inget annat vi hade förväntat oss.

-          Hur gick det? Frågade jag Jessica.

-          Bra, det smakade lite salt annars var det gott. Svarade hon med ett leende.

-          Skönt att höra, jag ska gå iväg och titta till Alexander. Klarar du dig utan mig i några minuter?

-          Klart jag gör, men var inte borta för länge. Jag börjar känna mig våt och sexlusten kommer nog tillbaka snart.

-          Mm, min kuk kommer säkert att stå i givakt hela natten.

-          Jag tror inte att jag orkar med hela natten, men vi får se.

Jag log och reste mig, jag gick till badrummet och såg Alexander bli avsugen av de två tjejerna från förra gången. De var vända mot honom och såg inte mig när jag närmade mig bakom dem, Alex såg mig däremot och log mot mig när jag kom närmare.

De båda tjejerna stod knä och deras vaginor var helt blottade och blöta, därmed kunde jag ställa mig på knä bakom dem och lätt köra in mina fingrar i var sin vagina.

Båda ryckte till och stönade, de tittade bakåt för att se vem det var men tittade sen framåt igen för att koncentrera sig den hårda kuken de hade i sina händer. Jag fortsatte att fingra dem men nu gav de mig ingen notis, så jag böjde mig framåt och slickade den enas vagina och körde in fyra fingrar i den andras. Alex greppade de bådas bröst och kramade dem, jag flyttade mig till den andra tjejens vagina och slickade där. Jag hade knappt slickat i en minut när hon kom och jag kände den lite salta smaken och kunde känna hur fittsaften rann ut och lite in i min mun.

Hon hukade sig och slutade därmed att suga av hans kuk, det blev då mer över till den andra tjejen, vilket hon utnyttjade. Den tjej som hade kommit satte sig lutande mot väggen och pustade ut, hon var ganska kort och såg inte ut att vara äldre än 16 år. Jag hjälpte henne upp och vände henne mot väggen, jag riktade in min kuk till hennes anusöppning och körde långsamt in den. Hon ryckte till och försökte säga något så jag slutade.

-          Jag har aldrig haft någon inne i mig där. Sa hon med svag och darrande röst.

-          Vill du? Frågade jag.

-          Ja… det vill jag, men kör inte in den långsamt.

Jag tog ut kuken tills jag hade den i fria luften, satte den till anusöppningen och tog ett djupt andetag. Jag hade aldrig kört in min kuk i någons anal, inte ens Jessicas, men nu skulle jag det. Jag hade hört av några kompisar, som hade haft analt sex, att det var väldigt trångt.

Jag andades ut och var beredd, tjejen verkade vara lite förvirrade över att jag hade tagit ut den och inte kört in den. Hon vände sig just om när jag körde in den helt, hon var inte beredd.

 

Och det märktes.

 

Hon spärrade upp ögonen och skrek rakt ut, Alex och tjejen som sög av honom slutade abrupt och såg lite oroliga på henne. Jag kände det också, det som kompisarna hade sagt om att det skulle vara trångt bleknade i jämförelse med vad jag upplevde när jag hade kört in den. Ni vet när man har slagit sig på tummen eller gjort illa sig och det gör utav bara helvete ont? När man fryser fast i ett ansiktsuttryck av smärta eller av överraskning?

Mitt ansikte var en blandning av det båda och jag stod säkert så i några sekunder tills Alex frågade om jag mådde bra. Jag vaknade upp ur frysläget och tittade efter med tjejen hur det var med henne. Jag såg några tårar på hennes kinder och förstod att det jag kände var ingenting i jämförelse med vad hon hade känt. Jag försökte fråga henne lite lätt om hon var okej men jag fick inget svar, jag greppade hennes små bröst och kramade dem, även här visade hon inget tecken på att hon var vid medvetande. Nu blev jag orolig och bestämd mig för att ta ut kuken, men så fort jag tog ut lite av den gnydde hon till. Jag tog ut lite av den i taget och hon gnydde hela tiden, jag var alldeles strax ute med hela kuken när jag halkade, föll bakåt och drog med mig henne i fallet. Jag landade på det kalla och hårda kakelgolvet och grymtade till av smärtan som min rumpa fick utstå, men hon som jag drog med i fallet skrek till igen. Den här gången satt jag kvar och vågade inte röra mig, plötsligt dyker två killar upp i dörröppningen.

-          Vad hände? Vi hörde att någon skrek, två gånger. Sa den ene.

-          Det är hon här som skrek, vi provade analsex och det var hennes första gång.

-          Okej, det var några därute i vardagsrummet som hörde henne när hon skrek första gången. Andra gången hörde alla och slutade, vi gick för att se efter. Sa den andre.

Jag lyssnade och hörde prat och mummel istället för stönanden och halvhöga skrik.

-          Är du okej? Frågade den första killen.

Hon nickade sakta och de gick tillbaka, jag hörde att de berättade vad som hade hänt och kort därpå började stönandet.

Det föll fortfarande tårar nerför hennes kinder.

-          Är du verkligen okej? Frågade jag.

-          Nästan, det gjorde hur ont som helst. Jag fattar inte hur vissa kan tycka att det är så skönt.

-          Ska vi fortsätta eller ska jag sluta?

-          Fortsätt en liten stund till, men gör inga hastiga rörelser.

Vi satt ner och hon lutade sig bakåt mot mitt bröst, hon darrade och hade armarna runt sig. Jag la mina armar runt henne och på hennes egna armar, jag kramade henne och hon lutade huvudet bakåt. Jag vände mitt ansikte mot henne och kysste henne ömt, hon besvarade kyssen och sen lutade vi våra huvuden mot varandra, jag lindrade hennes smärta genom lätt beröring av hud mot hud.

-          Jag börjar röra lite på mig, okej?

-          Okej. Svarade hon och stålsatte sig.

Jag tryckte nederdelen av kroppen mot hennes och vi kände det båda två, det påminde mig om första gången jag hade haft sex. Jag pressade in kuken så mycket jag kunde och sen ut med den, in och ut, in och ut.

-          Jag reser på mig nu. Sa hon.

Jag satt kvar och la händerna under hennes rumpa och lyfte, hon reste sig upp och centimeter för centimeter kom kuken ut. Jag var ganska utmattad men min soldat skulle säkert stå i givakt några timmar till, så jag gjorde en kraftansträngning och lyfte upp henne. Det lät lite som ett ”plopp” när kuken kom ut från hennes anal och jag såg att det hade blivit utvidgat, jag reste mig också och kramade henne, hon besvarade min kram och så stod vi i några sekunder.

 

-          Jag blir nästan gråtfärdig när jag ser er. Säger Alexander från toalettstolen.

Vi vänder oss om och ser honom sitta och titta på oss med ett underligt uttryck i ansiktet, tjejen som sög av honom förut sitter på golvet bredvid och håller ett löst grepp om hans kuk.

-          Det var väl bra att du inte gråter då. Din orgasm skulle smaka ännu mer salt än vad den i vanliga fall är. Sa jag med ett litet leende.

Jag och de två tjejerna skrattade medan Alex låtsades se trumpen ut men log till slut och sen gick tjejen, som jag nyss hade kramat, ut från badrummet. Jag ställde mig vid handfatet och spolade kallt vatten på den något röda kuken, gud vad det kändes skönt.

Jag lämnade Alex och tjejen till att fortsätta med vad de hade hållit på med innan och möttes av två tjejer som var bara någon decimeter kortare än jag själv, det var ljust i hallen och de hade pratat när jag hade kommit in där men slutat när jag hade kommit närmare. De var båda två brunetter och den ena hade en smal och slank kroppsfigur medan den andra var lite fylligare men på inget sätt tjock. Båda två hade små bröst och deras bröstvårtor stod rakt ut, jag tittade som hastigast på deras ben och såg att de var torra. Men de dolde båda två sina vaginor genom att stå på ett speciellt vis så att det ena benet täckte vaginan, men jag såg i det skarpa ljuset att det började glänsa lite vid det stället på deras ben. Jag tänkte gå långsamt förbi och låta dem prata vidare, men det verkade som de hade andra planer.

Den ena tjejen ställde sig i vägen för mig och den andra tjejen gick långsamt fram till mig.

-          Vi såg vad ni gjorde inne i badrummet. Sa den ena tjejen.

-          Och hörde, antar jag. Svarade jag.

-          Ja det också, vi undrade om din snopp kan komma några fler gånger. Frågade den andra tjejen.

-          Vi har kollat in dig och konstaterat att du kanske skulle kunna stå ut med tre orgasmer till. Sa den första tjejen.

-          Jag kan säkert komma fler gånger än så, hurså? Vill ni ta reda på det?

-          Om du inte har något emot det.

-          Hur kan jag säga nej till två små söta tjejer som ni båda? Förresten, hur gamla är ni? Frågade jag.

-          Jag är 19 och Marie här är 20.

-          Och jag är 32, kom igen. Hur gamla är ni på riktigt. Frågade jag lite besviket.

-          Jag heter Marianne, men alla kallar mig Marie, och är 16 år.

-          Jag heter Emilie och är 17 år.

Marie knuffade henne i sidan och Emilie såg på henne.

-          Okej, okej… jag är 14 år, nöjd?

-          Du är ju inte byxmyndig, jag är inte så säker på det här längre.

-          Det blir alltid såhär när jag säger hur gammal jag är, jag kommer att förlora oskulden om några år istället för nu. Utropade Emilie argt.

-          Ska du säga, jag är 16 och har inte heller haft sex en enda gång.

Det lät på dem som om de grälade och jag tänkte smyga förbi dem när de plötsligt vände sig mot mig.

-          Vad har du att säga om den här saken? Frågade Emilie.

-          Vaddå? Frågade jag förvirrat.

-          Skulle du ha något emot att ta båda våra oskulder?

Jag blev överraskad och gapade åt det dem hade sagt, men jag stängde nästan direkt.

-          Nå, skulle du? Frågade Marie ivrigt.

-          Absolut inte, men varför just jag? Varför inte av de mer snyggare killarna i vardagsrummet eller någon i er egen ålder?

-          Visst, killarna i vardagsrummet är snygga och så men de säger nej till oss som är yngre än dem själva. Och de killar som vi känner och som är i vår ålder är töntiga och barnsliga. Så vi tänkte på dig.

-          Det var ju snällt av er att välja mig då, men var ska vi vara? I vardagsrummet? Köket?

-          Det finns ju en övervåning på det här huset, och jag slår vad om att något rum är tomt.

De log och gick bakom mig mot trappan, när de gick förbi mig smekte deras händer min kuk för en kort sekund.

-          Jag kommer strax, gå före ni.

Jag gick iväg till vardagsrummet och hittade Jessica upptagen med att suga en killes kuk, de stod vid bokhyllan där jag hade ställt videokameran. Ingen verkade ha märkt den, vilken tur tänkte jag. Jag gick fram och böjde mig ner och frågade om det gick bra, hon tog ut kuken ur sin mun och runkade kuken en kort sekund tills han kom över hennes ansikte. Han föll ner på baken bredvid mig.

-          Den här tjejen är vild, otroligt bra på att suga. Sa han till mig.

-          Jag vet, hon är min flickvän. Svarade jag med ett leende och såg på henne, hon tittade tillbaka med log bara lite.

-          Jaha, gjorde jag fel med att välja henne då? Frågade han oroligt.

-          Nej, nej. Det går bra, för ikväll.

Han pustade ut.

-          Jag har blivit erbjuden att ta två tjejers oskulder, vill du vara med eller vill du att jag ska säga nej? Frågade jag Jessica.

Killen spärrade upp ögonen och glodde på mig som om han inte trodde på vad jag precis hade sagt.

-          Jag är upptagen här, och jag har ingenting emot det.

-          Okej, då dröjer det en stund tills jag är tillbaka.

Jag reste mig upp och log mot henne. Hon log tillbaka, fast det såg ut som om hon tvekade.

Jag vände mig om och gick till trappan, de båda tjejerna väntade där och det såg ut som om de

var otåliga, jag förstod dem.

 

De började gå uppför trappan, ett trappsteg i taget. Jag gick fyra trappsteg bakom dem och hade full sikt över deras små stjärtar. Jag förde mina händer till varsin rumpa och förde in dem mellan de båda tjejernas ben och sedan upp, de snubblade till och jag gned med fingrarna längs slidorna tills de vände sig om med ett uppspelt uttryck i ansiktena. Jag tog bort händerna och vi gick vidare, det fanns fyra rum på övervåningen och två av dem var låsta. Jag öppnade en dörr och tittade in, det var ett arbetsrum.

-          Kom hit. Sa Marie bakom min rygg.

Jag vände mig om och såg att de väntade en annan öppen dörr, jag stängde min dörr och gick fram till dem. De gick in och jag gick efter, det var ett sovrum med en säng vid väggen och ett skrivbord bredvid. Det verkade vara Mathildas rum.

-          Innan vi börjar kan jag ju säga att heter Oscar och är 17 år.

-          Det var ju bra att veta.

-          Så hur ska vi göra det här?

-          Ja, vem vill börja?

-          Vi kunde inte bestämma oss vem av oss som skulle börja, så du får välja.

Jag funderade en stund och tittade på de båda tjejerna.

-          Jag väljer Marie. Emilie, du är 14 år och kan vänta lite till eller hur?

-          Tänker du inte ha sex med mig?! Utropade hon bestört.

-          Det är klart att jag ska ha det. Jag menade att du kunde vänta i några minuter, kan du klara av det?

-          Ja, jo, det kan jag ju klara av.

-          Ska du köra in den direkt?

-          Nej, har du aldrig hört talas om förspel? Frågade jag.

-          Jo det har jag, men jag trodde att du ville ha det överstökat.

-          Inte då, om jag gör någonting gör jag det grundligt. Ni har väl onanerat någon gång förut, eller?

-          Vi har pullat oss själva ja, om det är det du menar.

-          Okej, Marie, lägg dig på rygg på sängen.

Hon la sig ner på sängen med benen ihop, jag ställde mig på knä i sängen och förde hennes ben åt sidan. Det avslöjade en våt vagina med lite hår över den, antagligen hade hon bikinivaxat den i sommar.

-          Din vagina är så våt och fin.

-          Vagina? Varför säger du inte fitta?

-          Ja du, vet inte riktigt.

Jag gned fingrarna längs slidan och hittade klitoris efter ett tag, jag stoppade in ett finger i hennes fitta och hörde hur hon kved till. Emilie hade satt sig på sängkanten och börjat fingra smeka sin slida.

 

Jag tänkte på det löfte som jag hade gett Jessica om att inte använda tungan, på det vis som hon älskade, på andra tjejer än henne. Eftersom det var deras första gång måste jag nog bryta det löftet.

 

Jag fingerpullade henne med ett finger och smekte hennes små bröst med den andra handen, hon stönade och det märktes att hon aldrig hade varit med om något liknande. jag körde in två fingrar i fittan men hade knappt kört in dem när hon höt stönade till, hon hade kommit. Hon spände musklerna och slappnade inte av, jag tog ut fingrarna och såg fittsaften droppa från dem. Till slut slappnade hon av och jag körde in fyra fingrar och ett annat finger in i hennes anal, hon skrek överraskat till och stönade ännu mer. Jag fingerpullade henne i ett våldsamt tempo, bredvid oss satt Emilie och stönade medan hon fingerpullade och smekta sina bröst. Hon tog ut sina fingrar, som hade blivit våta av fittsaften, och slickade lite på dem.

Jag blev så otroligt kåt och slutade att köra in fingrarna i Marie.

-          Vad gör du?

-          Har någon kille rört dig härnere?

-          Nej, ingen. Hurså?

Jag la mig ner på magen och la huvudet närmare fittan.

-          Ska du slicka mig? Men det är ju jättemycket fittsaft.

-          Jag bryr mig inte. Sa jag lugnt och började slicka hennes fitta långsamt och mjukt.

Jag förde tungan upp och ner mellan hennes slidläppar och slickade hennes klitoris, jag bet lite lätt i det och kunde höra och känna hur hon reagerade. Jag ökade tempot och slickade slidan fortare och fortare, hennes stönanden ökade också i tempo. Emilie slutade att stöna så jag antog att hon hade kommit, jag tittade åt hennes håll och såg hur hon slappnade av i stolen och sträckte ut benen.

Jag körde in tungan i Maries fitta och rörde den åt alla hål som gav mig tillåtelse, till slut var mina läppar vid hennes slidläppar och min tunga var så långt inne den kunde vara.

-          Otroligt! Det känns som om det är ett levande sak inne i mig! Skrek och stammade hon fram mellan hennes stönanden.

-          Jag vill också känna på! Ropade Emilie för att kunna överrösta Maries högljudda stönanden.

Hon började spänna sig och hon gjorde antagligen sig redo för att komma, jag körde in mitt långfinger i hennes anal och hon skrek till.

-          Jag kommer! Skrek hon.

Jag hann inte dra undan mitt huvud utan kände hur fittsafterna välde fram in i min mun, det smakade lite salt och jag svalde en del av det, sen drog jag undan huvudet och det droppade ut lite fittsaft.

-          Jag trodde jag kom mycket. Sa Marie svagt.

-          Det gjorde du.

-          Men det kom ju inte ut någonting förutom några droppar.

-          Jag svalde det mesta.

Hon spärrade upp ögonen och stammade fram ett förlåt, jag sa att det inte gjorde något.

-          Orkar du ha sex direkt nudå? Frågade jag henne.

-          Jag tror inte det, kan vi ta en liten paus?

-          Visst. Emilie.

-          Vad är det? Är det min tur nu? Frågade hon upphetsat.

-          Ja det är det, men vänta lite.

Hon ställde sig upp och gick fram till sängen.

-          Lägg dig ner på rygg på golvet. Sa jag till Emilie.

Hon la sig ner med benen brett isär.

-          Marie, kan du också lägga dig på golvet? Så kan du få smaka på min kuk.

Hon lyste upp och lade sig ner hon också fast nedanför Emilie.

Jag ställde mig på knä med Maries huvud direkt under min hårda kuk, jag lutade mig framåt och skulle precis börja slicka henne när jag kom på en sak.

-          Vänta lite! Sa jag och reste mig upp.

-          Vad är det nu då?! Utropade Emilie besviket.

-          Tänkte filma det hela.

-          Filma? Frågade Marie lite nervöst.

-          Jag kan sudda ut era ansikten sen på datorn om ni vill.

-          Nej nej, det går bra.

Jag sprang ner till köket och tog fram mobilen och sprang tillbaka. Jag kastade en hastig in i vardagsrummet och såg Jessica kyssa någon, jag antog att jag hade sett fel. Men den synen gnagde sig fast i mitt minne.

 

Jag kom in i rummet och låste dörren efter mig, jag satte på mobilkameran på inspelningsläge och satte den på skrivbordet där den hade fri uppsikt över vad som skulle hända.

Jag ställde mig åter på knä med Maries huvud under min hårda kuk och böjde mig ner till Emilies våta fitta och andades in genom näsan, det luktade inte så mycket salt som Maries fitta hade gjort utan den här lukten var lite mer, söt.

Jag tog ett hårt om hennes ben och började slicka hennes slidväggar, hon ryckte till stönade ännu högre än vad Marie hade gjort. Det tog ett tag för mig att hitta hennes klitoris, när jag väl hade hittat det slickade jag och sög på den. Det tog ett tag innan jag kände att Marie hade börjat röra min kuk. Jag slickade vidare i stadigt tempo och kunde känna hur hon tog det lugnt och började sakteligen runka den, plötsligt känner jag henne slicka mitt ollon och sen ta in den i sin mun. Det känns så skönt att det bara tar någon sekund innan jag kommer, jag hade ingen chans att säga till henne att jag skulle komma. Jag hörde att hon hostade till och drog undan huvudet från min kuk, jag slutade slicka för en kort sekund och tittade på henne, upp och ner. Hon hade tagit ur kuken från hennes mun och låtit mig skjuta min laddning över hennes ansikte.

 

Jag fortsatte att slicka Emilie och körde sedan in tungan i hennes fitta på samma sätt som jag hade gjort med Marie, fast det tog bara någon sekund för Emilie att komma när jag hade kört in tungan. Jag kände hur hennes nästan söta fittsaft flödade in i min mun, jag slickade i mig så mycket jag kunde och svalde det.

Det var gott. Jag fortsatte att slicka henne mer intensivt och körde in mitt långfinger i hennes anal medan jag smekte hennes små bröst med den andra handen, under tiden hade Marie börjat runkat av min kuk ännu en gång och slickade den gång på gång, men hon tog inte in den i sin mun någon mer gång.

Det tog en stund innan jag fick Emilie att komma igen och hon kom nästan samtidigt som jag, jag slickade i mig hennes safter och svalde det sista, det var gott och jag var nästan mätt på hennes utsökta saft. Jag höjde på huvudet och tittade upp för att se hur hon mådde, det såg ut som om hon var i himlen.

-          Kändes det bra? Frågade jag henne.

-          Bra? Du var som en gud, och du svalde allting! Stönade hon fram.

-          Ingen har sagt så förut, tack.

-          Det är jag som ska tacka dig, låt mig suga din kuk nu.

-          Nej, han ska knulla mig! Sa Marie lite upprört.

-          Ta det lugnt, Emilie ska först få smaka på min kuk, vad tyckte du då? Frågade jag Marie.

-          Det var salt, och du kunde ju ha sagt till innan du kom. Svarade hon lite surt.

-          Jag var fullt upptagen med att slicka Emilie. Kom igen nu, du får inte vara sur nu.

Jag reste mig upp och la mig ner på ryggen med kuken åt Emilies håll och ansiktet mot Marie, hon la sig med brösten på mitt bröst och jag kände de mjuka brösten och de hårda bröstvårtorna gnida mot min varma kropp. Hennes fitta var inte långt borta från min kuk och hon kunde lätt ha sluppit in den om hon hade försökt, men jag tror att hon skulle ha fått Emilie emot sig.

Jag greppade Maries fasta små skinkor och masserade dem, Marie sträckte ut tungan och jag likaså och sen slickade vi varandras tungor och läppar, hon la sina händer ovan på mina och kramade till.

Jag kände hur Emilie greppade min kuk och förde handen upp och ner, hon gned kuken mot sina bröst och sitt ansikte. Hon slickade mitt ollon lite försiktigt, slickade kuken som en glass och öppnade sedan munnen och tog in ollonet i munnen. Visserligen såg det inte men jag kunde känna det, hur hon hade bara mitt ollon inne i sin mun och slickade på det. Jag höll ut och fokuserade på Marie istället.

Jag vände mitt huvud åt vänster och hon åt höger och sen var våra tungor inuti varandras munnar, tungorna kramade varandra, smekte, lekte och vi svalde varandras saliv.

Vid det här laget hade Emilie tagit in hela min kuk och sög på den, nu kunde jag inte stå ut och sköt utan förvarning hela min sats i hennes mun. Precis som jag hade gjort med henne sög hon i sig varenda liten droppe och lämnade min kuk torr och röd när hon tog ut den från munnen. Jag slutade kyssa Marie och lyfte huvudet så att jag kunde prata.

-          Jag tror Marie är redo för att säga hejdå till sin oskuld. Sa jag.

-          Äntligen! Sa Marie glatt

-          Och sen är det min tur! Utropade Emilie.

Emilie släppte kuken och flyttade sig fram till mitt huvud, Marie reste sig upp på knäna och flyttade sig lite bakåt. Min kuk stod rakt upp och Marie greppade den, hon ledde den till sin fittas slidväggar och tog några djupa andetag.

-          Det kommer att göra ont, eller hur?

-          Första gången är smärtsammast, men sen efter ett tag gör det inte lika ont. Svarade jag.

Ollonet gled in, sen resten av kuken. Hon var trång, men inte lika trång som tjejens anal som jag tidigare hade kört in kuken i, hon gnydde och sänkte sig ner tills hela kuken var inne.

Hon provade att resa sig för att kunna hoppa lite upp och ner men hon verkade inte orka, jag la händerna under hennes ben och hjälpte till med lyftningen. Hon åkte upp och ner, det gick långsamt. Emilie lutade sig ner och kysste mig, tungorna virvlade runt i våra munnar, sen märkta jag att Marie hade ökat tempot lite. På vägen ner mötte jag henne genom att lyfta på min bak, till slut hoppade hon upp och ner i ett vilt tempo. Varje gång kuken stötte in i henne helt stönade hon till och gjorde både mig och Emilie kåta, jag sträckte ner högerhanden mot Emilies fitta och gned hennes klitoris. Hon förde ner sina egna händer och fingerpullade sig själv och tog mina fingrar in i hennes mun och slickade rent dem.

Marie var på gränsen och likaså var jag.

-          Kom i mig! Nästan skrek Marie.

-          Nej, tyvärr. Svarade jag tillräckligt lågt för att hon inte skulle höra.

Jag bort henne från kuken och hon ramlade bakåt på sin rygg men fortsatte att fingerpulla sig själv, jag tog bort högerhanden från Emilies fitta och reste mig på knäna, jag runkade fram min orgasm och sköt över hennes ansikte, bröst, mage, ben och fitta.

Det var nog min största laddning som jag någonsin hade skjutit ut, och Emilie glodde på den fortfarande hårda kuken, det kom fortfarande sperma från ollonet. Hon greppade tag om den och slickade upp det sista.

-          Nu är du ingen oskuld längre, hur känns det? Frågade jag henne.

-          Känns skönt, men varför kom du inte i mig?

-          Jag vill inte göra dig med barn.

-          Just det, jag tänkte inte på det då. Tack.

-          Ingen orsak, är du redo Emilie?

Emilie tittade upp och såg för en kort sekund oförstående på mig och lyste sedan upp och reste sig.

Jag reste mig också och ledde henne till sängen, hon la sig ner på rygg och sträckte ut benen och blottade sin våta, rakade och härliga fitta. Jag smekte den lite med högra handen och la mig ner på henne, bröst mot bröst, mun mot mun.

Missionärsställlningen.

 

Våra ögon möttes och jag såg samma iver hos henne som jag hade haft för ett år sedan, jag hade velat ha sex, känt mig redo men var dålig med tjejerna. Jag blev nervös i deras närhet och när vi skulle börja prata gick det inget vidare, tills jag mötte Anna.

Mina tankar vandrade iväg en kort stund men återvände till de levandes värld när Emilie gned sina slidväggar mot min kuk, jag skulle nu ta en fjortonårings oskuld. Det kändes konstigt, en så ung tjej förlorar den med mig. Jag förde tankarna på det åt sidan och fokuserade mig ännu en gång på den unga tjejen som låg på mig, med sina små bröst mot min kropp, vi kysstes.

Den här kyssen var mer öm än häftig som den med Marie hade varit, vi tog det lugnt. Marie hade lagt sig ner på golvet och vilade, det var ingen stress.

-          Är du säker på det här? Frågade jag.

-          Ja det är jag, men ta det lugnt och inte lika hårt som med Marie.

Det sista hade hon viskat för att inte låta Marie höra det, jag nickade till svar.

Jag höll min kuk med vänstra handen och ledde den till hennes våta fitta, det kändes som om den inte skulle komma in. Jag tryckte in den väldigt sakta och så mjukt jag kunde, Emilie stönade och försökte också hjälpa till med att få in den. Det tog ett tag tills ollonet sakta gled in, vi stönade båda till. Jag körde sakta men säkert in den, millimeter för millimeter och det kändes som en evighet innan jag kände att den inte gick in mer. Det var kanske 5 cm kvar av min kuk som inte hade gått in, hon tittade ner hon också och vi rullade runt så att hon blev överst sedan reste hon sig på knäna fortfarande med min kuk i sig. Hon sänkte sig så sakta att det nästan såg ut som om hon stod still, under hela tiden hon gjorde det här kved och gnydde hon. Till slut kunde hon inte få in den något mer, vad hon än försökte fungerade inte. Hon såg mig i ögonen.

-          Ska vi prova den hårda vägen? Frågade hon.

-          Är du säker? Det kommer att göra ont, speciellt för dig.

-          Jag ska vara så försiktig som möjligt.

Utan förvarning till mig satte hon sig rakt ner på kuken, allting gick in och hon föll framåt på mitt bröst.

 

En tår föll från hennes kind på min.

 

Vi låg så tillsammans med armarna om varandra i några minuter tills hon började röra sin rumpa i en cirkel, och jag kunde känna hur min kuk spändes när den rördes runt inuti hennes fitta.

Jag förde min vänstra hand upp längs hennes skulderblad och högra handen ner till hennes rumpa, hon hade armarna ovanför mig och vilade på armbågarna. Hon lyfte en aning på rumpan och körde sen ner den igen, hon stönade högt till och jag rullade runt oss så att jag kom överst igen.

-          Ska vi öka tempot lite? Frågade jag.

-          Kör så hårt du kan så får jag känna på. Svarade hon med ett leende.

Jag log ett brett leende och tog ut kuken helt från hennes fitta, jag ställde mig upp på knäna och lyfte upp hennes ben så de var rakt upp, hon tog ett tag om sina ben och höll fast dem.

-          Hur ont kommer det att göra? Frågade Emilie.

-          Ja du, det är svårt att förklara. Såg ni på när jag hade analsex med den där tjejen i badrummet förut?

-          Ja det gjorde vi, hon heter Frida och är 15 år.

-          Hur vet du det?

-          Vi går i samma klass, kan du svara på min fråga nu då?

-          Visst. I alla fall, ni såg på när jag körde in min kuk i hennes anal och jag antog att ni hörde när hon skrek.

-          Det var nog ingen som kunde undgå att höra henne. Sa hon med ett leende.

-          Det kommer inte att göra lika ont för sig som det gjorde för henne, men det kommer att göra ont.

-          Du har ju inte svarat min fråga på något vis.

-          Jaja, när jag väl kör in min kuk i din fitta får du vara beredd.

-          Okej, och du.

-          Ja?

-          Säg vagina istället, det låter bättre än fitta.

Jag log, hon tog ett djupt andetag.

Jag förde ollonet till hennes slidväggar och tog sats, hon andades ut och sen in.

 

Det kändes som om jag rammade henne med hela min kraft, luften gick ur henne och jag såg samma ansiktsuttryck hos henne som jag hade sett hos Frida. Fast det varade inte lika länge, hon tog sig samman och log matt mot mig.

-          Kör hårt.

Jag körde in den hårt och hänsynslöst, varje gång jag stötte in den gick hela in.

Det höll inte på länge.

-          Jag kommer snart, men kom inte i mig!

-          Jag ska inte, jag lovar.

Jag var också på gränsen och tog ut den och började runka fram min laddning som hade börjat växa, hon greppade tag i kuken och gjorde mina händer fria från att runka.  Som tack för det fingrade jag henne.

 

Vi kom samtidigt.

 

Jag sprutade ut min sista laddning över hennes bröst och ansikte, hon stönade högt och länge medan jag kände hennes fittsaft rinna ut från hennes vagina. Jag la mig ner bredvid henne, hon vände på huvudet och tittade på mig, ett mjukt och lätt leende dök upp på hennes läppar.

-          Tack. Sa hon mjukt.

-          Ingen orsak.

-          Hur kan jag återgälda dig? Rekommendera dig till mina kompisar?

-          Vi behöver inte tänka på det just nu.

-          Men vi kan väl hålla kontakten? Facebook?

-          Visst det kan vi göra, vad heter du i efternamn?

-          Hässelfors.

Jag blinkade till och satte mig rakt upp, chockad.

-          Vad är det?

-          Du sa att du hette Hässelfors?

-          Ja, hurså?

-          Känner du en Mathilda Hässelfors?

-          Klart jag gör din dumbom, hon är min storasyster.

-          Hon är ju min klasskompis, vad kommer hon att säga när hon får reda på det här?

-          Hon behöver inte veta om att det är du som har tagit min oskuld.

-          Okej, bra idé. Sa jag och lugnade ner mig.

-          Du spelade väl in på mobilen eller hur?

Jag hade helt glömt bort inspelningen och sträckte armen mot mobilen som stod tyst på bordet intill. Jag stängde av inspelningen och såg efter hur lång tid allting hade tagit, 75 minuter.

-          Jag måste nog gå ner nu. Sa jag och reste mig.

-          Jag också, Marie kan ligga kvar här.

Marie hade somnat efter allt som hade hänt och låg nu och sussade på golvet.

-          Jag går ner först, sen kan du komma ner.

-          Okej.

Jag gick genom rummet, låste upp dörren och kikade ut i hallen. Det var mörkt och öde.

Jag gick ut i hallen och nerför trappan, stönandena från vardagsrummet hade avtagit och när jag kom in i rummet och såg att de flesta hade lagt sig för att sova, men det fanns några som fortfarande höll på. Jessica var inte en av dem.

Hon låg bredvid en kille och kramade honom i sömnen, hon drömde väl antagligen någonting.

Det gjorde ont i bröstet när jag såg henne kramandes en annan kille, men jag slog bort tanken och tog upp mobilen. Jag tog ett kort på när alla låg nakna på golvet, bra som bakgrundsbild på datorn tänkte jag. Jag plockade ner filmkameran från bokhyllan och stoppade inspelningen. Allt som allt var den på tre timmar, jag såg att batteriet nästan var slut.

Jag gick omkring i huset för att hitta Alexander, Jörgen, Mats och Stefan.

Jag gick in i köket och såg Jörgen och Mats svälja ner tabletterna som Stefan hade tagit med sig.

-          Vad gör ni?

-          Vad ser det ut som? Frågade Mats.

-          Fick ni inte nog av bålen?

-          Är du blind? Bålen tog slut för en timma sen, jag och Mats här ska vara uppe resten av natten med de tjejer som är vakna. När alla sover filmar vi dem i smyg och knullar dem i sömnen. Svarade Jörgen med ett brett leende.

-          Ja, det kommer att bli livat hela natten lång.

-          Har ni sett Stefan och Alexander?

-          Senast jag såg Stefan var han med om en orgie med fem tjejer och Alexander i rummet bredvid vardagsrummet.

-          Jag tror inte att vi kommer att uppleva en vildare fest än den här, och jag tror inte att samma sak kommer att gå igen.

-          Då var det ju tur att jag filmade allt.

-          Gjorde du? Sa Mats överraskat.

-          Ja, vi kan ju se den imorgon efter skolan hemma hos mig. Min pappa skulle iväg på något seminarium mitt på dagen imorgon.

-          Perfekt, vi måste göra kopior av den också.

-          Nu får du ursäkta oss, vi ska köra kåtheten av oss.

Jag släppte förbi killarna och såg lite längre bort hur två tjejer kom fram till dem, jag tror inte att de skulle orka hela natten.

Jag letade efter dörren till rummet som skulle vara vägg i vägg med vardagsrummet, en kort stund senare hittade jag dörren, öppnade den och gick in. Alexander låg på golvet mellan två storbröstade tjejer, de hade sina ben över hans och han hade armarna runt deras axlar. Deras bröst låg på hans axlar och de smekte hans kuk lite frånvarande. Alex såg ut att vara i himlen och jag valde att inte väcka honom.

Stefan låg på sängen och var i full färd med att slicka en tjejs vagina medan han blev avslickad av de två andra tjejerna. Alla fem tjejerna som fanns i rummet var de fem tjejer vi hade stött på i tunnelbanan, de två tjejer som slickade hans kuk hade ryggarna mot mig och märkte mig inte. Jag smög fram till sängkanten och stoppade in två fingrar i varsin vagina.

De slutade omedelbart med att slicka kuken och tittade bakåt, de log och den ena tjejen flyttade sig bakåt fram till mig. Jag tog bort fingrarna från den andra tjejens vagina och greppade de stora brösten som visades upp framför mig, jag böjde mig framåt och slickade den ena bröstvårtan, sen den andra. Hon stönade och jag kunde se att hon log, hon smekte min kuk lite frånvarande. Jag tryckte ihop bröstvårtorna så att de var tätt intill varandra, jag slickade och sög på de båda bröstvårtorna. Hon ökade tempot med avrunkningen men slutade tvärt och sa åt mig att sätta mig på sängkanten, jag gjorde som hon sa och hon ställde sig på knä på golvet framför mig.

Hon lyfte upp sina stora bröst och förde min kuk emellan dem, de var så lena och mjuka!

Jag körde min kuk fortare fram mellan hennes bröst och kom över hela hennes ansikte och bröst, hon smetade in min sperma på sina bröst och slickade på sina fingrar.

-          Det var gott. Sa hon med en len röst.

-          Glad över att jag kunde stå till tjänst.

-          Åh, vi är inte klara än. Ställ dig upp så jag får sitta.

Jag ställde mig upp och såg hur hon ställde sig på knäna i sängen med rumpan lätt vickande som en slags inbjudan, jag gick närmare och körde in långfingret i vaginan, hon var våt som attan.

Jag tog ut fingret och satte ollonet tillrätta. Jag körde in den så hårt jag kunde och stönade tillsammans med henne, jag började knulla henne bakifrån, doggystyle som vissa kallade det.

Samtidigt som jag körde in och ut kuken körde jag in pekfingret i hennes anal, där fick jag verkligen en reaktion. Den så lugna och förföriska tjejen ryckte till och började stöna på allvar, jag körde in den några gånger till och tog sedan ut den och sköt satsen på hennes rumpa och rygg. Hon la sig ner av utmattning och jag började känna mig dåsig jag med.

Stefan hade lagt märke till mig vid det här laget och kom precis i tjejens mun samtidigt som han fick den andra tjejen att komma genom att slicka hennes vagina.

-          Undrar om jag någonsin kommer att ha så här mycket sex på en fest igen. Sa Stefan drömmande när tjejen hade klivit av honom och lagt sig bredvid honom.

Den andra tjejen lade sig också ner på rygg bredvid honom.

-          Vi får väl hoppas, men jag hoppas på att det dröjer ett tag. Jag skulle nog inte orka göra om allting imorgon kväll.

-          Nej, inte jag heller.

-          Jag kan berätta allting jag har varit med om imorgon, okej?

-          Visst, jag med. Tänkte sova nu.

-          Okej, men låt mig ta några bilder på er först. Sa jag och reste mig upp.

Jag tog fram mobilen och tog ett kort på Alexander som sov mellan de två tjejerna, ett på tjejen som hade lagt sig ner på ryggen i sängen av utmattning och ett på Stefan som log brett med de andra två tjejerna bredvid sig.

Sen stängde jag av mobilen och la mig ner vid den ensamma tjejen, hon log matt mot mig.

-          Du vet verkligen hur man tillfredsställer en tjej som jag.

-          Tack ska du ha, går det bra om jag ligger med dig genom natten?

-          Det är klart att det går bra. Svarade hon och kramade om mig.

Jag besvarade kramen och blundade, jag försökte komma ihåg alla de som jag hade haft sex med och fått dem att komma. Jag var för trött och struntade i det.

 

Jag somnade in med tanken på att jag kanske hade fått uppleva himmelriket.

 

Jag vaknade av att någon stötte till mig, jag öppnade sömnigt ögonen och allt var suddigt för ett ögonblick tills allt blev skarpt. Jag låg fortfarande på golvet och den som hade stött till mig var tjejen som jag hade sovit med, hon hade rest sig upp och börjat väcka sina kompisar.

Stefan var vaken, han stönade och masserade sina tinningar, kompisarna bredvid honom vaknade upp en efter en och gav honom en kyss. Han slutade att massera tinningarna och kysste dem tillbaka, sen gick de två tjejerna också upp och sträckte på armar och ben.

Alexander sov fortfarande men de två tjejerna som hade sovit bredvid honom var borta.

Jag reste mig upp och ruskade om honom för att väcka honom, han vaknade med ryck och öppnade ögonen.

-          Vem är det? Frågade han sömnigt.

-          Jag är döden. Svarade jag med låg röst.

-          Om du ska ta mig nu går det bra, jag hur lycklig som helst.

-          Alex vafan, det är jag Oscar.

Han kisade med ögonen och tittade på mig.

-          Jamen ser man på, det är ju du.

-          Hur har du sovit?

-          Hur bra som helst, du då?

-          Som en sten, kom igen res dig upp.

Jag hjälpte honom att resa sig upp, han vinglade lite först men hittade sedan balansen.

-          Har du sovit gott? Frågade jag Stefan.

-          Har nog aldrig sovit så gott förut, ni då?

-          Som en sten.

-          Det kändes som om jag var i himlen igår. Svarade Alex.

-          Samma här. Instämde jag.

-          Jag kan inte fatta att jag gjorde allt det som jag minns.

-          Word, brother.

-          Vi får berätta om varandras upplevelser sen, vi har ju skola idag kommer ni ihåg?

-          Jäklar! Utropade Alex och Stefan tillsammans.

Stefan reste sig upp och vinglade han också för ett ögonblick, sen gick vi ut från rummet och in i vardagsrummet.

Det fanns vissa som fortfarande sov, men de som var vakna höll på att klä på sig.

Allt var ett kaos, de som hade klätt av sig i vardagsrummet skulle få svårt att hitta sina kläder.

Jag gick in i köket och hittade två tjejer som klädde på sig, de hade hittills bara börjat ta på sig trosorna och jag kunde se dem helt nakna. De spärrade upp ögonen och täckte fort för brösten och deras sköten, jag brydde mig inte om dem och täckte inte för min så smått växande kuk.

Jag plockade upp mina kläder och började klä på mig men de stod bara där och fortsatte hålla kvar händerna för brösten och deras sköten.

-          Kan inte du gå iväg? Frågade den ena tjejen nervöst.

-          Varför då? Jag är snart klar här ändå.

-          Vi måste ju också klä på oss.

-          Jag bryr mig inte, jag hade så mycket sex igår att det känns som om jag är utpumpad. Sa jag med ett matt leende.

-          Heter du Oscar?

-          Ja hurså?

-          Du var den som tog Emilies och Maries oskulder, eller hur?

Jag svalde till, var det redan känt?

-          Och det var du som hade analsex med Frida?

-          Ja det är sant, men det skulle vara bra om ni inte berättade för Emilies storasyster om att det var jag som hade tagit hennes oskuld.

-          Ta det lugnt, hon bad oss att inte berätta det för någon.

Jag pustade ut.

-          Tack.

-          Vi har hört från flera tjejer hur bra du var.

Vid det här laget hade slutat bry sig om att skyla sig själva och hade börjat klä på sig.

-          Verkligen? Vill ni också prova på? Frågade jag lite skämtsamt.

-          Det skulle vara roligt, men inte nu. Kanske på höstlovet?

-          Det är typ 10 veckor till höstlovet, men vi behöver ju vila upp oss.

-          Vi kan väl höras? Vi lägger till dig på facebook och tipsar våra kompisar om dig.

-          Okej, jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Tack.

-          Det var inget.

Vid det här laget hade vi klätt på oss och vi gick ut i vardagsrummet, Jessica hade hittat sina kläder och hade nästan klätt på sig när jag kom fram till henne.

-          Hur hade du det igår då? Frågade jag henne.

-          Jag hade det skönt. Du jag kan inte prata just nu, jag måste skynda mig till skolan.

-          Jag också, fast vi hade sovmorgon och börjar om först tre timmar.

-          Lyckost, okej men då hörs vi.

Hon har klätt på sig och skyndade ut genom dörren, jag såg efter henne.

Jag letade reda på filmkameran i rummet där jag hade sovit och stoppade på mig bandet, jag mötte Mathilda i dörröppningen.

-          Tycker du att det blev en lyckad fest?

-          Om! Det är bara det…

-          Vaddå?

-          Jag hittade min lillasyster sova i sitt rum, tror du att hon var med på festen? Frågade hon oroligt.

-          Jag vet inte, allt är möjligt.

-          Jag hoppas inte det, men jag hittade henne naken i sängen och…

-          Du tror att någon har haft sex med henne eller utnyttjat henne.

-          Exakt, men som sagt, jag hoppas inte det.

-          Ja, vi ses på skolan om tre timmar i alla fall.

-          Jäklar, börjar vi om tre timmar?!

Hon skyndade iväg till trappan och jag gick tillbaka till vardagsrummet för att leta reda på Jörgen och Mats, hade de verkligen varit uppe hela natten?

Jag hittade de båda killarna stå trötta vid soffan, flera blickar gick till dem. Alla hade klätt på sig och plockade upp sina saker från golvet.

-          Var ni uppe hela natten? Frågade jag dem när jag kom nära.

-          Jepp, och vi är slutkörda nu.

-          Hur många hade ni sex med?

-          Ehh… jag kommer inte ihåg. Svarade Mats.

-          Det måste vara över 20 pers.

-          Och ni filmade alla?

-          Nja, batteriet på filmkameran tog slut. Så vi tog bilder istället.

-          Ni får visa mig sen, efter skolan.

-          Mm, börjar vi om fyra timmar?

-          Nej, om tre.

-          Helvete.

Vid det här laget hade nästan alla börjat gå ut genom ytterdörren, till slut var det bara jag, Stefan, Alexander, Mats och Jörgen kvar.

-          Ska vi gå?

-          Ja det är nog lika bra.

Vi sa hejdå till Mathilda, gick ut och vidare till busshållplatsen. När vi kom dit var det några från festen där, de flesta av dem kastade blickar åt Mats och Jörgens håll. De tittade bort, till synes helt ointresserade.

Bussen kom och vi gick på, vi sa ingenting på bussresan. Efter en kvart kom vi fram till tunnelbanan. Vi gick av, genom spärrarna och ner till plattformen. Majoriteten av alla som stod på plattformen och väntade på tåget var från festen, så alla pratade med alla. Vissa tjejer stod tysta och andra pratade i mobiltelefon.

Det tog fem minuter innan tåget kom, vi gick på åkte med det en stund och klev av. Vi hade inte sagt ett ord på resan och det fortsatte så tills vi var de enda kvar från festen i en vagn.

-          Okej, vad har ni gjort? Frågade Stefan Mats och Jörgen.

-          Vaddå?

-          Kom igen, säg inte att ni inte såg alla tjejer som stirrade på er och kastade blickar på er.

-          Jag vet inte vad du pratar om. Svarade Mats.

-          De hade sex med en massa tjejer, det är allt jag vet. Svarade jag.

-          Vi hade sex med en massa tjejer ja, men vi hade också sex med tjejer som låg och sov och tog bilder på dem. De vaknade och var inte helt glada.

-          Men vissa tyckte om det. Sa Jörgen.

-          Så ni lyckades få en massa tjejer emot er?

-          Tydligen.

-          Men vad i helvete killar.

Vi sa ingenting mer, men det fanns ett litet leende på allas läppar från den stunden framåt.

Vi kom fram till tunnelbanestationen som låg precis vid skolan och gick av, det var en halvtimma kvar tills vi började. Vi gick långsamt till skolan och så kom jag på att jag inte hade berättat för min pappa att jag hade sovit över, jag plockade upp mobilen och ringde honom.

-          Ja det är Peter.

-          Hej det är Oscar.

-          Oscar? Var i helvete har du varit? Jag har varit så orolig.

-          Jag sov över i huset som där festen var.

-          Jaha, ja du vet ju att jag åker iväg på det där seminariet idag och kommer hem imorgon.

-          Mm, det vet jag.

-          Okej, men du börjar väl snart?

-          Ja, vi är vid skolan nu.

-          Okej. Vi hörs.

-          Okej, hej då.

Vi hade kommit fram till skåprummet, vi öppnade våra skåp och hämtade de saker som vi skulle ha. Vi hade alla valt Engelska C och gick därför tillsammans till klassrummet, när vi kom fram till klassrummet fanns det några tjejer från vår klass där och de flesta av dem hade varit på festen. De tittade upp och log när vi fem killar kom in genom dörren.

En tjejs som hette Erica som hade varit med på festen kom fram till oss.

-          Jag hörde att ni två gick loss som bara den. Sa hon till Jörgen och Mats.

De tittade bort och låtsades inte höra.

-          Oscar, inte visste jag att du var en sådan stud.

-          Stud? vem har du hört det ifrån?

-          Från några tjejer som hade haft sex med dig.

De tjejer som var inom hörhåll fnissade till och stirrade på Erica och mig.

-          Då har du hört rätt. Sa jag med ett leende.

-          Stefan och Alexander…

-          Ja? Vad har du hört om oss?

-          Jag kunde inte undgå att höra vad tjejerna sa om er.

-          Vaddå, vad sa tjejerna om oss? Frågade Alex.

-          De sa såhär ”De två killarna var de två bästa som kunde tillfredställa oss.”

Jag skrattade och Erica stämde in.

-          Det stämmer antagligen. Svarade Stefan stolt.

Mats och Jörgen hade gått iväg och satt sig med några tjejer, de pratade ivrigt och tjejerna frågade dem olika saker. Jag gick iväg och satte mig vid ett tomt bord, Alex följde efter och satte sig mittemot mig, jag märkte att flera blickar kastades åt vårt håll.

Jaha, så var man känd.

När det var fem minuter kvar tills lektionen skulle börja kom det en stor last med killar och tjejer från vår klass, med dem kom Bea.

Hon gick långsamt fram till mig.

-          Nämen ser man på, är det inte…

-          Kan du hålla käften? Jag orkar inte med dig just nu. Avbröt jag henne.

Det blev tyst i hela korridoren, jag såg henne lugnt i ögonen och hon stirrade tillbaka med öppen mun.

-          I alla fall. Sa Alex för att bryta tystnaden.

Alla började prata igen, fast ganska tyst.

Bea gick förstummad iväg till en stol lite längre ifrån, Stefan och Mats kom och satte sig bredvid oss.

-          Oscar, det var otroligt! Viskade Mats till mig.

-          Jag orkade bara inte med henne just nu. Viskade jag tillbaka.

Stefan, Mats och Alex visste om att Bea hade något emot mig men inte vad, så de var lika mycket emot henne som jag.

-          Jag har i alla fall någonting som jag kan använde mot henne. Viskade jag så att de andra kunde höra.

-          Vaddå?

-          Jag smygfilmade henne när hon onanerade på toaletten, kanske jag ska utpressa henne? Frågade jag lite tankfullt.

Vi brast ut i skratt och fick därför allas blickar på oss.

Läraren kom och vi gick in i klassrummet, vi fyra satte oss längst bak i klassrummet och så var den skoldagen igång.

 

Det kändes som en evighet innan lunchen kom, vi satte oss vid ett runt bord och märkte även här hur många blickar drogs till oss.

-          Jag klarar snart inte av att alla stirrar på oss. Sa jag.

-          Du får vänja dig, jag hörde av en tjej från festen att du hade tagit två tjejers oskulder.

-          Du hörde det alltså?

-          Var det sant?!

-          Vaddå, trodde du inte på henne? Vilket stort förtroende du har för mig då.

-          Jag trodde hon skämtade.

-          Jag filmade allt, du kan få se det sen.

-          Gärna.

-          Killar, vi åker hem till mig efter skolan och tittar på inspelningen från festen.

-          Okej, då kan vi visa den lilla filmsnutten som vi spelade in och bilderna vi tog.

Det var dags för lektion, vi gick och lämnade brickorna och sen till lektionen.

 

Jag hade varit så ivrig att få se filmen att jag knappt hade lyssnat på lärarna, det var därför allting blev så tråkigt och allting kändes så långsamt. Efter fem timmar av Historia, Religion och Kör hade jag nästan tappat intresset för filmen. Men Stefan peppade mig och snart var vi alla fem killar hemma hos mig, jag kopplade satte in bandet i filmkameran och kopplade in filmkameran i sin tur in i TV:n. Efter ett par misslyckade försök provade Jörgen att koppla in kameran. Han gjorde rätt på ett försök, vi satte oss tillrätta i soffan och fåtöljen bredvid.

Först såg vi hur jag hade filmat lite närbilder på Jörgen som knullade en tjej bakifrån, vi gav honom en applåd och sen tittade vi på hur alla i rummet outtröttligt knullade på. Det fanns ljud på filmen och vi höjde ljudet för att höra några tjejers och killars utropande, sen efter en och en halv timme såg vi hur Jessica ställde sig framför kameran och skymde sikten för inspelningen, vi buade lite men så hörde vi att hon pratade med någon och vi tystnade.

-          Var det där din pojkvän? Frågade en kille Jessica.

-          Han vill tro att han är det, men jag är ganska trött på honom.

-          Vad menar du?

-          Han tror att jag älskar honom, det gör jag inte. Jag bara driver med honom för att jävlas.

-          Stackare.

-          Säg vad du vill om honom, men jag kommer aldrig att tycka om honom. Han är bara ännu ett pervo som vill ha sex med mig. Det enda som var bra med honom var när han använde tungan. Tidigare idag sa han att ”du är den enda i mitt liv just nu”, den tönten.

-          Ja, det var ganska töntigt sagt.

-          Jag har tänkt göra slut med honom bara för att se honom bli krossad. Sa Jessica och log.

-          Bra idé, du borde filma när du gör det.

-          Mm, kommer säkert att göra det.

De slutade att prata och kysstes.

 

Jag var som förstenad av chock.

 

Killarna satt tysta de med, de stirrade på TV:n.

Jag kände mig tom, ingen mening längre, sen en smärta som inte kunde jämföras.

Ögonen tårades och det rann någon tår nerför kinden, jag såg i ögonvrån att Stefan vände sig mot mig och la märke till det, men han sa ingenting. Jag var tacksam.

Jag hade svårt att svälja, jag reste mig upp och gick långsamt iväg badrummet, ställde mig framför handfatet och såg mig själv i spegeln. Tårarna rann nerför kinderna, jag hade aldrig känt en sådan smärt förut, jag var tyst. Jag snyftade och brast sedan i gråt, jag satte mig på golvet och höll om mina ben. Jag satt säkert så i en halvtimma tills killarna kom och ställde sig vid dörröppningen.

-          Är du okej? Frågade Stefan.

Det tog en stund innan jag nickade tyst till svar.

-          Jag hade aldrig trott någonting sådant om henne, det var förjävligt.

Jag nickade tyst.

Stefan gick in i badrummet och satte sig på huk bredvid mig.

-          Det gör ont, det vet jag. Jag har varit med om en liknande sak, men aldrig någonting såhär. Jag vet att jag kan framstå som en jävel när jag säger det här, men du måste gå vidare.

-          Jag vet. Svarade jag tyst.

-          Ge igen. Sa Mats från dörröppningen.

-          Nej, jag tänker inte ge igen.

-          Vad tänker du göra då?

-          Göra slut. Svarade jag.

-          Bra idé. Sa Jörgen.

-          När jag gör det, kan ni följa med? Ni behöver inte om ni inte vill.

-          Jag följer med dig. Svarade Stefan.

-          Jag också. Sa Alex.

-          Jag med. Sa Jörgen.

-          Du kan räkna med mig. Sa Mats.

Stefan räckte mig handen, jag tog den och han hjälpte mig upp. Jag torkade bort tårarna.

-          Kom igen, vi glömmer bort det här för stunden och ser klart på filmen. Sa jag.

-          Är du säker? Frågade Mats.

-          Ja, ni får visa bilderna och filmsnutten också.

-          Okej.

Vi gick tillbaka in i vardagsrummet och satte och tillrätta än en gång, men stämningen var dämpad.

-          Kom igen, sluta vara så nere. Om det är någon som ska vara nere så är det jag. Svarade jag med ett ansträngt leende.

Killarna log och stämningen blev lite mer uppsluppen, vi såg på hur fyra killar hade sex med en tjej.

-          Hon måste vara en porrstjärna, ser ni hur hon suger av deras kukar samtidigt?

-          Hon är ingen porrstjärna, hon går i parallellklassen. Men om hon ville skulle hon säkert kunna bli det. Svarade Mats.

Vi skrattade.

Jag hade inte glömt bort ett enda ord av vad Jessica hade sagt, men försökte att inte tänka på det just då.

Vi såg igenom hela filmen och kopplade sedan ur kameran för att kunna koppla in nästa kamera.

Den var ungefär en halvtimma lång och visade hur Mats och Jörgen knullade först två tjejer bakifrån, sen en tjej som de knullade samtidigt. Mats i hennes vagina och Jörgen i hennes anal, vi hurrade när vi såg det.

Efter det var det några tjejer från klassen som de hade sex med, alla tjejerna sov, men det var bara två som vaknade av deras behandling. De andra tjejerna sov vidare och skulle vakna med sperma över ansiktena och kroppen, Mats och Jörgen gjorde high-five och sen var filmen slut.

Jag kopplade ur kameran och vi gick in i mitt rum, vi kollade på bilderna på datorn och vi glömde bort den tråkiga händelsen för en stund. När alla bilder var slut kopplade jag in min mobil och visade dem min inspelning av Bea, de glodde och skrattade.

-          Det här kommer hon inte att gilla, du måste utpressa henne Oscar. Efter allt hon har gjort mot dig.

-          Ja, det tror jag att jag ska göra. Sa jag med ett leende.

Sen visade jag inspelningen av mig knullande de två tjejerna.

Killarna glodde utav bara fan, Stefan bröt tystnaden.

-          Oscar… Är det där Emilie? Mathildas lillasyster?

-          Ja, hurså?

-          Hon är ju typ 15 år.

-          Nej, hon är fjorton.

-          Va?! Du skojar?!

-          Nej, det gör jag inte. Hon var trång utav bara helvete.

-          Fattar du vad du har gjort? Du har haft sex med en tjej som inte är byxmyndig, hon kan anmäla dig som våldtagare.

-          Det tror jag inte att hon gör, hon var glad över att bli av med oskulden.

-          Men ändå.

-          Hennes kompis var också oskuld, och när jag klädde på mig i köket träffade jag två av hennes kompisar. De skulle rekommendera mig och vi skulle kanske göra något på höstlovet.

-          Jag fattar inte hur du kan ha en så förbannad tur.

-          Jag kan fråga henne på facebook om ni också kan vara med.

-          Kan du göra det? Frågade Mats upphetsat.

-          Klart jag kan. Men först ska jag lägga till henne på facebook, vänta lite.

Jag startade Internet Explorer och loggade in på facebook, la till henne som kompis och Mathildas lillasyster.

När allt var klart och jag höll på att stänga ner ringde min mobil, jag såg efter vem det var.

-          Det är Jessica. Sa jag tyst.

-          Svara. Låtsas som ingenting har hänt.

-          Hej det är Oscar.

-          Hej sötnos. Sa Jessica.

-          Hur har din dag varit? Frågade jag och satte på högtalaren så att alla kunde höra.

-          Tråkig, jag tänkte att vi kunde ses i Vasaparken, jag vill berätta något. Svarade hon med en leksam ton i rösten.

-          Visst, jag har ingenting för mig. Jag kommer om en timma eller så, var i parken ska vi ses?

-          Vad sägs som skateboard rampen?

-          Okej, vi ses.

Jag la på.

-          Vi följer med dig Oscar.

-          Vi stöttar dig.

Jag log.

-          Kommer ni ihåg att den där killen sa att hon borde filma när hon gör slut med dig? Frågade Alex.

-          Ja, det kommer jag ihåg. Han kommer säkert vara där och filma.

-          Okej, kom igen nu så åker vi.

Vi åkte till Odenplan och gick till parken, Jessica stod redan där och snackade med killen fårn kvällen innan, de hade inte sett oss än. Vi stod ungefär hundra meter bort och såg till att de inte såg oss.

-          Jag har en plan. Sa jag.

-          Skitbra Sickan. Sa Alex med imiterad röst.

-          Stefan, har du med dig din filmkamera?

-          Ja, i och med att vi kopplade in den i TV:n blev den laddad.

-          Kan du filma oss två när jag säger det jag ska säga?

-          Ge igen med samma medel? Jag ska göra det. Svarade han med ett leende.

-          Ni andra kan ställa er runt omkring. Jörgen, du är stor och muskulös, kan du på något sätt få den där killen att sluta filma?

-          Tack, klart jag kan. Ska jag slå honom också?

-          Nej, gör inte det. Det är inte hans fel.

Jag plockade upp mobilen och ringde Jessica, jag såg hur hon svarade borta vid skateboard rampen.

-          Hej det är Jessica.

-          Det är jag. Jag är snart där, är du där?

-          Ja, jag väntar.

-          Okej då ses vi strax.

Jag kunde se hur hon skickade iväg killen och ställde sig tittade sig omkring.

Jag tog ett djupt andetag och gick iväg, Jörgen hade redan gått iväg mot det håll killen hade gått mot. Jag var nästan framme när Jessica vände sig om och såg mig.

-          Hej, det är en sak jag vill tala om för dig. Sa hon mjukt.

-          Okej, men kan jag säga något innan?

-          Visst. Sa hon och log.

-          Jag hatar dig. Sa jag och log brett.

Jessica tappade fattningen och tittade överraskat och förvånat på mig.

-          Vad menar du?

-          Ska jag säga det igen? Jag hatar dig, faktiskt är det så att jag älskade dig igår men nu hatar jag dig.

-          Varför… Började hon säga.

-          Jo det är såhär, jag filmade hela festen igår, visserligen höll jag inte i kameran hela tiden. Jag ställde den i bokhyllan.

Hon tittade på mig helt oförstående.

-          Vi såg på filmen när plötsligt du kommer in i bilden och snackar med en kille om att dumpa mig, det gjorde ont. Och din plan att dumpa mig för att se mig bli krossad verkar gå i stöpet nu.

-          Vilka vi? Frågade hon tyst med darrande underläpp.

-          Tjenare!

Jag behövde inte vända mig om för att veta vem det var, Mats hade sagt det och ställde sig någon meter bakom mig.

Alexander ställde sig några meter till höger om mig, jag kunde höra hur någon bråkade längre bort och såg i ögonvrån hur Jörgen kom med killen framför sig och hans kamera i sin hand.

-          Vi är de som du undrade vilka vi var. Sa Mats.

Jessica såg sig oroligt omkring.

-          Jag kan ge dig en glad nyhet, du sårade mig som ingen annan har gjort. Var glad för det.

-          Förlåt…

-          Att säga förlåt hjälper inte, du menar det inte ens. Avbröt jag henne.

Hon såg ut som om hon var fångad i ett hörn.

-          Jag fattar inte hur jag kunde älska dig, och jag undrar hur många killar du har gjort det här med.

-          Du är den förste, jag lovar.

-          Du lovar? Hur kan jag tro på dig?

-          Lita på mig.

-          Jag tänker inte göra om det misstaget igen, jag har tänkt lägga ut den lilla snutten med dig och den här killen på Internet, så att alla vet vilken svikare du är.

-          Nej, Snälla! Gör det inte! Hon började gråta.

-          Det verkar som om din plan har vänt sig mot dig istället.

-          Vad måste jag göra för att du inte ska lägga ut det på Internet?

-          Lova mig dyrt och heligt att du aldrig mer gör någonting liknande.

-          Jag lovar. Hon föll på knä och grät hejdlöst.

Jag vände mig om och gick iväg, killarna följde efter, en ensam tår rann nerför min kind. Jag torkade bort den och gick vidare, jag stannade vid ett träd på andra sidan parken.

-          Oscar, det där var bra gjort.

-          Jag fick henne att gråta, vanligtvis skulle jag ha tyckt att det var en dålig sak men nu…

-          Hon förtjänade det. Sa Stefan.

-          Tack killar. Fick du med allting?

-          Från början till slut.

-          Okej, lägg inte ut det på Internet utan skicka filmen till mig via mail.

-          Okej.

-          Jag åker hem, tack för att ni var här. Sa jag till killarna och skakade hand med dem.

Jag vände mig om och påbörjade resan hemåt, jag kände ingen sorg, ingen saknad. Mitt hjärta var krossat och det skulle ta tid innan det var helt igen.

 

Dagarna gick och jag hörde inte av Jessica igen, det var jag tacksam för. Bea störde mig inte längre utan behandlade mig som en vanlig klasskamrat, hon hade väl fattat respekt för mig.

Jag blev tystlåten på lektionerna och sa inte mycket på kvällarna och fritiden.

Fem veckor senare tog den tjej som jag pratat med i köket kontakt med mig på facebook, hon skickade ett meddelande till mig.

-          Det är tre veckor kvar till höstlovet och erbjudandet står fortfarande kvar, vill du vara med på en fest med oss?

Jag svarade på meddelandet.

-          Det skulle vara roligt, kan jag ta med mig några kompisar till festen?

Svaret kom nästan direkt.

-          Vilka då? Var de med på den förra festen?

-          Ja det var de, de heter Mats, Jörgen, Alexander och Stefan.

-          Jag hörde talas om dem, speciellt Jörgen och Mats. De kan komma om de vill, men jag tänkte mest på din roll i festen.

-          Att ha sex med någon som är oskuld?

-          Nja, det är inte många som är oskulder bland oss tjejer längre, inte efter den där festen.

-          Men du undrar om jag kan komma dit och ha sex med er, efter vad ni hade hört från Emilie och Marie?

-          Exakt, dina kompisar kan ju också komma och ha sex.

-          Bra idé, det var en av mina de killarna som hade i viagra i bålen. Ska jag be honom att ta med sig lite?

-          Gärna! Det är faktiskt så att det är en kompis till mig som har födelsedagsfest på lovet, och ni kan ju komma på den festen.

-          Låter som en bra idé, jag ska berätta den goda nyheten för dem.

-          Okej, vi hörs via facebook.

-          Hej då. Skrev jag och loggade ut.

 

Dagen efter var det en vanlig skoldag och jag var tystlåten som vanligt, lunchen kom och vi fem killar satt och åt vid ett runt bord, de pratade om ett kommande prov som vi skulle ha nästa vecka.

-          Hörni. Sa jag.

De blev överraskade över att jag hade börjat prata och alla vände sig mot mig.

-          Har du överkommit chocken nu? Frågade Alexander med ett leende.

Jag gav honom en bister blick och leendet försvann.

-          Kommer ni ihåg att ni ville att jag skulle fråga den där tjejen om ni kunde vara med på höstlovet?

-          Ja vi kommer ihåg, har du fått något svar?

-          Hon skickade ett meddelande till mig igår på facebook, det är en tjej som har födelsedagsfest på lovet och vi får alla komma.

-          Men gud vad lamt. Sa Mats.

-          Vaddå? Frågade Alexander.

-          En fjortisfest, lamt.

-          Hon ville faktiskt att vi skulle ha sex med alla, men om du inte vill komma så behöver du inte. Sa jag med ett oskyldigt leende.

-          Är det sant? Jag kommer. Sa Mats

-          Vi kommer alla, men när och var är det?

-          På lovet, så mycket vet jag. Jag får väl ta reda på lite mer ikväll.

-          Okej, då säger vi så.

Lektionen började om 5 minuter och vi reste oss upp, Stefan gick bredvid mig på väg till skåprummet.

-          Skönt att du har börjat prata igen.

-          Vaddå, jag pratar ju hela tiden.

-          Nej, det har du inte. Vi hade börjat bli oroliga för dig, till och med Bea var orolig.

-          Jag är okej mamma. Sa jag med ett leende.

-          Okej. Visste du att Bea har börjat prata om dig?

-          Inte nu igen. Suckade jag.

-          Nej nej, inget sådant. Hon pratar om saker som framställer dig som bra.

-          Okej?

-          Jag trodde inte heller på det när jag hörde henne prata om dig.

-          Skönt att allting verkar återgå till det vanliga.

-          Mm, kom igen nu. Det är 1 minut kvar.

-          Helvete!

Vi sprang iväg till skåprummet och uppför trappan till klassrummet.

Dagen hade precis blivit lite lättare och när vi var färdiga gick vi till Internetcaféet och spelade i några timmar för att sedan gå hem.

När jag loggade in på facebook såg jag att hon var online, och började chatta med henne.

Hon hette Elin och jag tyckte att namnet passade henne.

-          Mina kompisar är med. Skrev jag i chattrutan.

-          Vad bra!

-          De undrar var och när festen ska vara.

-          Min kompis som fyller år har ett sommarställe i skärgården, vi tänkte vara där.

-          Bra tänkt, ska jag be Stefan ta med sig tabletter och sprit?

-          Tabletter bara, sprit har vi.

-          Okej, hur mycket fyller hon din kompis?

-          Hon fyller 15, hon blir byxmyndig!

-          Skönt för henne.

-          Mm.

-          Hur många blir ni?

-          Fler än 15 pers, bara tjejer.

-          De kommer att bli överlyckliga.

-          Jag kan återkomma när jag har lite mer exakta detaljer.

-          Okej, vi hörs.

Jag loggade ut och tänkte på vad som väntade oss.

Jag hade slutat runka sen jag hade fått Jessica gråta, jag hade inte känt mig riktigt kåt de senaste sju veckorna och hade därför inte runkat, jag hade inte ens gått in på någon porrsida.

Det gick två veckor innan jag hörde av henne igen, vi började chatta på facebook.

-          Okej. Festen kommer att vara på det där sommarstället som vi pratade om förut, du åker antingen in till Nybrokajen och tar en skärgårdsbåt därifrån eller från någon annan kaj.

-          Jag kan åka från Gåshaga brygga, skärgårdsbåtarna går därifrån.

-          Perfekt. I alla fall så åker du till Vaxholm, jag kan träffa er där och visa er hur ni ska åka.

-          Ska inte du åka med oss?

-          Nej, jag ska visa alla de andra tjejerna hur de ska åka. Ni kommer dit först och sen kommer vi tjejer, vi kan ta de små detaljerna när ni kommer dit.

-          Okej, hur gamla är alla tjejer?

-          Det varierar, från fjorton till sexton.

-          Okej, vet du hur många som är oskulder?

-          Nej det vet jag inte, spelar det någon stor roll?

-          Nej. Jag ska berätta vägvisningen för killarna, och när ska vi åka?

-          Klockan tre går bra.

-          Jaha, men vilken dag?

-          Jaså, jag berättade inte det? På lördagen i början av lovet ska ni åka, det kommer inte att gå någon båt från Vaxholm på söndagen, så festen kommer att pågå i två dagar.

-          Jag får be Stefan ta med sig hela sitt lager av viagra.

-          Haha, gör du det, måste gå vi hörs.

Jag loggade ut från facebook och stängde av datorn, det var en vecka kvar tills lovet började och vi hade ett prov kvar den sista veckan.

Dagen efter berättade jag alla detaljer som jag hade fått reda på för killarna vid bordet på lunchen.

-          Och några är fjorton?

-          Mm, men du ballar väl inte ur för det?

-          Klart jag inte gör, det blir ännu en upplevelse.

-          Ropa inte hej än, vi har vårt religionsprov kvar.

Alla stönade till samtidigt och suckade.

-          Men nu har vi ju någonting att se fram emot. Sa jag.

-          Fem killar som har sex med över femton tjejer i två dagar sträck.

-          Just det! Stefan, du får ta med dig hela ditt lager av viagra, så att vi orkar.

-          Okej, det blir ungefär 80 tabletter var…

-          Vi behöver ju inte ta alla på en gång. Sa Mats.

-          No shit Sherlock, om vi överdoserar med de tabletterna tror jag att effekten blir permanent.

-          Nja, tveksamt.

-          Jaja, vi pluggar som fan till det här provet nu och snackar om festen sen. Sa Alexander.

-          Bara för att du fick G på förra provet.

-          Käften.

Vi lämnade matbrickorna och gick iväg till skåprummet.

 

Jag och Stefan blev nöjda med resultatet på provet, vi fick VG. Alexander blev överlycklig, han fick också VG. Det var bara Mats och Jörgen som blev sura, de fick VG+.

Det var fredag och det var fullsmockat på Internetcaféet så vi gick hem, jag hade berättat för min pappa att jag skulle sova över hos några kompisar i skärgården och han tyckte det var okej. Min packning bestod av två par kalsonger, en t-shirt, badbyxor, tandborste och tandkräm. Efter att packningen var klar loggade jag in på facebook och MSN, Stefan var inne och jag började chatta med honom. Han hade packat ner alla askar som det var viagra i, två par kalsonger, tandborste, tandkräm och filmkameran. Jag frågade honom varför han inte hade packat ner badbyxorna, han svarade att vi skulle med stor säkerhet bada nakna eftersom vår uppgift där var ju inte riktigt vanlig. Jag gjorde som han hade gjort och plockade ur mina badbyxor från axelväskan, och vi chattade vidare om mer vardagligare saker.

När jag skulle skriva hej då i chattrutan till Stefan frågade han mig om jag hade kvar några kondomer.

-          Helvete! Skrev jag tillbaka.

-          Vaddå? Har du bara fem kvar?

-          Nej, jag har inga kvar. Vi måste dra till ungdomsmottagningen imorgon innan vi tar båten.

-          Okej, ska vi ses vid Odenplan? Vi var ju där i ettan och hade en man som pratade om sex, pinsamt.

-          Ja, jag kommer ihåg. Kan du ringa Jörgen och Mats?

-          Visst, och du ringer Alex?

-          Okej, men då ses vi där klockan 12?

-          Okej, hej då.

Jag stängde ner fönstret och skulle börja chatta med Alex, han hade loggat ut.

Jag lyfte på luren och slog hans hemnummer.

-          Ja det är Alexander.

-          Tja, det är Oscar.

-          Tja, jag var tvungen att logga ut, vi åt middag.

-          Ah, okej. Jag och Stefan bestämde att vi skulle träffas vid den där ungdomsmottagningen vid Odenplan.

-          Där vi lyssnade på en man som pratade om könssjukdomar?

-          Ja den.

-          Varför då?

-          Jag har inga kondomer kvar, alla får hjälpa till med att bygga upp förrådet.

-          Kommer Mats och Jörgen då?

-          Stefan skulle ringa dem.

-          Okej, när ska vi ses där?

-          Klockan 12.

-          Okej, vi ses.

-          Tja.

Jag la på luren, nu började det äntligen dra ihop sig. Jag stannade uppe till tio och kunde inte sova när jag gick och la mig, senast jag hade varit så upphetsad var när jag skulle ha sex med Anna, i somras.

Jag satte mig upp och började läsa en bok, efter två timmar släckte jag sänglampan och somnade, direkt.

Jag vaknade en minut innan klockan ringde och det hatar jag, när man är yrvaken och hör en hög irriterande signal som jag hade ställt i andra änden av rummet för att inte stänga av den av trötthet. Konstigt nog hade jag glömt bort det och rullade ur sängen ner på det hårda trägolvet.

-          AJ! Skrek jag.

Min pappa sov alltid så djupt så jag behövde inte oroa mig för att väcka honom.

Jag steg upp, gick till andra änden av rummet och stängde av väckarklockan. Jag gick in i badrummet och tog av mig pyjamasbyxorna, gick in i duschen och satte vattnet på det kallaste. Jag gjorde det medvetet för att riktigt vakna till, efter en sekund eller två märkte jag hur kallt det blev och skrek till även här. Jag skruvade upp värmen och duschade vidare i fem minuter, gick ut och torkade mig, gick in i mitt rum, satte på mig rena kläder och gick in i köket. Efter en halvtimma hade jag vaknat helt och hållet, efter tre koppar kaffe brukar man bli pigg.

Jag hämtade axelväskan i mitt rum och gick ut från huset, gick ner till busshållplatsen och började vänta på bussen. Den var inte försenad och jag var den ende på bussen.

Jag fortsatte min resa till Odenplan och kom dit några minuter innan den tid vi hade bestämt, Stefan var där när jag kom dit och vi hälsade varandra god morgon.

-          Sovit gott? Frågade Stefan.

-          Ja, fast det var inte så bra när jag skulle gå upp. Svarade jag

Jag berättade om min olycka och han skrattade åt mig, jag drog på munnen men skrattade inte.

-          Du då?

-          Sisådär, du vet, jag har varken haft sex eller runkat sen den senaste festen.

-          Inte jag heller, så vi har ju verkligen vilat upp oss.

-          Det kan man säga.

Efter några minuter kom Alexander inom synhåll och vi sa god morgon till honom också, någon minut efter honom kom Mats och Jörgen.

Dörren till mottagningen var öppen och vi gick in och uppför trappan, jag öppnade dörren till själva vänterummet och där var det tomt på både folk och kondomer, förutom en ung tjej som satt vid disken.

Hon tittade upp när vi kom in.

-          Kan jag hjälpa er?

-          Vi undrar om ni har några kondomer? Frågade jag.

-          Ska ni alla ha? Frågade hon med ett litet leende.

-          Ja, vi tänkte det. Svarade Stefan.

-          Okej, kom med in hit så kan vi se till att ni får nog med kondomer.

Vi följde efter henne in bakom disken och gick sedan in i ett mindre rum med stora hyllor mot väggarna, hon ledde oss till en hylla där det fanns några kartonger. Hon plockade upp en och ställde den på golvet, hon öppnade den och där fanns kondomer i många olika storlekar, färger, former och till och med smaker.

-          Hur många vill ni ha?

-          Ja du, det var en svår fråga. Svarade jag.

-          Vad sägs som hela lådan? Frågade Stefan allvarligt.

-          Det går nog inte, kondomer är inte gratis och även om man får ta kondomerna som ska finnas i skålen därute i väntrummet så kan jag nog inte tillåta att ni tar hela lådan.

Jörgen gick fram och innan hon hann röra sig kysste han henne, hennes kinder blev röda och vi kunde se hur mycket hon njöt av det. Han slutade kyssa henne och klev bakåt, hon tog sig en stund innan hon återhämtade sig.

-          Jag kan blunda för den här gången.

-          Tack så mycket.

Jag plockade upp lådan och bar den med båda händerna ut genom rummet, när vi gick ut från mottagningen sa vi tack än en gång och skulle precis gå ut genom dörren när Mats började säga någonting.

-          Då ses vi på måndag då.

-          Hur menar du nu?

-          Vi ska ta med oss de här kondomerna till en fest i helgen, och vi måste ju hämta fler efter helgen.

Jag tittade på henne och såg hur hon spärrade upp ögonen.

-          Som sagt, vi ses. Sa Mats och gick ut.

-          Hej då. Sa jag med ett leende.

När vi kom ut på gatan, brast vi alla i skratt.

-          Jörgen, jag kunde inte ha gjort det bättre själv. Sa Stefan.

-          Varför sa du sådär till henne? Frågade Alex Mats.

-          Ville ha ett gott skratt innan vi åker.

Vi gick iväg till tunnelbanan och gick på tåget, nu var det lite mer folk på tåget så vi kunde inte prata om de saker som vi i vanliga fall skulle ha pratat om.

Vi gick av vid Östermalmstorg och gick ner mot Nybrokajen, det var en kvart tills båten skulle gå och vi gick lugnt på trottoaren fram till kajen. När båten väl lade till var det bara vi och två tjejer som skulle med, det var första stoppet för den här båten och därför var vi ensamma där, förutom de som jobbade och de två tjejer vi hade sett förut. Mats hade tagit med sig en kortlek som han tog fram nu, vi spelade först femkortspoker, tattare eller president och sniff. Vi åkte med båten i trekvart och det kändes som en lättnad att få lämna båten när vi lade till, vi väntade på kajen i fem minuter tills Elin kom.

-          Hej Oscar, och ni måste vara Stefan, Alexander, Mats och Jörgen? Frågade Elin.

-          Jepp. Svarade Mats.

Killarna hälsade på henne.

-          Ja, ska jag visa er hur ni ska åka?

-          Gärna. Svarade jag och lyfte upp lådan i famnen igen.

-          Vad har du i lådan? Frågade hon.

-          Det får du se sen. Svarade Stefan med ett leende.

Vi gick genom staden och kom fram till en busshållplats, hon berättade att vi skulle ta bussen till den tredje stationen och sen gå på skogsstigen till höger om där bussen stannade. Vi skulle fortsätta att gå på stigen tills vi kom fram till ett rött hus, där skulle vi vara.

-          När ni kommer dit kan ni lägga era grejer i uthuset, ni kommer inte att behöva några ombyten. Tillade hon med ett leende.

-          Okej, hur länge ska vi vänta där då?

-          Vi kommer dit om fyra timmar, när jag säger vi menar jag alla tjejer.

-          Hur många var det som skulle komma? Frågade Alex.

-          23 pers.

-          Tur att vi har viagra med oss. Sa Stefan med ett brett leende.

Elin gick iväg till kajen och bussen kom kort därpå, vi satte oss i bussen som inte hade någon luftkonditionering och resten av resan förbannade vi staten för att de inte kunde påkosta sig en buss med luftkonditionering. Vi gick av där vi skulle och gick vidare på skogsstigen som såg mer ut som om den hade blivit nertrampad av djur än att det var en stig, efter fem minuter kunde vi se något rött skymta till bland grenarna. Vi kom fram till huset och gick fram till dörren, det var ett tvåvåningshus och påminde om stugan vi hade hyrt av Adam tidigare i sommar. På dörren satt en lapp, jag läste högt.

-          ”Husregler”.

Vi såg på varandra, undrande.

-          ”Regel nummer ett, Klädsel: Full klädsel tolereras inte, underkläder och badkläder går bra. Helst ingenting!”

-          Vad har de kokat ihop nu då? Frågade Jörgen.

-          ”Regel nummer två: Från klockan tio på kvällen till tio på morgonen får ingen ha på sig någon slags klädsel alls, rumpan skall vara bar!”

-          Det här kommer att bli oförglömligt.

-          ”Regel nummer tre: Födelsedagsbarnet är den förste som skall förlora sin oskuld och får därför välja en kille som inte får säga emot.”

-          Vad i… Började Stefan säga.

-          Tyst, låt honom läsa vidare. Avbröt Mats honom.

-          ”Regel nummer fyra: Om en tjej är oskuld och väljer en kille som ska ta hennes oskuld måste denne kille lyda, om han inte lyder blir det straff. Det blir även straff om någon onanerar, fingrar sig själv eller runkar, vi är ute efter sex, inte självnjutning.”

-          Undrar vad för slags straff de har kommit på? Frågade Jörgen nyfiket.

-          De är fjortisar och man vet aldrig var man har dem, jag vill nog inte veta.

-          Vänta killar, det är en regel till.

-          Vaddå för något?

-          ”Regel nummer fem: På söndagskvällen kommer killarna att bestämma, den här regeln börjar gälla kl. 22:00 på söndag.”

Vi stirrade på lappen en stund sen brast vi ut skratt.

-          Fan vad de har hittat på!

-          Kom igen, vi går in och gör oss iordning.

-          Jag tar mig en titt omkring i huset, sätter kanske kameran på ett ställe som visar de bästa delarna.

Vi gick in i huset och klädde av oss, ingen av oss tog av sig sina kalsonger. Stefan gick omkring som han hade sagt med kameran och kom sedan tillbaka utan kamera.

-          Var har du ställt den?

-          På övervåningen var det ett stökigt rum som jag inte tror har använts på väldigt länge, det var ett litet hål i golvet. Sa han och pekade upp mot taket.

Jag tittade åt det håll han pekade mot och såg ett litet hål i taket.

Jag log och nickade gillande, Stefan la alla tabletterna i en skål som han hade hittat i köket och ställde skålen i ett hörn, han la sedan en filt över skålen så att ingen skulle kunna hitta den.

Lådan med kondomerna ställde jag bredvid skålen.

Jag gick ut på den lilla planen framför huset och tittade in i ett skjul, det var mörkt men när jag öppnade dörren helt såg jag något som såg ut som en badtunna. Jag ropade på killarna och de kom ut till mig, vi hjälptes åt att bära ut den och ställde den på altanen bredvid huset.

Vi läste instruktionsboken och den sa att badet skulle fyllas med varmvatten, som sen skulle bli uppvärmt med hjälp av ett värmeaggregat i en behållare som satt på sidan av den stora badtunnan, vi provade att sitta i den. Tio personer skulle lätta kunna sitta i den.

Vi gick in igen.

Det gick tre timmar och plötsligt hörde vi skratt och grenar som knäcktes utomhus, hjärtat började slå fortare och vi kunde höra hur de stannade till utanför dörren och hur Elin läste upp reglerna för alla. Jag och Stefan kikade ut genom gardinerna så diskret som möjligt och såg en massa tjejer stå utanför som började klä av sig, plötsligt började några tjejer fnissa och gapskratta. Mats och Jörgen hade klätt av sig helt och hållet, tagit varsin tablett och öppnat dörren. Jag, Stefan och Alexander följde deras exempel, tog av oss kalsongerna och tog varsin tablett. Den hade blivit halvhård och stod nästan rakt ut när jag hade bevittnat tjejernas strippning.

Vi gick ut i solskenet och fick allas blickar på oss, jag fick en känsla av att vi skulle bli slutkörda efter den här helgen.

 

-          Surprise! Ropad Mats.

Tjejerna skrattade medan de stirrade på våra nu hårda kukar som stod rakt ut i vädret, antingen hade de druckit någonting eller så var de verkligen fjortisar som försöker skratta bort deras nervositet.

Elin kom fram till oss och hade svårt att slita sin blick från kukarna.

-          Som ni ser är dessa fem killar nakna och respekterar regel nummer ett, ni behöver inte klä av er helt. Men från klockan tio ikväll ska alla vara helt nakna, inga undantag.

-          Jag har en fråga. Sa Stefan.

-          Ja? Frågade Elin med lite lätt rodnande kinder.

-          Ska vi köra igång direkt, eller ska vi vänta till klockan tio?

Flera tjejer fnissade och rodnade kraftigt.

-          Det är födelsedagsbarnet som bestämmer det. Svarade Elin.

-          Kan vi få veta vem det är som fyller år? Frågade jag.

-          Det är jag som fyller 15. Sa en tjej och gick fram.

-          Vad heter du då? Frågade Mats.

-          Amanda.

Hon hade långt brunt hår, blå ögon, små läppar och en liten söt näsa. Hon var lika kort som Mathildas lillasyster hade varit, smal midja och små fylliga bröst. Hon såg så oskyldig ut att jag trodde de skämtade med oss, hon såg inte ut att vara 15 år, kanske 13 men absolut inte 15.

Det var några utav tjejerna som var lika långa som Alexander, som var den kortaste killen av oss fem, och jag såg bara två tjejer som hade något större bröst än de andra.

De tjejer som hade börjat klä av sig hade slutat upp med det och höll om sig med armarna för att skyla sig.

-          Så vad säger du, ska vi börja direkt eller ska vi vänta? Frågade Stefan henne.

-          Vi kan väl vänta? Jag ser att ni har tagit fram jacuzzin, vi kan väl börja med den? Sa hon och rodnade medan hon hade pratat.

Några av tjejerna suckade och stönade teatraliskt.

-          Innan vi börjar kan jag väl börja med att presentera killarna. Sa Elin.

Vi ställde oss på rad med Stefan närmast henne.

-          Det här är Stefan, Mats, Oscar, Jörgen och Alexander. Sa hon och pekade på oss med högerhanden.

-          God dag. Sa vi till dem.

De fnissade igen och vi gick tillbaka in i huset, Alex stannade kvar i dörröppningen.

-          Om ni ska byta om till badkläder lovar vi att inte tjuvkika. Sa han och gick in i huset med ett leende på läpparna, och vi kunde höra skratt bakom honom.

De första fem tjejerna kom in i bikinis och satte sig i soffan bredvid Stefan, sen kom tjejerna insläntrande med baddräkter, bikinis och underkläder. Ingen hade klätt av sig helt.

Nu var det fullt i vardagsrummet och jag såg att några blickar kastades på mig och min nu stenhårda kuk, det var ganska svårt att inte titta på någon kuk. Det fanns ett litet biljardbord som jag och Alexander spelade med, det var två tjejer som stod vid hans sida och nuddade hans kuk lite lätt några gånger och han gjorde inget för att hindra dem.

Fyra tjejer stod bakom och en tjej bredvid mig, hon hade hållit i kuken någon kort sekund och jag hade njutit av hennes kalla lilla hand mot min otroligt varma kuk.

Stefan satt kvar i soffan och pratade med sju tjejer samtidigt, Mats och Jörgen satt spelade kort med de nio sista tjejerna. Jag satte åttan och vann spelet, tjejen bredvid mig kramade min kuk lätt och ingen verkade märka det, jag vände mig om och i vändningen hade jag lagt vänsterhanden mot hennes vagina och tryckt till några gånger med långfingret, visserligen tryckte jag fingret på baddräktsklädseln men hon flämtade till och rodnade.

Jag började gå mot ytterdörren, och vände mig om innan jag gick ut.

-          Det får plats tio personer i jacuzzin, vilka vill bada i den?

Det blev tyst, men sen kom fyra tjejer fram till mig, Alexander kom också fram tillsammans med sina två tjejer. Elin kom också och Stefan likaså.

Vi gick ut och lämnade de andra till att göra vad de nu skulle göra, jag, Stefan och Alex hjälpte till att fylla på jacuzzin med vatten och kopplade sedan in den i ett vägguttag på ytterväggen intill, det började så småningom bubbla och vi hoppade i den.

De sex tjejer som vi inte visste namnen på presenterade sig.

Malin hette en tjej som hade rött hår, lite större bröst än de andra men lika kort som Elin.

En annan hette Magda och som inte tyckte om sitt namn utan ville bli kallad sötisen, varför hon ville att vi skulle kalla henne just för sötisen vet jag inte.

En hette Doris, hon var brunett och hade nog de minsta brösten av alla tjejerna.

Linda, Lena och Vilma hette de andra tre tjejerna som såg nästan likadana.

Jacuzzin var rund till formen där vi satt, jag satt mellan Elin och Malin, till vänster om Elin satt sötisen och efter henne satt Stefan och Doris. Till höger om Malin satt Lena och efter henne satt Alexander, Vilma och Linda.

Det blev varmt i vattnet men ingen av tjejerna klädde av sig däremot kunde jag känna någons hand som smekte min kuk, eftersom det var så mycket bubblor hade jag inte en chans att se vems hand det var. Alexander satt med armarna runt de två tjejers axlar som han satt bredvid, Stefan satt lutande bakåt och pratade med tre tjejer om skolan.

Jag vände mig mot Elin.

-          Är det du som har bestämt reglerna?

Stefan slutade prata och tittade på mig, de tre tjejerna slutade också att prata och vände sig mot oss, jag kunde verkligen få de mest ointresserade att lyssna vilket inte alltid är så önskvärt.

-          Till viss del. Amanda, jag och några andra bestämde reglerna tillsammans, vi röstade och kom till sist fram till de regler vi skulle ha. Vi tog inte med alla regler som vi hade tänkt på innan.

-          Till exempel? Frågade Alexander.

-          Att alla skulle vara nakna hela tiden de var här, alla skulle inte ha varit okej med det.

Linda, Lina och sötisen kastade blickar mellan varandra.

-          Jaha, det var ju bra. Om alla skulle ha varit nakna hela tiden skulle man vänja sig och därför skulle man inte tycka att det var hett när någon klädde av sig. Sa jag.

-          Det tänkte vi faktiskt inte på, bra att det blev som det blev.

-          Mm.

-          Så hur kom det sig att ni fem killar är här? Frågade Malin.

-          Elin frågade mig om jag ville vara med på den här festen och då frågade jag mina fyra kompisar om de ville vara med, de fick för Elin och nu är vi här. Svarade jag.

-          Det är inte bara det. Sa Elin.

Jag tittade förvånat på henne.

-          Kommer du ihåg att jag frågade om det var du som hade tagit Emilies och Maries oskulder?

Alla tjejer förutom Elin spärrade upp ögonen och tappade hakan när de hörde, Stefan och Alexander spärrade upp ögonen de också.

-          Ja, och jag svarade att jag hade gjort det. Svarade jag med ett litet nervöst leende.

-          Jag kollade upp de flesta killarna som var med på festen och fick reda på att du, Stefan, Alexander, Jörgen och Mats hade varit de fem killar som hade haft mest sex och de som hade tillfredsställt flest tjejer.

-          Hur gjorde du det? Frågade Stefan.

-          Jag frågade en tjej i slutet av festen om vem hon hade mest njutit av att ha haft sex med. Hon svarade att en kille som hette Alexander hade gjort att hon fick en orgasm efter bara en halv minut, och hon var inte den tjej som lätt fick en orgasm.

Alla stirrade på Alexander, han log lite och tittade sig nervöst på alla.

-          Så jag kollade upp den här Alexander och när jag hittade honom bröstknullade han två tjejer samtidigt, efter att de var klara kom du in dit. Sa Elin och pekade på mig.

-          Just det.

-          Några stannade utanför badrummet och tittade på, det märkte ni inte förstås. Medan ni hade det livat gick jag vidare och frågade en annan tjej som satt och pustade ut samma fråga, hon svarade att en kille som hette Stefan hade varit hur vild som helst med henne och tre andra tjejer, samtidigt. Jag gick och tittade till honom och såg att han fortfarande hade det vilt, efter att jag hade frågat några personer till fick jag fram att ni killar var de bästa på festen.

-          Så när du frågade mig hade du redan kollat in Stefan och de andra?

-          Ja, men innan jag frågade dig var jag fortfarande lite osäker på om du skulle vara med, du hade ju bara haft sex med din flickvän och haft analsex med en annan.

När hon nämnde flickvän blev jag nedstämd och tittade ner, hon såg det och skulle precis fråga varför när Alex frågade henne varför hon frågade mig i alla fall.

-          När jag hörde vad du hade gjort med Emilie och Marie hamnade jag på den positiva sidan, men det avgörande slaget var att de berättade att du var fantastisk med tungan.

Jag tittade upp och stirrade på henne, hon talade sanning. Nu var det min tur att få allas blickar på mig.

-          Så jag frågade och ni var med i leken.

-          Du planerade den här festen redan från början. Sa jag för mig själv.

-          Ja, men se det på det här sättet istället, du är här och kommer att ha otroligt mycket sex, njutning och kommer att ge de tjejer du har sex med en njutning som de kanske aldrig kommer att få uppleva igen.

Jag tänkte igenom det hon hade sagt.

-          Det har hänt flera saker sen den där festen, och allting har inte varit bra. Sa jag och tittade på Stefan och Alexander.

De tittade tillbaka oroligt men också allvarligt.

-          Jag fick reda på att min ”flickvän” hade utnyttjat mig och skulle göra slut med mig dagen efter att jag fick reda på det. Jag konfronterade henne och gjorde slut med henne istället.

-          Förlåt, jag visste inte. Sa Elin.

-          Det gör inget, jag försöker glömma allting. Men bara så att du vet så är det inte säkert att jag kan få upp min sexlust till den nivån som jag hade förut för tio veckor sedan.

-          Det är din kuk, och vi tvingar dig inte till att göra på det exakt sättet.

Jag log, det blev en pinsam tystnad innan jag frågade tjejerna om de var oskulder.

Det visade sig att alla förutom Elin var oskulder, och jag förstod att de hade börjat bestämma sig om vem som skulle ta deras oskuld när jag kände någras kåta blickar på mig.

Vi satt kvar i jacuzzin ett tag till sen gick några upp och till slut gick alla in, jag Stefan och Alexander hade inga handdukar utan gick in i huset med droppande våta kroppar och kukar.

Klockan var åtta på kvällen och det var då Amanda valde sin kille.

Hon gick fram till Stefan och frågade blygt men tillräckligt högt för att alla skulle kunna höra.

-          Vill du ta min oskuld?

-          Gärna. Svarade han.

Alla jublade och hon började ta av sig sina underkläder.

-          Ska vi ta det lugnt eller vill du köra hårt på? Frågade han.

-          Helst lugnt, men vi får se sen.

-          Det är du som bestämmer. Sa han med ett lätt leende.

Nu hade hon klätt av sig och stod naken framför honom, han tittade inte på hennes bröst eller vagina, han mönstrade henne inte som andra killar skulle ha gjort utan gick fram och kysste henne. Hon besvarade kyssen men kunde inte hålla samma tempo som han, till slut gav hon sig helt och hållet hän åt honom. De avslutade kyssen och drog långsamt bort huvudena ifrån varandra, hon såg honom djupt i ögonen och han såg tillbaka. Hon la sig ner på golvet med bröstet uppåt och hade stängt ihop benen så att hon dolde vaginan, han ställde sig på knä framför henne och drog isär benen, la sig ner på mage framför henne och började slicka. Hon stönade och gnydde medan han utförde sin tungbehandling på hennes våta vagina, han började fingra vaginan samtidigt som han slickade, hon gnydde mer och mer, hon började smeka sina små och fylliga bröst. Ju längre de höll på desto fler började klä av sig. Jag kände mig väldigt kåt och gick fram till Elin.

-          Är det när hon har förlorat oskulden som alla kan börja ha sex eller kan alla börja ha sex nu? Frågade jag henne väldigt lågt så att bara hon och jag kunde höra.

-          När han har trängt in i henne kan allting börja, och ingen får tjuvstarta.

-          Det blir nog svårt när de verkligen drar ut på det. Sa jag och klämde lite på hennes rumpa.

Hon hoppade till men gjorde inget ljud, hon såg på mig med en blick som kunde tolkas som ”hur vågar du?” eller ”gör om det där”. Jag log och koncentrerade mig sedan på Stefan och Amanda, hon hade börjat stöna högt och ljudligt medan han körde in tre fingrar i hennes vagina. Det tog inte lång stund innan hon kom efter det, hon spände sig och halvskrek, Stefan lyft upp sitt huvud och tittade upp på henne, hon tittade tillbaka på honom. Hon låg kvar i samma ställning i någon minut innan han placerade sin kuk mellan hennes slidläppar, nu blev alla tysta och det kändes som alla höll andan, han körde sakta in den och saktade inte in. Jag såg på hans ansiktsuttryck att det måste vara trångt, hon gnydde hela tiden och jag förstod att det gjorde ont, men det skulle bli skönt efter ett tag.

När han hade kommit längst in kom applåderna och jubel, nu kunde alla som ville ha sex och jag förstod att mitt jobb skulle börja.

-          Vill du ha sex med mig? Frågade jag Elin innan någon annan hade kommit fram till mig.

Hon såg överraskat på mig.

-          Mig? Men vill du inte hellre ta de andras oskulder först?

-          Jag vill helst ha dig. Sa jag med ett mjukt leende.

Hon rodnade och skulle säga någonting när jag lutade mig fram och viskade i hennes öra.

-          Du är den sötaste, snyggaste och mest upphetsande tjej som jag någonsin har träffat.

Jag drog bort huvudet och såg henne i ögonen.

-          Menar du verkligen det? Frågade hon svagt.

Jag lutade mig fram igen och kysste henne som för att svara på hennes fråga, hon besvarade kyssen och vi höll om varandra en stund medan vi kysstes. Vi avslutade kyssen och hennes ögon glittrade, jag knäppte långsamt upp hennes behå och drog sedan av hennes trosor. Jag visste inte att jag kunde bli mer upphetsad vid den tidpunkten men det visades sig att jag kunde det. Hon såg blygt på mig och skylde sin vagina genom att stänga ihop benen.

-          Efter att jag hade frågat Emilie om dig fick jag ju reda på vad du kunde göra med tungan. Sa hon blygt.

-          Och du vill känna på. Sa jag.

Hon nickade sakta till svar.

Jag ledde henne till soffan där det redan satt fyra tjejer som trånade efter att få ha sex, de flyttade ihop sig för att göra plats åt Elin, hon satte sig och jag drog undan hennes ben såsom Stefan hade gjort med Amanda. Jag stod på knä och kunde se Stefan köra in kuken någon mer gång innan hon kom igen och han likaså, hon fick hans sperma på sitt bröst och sin mage. Hon låg kvar och viskade någonting som jag inte kunde höra, hon gick iväg till toaletten medan tre tjejer samtidigt kom fram till honom, han skulle få fullt upp hela natten.

Alexander hade börjat slicka och fingra de två tjejer som hade suttit tillsammans med i jacuzzin, vid det här laget var alla nakna. Mats körde hårt in kuken i sötisens vagina och fingrade två tjejer samtidigt, Jörgen hade fullt upp med att få sin kuk avsugen och att slicka en annan tjej. Jag tittade ner igen på Elin som väntade.

-          Jag kan inte lova att det blir lika skönt som det blev för Emilie. Sa jag.

-          Det gör inget, efter vad hon sa till mig tror jag att vad du än gör så blir det något otroligt. Svarade hon med mjuk röst.

Jag log och böjde mig ner och slickade försiktigt hennes slidläppar, hon ryckte till och stönade, jag slickade vidare och kände hennes småsaltiga fittsaft på tungan och svalde lite innan jag sträckte in tungan i hennes vagina. Hon halvskrek och stönade högre än vad Amanda hade gjort, jag såg i ögonvrån hur de fyra tjejerna böjde sig närmare mig för att se vad jag gjorde, jag lät dem se det och de flämtade till.

Jag hade inte gjort någonting liknande på tio veckor, jag kände mig lite bortkommen och försökte minnas hur jag hade gjort det med Emilie, plötsligt kom jag ihåg hur jag hade gjort och gjorde samma sak med Elin, hon stönade ännu högre och spände hela kroppen och slappnade av i en sekund, spände sig och slappnade av. Jag förstod att hennes orgasm var nära, jag fortsatte med behandlingen och ökade tempot med tungan, hon kom och jag kunde känna hennes småsaltiga och söta fittsaft komma emot mig, jag svalde och svalde. Jag drog bort huvudet och det var lite fittsaft på min haka som jag torkade upp med handen och slickade i mig, vid det här laget hade fler tjejer kommit för att se på.

De såg längtande på mig men jag hjälpte upp Elin och satte mig där hon hade satt sig, hon klev upp och satte sig rakt på min kuk, den åkte in och jag började köra in och ut den långsamt för att sedan öka tempot, hennes små bröst guppade i farten och stönandet kom nu från både mig och Elin.

Några tjejer omkring oss hade också börjat stöna, jag höll ut lika länge som hon gjorde och vi kom tillsammans. Jag stönade högt och han precis ta ut kuken innan jag sköt min laddning, den hamnade inte bara på henne utan på de två tjejer som stod närmast mig, det hamnade på deras bröst och ändå upp till deras ansikten, det hamnade på några andra tjejers ben och Elins bröst, mage och ansikte. Så mycket kom det ut efter tio veckors celibat.

De två tjejer som hade fått det på sina ansikten slickade upp lite och svalde, de andra som hade fått min laddning på sig brydde sig inte om det utan såg trånande på min kuk, Elin pustade ut och såg med fortfarande glittrande ögon på mig.

-          Det där var otroligt, det Emilie sa om vad du hade gjort var bara en skugga av vad jag kände här.

-          Tack, jag gjorde mitt bästa.

-          Även om du sa det där till mig förut så finns det många tjejer här som väntar, och du kan inte nöja dig mig.

-          Jag vet, men jag ville vara med dig först.

Hon log och reste sig upp, hon gick iväg till toaletten där några andra tjejer stod på kö utanför.

Jag tittade mig omkring, det var ungefär sju tjejer som stod och väntade otåligt omkring mig.

-          Är det någon av er som inte är oskuld? Frågade jag de sju tjejerna.

Två tjejer räckte upp handen.

-          Vem vill börja? Frågade jag.

Det blev ett kaos, alla sa att de ville börja och började bråka, jag gick emellan dem.

-          Om inte ni kan bestämma er så väljer jag.

Det verkade som om de tyckte det var en bra idé och ställde sig sedan runt omkring mig och försökte se så heta ut som möjligt, det funkade inte, istället såg några så fåniga ut att det jag nästan började skratta. Men jag stålsatte mig och försökte välja ut någon, jag gjorde ett val.

-          Jag kan ta två åt gången, men nu först tar jag bara en, ni kommer att förstå.

Ingen sa någonting.

-          Du, kom hit. Sa jag och pekade på en tjej.

De andra fem tjejerna som inte hade blivit valda såg ut att vara lite besvikna och nedstämda

-          Innan vi börjar, kan du och du hämta skålen som ligger under filten och lådan bredvid den? Frågade jag två av tjejerna och pekade mot det håll som jag hade ställt skålen med viagran.

Efter en liten stund kom de tillbaka och ställde skålen på ett bord, och lådan bredvid mig. Jag öppnade lådan och hällde ut innehållet på golvet, tjejerna skrattade och jag valde ut en vanlig kondom. En av tjejerna skulle ta en näve tabletter när jag sa till.

-          Det är nog bäst att du bara tar en.

-          Varför då?

-          Det är viagra.

Nu gapskrattade alla och de gick fram och tog en tablett var, någon tog två men ingen tog tre.

Jag la mig ner på golvet bröstet uppåt och vinkade till mig tjejen jag hade valt, hon kom fram och ställde sig på knä ovanför mitt huvud och jag sträckte tungan och snuddade hennes slidläppar, hon stönade och sjönk längre ner så att jag kunde påbörja min behandling. Det tog mig bara någon minut innan hon kom, men det blev inte så mycket fittsaft och det som väl kom ut smakade inte så bra. Jag gjorde ingen min och satte på mig kondomen, hon flyttade sig längre ner fortfarande stående på knä och förde kuken till hennes slidläppar, samtidigt som hon gjorde så hade en annan tjej passat på och ställt sig på knä ovanför mitt huvud, hennes vagina var droppande våt och när jag hade börjat slicka henne hade den andra tjejen börjat sänka sig ner till roten av min kuk. Jag slickade vilt och även här tog det mig någon minut innan hon kom, men jag hade inte kommit än och hon som nu red mig hade inte långt kvar. så istället för att flytta sig ner vände hon sig om och kysste mig, hon fick sin egen fittsaft i sig men jag tror inte att hon märkte det. Hon hade smakat nästan sött.

Jag kom och den tjej som red mig slutade hoppa upp och ner, hon hade kommit hon med hon tog av mig kondomen och slickade i sig resten av min laddning tills hon plockade upp en ny kondom och satte på den. Nästa tjej kom och ställde sig på knä ovanför mitt huvud och den tjej som jag hade slickat innan sänkte sig ner och hennes vagina tog in min kuk.

 

När jag var inne på min sjunde slickning trodde jag att det skulle ta slut efter henne, så därför blev jag lite förvånad över att det kom ännu en vagina emot mig, jag tryckte undan henne och reste mig upp. De som jag hade slickat hade haft sex med mig och när jag vände mig om såg jag fyra tjejer som väntade på att bli slickade, av mig.

-          Duger inte jag? Frågade den tjej som jag hade tryckt undan

-          Det är klart du gör, men jag måste vila min tunga lite och få i mig någonting annat än fittsaft.

Hon spärrade upp ögonen och log.

Jag gick iväg till köket och öppnade frysen, jag hittade en isform som var full och stoppade in en i min mun, kallt och skönt. Det var mest min tunga som behövde vila, och jag behövde en tablett om jag skulle köra vidare, jag tog en iskub till och stoppade in den i munnen. De smälte ganska fort men hela munnen blev kall och hon som stod på tur skulle få sig en chock.

Jag gick ut igen och såg Stefan ligga i ställningen som hette 69:an, Mats bröstknullade Malin, Alexander blev avsugen av Elin och Linda och Jörgen låg utmattad på golvet med en tjej som red hans kuk. Jag gick fram till skålen och tog två tabletter och svalde dem, det hade tagits en fjärdedel av tabletterna men det fanns tillräckligt med kondomer kvar. Jag la mig ner på rygg och fick hennes våta vagina ovanför min mun jag började slicka henne och hörde, till min förtjusning, henne ropa till: Kallt!

Jag fortsatte med samma iver som förut och till sist var det ingen som stod på tur att bli slickad, så jag kunde koncentrera mig på den tjej som red mig, hon var vänd mot mitt ansikte och märkte inte att jag reste upp mig på armbågarna. Jag välte ner henne så att hon låg med ryggen mot golvet men fortfarande med min kuk inuti henne, jag körde in kuken så hårt jag orkade och hon gnydde till som ingen annan hade gjort innan henne.

Det tog inte lång stund innan hon kom och jag tog ut kuken och runkade fram min laddning och sköt den över hennes ansikte, hon låg pustande kvar på golvet när jag reste mig upp och såg mig omkring, klockan på väggen var tolv på natten och det var mörkt ute.

Stefan körde in sin kuk i en tjejs anal bakifrån, Mats slickade och sög en tjejs bröst och bröstvårtor samtidigt som han blev avsugen. Det såg ut som om Jörgen hade slocknat för att han låg på rygg med slutna ögon, men hans kuk hade inte gett upp, det var flera tjejer som fortfarande red honom. Alex tog en kort paus och jag gick fram till honom.

-          Hur går det? Frågade jag honom.

-          Bra, jag kommer nog att svimma snart om jag inte får någonting i mig, förutom att jag redan har druckit en del fittsaft. Svarade han med ett litet leende.

-          Samma här, Elin sa ju att de hade sprit så vi tog ju inte med någonting.

-          Ja, vet du var hon är? Frågade Alex.

-          Nej, jag har legat vid soffan där borta och slickat tjejers vaginor hela tiden, jag har inte haft en chans att se efter vart hon har tagit vägen.

-          Okej. Förresten, hur många har du haft sex med hittills?

-          Inräknat med Elin blir det 12 tjejer, du då?

-          Bara sex hittills, men du har det lätt. Alla tjejer vill ju känna på din ”specialare”.

Vi skrattade.

-          Jag går ut och badar i jacuzzin, följer du med?

-          Ja, men jag tar med mig någon. Svarade han med ett leende.

Han gick åt ett annat håll och jag gick ut till altanen, det var helt becksvart och det enda som lyste var de små lamporna från jacuzzin.

Det var två tjejer som satt i den, men jag gick in igen och hämtade värmeljus och tändstickor, jag bar ut det och la det på altanen. Jag gick in igen och hämtade fem glasfat och bar ut dem, de två tjejerna som satt i jacuzzin kunde inte höra mig eftersom ljudet från bubblorna och maskinen som höll igång jacuzzin förde ett oväsen som man vande sig med efter ett tag.

Jag la tre värmeljus på varje glasfat och la ut faten med jämna mellanrum vid altanens kant, jag tände alla ljus och sen var altanen upplyst och de två tjejerna kunde se vem jag var och jag kunde se att det var Elin och Amanda som satt där och njöt.

-          Det blev ju riktigt mysigt det här. Sa Amanda.

-          Jag har mina stunder. Sa jag.

-          Har du kört slut på dig själv och ville vila? Frågade Elin.

-          Jag har inte kört slut på mig själv, men jag skulle vilja bada.

-          Visst det kan du väl. Sa Elin.

Jag satte mig mittemot de båda tjejerna och märkte att Amanda tittade på min kuk, när hon tittade upp och såg att jag stirrade henne i ögonen log hon nervöst och tittade bort, men det dröjde inte länge innan hon tittade på den igen.

-          Du är fortfarande födelsedagsbarnet och vill du så får du. Sa jag till Amanda.

-          Även om jag har förlorat oskulden så har jag inte riktigt vant mig vid att vara nära nakna killar och tjejer.

-          Det dröjde ett tag för mig att vänja mig, efter all den tid jag hade tillbringat framför datorn för att titta på porr och runka så antar jag att det var lättare för mig. Det var svårt i början men lättare senare, och du märker ju nu att jag tar det lugnt med er två nakna tjejer.

Båda tjejerna rodnade och tittade bort, fast jag hade haft sex många gånger om var det svårt för mig att inte bry sig om de båda tjejerna, de var söta och jag hade själv svårt att slita blicken från dem.

Alexander kom ut till oss med en annan tjej som jag inte visste namnet på och de satte sig tillsammans med oss i jacuzzin, hon hade nog de största brösten av alla tjejerna på festen och jag tror att Alexander hade tänkt på det och valt henne just för det.

Hon hette Josefin och hade långt brunt hår, blåa ögon, söt liten näsa och var ungefär lika lång som Alex. Hon satte sig mellan mig och Alex så att jag hamnade bredvid Elin och Alex bredvid Amanda, det blev en kort pinsam tystnad.

-          Elin, du sa att ni skulle ha med er sprit, men jag har inte sett en enda flaska. Sa Alex.

-          Spriten finns i skjulet, vi lämnade det där när vi kom hit. Och vi tog med oss läsk också, eftersom det kanske inte är så bra att dricka sprit på morgonen som frukost.

-          Det är sant, då går jag dit och kollar. Är det någon som vill ha något?

-          Jag tar en läsk. Sa jag.

-          Vi tar alla en läsk, jag är i alla fall dödstörstig. Sa Josefin.

Alex gick upp ur badet och mot skjulet, jag kunde höra honom mumla någonting om att det var mörkt.

-          Tänd lampan som finns i taket! Ropade jag.

Tjejerna hade inte hört honom mumla så de hoppade överraskat till, Alex mumlade lite till och sen kunde vi se ljus i skjulet.

Han kom tillbaka med en back läsk i olika smaker och ställde den bredvid jacuzzin, jag ville ha en cola-light, Josefin en fanta, Elin en päronsoda och Amanda en cola. Själv tog han en sockerdricka, sen satt vi där ute i det bubblande, masserande vattnet och drack läsk.

Elin gick in först, följd av Alex och Josefin, och så var Amanda och jag ensamma.

-          Vill du? Frågade jag.

Hon nickade tyst.

Jag flyttade mig närmare henne och flyttade vänsterhanden till hennes vagina och smekte den under vattnet, hon stönade och flyttade sin egen hand till min kuk och kramade åt. Jag vände på mitt huvud och kysste henne ömt och försiktigt, hon var den person som förtjänade all försiktighet och ömhet de här två dagarna.

Hon besvarade kyssen men vi ökade inte tempot, snarare saktade in.

Jag flyttade högerhanden högre upp till hennes små bröst och smekte dem långsamt, klämde lite lätt på bröstvårtorna, jag lutade huvudet neråt och sög lite på den ena bröstvårtan.

Hon rörde sin hand, smekte min kuk mjukt och började sakta men säkert runka av den.

Det här var mer erotisk än sexigt, hon satt med huvudet lutat bakåt och jag kysste henne sakta uppåt från bröstet till halsen, från halsen till munnen. Hon reste sig till hälften upp och satte sig över min kuk, hon förde ollonet sakta till hennes vagina och sen tryckte hon sig neråt tills hon var helt inne. Jag höll båda händerna om hennes midja och kände de små spänningarna och darrningarna hon hade, jag hjälpte till att lyfta upp henne likaså trycka ner henne för att riktigt få in den. Hon sa att hon skulle komma och jag skulle också det, jag lyfte upp henne från kuken så att den blev fri och hon satte sig i mitt knä. Hon runkade fram min orgasm och jag smekte färdigt hennes vagina, jag kom i vattnet mellan oss båda och hennes fittsaft sipprade ur hennes vagina och förenades med vattnet. Vi satt i en kramställning och andades ut, det hade gått väldigt sakta och mjukt till men ändå var jag slutkörd och trött, måste ha berott på alla de som utnyttjade mitt stånd förut.

Hon reste på sig och gick ur jacuzzin, när hon kom fram till dörren vände hon sig om.

-          Tack. Sa hon med mjuk röst och ett litet leende.

Hon gick in och stängde dörren, jag slappnade av och drack upp min läsk, jag somnade i jacuzzin för jag behövde verkligen sova.

 

Jag vaknade av att jag kände en tyngd på min nederdel, jag öppnade ögonen och såg blå himmel, det var dag. Jag låg ner på rygg, men inte i jacuzzin, och underlaget var hårt, trä.

Jag tittade ner mot min nederdel och såg en tjej rida min kuk, jag hade inte känt någonting av det när jag hade sovit men nu kände jag det, det måste ha varit för all den påfrestning jag fick utstå kvällen innan. Hon var vänd mot mig och såg att jag tittade förvånat på henne, hon log.

-          Jaså är du vaken nu? Frågade hon med ett brett leende.

-          Ja, det verkar så, vad är klockan?

-          Klockan är 2 på eftermiddagen, du har sovit i över 10 timmar!

-          Jag var verkligen slutkörd igår.

-          Mm, det märks. Sa hon och fortsatte att rida mig.

Det var svårt att hålla tillbaka henne, jag sa att jag skulle komma och hon hoppade av och runkade fram orgasmen, jag sköt över oss båda och på altanen.

-          Tack. Sa jag.

-          Ingen orsak, jag har haft sex med dig tre gånger nu och innan mig har det varit minst 4 tjejer.

-          Menar du att det har varit 5 tjejer som har haft sex med mig i sömnen, och jag vaknade inte? Frågade jag lite upprört.

-          Skyll inte på mig, din kuk stod rätt upp när jag kom.

-          Tack, men var är alla?

Jag hade märkt att det var tyst omkring oss, jag hörde ingen prata förutom vi själva.

-          Några ligger inne och sover, de behövde det. De andra har gått till badstranden.

-          Finns det en badstrand i närheten?

-          Ja, visste du inte det? Det är en privat strand som Amandas familj äger tillsammans med det här huset så det finns ingen risk att någon annan som vi inte känner skulle kunna bada vid den stranden.

-          Du menar att man kan bada naken utan att någon annan ser en?

-          Det kan tänkas, om man nu vill bada naken.

-          Den där regeln om att alla skulle vara nakna från klockan tio på kvällen till tio på morgonen, är det någon som har klätt på sig?

-          Nej, alla har vant sig vid varandras bara hud och de andra tjejerna börjar vänja sig vid killarnas kukar.

-          No surprise, ska vi gå dit då?

-          Visst, ska bara tvätta av mig det här. Sa hon och visade med en handrörelse min sperma på henne.

-          Jag följer med dig. Sa jag, eftersom jag hade skjutit över mig också.

Jag följde efter henne in i huset och vi gick tyst förbi de sovande tjejerna, två låg i soffan och resten låg på golvet, nakna. Hon gick in först och tänkte stänga dörren när hon hejdade sig.

-          Vi behöver ju inte liksom dölja någonting. Sa hon med ett litet leende.

Hon öppnade dörren igen och jag gick in efter henne, jag stängde dörren och hon satte på vattnet i duschen, hon gick in och började tvätta av sig sperman och svetten från natten. Jag gick in bakom henne och rörde henne lätt, hon vände sig om och sprutade vatten på min kropp med duschkranen. Jag tvålade in mig själv men gick över till att tvåla in henne, axlar, armar, händer, rygg, midja, mage, bröst. När jag kom till hennes bröst tvålade jag in hennes bröstvårtor lite extra och hörde hennes stönande, jag fortsatte ner mot rumpan, låren, knäna, vaderna, fötterna. Jag killade henne under fötterna, hon skrattade och var nära att ramla baklänges innan hon höll fast i mig, jag fortsatte upp till hennes vagina och smekte den extra mycket.

-          Om du håller på så kommer vi aldrig till stranden. Sa hon.

-          Okej då, din tur. Sa jag.

Jag ställde mig upp och kände hennes varsamma händer på mina axlar och nacke, hon gick ner i samma ordning som jag hade gjort och när hon till sist kom till min halvsvullna kuk skubbade hon den extra mycket såsom jag hade gjort på henne. Det fick den att börja styvna.

-          Vill du stanna kvar i duschen resten av dagen går det bra. Sa jag.

Hon reste sig upp och kramade lätt åt kuken och vände sig sedan om, jag tog tillfället i akt och greppade hennes rumpa och hörde hennes överraskade tjut, hon vände sig om och sprutade mig rakt i ansiktet.

-          Förlåt, jag kunde inte motstå det! Ropade jag åt henne för att överrösta duschen.

Hon skruvade ner kraften och fortsatte att spola av oss.

När vi var rena steg vi ur duschen och hon torkade sig först med sitt eget badlakan, jag hade inget med mig så jag fick låna hennes efter att hon hade använt det.

När vi var både torra och rena smög vi ut ur huset och hon ledde vägen till stranden, det dröjde inte länge fören jag hörde skrik och skratt, vi kom ut från grenbuskaget och fram till en sandstrand som var ungefär 70-100 meter lång och var nästan full av lekande barn, på långt håll såg det ut som barn men när vi kom närmare märkte jag att det var tjejerna, jag bestämde mig för att inte berätta det för någon.

Vi kom ner till sanden och mötte några tjejer som var på väg upp för att sola, de kastade blickar på mig och rodnade, det kanske var några av dem som hade utnyttjat mig.

Jag gick direkt ut i vattnet och började simma, det var varmt i vattnet, det måste vara en vik för såhär års brukar det inte vara såhär varmt i vattnet. Jag såg Mats, Jörgen, Alexander och några tjejer kasta en badboll mellan sig, Stefan såg jag inte till. Jag simmade ut lite till och märkte att det var långgrunt och att vattnet nådde mig till midjan, jag la mig på rygg, slöt ögonen och flöt ostört i några minuter innan en skugga kastades över mina ögonlock så att allting blev svart. Jag öppnade ögonen för att se vem det var och såg Elin stå över mig och titta ner på mig, jag spratt till och svalde några klunkar vatten, det var salt!

-          Du är vaken nu alltså? Frågade hon.

-          Ser ut så.

-          Vill du veta vilka som red dig inatt när du sov?

-          Nej det går bra, det är bara det att det kändes som om jag blev utnyttjad.

-          Det kan man väl säga, men det är ditt eget fel eftersom du slocknade utomhus i jacuzzin.

-          Tänkte väl det, jag kom ihåg att jag satt i jacuzzin innan jag somnade och när jag vaknade upp låg jag på altanen medan Josefin red min kuk. Sa jag med låtsats besvärat röst.

-          Det var tre tjejer som hittade dig i jacuzzin och försökte väcka dig, antagligen för att de vill ha sex. När du inte vaknade hjälpte de varandra med att lyfta upp dig från jacuzzin.

-          Jag känner mig fortfarande slutkörd efter natten och den långa sömnen, jag får väl vila upp mig tills klockan tio ikväll.

-          Ja, ni killar ska ju bestämma och vi får inte säga emot.

-          Jag längtar redan. Sa jag och kysste henne.

Hon var inte beredd när jag kysste henne och hann därför inte besvara den innan jag hade avslutat den.

-          Jag ska se vart Stefan har tagit vägen, ska du följa med? Frågade jag.

-          Nej, jag tror jag ska ta det lugnt. Sa hon tyst och rodnade.

Måste vara värmen, tänkte jag.

 

-          Stefan!

Den brunhåriga gestalten tittade sig omkring och fick syn på mig, det hade inte tagit så lång stund att hitta honom. När jag kom fram till honom sa vi godmorgon till varandra och sen kom det upp en tjej underifrån vattnet, jag tittade förbryllat på henne, sen ner i vattnet, upp på henne och sen på Stefan.

-          Ah, jag fattar. Sa jag.

-          Jag ska gå upp och sola, följer du med? Frågade tjejen Stefan.

-          Strax, du behöver inte vänta.

Hon vadade upp till stranden och lade sig ner på sanden.

-          Varför är ni så diskreta? Frågade jag.

-          Jag tror inte att det skulle se så bra ut om jag låg på stranden och blev avsugen.

-          Är inte det här en privat strand? Så det finns väl ingen risk att ni blir sedda av någon utomstående?

-          Det är inte det jag snackar om, om vi skulle göra det där på stranden inför alla skulle allting hända igen.

-          Vad menar du?

-          Alla skulle vilja ha sex igen och vi kommer att bestämma först ikväll klockan tio, jag vill inte vara helt slutkörd innan vi får chansen att bestämma över 23 tjejer.

-          Jag förstår vad du menar, men jag är redan slutkörd.

-          Ja, jag hörde vad de hade gjort mot dig, stackare.

-          Tack, så har ni bestämt någonting för ikväll?

-          Jag tänkte ta det lugnt och ha lugnt sex, kanske bestämma att några tjejer ska kyssa varandra?

-          Låter som en bra idé, vad säger de andra?

-          Jörgen vill köra hårt med de yngsta och verkligen utnyttja dem, Mats tänker göra samma sak fast inte med de yngsta utan med Amanda och några som är 15.

-          Och Alexander?

-          Jag vet inte vad han kommer att göra, du kan väl fråga honom och sen berätta det för mig?

-          Visst. Just det, hur gick det med inspelningen igår då?

-          Det går bra. Svarade han med ett lömskt leende.

-          Vad menar du med att det ”går” bra?

-          Jag stängde aldrig av inspelningen igår.

-          Men tar inte batteriet slut?

-          Jag kopplade den till ett vägguttag så att den aldrig får slut på batteri, däremot tar filmen slut efter ett tag och därför tog jag med mig flera band. Hittills har 3 band gått åt.

-          Har du tänkt lägga ut det här på Internet?

-          Kanske, jag vet inte.

Jag gick iväg till killarna, jag vinkade till mig Alex och han lämnade spelet och vadade fram till mig.

-          God morgon din tjejtjusare. Sa Alex.

-          De utnyttjade mig, i sömnen! Precis som Jörgen och Mats gjorde med några tjejer på den där festen.

-          Fast de gjorde det mot tjejernas vilja, du sov och gjorde därmed inget motstånd.

-          Men för i helvete!

-          Jaja, jag fattar bara inte hur du inte kunde vakna av det.

-          Vad har du bestämt dig för att göra ikväll?

-          Vad menar du?

-          Ikväll från klockan tio bestämmer vi killar, kommer du inte ihåg det?

-          Nu kommer jag ihåg det.

-          Så vad har du tänkt dig att du ska göra?

-          Ta det lugnt efter igår.

-          Bra, Jörgen och Mats ska utnyttja tjejerna utav bara helvete.

-          Fy fan.

-          Men vi kan ju ha lite kul, vi behöver ju inte ha så otroligt mycket sex.

-          Nej, om jag skulle uppleva en kväll likadan som igår tror jag att jag skulle behöva sitta i en rullstol resten av lovet.

-          Jag tror jag skulle behöva lägga min kuk på is.

-          Det också.

-          Men då vet jag, jag ska berätta för Stefan vad du har bestämt dig för.

-          Vad ska Stefan göra?

-          Ta det lugnt. Sa jag och vadade iväg.

Jag kom fram till Stefan.

-          Han ska också ta det lugnt.

-          Skönt, stackars de tjejer som blir utvalda av Jörgen och Mats, de kommer få ont där nere i några dagar om de verkligen kör hårt med dem.

-          Om de verkligen gör det får säkert båda parterna ont där nere.

-          Ja det är sant.

Vi skrattade och gick upp på stranden, min kuk hade inte växt så mycket utan hängde ner, men den var lite svullen så det var ett fint paket. Enligt dem som stirrade på det.

Stefan lade sig ner bredvid den där tjejen och jag lade mig lite längre uppåt och längre ifrån alla, lugn och ro.

 

Men den ron höll inte länge.

 

Ena stunden var det tyst runt mig och i nästa var det skratt och stoj, jag öppnade ögonen och satte mig upp. Det var tre tjejer som hade flyttat upp och satt sig ner i sanden bredvid mig, jag såg mig runt, de flesta hade flyttat sig närmare vattnet så nu var vi fyra avskilda från resten.

-          Är du trött efter igår? Frågade en tjej.

-          Det kan man säga, sen var det ju tre tjejer som tog chansen inatt. Svarade jag.

-          Vi vet, det var vi. Sa en annan tjej.

Jag kastade en blick på henne, hon log ett lite retsamt leende.

-          Jag vaknade i alla fall inte, så det ska ni ha tack för.

-          Kan vi göra det igen?

-          Visst. Svarade jag.

-          Bra. Sa den första tjejen och flyttade sig närmare mig.

Hon greppade min kuk och började snabbt runka av mig.

-          Men det skulle vara skönt om vi inte gjorde det nu. Ikväll går bra.

-          Men vi kommer inte att bli hörda och sedda av de andra.

-          Det kommer vi ju visst att bli, vi sitter ju inom synhåll. Sa jag.

-          Vi går in i skogen då, det finns några gräsplättar här och där, det blir bra underlag. Vad säger du? Frågade hon.

Jag kände inte riktigt för att ha sex igen men jag gick med på det, vi smög diskret från stranden upp i skogen, hon ledde och vi följde efter. Till slut kom vi fram till en tillräckligt stor gräsplätt för att alla skulle få plats.

-          Jag kommer bara att orka en gång per person. Sa jag.

De stönade, de ville ha mer men jag ville inte ge dem det, egentligen orkade jag men jag ville orka med kvällen också.

-          Vi börjar med dig, ni andra kan väl ha roligt tillsammans så länge? Frågade jag.

De båda tjejerna tittade nervöst på varandra och började röra vid varandra, de nuddade vid varandras munnar och kysstes ömt. Det fick mig att bli tända till direkt och jag ödslade ingen tid på att sitta still och titta på, jag drog ner den ensamma tjejen på knä och händer.

-          Ingen specialare? Frågade hon besviket.

-          När ni utnyttjar min kuk på det där viset kan ni inte räkna med att jag ska slicka er på det sätt som ni så gärna vill.

Jag förde ollonet till hennes vagina och körde in den, hårt.

Hon stelnade till och släppte ut ett lågt stönande, jag började knulla henne hårt bakifrån och det tog inte lång stund innan hon kom, jag hade inte kommit och tog därför ut kuken från hennes vagina och gick fram till de båda tjejerna. De slutade att kyssa varandra och den ena tjejen reste sig upp och gick fram till henne som jag precis knullat, den andra lade sig ner på rygg och jag ställde mig på knä fram henne och förde ollonet till hennes vagina. Jag körde in den lika hårt och hon svarade på samma sätt som den första tjejen, jag tog tag i hennes anklar och använde dem för att få ett slags fotstöd. Hon höll inte ut lika länge som den förra och jag hade inte kommit nu heller, jag tog ut kuken och gick tyst fram till den sista tjejen. Förde ollonet till vaginans slidläppar och hon kände det och böjde sig framåt för att förbereda sig, men istället för att köra in den i vaginan körde jag in den i hennes anal. Det slapp ut ett halvskrik från hennes läppar innan jag fortsatte att analknulla henne, efter ett tag tog jag ut den från hennes anal och körde i kuken i vaginan, hon höll ut längre än de andra och jag kände att jag skulle komma. Hon kom före mig och föll framåt och landade på sidan i det mjuka gräset, jag runkade fram min orgasm och sköt över henne.

-          Ingen utnyttjar mig. Sa jag tyst.

Jag gick och ställde mig på knä vid den första tjejen, hon låg och vilade.

-          Klarar ni att gå hem själva?

Hon såg mig i ögonen en kort stund innan jag fattade vinken och gick tillbaka till stranden.

När jag kom tillbaka lade jag mig vid den stora gruppen tjejer och de andra fyra killarna, de undrade var jag hade vart, jag svarade att jag hade hämnats.

 

Efter två timmar kom de tre tjejerna tillbaka, de gick direkt ner till vattnet och badade i några minuter innan de kom upp igen. De lade sig en bit bort från mig och tordes inte titta på mig, jag log.

 

När klockan blev fem på kvällen gick vi tillbaka till stugan, vi fem killar gick först och vi kunde höra hur de funderade på vad vi kunde tänkas bestämma för kvällen.

Vi tog det lugnt tills klockan var tio, och med lugnt menar jag att som störst fingrade vi några tjejer, inget sex och inget slickande.

När klockan slog tio samlades alla i vardagsrummet och Elin gick fram.

-          Nu är klockan tio och killarna bestämmer, ingen tjej får säga emot. Deras ord är lag.

Efter att hon sa det sista började några skratta, när Jörgen och Mats gick fram blev de tysta.

-          Okej, alla som är 14 till 15 år kom till oss. Sa Jörgen med ett litet småleende.

Det var bara 4 tjejer som satt kvar medan de andra tjejerna gick fram till de båda killarna, sen gick de ut genom dörren och stängde den efter sig.

-          Vi tre tänkte ta det lugnt. Sa Stefan.

-          Va?! Utropade en tjej besviket och upprört.

-          Vi kommer ha sex det kan vi lova er, men inte lika mycket som igår. Försäkrade jag dem.

-          Jag önskar jag hade varit 15 så jag kunde ha varit med de andra. Sa en tjej lågt.

-          Jag tror inte du skulle vilja vara med dem. Sa jag.

-          Varför inte då?

-          Jörgen och Mats kommer att köra hårt med dem där tjejerna, så hårt att jag tror de kommer ha problem med att gå upprätt imorgon. Sa jag med ett medlidande uttryck.

-          Det kanske inte är så dåligt att vara 16. Sa hon.

-          Bara så att ni vet så kommer jag inte slicka någon ikväll.

Nästan alla blev besvikna.

Stefan och Alexander kastade en avundsjuk och irriterad blick på mig, sanningen att säga så hade min tunga domnat medan jag var med Amanda innan jag somnade, och jag ville inte att det skulle hända igen. Men jag vill heller inte göra dem besvikna och ledsna.

-          Okej då! Men jag kommer bara att orka med en gång per person.

Det märktes på dem hur besvikenheten försvann och hur avundsjukan steg bland mina två kompisar.

-          Vi tänkte börja lugnt, alltså med poker. Sa Stefan

-          Poker? Frågade en tjej förvånat.

-          Ja, ungefär likadant som klädpoker fast vi är ju redan nakna och man tar inte av sig kläder när man förlorar. Sa Stefan.

-          Vad gör förloraren då? Frågade den ena tjejen nyfiket.

-          Det bestämmer vinnaren.

Tjejerna började bli nyfikna och satte sig vid soffbordet som alla fick plats vid, jag gick fram till killarna innan vi satte oss vid det.

-          Varför blir ni så avundsjuka på mig?

-          Försök fundera ut det. Sa Stefan.

-          Bara för att jag är bra på att slicka tjejers vaginor och att de tycker om det betyder väl inte att ni ska bli avundsjuka på mig?

-          Varför inte? Frågade Alex.

-          Tjejerna vill bara ha mig för min ”specialare”, ni är fortfarande bäst på att tillfredställa dem på annat vis.

-          Ja… jo…

-          Kom igen. En för alla, alla för en? Frågade jag de båda.

De sneglade på varandra och sa samma sak, sen log vi alla tre och satte oss vid bordet.

-          Vem har kortleken? Frågade en tjej.

-          Jag har den, jag går och hämtar den. Sa Stefan.

Han gick iväg och kom tillbaka efter en kort stund med kortleken och skålen med viagratabletterna och ställde den på golvet bredvid sig, det höjde några ögonbryn men ingen sa någonting.

-          Okej, alla vet hur man spelat poker? Frågade Stefan.

Alla nickade.

-          Bra, den som har bäst hand i slutet av spelet bestämmer vad alla ska göra.

-          Alla?

-          Ja, alltså de som inte hade bättre kort än vinnaren. Och vi killar ska inte göra någonting med varandra.

Några suckade teatraliskt.

-          Det här kommer att bli roligt. Sa en tjej lågmält till en annan.

-          En sak till innan vi börjar, den som vinner får inte bestämma någonting som involverar sig själv.

Alla utom Alex tittade oförstående på Stefan.

-          Till exempel: Stefan vinner och bestämmer att alla ska kyssa varandra, men ingen får kyssa honom, han får bara titta på.

Nu fattade alla vad de menade, jag började dela ut korten.

 

Det var femkortspoker och när jag hade delat ut korten såg jag vad jag hade, jag hade två knektar, ett ess, en två och en fyra. Jag slängde tvåan och fyran på bordet och väntade på att de andra skulle göra samma sak, Alex slängde tre kort, Stefan fyra och resten av tjejerna slängde bara ett och två kort.

Jag delade ut igen och fick en tia och en femma, jag slängde dem också. Jag delade ut en sista gång och fick ett ess och en trea.

-          Alex börjar säga vad han har. Sa jag.

-          Jag har två par. Sa han.

-          Jag har lägre. Sa Stefan besviket.

-          Jag har två par. Sa den första tjejen.

-          Jag har lägre. Sa den andra tjejen.

-          Jag har ingenting. Sa den tredje tjejen.

-          Jag har ingenting. Sa den sista tjejen.

-          Jag har två par. Sa jag.

Vi tre som hade två par såg på varandra, Alex skulle börja säga vad för par han hade.

-          Jag har tior och nior. Sa han.

-          Jag har lägre. Sa hon.

-          Jag har knektar och ess. Sa jag med ett illa dolt leende.

Alex suckade och slängde korten på bordet.

-          Okej, jag vill… Började jag säga medan jag funderade.

-          Inget bögigt. Viskade Alex till mig.

-          Jag vill att tjejerna ger varandra en kyss, en riktig kyss. Inte en puss.

Tjejerna såg på varandra och sen kysste de varandra med tungorna, jag vet inte vad Alex och Stefan kände men jag blev otroligt upphetsad. När allt var över återgick vi till spelet, den här gången vann Stefan och bestämde att Alex och jag skulle kör upp våra kukar i en tjejs anal och vagina samtidigt.

Han bestämde en tjej och hon reste sig upp och vi ställde oss framför och bakom henne, jag förde mitt ollon till hennes anal och Alex till hennes vagina, vi räknade till tre och körde in dem samtidigt. Hon skrek till och stönade högt, vi fortsatte att knulla henne i båda hålen samtidigt och vi kom. Stefan hade bestämt att vi skulle skjuta våra laddningar över de tre tjejerna som suttit och tittat på, vi backade snabbt undan från henne och runkade fram orgasmerna och sköt på dem. Det hamnade på bordet så jag gick och hämtade en trasa och torkade upp det, de satt kvar och verkade inte bry sig om vår sperma på deras kroppar. Vi väntade med att fortsätta spela tills hon hade återhämtat sig och satt sig bland de andra igen.

Vi spelade på och den här gången vann den av tjejerna som hade blivit knullad innan, hon bestämde att Stefan skulle slicka en tjej medan han fingrade de båda andra. Sagt och gjort, Stefan slickade en av tjejerna och fingrade de båda andra.

Efter det gick det lugnt till, jag slickade ingen med fick använda både händer och kuken flera gånger, när Stefan vann sin andra gång efter 15 omgångar ville han att alla, förutom han själv, skulle ta fem viagratabletter var. Jag svalde motvilligt mina tabletter och sen fortsatte vi, jag hade hellre velat fortsätta natten utan att ha tagit några tabletter, men om man är med i leken får man leken tåla.

Vi spelade bara två omgångar till och efter det vilade vi lite, jag låg på rygg när en av tjejerna gick fram och ställde sig på knä framför mig.

-          Kan du göra din specialare på mig nu? Frågade hon nervöst.

-          Javisst, men i utbyte mot det, kan du säga att Stefan och Alexander var bättre än mig?

-          Varför då?

-          Kan du göra det?

-          Visst, men det hade inte spelat så stor roll, de båda killarna vet verkligen hur de tillfredställer en tjej.

Jag grubblade lite på vad hon sagt, medan hon lade sig med vaginan tätt intill mitt ansikte och började suga min kuk, jag kände mig inte lika kåt som kvällen innan. Visst var jag kåt men jag hade inte samma känsla för sex som jag hade för gårdagen, det försämrade däremot inte min prestation på henne, hon gjorde ett bra jobb hon också men hon kom före mig och hann inte suga färdigt innan hon tog en paus.

Hon rullade runt och la sig på sidan för att pusta ut, Alex låg på sidan tillsammans med en tjej och låg i skedställningen. De andra två tjejerna satt vid köksbordet och pratade lågmält, jag gick fram och satt mig bredvid den ena, den andra stönade till och jag såg överraskat på henne. Hon skruvade på sig och stönade mer, den andra tjejen pekade ner mot bordet för att ge svar på mitt överraskade uttryck jag hade i ansiktet, jag förstod.

-          Kom hit. Sa jag till henne.

Hon reste sig och satte sig grensle i mitt knä med ansiktet mot mitt, jag började suga på hennes bröstvårtor och höll om henne, hon stönade högre än den andra tjejen men hon verkade inte bry sig.

Hon ledde själv in mitt ollon till hennes vagina, hon hjälpte till med att köra in den, fast det behövdes inte mycket hjälp. Hennes vagina var genomvåt, måste ha berott på tabletterna.

Hon kom också före mig men jag tig ut den och gned den mot hennes mage, jag sköt min laddning på oss båda. Hon reste sig upp och tvättade av sig vid diskbänken, jag följde hennes exempel. Jag kände mig fortfarande dödstrött och tänkte gå och lägga mig när jag kom på en sak, när alla hade gått till vardagsrummet ställde jag mig upp.

-          Jag vet att det här kan verka tråkigt och så, men jag tänkte gå och sova.

-          Va?! Men vi har ju hela natten på oss! Ropade hon som jag precis hade knullat.

-          Jag vet, men efter natten när jag blev utpumpad utan att jag själv visste om det så har jag varit trött hela dagen. Och därför bestämmer jag en sista sak, ingen får utnyttja min kuk medan jag sover, okej?

Några sa okej och andra nickade, jag gick och satte mig i en av fåtöljerna och somnade bara efter en sekund.

 

-          Vakna!

Jag vaknade och spärrade upp ögonen, Elin stod framför mig helt påklädd.

-          Klä på dig innan vi missar bussen!

-          Vad är klockan? Frågade jag yrvaket.

-          Klockan är tio på morgonen, och bussen går om 20 minuter. Så se till och klä på dig innan dess.

Alla var vakna och jag var den ende som var naken, men ingen verkade bry sig, istället brydde sig alla om var deras kläder och saker var. Jag klädde snabbt på mig, jag märkte att allting var städat och jag såg Stefan precis komma ner från trappan med filmkameran, ingen lade märke till varken filmkameran eller Stefan, han gick fram till mig.

-          Sovit gott?

-          Som en sten, hur länge har du varit uppe?

-          En timma bara, Jörgen och Mats har varit upp hela natten. De är dödströtta just nu och det finns inget kaffe kvar.

-          Helvete.

Efter en stund hade alla samlats utanför stugan, Elin gick före med mig bredvid henne och Jörgen och Mats efter, sen kom tjejerna, Stefan och Alexander i en klump. Några tjejer hade faktiskt svårt att gå upprätt, jag hade ju skämtat om det igår.

Vi kom fram till busshållplatsen och gick på när den stannade, på vägen tillbaka gjorde vi samma sak som vi hade gjort när vi hade kommit dit, förbannade staten för att de inte kunde påkosta sig en buss med luftkonditionering. Busschauffören hade tittat lite undrande på oss när vi hade gått på, men vi brydde oss inte om honom.

När vi väl kom till kajen fick vi reda på att några tjejer skulle ta en annan båt för att komma hem till sig, så vi sa hej då till dem och sen gick vi på vår båt. Jag, Stefan, Alex, Elin och två andra tjejer spelade poker resten av vägen hem. Det gick dåligt och jag tröttnade efter ett tag på spelet och gick ut på däck för att titta på utsikten, det var vackert men sen fick jag syn på nybrokajen och gick ner till de andra för att berätta. När vi kom fram sa vi hej då till varandra, jag lovade att lägga till Elin på facebook och hon lovad samma sak, vi kysstes och sen åkte hon iväg med buss 47, och jag gick tillsammans med killarna till östermalmstorg.

-          Vad gjorde ni två med alla tjejerna?

-          Jag vill inte prata om det. Sa Jörgen.

-          Inte jag heller. Sa Mats

-          Men kanske imorgon? Frågade Stefan.

-          Mm, visst. Men ring inte innan sex.

-          Klart jag inte ska ringa dig för klockan sex på morgonen.

Mats stirrade stint på Stefan ett kort ögonblick.

-          Ring inte före klockan sex på kvällen. Sa han dystert.

Vi tre sneglade på varandra och jag såg hur likbleka de båda killarna var.

-          Vad gjorde ni efter att jag hade somnat?

-          Vi tog det lugnt som vi hade sagt att vi skulle göra och gick och lade oss ungefär två timmar efter att du hade gjort det.

Vi kom fram till spärrarna, vi gick genom dem och ner på perrongen, jag var den ende som skulle åt Ropsten hållet medan de andra skulle till T-centralen och byta tåg där. Vi sa hej då och jag gick på mitt tåg.

 

När jag äntligen kom hem undrade min pappa hur det hade varit, jag svarade att det hade varit roligt och att jag skulle gå och lägga mig. Jag var fortfarande lite trött och gick därför och la mig ner på sängen för att sova.

Jag låg vaken länge och tänkte på allt som hade hänt under de två dagarna, de senaste tio veckorna och sommaren.

Om jag inte hade blivit av med oskulden i somras skulle kanske ingenting av det här ha hänt, allting handlar om oskulden. Jag slog bort den tankegången och försökte sova, efter en halvtimma eller så hade jag somnat.

 

 

Slut

4 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Mrs_Robinson

omg...
Det var så mycket sex att jag inte orkade hela vägen till slutet, blev liksom "mätt". Det hade kanske vunnit på att delas upp till två noveller i din serie? Och så blev jag orolig för deras hälsa, ha ha (så gammal är jag) då de knaprade på tabletter med sprit så det stod härliga till. Din läsare borde nog ta en Viagra innan så att de orkar med ;)
Men annars rätt så intressant skildring och bra att det även hade annan handling är sex, sex, sex.

9/6, 2012 kl. 18:09