Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

26/7, 2012 kl. 10:26, av trewqy

Picknick vid en sjö

En picknick som utvecklas till mycket mer..

Det var vårens varmaste dag hittills, det kändes faktiskt som sommar redan, vi hade äntligen bestämt oss för att träffas för första gången. Planen var en liten picknick, en promenad till en sjö och sätta oss på klipporna. Jag hade med mig fikabröd som jag bakat själv, saft och kaffe.

Du hade en rätt kort kjol på dig och när vi sa hej och kramades lite så kunde jag inte undgå att titta på dina ben.
Efter en trevlig promenad kom vi fram till sjön och hittade en riktigt bra klipphäll som var slät och fin, jag bredde ut en filt som jag hade med mig och vi satte oss nära och höll om varandra, njöt av det fina vädret. Jag ger dig en puss på kinden och du ler tillbaka. Vi sitter väldigt nära varandra, jag håller om dig runt dina axlar och vi känner varandras kroppsvärme, du lägger ena handen på mitt lår. Du för handen uppåt över min gylf, även om jag inte har fullt stånd så känner du att jag är hård. Du drar sakta upp min dragkedja.

- Du får vara beredd på att det kan komma någon fler här när det är så fint väder, säger jag lite ängsligt.

Samtidigt som jag är lite orolig att någon ska upptäcka oss så blir jag också upphetsad av tanken på att någon gör det. Du för in din hand i min gylf och masserar min kuk utanpå mina kalsonger. Jag blir väldigt kåt direkt bara av tanken på att du förhoppningsvis kommer att göra mer än bara massera mig. Det dröjer inte länge förrän jag har fullt stånd, du drar ner mina boxerkalsonger och börjar runka mig med din ena hand. Jag är lite rädd för dragkedjan på gylfen så jag knäpper upp mina jeans och tittar mig samtidigt lite oroligt runt omkring för att se om det är någon som ser oss.

Du drar tillbaka min förhud och kysser mitt stora röda ollon, du kan se på mig att jag njuter och det gör dig så kåt. Du känner hur det blir allt fuktigare mellan dina lår, du undrar om det blir en överraskning för mig att du inte har några trosor på dig. Du tar mitt ollon mellan dina läppar och suger lite lätt samtidigt som du rör din tunga över baksidan på mitt ollon. Det rinner en blandning av försats och saliv längs mitt skaft och ner på din ena hand. Du tar min kuk allt djupare i din mun, jag kan inte hålla mig från att stöna lätt. Du står på knä framför mig, jag tar mina händer på din bak och lyfter lite på kjolen för att smeka dina skinkor, till min förvåning så har du inga trosor på dig vilket gör mig ännu mera upphetsad och jag kommer allt närmare orgasm. Jag för in min hand på framsidan under din kjol och smeker ditt sköte, jag känner hur min hand blir alldeles våt av dina safter. Jag smeker dina blygdläppar, insidan av ditt lår, ett av mina fingrar åker in lite lätt i din fitta. Jag masserar lite försiktigt runt din klitoris med mina våta fingrar, du gnyr lite lätt samtidigt som du har min kuk i din mun och fortsätter att suga och slicka mig.

- Snart kommer jag, säger jag mellan mina stönanden.
- Härligt, spruta i min mun säger du samtidigt som du tar en paus.
- Ok, men förbered dig på att det kommer rätt mycket säger jag och skrattar lite lätt.

Du sätter dig och jag ställer mig på knä framför dig, runkar min kuk framför din mun. Jag känner hur det börjar svartna för mina ögon. Du gapar stort och smeker dig själv samtidigt under din kjol, du blir så upphetsad av att se att jag är väldigt nära orgasm. Jag smeker mig själv runt kanten på ollonet och flera kraftiga sprut träffar mitt i din mun, du tar min kuk i din mun och tar girigt hand om alla mina safter. Du har lite sperma på hakan som du tar med ditt finger och sedan slickar på.

- Lägg dig på rygg säger jag och du lyder utan protester.

Vi har fortfarande kläderna på, jag har jeansen uppknäppta men min kuk som börjar slakna lite stoppar jag in i mina kalsonger igen. Jag lyfter din kjol över din mage och särar på dina ben, din fitta ser härligt inbjudande ut, dina blygdläppar är härligt svullna och hänger så där sexigt utanför. Ser till min glädje hur våt du är och känner att jag blir hård igen av bara tanken på att styra in min kuk mellan dina härliga läppar.

- Har du fått fontänorgasm någon gång frågar jag.
- Det har hänt några gånger, fast det kommer inte så mycket. Men idag är jag nog tillräckligt kåt för att det ska kunna hända säger du och fnissar.

Jag börjar med att smeka insidan av dina lår, kysser din klitoris med mina läpper och suger lite lätt. Jag för in mina mellersta fingrar i din fitta och börjar smeka framsidan inuti din slida, först lite försiktig och emellanåt lite hårdare med fingertopparna. Jag märker direkt när jag hittat rätt eftersom du gnyr till och ålar dig lite. Med andra handen smeker jag hela ditt sköte, försöker vara försiktig med din svullna klitoris, ibland trycker jag istället med handflatan. Jag märker att du verkligen njuter och du belönar mig genom att bli allt våtare, mina fingrar som jag fortfarande pullar dig med är ordentligt blöta och det rinner lite vätska ner i min handflata. Jag ökar takten och masserar din främre slidvägg allt intensivare, samtidigt smeker jag din klitoris allt mera. Kysser den, leker med min tunga, suger på den, leker med tungspetsen. Jag både ser och hör hur du börjar vara allt närmare orgasm, din andning ökar, du stönar, du gnyr och rycker till allt oftare. Jag slutar jobba med min tunga och mun, tar istället handflatan igen och trycker över din klitoris samtidigt som jag pullar dig allt kraftigare. Du rycker till och stönar högt, samtidigt kommer det en liten stråle från ditt urinrör som landar i min handflata, hoppas ingen hör oss tänker jag och tittar oroligt runt om mig.

- Härligt utbrister jag och skrattar lite lätt, fortsätt att smeka dig själv medans jag sätter på en kondom.

Jag hade inte tänkt så mycket på det, men jag hade fullt stånd igen och det var inte så konstigt med tanke på hur mycket jag gillar att se någon annan njuta. Jag tog snabbt fram en kondom från mina jeans, drog ned mina kalsonger igen, min kuk var alldeles blöt av försats. Jag sätter mig på knä framför dig, drar tillbaka förhuden och det kommer fram ännu mera försats som du direkt visar att du vill suga av. Du tar min kuk i munnen och slickar ivrigt i dig av min försats, du smackar och slickar dig om munnen, jag rullar på kondomen.

- Rid mig, säger jag och lägger mig ned på filten.
- Älskar att rida, säger du och ställer dig upp.

Du sätter dig försiktigt grensle över mig, samtidigt som du håller om min kuk och styr in den i din våta fitta. Du rör dig försiktigt i början, du håller dina händer mot mitt bröst. Jag håller med mina händer på dina skinkor. Det härliga ljudet när våra höfter möts gör mig väldigt upphetsad, det nästan plaskar av det våta från din fitta. Du fortsätter att rida mig allt snabbare, ibland smeker du dig själv med ena handen under kjolen. Efter ett tag känner jag att jag måste få en paus så jag inte kommer för fort.

- Lägg dig på rygg istället, säger jag.
- Ok, annars är jag rätt nära orgasm säger du och fnissar.
- Samma här ska du veta säger jag skrattande.

Du lägger dig på rygg, till min glädje ser jag att du smeker dig själv samtidigt. Jag sätter mig på knä och lutar mig framåt, särar på dina ben. Din fitta är lite sexigt öppen och det rinner lite vätska ner mot ditt anus. Jag för in min kuk och tar stöd mot klipphällen med mina händer och börjar jucka sakta mot din höft, pressar på så att jag kommer in så djupt in i dig som möjligt. Du stönar när jag är längst in och jag börjar röra mig allt snabbare. Du smeker dig själv allt intensivare, jag känner hur du krampar om min kuk, stönar till och spänner dig. Du kommer i en orgasm som än en gång gör att det kommer lite vätska från ditt urinrör, jag känner hur det droppar vätska från min pung. Det gör mig så kåt att jag känner att jag också är nära orgasm. Jag avbryter och tar av kondomen, börjar runka min kuk och du ställer dig snabbt på knä, du vill ha mera av mig. Jag drar tillbaka förhuden och håller hårt om mitt ollon, du gapar stort ännu en gång och jag sprutar lika kraftigt den här gången. Men sperman är lösare, det stänker en hel del när jag inte träffar din mun. Det blir droppar på din näsa och på dina kinder. Du suger av mig igen när jag sprutat klart, det droppar sperma från din haka ner på marken, det svartnar för ögonen när du girigt suger i dig allt från mig. Jag torkar av lite stänk av sperma från din näsa och kinder med en servett.

- Jaha, nu kanske vi kan fika då säger jag och skrattar.
- Ja, förrätten är avklarad säger du och ler.

Jag knäpper mina jeans och du rättar till din kjol, vi sätter oss bredvid varandra, rödblommiga, svettiga och lite generade tar vi fram fikat. Vi har varit som i trans hela tiden och bara fokuserat på oss själva, vi hör barn som leker en bit bort och någon förälder som ryter till, det luktar grillkol.

- Kaffe eller saft frågar jag.
- Saft, svarar du utan att tveka.

 

3 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Nils

Ni var tydligen väldigt kåta båda två.Utan trosor så var det tydligt vad hon väntade sej under er picknick.Och det blev som ni båda ville ett skönt knull+en avsugning.Men det hände väl mer? Ett knull är ju bara en början.Berätta mer gärna lite längre avsnitt.

28/7, 2012 kl. 13:49