Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

8/8, 2012 kl. 11:45, av njnj

Anna och Caroline "svalkar" sig

Del 3 av 3 i serien Mysdagen

Några månader hade gått sedan Anna, Caroline och Johan lärde känna varandra på ett helt nytt sätt. Vinter hade bytts ut till sommar och lata dagar. Anna hade precis påbörjat sin första semestervecka och Carolines sommarlov började redan för några veckor sedan. Lars semester skulle däremot inte börja förren nästa vecka, naturligtvis ville han han semester samtidigt som sin fru men mycket att göra på jobbet hade tvingat honom att lägga semestern på detta sättet. Inte heller var det semestertider för Johan, som nyligen fått ett nytt jobb inne i stan. Visserligen hade han rätt att ta ut semester redan nu men han tänkte att det var lika bra att jobba på och kanske ta en utlandsresa i höst/vinter i stället när han kommit in i jobbet lite bättre.

Det var en varm och solig julidag. Anna och Caroline hade bestämt sig för att spendera dagen med att sola tillsammans ute på gräsmattan. På varsin handduk låg de ute på gräsmattan och njöt av att solens strålar träffade deras nakna hud. En bit ifrån dem stod en liten radio och spelade P3 på låg volym. De nynnade med i några låtar. Ja, de hade det jäkligt bra helt enkelt.

Efter en stund tyckte Anna att det började hetta lite väl mycket och hon kände att hon ville gå in och svalka sig lite.

- Jag går in och blandar till lite isté för att svalka mig lite. Sade Anna medan hon reste sig.
- Ok, jag ska bara lyssna klart på den här låten sen kommer jag in.
- Mycket is! Ropade Caroline efter Anna medan hon försvann in i huset.

Anna började med att hälla i ett helt tråg med is i en tillbringare innan hon öppnade och hällde i påsen med isté-pulver varpå hon till sist fyllde upp kannan med vatten. Efter lite blandning så fyllde hon upp ett par stora glas. När Caroline kom in var Anna inne på sitt andra glas men kände sig ändå inte nedsvalkad nog.

- Jag tror jag ska svalka av mig lite extra i duschen, det är så extremt hett ute i solen.
- Håller med, tror jag gör samma sak.
- Kom då vi får plats där inne båda två.

I huset fanns en stor dusch som ledigt rymde två personer, tre om det nu skulle finnas behov för det, Lars hade under vintern fått hjälp av en granne att renovera badrummet och de kände väl att det inte var någon idé att snåla när man ändå var igång. I duschen finns både sittbänk och "vattenfalls-munstycke". Där är det riktigt mysigt att krypa in under iskalla vinterkvällar och spendera lite extra tid i det varma vattnet.
Anna och Caroline var båda lite fnittriga när de klev in i duschen, de hade ju duschat tillsammans en gång tidigare tillsammans med Johan för några månader sedan. Både tänkte på det medan de klev in i duschen.
Caroline satte sig på sittbänken medan Anna försökte ställa in en lagom svalkande stril av vatten.

- Känn på det här, det är inte för kallt va? Frågade Anna medan och lät strålarna träffa Carolines underben och fötter.
- Nej det känns jätteskönt.

Anna ökade trycket i strålen och lät det svalkande vattnet skölja över sin kropp.

- Ååh, vad skönt. Anna stönade lätt när vattnet vattnet svalkade hennes heta kropp.

Caroline ställde sig upp och Anna riktade munstycket mot henne istället.

- Aaaah! Caroline var inte riktigt beredd när det svala vattnet plötsligt träffade hennes varma hud.

De skrattade lite och turades om att duscha av sig.

- Ska vi inte testa vattenfallet? Frågade Caroline.
- Jo det kan vi väl, jag använder det mer sällan än jag borde egentligen, det är ju så skönt.

Caroline ställde om och en fors av vatten spolade. Vattenfallet var ju inte lika rörligt som det vanlig mustycket så de fick lov att stå nära varandra för att båda skulle träffas av vattnet samtidigt. Anna tänkte mer och mer på det som hände i duschen för några månader sedan tillsammans med Caroline och Johan och hon kände en pirrande känsla just nu när hon stod i duschen tillsammans med sin dotter.
Anna hade upptäckt att Carolines bröstvårtor hade styvnat på grund av det svala vattnet och kunde snart inte tygla sig längre.
Caroline stod med ryggen mot sin mor och märkte inte när hon tog av sig den mörkblå bikini-toppen och lät de fylliga brösten komma ut i det fria.
Även Caroline tänkte på dusch-äventyret och stod bara och väntade på att något skulle hända, en speciell stämning infinner sig i duschkabinen.
Anna tar det första steget och närmar sig Caroline bakifrån. Anna lägger handen på Carolines mage och hennes stora bröst nuddar samtidigt vid Carolines skulderblad. Caroline ryste av välbehag när hon kände sin mors omfamning.

- Kommer du ihåg vad som hände senast vi duschade tillsammans? Frågade Anna viskande.
- Ja, jag tänker på det nu.
- Skall vi göra om det?

Anna hade redan lossat Carolines bikini-topp och även den hamnade på golvet.

- Mmmm. Caroline njöt medan Anna cirkulerade hennes styva bröstvårtor med tungan.

De såg på varandra med kåtglansiga blickar, de visste att det här var "över gränsen" men den hade de ju redan korsat för länge sedan så ingen av dem var det minsta nervös, självklart pirriga, men inte nervösa för vad som skulle hända.
Caroline vägde sin mors bröst i händerna innan hon smakade på den ena bröstvårtan med tungan.
Det svalkande vattnet stod fortfarande på och sköljde över deras kroppar, Anna stängde av. Hon ville inte att safterna från Carolines savande fitta skulle spolas bort, hon ville känna smaken i munnen.
Båda två hade bikinis med knytsnören på sidorna så de var ingen konst att få av, bara att dra i snöret så föll underdelarna till marken.

- Åååh mamma, jag vill att du slickar mig. Stönade Caroline fram och satte händerna på sittbänken med rumpan putande mot sin mamma.

Anna gick ner på huk bakom sin dotter och njöt av det hon såg. Carolines renrakade fitta smakade lite av salt medan hon lapade. Caroline gnuggade sin klitta och stönade högt, Annas dansande tunga över blygdläpparna får Caroline att skälva till av vällust.
Anna sätter sig på bänken och särar brett med benen. Caroline intar positionen på huk framför och låter sin tunga smeka över sin moderns våta fitta, Anna särar på blygdläpparna med fingrarna så att hon ska komma åt bättre och njuter av att bli slickad av sin dotter. Caroline låter försiktigt ett finger glida in i Annas trånande sköte och pullar henne medan hon retar klitoris med tungan.
Anna lutar tillbaka huvudet när hon känner orgasmens vågor svalla över och stönar högt.

- Ååååh, aaah, mmmm.

Efter att ha gett sin mor orgasm ställer Caroline sig upp och Anna följer med, de ger varann en snabb mjuk kyss.

- Nu behöver vi nog svalka av oss igen. Säger Anna och skruvar åter på det svalkande vattnet.

Anna byter till det vanliga munstycket och ställer sig bakom Caroline. Hon trycker munstycket mot Carolines unga fitta.

- Mmmm. Det där är jätteskönt, öka trycket lite. Stönar Caroline fram.

26 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Ronneby

Riktigt trevlig serie.
Hoppas på flera delar.

10/8, 2012 kl. 14:18

#1

Nils

Väntar på det ultimata & det sköna knullet när killarna kommer de sköna damerna till mötes.De har ju redan värmt upp så när de ser de nakna fittbullarna så blir nog stånd direkt. Berätta mer.

9/8, 2012 kl. 17:27