Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

28/8, 2012 kl. 23:09, av Sir Göte

Söta lilla Madde. Del2/4.

Del 13 av 15 i serien En Gräsänklings Semesteräventyr.

Jag svarar inte utan låter bara fingrarna glida lätt över de mjuka blygdläpparna och Madde flämtar:
–Inte så nu Göte. Älska med mig.
–Snart lilla vännen. Jag ska bara värma upp dig lite till först.
–Jag är varm nu. Älska med mig.

Av: Sir Göte Borgare.

 

 

 

 

 

Var det en dröm? Nej, det kan det knappast ha varit ändå, för när jag slickar mig om munnen känner jag en svag smak av Maddes fitta.

Fan också. Varför knullade jag inte henne direkt i stället för att slicka fittan på henne? Skrämde jag henne så hon inte kommer tillbaka mer tro? Men hon sa ju att hon skulle komma tillbaka. Eller var det bara för att lugna ner mig så hon kunde komma undan?

 

För att vara på den säkra sidan att hon inte bara var en ovanligt verklig dröm går jag upp till skogsbrynet där hon försvann och tittar.

Jo, där går en knappt skönjbar stig in mellan buskarna och på en trädgren hänger ett blont hårstrå. Då var hon i alla fall ingen hägring, för hägringar brukar mig veterligt inte tappa hårstrån.

 

För att fördriva tiden tills Madde eventuellt kommer tillbaka fortsätter jag att resa tältet och plocka i ordning på alla prylarna jag släpar med mig.

När jag är klar med tältet och utrustningen tar jag kastspöet och går ner till stranden för att pröva fiskelyckan.

Nix. Det går inte alls. Det är alldeles för långgrunt. Jag ror ut med båten en bit i stället och försöker på nytt, men inte ett liv. Troligen har väl firrarna tagit siesta i värmen.

Har jag ingen fiskelycka får jag väl bada i stället då. Jag slänger av mig jeansen och kalsingarna. När jag tar tag i badbyxorna tänker jag:

Äh vad fan. Här tycks av spåren att döma inte vara så mycket folk så det stör. Eller rättare sagt, av avsaknaden av spår. Jag badar näck.

 

Nej, det var inget kul det heller. Jag sätter mig fortfarande naken på en stor sten som ligger precis i vattenbrynet och bara tittar drömmande ut över sjön medan jag tänker på Madde.

Kommer hon tillbaka som hon sa? Eller drog hon kanske bara den om maten för att kunna smita iväg. Och om hon kommer, är hon fortfarande pigg på att knulla då tro, eller har kåtheten hunnit svalna?

Om jag blundar kan jag se hennes unga solbrända kropp framför mig och jag svär än en gång tyst för mig själv för att jag inte knullade henne direkt i stället för att slicka fittan på henne först.

 

Så långt inne i mina egna tankar är jag att jag varken hör eller ser något, och inte förrän jag får världens knuff i ryggen så att jag far långt ut i vattnet vaknar jag till liv igen.

När jag frustande som den värsta valross kommer upp till vattenytan igen och har gnuggat vattnet ur ögonen ser jag Madde som storskrattande står på stenen jag nyss satt på.

Jädrans unge. Så hon kom smygande bakifrån och knuffade ut mig i sjön. Ja, då kom hon i alla fall tillbaka som hon sa, det är ju alltid en tröst.

 

När jag väl fattar vad som hänt säger jag skrattande medan jag vadar iland:

  • Nu du ditt busfrö har du gjort bort dig. Så fort jag får tag i dig så åker du ut i vattnet så stor du är.

Tjutande av skratt springer Madde upp mot tältet och jag efter.

När hon har rundat tältet och är på väg ner mot sjön igen är jag ifatt henne och slänger med ett lätt kast upp henne över axeln med orden:

  • Nu du Madde ska du få bada.
  • Nej Göte, nej. Inte med kläderna på, tjuter hon mellan skratten.
  • Ok. Av med kläderna då.

När jag släpper ner henne kastar hon fnissande snabbt av sig kläderna, och när jag har hystat upp henne på axeln igen fnissar hon bara vidare:

  • Ok, släng i mig nu då.

 

Hmm, tänker jag. Hon gillar ju att bada så det är ju knappast något straff att slänga henne i sjön.

När jag tvekar fnissar Madde:

  • Tänker du inte slänga i mig? Vågar du inte?
  • Jodå, vänta du bara, du ska nog få bada morrar jag, och så går jag med bestämda steg upp mot kallkällan.
  • Nej tjuter Madde när hon fattar vart jag är på väg med henne, nu betydligt mindre tuff än tidigare. Inte i kallkällan. Vattnet är ju så kallt där.
  • Ja, just därför, skrattar jag till svar.

Madde sprattlar med benen och bankar mig i ryggen med sina små händer medan hon gnäller:

  • Nej, snälla Göte. Förlåt mig. Det var inte meningen.

Jag skrattar bara åt hennes böner, och medan jag klappar henne lätt i den bara lilla rumpan frågar jag:

  • Nå Madde, är du beredd på ett dopp nu?
  • Nejjj, tjuter hon på samma gång som hon åker ner i källan.

Med ett ”iiiii” far hon upp ur vattnet igen, och jag frågar skrattande:

  • Nå Madde, Var det inte skönt med ett dopp?
  • Skönt, flämtar hon till svar, vänta du bara tills jag får tag i dig så ska du få för skönt.

 

Medan Madde böjer sig ner och tar vatten i händerna för att slänga på mig springer jag fortfarande skrattande ut på ängen igen, och långt innan hon kommer ifatt mig har vattnet skvalpat ur hennes händer så hon har inget vatten kvar att skvätta på mig.

Det är fortfarande lika varmt så jag låter henne snabbt fånga mig, och medan vi rullar runt i gräset klämmer jag på de härliga tuttarna.

  • Nej, låt bli mig Göte, flämtar Madde. Bara för att du slängde mig i källan får du inte älska med mig.
  • Nej, det är riktigt. Något straff ska jag ju ha. Låt mig bara få massera dig så att du blir varm igen, svarar jag allvarligt medan jag smeker över hennes fjuniga armar.

Madde tittar undrande på mig men säger inget. Undrar vad som rör sig i hennes söta lilla huvud nu. Funderar hon på om jag menar allvar eller om jag försöker lura henne på något vis.

 

Med mjuka rörelser smeker jag fram och tillbaka över hennes läckert solbrända kropp men undviker att röra brösten eller fittan.

Jag förstår av hennes ökande andhämtning att hon börjar bli kåt igen men låtsas inte om det.

  • Göte, viskar Madde. Jag är så kåt. Älska med mig.
  • Jag fick ju inte älska med dig sa du.
  • Jo, du får Göte. Jag sa bara så för att du kastade ner mig i den kalla källan, men jag menade det inte.
  • Menar du allvar nu då?
  • Jaa, det gör jag. Älska med mig.

Jag svarar inte utan låter bara fingrarna glida lätt över de mjuka blygdläpparna och Madde flämtar:

  • Inte så nu Göte. Älska med mig.
  • Snart lilla vännen. Jag ska bara värma upp dig lite till först.
  • Jag är varm nu. Älska med mig.

Ett finger mellan blygdläpparna säger mig att hon är bra våt, så hon är nog kåt som hon säger.

Ok. Det kanske är bäst att smida medan järnet är varmt denna gången så hon inte hittar på några mer dumheter och sticker iväg igen, även om jag inte tror det.

 

Nej, vid närmare eftertanke bestämmer jag mig för att hon ska få vänta en stund till på det hon helst vill ha, så jag böjer mig ner och biter lätt i det ena bröstet.

  • Nej inte mer så nu. Älska med mig riktig Göte, gnäller hon.

Jag svara inte, utan låter tungan rita ett vått streck från bröstet och ner till naveln, där jag låter den vispa runt medan Madde fortsätter att smågnälla att jag ska älska med henne riktigt.

Fortfarande utan att svara slickar jag lite i hennes ljumskar innan jag låter tungan glida in mellan blygdläpparna och Madde lyfter underkroppen mot mig medan hon gnäller:

  • Älska mig riktigt Göte, jag är ju så kåt att jag snart dör.

Nix, inte ännu. Först ska jag slicka henne till en orgasm.

 

Med målmedvetna rörelser låter jag tungan smeka fram och tillbaka över den lilla clitorisen medan två fingrar glider in och ut i slidan medan Madde stönar allt högre och rycker i hela kroppen i takt med mina fingerrörelser.

Med ett högt stönande spänner hon kroppen i en båge medan hon skakar till så jag förstår att hon får en kraftig orgasm.

 

Nu är hon så våt att det droppar från fingrarna när jag drar ut dem ur fittan.

Jag torkar av den mesta fittsaften på gräset innan jag lägger mig tillrätta mellan hennes ben och sakta pressar in kuken som nu står som ett släggskaft i den alltjämt härligt trånga fittan.

  • Försiktigt Göte, flämtar Madde, den är ju jättestor.
  • Jadå lilla vännen, jag ska vara försiktig. Slappna bara av så kommer det att gå jättefint.

 

Sakta juckar jag mig allt längre in och Madde stönar svagt för varje juckande jag gör.

Ganska snart har jag nått botten för jag känner att det tar emot och Madde gnäller till.

  • Akta. Det gör ont!
  • Förlåt lilla vän. Det var inte meningen. Jag lovar att vara mer försiktig.
  • Den är ju jättestor. Var rädd om mig.
  • Jag lovar, Madde.
  • Hade jag vetat att den var så stor hade du inte fått göra det.

 

Jag svar inte utan juckar vidare med lite kortare tag och ganska snart har Madde glömt det onda och gör små försiktiga motjuck, men helt plötsligt stelnar hon till säger flämtande:

  • Du får inte spruta i mig Göte. Jag vill inte bli med barn.
  • Tar du det i munnen i stället.
  • Nej, det har jag aldrig gjort. Det verkar så äckligt.
  • Då får du det på magen.
  • Ja, det gör inget. Då kan jag gå ner till sjön och tvätta av det.

 

Madde är så trång och skön att jag inte kan hålla mig så mycket längre utan jag ökar hastigheten, och jag förstår av Maddes flämtande att hon inte är långt efter.

Med ett stön rycker jag ut kuken och sprutar i långa strålar över hennes mage och bröst.

Ah, det var härligt. Synd bara att jag inte kunde spruta i henne. Att trycka in kuken så långt det går just när satsen kommer är ju bara för härligt.

Eftersom Madde inte hann med riktigt masserar jag clittan med fingrarna i några sekunder, och det räcker för att hon ska komma med ett litet gnällande.

 

När jag har hämtat andan lite kasar jag upp lite högre och drar med kuken fram och tillbaka i sperman på hennes mage och Madde fnittrar:

  • Nej, vad gör du Göte?
  • Ritar fula gubbar.
  • Sluta. Du är inte klok. Kom så går vi ner till sjön och tvättar av oss istället fnitter hon medan hon knuffar till mig.

 

När vi är rena går vi upp till tältet och jag lägger ut luftmadrassen i solen så att vi kan lägga oss på den.

Kvickt är Madde framme och slänger sig mitt på madrassen och jag säger skattande:

  • Flytta dig så att jag också får plats.
  • Nej, du kan lägga dig i gräset.
  • Om du inte flyttar dig åker du i källan en gång till.
  • Hi hi hi. Du skulle bara våga.
  • Ja, det vågar jag. Vågar du chansa?
  • Nej, jag vill inte bada där en gång till, fnittrar Madde och flyttar sig åt sidan.

 

När jag har lagt mig tillrätta på luftmadrassen lägger Madde sig på min arm och viskar:

  • Vad skönt du älskade med mig, Göte.
  • Gör inte de killarna du brukar vara ihop med det då?
  • Nej, de hinner knappt stoppa in den innan det går för dem.
  • Det är bara för att de är så unga. Du får välja ut några äldre killar i stället.
  • Nej, det vågar jag inte.
  • Varför då?
  • Tänk om det skulle komma ut här i samhället. Vilket liv det skulle bli.
  • Jo det är klart. Då får du får hålla dig till turister.
  • Det går inte det heller. Nästan alla har ju fru och barn med sig.

Jag vet inte vad jag ska svara, så jag stryker bara lätt över det ena bröstet.

 

                      Efter en stunds tystnad säger jag allvarligt:

  • Vilka fina tuttar du har Madde.
  • Mmm.
  • Dem tror jag att jag ska ta med mig när jag åker hem.
  • Nej, du är inte klok, flämtar Madde till innan hon förstår att jag bara skämtar med henne.

Skrattande frågar jag:

  • Vill du älska mer, Madde?
  • Ja, gärna. Men han hänger ju bara.
  • Du får smeka honom lite så reser han sig nog snart igen.

Med tafatta fingrar stryker Madde över kuken utan att det händer något, och jag säger:

  • Du får nog pussa honom också.
  • Nja, jag vet inte. Det verkar så äckligt.
  • Han är nytvättad så det är inget farligt.

Försiktigt böjer sig Madde fram och kysser väldigt lätt och snabbt på kuktoppen innan hon rycker bort huvudet.

  • Det var för lätt. Det kändes ju inte.

Åter en gång böjer hon sig fram och kysser kuken, men denna gången lite hårdare och längre, och jag tänker:

  • ”Tänk om jag kan få henne att suga på kuken också. Det kanske går om jag tar det försiktigt.” Högt säger jag:
  • Hårdare och längre Madde. Annars hjälper det inte.

Denna gången kysser hon hårt, och jag viskar:

  • Slicka lite med tungan också.

Madde tittar frågande på mig och säger:

  • Du sprutar inte va?
  • Nej naturligtvis inte om du inte vill det.
  • Det ser så äckligt ut så jag vill inte ha det i munnen.
  • Det är ingen fara Madde, jag sprutar inte utan att jag vill det.

 

Tydligen lugnar mina ord henne för hon slickar lite på kukhuvudet innan hon försiktigt sluter läpparna om ollonet medan hon runkar lätt.

  • För huvudet lite upp och ner också Madde, och så slickar du på samma gång.

Hon gör som jag säger, och kuken styvnar allt mer.

När kuken är helt styv lyfter Madde på huvudet och tittar allvarligt på mig innan hon säger:

  • Om du sprutar i munnen på mig får du inte göra något mer med mig.
  • Jag lovar Madde. Jag gör inget som du inte vill.
  • Nu står han ju. Ska du knulla mig nu?
  • Vi behöver väl inte ha så bråttom. Nu har du ju fått mat.
  • Nej, det är klart att vi inte behöver ha bråttom, men vad ska vi göra då?
  • Du kan väl fortsätta att suga.
  • Ja, bara du inte sprutar då.
  • Jag lovar att säga till dig innan det kommer Madde.

 

 

Privata kommentarer: sir-gote@hotmail.com

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.