Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

7/9, 2012 kl. 13:23, av Sir Göte

Söta lilla Madde. Del3/4.

Del 14 av 15 i serien En Gräsänklings Semesteräventyr.

Jag känner hur kuken glider allt längre in i den härligt trånga slidan och när den har nått botten börjar Madde gunga fram och tillbaka. Hon gungar allt snabbare och jag ser på hennes minspel att hon njuter av att ha min stora knullpåle att

Av:

Sir Göte Borgare.

 

 

 

 

 

Madde tar på nytt kuken i munnen. Denna gången utan att tveka, och jag lägger mig tillrätta och bara njuter. Hon är ju lite tafatt eftersom det är första gången, men hon lär sig snabbt.

När hon har runkat och sugit en stund känner jag att jag snart kommer att spruta, och när jag säger detta till henne rycker hon snabbt bort huvudet och släpper taget om kuken med orden:

  • Viken tur att du sa till mig.
  • Jag lovade ju att jag inte skulle spruta i munnen på dig, men du kan väl runka tills det kommer för mig.
  • Ja gärna, kvittrar Madde och runkar strax för glatta livet.
  • Använd båda händerna och så långa tag.

Madde gör som jag säger och jag känner hur det snabbt håller på att byggas upp en ny utlösning.

Utlösningen närmar sig med stormsteg och medan jag spänner mig för slutklämmen väser jag fram:

  • Fortare Madde. Det kommer snart.

Jag hinner knappt prata färdigt innan jag sprutar som en mindre fontän över både mig själv och Maddes händer och armar.

  • Fy vad söligt fnittrar Madde. Kom så går vi ner till sjön och tvättar av oss igen.

 

När vi är rena slänger jag upp Madde på axeln innan jag skrattande frågar:

  • Ska du bada i källan en gång till Madde?
  • Nej, jag vill inte. Var snäll nu Göte, piper Madde innan hon förstår att jag bara retas med henne.
  • Nu var du inte alls snäll Göte, fortsätter hon medan hon försöker låta arg. Nu får du inte göra något mer med mig.
  • Ok. Ska vi bara sola oss då, frågar jag skrattande medan jag lägger ner henne på luftmadrassen.
  • Ja, nu får du inte röra mig något mer.
  • Som du vill. Du bestämmer.

 

Madde ligger på rygg och försöker se allmänt trumpen ut, men lyckas dåligt, så jag förstår att hon inte är sur på riktigt.

Jag tar ett grässtrå och kittlar hanne i naveln och med en förtretad rörelse försöker hon vifta bort ”flugan” som irriterar henne. Nästa gång sätter ”flugan” sig på hennes arm och hon viftar än en gång bort den med fräsande:

  • Idiotfluga.
  • Flugor gillar sötsaker, skrattar jag.
  • Det kan väl hända, men jag gillar inte flugor. Och förresten så är jag ingen ”sötsak”, fnittrar hon.

Nästa gång landar ”flugan” på det ena bröstet, och medan Madde mumlar ”försök nu då, skitfluga”, vänder hon sig om och lägger sig på mage.

”Flugan” är enveten och sätter sig direkt på den ena skinkan.

  • Det var då själva fan, mumlar Madde medan hon försöker vifta bort den igen.
  • Ligg still Madde så ska jag slå ihjäl den, skrattar jag.
  • Ja gör det så vi blir av med den.

 

Jag låter ”flugan” landa på skinkan igen, innan jag slår flata handen i rumpan på Madde med en smäll.

  • Aj, vad gör du skriker Madde till medan hon far upp i stående ställning.
  • Slår ihjäl flugan som jag skulle.
  • Försöker du slå ihjäl mig också?
  • Nej, men flugor är snabba så jag måste slå snabbt för att överraska den, svarar jag medan jag försöker hålla mig allvarlig.

 

Madde ska just svara något när hon får syn på grässtrået som jag glömt att lägga ifrån mig.

  • Jasså, var det en sådan fluga som kröp på mig!
  • Nejdå, visst inte. Grässtrået hade jag för att peta tänderna.
  • Och det vill du att jag ska tro på, fnittrar Madde medan hon slänger sig över mig.

 

Madde trycker ner mig på rygg och håller mina händer över huvudet på mig medan hon fortfarande fnittrande säger:

  • Nu ska du få så aldrig glömmer det.
  • Namnam, skrattar jag till svar medan jag lyfter på huvudet och biter lätt i det ena bröstet.
  • Låt bli din sadist, fnittrar Madde, du får inte röra mig.
  • Mums, vilket härligt godis, skrattar jag innan jag biter i det andra bröstet också.
  • Göte, låt bli innan jag blir riktigt arg på dig!

Men eftersom hon inte kan hålla sig allvarlig förstår jag att hon inte är arg.

  • Härligt. Jag älskar att suga på små fina tuttar, skrattar jag innan jag suger in bröstvårtan i munnen och börjar dia på den.
  • Låt bli Göte, fnissar Madde medan hon kryper bakåt för att komma undan min mun.

 

När Madde kasar bakåt får hon min hårda kuk rakt in mellan skinkorna och när den första förvåningen har lagt sig säger hon med ett litet fnitter:

  • Anfaller du bakifrån också?
  • Ja, anfall är bästa försvar.
  • Det brukar pappa också säga när han är hemma, men det tror jag inte på.
  • Fortsätt bakåt då så får du känna.
  • Hi hi hi. Nej, jag vill inte ha den i rumpan.
  • Sikta in honom någon annan stans där du vill ha honom då.

 

Madde släpper taget med den ena handen och siktar in kuken på rätt ställe innan hon fortsätter neråt.

Jag känner hur kuken glider allt längre in i den härligt trånga slidan och när den har nått botten börjar Madde gunga fram och tillbaka. Hon gungar allt snabbare och jag ser på hennes minspel att hon njuter av att ha min stora knullpåle att rida på.

Efter några minuter avbryter hon tvärt och sätter sig upp med kuken fortfarande i fittan och medan hon slår till mig på bröstet säger hon skrattande:

  • Göte! Nu lurade du mig allt. Du skulle ju inte få röra mig mer.
  • Det var inte jag som lurade dig. Du kröp ju på honom frivilligt.
  • Din knöl. Lura stackars lilla oskyldiga mig på det viset, fnittrar Madde innan hon börjar rida igen.

 

Nu sitter hon upp i stället för att ligga framåtlutad och jag känner hur kuken bottnar varje gång Madde sjunker ner på den.

Jag klämmer och smeker hennes fina tuttar medan hon gör ”grovjobbet”, och jag förstår att hon njuter. Medan hon rider på hör jag henne mumla:

  • Åh vad härligt att du kan hålla på så länge. Det brukar inte killarna kunna.

Efter två utlösningar har jag inte några svårigheter att hålla mig, utan jag låter Madde rida på i den takt hon vill.

 

Efter en bra stund hör jag henne mumla:

  • Nu kommer jag snart, Göte. Nu kommer jag snart igen.

Själv är jag inte framme ännu, utan låter henne sköta sig själv tills det med ett lätt stönande går för henne på nytt.

När det går för Madde sjunker hon ihop över mig med ett lyckligt leende utsmetat över hela ansiktet.

 

  • Var det skönt, Madde, frågar jag efter en stund, som om jag inte redan visste svaret.
  • Ja underbart, flämtar hon. Vilken tur att jag åkte med dig hit upp.
  • Det var jag som hade tur.
  • Hur då menar du?
  • Som frågade just dig om en bra tältplats.
  • Vi hade nog tur båda två då, men först hade jag inte tänkt svara när du ropade på mig.
  • Tänk vad du hade missat då.
  • Ja, men när du gav mig pengar till en glass förstod jag att du var snäll.
  • Det var bara för att jag skulle kunna förföra dig.
  • Hi hi, det tror jag inte på.

 

Det är ju sant, men tror hon mig inte så är det kanske lika bra. Man ska ju inte reta den björn som sover. I stället säger jag:

  • Orkar du mer, Madde? Jag hann inte komma nu den sista gången.
  • Jaa, drar hon på det, men då får du jobba, annars orkar jag inte.
  • Ok, ställ dig på knä då.
  • Doggystilen, den har jag aldrig provat, fnittrar Madde medan hon glider av kuken och ställer sig på knä, men du får inte knulla mig i rumpan!
  • Nej naturligtvis gör jag inte det om du inte vill det.

 

Kuken är fortfarande våt av Maddes fittsafter så den glider lätt in och jag börjar knulla henne med långa hårda tag.

  • Försiktigt, stönar Madde, den är ju så lång.
  • Ok, jag ska vara försiktig.

Men det är inte lätt att vara försiktig när Madde gör små motstötar också utan gång på gång kommer jag för långt in och hon stönar högt och gnäller till.

 

Efter någon kvarts hårdknullande känner jag att det snart kommer att gå för mig och jag ökar takten ytterligare.

Madde förstår vad som är på gång, så hon stönar fram:

  • Var rädd om mig, jag har inget skydd.

Nog skulle det vara skönt att få spruta långt uppe i den härligt trånga fittan, men i sista sekunden drar jag ut kuken och sprutar ut sperman över hennes härligt solbrända rygg.

 

När jag har flämtat färdigt daskar jag till Madde, som fortfarande står på knä, i den lilla rumpan med orden:

  • Kom igen nu tjejen så går vi ner och tvättar av oss.
  • Jag orkar inte. Du får bära mig.
  • Då bär jag upp dig till källan.
  • Nehej du, så roligt ska vi inte ha. Då går jag hellre själv, fnittrar hon medan hon hoppar upp.

Hand i hand går vi ner till sjön, och när vi har tvättat av varandra går vi upp till luftmadrassen och lägger oss.

 

Jag ser att solen håller på att försvinna bakom trädtopparna, så jag knuffar till Madde medan jag skrattande frågar:

  • Nå, vad säger du tjejen. Tror du att du har krafter kvar så att du orkar komma i morgon också?
  • Jadå, det ha jag säkert.
  • Har du lust att göra det då?
  • Ja, det gör jag gärna. Du är en så härlig älskare så dig vill jag träffa mera.

 

När vi har legat och smånojsat och pratat en stund säger Madde:

  • Jag tycker det börjar bli lite småkyligt nu när solen har försvunnit så jag tror jag tar och drar mig hemåt.
  • Ja, gör du det så ska jag ta och fixa mig lite kvällsmat innan jag törnar in för natten.

 

När Madde har försvunnit in i skogen drar jag igång campingköket för att få mig lite till livs innan jag slaggar in för natten. Jag känner inte för någon mer avancerad matlagning, så det får bli en påse pulversoppa och ett par mackor. Jag tror inte att det är någon större risk att jag svälter ihjäl.

När jag har ätit är klockan inte så mycket ännu, men det har varit en ansträngande dag så jag är faktiskt lite trött, även om jag inte är speciellt sömnig.

 

Jag nattpissar, och när jag har lagt mig ligger jag och tänker på Madde och att det säkert inte kan vara lätt att vara ung och kåt när man bor i ett litet samhälle som Hammarstrand där alla mer eller mindre känner varandra. Det är nog inte bara att knulla runt som man kan göra i Göteborg.

 

När jag vaknar nästa morgon är klockan inte mer än sju, men jag är inte ett dugg sömnig längre så att sova vidare är inte att tänka på.

Jag går upp, lagar frukost och äter, samt bestämmer mig för att jag ska raka mig, dagen till ära. I går blev det ju ingen rakning eftersom Lisens pappa var på jakt efter mig.

 

Efter mat och morgontoalett ror jag ut en bit med båten för att kasta lite.

Först tänker jag sticka iväg näck, men tar på mig badbyxorna för säkerhets skull. Det kan ju komma någon annan än Madde och då kan det ju vara bra att ha något på sig om jag ska gå iland.

Se där ja, redan på tredje kastet får jag napp, men att det inte är något monster jag har fått på kroken känner jag redan när jag vevar in, för det går ganska lätt.

Oj, en babygädda har behagat att nappa. Med ett skratt och orden:

  • Simma nu och säg till mamma eller pappa att komma hit och nappa i stället släpper jag tillbaka den lilla stackaren.

Efter en stund utan napp tröttnar jag på att kasta så jag tar fram metspöet i stället. På med en mask och ut i plurret med den.

 

Medan jag sitter där och tittar på flötet som guppar lite i vinden slappnar jag av allt mer, men vaknar till av att jag hör någon som ropar på mig.

Jag känner igen rösten som Maddes, men när jag tittar mot stranden ser jag att hon har en äldre tjej med sig. Undrar vem det kan vara? En kompis. Syrran kanske. Eller kan det vara hennes mamma som har fått reda på något! Fast jag hoppas ju inte på det precis.

Ja jäklar. Hon ser gammal nog ut för att vara Maddes mamma tänker jag när jag ror in mot stranden. Ja, det är inte mycket att göra. Jag får ro in och ta tjuren (kossan) vid hornen. Hoppas Madde inte har sagt för mycket bara.

 

När båten närmar sig stranden går Madde ut i vattnet för att dra upp den på land, och hon kvittrar:

  • Hej Göte. Det här är mamma och hon är såå nyfiken på dig.

Att hon bara är nyfiken låter betryggande. Då kanske hon inte har fått reda på något ändå.

Jag hoppar iland, sträcker fram handen och säger:

  • Hejsan. Göte heter jag.
  • Mia, svarar hon med mjuk röst.
  • Jasså, du är nyfiken på mig.
  • Jädrans unge som inte kan hålla tyst, skrattar Mia.
  • Jamen du är ju nyfiken på Göte sa du.
  • Ja, men jag sa inte att du skulle tala om det.
  • Inget bråk nu flickor, skrattar jag innan jag fortsätter:
  • Varför är du nyfiken på mig då?
  • Det brukar inte vara någon som tältar här.
  • Stig gav mig tillåtelse.
  • Då måste du ha gjort ett gott intryck på honom. Det brukar han inte göra. Och så fick du låna båten också.
  • Min inbyggda charm, skrattar jag på samma gång som jag funderar på hur mycket Madde har sagt och vad jag vågar säga utan att avslöja något som hon inte redan vet.

 

Medan vi pratar vidare om alldagliga ting ser jag hur Mias ögon allt som oftast söker sig mot bulan som kuken gör i badbyxorna och nog tycker jag att det ser ut som om kåtheten lyser ur hennes ögon. Tur att jag tog på mig badbyxorna innan jag rodde ut för att fiska.

 

Medan vi pratar på får jag reda på att Maddes pappa, Olle, är kapten på en större lastbåt som ”seglar på värmen”, vilket betyder att den bara går runt nere i de tropiska farvattnen.

Mia säger också att det är mer än sju månader sedan Olle var hemma senast, samt att det är över två månader kvar innan han kommer hem på semester igen.

Kanske inte konstigt att hon är kåt då, för hon är ju inte lastgammal precis.

 

  • Vad säger du Mia, ska vi ha ett allvarligt samtal i tältet, bara vi två?
  • Ja, det tycker jag, svarar hon allvarligt med en blick på Madde.
  • Madde, säger jag. Du kan väl bada och sola medan jag pratar allvar med din mamma.
  • Kan jag väl, mumlar Madde medan hon ser trumpen ut.

 

När vi kommer in i tältet säger Mia:

  • Syns det på mig vad jag vill?
  • Ja, skrattar jag. Det riktigt lyser om dig.
  • Gör det då, gnäller hon och riktigt sliter av sig kläderna.

Direkt när hon har fått av sig trosorna slänger hon sig bakåt på luftmadrassen och gnäller:

  • Kom och knulla mig Göte, jag är så djävla kåt så jag tror jag dör.
  • Ja, jag ska. Jag ska bara kolla vad Madde gör först.

En snabb titt ner mot stranden visar att Madde plaskar runt i vattnet, så det verkar grönt.

 

  • Fan, gnäller Mia, jag har inte fått något på över sju månader. Jag är svinkåt.
  • Nu ska du få, vännen, skrattar jag.

För Mia är jag inte rädd att visa hur stor kuk jag har, utan jag halar bara ner badbyxorna och Mia flämtar:

  • Gud vilken bjässe! Kör in den! Fort!

 

 

 

 

Privata kommentarer: sir-gote@hotmail.com

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.