Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

29/10, 2012 kl. 12:25, av JonB

Släktgården

Del 1 av 2 i serien Släktgården

Johan åker med sin familj till släktgården i Dalarna. Där jobbar han åt sin moster och får lära sig en hel del om livet.

Vi skulle till Dalarna även denna sommar. Precis som vanligt skulle vi åka till släktgården, en stor herrgård med några tillhörande hus. Några av dessa hus var inredda och en del var för bara sommarboende. Vi åkte dit strax före midsommar och skulle stanna i sex veckor. Vi, det är min lillasyster Anna som är 15 år, min mamma Eva 46 år, pappa Björn som är 50 år och jag, Johan som är 19 år.

De här veckorna som oftast var där så var det oftast fullt i alla stugorna med släkt och deras vänner. I herrgården bodde alltid de äldsta. 
Vår familj bor alltid i en stuga som ligger mitt i smeten precis mellan vattnet och herrgården. Totalt finns det 6 stugor/hus i varierande storlekar. Vår stuga har ett stort rum direkt när man kommer in som är kombinerat kök och vardagsrum innanför det ligger två sovrum där syrran och jag alltid har delat det ena och mamma och pappa det andra. Rummen är så små att det är våningssängar som gäller. Ända sedan jag var 12-13 hade jag legat på höskullen och sovit om vädret tillåtit för att dela med syrran har inte varit så lockande.

Förra året ansågs jag tillräckligt gammal för att klara mig själv så jag var inte med här uppe utan stannade hemma i Knivsta. Hela sommaren blev en enda stor fest och oftast hemma hos oss. Det var mitt livs bästa sommar. Jag hade ingen tjej utan kunde flirta och festa hur mycket jag ville, och det ville jag. Det skulle visa sig att bli för roligt. Vid en av festerna spårade det mesta ur och huset blev halvt förstört. Den här gången blev jag tvungen att åka med. Det var inte bara för att jag misskött mig förra sommaren, den stora anledningen var att jag skulle jobba på min mosters gård med att byta panel och måla. 

Min moster som heter Aina och hennes man Lars bor på en gård som ligger på andra sidan vattnet från släktgården. Deras barn är sedan länge utflugna. Aina är fem år äldre än mamma och mycket kraftigare. Man skulle inte kunna tro att de är systrar för mamma är ganska smal, nätt och ljus medan Aina är mörk och fyllig överallt, ganska kraftiga ben, en stor rund stjärt och ett par ganska stora bröst och en lite putande mage. Hon är inte alls fet, bara stor men ändå fast liksom. Aina är alltid väldigt solbränd och är alltid glad. Jag tycker ju att hon alltid ser mer eller mindre kåt ut men antagligen inbillar jag mig. Hon har i alla fall varit mitt runkobjekt så länge jag kan minnas. Hon är gift och hon är min moster så det känns väldigt förbjudet att ens ha fantasier men det har jag alltid haft, fantasier om Aina naken, Aina i skogen, Aina i bastun, Ainas bröst mm har jag alltid haft men längre än så har det naturligtvis aldrig gått. Min favoritfantasi var att Aina tog sig an mig och lärde mig allt om sex när Lars var på en av sin affärsresor.

Aina och Lars har precis som släktgården några hus utanför sin gård. Jag skulle bo i ett av dem under sommaren. Eftersom jag i alla fall skulle jobba där i stort sett hela tiden tyckte mina föräldrar att det var bättre och då slapp jag ju dela med syrran också. I ett liknande hus bredvid mig skulle annan kille bo. Han och jag skulle jobba ihop de här sex veckorna. Det enda jag hade fått veta var att han var son till Aina och Lars grannar. De hade bara en liten sommarstuga med ett sovrum så sonen brukade hysas in hos Aina och Lars när han kom på besök. Vi skulle vara där sex veckor och jobba så det var bara att hoppas att det var en reko kille.

När vi kom fram gick vi som vanligt och hälsade på alla som kommit. Det var mormor och morfar, farmor och farfar och några av deras syskon som bodde i herrgården. Dit gick vi först och fick höra samma fraser av alla : ”tänk vad stora ni har blivit” eller mormors stående: ”det känns som det var i går som du kröp omkring Johan och nu är du stora karln”. 

- Jag hörde att du skulle jobba hos Aina i sommar, sa farfar.
- Mmm det är tänkt så, sa jag
- Du skulle visst bo där borta också eller hur?
- Ja, svarade jag kort. Jag var lite trött efter resan och inte alls sugen på att stå och småprata.
- Johan, viskade farfar, då lär du få se upp med Greta hon är visst alldeles tokig i karlar, säger de.
- Vem är Greta ?
- Det är Aina och Lars granne. Hon är gift med en pilot som nästan aldrig är hemma och det verkar som hon passar på varje gång han är borta.
- Jaha, svarade jag och låtsades som jag inte brydde mig fast inombords log jag och jag kunde knappt vänta på att få träffa denna Greta. 

Jag hjälpte till att bära in alla saker från bilen till familjens stuga innan jag skulle ro över till Aina och Lars.
Det var mycket folk i rörelse. Jag kände inte igen alla, det måste vara många kusiner som hade kompisar med sig. Jag hann se många potentiella, både unga och lite äldre. Det här kunde nog bli en riktigt bra sommar!
Det skulle bli riktigt skönt att komma över och lägga sig i lugn och ro för en skön runkstund och sedan vila upp mig innan arbetet skulle börja dagen efter.

När jag kom över stod Aina och Lars på bryggan och väntade de hade väl sett att jag var på väg. Lars hjälpte mig med båten och Aina tog emot mig när jag klev iland. 

- Vad kul att se dig, sa Aina och gav mig en riktig bamsekram. Hon höll tillräckligt länge för att min kompis skulle reagera. Kåtheten hade stegrats på vägen över sjön när jag tänkte på alla damer jag sett och hur skönt jag skulle ha det i min ensamhet.
- Oj vad stor du har blivit, sa Aina och jag tyckte att hon rodnade lite lätt. Inte hade hon väl märkt av mitt tillstånd.. pinsamt! Hon är ju min moster. Det var inte alls omöjligt för det kändes som jag hade ett järnspett i byxorna.

Lars och jag utbytte lite artiga fraser på vägen upp till huset. Jag gillar Lars. Han är avslappnad och har alltid behandlat mig som vuxen. Vi kunde snacka om sport, bilar och vi spelar båda golf så det gick det kunde vi också prata en hel del om.

Det blev bestämt att vi skulle äta middag en timme senare tillsammans med Greta och hennes son Jan som jag ju skulle jobba tillsammans med. Aina visade var saker och ting låg. I min stuga fanns ingen toalett så antingen kunde jag gå på utedass nere vid bryggan eller så kunde jag komma in i deras hus. Ute på bryggan låg det också en vedeldad bastu som jag fick använda hur mycket jag ville. 
- Oftast badar vi i sjön och bastar på kvällarna men om du vill duscha så finns det i källaren hos oss. Där finns det också några fåtöljer och en TV som Lars satte in i somras. 
På andra sidan en granhäck som gick hela vägen från deras hus ner till vattnet bodde Greta och Heinz (som hennes man heter) 
Från huset ner till vattnet var det en ganska brant sluttning och mitt i den bodde jag och lite nedanför mig låg stugan som Jan bodde i. 
Det kändes som en riktig idyll, lugnt och behagligt. Här skulle jag nog trivas i sommar och skulle jag bli rastlös så kunde jag alltid åka över till släktgården. 

Innan middagen hade jag tänkt hinna med en runk för att slippa pinsamma situationer när man ska hälsa eller bara kommer på fel tankar, men Aina vägrade lämna min stuga. Hon skulle bädda och visa mig runt och berätta vilka som bott där tidigare osv, så hon var där enda fram till middagen. 
Jag ville sova i överslafen på sängen så att jag kunde ha den nedre som soffa. Aina bäddade den medan jag satt vid köksbordet. När hon klev upp på stegen och sträckte sig för att sätta fast lakanet kunde jag tydligt se hur shortsen skar in mellan benen på henne, jag rös till av kåthet och kunde inte slita blicken.
- Det här blir väl bra, sa Aina och vände sig om. Sitter du och dagdrömmer gubben? 
Jag kände hur jag blev högröd i ansiktet för hon måste ha sett vad jag tittade på och det var ganska troligt att hon också sett det torn som stod rakt upp i mina byxor. 
Nu ville jag verkligen att hon skulle gå så jag kunde lätta på trycket lite. Så blev det inte.

Lars stod och grillade när vi kom upp på altanen. Greta och Jan var redan på plats. Det första jag tänkte när jag såg Greta var: Stifflers Mom i American Pie. Hon som anses vara den som grundade begreppet MILF ( Mom I´d Like to Fuck ). Precis som hon i filmen var Greta ganska hårt stylad med blonderat hår, rödmålade naglar på båda på händer och fötter. Kort svart kjol ett väldigt uringat rött linne som inte dolde mer än nödvändigt den svarta behån lyste igenom. Hon såg verkligen malplacerad ut här på landet där alla andra gick i shorts, t-shirt och myskläder. Om det stämde som farfar hört om Greta så gjorde det inget att jag skulle vara här i sex veckor…

Jan visade sig vara en trevlig kille om än lite tystlåten. Han är otroligt stor, över 2 meter lång och en bra bit över
100 kilo. Jan är ett år yngre än mig och med sitt rakade hår ser han ut som en jättebebis. När han sedan öppnade munnen och bröt på tyska med en grym basröst så kändes han också som en gestalt tagen ur nån amerikansk film. 

Middagen förflöt väldigt bra och alla pratade med alla. Jag hade svårt att prata med Greta då hon satt mitt i mot mig och jag visste inte var jag skulle fästa blicken, den gled hela tiden ner i hennes klyfta och det blev inte bättre i takt med att ölen rann ner. När alla var inne i en diskussion om huruvida det fanns mycket fisk i sjön eller inte så kända jag någonting smyga upp mellan mina ben. Det visade sig vara Greta som la upp sin fot på min stol. Hon fortsatte att prata samtidigt som hon försiktigt tryckte sin fot mot mitt underliv. Jag tog tag i min öl och tittade mig omkring, ingen verkade märka något. Jävlar vad kåt jag blev! Hon menade allvar den här kvinnan, för henne fanns ingen tid att förlora, hon tog för sig direkt!


Kuken stod som aldrig förr och det kände så klart Greta. Hon smekte sakta med sin fot upp och ner. Jag var inte med i diskussionen alls längre och fick svälja för att inte stöna till när hon lade upp den andra foten också och tog kuken mellan sina fötter. Greta tittade på mig och log innan hon tog ner fötterna. Hennes blick var alldeles glansig och mina kalsonger var alldeles blöta av försats. Jag var nu så kåt att jag inte var kontaktbar. Jag drog ut stolen.
- Johan vart ska du, sa Aina
- Va eh.. jag ska på toa bara 
- Rakt in den ligger i hallen.
Jag reste mig upp och stoppade snabbt ner en hand i fickan för att försöka dölja mitt pulserande stånd.
Väl inne på toaletten drog jag ner byxorna. Det var en härlig befriande känsla. Jag kunde inte låta bli att dra några sköna runk. Men bestämde mig för att spara till en skön stund i sängen om inget annat skulle hända…
Jag tog av mig de blöta kalsongerna och gömde dem bakom handdukarna. Efter att ha samlat mig gick jag tillbaka. Min kompis hade som tur var lugnat sig lite och låg nu som en seg orm i min hand som var nerstucken i ena fickan.

Lars hade gått ner och kollat en sak med Jon i hans stuga. Så när jag kom ut satt bara Aina och Greta där. 
- Vad tror du Johan, kommer du att trivas här hos oss ? , frågade min moster.
- Ja absolut det känns väldigt bra, svarade jag och tittade snabbt på Greta som bara var ett enda stort leende.
- Vi brukar ha väldigt mysigt här på somrarna och den här verkar inte bli något undantag, sa Aina och blinkade åt Greta.
De såg väldigt nöjda och luriga ut båda två. Hade Greta berättat för min moster ? Jag satte mig på min plats. Vi tre pratade om vilka som bodde på släktgården denna sommar. Vi hade precis kommit förbi alla kusiner när Greta ställde sig upp och tittade ner från altanen och ropade till Lars att han skulle sätta på bastun. Sen satte hon sig på stolen bredvid mig istället. Nu kom vi in på vilka som hade kompisar med sig och damerna frågade om jag hade sett nån tjej som kunde vara nåt för mig?

- Jag vet inte, kollade inte så noga, svarade jag
- Åja, sa Greta du blir nog ett hett byte på danslogen den här sommaren eller hur Aina?
- Ja det var mest tjejer där borta, du och Jan får nog passa er i sommar.

Inte bara för dem! lilla moster tänkte jag för mig själv. Greta verkar ha siktat in sig redan i kväll. Nu tryckte hon in sin stol och lade sedan sin hand på mitt lår medan hon med andra handen hällde upp mer öl i mitt glas.
Lars och Jan kom tillbaka. Jag drog åt mig låret lite men Greta tog inte bort handen. I skydd av duken flyttade hon istället upp lite så att handen vilade på mina ömma kulor.
Jag började ivrigt prata med Jan och Lars om arbetet som skulle börja i morgon så de inte skulle märka något. Vi skulle börja med att riva panel. Det skulle nog ta ett par dagar trodde Lars. 
Greta fortsatte modigt att flytta upp sin han och nu höll hon ett stadigt grepp om kuken genom shortsen. Jag stakade mig mitt i en mening när hon började dra upp och ner. Fick lov att ta en stor klunk öl för att lugna mig men Greta fortsatte lugnt och metodiskt. 
Jag hade nog aldrig varit så sugen som jag var nu. Någonting måste hända. Antingen skulle jag bli tvungen att ursäkta mig och gå till stugan och tokrunka eller så måste Greta sluta nu för jag höll på att bli tokig. 
Det blev varken eller!
Aina gick in för att hämta kaffe och killarna hade hamnat i en byggteknisk diskussion då tog Greta mod till sig och drog ner gylfen på shortsen och släppte ut min kompis som stod rakt upp mot magen. Återigen var det mängder av försats. Greta smekte över mitt blöta kukhuvud med tummen innan hon böjde ner den och började runka mig sakta och otroligt skönt. Jag fick verkligen koncentrera mig för att inte stöna högt för jag var inte långt ifrån att spruta rakt ut i luften där under bordet. Greta smekte kuken hela vägen tillbaka och hela vägen fram i långsamma drag. Varje gång hon drog förhuden helt tillbaka kände jag hur det spände till i pungen och jag fick knipa till för att inte komma. Greta njöt tydligt av att se mig bli allt mer besvärad inför de andra och det var för skönt för att jag skulle ta bort hennes hand. Precis när jag började förbereda mig på att spruta laddning efter laddning under bordet så slutade Greta. Hon kollade så att de andra var upptagna med sitt innan hon viskade : Tålamod, Johan tålamod 
Sen reste hon sig och gick ut till Aina i köket. 
Genom fönstret såg jag hur damerna pratade med varandra och ibland kastade de en blick ut mot mig på altanen.

- Nu är det dags för kvällsdopp och bastu, utropade Lars. 

Jag gick ner till min stuga för att hämta badbyxor. På vägen ner gick jag förbi Jan´s stuga och hämtade honom. Hade det varit en kompis hemma hade jag berättat allt som hänt men det var ju omöjligt nu. Greta var ju hans morsa! Jag kunde ju inte heller säga att jag tyckte att Aina var sexig för hon var ju min moster! Det skulle bli jobbigt att hålla allt för sig själv i sommar. 
När jag gick förbi hans stuga tittade jag in genom fönstret och jag trodde inte mina ögon. Där stod Jan med badbyxorna nere vid fotknölarna och min moster Aina stod på knä framför och sög girigt på den största kuk jag någonsin sett. I och för sig är Jan stor men ändå, det var ett monster som svajade mellan hans ben. Ett blålila ollon som var stort som en liten mandarin och själva kuken hade som en stor upphöjning på mitten, det såg ut som en extra muskel. Inte ens på film hade jag sett nåt liknande. Samtidigt som jag fick lite komplex och vart avundsjuk på att Jan hade sex med min moster så var det otroligt häftigt att se. Framförallt blev jag förbannat kåt av det hela. 
Jag kunde inte slita mig utan stod kvar och tittade på när Aina pressade in hans stora ollon i sin vidöppna mun gång på gång. 
Plötsligt tittar Aina upp och får syn på mig i fönstret. Jag skyndar snabbt vidare och skäms något oerhört för att jag smygtittat på dem.

Väl nere på bryggan hoppar jag i och simmar iväg en bra bit för att kyla ner mig och fundera över vad jag ska säga till Aina. Det här kommer att bli pinsamt, vilken start på sommaren. 
När jag kom tillbaka satt alla fyra i bastun och stämningen var på topp. Lars hade tagit ner en ishink med öl och en flaska mousserande. Det märktes inget på Aina hon skrattade och var lika glad som vanligt och var inte alls besvärad när jag kom in. 
Jag fick en öl i handen och satte mig på nedersta laven. Direkt när jag kom in så tänkte jag inte på det men nu såg jag att damerna faktiskt satt i bara trosor. Båda hade riktigt härliga bröst. Gretas var lite större men bådas var riktigt fylliga och vilade lagom mot magen när de satt ner så här i bastun. Aina som satt uppe i motsatt hörn från mig hade dragit upp ena knät så jag hade perfekt insyn mellan hennes ben. Det visade sig också snabbt i mina badbyxor. Så fort jag slappnade av stod han som ett spett igen och fantasierna satt igång. Greta som satt på laven nedanför Aina såg mitt tillstånd och putade med läpparna och tittade på mig som om hon tyckte synd om mig.
Fan jag måste få spruta nu, tänkte jag. Mina kulor var så ömma att jag snart inte skulle kunna gå.

- Johan följ med ut en sväng, sa Lars. Jag ska visa dig en sak.
- Ja vad var det? Sa jag när vi kom ut.
- Nä jag skulle inte precis visa dig nåt utan berätta. Det är nämligen så att vi är ganska frigjorda, jag och Aina. Hon ville att jag skulle berätta för dig eftersom du såg henne och Jan i stugan. Aina älskar stora kukar så hon brukar få leka med Jan, det är helt ok för mig. Istället brukar hon överraska mig med att ta med en kompis eller som nu på sommaren då brukar Greta vara med oss ibland.
- Jaha…svarade jag lite förvånad. Det låter ju bra om alla är med på det.
- Ja det är vi och nån svartsjuka mellan mig och Aina finns inte. Jag har märkt under kvällen hur Greta retats med dig och hon har också berättat en del för Aina. Det var därför Aina blev så kåt så hon gick förbi Jan innan bastun. 
- Jag blev lite förvånad ska jag erkänna, men nu känns det bättre.
- Men kåt det är du? Eller hur , skrattade Lars och klappade mig på ryggen innan han skålade och vi började gå mot bastun igen.
- Ja det är jag faktiskt. Greta är förbannat sexig.
- Ja du ska veta att hon kan sin sak också skrockade Lars precis när vi öppnade dörren till bastun.
- Vad har ni så roligt åt då, frågade Aina när vi satte oss.
- Våra planer för kvällen sa Lars allvarligt.
- Vadå för planer sa Greta.
- Det får ni se, gå ut och ta ett dopp så får ni se när ni kommer tillbaka. 
Damerna gick fnittrande sin väg och jag och Jan satt som frågetecken.
Lars förklarade att när de kom tillbaka så skulle jag och Jan sitta nakna längst ner i bastun i varsitt hörn och runka våra stenhårda kukar. Sen skulle Lars ge order till oss och damerna om vad som skulle hända. Han frågade oss om vi var med på det hela och det var vi. Jag vet inte med Jan men personligen hade jag ställt upp på vad som helst!

Greta och Aina kom in och tjöt båda förtjust när de fick se oss sitta där. Jan kuk såg om möjligt ännu större ut nu och jag kunde inte låta bli att stirra på den. Min är normalstor men alltid stenhård. Jans vara så stor att den inte kunde stå rakt upp mot naveln som min.

- Ni ska förs ta av er trosorna och sätta er på översta laven, sa Lars. Och visa pojkarna era härliga fittor. 

Det gjorde de. Aina satte sig ovanför Jan och Greta ovanför mig. Båda var ganska håriga och det glänste rejält från deras buskar när de särade på benen och visade oss. Både jag och Jan hade fått förbud av Lars att röra våra kukar. Nu kändes det som den skulle explodera snart!

- Byt plats med damerna pojkar, sa Lars efter en liten stund

Vi satte oss längs upp och Jan började sakta runka sin jättekuk.
- Inte röra, sa Lars. Det överlåter vi åt damerna.
Aina och Greta klev upp började sakta runka en varsinn kuk. Vi tittade alla på varandra. Speciellt jag tittade för jag hade aldrig haft sex i samma rum som ett annat par förut. Det var otroligt spännande. 
Direkt när Greta började känna på min kuk rann det en vit strimma ner, det var försats som Greta girigt slickade i sig när hon fått det på handen. 
Greta blötte min kuk ordentligt med saliv samtidigt som hon runkade. När hon äntligen började suga så smekte hon mina pungkulor med ena handen och runkade med den andra. Det som var extra skönt var att hon tog det så försiktigt och slutade så fort hon kände minsta ryckning i pungen. Hon ville inte att jag skulle komma än. Men det ville jag! Även om jag visste att det skulle bli skönare om jag drog ut på det så kände jag att nu klarade jag snart inte mer.
När jag sen också tittade över på moster Aina som tvingat in nästan halva monstret i sin mun så höll det på att bli för mycket för mig.

- Jag vill känna din kuk i min fitta, hörde jag Aina gny när hon tog ut kuken ur munnen.
- Du får vänta, sa Lars hårt.
- Snälla Lars, bad Greta låt dem knulla oss med sina hårda ungkukar.
- Nu är ni tillräckligt svettiga och glidiga ni ska ni ta deras kukar mellan era bröst och mjölka ut varenda droppe, sa Lars.
- Nej Lars, grymtade Aina riktigt förbannad, jag vill känna honom komma i hela mig och fylla mig och det nu!!
- Lägg er på rygg på laven, beordrade Lars båda damerna

Det skulle inte behövas mycket för min del. Det kändes som kuken var elektrisk varje gång Greta rörde den. Greta tryckte upp brösten och jag började knulla dem och varje gång jag tryckte till så sög hon in toppen. Det var något av det skönaste jag varit med om. Likadant såg det ut hos Aina och Jan. Att se min moster ligga där med en jättekuk mellan brösten och se så där fantastiskt kåt ut var otroligt upphetsande. Att jag samtidigt hade Greta som gjorde allt rätt när hon om vartannat sög och masserade min kuk gjorde att det hela kändes helt overkligt. 
Jag ställde mig lite på knä över Greta så att hon kunde känna på mig fullt ut. Samtidigt lutade jag mig lite bakåt så jag kom åt hennes savande fitta som låg vidöppen och bara längtade efter något hårt. Jag smekte henne med hela handen utan att tränga in. Hon var rejält blöt och började genast jucka upp och ner för att få mig att känna i hennes fitta. Ett och två fingrar gled lätt in och jag masserade hennes fitta inifrån ordentlig. När jag sedan tryckte in finger nr 3 och 4 och la till tummen på klitoris så började Greta ge ifrån sig djuriska läten där hon låg med min kuk pulserandes ut och in i hennes mun. Med kroppen spänd i en båge kände jag hur det började ila längs hela ryggraden och hela bastun snurrade till och det svartnade en kort stund för mina ögon. Jag stönade högt och kved när min kuk började pumpa ut laddning efter laddning. Den första sköts förbi Gretas huvud och landade på Ainas lår och lite på Lars hand sen upptäckte Greta vad som kom så hon styrde kuken in i munnen och svalde girigt de nästkommande stötarna. Jag har aldrig kommit så intensivt och länge. När Greta tog ut kukekn ur munnen och runkade den så pressade hon fram de sista dropparna samtidigt som mina skakningar började avta. 

Hos Aina låg Lars nu och slickade mellan hennes ben och hon lät ungefär likadant som Greta gjorde när jag kände i hennes fitta. Jan började också bli lite mer högljudd och orolig i kroppen. Greta och jag satt helt utpumpade och tittade på föreställningen. Jan ställde sig upp och Aina runkade hans kuk och lät samtidigt sin tunga spela på toppen för nu var den så svälld att hon inte fick in den i munnen. Jan tog tag i taket på bastun och spände kroppen när hans kuk började rycka och pulsera innan han sköt en jätteladdning som landade mitt på golvet. Lars hade nu valt att sätt sig bredvid oss och satt stolt och såg på sin fru när hon pumpade ut Jans säd över bastugolvet. 
- Vi då Lars, sa damerna nästan i kör. Vi vill också komma i såna här härliga orgasmer. 
- Det kan jag lova att ni kommer att få! Ni ska med mig upp till stugan. Pojkarna har gjort ett bra med att värma upp er, svarade Lars med ett leende på läpparna och sin styva kuk i handen.

Vilken scen som utspelade sig här i bastun redan första kvällen hann jag tänka, innan jag hörde hur en båt la vid bryggan utanför bastun!! Alla fick väldigt bråttom på med badkläderna och vi hann precis innan syrran och vår kusin Malin tittade in i bastun där vi satt och såg ut som små barn som blivit tagna med handen i kakburken. Anna och Malin förstod inte alls vad som just hade hänt utan de pratade på om allt som hänt där borta och ville se min stuga och allt som fanns här, de var på upptäcksfärd kan man säga. Det var nära att de gjorde tidernas upptäckt. 

23 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.