Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

30/1, 2013 kl. 22:17, av Johan A

Bara känna och klämma lite

Del 5 av 6 i serien En tonårsslynas bekännelser

Lina kände hur kuken hårdnade mot hennes rumpa. Och hon kunde inte låta bli att röra sig. Gnugga tillbaka, i små men tydliga cirkelrörelser med rumpan ivrigt tryckt mot kuken. Kroppen kunde inte hejda sig, trots vad hjärnan skrek åt henne.

Några ord från Fröken H
Denna novell innehåller fantasier av FLAGGAD natur. Ni som inte vill läsa om sådan action bör bläddra vidare på Bubblan efter andra alster som faller er mer i smaken.

..............................................

 

Nyskriven novell.
Johan A, 2013. 

 

Lina kände hur kuken hårdnade mot hennes rumpa. Och hon kunde inte låta bli att röra sig. Gnugga tillbaka, i små men tydliga cirkelrörelser med rumpan ivrigt tryckt mot kuken. Kroppen kunde inte hejda sig, trots att hjärnan skrek åt henne att situationen var totalt absurd och omoralisk och fel.

Kuken tillhörde hennes pappa. Lasse. Samma pappa som fram hon fram tills idag högaktat i tron att han såg henne som sin lilla ögonsten. Sin söta prinsessa. Men händelserna under eftermiddagen hade vänt upp och ned på hela det förhållandet.

För sjuttonåriga Lina hade allt börjat med praktikplatsen som pappa hade fixat. Chefen Carl-Johan hade visat sig vara ett gammalt pervo som klädde av hennes tonårskropp med blicken varenda gång han tittade på henne. Lina kunde helt enkelt inte fatta hur hennes pappa kunde missa den aspekten av ”CJ:s” personlighet. Gubbarna brukade ju basta minst tre gånger i veckan efter tennisträningen.

När hon kom hem på eftermiddagen hade hon gjort en skrämmande upptäckt. I hennes mest fredade zon, hennes eget rum, såg hon hur pappa satt och runkade. Inför en film där hon sög av sina killkompisar och blev nedsprutat i hela ansiktet. Vid den punkten i filmen sprutade hennes pappa också, över hela hennes skrivbord och datorskärm.

Samtidigt hade mamma kommit. För att undgå upptäckt hade Lina rundat huset och själv låtsats stiga in i huset för första gången. Fortfarande vimmelkantig efter upptäckten steg hon in i huset, bara för att bli utskälld för sina kläder.

Lina visste att hon hade en kropp att dö för, och hon gjorde allt för att framhäva sina stora, tunga bröst, platta mage och långa ben. Men särskilt brösten var tydligen ett problem för Linas mamma, som inte kunde fatta hur Lina hade vett att gå till sin första dag på praktikplatsen i kläder som dessa.

Så efter maten gick de in i mammas sovrum för att ”leta fram något snyggt”. Och det var där som de verkliga problemen började. Mamma krävde nämligen att Lasse skulle vara med. Som smakdomare. Och som om inte det var nog passade inga av mammas överdelar. Brösten var så stora och stretande att det inte gick att knäppa ens den störta tant-BH som mamma grävde fram i garderoben.

När mamma gick för att hämta en säkerhetsnål blev pappa Lasse ombedd att stanna kvar och hålla uppe den oknäppta BH:n om Lina. Han stod bakom henne med sina händer i ett ordentligt grepp om hennes bröst. Men trots händernas storlek förmådde de inte att greppa hela brösten, vilket medförde att han var tvungen att trycka sig närmare Linas bakdel.

Och så stod de nu. Pappa och dotter. Lilla Lina, som kände hur ståndet stretade uppåt, hårdare och styvare för varje ögonblick. Och Lasse, som kände hur hans tonårsdotter tryckte sin spänstiga lilla rumpa mot kuken och rörde sig i små, cirkelformade rörelser.

Sekunderna tickade fram medan mamma stökade i köket i jakt på den förbannade säkerhetsnålen. Sedan hördes steg i hallgången. Mamma hade hittat vad hon letade efter och var tillbaka till sovrummet där Lina och hennes pappa stod som fastfrusna.

Tankarna virvlade runt i Linas blonderade lilla huvud. Att se pappa runka framför med filmen hade på riktigt varit en av de mest omskakade upplevelserna i hennes liv. Hela hennes världsbild hade ruckats. Den enda man som hon hade varit säker på, såg uppenbarligen på henne på ett annat sätt. 

Samtidigt var bilden som etsat sig fast på Linas näthinnor något av det mest upphetsade hon hade sätt. Blodet dunkade i tinningarna när hon tänkte på det. Den resta kuken i jätteformat, med ett blankt rödlila ollon som spydde ur sig sprut efter sprut. Våldsamma satser, som kastades mot bilden av henne. Som lade sig likt vita pytonormar över hennes datorskärm och bilden av lilla Lina, som gapade och tog emot sin killkompis sperma.

Det var därför Lina inte kunde hejda sina rörelser. Först i detta ögonblick, när de stod fastfrusna i väntan på att mamma skulle dyka upp i dörröppningen, erkände hon det för sig själv. Bilden av pappas kuk hade efterlämnat ett intensivt sug efter mer. Lina ville sno sig runt, kasta sig ner på knä, slita upp gylfen och greppa om den kåta stören med sina båda små händer. Runka hårt, snabbt tills hon också fick del av vad kuken hade att ge henne.

För att kuken hade något att ge henne tvivlade hon inte en sekund på. Det hade scenen framför datorn bevisat med all önskvärd tydlighet. Pappas kuk skiljde tydligen inte på mamma och dotter. Den tog ingen hänsyn till att den sett henne växa upp, sett höfterna bli bredare och brösten svälla utom alla proportioner. Eller också var det precis det som den gjorde. Kanske fanns det något djuriskt begär som inte tog hänsyn till släktband, när en kuk plötsligt stod inför ett par av de största och samtidigt fasta bröst som en sjuttonårig flicka vandrat omkring i.

Innan Lina hunnit längre i sina urspårade tankar dök mamma upp framför henne. Stolt höll hon upp sitt fynd.

- Tadaa! Titta vad jag hittade. Jag tror den här säkerhetsnålen kan bli perfekt. Lasse, du som står så bra till, kan du fästa nålen tror du. Så håller jag tag här framme.

Mamma räckte över nålen till pappa, som fortfarande stod fastfrusen i samma ställning som tidigare, tätt ihop mot Linas rygg. Så, i en synkroniserad rörelse ersatte mamma pappas händer över BH:ns framsida. Tanken var att hålla dem uppe medan Lasse fäste fast BH:n med säkerhetsnålen.

Lina stod med bultande hjärta. Händerna över hennes bröst lämnade henne inte oberörd. Hon kände hur mamma klämde om brösten för att hålla dem på plats. Hennes händer var egentligen för små för uppgiften, men mamma kämpade tappert. Bieffekten var att hon varje gång klämde om Linas bröst. Pressade händer och fingrar in i det mjuka hullet.

Behandlingen gjorde Lina kåtare än någonsin. Även om hon inte var kåt på mamma, i alla fall inte fram tills nu, så hade händernas knådande en tydlig effekt. Bröstvårtorna pressade plågsamt mot BH:ns tyg. De ville få del av exakt samma behandling som BH:n utsattes för. De ville bli hårt klämda, vridna, dragna i så att de stod ut och knådade lika intensivt.

Medan pappa kämpade med säkerhetsnålen kunde inte Lina hejda sig från att låta en av sina händer, som var sträckta längs sidorna, vandra in mellan låren. In under kjolen som hennes mamma tvingat på henne. De rosa silkestunna stringtrosorna hade hon i alla fall fått behålla, och nu rörde hon vid dem.

Tyget var lite strävt vilket skapade friktion mot hennes hand. Linas små, välmanikurerade fingrar rörde sig snabbt från troskanten och in mot mitten av trosan. Där var tyget mättat av fukt. Så genomvått att hennes försiktiga beröring ledde till att droppar av hal saft frigjordes från trosan, rann över linningen och vidare längs insidan av hennes ben.

Lina kvävde ett utrop. Bet sig så hårt i läppen att den var nära att spricka.

Mamma hörde Linas flämtning och ryckte till.

- Men Lina, hur är det fatt!

Lina bara stirrade tillbaka på mamma med uppspärrade ögon.

- Kära nån! Lasse, vad håller du på med där bak egentligen, du sticker väl henne inte?

Lasse svarade med ett ohörbart grymtade och fortsatte sitt bökande bakom ryggen på Lina. Fortfarande med skrevet hårt tryckt mot hennes bakdel, ”för att hålla balansen.”

Lina ville svara sin mamma, men förmådde helt enkelt inte. Hon ville också dra undan fingrarna från trosorna, men misslyckades också med det. Så länge mammas händer bökade och tryckte mot hennes stora tunga bröst, och pappa pressade sin grova kuk mot henne rumpa som fortfarande rörde sig omärkbart, så länge var hon helt försvarslös. Totalt handlingsförlamad av sin egen kåthet.

Istället rörde sig Linas fingrar obönhörligt mot trosans linning. Förde de ljusrosa stringtrosorna åt sidan med en slarvig rörelse, så att de fastnade halvvägs över fittan. Pressade in två fingrar, tre. Tryckte dem hårt in i fittan.

Hon var livrädd att de skulle upptäcka något med kunde inte hejda sig.

Trots att Linas fitta var så trång gick det nästan helt utan motstånd. Den kladdiga fittsaften möjliggjorde i princip vad som helst. Och innan hon visste ordet av hade hon fyra fingrar så långt uppkörda i fittan som det var möjligt. Endast tummen låg placerad utanpå. Rakt över klitoris.

Det sistnämnda var kanske mindre lyckat. Effekten på Linas plågade lilla tonårskropp lät inte vänta på sig. Kroppen rörde sig tillbaka i en bakåtriktad juckrörelse som var så kraftig att hon pressade pappa baklänges, så att han tappade säkerhetsnålen i golvet. Även Linas mamma stapplade till och tappade taget om BH:n.

Samtidigt kunde inte Lina låta bli att ge ifrån sig ett högljutt pip.

- Förlåt, utropade föräldrarna förskräckt i munnen på varandra.

Pappa bedyrade att han inte hade stuckit Lina, men mamma såg inte övertygad ut. Resignerat tittade hon sig omkring i sovrummet och på Lina, som stod där med bar överkropp och brösten fullt exponerade.

- Jag tvivlar på att det här kommer gå vägen. Men jag tycker vi ger det en chans till, för du kan verkligen inte gå klädd som du har gjort. Jag går och tittar en extra gång i köket om det finns en extra stor säkerhetsnål till BH:n.

När mamma lämnade sovrummet lada Linas pappa märke till att hans dotter fortfarande rörde sig, liksom vaggande. Han tog ett steg fram bakom hennes rygg.

- Lina, hur är det fatt, kära du?

I samma stund tog Lina ett halvt, stappande steg bakåt och klev rätt in på den förvirrade fadern. För att hålla henne på benen slog han automatiskt händerna om hennes överkropp. De landade om hennes bröst, varpå Lina pep till och tryckte sig bak mot fadern, som fortfarande hade ett praktstånd.

Först kunde inte heller Lasse låta bli att stöna till. Linas tajta bakdel av tryckt mot hans kuk på ett sådant sätt att den passade in precis mellan hennes skinkor. I alla fall den halva av kuken som fick plats. Resten sträckte sig upp över Linas korsrygg, bultande och blodfylld.

Känslan av hennes rumpa mot sin kuk kombinerades med upplevelsen av hur hennes varma bröst fyllde hans händer.

Lasse var i himlen. Fram tills idag hade han aldrig kunnat föreställa sig att han skulle få se sin söta lilla dotter barbröstad, trots att han mycket väl hade anat att hon låg runt med många killar på skolan. Ännu mindre hade han föreställt sig hur det skulle vara att greppa dem. I den mån detta ens var möjligt, för tuttarna var verkligen jättestora. Mjuka, fasta och tonårstrotsigt stretande.

Först nu märkte Lasse att Lina hade ena handen mellan sina ben. Det var inte möjligt…

Det här förändrade allt. Då var inte Linas rörelser med höfterna bara något retsamt sätt att ge tillbaka på den förnedrande upplevelsen att behöva klä av sig inför farsan, eller inbillning från hans sida. Hon var verkligen kåt. Hans lilla Lina var stenkåt.

Liksom för att leda sin tes i bevis rörde sig Lasses händer till Linas styva bröstvårtor och lät dem rulla mellan fingrarna. Han visste att han var ute på hal is. Tänk om han hade misstolkat sin dotters känslor? Tänk om hon helt enkelt hade ont i underlivet, eller försökte värja sig från hans hårda stånd?

Men fingrarnas rörelser över hennes rosa bröstvårtor gav effekt. Linas höfter sköts omedelbart bakåt mot pappas kuk och tryckte sig om möjligt ännu hårdare mot ståndet samtidigt som hon undslapp sig en suck.

Förbluffad gav reaktionen Lasse ytterligare mod. Hans fru kunde komma tillbaka vilken sekund som helst och då skulle det hela vara över. Han visste att det han gjorde var fel, men kände att han var tvungen att utnyttja situationen. Det var nu eller aldrig.

Lina hade märkt hur pappas fingrar hade börjat spela över hennes bröstvårtor. Inom sig skrek hon: Nej nej, för Guds skull sluta med det du håller på med! Du är min pappa, vad fan är det du sysslar med. Men kroppen ville tydligen någonting annat. Samtidigt som fingrarna började röra sig över brösten sköt en blixt av kåthet genom henne och ner till fittan, som började safta och krampa som besatt i samma takt som rumpan gnuggade sig mot kuken.

Sedan hade tydligen pappa bestämt sig.

Lina kände hur fingrarna byte strategi. Istället för att röra dem fjäderlätt över bröstvårtorna, så fattade de ett ordentligt tag om dem. Sedan drog han dem ut från hennes kropp. Sträckte bröstvårtorna till max. Resten av Linas stora, svällande bröst följde med i rörelsen, som tog dem framåt och uppåt.

Pappas tilltag var för mycket. Nu försvann varenda logisk tanke ur Linas huvud.

Med bröstvårtorna utspända till bristningsgränsen och ett stenhårt stånd mot korsryggen använde hon båda sina lediga händer till att pressa fittan till det yttersta. Ena handen var fortfarande ordentligt inkörd och pumpade i ett frenetiskt tempo. Den andra handen gnuggade klitoris från vänster till höger, fram och tillbaks, i ett frenetiskt tempo.

Nu var Lina sekunder från att komma. Men pappa ville tydligen någonting annat, för genom dimman kände hon hur ena handen lämnade hennes bröst, hur trycket mot hennes bak lättade när gylfen drogs ner och hur plötsligt en jättelik orm lade sig mot hennes underliv.

Med uppspärrade ögon och mun, och med en panna som började bli ordentligt fuktig, stirrade Lina ner mellan sina ben. Fortfarande utan att avbryta fingrarnas aktivitet.

Det hon såg var samma kuk som glittrat i datorskärmens ljus. Som sprutat över hennes uppspärrade mun när mobilfilmen frusits. Samma kuk pressade sig nu fram mellan hennes ben tills den stack fram nedanför hennes fingrar. Millimeter från hennes fitta. Pappas kuk.

För pappa var det tydligen inte tillräckligt att känna och klämma.

54 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

gunnergunnar

Ja jag längtar till nästa del.

11/5, 2013 kl. 17:33

#3

Användaren

Gud så jag har längtat efter denna uppföljare! Skynda nu med att skriva nästa del!

10/4, 2013 kl. 17:29

#2

Johan A

Med tanke på att novellerna är publicerade över sju års tid (!) måste det vara något slags rekord i släpig utgivningstakt. Så hoppas inte för mycket bara. :-)

6/2, 2013 kl. 18:16

#1

Ronneby

Underbar läsning.
Skynda skynda med nästa del ;)

2/2, 2013 kl. 01:04