Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

7/2, 2013 kl. 11:02, av JelC

Kvinnor kan! (ännu mer)

Del 4 av 6 i serien En naturlig del av Bergströms

Nu fortsätter tjejerna där vi lämnade dem, det vill säga i flickornas sovrum, med en kasse full av "godsaker" att utforska...

Fem minuter senare hade Mia kommit i en skälvande orgasm. Strax därefter dränktes hennes lilla ansikte i safter flödande från Lenas konvulserande fitta. Runt fingret i kvinnans anal kände Mia orgasmens vågor fara genom Lenas kropp.

Anna reste sig upp från mellan Mias lår och hann precis sträcka ut händerna och fånga sin kollapsande moder. Lena och Mia var de enda som nått klimax; Anna kände att hon verkligen behövde göra likadant.

 

”Var hon bra på att slicka, mamma?” frågade hon sin ännu flämtande Mor. Lena andades som efter ett mindre löppass, och lyckades till sist lyfta blicken och möta sin dotters ivriga blick. Anna var kladdig av svett och safter runt munnen och på näsan, och hårtestar satt fastklistrade mot kinder och haka. Lena gjorde en viftande rörelse med ena handen, som dottern korrekt tolkade till att komma närmare sin mor. Anna böjde sig ner och Lena drog med handen kring nacken henne till sig och gav henne en lång och slafsig kyss.

 

”Mmm-mm… Och gott smakar hon också, förstår jag.”

Mia påkallade nu de bådas uppmärksamhet, varpå alla reste sig upp och satte sig som förut på rad i den smala sängen. Anna böjde sig fram bakom sin moders rygg och kysste och slickade bort könssafterna från Mias ansikte. Samtidigt sträckte sig Lena efter kassen på golvet och lyfte upp den i sängen.

 

”Det finns några saker till i kassen…” sa hon till flickorna, som åter satte sig tillrätta på varsin sida om kvinnan. ’Några är minst tre’ tänkte Mia och tittade förhoppningsfullt på vad Lena skulle plocka fram ur plastpåsen. ”Till skillnad från männen har vi kvinnor något lättare att simulera sex själva eller med varandra” fortsatte modern. Ur påsen drog hon fram en avlång kartong med plastfönster, genom vilket skymtade en ny ljusblå dildo med pung, ’i latexgummi, 18 cm lång och 17 cm i omkrets’ stod det på kartongen.

 

”’Pleasure seeker’” läste Anna, ”en sån har jag fast rosa. Den är jätteskön, Mia!” Mia bara stirrade på penisatrappen i Lenas hand, men snart flyttades blicken till kvinnans andra hand som drog upp en näve svarta spännband ur påsen.

”Vad är det för nåt?”

”Oh! En strap on-sele! Nu ska vi ha kul!” sa Anna. Nästa föremål var en större löskuk i ganska naturtrogen form och färg, men med ett rött vred i änden istället för en pung.

”Det här är en vibrator” sa Lena och vred på den röda knappen så att en liten motor i dildon fick hela kuken att skaka i hennes hand. ”Känn här.” sa hon och höll vibratorn mot Mias kind. Upplevelsen var nästan som att få en stöt och flickan kunde inte låta bli att rycka till.

”Oj, vad mycket det vibrerade!” sa Mia och strök sig över kinden.

”Den har flera steglösa hastigheter, det där var inte max.” sa Anna och bekräftade därmed att hon använt denna tingest åtskilliga gånger. ’Jag vill verkligen bli lika modig som Anna’ tänkte Mia lite avundsjukt om sin väninna.

 

”Det finns mer…” avbröt Lena och stack åter handen i den nu nästan tomma påsen. Upp drog hon en röd gummigrej, som något liknade löskuken, men var mindre och liksom päronformad, med en platta fäst i ena änden. ”Vi har den här pluggen också!”

 

--

 

”Har du använt såna här nån gång, Mia?” frågade Lena med en svepande handrörelse över de utspridda föremålen på sängen.

”Nej, aldrig!” Mia försökte inte dölja en antydan av reserverad upphetsning på rösten, som Lena lade märke till när thailändskans blick vandrade från den ena fascinerande tingesten till nästa.

”Vad har man ”pluggen” till?”

”Den stoppar man i stjärten!” sa Anna sakligt, men Mia kunde inte låta bli att flämta till vid konstaterandet. ’I baken!? Hur då…’ Högt sa hon:

”Gör inte det ont?”

”Man får ta det långsamt och försiktigt, men när man vant sig är det skitskönt!”

 

”Har DU haft en SÅN! I BAKEN!?” Anna ryggade till och stirrade förvånat på Mia. Alla känslor som byggts upp under dagen sprack plötsligt ut i en och samma mening. ”Oj! Det var inte meningen att skrika, men…”

Lena la armen om Mia och sa: ”Det är många känslor och intryck som har vällt in över dig bara sen i morse. Det är inte alls konstigt att du reagerar.” Efter en snabb kram över axlarna sa hon: ”Det ÄR skönt…”

 

”Det är väl Annas tur att få orgasm, eller hur?” Mia försökte släta över sitt lilla utbrott, och såg hur Anna dessutom hade börjat smeka sig själv igen. Hon plockade lite trevande bland de olika penisatrapperna, men Anna hade direkt hakat på vad Mia sa.

”Jag vill bli knullad med strap onnen!”

”Det fixar jag!” sa Lena och bröt förpackningen runt den blå dildon. ”Den här ska du få sen, Mia…” Lena iakttog roat thailändskan förvånade stirrande på den blå låtsaspenisen i hennes hand. Samtidigt ställde sig hon upp, och trädde dildon genom ett hål i gummiselen, innan hon spände kuken runt höfterna, med fästet och pungen pressat mot sitt nyrakade underliv. ’Det här ska bli skönt’ tänkte Lena och strök sig tankfullt över den svajande blå tingesten, och klev upp på knä i sängen.

 

”Wow! Det där ser häftigt ut!” sa Mia med blicken på Lenas nya kroppsdel. ”Är den svår att använda?”

”Nej, killar gör ju det hela tiden… Skämt åsido. Det är lite knepigt att hitta rätt vinkel, men samtidigt som man knullar någon masseras klittan, och man kan faktiskt få orgasm!”

”Knulla mig nu!” väste Anna, som hade ställt sig på alla fyra i sängen med sin nyrakade rumpa och fitta i vädret. Hennes ena hand gned över blygden och förberedde det kommande anfallet. Sagt och gjort, Lena flyttade sig bakom sin svankande dotter och riktade in den blå kuken mot fittan. ’Gud vad blöt min lilla Anna alltid blir!’ tänkte hon, medan hon hasande på knä närmade spetsen den redan glipande fittöppningen och tryckte in den första halva decimetern i det väntande könet.

 

”Aa-aah!” flämtade Anna, medan modern pressade in ytterligare en bit av kuken i hennes fitta, innan hon började föra den ut och in; först långsamt men strax i allt snabbare takt. ’Vad sexig min dotter är! Och kåt!’ Motstötarna fortplantade sig genom dildon och träffade rytmiskt Lenas svullna klitoris, och hon började flämta i takt med sina höftrörelser.

 

Mia satt till en början snett bakom Lena och såg hur dildon gled in och ut i sin jämnåriga

kompis fitta, och kunde inte låta bli att föreställa sig hur det kändes. Anna verkade inte ha några klagomål, för hon suckade och stönade i takt med knulltagen. När Lena tog tag i dotterns höfter och ökade takten avsevärt, fick Mia svårt att se nåt. Samtidigt hade hon börjat bli ordentligt kåt av skådespelet, och ville själv delta på något vis. Hon reste sig från sängen och gick runt det knullande paret, och ställde sig på huk vid Annas axel. Flickans små bröst rörde sig så gott de kunde av de kraftiga stötarna, och Mia sträckte ut en hand och slöt den om det närmsta bröstet. Anna tittad upp vid beröringen, och gav Mia ett svettigt leende.

”Det här är så skönt!” flämtade hon och kvävde ett stön. ”Den slår så… DJUPT! Ahh-ahh!”

Mias hand kring bröstet trevade sig in mellan Annas särade lår och masserade klitorisen. Detta fick Anna att brista ut i sin första orgasm. Lena slog av på takten något för att ge dottern en möjlighet att hämta andan, men drog strax upp tempot igen, och började åter stöna av välbehaget från dildons rytmiska tryck mot klitoris.

 

Anna njöt av dildon som modern knullade henne med. Mias hand hade känts fantastisk mot klittan, men Anna kunde se hur hennes bästa kompis längtade efter att få delta.

”Ställ dig… huh!... framför mig… hahh!... vid kortändan!... Håå-ååhhh!” Mia gjorde som hon sagt och satte upp ena foten vid Annas huvud. Anna försökte nå upp för att slicka den lockande fittan framför sig, men nådde inte. Med handen försökte hon sänka Mia ner mot sin mun, men thailändskan klarade inte att stå kvar i den obekväma positionen i mer än några snabba slick. ’Vi får hitta på nåt annat, helt enkelt…’

”Mamma, ge mig vibratorn!” sa Anna mellan sina egna flämtningar. ”Mia, vänd på dig med häcken hitåt, och böj dej fram!” När så den vackra asiatiska rumpan vickade ivrigt bara några centimetrar från hennes ansikte placerade hon vibratorn, fortfarande avstängd, mot de fuktiga blygdläpparna och gjorde den lite våt. Hon tog den därefter i sin mun och fick ljuvliga smaker mot läpparna. Sedan vände hon det naturtrogna ollonet mot den lätt pulserande fittöppningen och tryckte till.

 

”Oouww!” flämtade Mia vid penetreringen, men Anna fortsatte trycka in 20-centimeters-kuken i den hungrande fittan. ”Aoowww!” följdes snabbt av ett ”Ååå-hhhhh Guuud!” och både Anna och Lena log. Vibratorn var bara knappt halvvägs inne i fittan, men flickan lät som om hon hade fått allt på en gång!

”Är det skönt, gumman?” fågade Lena, samtidigt som hon kände sin egna orgasm närma sig.

”Mmm-hmmmmmmm” suckade Mia. ”Unnnh-deehhrrhhh-bahhhrt! Hhhårdarehhh Annahh! Oauuhhh!”                   

Flickans ljudliga stön var allt som behövdes för att Lena skulle uppnå orgasm, och med en ljudlig gnyning kom hon och skakade ryckigt i bål och underliv. Dessa vibrationer fortplantade sig genom dildon till dottern som åter kom med ett inte fullt så kvävt skrik. Mia vände sig om när löskuken slutade penetrera henne, och betraktade de båda klimaxande kvinnorna.

 

”Jag vill ha mer!” flämtade hon. ”Snälla Anna, fortsätt knulla mig med vibratorn!”

Anna återupptog snart de avstannade rörelserna, men denna gången bokstavligen med en twist. Efter några juck vred hon igång vibrationsfunktionen.

”Waaaahhh-oooowwhhhh!” kom det från Mia när hon omedelbart belönades med en orgasm. Anna log och kunde efter sin andra orgasm bättre koncentrera sig på vad hon hade för (och i) handen. Den vibrerande dildon gled rytmiskt in och ut i den nu helt genomblöta fittan framför hennes ansikte, och Anna bestämde sig för att se om Mia kunde ta den djupare. Med ett par kraftigare tryck försvann ytterligare kanske fem centimeter upp i hennes kompis savande fitta, men av flickans skrik och undanflyende bålrörelse förstod hon att hon måste slagit i bott. ’Hon är så liten och trång!’ men därefter ’Inte länge till!’

Anna vred utan förvarning upp hastigheten på vibratorn nästan till max, och efter knappt tio sekunder vrålade Mia ut ytterligare en orgasm, innan hon föll framstupa ihop på golvet vid sängen.

 

--

”Det där måste ha varit en sjuhelvetes orgasm!” konstaterade Lena imponerat. Hon hade fallit tillbaka i sängen och tagit av sig strap on-dildon medan hon betraktat sin dotters behandling av deras unga gäst. Nu när thailändskan låg utslagen på sovrumsgolvet, bestämde sig Lena för att ta plastlekarna till nästa steg.

”Anna, kom hit och lägg dig på rygg!” beordrade hon och såg sin dotter lydigt göra henne till lags. Lena var sällan dominant i sexuella sammanhang, men tillsammans med andra kvinnor, och när hon själv var riktigt kåt, kunde denna sida av henne ge sig till känna.

”Upp med knäna! Högre!” Anna lydde sin moders kommandon och låg strax skrevande med knäna på var sin sida om huvudet. Lena böjde sig fram och placerade sin mun över flickans glänsande kön. Med ett par långa breda slick hade hon lapat i sig de safter som fanns, och placerad resolut sina händer på Annas baksida lår och lyfte underlivet ytterligare. Framför henne öppnade inte bara dotterns fitta utan även hennes anus. Lena böjde sig åter fram och slickade, den här gången rakt på det blottade stjärthålet.

”Ååhhh!” flämtade Anna, och mottog ytterligare behandling av moderns utforskande tunga. ”Slicka min stjärt!” flämtade hon, vilket fick Mia på golvet att vakna till liv för att se vad som hände.

 

Synen var skrämmande, åtminstone till en början. Aldrig hade hon föreställt sig att man kunde slicka någon i stjärten! ’Smakar inte det bajs?’ hann hon tänka innan fascinationen tog överhanden och hon ställde sig på knä vid sina värdinnor. Lenas tunga vandrade nu omväxlande runt anus, omväxlande i långa drag från ryggslutet upp på sin dotters venusberg. Däremellan gjorde hon små stopp vid klitoris och gav denna en ljudlig slurp!

 

”Ge mej tuben i påsen!” sa Lena plötsligt vänd mot Mia. Vid hennes sida låg den som hon trodde tomma påsen. Men när hon kikade ner i den såg hon en liten vit tub med orden ’KY-gel’ tryckt i rött längsmed. Hon gav tuben till Lena som hade slutat slicka sin dotters analöppning och istället letat fram den tredje gummigrejen; ’pluggen’. Med en hastig rörelse klämde hon ut först en klick på toppen av pluggen, som hon smetade ut, sedan en klick över Annas blottade anus. Vänsterhandens fingrar smetade ut den genomskinliga gelen över stjätröppningen, innan hon med ett försiktigt tryck lät pekfingern penetrera rosetten och glida, till synes obehindrat, upp i det nyslickade hålet.

”Nu ska du få känna analpluggen i din sexiga lilla rumpa!” nästan kved Lena mot sin dotter, och kände samtidigt hur Annas ringmuskel knep till runt fingret. Med ett svagt och kladdigt ’plopp’ drog hon ut det och placerade den röda analpluggens spets mot det lätt öppna bakre hålet.

 

Mia såg fascinerat på hur centimeter för centimeter av den allt tjockare pluggen trycktes in i Annas stjärt. Innan den nått sin bredaste punkt drog Lena ut den nästan helt och började knulla dotterns anal med den röda dildon. För varje inrörelse närmade sig den tjockaste delen av pluggen sitt mål, och vid kanske femte jucket gled den förbi det sista hindret och sjönk in hela vägen i stjärten.

 

”Wow!” suckade både Anna och Mia nästan samtidigt, när pluggen äntligen var på plats. Lena lät den sitta kvar och gav sin dotters fitta en kortare oral behandling, innan hon lutade sig tillbaka mot väggen och beundrade sitt verk.

”Lägg er i en 69:a!” sa modern till de båda tonåringarna, som inte var sena att lyda. Anna låg kvar på rygg i sängen, men sänkte knäna så att fötterna vilade mot madrassen. Mia reste sig från sin knästående position på golvet och klev upp på sängen vid Annas huvud. Där gick hon ner på knäna och böjde sig fram över sin söta väninna, samtidigt som hon sänkte sitt underliv mot det blonda ansiktet. Nästan samtidigt som hon placerade sin mun över Annas rakade kön kände hon en tunga mot sitt eget och flämtade till.

 

Behandlingen med vibratorn hade gjort hennes fitta alldeles extra känslig och hon förstod att hon strax skulle få ytterligare en orgasm.

Annas tunga gjorde underverk, och Mia försökte matcha dessa med sin egen. Pluggen i stjärten framför henne träffade henne på näsan och i pannan när non kom för nära, och gjorde henne förvirrad.

”Knulla henne med pluggen, Mia!” hörde hon Lenas röst. När hon sneglade upp från mellan Annas ben såg hon den äldre av de båda Bergströmska kvinnorna sitta med särade lår och sakta smeka sig själv i skrevet. En bifallande nick fick henne att ta tag om det lilla röda ’handtaget’ på pluggen och försiktigt dra pluggen förbi ringmuskeln och ut i det fria.

”Aahh!” flämtade Anna när pluggen slank ur sin grotta, och ”Åååhhh!!” när den därefter pressades in igen. ”Knulla mig med pluggen, Mia!” flämtade hon och stönade åter när pluggens midja försvann in i stjärten. Strax gled den ut och in i hennes anus på det mest ljuvliga sätt.

 

Mia hade gradvis blivit modigare och förde den glänsande pluggen rytmiskt ut och in, samtidigt som hon med läppar och tunga började nafsa och slicka Annas klitoris. Till sin besvikelse märkte hon att Anna hade slutat slicka hennes egen fitta, och skulle just protestera när hon kände en kladdig och avsvalnad plastleksak leta sig in mellan hennes ömmande blygdläppar, och strax bottna i hennes alltjämt hungrande fitta.

 

Lena smekte sig själv utan tanke på att uppnå någon orgasm, men med blicken stint fäst på de båda flickorna framför sig i sängen. Mia knullade hennes dotter med den röda analpluggen i stjärten, medan thailändskan fick en liknande behandling av den blå dildon av Anna i fittan. 69:an såg så vacker ut att Lena nästan fick en klump i halsen av rörelsen. ’Gud vad jag älskar mina flickor!’ tänkte hon. ’Ja, MINA flickor!’ Tanken på Mia som sin dotter, snarare än en vän till familjen kändes i detta nu helt naturlig.

Därpå gick det nästan samtidigt för de båda tonårsdöttrarna.

 

--

 

Efter ett par minuter av andhämtning satte sig de båda flickorna upp, med varsitt leende på läpparna. De såg den äldre kvinnans egna smekningar, och bestämde sig med en snabb blick på varandra.

”Nu är det din tur!”

De tog tag i varsin arm, och fick Lena att ställa sig på alla fyra i sängen, med stjärten i vädret, vänd mot dem. Lena svankade så mycket hon kunde för att visa dem hur kåt hon kände sig. Flickorna började smeka med händerna över stjärten och midjan, över brösten och magen och till slut även över fittan. Lena visste inte vem som smekte var; allt hon visste var att det var oerhört skönt.

Ett par fingrar letade sig in i hennes fitta och knullade den med snabba tag. En mun gav hennes uppvända stjärt en serie kyssar, som obevekligen närmade sig hennes anus. Strax träffade en kyss den rosa väntande rosetten och följdes snart av ännu en, följd av en slickning av området strax ovanför själva analöppningen. Tungan blev modigare och efter ett antal slick passerade den över själva anus! Fingrarna i fittan hade nu blivit tre, eller möjligen fyra, och Lena hade börjat göra juckande rörelser i takt med deras penetrering. Tungan som slickat anusrosetten några gånger ersattes strax av en smal pekfinger som utan några som helst problem sjönk in så långt det gick i hennes ändtarm. Fingern drogs ut, och trycktes sedan in igen, nu med en vridande rörelse, som fick ringmuskeln att börja pulsera av välbehag. Lena bara blundade och njöt.

 

Plötsligt försvann fingrarna i fittan och Lena skulle just uppmana dem att återvända, när hon hörde hur motorn på vibratorn dra igång. Först på ganska högt varv, sedan betydligt svagare. Därpå kände hon den vibrerande kuken glida ett par gånger i hennes savande fittskåra, innan den sjönk in fem och sedan tio centimeter i fittan.

”Oouuwhhh!” stönade Lena vid sensationen av vibratorn. Mia drog ut den ett par tre centimeter och tryckte sedan in den nästan tio. Hon fortsatte knulla Lenas fitta med långa och allt djupare drag. Till slut hade alla de 20 centimetrarna försvunnit upp i fittan och fick stanna där några sekunder, innan hon återupptog knullandet.

 

Anna hade under tiden omväxlande fingrat sin moders anus, omväxlande givit det en kyss eller slick. Den lätt stickande doften och smaken från sin moders stjärt hade hon vant sig vid redan förra året, men hon tvekade fortfarande att väta knullfingret med munnen. Istället tog hon tuben med KY-gel och klämde ut en klick på fingertoppen. Sedan masserade hon in lite på rosetten, innan hon lät resten följa med fingret in i moderns innandömen. Hon gillade nästan känslan av att fingra någon annans stjärt lika mycket som hon hade börjat gilla att fingra sin egen. Varje gång hon duschade stack hon ett pekfinger i stjärten och utforskade sin ändtarm. Moderns tarmväggar var lika hennes egna, och känslan mot fingret var såväl annorlunda mot att fingerknulla fittan, som förbjuden och spännande!

Anna drog fingret ur mammans anus och tog upp analpluggen från sängen. Hon gned av den mot täcket lite, innan hon klämde ut en ny klick av gelen och gned in pluggen med denna. Med ena handen på mammans skinka blottade hon den rosa insmorda rosetten och placerade den lika insmorda pluggen mot hålet. Därpå tryckte hon in pluggen i ända till plattan i en sammanhängande rörelse.

 

”Woaaaa!” stönade Lena när plötsligt en vibrerande dildo och en analplugg slogs om utrymmet i hennes underliv. Det här var nog en av de bästa sexuella känslor hon visste; att bli dubbelt penetrerad i båda sina hål på samma gång! ’Jag är i himlen!’ Pluggen blev sittande i stjärten, samtidigt som vibratorns knullrörelser blev mer tveksamma.

”Knulla mej båda två! Knulla mej med både dildon och pluggen!” kved Lena desperat uppmanande och strax kände hon först vibratorn återta sina rörelser i fittan, och därpå hur en hand tog tag om handtagsplattan och drog ut pluggen helt, innan den åter trycktes in i anus. Därpå påbörjades en långsam in och utrörelse även där bak. Lena hade börjat nypa och dra i sina egna bröstvårtor för att snabba på den efterlängtade orgasmen, men kände att den fortfarande var en bit bort.

 

Som på begäran vred plötsligt motorn på vibratorn upp, lite i taget, tills den verkade gå på närmare maxfart. Det var allt som behövdes.

”Jooo-aaaaho-ahooo-ahho-iiiiiiihh! JAAAAHH! Jag kohh… koohhhh… mmEEEHHHR!” Lenas kropp skakade som under ett epilepsianfall, innan den föll ihop på sängen, fortfarande penetrerad av en analplugg och en vibrerande dildo. Med darrande och flämtande rörelser drog hon de båda verktygen ur sin kropp och kollapsade åter på sängen, flämtande som efter ett Vasalopp.

 

”Tack tjejer! Det var underbart skönt!” Lena öppnade sakta ögonen och log mot de svettiga och sexiga tonårsflickorna som just givit henne sitt livs orgasm. ”Hoppas ni är lika tillfredsställda som jag.” Flickorna nickade och la sig i den smala sängen på varsin sida om Lenas utpumpade kropp. De pressade sina kroppar mot den äldre kvinnan och kände en gemenskap med varandra som de aldrig känt på det sättet förut.

”Kvinnor kan, eller hur?” frågade Lena efter ett tag och kramade om de båda tonåringarna så gott det gick där de låg omslingrade.

”Om vi kan!” svarade Anna och kramade sin mor tillbaka.

”Jag vill aldrig vara med en kille igen…” nästan snyftade flickan på hennes andra sida.

”Såja, Mia lilla, killar kan de också.”

18 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

Viggen

Längtar redan efter nya kåta episoder i den härliga nudistmiljön.

13/2, 2013 kl. 10:36

#2

Nils

Om jag inte missminner mej så fick den lilla Mia känna på den äkta varan från mer än en & hon älskade det.För den här serien är ganska lång & skön.Så berätta de övriga avsnitten också de var så sköna.Nakenbad & solbad i natura är det skönaste som finns.Att älska i naturen är ännu skönare trots en del insekter ibland.

9/2, 2013 kl. 10:20

#1

Nils

Kåta tjejer kan.Med leksaker.Fast de längtar efter den riktiga varan.Men hur var det med Mia blev hon renrakad?Fortsätt att berätta om de övriga dagarnas kärleks övningarna.Inte bara leksaker utan ÄKTA vara med sprut.

9/2, 2013 kl. 10:10