Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

18/2, 2013 kl. 21:43, av JelC

Avrundning

Del 5 av 6 i serien En naturlig del av Bergströms

Mia och flickorna Bergström har äntligen lekt klart och Mia har helt ändrat uppfattning om vilka de är och vem hon har umgåtts med i alla år de känt varnandra. Hur ska detta sluta? Inte än i alla fall...

 

De reste sig långsamt upp och hjälptes åt att plocka ner allt i kassen igen.

”Jag gör rent de här” sa Lena om de välanvända leksakerna i påsen.

”När du ändå är i badrummet…” började Mia lite tveksamt.

”Jaa?”

”Kan du inte ta med vatten och rakgrejer då?…”

”Klart jag kan!” Lena gav Mia en kram. ”Har du bestämt dig för att bli lika kal och fin som vi?”

”Ja, jag tror det…” Mia tvekade lite på rösten. ”Eller nej, jag SKA det!” ’Äntligen…’

Lena daskade Mia i baken innan hon gick ut i badrummet och började spola vatten. Anna drog lekfullt i Mias svarta genomkladdiga tofs.

”Det var väl på tiden att du blir av med den här, eller hur? Dessutom är det så mycket finare utan, tycker inte du det också?”

”Jo, jag gör nog det…” Mia tvekade fortfarande på rösten, men inom sig hade hon bestämt sig: tofsen ska bort!

 

Mia tog Anna vid handen och gick ut i storarummet. Borta i köksänden stod Bosse och låtsades laga mat av något slag, men de fnittrande flickorna förstod att han måste ha tjuvlyssnat på deras aktiviteter i sovrummet, med tanke på det enorma stånd som vajade framför honom.

”Hej pappa! Var är Johan?” frågade Anna med låtsad saklighet på rösten.

”Ehh… Hej tjejer! Kommer ni?”

”Nä, men vi har!” Det var Mia som dessa ord slank ut ur, och de båda flickorna, som nu nästan var framme vid köksbordet, brast ut i ett hysteriskt skrattanfall. Bosse vände sig mot dem, utan att försöka dölja sitt praktstånd.

”Jo, jag hörde allt det!” Därpå tillade han som svar på den initiala frågan: ”Johan sitter ute och solar. Han kunde inte runka sig till mer än en utlösning när han lyssnade på ert sexande. Sen var han tvungen att gå ut!” Bosse skrattade nu med de båda flickorna, och kunde inte låta bli att beundra bådas sanslösa skönhet. Mia och Anna gick båda fram till Bosse och omfamnade honom. Han njöt av deras styva bröstvårtor som pressade mot hans bröstkorg, särskilt av Mias. Han kände en liten hand gripa tag om och sakta börja runka hans stånd, följd av ännu en!

”Gud va stor den är!” sa Mia.

”Och varmare än plastkukarna!” konstaterade Anna.

”Mm-hmm.”

 

”Såja, tjejer. Den där får ni leka med nån annan gång!” Lena kom in från badrummet med rakgrejer och varmt vatten i en liten balja. ”Kommer ni då?”

”Vi har!” fnittrade Anna till svar.

”Alla utom Bosse!” sa Mia, och föll in i fnittrandet.

”Vad är det som händer? Ska Mia RAKA sig!?” Bosse lät både överraskad och stolt på rösten, och måste ha pratat tillräckligt högt för att få liv i Johan på altanen.

”Va? Vad gör ni?” Johan kikade in genom dörren, och blinkade lite för att vänja sig vid det relativa mörkret. ”Ska Mia raka sig? Jag får?! Snälla Mia?”

”Nej jag vill!” sa både Anna och Bosse, nästan samtidigt och med lika mycket trots i rösten, spelad eller äkta.

 

”Ja, jag har bestämt mej för att göra som er och raka bort håret från fittan!” Sedan tillade hon i den andäktiga tystnaden som följde: ”Men om ni ska kivas på det sättet så får ni dra lott!”

Johan och Anna protesterade ljudligt och besviket, men Lena hade plockat upp fyra spelkort från leken som fortfarande låg kvar på soffbordet och sa:

”Den som drar det högsta kortet får raka Mia. Är alla med på det?” Surmulna bifall följdes av att alla satte sig på varsin plats runt bordet, av en tillfällighet på samma platser i soffgruppen som de suttit på vid förra rakningsceremonin.

”Dra ett kort, vilket som helst!” Lena höll upp det fyra spelkorten med baksidan uppåt i en solfjäderform, och erbjöd först sin ivrige son: Spader sju.

”Vilken otur jag har!” svor Johan och kastade kortet på bordet.

”Ett mellankort kan räcka långt…” sa Lena, när hon höll solfjädern mot Bosse.

’Hoppas på ett högt kort’ tänkte Mia, men i sanningens namn kvittade det henne lika vem som skulle hålla i hyveln. Bosse drog ett kort i mitten.

”Klöver tio!” konstaterade han med illa dold iver i rösten.

”Fan också!” svor Johan, och fick en medlidsam klapp på axeln av sin syster.

Nu var det Annas tur att dra, men hon fick en hjärter femma. Bosse log och tittade på Mia för att se hennes reaktion. Mia mötte hans blick och ett ’Kanske blir det du…’ lyste i hennes ögon.

”Och sista kortet är…” Lena vände på det kvarvarande kortet i sin hand: ”Hjärter nio!” Hon mötte sin mans blick. ”Grattis älskling!”

 

Alla utom den surande Johan hjälptes åt att göra i ordning allting för den stundande ceremonin. Bosse kände en stolthet och samtidig iver inför sin stundande uppgift. Anna var glad för att Mia skulle genomgå den sista prövningen mot fullvärdigt medlemskap i familjen Bergström. Lena tyckte mest synd om sin son som hade varit så nära att få raka Mias fitta. ’Eller nära förresten, han blev ju faktiskt bara trea…’

Mia satte sig till rätta i mitten av tvåsitssoffan där hon och Anna hade suttit. Hon lyfte på rumpan när Anna lade en handduk under henne, och särade sen på benen, precis som hon sett de andra göra. Att nu dessutom Bosse och Johan kunde se hennes rödsvulla, nyknullade fittas innandömen berörde henne bara i förbigående. Istället kände hon stolthet och iver (ovetande om Bosses likadana känslor) inför att invigas på detta sätt.

 

”Är alla med nu då?” Bosse hade satt sig mellan den lilla thailändskans särade ben, men rakhyveln i ena handen, i en teatralisk slasherpose. De andra hade samlats runt soffdelen; Johan och Anna på varsin sida om Mia, på knäna i soffan, och Lena strax bakom sin man, med handen masserande det ena bröstet, och blicken fäst på det svarthåriga könet.

”Okej. Först ska vi värma upp området lite grand…” Bosse försökte låta som en gynekolog eller nåt, men upphetsningen i hans röst avslöjade hans egentliga tillstånd. Han vätte dock handduken i det heta vattnet i baljan, och baddade försiktigt Mias underliv med denna. Mia flämtade till av värmen mot sin hud, men njöt strax av Bosses behandling. Efter den varma handduksbehandlingen tryckte Bosse ut en rejäl boll vitt raklödder i ena handen och gnuggade sedan handflatorna mot varandra. Därpå lade han försiktigt vänster hand mot Mias venusberg och började massera in rakskummet. Hon drog efter andan när Bosses stora hand pressades mot hennes svullna och lättprovocerade kön. De metodiska rörelserna masserade visserligen in skum, men verkade också passa på att känna försiktigt på den behårade fittan. Andra handen kom snart till hjälp och strax var hela Mias underliv och stjärtskåra vitt av rakskum. Bosse sköljde av händerna i baljan och torkade sig på den fuktiga handduken.

 

”Är du beredd?”

”Så beredd jag nånsin kommer vara…” Mia kände en klump i halsen som hon var tvungen att pressa orden förbi. ”Gör mig fin…”

”Jag lovar!” Bosse log åt flickans ord, när han fattade rakhyveln i sin högra hand. Anna och Johan hasade närmare och lutade sig in mot Mias kropp. Anna ”tog stöd” mot Mias ena bröst och gav det en lätt tryckning. När Johan såg detta var han inte sen att stödja sig på det andra bröstet! ’Herregud! De känns ännu skönare än vad de ser ut!’ Johan smekte ivrigt över bröstet till Mias belåtenhet, tills Lena uppmanade sin son att ge flickan lite ’lugn och ro’ under själva rakningen. Mia ville först protestera, men sen insåg hon det förståndiga i Lenas ord, och slöt ögonen. ’Varsågod…’

 

Bosse tittade en sista gång på den nu blundande flickan, innan han förde hyveln mot det intvålade hudpartiet och drog den sakta genom skumtäcket. Med vana drag, fast långtifrån så snabba som han kunde, lät han hyveln göra sitt jobb, och gradvis blottades nyrakad hud där det nyligen funnits en svart hårtofs. Bosse spände huden närmast blygdläpparna, och vek undan de inre läpparnas hudveck för den vassa hyvelns framfart. Han var så nära flickans kön att han kände dess dofter, och ju mer han rakade desto oftare fick han torka vänsterhandens fingrar för att kunna få ett fastare grepp om den savande blygden.

 

Lena såg sin mans kamp med att dra ut på tiden i rakningen. Han var nästan överdrivet noggrann, och gick över flera rakade delar en gång till, liksom ’för säkerhets skull’. ’Min kåte lille Bosse! Strax ska du få rakkyssa denna gudomliga lilla varelse…’

Bosse hade nu bara den glesa behåringen i stjärtskåran kvar, och strax låg Mia skrevande med en alldeles renrakad fitta till allas beskådan.

 

”Sådär ja!” sa Bosse, och lutade sig beundrande bakåt mot soffbordet och sin fru. ”Vad tycks?” Mia förde sin ena hand ner mellan sina särade ben och smekte försiktigt den nu helt hårfria fittan.

”Wow! Helt slät…”

”Nu ska du bara få lite after shave och en rejäl rakpuss, så är vi klara!” Bosse tog lite av after shaven i handen och strök sedan ut den på venusberget och i ljumskarna. Resten skulle hans tunga mjuka upp. Därefter placerade han en försiktig puss precis på toppen av fittskåran, mest för att retas.

”Kom igen, en riktig rakpuss ska j-oooooaaaahhh!” Mia han inte avsluta sin uppmaning förrän Bosse hade sugit in hennes klitoris i sin mun med ett slurpande ljud. Därefter lät han tungan dansa över det särade könet, inte så mycket i en rakpuss som i en rejäl fittslick!

”Det är bra, pappa! Slicka hennes fitta ordentligt!” uppmanade Anna och började åter krama Mias högra bröst, samtidigt som hon böjde sig fram och kysste sin kompis ivrigt på munnen. Johan kramade det vänstra bröstet, men tog snart den stenhårda bröstvårtan i munnen med en ljudlig slurp!

 

Mia var i sjunde himlen! Hela hennes kropp njöt av de ivriga munnarna som utforskade hennes olika kroppsdelar. Hon sträckte ut vänsterhanden och fick strax tag i Johans uppsvällda kuk, som hon började runka i långa hårda drag. Högerhanden fann på samma sätt Annas fitta och körde upp ett finger i den blöta öppningen. Syskonen Bergström njöt av sina respektive behandlingar, i takt med Mias kropp.

 

Lena, som beskådat hela processen stående bakom sin man, satt nu på huk med två fingrar långt uppe i sin egen fitta. Hon stödde sig på Bosses framåtböjda kropp och viskade uppmuntrande och sexiga fraser i hans öra, medan hon såg hur han njöt av Mias savande och nu helt släta kön. Hur hans tunga grävde sig in i alla veck och håligheter den lilla thailändskan hade mellan naveln och svanskotan. Hon visste hur bra Bosse var på att slicka fitta, för att inte tala om hur skönt det var när han slickade röv! All denna professionella behandling fick nu Mia, och strax vrålade flickan ut sitt livs intensivaste orgasm!

 

--

 

När Mia samlat sig efter orgasmen, fokuserade hon sig helt på att runka och smeka Johan och Anna till orgasm. Johan var inte sen att uppfylla denna uppgift, och sprutade sin säd i långa pulserande kaskader tvärs över Mias kropp och träffade till och med sin syster bröst på andra sidan soffan. Lena manade på Bosse där hon ställt sig på alla fyra på golvet och skrek till när han körde sina 23 centimeter i bott i sin hustrus fitta. Ungefär samtidigt när Lena kom och han sprutade sin sats i hennes varma kön, kved Anna i ytterligare en orgasm. Mia slickade i sig sperman från hennes bröst, varefter Anna slickade Mia ren från sin broders utlösning.

Nu var Mia definitivt en naturlig del av Bergströms!

 

(Det kommer mera...)

19 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

Stockholmarn

Wow! Den här tände alla mina fantasier. I all sin snuskighet fann jag den ändå smakfull. Välskrivet. Läsningen flöt på obehindrat. Tyckte att den respektfulla kärleken lös igenom. Vilken härlig frihetsfantasi. Hoppas på mera. Den här kan ju bli hur lång som helst.

6/6, 2023 kl. 04:16

#3

Leila

Detta rden mest välskrivna och fantastiskt uppkåtande novell jag läst. Första gången jag såg den tror jag bar på Hard.nu men sidan försvan och novelen med en. Jag blev glad när jag nu hittar den igen.Nu är jag så himla kåt igen.

26/8, 2014 kl. 19:47

#2

Gino

Väntar ivrigt på fler avsnitt.
Mycket trevlig och upphetsande historia!!

21/2, 2013 kl. 21:38

#1

Nils

Så synd.Det är ju nu som det allra skönaste kunde börja.Men på den andra sajten som den här serien har varit inlagd så var där om jag inte minns fel ett par ljuvliga avsnitt till.

19/2, 2013 kl. 10:51