Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

28/2, 2013 kl. 08:37, av Mellors

Vådaskott

Sussi var snygg, intelligent, vältalig och vulgär. Det är kanske inte så underligt att jag fick intrycket av henne som en smått promiskuös ung dam. Detta är ett charmigt minne från min studietid, då en erotisk dröm gick i uppfyllelse.

Sussi var snygg, intelligent, vältalig och vulgär. Under den termin vi läste tillsammans på universitetet lyckades hon genera mig minst ett par gånger i veckan. Med min strikt religiösa uppfostran var det otänkbart att använda könsord eller att i dagligt tal referera till sexuella aktiviteter. För Sussi däremot var det lika naturligt som att borsta tänderna efter frukost. Vi var således i det avseendet mycket olika, likväl fann vi varandra rätt omgående efter kursstart. Vi satt tillsammans på föreläsningarna och pluggade inför tentorna ihop.

   När vi återsåg varandra efter helgen var det inte alltid hon hälsade med ett simpelt ”Hej!” Nej, i stället kunde hon komma farande in i föreläsningssalen, kasta sig ned i stolen bredvid mig och säga något i stil med:

– Har du pippat nå´n i helgen?

I början av vår bekantskap blev jag generad, men lärde mig snart hantera hennes egenheter. Hon skrattade glatt när jag besvarade frågan med att förklara att jag hunnit med tre-fyra stycken eller något liknande. Ibland kunde hon utbrista i ett spontant:

– Jag är lite kåt!   

   Det är kanske inte så underligt att jag fick intrycket av Sussi som en smått promiskuös ung dam. Detta störde dock inte mig, hon fick förstås leva som ville. Dessutom var jag själv tämligen sexuellt aktiv under min studietid, men sällan med samma partner mer än en gång. Sannolikt var det ett sätt för mig att frigöra mig från nämnda uppfostran och dess strikta syn på anständighet och moral.

   Av någon anledning attraherades jag främst av äldre kvinnor. Om detta berodde på att mina första sexuella erfarenheter varit med just sådana, eller om det finns någon djupare psykologisk orsak vet jag inte, och bryr mig lika lite. Som sextonåring hade jag mer eller mindre handgripligen förförts av en berusad grannkvinna, drygt trettio år äldre än jag. Bara några månader senare hade jag hamnat i säng med styvmoderns svägerska, även hon rejält mycket äldre. Jag tror att dessa upplevelser, som jag odelat uppfattade som positiva, präglade mig och mina sexuella preferenser.

   Därför såg jag inte Sussi som en potentiell älskogspartner. Visst var hon som sagt snygg och välsignad med en tilltalande kropp, men som jämnårig med mig var hon allt för ung för att vara intressant. Jag undvek även förhållanden med flickor i samma ålder av rädsla för att utveckla känslomässiga relationer. Med de äldre kvinnor jag följde med hem från krogen var det liksom underförstått att det inte kunde bli mer än en natt av köttsliga lustar. Visst fanns det undantag, som den yppiga antikvariatägarinnan eller den tyska gästforskaren, men dessa var resultat av olyckliga omständigheter.

   Sussi var mycket medveten om sina fysiska företräden och utnyttjade dessa för att förvrida huvudet på män och pojkar. Jag fann det mycket roande att se hur hon for fram som ett förföriskt jehu bland de stackars studenterna av hankön. Hon flirtade och eggade dem tills brånaden lyste i deras förhoppningsfulla ögon, då lät hon dem falla ned i besvikelse och sexuell frustration. Den enda kille hon umgicks frekvent med var jag, varför jag fick finna mig i att bli föremål för många grabbars svartsjuka. Men vi var alltså bara vänner, eller knappt det då vi mest sågs i samband med studierna.  

   Emellanåt undrade jag vilka pojkar som fick njuta hennes frukter. Hon var förtegen om detta och jag frågade aldrig. Inte heller jag berättade om mina tillfälliga förbindelser för någon.

   En vårdag satt jag i institutionens kafeteria när Sussi kom sättande. Hon slog sig ned mittemot mig utan att säga något. I stället lade hon huvudet å sned och såg på mig med en blick jag inte kunde påminna mig ha sett tidigare. Hon såg verkligen ut som arketypen för en korkad blondin i någon hollywoodfilm. Att hon var allt annat än dum framgick av hennes studieresultat och inte minst fortsatta karriär.

 – Får jag fråga dig en sak, sade hon till slut. Jag nickade och hon fortsatte:

– Varför har du och jag aldrig knullat?

Denna fråga hade jag inte väntat och fick mig ur balans. Jag förmådde inte komma på något vettigt att svara. Troligen såg jag rätt enfaldig ut där jag satt och stirrade på henne. I ett försök att se oberörd ut och återfå balansen tog jag en klunk te. Jag undrade om hon bestämt sig för att driva gäck med mig den här gången.

   Jag beslöt mig för att hon retades, så jag valde att spela med.

– Du har ju aldrig bett om det, svarade jag med låtsad förvåning.

Sussi himlade med ögonen och lade huvudet på sned igen.

– Fan vad jobbig du är, sade hon, förväntar du dig att alla brudar ska komma krypande och be om ynnesten att få bli påsatta av dig?

– Jäpp, blev mitt nonchalanta svar.

Hon rätade på ryggen, flyttade fram glasögonen så att de vilade på nästippen och harklade sig.

– I så fall hemställer jag härmed om att omedelbart få bli tagen av herrn!

Jag kunde inte låta bli att skratta och skulle just såga något vitsigt om att man måste boka tid i förväg, då hon sköt tillbaka glasögonen och lutade sig fram mot mig.

– Du, jag skojar inte, jag är verkligen kåt i dig.

Samtidigt som hon sa detta kände jag hennes nakna fot leta sig upp för mitt ben. Mitt hjärta ökade takten och det pirrade i magen, men jag var ännu inte säker på om hon lekte med mig. Jag bestämde mig för att syna hennes bluff.

– Okej Sussi, vi kan ta en snabbis på muggen.

   Hennes reaktion uppenbarade att hon inte bluffade. Med ett skratt reste hon sig, samlade ihop mina böcker och tog min hand. Ett par ögonblick senare fann jag mig släpad upp för trapporna till övervåningen och där stående framför en av fyra toalettdörrar. Sussi tittade skälmskt på mig när hon öppnade dörren, drog in mig och stängde om oss. Innan jag hann säga något stod vi rätt upp och ned och kysstes.

   Sakta började det gå upp för mig att hon nog menade allvar och förväntade sig att få sex. Min spontana reaktion var att jag borde skjuta henne från mig och förklara det olämpliga i att ha samlag på en offentlig toalett en tisdagförmiddag. Kroppen var dock inte inne på den linjen. Mina läppar kysste hetsigt Sussis mun och hals, händerna trevade sig ivrigt ned efter hennes rygg och min penis styvnade trotsigt. Sussis mjuka kropp och doften av hennes parfym fällde utslaget och jag beslöt mig för att ha sex med henne. Jag hade ju tidigare älskat på badrumsgolv, i ett tält och på motorhuven till en Volvo, så varför inte göra det på skolans toalett.

   Sussi var lika hetsig och ännu ivrigare. Lätt fumlande knäppte hon upp mina byxor som gled till golvet. Samtidigt utforskade jag med darrande fingrar hennes bröst. Eftersom jag var van att smeka betydligt äldre kvinnor vars behag i olika utsträckning börjat ge efter för gravitationen, var det ovant att inte känna en bh under blusen på min väninna. Sussis bröst var ungdomligt fasta och fylliga, utan behov av något stöd. Därför behövde jag inte praktisera mina färdigheter i att öppna hyskor och hakar. Medan jag smakade på hennes bröstvårtor passade hon på att befria sig från såväl byxor som trosor, varpå hon såg till att mina kalsonger föll.

   Aningen hårdhänt började hon runka mig, jag kände att erektionen ännu inte var fulländad så jag blundade och lät henne fortsätta. Under tiden försökte mitt ständigt närvarande sinne för rationella lösningar tänka ut den bästa samlagsställningen. Det begränsade utrymmet i vårt tillfälliga kärleksnäste erbjöd inte så många möjligheter. Jag beslöt sätta mig på toalettstolen och låta Sussi grensla mig. Med tanke på den iver hon redan uppvisade, tänkte jag att det skulle passa henne med en vild ridtur.

   När jag så satte mig ned med ståndet i vädret ställde hon sig framför mig. Hennes kinder var röda av upphetsning, men hennes blick hade fått något osäkert över sig.

– Har du kondom? frågade hon tveksamt.

Det hade jag. Vid den här tiden bar varje ung man förhoppningsfullt med sig minst ett gummi i plånboken, för att inte riskera gå miste om en upplevelse av det slag jag såg fram mot. Dock hade jag dålig erfarenhet av att använda dessa tingestar. Endast vid ett tillfälle flera år tidigare hade jag haft sexuellt umgänge iförd kondom. Därför var jag lite osäker på om jag skulle få på den ordentligt, så jag sträckte det lilla paketet mot Sussi i förhoppningen att hon var mer rutinerad. Hon skakade på huvudet, så jag fick med klumpiga händer göra mitt bästa för att få gummit över ollonet. Det stramade rätt skönt av kondomen och jag gjorde mig redo att ta emot Sussi.

   Att även hon var redo syntes. De yppiga brösten hävde sig i häftig andning och bröstvårtorna var härligt styva. Den åtråvärda springan mellan hennes lår såg svullen ut och med handen kände jag fukten som sipprade fram mellan blygdläpparna. Åsynen av allt detta gjorde mig än mera upptänd och jag ville inte vänta en sekund i onödan på att känna min erigerade lem tränga in i Sussis grotta. Med händerna om hennes skinkor drog jag henne mot mig, så att hennes sköte hamnade över spetsen på mitt stånd. Allt hon hade at göra var att sänka sig ned och låta sin vagina omsluta mig.

   Men inget hände. I stället för att som jag hoppats kasta sig över och rida mig hysteriskt stod hon bara där. Jag tittade upp, hon mötte mig med ängslig blick.

– Kommer det att göra ont? Frågade hon skyggt

– Så stor är den inte, svarade jag, brukar det göra ont?

Sussi slöt ögonen, tog ett djupt andetag och bekände:

– Jag har aldrig knullat.

– Är du oskuld? Blev min korkade kommentar.

– Ja, snäste hon fram, so what!

   So what. All den brånad jag känt rann helt plötsligt av mig och erektionen började avta. Det som skulle ha blivit ett spontant lekfullt kompisknull hade i en handvändning förvandlats till något allvarsamt. Sussi var min vän, och att ta hennes mödom i en snabbis på en toalett klarade jag inte av. Även hon insåg att det inte var något att sträva efter. Hon satte sig i mitt knä och vi talade en god stund. Det var uppenbart att skämdes sedan hon avslöjat sin hemlighet.

– Men jag vill fortfarande ligga med dig, sade hon, fast inte här.

– På en blomstrande äng en sommarnatt? föreslog jag

Nu skrattade hon igen och började knäppa blusen. Jag rullade kondomen av mitt falnande stånd. Åter stod vi mittemot varandra.

– Den är fin, sa hon och fingrade lätt på lemmen som nyss befriats från gummidräkten.

När hennes fingernaglar rispade ollonet började blodet återvända och lemmen reste sig sakta. Sussi kunde inte dölja sin fascination över processen och började fingra allt ivrigare på mitt styvnande organ. Jag kunde inte förmå henne att sluta utan måste le när hon tog på sig glasögonen för att bättre se hur erektionen ökade. Hon smekte varligt både skaft och pung och följde noga med blicken förhudens tillbakadragande. När ståndet var fullbordat såg hon upp på mig och förstod att jag njöt av hennes beröring.

– Ska jag runka av dig? frågade hon.

Då insåg jag att jag nu kanske skulle få möjlighet att leva ut en dröm jag länge närt.

– Du kan väl ta den i munnen, svarade jag förhoppningsfullt.  

Jag hade aldrig gjort det men ofta drömt om att få stoppa in lemmen i en kvinnas mun. Vid några tillfällen hade jag försökt ge oralsex men misslyckats. Ingen av de kvinnor jag legat med hade heller varit intresserade av att suga mig. Jag hade ju i stort sett endast älskat med kvinnor som varit tjugo eller trettio år äldre, och för deras generation kanske det var mer främmande att suga eller låta sig slickas. 

   Sussi tvekade inte utan satte sig på toalettstolen. Med min lem i ett fast grepp förde hon den mot läpparna. Så gapade hon stort och slukade ollonet, skaftet höll hon med tummen och pekfingret. Jag såg att hon förde den andra handen ned mot sitt underliv. Hon pressade samman läpparna strax bakom ollonet och började sakta föra huvudet fram och tillbaka. Redan efter en kort stund kände jag att min kulmen började närma sig. Då avbröt hon, lutade huvudet tillbaka och tog ett par djupa andetag, så återupptog hon sugandet. Denna gång slickade hon mig innan hon tog in mig. Min kropp skälvde när Sussis sträva tunga letade sig upp längs förhudssträngen. Med ollonet i munnen började hon bokstavligen suga, ungefär på samma sätt som när jag suger en kvinnas bröstvårta. Mina benmuskler stelnade och det krampade i magen, detta var njutningsfullare än jag någonsin kunnat föreställa mig. I samma stund som försatsen sipprade fram ur min penis avbröt Sussi igen för att andas.

  För sent insåg jag vad som var på väg att ske. Efter att ha insupit luft böjde hon sig fram för att fortsätta bearbeta mig. Just då exploderade det, med ett stönanade såg jag hur en skummande kaskad lämnade ollonet. Sperman träffade Sussi i ansiktet och hon böjde instinktivt undan den styva lemmen som i täta muskelsammandragningar fortsatte tömma min säd. När hon vred undan ansiktet fick hennes blonda hår ta emot nästa stråle. Allt var över på något ögonblick men det tycktes som alltid under själva orgasmen som en evighet.

   Sussi tycktes först inte inse vad som hade hänt. Hon slickade sig om överläppen på vilken sädesvätska droppade ned från nästippen. En grimas avslöjade att hon inte tilltalades av smaken. Med fingrarna undersökte hon försiktigt sitt ansikte och hår, sakteliga insåg hon vidden av det inträffade. Hon svor en lång ed.

– Du kunde väl för helvete ha förvarnat, fräste hon.

Jag försökte förklara att det inte är så enkelt och att jag hade räknat med hon skulle ha tagit allt i munnen. Hon fortsatte muttra och jag började få svårt att hålla mig för skratt. Särskilt komiskt tyckte jag det var att hennes glasögon var helt nedkladdade, så att hon hela tiden fick försöka titta över dem. Till slut blev det för mycket, jag kunde inte hålla mig utan utbrast i ett gapskratt. Ett ögonblick såg det ut som om min kladdiga väninna skulle ge mig en örfil, men strax började även hon fnittra.

   Med tvål, vatten och pappersservetter hjälptes vi åt med att sanera Sussi. Efter ett tag var vi överens om att hon var presentabel nog att visa sig igen. Efter föreläsningen åt vi lunch med ett några kurskamrater. En av dem påpekade lite diskret för Sussi att hon spillt sås på blusen. Med sin vanliga jargong svarade hon glatt:

– Nejdå, det där är spermafläckar.

 

22 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#6

Huldran

En berättelse från ungdomens tid och knackar på minnenas dörr. En kort men ändå så trevlig historia. 5/5 vill jag ge.
Förresten, Mellors. Var blev Du av? Kom gärna tillbaka!

13/11, 2016 kl. 08:10

#5

Nils

Vilken skön härlig tjej.Men ni skulle ju göra ett nytt försök.Hennes oskuld får du vara varsam med så du får ge henne en väldigt skön orgasm.Mycket förspel med slick & sug inte att för glömma smekningar.Och helst att hon skaffar p-piller kondom är inte det skönaste att trä på när lusten är på kokpunkten.Berätta om du kunde ge henne ett skönt kull när oskulden skulle bort.Och om du fick godkänt.Om det blev så kommer hon inte att släppa dej i första taget & kanske inte du heller.

4/3, 2013 kl. 17:52

#4

Mellors

Det var allt, vi gick skilda vägar efter den kursen.

4/3, 2013 kl. 17:10

#3

Nonne2012

Och hur gick det sedan?

1/3, 2013 kl. 22:34

#2

Ronneby

När kommer nästa del?
Detta var riktigt bra.

1/3, 2013 kl. 02:11

#1

Mangan

Fortsättning ??

28/2, 2013 kl. 13:16