Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

28/2, 2013 kl. 08:37, av JelC

Interlude

Del 6 av 6 i serien En naturlig del av Bergströms

Något av en mellanakt i historien om Mia och familjen Bergström på Paradiset, Efter en "lugn" inledning tar det sig mot slutet. Mia introduceras för "vardagslivet" på nudistkolonin...

 

Det första dygnet på Paradiset hade varit chockerande för Mia. Alla de nya intryck som kastats över henne och som hon hade varit tvungen att hantera och bemästra: först att hela familjen Bergström hade dolt deras liv som nudister för henne under alla år, och dessutom levde ett så sexuellt frigjort familjeliv! Nakenheten var väl egentligen inget större problem att förstå (och därför också kanske det som Mia mest var sur över att de hade dolt för henne – litade de inte på henne?). Sen var det det här med rakningen: dels var det väldigt oväntat att de alla gjorde det, rakade könen alltså. Detta hade Mia verkligen inte kunnat föreställa sig! Fast när hon nu i efterhand tänkte efter så hade Anna varit väldigt ”korthårig därnere” i duschen efter jumpan de första veckorna efter sommarlovet, men strax hade hon ju sett ut som alla andra, och då hade Mias förundran liksom fallit ur hågen. Å andra sidan hade fler och fler tjejer i klassen börjat frisera sig mellan bena under sista året; några bara på bikinilinjen, andra hade rakat sig på blygden, men sparat en tofs upptill. Endast Lollo, som var ihop med en tre år äldre kille, hade en dag plötsligt varit helt slät på fittan, och förblivit så hela året. Men Anna hade aldrig rakat sig under skolåret, möjligen putsat bikinilinjen. Nu förstod Mia varför: Ceremonien...

 

Sedan den första dagens rakningsceremoni hade alla i familjen Bergström hållit sina kön släta och hårlösa, fast för egen hand och hyvel – inga fler ceremonier. Även Mia lät hyveln hålla busken borta, sånär som på en liten smal remsa som fick breda ut sig till storleken av ett cigarettfilter precis ovanför klitorishuvan. Den blev liksom en förlängning av själva skåran och klädde henne väl, i alla fall om hon skulle tro Bosse och Johan. Vilket hon gjorde. De båda männen i familjen Bergström var henne närmare nu än vad de någonsin hade varit, och hon blev lika stolt varje gång de gav henne komplimanger eller smickrade henne med en blick eller ett leende. Alla i familjen Bergström var kram-människor, det hade de i och för sig alltid varit. Fast nu när de kramade varandra eller Mia, så var de ju nakna. Hon kände Lenas eller Annas bröst mot sin kropp, eller Bosses och Johans halverigerade kukar; till en början hade det känts ovant och lite obekvämt (trots första dagens ceremonier och lekar), men strax var det som vilken kram som helst, bara något innerligare, liksom. Och så var det det här med sexet...

 

Johan hade varit väldigt ”på” efter Mias rakning, och hans egen utlösning över hennes bröst. Anna hade märkt Mias ovana och osäkerhet inför detta och motat iväg sin bror.

”Han har nog alltid varit kåt på dig.” hade hon sagt, när Mia och hon stängt dörren till deras sovrum. ”Om jag inte varit han syster så hade han nog knullat mig så fort han kom åt!”

”Jo, han är lite 'het på gröten', Johan...” Mia satt tyst och funderade. Efter en kort stund bröt Anna tystnaden.

”Tänk på reglerna på Paradiset; 'Ingen får göra något mot dig mot din uttryckliga vilja'.” Anna spände blicken i Mia. ”Johan kommer säkerligen vilja allt möjligt med dig, och garanterat fråga så fort han får syn på dig, den kåtbocken!” Annas hand vilade nu förtroendeingivande på Mias axel. ”Men du behöver bara säga nej, så slutar han.”

”Men om han runkar...” Orden stockade sig i halsen på Mia, så hon harklade sig och började om: ”Men om han runkar så fort jag är i närheten och beter sig som en äcklig 'ful gubbe' då?” Anna skrattade till åt sin osäkra väninnas kommentar, men samlade sig och frågade:

”Hur menar du, Mia?”

”Jo, alltså...” Mia slog ner blicken och fortsatte. ”Om han, eller Bosse, gör saker som jag tycker är obehagliga, typ runkar hela tiden... eller så?” Anna trodde sig förstå vad Mia syftade på.

”Okej, minns du reglerna? Den tredje var: 'Man får göra vad man vill så länge det inte bryter mot första eller andra regeln'. Alltså, pappa och Johan, liksom du jag och mamma, får göra vad vi vill här hemma, eller i Eden, så länge det vi gör inte kränker någon annans personliga område. Johan kan alltså runka så mycket han vill och stirra på dig som en 'äcklig gubbe', eller vad du kallade honom, men han kan inte tvinga dig att delta; runka honom, stanna kvar och titta, eller till exempel spruta satsen på dig, om du inte uttryckligen har sagt att du vill delta på det sättet. Förstår du skillnaden?”

”Mmmm, jag tror det...” Mia funderade lite. ”Jag kan alltså säga; 'Jag tycker det är obehagligt när du stirrar på mig och runkar' till exempel, måste han respektera det då, och sluta?”

”Njae, inte direkt. Men om du känner obehag kan du säga det och till exempel gå därifrån. Då kan han, enligt reglerna inte följa efter dig.” Anna sökte efter ett jämförande exempel. ”Om du till exempel sitter och läser, och Johan kommer och sätter sig i soffan bredvid dig och börjar runka, då kan du be honom gå därifrån, eftersom han har kommit och 'stört dig' i det du gjorde. Därför är regeln underförstått att man alltid frågar: 'Kan jag sitta här och runka?' eller så, för att säkerställa att man inte bryter mot den andra regeln.”

 

Mia minns plötsligt tillbaka till samtalet hon haft med Bosse vid köksbordet tidigare på dagen; 'Givetvis får du också utnyttja huset och trädgården efter behov. Glöm inte att du har den rättigheten enligt reglerna: Vill du att någon ska se dig, eller kanske hjälpa till så är det bara att säga till…' Nu föll allt plötsligt på plats för henne: reglernas betydelse, hennes egna fri- och rättigheter.

”Nu förstår jag...”

”Bra! Kom så går vi ut i trädgården.”

 

---

 

Steget ut i den varma och bländande julisolen var nog lika stort för Mia som Armstrongs första kliv på månen – 'One small step for a man...' [Jo, det är rätt citerat, faktiskt!]. Hon stod länge och tvekade i dörröppningen till altanen på baksidan. Anna hade redan sprungit ut på gräsmattan och gjorde isdanspiruetter med armarna utsträckta. ”Kom Mia, det är så skönt!” Mias blick hade sökt över området utanför det låga staketet runt tomten på jakt efter andra människor som skulle kunna se henne naken. Men hon såg inte någon, allt som fanns var intrampade grusgångar som försvann mellan träddungar i alla riktningar. Ljudet av en kraxande skata i en tall bredvid, och stimmet av röster från folk som badade nere vid stranden, åtminstone trodde hon att det var det hon hörde. På altanen fanns fyra stolar runt ett litet bord, med ett uppfällt parasoll i en betongfot, och ute på gräsmattan vajade en blå hammock i den ljumma vinden. Den kände hon igen... 'Herregud, där har Anna knullat!'.

”Kommer du eller?” Annas röst väckte henne ur minnena från korten i förmiddags. Med ena handen över brösten och andra handen över den nyrakade fittan – 'Gud vad jag är NAKEN!' - tog Mia ett tvekande steg ut på altanen, sedan ett till och strax ännu ett... Sen bestämde hon sig.

 

”Vad duktig du är!” tjoade Anna i hennes öra där de stod i en svängande omfamning mitt på gräsmattan. Mia hade plötsligt kommit farande som ett jehu från altanen och kastat sig i Annas armar. Hon strök Mia över håret och lät thailändskan snyfta klart mot hennes axel. Hon var så himla stolt över sin vackra väninna, som bokstavligen gått från ”noll till hundra” på en förmiddag. Själv var hon uppvuxen med det här livet, som frigjord nudist. Men Mia hade gått och lagt sig i går kväll som 100 % textilare. Och nu stod hon här i trädgården, helt naken, och nyrakad mellan benen...

 

Anna lösgjorde sig från omfamningen och ledde Mia bort till hammocken, där de satte sig i relativ skugga.

”Guu' va varmt det är då!” sa Anna. ”Och Guu' va jag är stolt över dig, Mia! Ingen av oss trodde du skulle acceptera vår livsstil så snabbt...”

”Det är faktiskt din pappas förtjänst...” flög det ur Mia. När Anna bara stirrade, fortsatte hon: ”Vi pratade i förmiddags, när ni var och handlade, vid köksbordet. Han var först ganska sträng och jag blev nästan lite rädd! Men snart förstod jag vad han försökte säga till mig, och insåg, att jag hade ett val: antingen kunde jag acceptera situationen jag kastats in i, eller så skulle jag vara tvungen att vara på vårt rum i tre veckor, om han inte skjutsade hem mig...” Annas blick var nu ivrig. ”Det var där och då jag bestämde mig. Jag ska göra allt för att trivas med mig själv och med er här på Paradiset, hur nytt och främmande allting än är. Jag älskar er alla så mycket, till och med Johan...” Mia och Anna skrattade till åt formuleringen, båda med undertexten 'trots att han är så knäpp!' ”Jag har insett att jag inte 'äcklas' av er livsstil. Det har jag nog aldrig gjort, egentligen. Jag kan inte säga att jag älskar den heller...” 'Inte än...'

”Det är det väl ingen som begär heller!” sa Anna. ”Att du har kommit så här långt bara på en halv dag, det trodde vi inte. Ska jag vara ärlig så har faktiskt mamma vunnit ett vad idag. Vi satte varsin hundring på hur lång tid du skulle behöva för att 'vänja dig' vid vår livsstil, och hon var närmast med 'ett dygn'... Själv trodde jag två, pappa fyra dygn och Johan en vecka...” 'You ain't seen nothin' yet!'

”Ett vad!” Mia spelade förfärad mer än hon faktiskt var det. Stoltheten i sin egen bedrift tog istället överhanden. ”Vad taskiga ni är!” 'Hi hi, jag var snabbare än någon trodde!'

”Fast efter trekanten med mamma förut, så finns det inte mycket som du inte gjort, eller hur?” Mia och Anna minns på varsitt håll tillbaka på tjejsexorgien de haft med Lena i Mias 90-säng för bara några timmar sedan. Sedan hade Bosse vunnit lottdragningen om att raka Mias fitta. Därefter hade var och en duschat, och de hade ätit lite lunch i form av en kall pastasallad som Bosse rörde ihop i köket.

 

Nu satt Mia alltså naken i en hammock utomhus, där alla kunde se! Men just nu var det ingen som tittade, inte ens Johan inifrån vardagsrummets dunkel. Om han ens var kvar... Han var säkert nere vid stranden och badade vid det här laget. 'Vi kanske skulle gå dit vi också...' Anna böjde sig fram mot Mia och gav henne en puss på munnen, en puss som hastigt övergick i en kort tungkyss. Mia kunde inte låta bli att reflexmässigt se sig omkring i omgivningen, men där fanns ingen som såg dem...

”Hur känner du dig nu? Utomhus och naken, för första gången i ditt liv...”

”Det känns bra, faktiskt... Men det börjar bli varmt och svettigt att sitta här. Ska vi kanske gå någonstans...?”

”Vågar du det?”

”Retas inte, Anna! Jag vill faktiskt se mig omkring lite här på Paradiset...”

”Min modiga lilla älskling!” Vi går in och hämtar sandaler och varsin handduk, och en vattenflaska. Sen kan du få en guidad tur genom området ner till sjön och bada, vad sägs om det?”

 

Mia och Anna reste sig och gick in i stugan igen. Kontrasten mot ljuset utanför gjorde dem först blinda, men när de vant sig fick de syn på Bosse och Lena som satt vid köksbordet och löste varsitt korsord, med läsglasögon halvvägs ner på nästipparna, och de fria händerna tanklöst smekande varandras lår.

”Mamma, vi går ut en sväng och sen ner på stranden.”

”Gör det flickor! Johan är redan där, tror jag. Om ni ser honom kan ni ju säga att vi äter vid åttatiden, på altanen. Antagligen kommer mormor och morfar också.”

'Mormor och morfar'? tänkte Mia. Men sen insåg hon att deras eventuella nakenhet skulle försvinna i jämförelse med alla nakna människor hon skulle se i Paradiset och på stranden fram tills dess. 'Sluta va så rädd!'

 

Med varsin handduk och en ryggsäck med vatten och lite frukt gick Mia och Anna utmed en av stigarna som ledde bort från Bergströmska sommarstugan. Mia försökte släppa tanken på första mötet med andra främmande människor. Trevande i luften fann hon Annas vajande hand vid sin sida och tog den i ett stadigt tag.

”Hej!” sa Anna plötsligt, och Mia stelnade till.

”Hej!” hördes en myndig mansröst snett framför dem på vägen. Mia tittade försiktigt åt röstens håll och fick se en man i 40-årsåldern stå i trädgården till en likadan stuga som deras och vattna i en rabatt med en blå vattenkanna. Han var naken. Brunbränd över hela kroppen och naken! Mia ville skyla sin kropp, och förde handen med handduken framför sitt rakade kön, mer kunde hon inte göra om hon inte släppte Annas hand, men den vågade hon absolut inte tappa taget om! ”Jaså, ni har kommit? Ja jag tyckte jag såg Johan springa förbi här förut. Vi har varit här sen i missomras, ja och Astrid, men ni stannar som vanligt bara tre veckor eller? Jaha, vem är det här du har med dej ida då?”

 

Mia vaknade plötsligt till ur trancen av att bli nämnd av den främmande mannen, och först nu märkte hon att Anna hade stannat dem framför grinden i staketet till mannens hus, bara någon meter framför honom.

”Det här är Mia, min kompis från stan.”

”Gösta.” sa mansrösten, och Mia anade en framsträckt hand strax framför handduken hon höll för underlivet. Blicken var fästad på penisen som hängde ner under mannens svällande ölmage.

”Eh, ja, hon är inte så van vid nudism och sånt än, vi berättade i morse vid frukosten, liksom...” Anna knep med handen om Mias ett par gånger och detta fick henne att åter vakna till.

”Hej...”

”Så, hon kan prata, alltså!” skojade Gösta och brast ut i ett smittande skratt som Anna föll in i. Den utsträckta handen grep tag om handen som höll handduken och gav den en skak. ”Trevligt att råkas, Mia!”

”Mmmm..”

Återigen ett bullrande skratt och sen märkte Mia hur Anna drog iväg med henne.

 

”Det där var väl inte så farligt, eller?” frågade Anna när de gått en bit på stigen.

”Jo, det var det!” sa Mia, ”Gu va jag skämdes!”

”Gör inte det, finns ingen anledning.” Sen tillade hon efter en kort paus: ”Han gillade dig Mia, han fick stånd medan vi pratade!” Mia stirrade på Anna, knallröd i ansiktet.

”Lägg av!”

”Jo, det är sant! Fast det får du nog räkna med, det och andra former av komplimanger. Du är ju skitsnygg!”

”Lägg av!”

”Vaddå, 'lägg av'? Du ÄR snygg, det kan du inte komma ifrån. Å att killar tittar och reagerar på snygga tjejer, det kommer du märka mycket av här i paradiset!” En stunds paus. ”Hej!”

 

Mia tittade upp och såg snart en ny stuga med tomt, och en naken brunett i tjugoårsåldern som vinkade mot Anna som svar. ”Hej Anna!”

”Hej!” Det var Mia som hejade mot den främmande tjejen den här gången.

”Vem är din kompis, Anna?” frågade tjejen.

”Hon h...”

”Jag heter Mia! Vi kom just hit.”

”Hej Mia, jag heter Tina.” De var nu framme vid staketet, och Mia la sin handduk under armen och tog kvinnans framsträckta hand. ”Roligt att träffas! Och välkommen till Paradiset, Mia!”

 

---

 

Vandringen fortsatte förbi flera hus, med och utan folk i trädgården eller på altanen. Sightseeingen tog dem förbi en möteslokal, ett litet kampingområde med tre uppställda husvagnar, och en liten butik snedstreck café som låg i närheten av entrén. Här fanns också en receptionsbyggnad, där de gick in. Anna pekade mot en äldre kvinna bakom disken i receptionen.

”Det där är min mormor!” Anna tittade på den nakna kvinnan, som såg ut att vara i nedre sextiårsåldern. Hon var ganska snygg för att vara så gammal, med kraftig jämn solbränna och ett tjockt grånande hår som nog varit korpsvart några år tidigare. Plötsligt kände hon igen henne! Annas mormor och morfar hade varit hemma hos dem en jul för några år sedan när Mia övernattat hos sin kompis. Hennes egna föräldrar hade tvingats iväg på en begravning, nån moster till hennes pappa, och Bergströms hade varit snälla nog att låta Mia vara hos dem under tiden.

 

Fast utan kläder var inte igenkännandet så omedelbart som Mia hade trott. Kvinnan framför henne var bekant i flera avseenden; ansiktsdrag, kroppshållning, röst och manér. Men ändå gick inte polletten ner, inte direkt.

”Hej Anna! Hej lilla Mia! Välkommen till Paradiset! Vad roligt att du ville följa med!” Kvinnan, Annas mormor, som Mia visste hette Birgitta, lämnade platsen från bakom disken och kom emot dem med utsträckta armar. Hon var inte många centimeter längre än de båda tonårsflickorna, och strax hade hon slagit sina utsträckta armar om Mia i en varm och hjärtlig kram, precis som hon gjort den där julen för fyra år sedan. ”Vad roligt att se dig, älskling!”

”Hej Gittan... Roligt att se dig också...” Mia mindes att Annas mormor bara ville kallas Gittan, eller 'Älskling', för det var något hon själv kallade alla i sin omgivning. Mia var fortfarande ovan vid sin egen och andras nakenhet, och känslan av den äldre kvinnans varma nakna (skrynkliga) kropp mot sin egen fick det att pirra lite i kroppen.

 

Men snart släppte alla såna reaktioner och Mia hälsade på först Annas morfar Lasse, sedan åtskilliga bekanta på vägen till och nere på stranden. De flesta var helrakade, några hade en sträng i stil med hennes egen, bara en äldre kvinna och ungdomar något yngre än henne själv var behårade mellan benen. 'Inte förrän andra året man har hår får man raka det'. Att ligga och sola helt naken var mindre pinsamt än Mia hade föreställt sig. Alla omkring henne var ju lika nakna. Visst fick hon en del blickar från folk runt omkring, några ganska kåta! Men känslan som snart infann sig var snarare att hon ville bli tittad på, inte tvärtom.

 

Johan hade hittat två killar i sin egen ålder, en något yngre, en något äldre, som han kastade frisbee med i utkanten av strandområdet, där det fanns en liten gräsplan med ett mål i ena ändan. När de fick syn på Mia och Anna, avbröt de kastandet (med följd att den äldre killen fick frisbeen i huvudet) och sprang fram och hälsade. Såväl Johan som den yngre Tomas och den äldre Erik fick strax stånd och sprang generade ut i vattnet, medan Anna och Mia vred sig av skratt på sina handdukar.

 

---

 

Middagen med morföräldrarna var allt annat än sexig, snarare mycket god och trevlig. Bosse hade stekt tre kycklingar i ugnen och serverade dessa med ris och en fantastiskt god svampsås och grönsallad. De vuxna drack vin, ungdomarna fick päroncider. Vädret tillät att de satt på altanen runt det lilla bordet, som hade förlängts med en iläggsskiva och stolar från köket. Lenas föräldrar var lika trevliga som Mia mindes dem från den där julen, och Lasse lika skämtsam som då. Fast hon såg hur samtliga kring bordet då och då stal blickar av hennes nakna kropp, och hon kunde inte annat än sträcka på sig av stolthet och le med hela ansiktet.

 

Efter middagen gav sig de vuxna in i stugan och drack drinkar i sofforna, där förmiddagens rakceremoni hade ägt rum. Mia och syskonen Bergström sprang ner till stranden igen. Solen var på väg ner, men värmen fanns kvar i luften. Klockan närmade sig tio. 'Tio, var det inte då som orgierna började?' Det hördes röster från bortre ändan av den annars öde stranden. Lätt smygande närmade sig de tre ungdomarna inhägnaden som kallades Edens Lustgård...

 

”Kolla därborta!” viskade Anna och både Johan och Mia följde med blicken hennes utsträckta finger. Bara några meter innanför avgränsningen stod en man i Lenas och Bosses ålder med full erektion. På knä framför honom stod en kvinna i 20-årsåldern och runkade hans kuk. Plötsligt såg Mia att kvinnan var den tjej de hade hejat på i början av sightseeingen, Tina. Men mannen var gammal nog att vara hennes pappa. 'Tänk om det är...'

”Det ät Tina och Jörgen!” väste Johan och Mia vred blicken mot honom. Han satt på huk med handen omisskänneligen runkande den egna kuken! En kort blick på Anna gav samma besked. Mia suckade tyst, men när blicken återvände till paret i Lustgården, som nu idkade oralsex, dröjde det inte länge förrän hennes egna händer sökte bröst och skrev.

”Vi går in längre...” viskade Anna plötsligt och reste sig upp. Hon gick mot den lilla grinden i staketet och öppnade den med ett knirrande. Tina och Jörgen tittade åt hennes håll och vinkade mot henne när de såg vem det var.

”Jaså, smyger ni omkring här nere?” sa Jörgen konstaterande, och när han inte fick något svar av Anna bara sa ”Ha så kul!” och fokuserade på Tinas sugande läppar.

 

Johan och Mia hade följt Anna in genom grinden och nu gick de sakta djupare in i inhägnaden. Det var inte så många mer där; ett äldre par låg omslingrade i gräset under ett stort träd, och uppenbart knullade i missionären. Ett annat yngre par, Kent och Louise från rundvandringen, låg i sen sextinia lite längre bort. Men längst in i hörnet – det var faktiskt vid ena bortre hörnet av staketet runt Lustgården – såg de ytterligare två personer. Vad Mia såg fick henne att tappa hakan. De två kvinnorna, kanske i 25-årsåldern var båda blondiner, båda ganska storbystade, båda helt slätrakade, med varandras fingrar djupt i varandras kön och munnarna sammanpressade i en intensiv kyss. De var tvillingar!

 

”Sara och Sandra...” viskade Anna, där de hukade bakom en rhododendron. ”Dom är helt vilda!”

”Dom är så jävla sexiga!” väste Johan vid Mias andra sida. Hon kunde bara stirra på de två identiska kvinnorna som smekte och kysste varandra bara några meter ifrån dem.

”Johan är så stolt, dom sög av han härinne förra sommaren!” Anna böjde sig närmare Mia och tillade: ”Fast dom här två knullar nästan allt som rör sig...”

 

Scenen framför dem ändrades i det att Sara och Sandra slutade fingra varandras kön och istället lät händer och munnar utforska varandras bröst. Sakta vred sig de båda kvinnorna mot varandra tills de låg med ansiktena alldeles ovanför den andras kön. Som på ett givet kommando började tvillingarna slicka varandras savande kön och samtidigt ökade stönen de gav ifrån sig i styrka och frekvens. Scenen var oerhört upphetsande. Trots det uppenbara släktskapet mellan kvinnorna, fann Mia att hon blev oerhört tänd av vad hon såg. Hon var bara delvis medveten om att hon smekte sig själv med en oerhörd frenesi, och bara lika medveten om Annas och Johans liknande förehavanden vid hennes sidor. Tanken på att vara mer delaktig i det som hände, antingen framför eller bakom rhododendronbusken blev mer och mer dominerande.

 

Mia började med att lägga sig bakåt i gräset och med särade ben köra ena handens fyra fingrar ut och in i fittan. Den andra handen sträckte sig efter syskonet Bergström som var närmast till hands, vilket råkade vara Johan, och smekte över hans kropp. Strax fann den kuken och började slåss om utrymmet runt dess skaft med Johans egen hand. När han märkte vem det var som försökte runka honom lät han den främmande handen ta över, släppte tvillingsystrarna med blicken och tittade istället på den vackra thailändskan vid sin sida. Han la sig ner på sidan vid hennes utsträckta kropp, och började sakta smeka henne över brösten och magen. Munnen fann snart en svart och hård bröstvårta och sög in denna djupt i munhålan, och lät tungan dansa fram och tillbaka över den nyfunna spenen. Mia flämtade till av Johans behandling, och märkte snart att fler än hans båda händer nu for fram över hennes kropp. Hon sneglade åt sidan och såg att Anna hade börjat delta i leken hon också. Hennes mun omslöt först det andra bröstet, men vandrade sedan längre ner utmed Mias kropp tills den kom i kontakt med det savande könet.

”Sug Johans kuk...”

Mia förstod trots den ringande kåtheten i huvudet vad Anna sa, och så gjorde även Johan, som flyttade sig knästående upp mot Mias ansikte. Mia bytte hand runt kuken och lät strax ollonet försvinna in mellan sina hungriga läppar. Johans kuk smakade fantastiskt! Och Annas tunga och läppar gjorde samma underverk med hennes fitta som tidigare på dagen. Mia var i sjunde himlen! 'Eller i Lustgården...' Var fan kom den tanken ifrån? Det här var ingen tid för att vara lustig, nu var det sex som gällde...

 

---

 

På andra sidan busken hade Sara och Sandra slickat varandra till orgasm, för tredje gången denna dag. De såg inte själva sina förehavanden som incest; det kunde ju omöjligt bli några freak-ungar av det de höll på med, och båda betraktade de sig som väldigt straighta – de hade aldrig haft sex med någon annan tjej, bara en jävla massa killar. Och så varandra då... När de nu hämtat sig från sina orgasmer, hörde de ljud från bakom rhododendronen en bit bort. Att det var andra par i Lustgården var inget konstigt, men de här lät på något sätt yngre än de flesta.

”Ska vi smygtitta lite?” frågade Sara. Med en nick smög systrarna krypande på händer och knän närmare busken och det kåta ljudet bakom den.

”Sug Johans kuk...” Det där lät som Anna Bergström, Bosses kåta dotter. Och Johan hette ju deras son, eller?! De hade knullat både Bosse och Johan, Bosse flera gånger; 'jävlar vilken kuk han hade!' Men det här måste ju ses, vem är den tredje som suger Johans kuk?

 

Strax intill busken kunde Sara och Sandra se vad som försiggick: på knä med kuken begravd i en sugande mun stod Johan Bergström. Mellan benen på den sugande personen låg Anna, med en plaskvåt fitta åt deras håll, och slickade och sög, samtidigt som en hand lät fingrarna försvinna in i den uppåtvända fittan. Och mellan de båda barnen Bergström låg en okänd flicka på rygg, asiat såg det ut som. Riktigt söt faktiskt.

”Djupare Mia!” flämtade Johan. Mia hette hon alltså, nykomlingen. Hon såg ut att vara syskonens ålder, antagligen kompis till Anna, alltså cirka 15. Hon hade halvlång pagefrisyr som delvis täckte hennes tydligt asiatiska drag, ett par fantastiska bröst som knådades sporadiskt av Johans ena hand, och en ganska ”blek” asiatisk kropp. 'Inte van nudist, antagligen. Men rakad ser hon ut att vara. Hon måste ha genomgått ceremonin...'

 

Tvillingsystrarna hade haft samma tankar och gjort samma observationer oberoende av varandra. Detta hände hela tiden, så de tänkte inte längre på det. De satt båda två med handen nere över det egna könet och fingrade tankspritt på klittan. Fastän orgasmerna nyligen hade skakat deras kroppar, var de redan redo för mer. Kåtheten kom smygande igen, och den andra handen sökte, nästan samtidigt, det egna bröstet och gav det en omild kram. Tvillingarna såg hur Johans kuk allt snabbare och allt djupare for ut och in i den mörka flickans mun. Hennes mun gjorde tydliga sugrörelser med kinderna så att det slafsade och slurpade om dem. Annas mun slurpade och sög lika intensivt Mias fitta och hade det inte varit för kuken hade hon säkert stönat högt rakt ut.

 

”Fan vad sexigt! Jag tror jag kommer snart igen”

”Jag med... Hon suger bra den där lilla Mia!” Tvillingsystrarna viskade till varandra, utan att det var den ena som sa det ena eller det andra, så som tvillingar tenderar att göra. Scenen framför dem ändrades plötsligt när Mia uppenbarligen fick orgasm av Annas behandling och släppte kuken för att kunna skrika ut sin lust. Anna reste sig upp från sin position mellan Mias ben och hasade närmare sin bror där han stod och väntade på att Mia skulle fortsätta suga av honom. Till Saras och Sandras förfärade förtjusning böjde sig Anna fram och sög sin brors ena bröstvårta mellan läpparna, fortfarande med handen i det egna könet. Han lät handen vandra över sin systers axlar och rygg och fann till slut hennes ena bröst som han intensivt började knåda. Annas andra hand trevade över Mias kropp och masserade så asiatiskans bröst, medan hennes mun vandrade kyssande nerför Johans bål tills hon gjorde Mia sällskap vid hans skrev.

”Ska hon..?” Och det skulle hon. 'Wow!' Annas läppar nafsade sin brors pung och gled upp och ner utmed kukrotens sida. Johan var nu uppenbarligen i sjunde himlen, för han började stöna högt och pressa bakhuvudena vid sitt skrev närmare sig själv och varandra.

”Jag kommer!” Och efter att ha svalt första strålen djupt ner i halsen drog Mia munnen från den pulserande kuken och lät nästa stråle träffa hennes näsa och ena öga. Johan hade tagit sin hand och runkade ytterligare strålar över både Mias och Annas uppvända ansikten. Vilken syn! De sista dropparna landade på Annas utsträckta tunga och försvann med denna in i hennes mun när hon svalde. I nästa sekund tog hon det krympande ollonet i munnen och sög ut de sista spermiedropparna ur sin brors slaknande kuk. Detta verkade var allt hon behövde för att själv få en skälvande orgasm. Sedan vände hon sig leende mot Mia och började slicka och suga bort varenda droppe sperma från hennes ansikte. Därefter gjorde Mia samma sak med sperman i Annas ansikte, innan hon tog Johans nu helt slaka kuk i munnen och sög den helt ren. De tre älskande föll så ihop i en liten hög bakom buskarna.

 

”Bravo!” tjoade det plötsligt från andra sidan busken, och en intensiv applåd hördes tätt efter, följd av en busvissling. Mia höll på att sjunka genom jorden, och även syskonen Bergström kröp liksom ihop för att skydda sig mot det oväntade ljudet. Nästan samtidigt förstod de vad det var som lät – de hade för en stund glömt bort tvillingsystrarna som de nyss spionerat på – och strax därpå tittade Sara och Sandra fram från sin sida rhododendronbusken.

”Wow, vad ni var häftiga!” sa den ena av tvillingsystrarna

”Ni också...” slank det ur Johan nästan direkt.

”Ni måste presentera oss för er vackra väninna.” sa den andra systern.

”Det här är min bästa kompis Mia” sa Anna och Mia tog generat den ena systerns framsträckta hand.

”Sandra” sa handens ägare, och därpå skakade hon även hand med 'Sara'.

”Tänk om vi varit lesbiska syrran, då hade jag velat ha sex med denna vackra uppenbarelse!” De var Sandra som sade detta, på väldigt bred göteborgska. ”Välkommen till Paradiset förresten, lilla hjärtat! Hoppas du ska trivas...”

30 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

swemale

Hela serien är lysande...

15/6, 2014 kl. 18:32

#4

Jossanbara

mm va mysigt lätt att leva sej in i

26/3, 2014 kl. 23:18

#3

mi-nu

Tack för en mycket bra och sexig historia. Imponerande av din välformulerade text. Kram

4/4, 2013 kl. 09:43

#2

Snuttis

Finns det fler delar? Detta är ju första dagen av tre veckor! Underbar serie att läsa, synd dock att man inte får uppleva den :-)

19/3, 2013 kl. 11:55

#1

Nils

Vad fint ja allt ihop.Nu har du fått upp ångan & kan berätta de övriga sköna avsnitten också. Ja nudister det skönaste som finns att röra sej på en strand med lika sinnade.Att ta intryck av andra hur de har det skönt bland sanddynerna & göra detsamma.Rekommenderar Hökafälten i Mellbystrand Laholm.

2/3, 2013 kl. 19:43