Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

7/8, 2013 kl. 13:19, av zinkadus

Pryda Sofies förvandling del 4

Del 4 av 6 i serien Pryda Sofies förvandling

Vad som hände efter Amandas kyss

Vin och läppglans.

 

Amanda kysste Sofie igen. Hon smakade vin och läppglans. Sofie lät sina läppar glida isär och det kändes nästan som blixten slog ner när hennes tunga mötte Amandas. De kysste varandra djupt. Djupt och mjukt. Det var inte alls som att kyssa Tobbe. Där han hade varit fyrkantig var Amanda rund, där han hade haft stickande skäggstubb hade Amanda silkeslen hud, där han hade varit hård var Amanda mjuk. Sofie ville inte att deras kyss någonsin skulle ta slut. Hon ville gå genom livet med den där smaken av vin och läppglans tryckt mot sina läppar.

 

Amanda lutade sig tillbaka och såg Sofie i ögonen. Sofie kände knappt igen sin vän. Inte så att hennes utseende hade förändrats, men sättet som Amanda tittade på henne. Hon hade aldrig tittat på Sofie så förut. Hon log. Sofie besvarade leendet. I hennes bakhuvud ekade en röst, en röst som sa att det var fel. Hon var tillsammans med Tobbe, och det här var ju faktiskt otrohet. Och med Amanda av alla människor. Amanda som hon vuxit upp med och som var hennes allra bästa vän. Men hon lyssnade inte på rösten, hon hörde den knappt, för resten av hennes kropp fullkomligt skrek ut att det här var så rätt som det någonsin kunde bli.

 

Det kunde inte ha varit mer än några sekunder som de suttit och tittat djupt in i varandras ögon, men det kändes som en livstid. Amanda tog Sofies hand i sin och de förflyttade sig från golvet till sängen där de satte sig mitt emot varandra. Amanda lutade sig fram, men istället för att kyssa Sofie gav hon henne en varm kram. Hon var inte säker på att hon hört rätt, men hon kunde nästan ha svurit på att hon hörde Amanda viska ett ”tack” knappt hörbart. Amanda tog tag i Sofies linne och drog det över hennes huvud. Hon hade ingen bh på sig, så nu satt hon halvnaken framför Amanda. Amanda tryckte lätt ner Sofie så hon låg på rygg i sängen innan hon satte sig grensle över henne och drog av sig sin egen tröja och knäppte upp sin bh.

 

Hon lutade sig ner över Sofie och kysste henne igen. När Sofie kände deras bröst röra vid varandra sköt en rysning genom hennes kropp. Hon kände sina bröstvårtor styvna medan hennes tunga lekte med Amandas. Hon lät sin högra hand vandra till Amandas vänstra bröst medan de kysstes, och när hon smekte det kunde hon känna hennes hjärtslag. Plötsligt blev hon medveten om sitt eget hjärta. Det kändes som det pumpade i expressfart och Sofie blev nästan rädd.

 

De låg så och kysstes en bra stund medan deras händer utforskade varandras överkroppar. Till slut satte sig Amanda upp och Sofie följde med. Hon kysste Amandas bröst, sög på dem, nafsade lätt i hennes bröstvårtor. Hon hörde hur Amanda andades tungt, hon kände hur hennes händer grävde sig in i håret och tryckte Sofie hårdare mot brösten. Allting var som ett töcken för Sofie och hon undrade om hon kanske inte drömde ändå. Som från ingenstans kände Sofie hur något flög i henne. Hon bara måste få smaka på Amanda, verkligen smaka. Hon gillade ju att suga Tobbes kuk, hur annorlunda kunde det här vara?

 

Hon vände på Amanda så att hon kom att ligga på rygg, fortfarande kysste hon brösten. Hon började leta sig ner över magen och började knäppa upp hennes jeans. Hon drog sakta av jeansen och nu låg Amanda i hennes säng i bara trosor. Hon kysste henne försiktigt på venusberget utanpå trosorna, fortsatte med att pussa henne mjukt på insidan av låren. När hon hade särat benen kunde hon se att det bildats en våt fläck på trosorna. ”Jag undrar hur mina trosor ser ut” tänkte hon stilla, för hon kände sig sjöblöt mellan benen. Hon gav Amanda en lätt puss rakt på fittan utanpå trosorna innan hon sakta drog av dem. Hon låg med sitt huvud mellan Amandas ben och tittade upp på henne.

 

- Är du säker på att du vill? frågade Amanda. Sofie behöll ögonkontakten medan hon leende nickade till svar. Hon kunde inte minnas något hon velat hellre i hela sitt liv. Till skillnad från Sofie var Amanda helt rakad. Hon började pussa försiktigt runt fittan och på venusberget. Hon hörde Amandas tunga andning. Så gav hon till slut efter och gav henne en lång, blöt puss på klitoris. Hon lät tungan sticka ut ur munnen och började sakta slicka.

 

- Åh fy fan så skönt! Snälla sluta aldrig slicka mig! Hon tittade upp på Amanda, men hennes vän blundade och bet sig i läppen men ändå hittade hennes stön någon väg ut ur hennes mun och fyllde rummet. Sofie bestämde sig för att öka tempot och började slicka både hårdare och fortare. Mest koncentrerade hon sig till klitoris, för det var vad hon själv hade tyckt var som skönast när Tobbe slickat henne, men med jämna mellanrum lät hon tungan och läpparna gå på upptäcktsfärd på andra ställen. Hon sög på blygdläpparna och försökte komma åt att trycka in sin tunga i Amandas fitta. Hon kände hur väninnan bara blev våtare och våtare och så tog Amanda tag i hennes hår och pressade hennes ansikte mot fittan.

 

Amanda smakade obeskrivligt, det var en smak som hon inte kunde jämföra med något annat, men hon visste att hon älskade smaken. Hon tryckte in två av sina fingrar och började pulla samtidigt som hon slickade. Hon började sakta, men snart ökade hon tempot samtidigt som hon slickade och sög på klitoris.

 

- Åh helvete, det här… är… det bästa… jag… varit… med… om! Sofie kände ett lyckorus när hon hörde Amandas njutning och hon kunde inte hålla sig från att börja smeka sin egen fitta samtidigt. Hon lät fingrarna spela över sin egen klitoris samtidigt som hennes andra hand och tunga tillfredsställde Amanda. När Sofie tryckte in ett tredje finger i Amanda blev det för mycket. Hon kände hur fittan kramade om hennes fingrar och märkte hur Amanda skakade i hela kroppen. Sofie log med hela ansiktet när hon såg Amanda få orgasm. Hon drog ut fingrarna och kröp upp jämsides med sin väninna och tittade på henne medan hon log.

 

Plötsligt pep hennes mobil till. Medan Amanda andades ut tog Sofie fram sin mobil och kollade sms:et.

 

- Vem var det? frågade Amanda. Sofie log med hela ansiktet.

- Pappa. De sover över där. Hon tittade djupt in i Amandas glansiga ögon och log.

- Din tur.

 

Hon kände Amandas mjuka hand som kupade sig över sin fitta utanpå mjukbyxorna.

 

- Shit va våt du är!

- Mm, jag vet. Jag höll nästan på få orgasm bara av att slicka dig.

 

Amanda gav henne en puss på munnen och log. Hon drog av Sofie byxorna och trosorna och tryckte in två fingrar i henne medan hon fortfarande låg med ansiktet bara ett par centimeter från Sofies ansikte.

 

- Hur var det? Kändes det konstigt?

- Näe, du smakar underbart, svarade Sofie.

 

Amanda kysste sig ner över Sofies kropp och var snart nere vid fittan. Hon kysste henne mjukt mellan benen och Sofie kände hur hon höll på att få orgasm nästan direkt. Amanda spillde ingen tid utan började genast slicka och suga på Sofies klitoris medan hon pullade henne med två fingrar. Efter en stund blev hon trött i handen så hon drog ut fingrarna men fortsatte slicka. Utan att veta varför tog Sofie tag i Amandas hand som just varit inne i henne. Hon förde handen mot sin mun och började suga på fingrarna som varit inne i henne. ”Jag smakar annorlunda än Amanda”, tänkte hon. Amanda lapade fortfarande och drog ner sin hand till fittan igen. Utan förvarning tryckte hon in fyra fingrar i Sofies fitta.

 

- Åh helvete så skönt! Hon hade aldrig kunnat föreställa sig att hon skulle kunna få in fyra fingrar i fittan men nu kände hon sig helt uppfylld och det kändes underbart. Det krävdes inte mycket nu när hon hade fyra fingrar inne i sig och när Amanda sög på hennes klitoris så blev det för mycket för henne. Hon kände hur hela kroppen krampade när hon fick den intensivaste orgasm hon någonsin fått.

 

Sofie och Amanda låg och småpussades medan de andades ut efteråt. Till slut blev det Amanda som bröt tystnaden.

 

- Vad händer nu?

- Jag vet ärligt talat inte.

- Har jag förstört vår vänskap nu? Sofie hörde en oro och sorg bakom Amandas ord. Hon tittade henne i ögonen. Det såg nästan ut som Amanda skulle börja gråta.

- Aldrig!

- Är du säker?

- Ja, absolut. Jag kan inte tänka mig ett liv utan dig.

- Tack Sofie, du anar inte hur rädd jag var för att jag hade förlorat dig. Hon gav Sofie en hård kram.

 

Sofie kände att alkoholens effekt hade börjat släppa lite, men hon vägrade gå tillbaka till den blyga, naiva Sofie som rodnat så fort någon sagt ”penis” eller ”vagina” på biologilektionen. Hon samlade ihop allt mod hon hade och ställde frågan som hade börjat gnaga henne.

 

- Hade du planerat det här?

- Nej. Men ända sen jag började fantisera om att ha sex med en annan tjej så har jag velat att det skulle bli med dig. Ikväll tänkte jag att det fick bära eller brista, men så här i efterhand var det kanske en dum idé.

- Vadå, är du kär i mig?

- Nej. Eller, jag vet inte. Hur fan ska man säga? Jag älskar dig Sofie, men jag vill inte ha ett förhållande med dig, du vet som i ett lesbiskt förhållande. Jag vill att vi ska fortsätta vara kompisar, men det kan nog aldrig bli som förut nu.

- Nej, det kan det nog inte. Men bara för att det blir annorlunda behöver det ju inte bli sämre.

- Ångrar du dig?

- Inte det minsta. Du då?

- Näe. Jag tyckte det var underbart.

- Jag med.

 

Samtalet dog bort och de låg ett tag i sängen under tystnad. Till slut blev tystnaden för mycket för Amanda.

 

- Vad tänker du på Sofie?

- Jag… Hon fick inte fram något mer. Insikten kom som ett knivhugg rakt genom hennes sköra hjärta. Hon hade inte ens själv vetat vad hon tänkte på, hon hade bara legat som i en dimma, men någonting i Amandas fråga hade fått henne att se allting kristallklart. Hon kände det som om hon svalde en klump stor som en badboll.

 

- Jag är inte kär i Tobbe längre, viskade hon.

6 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.