Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

21/8, 2013 kl. 18:27, av Lorden

Hypnotisören. Petras första session

Del 2 av 16 i serien Hypnotisören

Petra kommer hem till Professor Peter Arvidsson för att under hypnos bli av med sitt rökbegär. Men att hjälpa Petra med rökbegäret är inte precis vad Professorn har planerat, han tänker få utlopp för sina sexuella lustar.

Denna novell kan innehålla sådant som känsliga läsare kan uppfatta som stötande. Men jag hoppas att ni läser ändå.

Mvh Lorden.

 

Hypnotisören del 2 Petras första session.

Ikväll skulle hon komma. Ikväll skulle han, Professor Peter Arvidsson komma i henne. Han var exalterad och nervös. Ikväll skulle han knulla Petra. Hon skulle göra allt han sa till henne att göra, utan att kunna protestera. Ikväll skulle han vara den som bestämde, han som kontrollerade, han som fick vad han ville. På morgonen hade han varit och hämtat ut paket på postkontoret innehållande saker som han hade beställt på nätet inför kvällens hypnos med Petra. Han hade lagt ut en större förmögenhet, men det skulle det vara värt. I hans plan så var denna hypnos inte den enda han skulle utöva på Petra. Han skulle övertyga henna att det behövdes fler hypnoser innan hennes rökbegär var borta. Så om han inte han använda alla saker ikväll så skulle de komma till användning nästa gång.

Timmarna gick långsamt. Han var otålig, och kåt. Han hade haft halvstånd hela dagen och varit på väg att runka av sig själv flera gånger. Men han hade lyckats behärska sig. Han ville spara sig till mötet med Petra. Han ville fylla henne med så mycket sperma som möjligt, fylla henne med sin kuk. Ville höra henne gny när han tryckte in sin enorma kuk ända till roten. Och han skulle få henne att säga att hon älskade det. Även om hon tyckte det gjorde ont.

”Pling plong”

Han stelnade till. Hjärtat bultade, pulsen steg och kuken ryckte till. Hon var här. Han gick fram till dörren och öppnade, ”Hej Petra, välkommen in.”

”Tack” sa hon, gick in i hallen och tog av sig jackan och hängde upp den på en galge. Hon var underbar. Svart snäv kjol som låg slimmad runt hennes höfter och en röd lätt genomskinlig blus, som man kunde se hennes bh igenom. Han var sprängkåt. Bara lukten av henne fick honom att vilja slänga sig över henne här på hallgolvet, han bet sig hårt i underläppen och tänkte, snart.

”Innan vi börjar, bara så vi är överrens, ingen får någonsin veta om vad vi kommer att göra här ikväll, ok?” Professor Peter Arvidsson studerade henne när hon svarade ”ingen”. Hon lät och såg ut som om hon menade det. Hon skulle hålla tyst, det kända han sig rätt säker på. ”Vi går ner i källare, det är säkrare där” sa han och pekade mot källartrappan.

”Sätt dig bekvämt i soffan och försök slappna av så ska jag bara dämpa ljuset här lite” han släckte taklampan och lät de två golvlamporna på var sin sida om soffan lysa.

Han ställde en stol framför Petra och satte sig ner på den. ”Ska vi börja?” frågade han. ”Ja” svarade Petra. Nu var det dags. Nu skulle denna kvinna bli hans hela kvällen. Om du visste vad jag har tänkt göra med dig så skulle du nog springa ut härifrån, tänkte han medan han såg djupt in i hennes blå ögon. ”Titta på denna kula hela tiden och luta dig tillbaka” sa han. Han höll upp en silverfärgad kula hängande i ett snöre framför hennes ögon och lär den pendla lite åt sidorna.

”Andas djupa långsamma andetag. Låt först fötterna slappna av, låt de bli tunga, tunga, andas långsamt. Nu underbenen, slappna av. Känn hur spänningar i musklerna försvinner, tunga. Långsam andning, tunga lår. Känn hur höfterna sjunker ner i soffan av tyngden, andas långsamt. Låt nu armarna vila, låt alla muskler vila, tunga. Sänk axlarna, så ja. Låt resten av kroppen följa med, långsam andning, långsam. När jag knäpper med fingrarna vaknar du”.

Han satt tyst och tittade på Petra, hon såg ut att sova. Men det gjorde hon inte, hon var under hypnos. Om han sa till henne att öppna ögonen så skulle hon göra det. Han skulle börja med att fråga henne ett par frågor, för att se om det hade fungerat.

”Petra, hör du mig?”

”Ja” svarade hon lite entonigt. Han log.

”Var är du?”

”Hos Professor Peter Arvidsson”.

”Varför är du där?”.

”Han ska hjälpa mig att sluta röka”.

”Är du röksugen?”

”Ja”.

”Har du någon pojkvän?”

”Nej”

”Har du haft någon pojkvän?”

”Ja”

”Var han en bra älskare?” Han höll andan och väntade på vad Petra skulle svara. Skulle hypnosen vara djup nog, eller skulle hon reagera på denna personliga fråga.

”Nej” svarade Petra, entonigt. Han log ett brett sadistiskt grin. Han ville veta mer om vad hon brukade göra med sin pojkvän, vad hon gillade och inte gillade. Han skulle göra sånt hon inte gillade, och hon skulle gilla det.

”Brukade du suga av din pojkvän?”

”Ja.”

”Kom han i din mun?”

”Nej.”

”Varför inte?”

”Jag tyckte inte om smaken, det var äckligt.”

”Knullade han dig i ändan”

”Ja.”

”Var det skönt?

”Nej, det gjorde ont.”

”Har du hållit på med BDSM?”

”Nej.”

”Brukar du onanera?”

”Ja.”

Hans kuk höll på att explodera. Det dunkade i skrevet på honom, han kunde inte vänta längre. Gud va kuk hon ska få ikväll tänkte han.

”Öppna ögonen.” Petra öppnade ögonen och såg på honom med lätt dimmig blick.

Han sa med bestämd röst, ”allt som sker med dig ikväll kommer du att uppleva som om du inte var under hypnos. Allt som du inte tycker i vanliga fall kommer du inte tycka om ikväll heller, men du kommer inte att visa att du inte tycker om det. Allt som du upplever som smärtsamt i vanliga fall kommer du att uppleva som smärtsamt även ikväll, men du kommer inte att visa att det är smärtsamt. Har du förstått?”

”Ja.” svarade Petra entonigt.

”Bra, ställ dig upp och ta av dig blusen.” Petra reste sig upp ur soffan och började knäppa upp knapparna i blusen, drog den av axlarna och lät den falla till golvet. Han reste sig ifrån stolen och satte sig tillbakalutad i en fåtölj och sa, ”Ta av bh:n.” Petra knäppte upp bh spännet bak på ryggen och lät bh:n falla till golvet. Hennes bröst var fasta och stora. Bröstvårtorna var halvmörka. Han stirrade på Petras bröst med munnen halvöppen. Han lät sin hand glida in innanför byxlinningen och runkade sin kuk lätt och sa ”vänd dig om och ta av kjolen.” Petra vände sig om och knäppte upp knappen och drog ner dragkedjan i sidan och vickade sig ur den tajta kjolen. Hon hade mycket riktigt ett par spetstrosor under. Precis som han hade fantiserat om i korridoren på kliniken.

”Kom närmare, ställ dig framför mig med ryggen mot mig” sa han. Petra gjorde precis som han sa. ”Ta av dig trosorna” Petra drog ner sina trosor och lät de ligga vid sina fötter.

”Sära på benen och böj dig framåt” beordrade han. Petra gjorde som han sa. Han hade nu Petras fitta precis framför sig. Han skulle kunna ställa sig upp, dra ner byxorna och köra in sin stora kuk rakt in i Petras fitta utan att hon skulle protestera. Han runkade sin kuk innanför byxorna och kände att han var på väg att komma. Han slutade tvärt. Drog av sig sin tröja och sa ”vänd dig om och ta av mig mina byxor”. Petra vände sig om och böjde sig fram och knäppte upp och drog ner dragkedjan i hans byxor och drag av dom. Han hade inga kalsongen, hon stirrade på hans kuk som stod rätt upp. Han visste att hon hade samma känslor nu som om hon inte vore hynotiserad, men hon fick inte visa det. Han var rätt säker på att hans kuk skrämde henne.

”Har du haft en sån stor kuk i din fitta förut?”

”Nej.” svarade hon.

”Är den för stor för dig?”

”Ja.”

”Ikväll kommer du att få denna kuk i din fitta, hela min kuk djupt i din fitta, hårt. Och du kommer att ta emot den utan att protestera, eller hur?” sa han och flinade. Hon stirrade på kuken som stod och vajade.

”Ja.” svarade hon. Han skrattade. I hela sitt liv hade kvinnorna småskrattat åt honom bakom hans rygg. Kallat honom nörd. Behandlat honom som något man bara tog i med tång. Men nu, nu kunde han gör precis som han ville och Petra skulle ställa upp på allt, vare sig hon tyckte om det eller inte. Han njöt.

”Är du kåt?” frågade han.

”Nej.”

”Nu är du kåt, du längtar efter att få min stora kuk inkörd djupt i din fitta. Längtar efter att känna hur min kuk tänjer ut dig, fyller din fitta helt och hållen.” Han såg hur Petras bröstvårtor styvnade, hur hon började andas snabbare och hur hennes kinder fick en rödare ton.

”Är du kåt?” Frågade han igen

”Ja.” Svarade hon med hes entonig röst.

”Visa mig hur du brukar smeka dig själv” sa han och tog tag i sin kuk och runkade den sakta. Petra särade på benen och förde ner sin ena hand mellan sina ben och drog ett finger genom skåran, han såg att hennes blygläppar glänste av hennes fittsaft. Petra cirkulerade runt sin clitoris, sen ner och förde in ett finger i sin fitta, sen upp igen och smekte sin clitoris med mjuka rörelser.

”Låt mig höra hur skönt det är för dig” sa han och kramade sitt blåröda ollon i sin hand. Petra stönade tyst medan hon smekte sin clitoris snabbare och snabbare. Hon förde in två fingrar på sin andra hand i sin fitta och fingerknullade sig själv samtidigt som hon smekte sin clitoris, nu något hårdare och snabbare. Hennes andhämtning blev snabbare och tyngre och hennes bröst höjdes och sänktes i takt med hennes andetag. Han såg att hon var nära orgasm, men han tänkte inte låta henne komma än. Hon skulle få jobba för sina orgasmer.

”Är du nära orgasm? Frågade han.

”Ja” flämtade hon.

”Du får inte komma fören jag ger dig tillåtelse, du kan inte komma innan jag ger dig tillåtelse.” sa han.

Med dom sista orden kom han på att han precis hade gjort det omöjligt för henne att få orgasm innan han gav sin tillåtelse. Han kunde hålla henne på gränsen till orgasm hela kvällen om han ville, utan att hon kunde komma. Det måste vara outhärdligt tänkte, och skrattade.

”Du är nu så kåt som du aldrig har varit förut, hela din kropp skriker efter kuk”

”Ahhh” lät hon

Petra fortsatte att smeka sig själv, och han såg hur hon smekte sin clitoris snabbare och snabbare men kom aldrig över gränsen. Han kände hur trycket i hans pung växte. Han släppte sin nu pulserande kuk och la armarna på armstöden.

”Sluta onanera och ställ dig på knä mellan mina ben” sa han och särade på benen. Petra gick fram sjönk ner på knä framför honom. Hennes bröst höjdes och sänktes i takt med hennes andhämtning och hon var glansig i ögonen.

”Du tyckte inte om smaken av sperma, eller hur?”

”Nej.” svarade hon.

”Ta mitt ollon i din mun och sug den långsamt in och ut i din mun. Jag ska fylla din mun med min sperma och du ska inte spilla en droppe. ” Han såg hur hon gapade över hans stora kukollon och sög in det i sin mun. Hon sög hans ollon in och ut i sin mun, han stönade högt. Han kände hur det kulorna i pungen drog sig uppåt. Hur trycket byggdes upp. Han skulle fylla hela hennes mun med sin sperma. Han kuk tjocknade lite till, han kände hur den första strålen for upp genom kukskaftet, ut genom ollonet och in i hennes varma mun. Stråle efter stråle fyllde hennes mun, och han trodde det aldrig det skulle ta slut. Han gav till ett dovt vrål och kände efterryckningarna i kukroten. Petra hade fortfarande hans ollon i sin mun, sina läppar tätt omslutna om ollonet. Han drog ur sin kuk ur hennes mun.

”Gapa” sa han. Petra gapade och han såg sin sperma flyta omkring i hennes mun. Hon hade inte spillt en droppe.

”Stäng din mun och svälj” sa han. Petra stängde munnen och svalde.

”Du har gjort dig förtjänt av en orgasm, sätt dig på kanten i soffan luta dig tillbaka och sär på benen. ” Petra satte sig på soffan och särade på benen. Han ställde sig på knä mellan hennes särade ben och förde in ett finger i hennes fitta. Han knullade henne med fingret och hörde hur hon stönade. Han förde in ett finger till och ökade takten lite. Hans fingrar var blöta av hennes safter. Hon var riktigt kåt tänkte han. Han förde in ett finger till och knullade henne nu med tre fingrar. Snabbare och snabbare förde han sina fingrar ut och in i hennes våta fitta, han kände hur hon nästan sög in hans fingrar i sin fitta varje gång som han drog ut dom. Han provade ett finger till och knullade henne nu med fyra fingrar. Hon stönade högt nu, rullade med höften och guppade upp och ner med rumpan. Han försökte för in sin tumme också. Han tryckte på men hennes fitta var för trång för att ta emot alla hans fingrar. Han satte tummen mot henne clitoris istället och gned den upp och ner. Petra ylade nästan, hon stirrade i taket med stora uppspärrade ögon och andades häftigt.

”Nu ska du få orgasm” sa han och Petra skrek rakt ur och tryckte upp fittan mot hans hand och spände hela kroppen i en båge. Hon darrade och andades små korta snabba andetag. Han kände hur hennes fitta kramade om hans fingrar, nästan krampade. Han hade nästan svårt att orka hålla emot. Petra sjönk ner i soffan och flämtade svagt. Hon var svettig och kände sig förmodligen tillfredställd tänkte han. Han reste sig upp och tittade på henne där hon satt tillbakalutad i soffan med särade ben. Hon tittade rakt fram med tom, trött blick. Nänä, inte trött. Vi är inte färdiga än. Han gick bort till en gammal träkista han hade stående i ett hörn. Han hade placerat sakerna han införskaffat på nätet i den. Han öppnade locket och tog fram en ridpiska. Han svingade den i luften, testade snärten i den men vände sig sen om och såg på henne. Inte ikväll, inga märken ikväll. Han lade ner piskan i kistan igen och plockade istället upp en svart dildo som hade en slang med en gummiboll i bakre änden. Dildon var inte jättestor, 15 cm lång 12 cm i omkrets. Han tog gummibollen i handen och kramade till, dildon växte både på längden och bredden och han sa, ”nu ska vi se hur stora saker din fitta tål.” Han kuk började styvna när han gick mot henne med dildon i handen. Han ställde sig på knä mellan hennes särade ben och sa, ”sära på dina blygläppar”. Petra särade på sina blygläppar med sina fingrar. Hennes fitta var fortfarande glansig och våt av hennes fittsafter , så dildon gled in lätt när han förde in den i henne, bara den bakre delen stack ut.

”Petra, nu ska jag börja pumpa upp dildon i din fitta. Säg till om det gör ont.”

”Ok.” svarade hon.

Han tog gummibollen och kramade den två gånger. Dildon i Petras fitta växte, 2 cm på längden och 2 cm i omkrets. Han kramade bollen en gång till, hennes blygläppar slöt tätt mot dildon nu, han kramade en gång till. Petra ryckte till, men sa inget. Dildon var nu 19 cm lång och med en omkrets på 16 cm, han drog ut dildon en liten bit och såg hur Petras blyläppar följde med, tätt mot dildon nästan som om dom kramade den. Han förde in den helt igen och kramade gummibollen snabbt 3 gånger.

”Aj, det gör ont!” sa hon.

”22 cm lång och en omkrets på 19 cm, är din fitta full nu?”

”Ja, det gör ont” sa hon och gjorde en grimas.

”Min kuk är längre än så. Du vill ha hela min kuk knullande din fitta.”

”Ja”

”Jag ska göra dildon större i dig, och du ska ta emot den.”

”Ja”

”Du kommer att känna hur ont det gör, men inte säga nått.”

”Ja”

Han ställde sig på knä bredvid henne i soffan med gummibillen i handen, ”ta gummibollen i din hand” sa han och gav henne bollen. Petra höll den i sin hand och tittade på den. ”krama den” beordrade han. Och Petra kramade till bollen en gång och gjorde en grimas samtidigt som hon vred lite på sig. Han tyckte om detta. Han kunde tvinga henne att gör saker mot sig själv som hon visste skulle göra ont. Han njöt och hans kuk växte. ”ta min kuk i din andra hand och runka mig.” Petra slöt sin hand runt hans kukskaft och började runka han sakta, han slöt sin ögon och koncentrerade sig enbart på känslan av hennes mjuka hand runt sin växande stora kuk. Plötsligt slår han upp ögonen, ”krama bollen”. Petra kramar bollen och biter ihop tänderna, hon hade nog skrikit om hon hade kunnat. Hennes andra hand fortsatte att runka han kuk med långa fasta drag, ollonsträngen sträcktes varje gång hon förde handen ner mot kukroten och han rös varje gång hon förde handen upp över hans ollon. Han ville snart tränga in i henne, det skulle bli finalen för ikväll. ”krama bollen,” sa han och Petra kramade bollen och såg riktigt plågad ut i ansiktet. Hon stoppade nästan med att runka honom, men fortsatte lite ryckigt. Dildon tänjde ut hennes fitta riktigt mycket nu, 25 cm lång och 23 cm i omkrets. Hennes fitta klarar nog inte mer, tänkte han. Jag vill inte att hon ska spricka. Han klev ner ifrån soffan och ställde sig mellan hennes ben. Hennes fitta kramade runt dildon, den var riktigt grov. Han var förundrad över hur grov dildo hon klarade. Hennes clitoris låg synlig nu när hennes blygläppar var särade av dildon.

”Smek din clitoris nu” sa han och såg hur Petra började gnida sina fingrar mot sin clitoris.

”Säg att du längtar efter min kuk”

”Jag längtar efter din kuk”

Han stod upp och smekte sin kuk medans han såg på när Petra smekta sin clitoris och den stora svarta dildon fyllde hennes fitta totalt. Han skulle knulla henne nu.

”Dra ur dildon ur din fitta.” Petra tog tag i dildon och började dra ut den ur sin fitta. Den gick trögt, den spände ut hennes slidväggar och var nästan för tjock. Centimeter för centimeter kom ut, och till slut kom den ut med ett plopp. Hennes fitta gapade vidöppen.

”Ställ dig på all fyra och svanka med ryggen.” Petra sjönk ner på golvet och ställde sig på alla fyra och svankade med ryggen. Vilken härlig syn tänkte han. Han ställde sig tätt bakom henne och kände hur hans pung pressades mot hennes varma rumpa. Han kuk stod rakt upp och väntade på att få tränga in i henne.

”Nu ska du få min kuk, djupt in i din fitta. Jag ska knulla dig med långa hårda stötar. Trycka in min kuk till roten och sen nästan dra ut den helt, och sen in till roten igen. Långa hårda stötar. När jag säger till att du ska komma, så kommer du. ”

”Ok” sa hon med lätt pipig röst.

Han tryckte sin rumpa bakåt, tog tag om sin kuk och satte ollonet mot hennes fittöppning. Han kände hur hon spände sig och hans hjärta dunkade i bröstet på honom. Han tryckte in sin kuk i hennes varma fitta, en lugn stöt och halva kuken var inne i henne. Trots att hon nyss hade haft den grova dildon i sig, så kände han hur hennes fitta slöt sig om hans kuk. Han tryckte till, och begravde sin kuk långt in i hennes fitta.

”ahhh” sa hon och hennes ryggmuskler spändes.

Han brydde sig inte nu. Nu var han helt inne i sig själv, helt inne i henne, helt upptagen med att känna hennes fitta krama om hans stora hårda kuk. Han drog ut kuken så bara halva ollonet var kvar inne i henne, och stötte brutalt in hela kuken till roten igen. Ut igen, och sen in lika brutalt. Han knullade henne med långa hårda stötar, hennes bröst gungade i takt med hans stötar under henne ,där hon stod på alla fyra. Han kuk glänste av hennes fittsafter och han älskade sitt nya liv. Gång på gång stötte han kuken in i henne. Han kände att han var nära, men kom ihåg att hon inte tyckte om smaken av sperma, så han skulle inte komma i hennes fitta. Snart skulle hans kuk spruta, ”nu ska du komma”. Petra skrek rakt ut, hennes muskler spänndes och hennes fitta kramade runt hans kuk. Han kände hur hennes fittmuskler kramade och masserade hans kuk långt där inne, och han hade svårt att hålla sig. Petra skakade i hela kroppen och håll på att sjunka ihop när orgasmen ebbade ut. Han drog ut sin kuk ur hennes fitta och ställde sig på knä framför henne. ”Gapa” sa han, och Petra gapade stort. Han tryckte in sin kuk hennes mun och sa ”sug”. Petra sög hårt på hans kuk, den svällde och ryckte till och sperman flödade in in hennes mun, stråle efter stråle. Hans pung tömdes sig helt på all sperma och han sjönk ner på golvet. Han såg på henne och sa ”svälj”. Petra svalde.

Han kände att han inte skulle orka mer ikväll. Nu var det dags att sopa igen alla spår inför uppvaket.

”Petra, gå in där och duscha.” han pekade på toadörren. Medan Petra duschade plockade han upp dildon och lade tillbaka den i lådan, tog på sig sina kläder och satte sig på stolen. När Petra kom ut sa han till henne ”ta på dig dina kläder och sätt dig i soffan.”

Petra satt åter i soffan, på samma sätt som innan hon blev hynotiserad. Han tittade sig runt om i rummet en sista gång för att va säker på att han inte glömt nått.

När jag knäpper med mina fingrar tre gånger så vaknar du ur hypnosen. Du kommer inte minnas något av vad som hänt under hypnosen” lade han till för att vara på den säkra sidan.

”Ok” svarade hon.

”Luta dig tillbaka och blunda nu”

Han knäppte med fingrarna tre gånger, och Petra öppnade ögonen och blickade ett par gånger.

”Är det klart?” undrade hon.

”Ja, det är klart. Du kan känna dig lite öm i kroppen efter hypnosen, det är väldigt vanligt. Inget farligt”. Han misstänkte att hon skulle vara öm i fittan efter hans behandling, så han fick få henne att tro att det berodde på hypnosen.

”Är mitt rökbegär borta nu?”

”Vi får se. Det är mycket möjligt att vi behöver en session till, men du får känna efter och höra av dig igen om du blir röksugen.” Han hade inte alls brytt sig om hennes rökbegär, och tänkte inte bry sig om det på ett bra tag. Han var redan igång i tanken med vad han skulle göra med henne nästa gång.

Petra och Professorn gick upp för trappan och hon tog på sig sin jacka. ”Du hade rätt, jag är öm i kroppen, mest mellan benen konstigt nog.”

”Helt normalt. Beror på blodtryck och muskelavslappning under hypnosen, helt normalt.”

Petra öppnade dörren och steg ut, ”hej då, och tack för idag” sa hon.

”Tack själv” sa han och stängde dörren.


 

Fortsättning följer…

3 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.