Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

18/9, 2013 kl. 19:58, av Lorden

Alfahannen Del 2.

Del 2 av 3 i serien Alfahannen

Oskar börjar mer och mer acceptera sina unika egenskaper han råkade få där ute vid sjön. Och han börjar lära sig att använda dom på bästa sätt.

Alfahannen Del 2.

 

 

”Jag måste ut och få lite frisk luft” sa Oskar högt för sig själv och reste sig ifrån köksgolvet och drog upp sina byxor. Tankarna snurrade i huvudet på honom när han gick ner för trappan och ut genom porten. Rädslan för vad som hade hänt med honom, eller mest rädslan att inte veta vad som hade hänt med honom gnagde i honom. Kunde det vara något farligt? Doktorn hade ju sagt att allt var bra, att hans värden var dom bäst han hade sett, men det var innan hans kropp hade vuxit. Kanske jag borde gå tillbaka till sjukhuset igen, funderade han, men tog istället planlöst sikte mot parken.

 

Den friska luften och den raska promenadtakten fick hans tankar att lugna ner sig lite. Han mådde bra. Kände sig stark och frisk, huvudvärken var borta och det riktigt bubblade av energi i kroppen. ”Inget farligt kan kännas så här bra” sa han tyst för sig själv och ökade takten på stegen ännu mer. Han lade plötsligt märke till att några kvinnor som han mötte vände sig om och tittade efter honom, några som var på väg åt samma håll som honom och som han gick förbi ökade takten på sina steg, och många, inte alla, log vänligt mot honom, nästan så att han trodde att dom småflörtade med honom. Plötsligt kände han hur magen drog ihop sig och gav ifrån sig ett dovt mullrande ljud, hungerkänslan fick honom att sakta in på farten och se sig omkring efter någonstans att äta. ”Mat, måste ha mat.” sa han och genade över gräsmattan i riktning mot en hamburgerbar.

 

Kvinnan i den gula sommarklänningen framför honom i kön hade vänt på huvudet när han ställde sig bakom henne för att vänta på sin tur att beställa. Hennes bruna ögon mötte hans och en svag rödaktig ton spred sig ut över hennes kinder, hon vred snabbt tillbaka huvudet och såg återigen framåt. Oskar följde hennes långa mörka hår ned över ryggen med blicken, ner mot hennes höfter som runt formade sig under det tunna tyget i klänningen, han kände hur det ryckte till i skrevet och tog ett litet steg närmare kvinnan. Värmen ifrån hennes kropp och den sötaktiga parfymen slog emot honom, måste få veta, tänkte han och förde försiktigt fram sin en hand och nuddade henne. Bilden av honom sittande med henne i knät och rösten som sa, ”snälla, säg något till mig, snälla,” flimrade förbi i hans huvud, Oskar log.

 

Kvinnan framför honom fick sin hamburgare och såg snabbt på honom när hon vände sig om för att hitta en ledig sittplats, leendet och dom rosiga kinderna hon bjöd på fick Oskars puls att öka och han följde henne med blicken när hon gick bort mot en ledig stol, dom vickande höfterna fick lemmen i hans byxor att svälla.

 

”Nästa!” Tjejen bakom disken såg på honom och väntade på hans beställning, ”öh, två stycken stora hamburgare och en stor läsk, tack.” Tjejen bakom disken var fruktansvärt söt och Oskar hade svårt att slita blicken ifrån hennes runda ansikte. Han skulle gärna vilja veta om hon någon gång hade omslutit dom där fylliga läpparna i sin mun runt en manslem, han kunde nästan se framför sig hur hon skulle ha sett ut med en kuk i munnen. När han sträckte fram pengarna för att betala så rörde han medvetet hennes fingrar, och såg ingenting. Han vände sig om lite besviken och förbryllad, mest förbryllad, varför får jag bilder av vissa kvinnor och inte andra, tänkte han och satte sig på en ledig stol för att äta. Kvinnan i den gula sommarklänningen såg snabbt på honom när han satte sig och Oskar log mot henne, ett litet snabbt med nästan blygt leende for över hennes läppar innan hon vred tillbaka sitt huvud och fortsatte att äta. Oskar började slänga i sig sina hamburgare med stor aptit.

 

Då och då, mellan tuggorna, sneglade han med blicken mot kvinnan i sommarklänningen, och då och då, mellan tuggorna, sneglade kvinnan i sommarklänningen med blicken mot honom. Oskar drack ur sin läsk och reste sig, gick fram mot toalettdörren och samtidigt som han öppnade den såg han mot kvinnan och höjde lite lite på sina ögonbryn och gick in på den lilla toaletten. Han behövde inte vänta länge innan dörrhandtaget trycktes nedåt och kvinna i den gula sommarklänningen kom in genom dörren, och låste. Dom fick knappt plats där inne båda två, Oskar förde försiktigt upp sina händer och kupade dom runt hennes små bröst, hon slöt sina ögon och drog efter andan och släppte ut luften med en suck, Oskar kände hennes styva bröstvårtor genom det tunna tyget och hans kuk gjorde vad den kunde för att finna plats för sin svällande kropp i hans byxor. Kvinnan pressade sin mun mot hans och drog samtidigt upp sin klänning och drog ner sina trosor, tog sen tag i Oskars ena hand och förde den ner mellan sina ben. Hon var våt, och tungan som virvlade runt och lekte med hans stannade upp och fortsatte i lite ryckiga rörelser när han förde sitt finger runt över hennes klitoris. ”mmmm” lät hon och försökte lite fumligt komma åt att knäppa upp hans byxor. Oskar backade ett halvt steg bakåt och stötte emot toalettstolen, knäppte upp sina byxor och drog ner dom tillsammans med kalsongerna och satte sig på sitsen med kuken svajande i full frihet. Hon klev snabbt ur trosorna och grenslade honom, hennes hand greppade hans kuk och hon drog några tag innan hon riktade in den och gled ner på den.

 

Med långsamma rörelser och med slutna ögon red hon honom och Oskar kände hur hans kuk kramades och hur han tänjde ut henne. Hennes långsamma takt fick det att pirra ännu mer i hans ollon av slidväggarna som sög sig fast runt honom, han kände hur blodet pulserade i kuken och hennes dova stön fyllde hans öron. Hon ökade takten något, sjönk ännu längre ned på honom och förde ner sin ena hand mellan sina ben, hennes stönande övergick till ett långdraget ”Ahhh” samtidigt som hon ökade takten ännu mer och snabbt förde sina fingrar över sin klitoris. När Oskar kände hur hennes fitta riktigt sög tag i hans kuk och hur hon nästan stannade mitt i rörelsen, bara småjuckade mot honom, sprutade han sin säd i henne.

En kort stund satt hon kvar i hans knä med kuken i sin fitta, men efter att ha gett Oskar en puss på munnen reste hon sig och tog snabbt på sig sina trosor och gick ut ifrån toaletten. Oskar skyndade sig att låsa dörren efter henne och såg sig i spegeln, ”herregud vilken kvinna!” Han drog upp sina byxor och såg sig i spegeln igen, jag skulle nog kunna vänja mig med min nya förmåga, tänkte han och log mot sig själv.

 

När Oskar kom ut ifrån hamburgerbaren så hade solen nästan gått ner och han började gå hemåt. Kvinnorna och tjejerna han mötte på trottoaren vände sig fortfarande om när han hade passerat dom, och han kunde inte låta bli att ge några av dom ett leende. Utanför en nattklubb hörde han musikens dova dunkande. Han hade aldrig varit någon festprisse, eller något stort fan av att dansa, men en pilsner innan hemgång skulle kanske sitta fint tänkte han och gick in på nattklubben. Det var inte så mycket folk där inne, men när han hade suttit vid baren en stund såg han hur mer och mer folk kom in på klubben. Dansgolvet var snart fullt av dansande människor och i baren fick dom som ville beställa sträcka sig emellan dom som satt på dom höga barstolarna. Någon strök sig mot honom och en bild av honom i full färd med att ta en blondin bakifrån i en gammal stentrappa någonstans blixtrade förbi och en röst som sa, ”fan att karljäveln är med ikväll, annars hade jag släpat ut dig på baksidan snygging.” Oskar vred på huvudet, men hann bara se ryggen på blondinen när hon försökte ta sig emellan alla folk utan att spilla ut dom två ölen hon hade i händerna. ”Det var ju synd” sa Oskar tyst för sig själv och tog en klunk av sin öl.

 

”Sitter du här helt ensam och har det tråkigt,” en mjuk hand smekte honom lätt i nacken och han såg sig själv ligga naken och fastbunden i en stor säng med två kvinnor på var sin sida om sig, rösten i huvudet sa, ”du ska med oss hem.” Bilden fick honom att instinktivt tveka, men när han vände på huvudet och såg på kvinnan som hade smekt honom i nacken försvann allt sunt förnuft och tvivlet var som bortblåst. Han drunknade i hennes ögon och urringningen var så djup och vid att han var säker på att om hon bara rörde sig för fort åt något håll, så skulle dom stora brösten trilla ut. ”Ensam, ja. Men tråkigt kan jag inte påstå att jag har det.” sa han och stirrade på hennes bröst. Hon skrattade och satte sina händer under sina bröst och lyfte upp dom lite, ”gillar du dom?” Oskar log lite snett, ”ja, det gör jag.” Kvinnan ställde sig precis intill honom och lade sin hand på hans lår och viskade i hans öra, ”följ med oss hem så ska du få göra mer än att bara stirra.” hennes hand sökte sig upp mot hans skrev och reaktionen i hans byxor gjorde att han fick skruva lite på sig. Hennes väninna stod lite bakom och synade honom med intensiv blick. Hon var mullig och hade om möjligt ännu större bröst och hennes stora bröstvårtor syntes genom den vita tröjan hon hade på sig. Oskar hoppade ner ifrån stolen, svepte sin öl och tog kvinnorna under var sin arm och sa, ”och vart vill damerna åka?”

 

Redan i taxin, där Oskar hade hamnat emellan dom båda kvinnorna började dom smeka honom på låren. Den mulliga kvinnan förde upp sin hand mot hans skrev viskade, ”har du en bamsing där inne? Jag älskar när män kan spruta mycket.” Oskar hann inte svara innan den andra kvinnan hade börjat att kyssa honom och den mullig knäppte upp hans byxor och förde in sin hand innanför och smekte hans nu stenhårda kuk. ”Ojoj, en riktigt grov sak, sånt gillar vi.” Oskar var nästan glad när taxin bromsade in och stannade. Hade resan varit lite längre hade han kommit direkt i byxorna av kvinnornas behandling, och han var säker på att om dom bara hade kunnat så hade dom satt på honom där redan i taxin. Dom här båda kvinnorna visste vad dom ville, och vad dom ville ha.

 

”Jag kommer snart,” sa den mulliga kvinnan när dom hade kommit in i lägenheten, och gick mot toaletten. Den andra kvinnan tog Oskar i handen, ”kom hingsten, så ska jag visa dig sovrummet.” Hon drog iväg med honom genom lägenheten och in i sovrummet, där stod den stora sängen som han hade sett på bilden i sitt huvud. Hon tog fram ett sidenband och såg in i hans ögon med glansig blick, ”håll fram dina händer är du snäll.” Oskar tvekade inte utan höll fram sina händer, hans kuk höll på att explodera i hans byxor när han kände det mjuka sidenet mot sina handleder och hur hon drog åt knuten. Hon ledde honom upp i sängen och lade han på rygg, knöt sedan fast sidenbandet i sänggaveln samtidigt som den mulliga kvinnan kom tillbaka ifrån toaletten, naken. Oskar stirrade med stora ögon på hennes stora bröst som gungade när hon gick mot honom. Oskar hade aldrig sett så stora bröst förut, och inte så stora bröstvårtor heller, dom stod rakt ut, mörka och styva och alldeles underbara. ”Min tur att gå på toa, roa dig så länge.” sa kvinnan som bundit honom och den mulliga kvinnan klättrade snabbt upp i sängen och ställde sig bredbent över honom, han såg hur hennes fitta glänste och att hon redan var våt och öppen, ”du behöver inte ha bråttom på toan,” sa hon med ett skratt, och sänkte sig ner över Oskars ansikte.

 

Han försökte slicka henne så gott han kunde, försökte följa hennes rörelser med tungan när hon förde sitt underliv fram och tillbaka över hans mun. Han höll till slut sin utsträckta tunga stilla och lät henne gnida sin fitta mot den. Synen av hennes våta läppar och hans tunga emellan dom gjorde att han knappt märkte hur hans byxor drogs av honom. Den mulliga kvinnan flyttade sig bakåt och sa, ”nu vill jag att du fyller mig” hon tog tag i hans kuk och styrde in den mellan sina blygdläppar och sjönk ner på den ända till roten. Den andra kvinnan tog plats över hans mun. ”nu är det min tur.” Oskar kunde ha sprutat direkt, kände att han utan problem hade kunnat tömma allt som fanns i pungen i ett enda stort sprut. Den mulliga kvinnan red honom snabbt med långa rörelser upp och ner, kvinnan över hans mun höll sig stilla och lät honom utforska henne fitta med sin tunga. Hennes klitoris var stor och fullt synlig, Oskar tittade fascinerat på den och lät sin tungspets cirkla runt den, kvinnan stönade högre och högre, ”sug på den, sug min klitta.” sa hon och tog tag i hans hår och drog hans huvud upp mot sin klitoris. Oskar tog den mellan sina läppar och sög. Kvinnan höga stön blev för mycket för Oskar och han sprutade rakt upp i den mulliga kvinnans sköte.

 

Den mulliga gled av hans kuk och lade sig bredvid. Kvinnan över hans ansikte klev av honom lade sig på andra sidan och smekte hans pung, ”du sparade väl lite åt mig hoppas jag.” Den mulliga kvinnan reste sig på armbågen, böjde ner sitt huvud mot hans skrev och tog hans halvslaka kuk i sin mun. Oskar blundade och kände hur hans ollon sögs fram och tillbaka mellan hennes läppar och hur den andra kvinnans fingrar retfullt smekte hans pung, det tog inte lång tid innan han kuk började svälla i den mulliga kvinnans mun. ”Varsågod,” sa den den mulliga till sin väninna när hon slutade suga och klev ur sängen. Kvinnan som hade smekt hans pung grenslade honom och sjönk ner över hans kuk. Oskar ville smeka dom, krama dom, känna på dom, men han kunde inte annat än titta på dom stora fasta brösten som gungade framför honom. Hon red honom inte, utan satt med hans kuk djup in i sitt fitta och gungade fram och tillbaka med sitt underliv. Hennes ögon mötte hans och hon tog sina bröst i sina händer och kramade dom, masserade sina bröstvårtor mellan sina fingrar och drog dom utåt, Oskar tryckte sin kuk hårt upp i henne och tömde sig på allt som han hade kvar i sin pung. Hon log och böjde sig fram, knöt loss honom och gled sedan av hans slakande kuk, ”tack, du var duktig. Nu ska vi sova och du ska gå hem.” Oskar klev upp ur sängen på lätt darriga ben, tog på sig sina byxor och gick ut i hallen. Den mulliga kvinnan mötte honom i hallen och gav han en puss innan han gick ut genom dörren och ner för trapporna. Fyra gånger på en och samma dag. Fyra kvinnor på en och samma dag, livet är rätt bra ibland tänkte han och gick smågnolande hem genom parken.

 

När han nästan var hemma var hemma och skulle lämna grusgången i parken fick han se en naken gubbe stå och runka en bit bort. Oskar stannade och tittade förvånat på mannen, vad håller han på med, tänkte han. Plötsligt kom en polisbil körande i hög hastighet. Den körde in på grusvägen och stannade framför den runkande mannen, som bara fortsatte att dra i sin kuk. När den kvinnliga polisen gick fram till mannen sprutade han och träffade henne på benet med sin sats. Det tog inte långt tid innan mannan satt i baksätet på polisbilen och Oskar sa tyst för sig själv och ruskade på huvudet, ”vilken dåre, han behöver vård!”

 

 

Fortsättning följer...

6 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Lorden

Skratt! Öh, ja, den nakna runkande gubben är inte helt tagen ur luften. Man skulle kunna jämföra honom med en gästskådespelare i en film, typ. Finns säkert någon läsare som kommer att fatta kopplingen och påpeka den. ;-)
Mycket roligt att du gillade novellen!! Tack!

18/9, 2013 kl. 20:41

#1

lp521813

Frejdigt berättande med ett fullkomligt oväntat slut. :)
En naken runkande gubbe i en park som sprutade ned en kvinnlig polis! Surrealistiskt!!

18/9, 2013 kl. 20:30