Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

28/9, 2013 kl. 11:20, av DanielG

Gravida fruns heta present

"Har just duschat. Det var sköööönt ;) Funderar på vad jag skall ta på mig... kanske skall gå naken...? :)"

Jag klickade bort det fjärde SMS:et jag fått från min fru denna förmiddag. Jag satt framför datorn på jobbet. Det började bli lite jobbigt med koncentrationen som det alltid brukade bli när min fru messade mig. Jag kände hur min halvhårda penis svällde lite ytterligare när jag tänkte på vad jag nyss läst. Visst gillade Tove varmt vatten i duschen, men jag vet att det var något annat som gjort att det varit så skönt i duschen.

 

Min fru Tove vad i sjunde månaden. Vi blev väldigt glada när vi fick veta det för vi hade försökt få barn en längre tid utan att lyckas. Nu var hon rejält rund om magen, hade fått lite kraftigare lår, omfångsrikare rumpa, väldigt fylliga bröst och hade ökat i vikt en hel del. Något som också hade ökat var hennes sexlust. Den hade inte bara ökat - den hade skenat iväg de senaste månaderna och det var något som både hon och jag hade uppskattat. Hon kände sig väldigt sexig och var kåt i stort sett hela tiden. Jag var förstås glad över att ha en fru som uppskattade sin egen kropp, som ville ligga ofta och som njöt väldigt av det. I korta drag så hade vårt sexliv blivit väldigt bra. Hon hade börjat skicka porriga SMS flera gånger om dagen och om jag hade möjlighet att svara på dem kunde konversationerna eskalera till riktigt heta följetonger. Tove jobbade hemifrån många dagar i veckan och hade frihet att disponera sin tid. För min del var det lite svårare, men jag försökte ta långa luncher hemma så ofta jag fick tillfälle.

 

Det var kväll och vi låg i soffan och tittade på TV och småhånglade lite. Jag hade kommit hem lite senare från jobbet denna dag eftersom det var några saker som var tvungna att bli färdiga. Hon hade gått hemma otålig och väntat, kåt och trånande och jag hade inte kommit längre än till hallen innan hon överfallit mig och sexat upp mig rejält. Jag hade fått en skön avsugning och sedan hade jag knullat henne bakifrån framför hallspegeln. Hon hade älskat att se sina stora, tunga gravidbröst gunga fram och tillbaka allt medan jag stötte min kuk i henne. Nu efter en god middag låg vi och kysstes och smekte varandra och började båda bli kåta igen. Hennes hand hade letat sig in under min tröja och hon lekte med min bröstvårta. Min hand smekte hennes stora, härliga mage.

- Älskling, du vet väl att jag fyller år nu på lördag? sade hon och log finurligt mot mig. 

Jag var väl medveten om det och var lite besviken att hon inte hade glömt bort det själv vilket hon ofta gjorde. Jag hade velat överaska henne.

- Ja, det vet jag Tove, svarade jag.

- Du har ju frågat mig förut vad jag önskar mig, sade hon och avbröt sig, smekte min mage och lät några fingrar tränga in i linningen på mina Jeans.

- Ja, sade jag lite fundersamt.

Hon drog mig till sig riktigt nära och viskade nästan.

- Jag skulle vilja vara med en annan man och jag vill att du ser på när jag är med honom.

Jag blev väldigt häpen av vad hon just sagt. Vad skulle jag säga? En ilande känsla for genom min kropp. Det var en kittlande känsla som var lite svårtolkad. Tove såg på mig och log lite.

- Är det vad du önskar dig i födelsedagspresent alltså?

- Ja, jag har funderat på det ett tag nu och fantiserat om det en del. Tanken gör mig så kåt.

Jag funderade på hur detta skulle gå till. Vem ville hon ha hos sig? Var skulle hon hitta honom? Hon avbröt mina tankar.

- Jag har haft lite kontakt med ett annat par som jag hittat på en kontaktsida, ett par som bor i en annan stad. De verkar väldigt trevliga.

Min hand gled över hennes mage och upp över bröstet. Tanken kittlade. Ett annat par som hon haft kontakt med.

- Vad vill du att han skall göra?

- Allt han vill och allt jag vill, det skall vara helt på mina villor, det har jag sagt till honom redan.

- Och hans partner då?

- Hon får se på med. Hon vill gärna det skriver hon. Det skulle vara härligt om hon såg mig med honom med. De skrev att mannen, Marcus som han heter, är galen i tanken på gravida kvinnor. Hans fru kan inte få barn tyvärr. Mitt hjärta slog lite snabbare nu. Tankarna snurrade. De gjorde mig kåtare. Jag hade också fantiserat om att se en annan man knulla min fru, men inte vågat berätta om denna fantasi för henne.

- Vi kan träffa dem redan på lördag om du tycker det är okej?

Hon såg frågande på mig och log lite busigt. Jag var tyst en liten stund och svarade sedan.

- Allting för dig min sköna.

 

Det var lördag morgon. Jag hade gått upp tidigt, gjort fika och uppvaktat Tove på sängen med blommor och några presenter. Hon hade blivit glad och vi hade älskat passionerat i över en timme. Vi hade sedan gått upp och gjort oss iordning. Vi skulle åka till grannstaden idag. Det var ju hennes stora dag och en av hennes presenter skulle öppnas där ikväll. Vi hade haft kontakt med paret hela veckan och de verkade väldigt trevliga och roliga. Jag förstod varför Tove fallit för Marcus, en stor och vältränad Persbrandt-figur, med halvlångt, rufsigt hår och isblå ögon. Vi hade sett honom posera på en bild tagen på utlandssemester där han stod med armen runt sin fru Sandra. Hon var mer än ett huvud kortare än honom och stod och tryckte sig mot hans vältränade och håriga bringa. Hon var väldigt söt Sandra. Även hon vältränad med vackra armar och axlar, platt mage, slanka och muskulösa lår och dessutom ett par fina bröst som på bilden var paketerade i en vit bikinitopp. Vi hade bestämt träff med paret på det hotell vi bokat rum på och skulle träffas i lobbyn vid åttatiden.

 

Dagen förflöt och vi var båda på ett strålande humör. Tove skrattade och var glad mest hela tiden och jag märkte att hon var förväntansfull och väldigt pirrig inför kvällen. Vi gick på stan, fikade och strosade i det vackra vädret. Det var en skön sensommardag och solen sken från en blå himmel med tunna moln. Kvällen kom och vi åt en trerättersmiddag i hotellets restaurang. Länge och väl satt vi och njöt av middagen, desserten och varandras sällskap. Klockan började närma sig åtta och jag märkte att Tove började bli mer och mer spänd av förväntan. Rätt var det var fick hon syn på Marcus och Sandra när de kom in genom entrén. Då restaurangen låg precis vid lobbyn hade man överblick över de som kom och gick. Hon höjde sin hand och vinkade lite diskret. Hennes ansikte sken och hon var väldigt vacker. Jag vände mig om och såg paret komma emot oss. Marcus hade på sig kavaj och skjorta, Sandra hade en vackar klänning som framhävde henne figur perfekt. Hennes blonda, slingade hår var uppsatt i en enkel uppsättning och hon var smakfullt sminkad. Söt som jag mindes från bilderna, faktiskt ännu snyggare i verkligenheten. Jag sneglade på Tove för att se vad hon fick för intryck. Hennes ögon glänste och hennes min var allvarlig.

 

Paret kom fram till oss och Marcus sträckte fram sin hand mot Tove och hon gjorde detsamma. Han fattade den och förde den till sin mun och kysste den.

- Här har vi det sköna födelsedagsbarnet! Gratulationer till dig! Han såg på henne med stadig blick och log. Tove reste sig upp och jag gjorde detsamma. Marcus såg ner på hennes stora mage och lade sin hand på den.

- Gud, vad vacker du är, utbrast han och det lät som en ärlig kommentar.

Hon fnissade till och jag märkte att hon blev lite generad. Jag tittade på Sandra och hon såg på mig. Vi skakade hand och hälsade på varandra. När Marcus var färdig med att inspektera Toves mage skakade även vi hand. Ett kraftigt grepp hade han.

- Får vi bjuda på något här eller skal vi ta det på rummet?, sade Tove

- På rummet blir bra, sade Marcus och Sandra nickade. Hon verkade lite blyg och det var hennes lite mer dominanta man som skötte snacket.

- Okej, vi går upp nu så kommer ni om, vad skall vi säga, tio minuter?, sade Tove och log mot Sandra och sedan mot hennes man.

- Visst, ser fram emot det Tove, sade Marcus och lät sin hand glida ner över hennes arm, höll hennes hand en stund och lät den sedan falla.

Vi lämnade dem där och gick upp till vårt rum på fjärde våningen, en stor och rymlig svit med soffgrupp, bred dubbelsäng och jacuzzi. Jag kunde märka hur förväntansfull Tove var. Och kåt. Vi hade inte knullat sedan morgonen och i vanliga fall hade hon både fått både kuk och onanerat en eller två gånger vid detta laget. Så fort vi kommit in på rummet började vi kyssas och smeka varandra. Hon var tänd till max och jag likaså. Detta kändes väldigt spännande.

- Känns detta bra för dig, är du okej med allt? Frågade hon mig.

- Ja, det känns bra. För dig?

- Jättebra! Hon log stort och bet sin läpp. Han är så snygg Marcus, jag hoppas han är bra med.

Hon kysste mig djupt igen och stönade högt. Jag kände smaken av hennes läppstift blandad med hennes goda smak. Mina händer smekte och knådade hennes bak och hon smekte min rygg.

 

Ungefär tio minuter senare, när Tove var i badrummet för att förbättra den mörkröda färgen på sin fylliga läppar, knackade det på dörren. Jag öppnade och släppte in paret och bad dem känna sig som hemma. De tog av sin skorna och gick bort och satte sig bredvid varandra i designersoffan. Jag tog fram en flaska mousserande vin ur kylen och även en liten flaska alkoholfritt till Tove.

- Antar att det kan vara läge att skåla för födelsedagsbarnet. Hon kommer snart ut till oss, Tove.

- Absolut, sade Marcus och lade armen runt sin fru.

Jag såg på dem där de satt, avslappnade och leende. Snygga och solbrända var de båda två. Välklädda med. Det klickade till i låset på toalettdörren och Tove kom ut. Jag hajade till när jag såg henne och både Marcus och Sandra verkade göra det med. Tove kom emot oss med självsäkra steg och ett stort leende på sina rödmålade läppar. Hennes axellånga mörkt kopparröda pagefrisyr var snyggt fixad och hennes kinder blossade svagt rött mot hennes annars ganska bleka hy. Hon hade tagit på sig en tunn röd negligé som satt tajt runt hennes stora bröst, men annars satt löst över hennes mage och resten av kroppen som en luftig klänning av halvgenomskinligt tyg. Jag kunde tydligt se hennes stora, bruna vårtgårdar med de stora bröstvårtorna avteckna sig genom det tunna tyget. Nertill bar hon röda stringtrosor och på fötterna hade hon röda skor med hög klack. Hon var väldigt vacker och väldigt förförisk. Hon tog tag med båda händernas pekfinger och tumme och drog negligén uppåt och åt sidorna medan hon sakta gick mot oss, noga med att sätta ner sina fötter likt en fotomodell på catwalken.

- Wow, vilken skönhet!, utbrast Marcus och lutade sig fram i soffan och bara stirrade på Tove.

Tove skrattade till lite och stannade upp framför oss där vi satt i soffgruppen. Jag i en liten soffa och Marcus och hans fru i soffan mittemot.

- Ursäktar du mig om jag vill slå mig ner med din man Sandra?

- Nej, det går bra. Varsågod.

Sandra reste sig, drog ner sin klänning lite, såg på mig och log ett snabbt leende innan hon tog sig runt soffan och satte sig bredvid mig på en armlängds avstånd.

- Tack, sade Tove och neg lite samtidigt som hon drog upp negligén lite för att sedan släppa ner den helt. Marcus tog av sig kavajen och lade den bredvid sig i soffan för att sedan ställa sig upp, sträcka ut sin hand mot Tove, leda henne till soffan och sätta henne ner i den. Han satte sig sedan själv nära henne och lade sin arm på ryggstödet bakom henne. Jag hade öppnat flaskorna och hällde upp vin i våra glas.

- Jag utbringar en skål för min kära fru och tillika födelsedagsbarn, sade jag och höjde glaset mot henne. Hon blinkade mot mig och greppade sitt glas från bordet. De andra tog sina glas och vi skålade tillsammans.

- Vad roligt att vi kunde träffas, det skall bli spännande, sade Tove och såg på Sandra och sedan på mig innan blicken gled till Marcus vid hennes sida. Han lade sin hand på hennes nakna lår och lät den långsamt glida uppåt. Hon verkade tycka om att han gjorde så och log bara mot honom.

- Roligt att få träffa er, ett sånt stiligt par, sade Marcus och log mot henne.

Vi satt en lång stund och drack, pratade och skrattade. Stämningen var god och Tove verkade må väldigt bra. Marcus hade lagt sin hand över hennes axlar och hade långsamt smekt henne lår med den andra handen. Nu lät hand sin hand glida upp över hennes mage.

- Vilken vacker mage, helt fantastiskt, sade han med fascinerad röst.

 

Tove hade från början suttit med ena benet över det andra, men nu satt hon med särade ben och tycktes gilla att Marcus smekte hennes lår och mage. Hans hand gled ner över magen och ut över låret igen för att vända vid knät och glida tillbaka över låret, ända in till hennes sköte. Hans hand gled snabbt ner över det för att sedan glida ut på låret igen, allt medan han frågade hur det kändes att vara gravid och ha en så härlig gravidkropp. Det var eggande att se honom röra vid henne på det sättet och det pirrade i mig. Jag tog ännu en klunk av mitt vin och såg på Sandra som satt i soffan bredvid mig. Hon tittade på sin man och den kvinna han just nu smekte. Jag kunde se att hennes kinder blossade lite och hur hennes bröstvårtor avtecknade sig svagt mot det vita tyget i hennes glansiga klänning. Hon drack en klunk ur sitt vinglas och slickade lite vin från sin läpp. Hon var väldigt vacker i profil och jag kände att jag började tända på henne. Både vinet och hela situationen gjorde sitt till. Vi tre som drack alkohol började bli lite smålulliga och det var en skön känsla. Tove verkade bli berusad på sitt sätt, utan alkohol.

 

Jag ville närma mig Sandra, men visste inte om jag kunde göra det eller om jag vågade. Hon kanske inte ville göra annat än att sitta och titta på hennes man när han var intim med en helt främmande kvinna, men jag hoppades att hon skulle vilja något annat. Försiktigt flyttade jag mig lite närmare henne.

- Du är verkligen läcker Tove, kan jag få ta en titt på hela dig? frågade Marcus och jag hörde på hans röst att vinet hade gett verkan.

Tove log och ställde sig upp framför honom och tog åter igen tag i den tunna negligéns tyg på båda sidorna och lyfte den lite.  Hon ställde sig i en fotomodellspose och drog upp tyget ytterligare så att hela magen blottades, snurrade sakta runt för att stanna till när hennes välformade stjärt var vänd mot honom och rörde den lite mot honom.

- Fan, vilken härlig bakdel kvinna, sade han och lade sin hand på den och smekte den. Tove fnissade och vred sig ett halvt varv så att hon var vänd mot honom igen. Hans hand gled upp och ner längs hennes lår. Hon satte sig hastigt ner, kanske lite för hastigt, och stötte emot Marcus kraftiga kroppshydda. Han verkade bara gilla det. Hans hand fångade henne för att sedan glida längs hennes sida och landa på ett av hennes stora bröst. Hon lutade sig mot honom och gav honom en kyss på munnen. Jag sneglade på Sandra. Hon bet sig lite i läppen och hennes hand gled  mellan hennes bröst, över den nakna huden i uringningen och upp till halsen. Hon vred lite på sig där hon satt. Marcus kysste Toves mun med kraftfulla kyssar och lät sin hand smeka hennes stjärt och lår.

 

Hon placerade sin hand i hans knä och började smeka honom mellan benen. Han kysste hennes hals och ner över brösten. Hennes hand masserade hans bula med oöm hand. Fram och tillbaka gled handen över de mörka byxornas tyg. Hon vred sig lite mot honom och hennes knä gled upp längs hans skenben och sedan upp över låret. Han drog ner den tunna negligéns axelband och sedan hela plagget så att Toves stora, stinna bröst blottades. Hennes hand fortsatte att smeka mellan hans lår och han stönade lågt. Marcus mun öppnades och han slukade en av Toves stora bröstvårtor och sög kraftigt på den medan hans hand knådade hennes stjärt. Tove stönade till högt av njutning när hans mun sög in den hårda bröstvårtan och han diade den som en hungrig rovdjursunge. Tove smekte hans huvud och tryckte det ner mot sina bröst. Hon flämtade högt och hennes kinder var rosiga. Hon såg på mig med dimmiga ögon som sade att hon njöt. Dels av att Marcus sög på henne och smekte henne, dels att jag såg honom göra det. Hon började fumlande knäppa upp hans skjorta och han hjälpte henne. Hennes hand gled in under den och hon började smeka hans håriga bröst och verkade gilla det mycket. Han knäppte upp skjortan och kastade den på golvet medan hon lossade hans skärpt, knäppte upp hans gylf och stack ner sin hand innanför hans byxlinning och verkade greppa hans hårda stånd.

 

Jag såg på Sandra, hur hennes andhämtning hade blivit snabbare och hur hennes händer sakta utforskade den egna kroppen. Jag flyttade mig sakta mot henne. Min kåthet hade skenat iväg och jag hungrade efter att få känna en kvinnokropp mot min. Jag ville känna Sandras fasta kropp nära mig. Men ville hon? 

Toves hand gled fram och tillbaka under Marcus byxtyg och jag var ganska säker på att hon höll hårt om hans kuk och runkade honom. Han sög alltjämnt på hennes bröst, ville suga in så mycket han bara kunde av hennes knottriga vårtgård i sin mun. Hon drog plötsligt upp handen och ställde sig upp framför honom, drog negligén över huvudet och kastade den på golvet. Han snabbade sig att dra ner sina byxor och sparkade sig ur dem. Nu satt han iförd endast kalsonger och såg upp på henne där hon stod och masserade sina stora ljusa bröst. Hela hennes kropp var blek och hennes hår var mörkt kopparfärgat, både på huvudet och på könet. Det enda som skiljde henne från total nakenhet var den tunna stringtrosan hon bar och skorna på hennes fötter. Hon satte sig gränsle över honom och slog armarna om hans hals och tryckte sin byst mot hans ansikte.

- Vilken härlig kropp du har!, sade han uttrycksfullt innan han åter började suga på hennes bröst.

Hon sjönk ner över hans lår och började sakta gnida sitt underliv mot hans. Hon stönade högt och gnydde emellanåt.

 

Jag sträckte ut min hand och rörde Sandras arm. Handen gled längs hennes muskulösa överarm och ner mot handen. Hon vände sig mot mig och såg på mig med glansiga ögon. Utan att säga något tog hon min hand och förde den till sitt sköte. Jag gled över soffan och satte mig tätt intill henne och drog in hennes doft av härligt frisk parfym medan min hand letade sig ner mellan hennes lår. Hon bara fortsatte att titta på Tove och Marcus där de satt och rörde vid varandra. Sandra lutade sig mot mig och viskade flåsande i mitt öra.

- Rör mig. Smek min fitta.

Min hand gled över det glansiga tyget och jag kände hettan från hennes kön. Det var underbart. Hon drog upp sin klänning till midjan och min hand letade sig ner mellan hennes ben igen. Till min förvåning var hon utan trosor och jag jag kände en slätrakad, bar och våt fitta mot mina fingrar. Jag började smeka hennes mjuka och hårlösa blygdläppar och hon stönade lågt. 

 

Tove reste sig upp till stående igen. Hon drog ner sina trosor och drog sedan av Marcus hans kalsonger. Hans stora, hårda stånd reste sig upp när kalsongens tyg drog i det och föll sedan tillbaka och landade på hans mage med ett svagt klatschljud. Tove satte sig på knä vid hans fötter och greppade hans stake och runkade den sakta innan hon tog den i munnen och började suga på den. Marcus stönade högt av njutning. Mina fingrar gled fram och tillbaka mellan Sandras våta fittläppar och varje gång jag nådde toppen gnuggade jag hennes klitoris vilket fick det att rycka till i hela hennes fasta kropp. Jag och Sandra satt där tätt intill varandra och bevittnade hur Toves huvud guppade upp och ner över Marcus hårda kuk. Jag tittade på hennes stora sköna stjärt och hennes härliga fitta och önskade att jag kunde kasta mig över henne och pressa in min kuk i henne, men jag visste att det bara fick ske på hennes order, inte mitt eget initiativ.

- Kom och sätt dig Tove, stönade Marcus fram. Hon slutade suga av honom och tittade på honom, runkade några drag och ställde sig sedan med ryggen mot honom så att han fick smeka hennes bakdel lite. Han gav den en rejäl dask och smekte den sedan i cirklande rörelser. Hon fattade sina bröst och smekte dem medan hans händer hårdhänt utforskade varje del av hennes stjärt och slutligen fann det varma och våta hålet mellan hennes ben. Flera av handens fingrar penetrerade hennes slida och hon stönade till av njutning. Hon såg på mig och Sandra, på min hand mellan Sandras lår och på hennes blanka, hårlösa fitta. Marcus höll sin stora, hårda kuk rakt upp och Tove tag tag i den och rörde sig mot den medan hon styrde in kuken i sin fittöppning. Långsamt gled hon ner över honom och hans stora starka armar slöts om hennes kropp och hans händer fattade hennes spända bröst.

- Åååhhh, mmmm....såå skööönt, stönade hon fram medan hon sakta gled ner, ända tills hela hans kuk var i henne. Hon satte upp sina fötter på soffkanten och började sakta rida hans kuk. Hans händer knådade hennes bröst och smekte hennes mage medan han kysste och sög på hennes hals.

 

Sandra vände sig mot mig och kysste mig hårt. Jag bemötte hennes våta kyss och stack min tunga djupt i hennes varma mun. Hennes hand smekte mig mellan benen utanpå byxorna och det dunkade i min spränghårda kuk. Toves ridande blev snabbare och snabbare och hennes stönanden ökade. Det var härligt att se hur Marcus långa, av hennes safter kladdiga kuk glida in och ut ur hennes fitta. Mina fingrar gled in i Sandra och jag fingerknullade henne snabbt och hon kved tyst.

- Klä av dig och knulla mig, stönade hon fram. Hennes glansiga blick var riktad mot mig och jag kunde se kåtheten i hennes ögon, vilket var härligt och gjorde mig ännu kåtare.

Jag ställde mig upp, knäppte snabbt upp skjortan och tog av den, därefter byxor och kalsonger. Sandra såg hela tiden på mig medan jag klädde av mig och hennes fingrar smekte den våta fittan. Jag kom naken emot henne och min kuk stod rakt ut mot henne, hård och längtande efter att få utforska kvinnokön. Tränga in i och utforska en helt främmande fitta. Sandra vända sin rygg mot mig och jag hjälpte henne att dra ner dragkedjan till hennes klänning, för att sedan hjälpa henne att dra den över sitt huvud.  Hon satte sig ner igen och lade upp sina fötter på soffbordets kant. Hennes hand smekte alltjämt slidan med långsamma smekningar. Jag satte mig ner bredvid henne och lät min hand glida längs hennes lår in mot skötet samtidigt som jag sög in en av hennes bröstvårtor i munnen. Hennes bröst var mycket mindre än Toves, men väldigt vackra och härligt fasta. Hennes bröstvårtor var mindre även de. Mörka och stenhårda. Jag nafsade i vårtan med mina spända läppar och Sandra stönade.

 

Framför oss knullade Tove och Marcus. Tove red stönande på hans stora, hårda kuk och hennes bröst gungade upp och ner i takt med hennes kroppsrörelser.

- Mmm, du är så skön!, kved Tove. Jag kommer närsomhelst!

Hon grimaserade och hennes mun var öppen, flämtande av ansträngning och kåthet. Och nu kom hon. En våldsam orgasm vällde fram genom henne och hon skrek rakt ut. Hennes ben skakade okontrollerat och hon ömsom knep ihop dem, ömsom bresade på dem medan orgasmvågorna sköljde över henne. Marcus höll sina starka armar under hennes skinkor och juckade upp mot henne med stabba rörelser innan han lät henne sjunka ner, fortfarande med hans hårda kuk i sig. Han smekte hennes klitoris med cirkulerande rörelser och det ryckte i hennes underliv medan hon sjönk ihop mer och mer över honom, utmattad och tillfredställd. Hon rullade av honom och kröp fram till hans kuk och tog den åter igen i munnen och sög på den medan hennes hand gled upp och ner över hans glänsande stake.

- Fan vad skönt kvinna!, sade han med hög och grötig röst.

Hon tog ut kuken ur munnen och saliv rann från munnen ner över den. Hon tog tag i ollonet och övre delen av kuken och smorde in den med det trögflytande salivet innan hon började runka honom med snabba, långa drag. Det dröjde inte mer än några sekunder innan han kom och varm säd sköts ut från hans kuk och landade på hans mage. Tove tog kuken i munnen och fick den andra satsen rakt upp i munhålan.

 

Sandra smekte sig själv intensivt mellan benen när hon såg sin man bli avsugen, runkad och när han sprutade sin sperma på sig själv och i munnen på kvinnan han just knullat. Hon stönade högt av kåthet och det verkade som hon skulle få orgasm vilken sekund som helst. Hon vände sig mot mig och sade med beslöjad röst:

- Kom, kom jag vill suga av dig!

Jag var inte sen att kliva upp på soffan med ena foten och närma mig hennes ansikte med min dunkade kuk. Hon tog tag i den och lät den glida långt in i munnen och ner i halsen för att sedan dra ut den och låta mitt ollon glida över hennes kind innan hon stoppade in kuken i munnen igen. Hon såg upp på mig med dimmiga ögon. Hennes hand smekte fortfarande fittan och fingrarna gled då och då in i den. Det var helt underbart att känna hennes läppar och varma mun och jag stönade högt.

Paret i soffan mittemot rörde sig långsamt och såg på oss med halvslutna ögon. Tove runkade sakta Marcus slaknade kuk, som fortfarande gav ifrån sig stora droppar av sperma. Hennes ögon var riktade mot mig och Sandra och jag kunde se att hon tyckte om vad hon såg. Sandra tog ner sina fötter från bordet och lät min kuk glida ut ur hennes mun. Hon vred sig och lade sig på mage på soffans släta skinnklädsel. Hennes ben var särande och hennes rumpa putade uppåt. Hon vred sig framför mig och rörde sin bak upp och ner.

- Knulla henne nu, sade Tove lugnt med låg röst. Jag vill se dig ta henne som Marcus tog mig.

Sandras nakna, vältränade kropp var otroligt inbjudande där hon rörde sig framför mig. Hennes hårlösa fitta glänste och hennes blygdläppar var särade, redo att ta emot mig. Jag styrde min kuk mot hålet och lekte med ollonet i öppningen och runt hennes känsliga klitta och hon vred sig i njutning och gav ifrån sig gnyenden. Jag tog tag i hennes vackra höfter och stötte in min kuk i henne. Hon var trång och hennes fitta kramade min kuk ordentligt men det härligt klibbiga som hennes kåta fitta utsöndrade gjorde att min kuk gled in med lätthet och jag bottnade henne så hårt att hon stöttes framåt och gav ifrån sig ett högt stön. Jag började knulla henne hårt och hon gnydde och stönade om vart annat. Jag kunde inte hålla emot utan kom i en våldsam utlösning som fick mig att vackla på stället. Jag fortsatte att stöta kuken i henne och kände hur massor av het sperma pumpades in i hennes slida. Hon verkade älska att få min säd i sig för hon skrek rakt ut och kom i en skön orgasm hon med. Hela hennes sköna kropp skakade av den häftiga orgasmen och jag sjönk ner över henne, smekande hennes sida och lår, medan min kuk långsamt slaknade inuti henne.

 

 

22 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#6

Momill

Tack för den berättelsen, riktigt inspirerande läsning! (Särskilt när man själv är i femte månaden och kan känna igen den ökande lusten.)

3/10, 2013 kl. 09:37

#5

DanielG

Tack skall ni ha! :) Härligt med gravida kvinnor, och ja Huldran, kvinnor kan :)

3/10, 2013 kl. 06:54

#4

Ronneby

Underbar novell.

1/10, 2013 kl. 17:42

#3

Huldran

Nice Daniel. Det börjar pirra i kroppen. Tjejer kan också!

30/9, 2013 kl. 11:19

#2

Adahe

Mycket bra Daniel. Älskar temat med gravid kvinna med outtömlig sexlust.
Välskrivet som alltid dessutom.

30/9, 2013 kl. 07:07

#1

Deep

Den föll mig i smaken! Välskriven, varm och upphetsande. Tack!

29/9, 2013 kl. 09:47