Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

4/11, 2013 kl. 08:57, av Klara

Grannfest leder till chatt och äventyr

Del 4 av 12 i serien Klaras äventyr

Första midsommaraftonen som singel för Klara, tillbringades med grannarna i radhusområdet i Uppsala. Hennes grannar Sara och Peter hade bjudit in henne på ett återkommande Midsommarfirande på fotbollsplanen i området.

 

Ett utmärkt sätt att lära känna grannarna för henne. Det var knytkalas och ett 30-tal som skulle komma.

De har femkamp, gör en midsommarstång och sedan äter de och dricker kaffe med jordgubbstårta och runt henne sitter Sara och Peter samt ett gift par Henrik och Birgitta, i 50-årsåldern. Henrik har hon på sin högra sida och han visar sig vara en mycket trevlig och sympatisk man, som hon har lätt för att få kontakt med, de har massor att prata om och kvällen går jättefort, men så är det ju ofta när man har trevligt!

Midsommarhelgen var över och på söndagskvällen såg Klara att hon fått en ny vänförfrågan på facebook, den var från Henrik, naturligtvis svarade hon ja på det. På måndag morgon hade hon ett meddelande på facebook från Henrik som löd:

- Gillade verkligen att snacka med dig! Kan vi ses något över en fika?

Jag kände mig lite besvärad av meddelandet eftersom vi var grannar och han var gift och svarade:

- Jag gillade att prata med dig också men det känns inte som någon bra idé med fika.

Meddelandena från Henrik fortsatte att komma in under hela måndagen och tisdagen och de löd:

- Hur har du det med sexlivet som singel?

- Jag saknar fysisk kontakt i vårt äktenskap så jag håller på att gå sönder!

- Är du inte lite nyfiken på mig? Det kändes som vi hade kemi. Jag tycker att du har allt jag söker!

- Jag vill bara ha ett litet äventyr och du är singel och säkert i behov av sex! Vi kan hjälpa varandra!

- Har du lust och tid med mig? Vill träffas igen!

- Är du inte lite sugen på att ses? En fika bara….

- Jag saknar sex i mitt liv. Det är flera är sedan vi knullade frun och jag. Hur har du det med sex?

 

Jag försökte ignorera meddelandena, men insåg snart att jag längtade efter dem och på den tredje dagen svarade jag:

- Du är ihärdig du! Det är något gulligt och tändande över det…..!

Då blev det världens fart på chattandet, Henrik var på jobbet och satt framför en dator och jag via mobilen. Chattandet övergick snart i att Henrik började delge sina sextankar och snart meddelade han att han hade världens stånd, som han också skickade bild på, med frågan:

-Vill du känna på denna irl?

Jag kände att det pirrade mer och mer i min kropp och att jag blev påverkad av vårt chattande till varandra och när jag fick frågan – Vill du träffas, jag kan smita från jobbet för lunch, det är inget konstigt, att jag äter ute och uträttar några ärenden på stan.

- Okey då, svarade jag. När?

Klara går 20 minuter senare, tre korsningar från gatan där hon bor, där de bestämt att hon ska bli upphämtad och alldeles strax dyker hans gröna bil upp och saktar in så jag kan hoppa in. Samtalet flyter på väldigt bra trots all spänning som finns i bilen. Henrik kör med bestämdhet ut ur staden ca 4-5 kilometer till en glänta, sista biten är vägen nästan igenvuxen. Ibland när han växlat, lägger han handen på mitt ben och smeker handen uppför mitt lår. Han stannar bilen och säger:

- Här brukar jag plocka svamp och då brukar jag vara väldigt ensam, vi får hoppas det nu med.

Vi går ur bilen båda, Henriks blick går upp och ner över min kropp och han säger: - Vad fin du är!

Sedan går han fram och lägger armarna om mig och låter sin tunga leta sig in i min mun. Han placerar sina händer på min stjärt och trycker mig fram emot honom, och låter mig känna hur hård och tänd han är på mig. Han gnuggar sitt stånd mot mitt underliv, låter händerna gå in under mitt linne och upp över min rygg. Jag känner hur kåt han är av vårt förspel på chatten under förmiddagen och hur sugen och förväntansfull han är. Han öppnar munnen och flämtar och säger: 

– Åh, så härligt sexig du är, så kvinnlig, helt underbar, mmmm!

Han tar ut en filt från bakluckan och låser bilen, tar min hand och säger:

-Vi går lite åt sidan, det var ett tag sedan jag var här nu, men där går en stig in. Efter ett 50-tal meter delar sig stigen och ena delen klättrar uppåt, Henrik följer den och kommer snart upp på en stenhäll och bakom en stor sten som ligger lös på stenhällen är det bara mossa, ett område helt platt lite större än filten, som han brer ut på stället och säger:

– Här blir väl perfekt. Han vänder sig mot mig och lägger händerna om min rygg, drar mig emot sig och kysser mig. Hans händer går på upptäcksfärd ner över min kropp och in under mitt linne, han gnuggar sin hårda lem emot mig och kysser mig blött och passionerat. Han skjuter mig ifrån sig tittar mig i ögonen och säger – Vi lägger oss ner, känn ingen press, vill du inte säg bara ifrån så slutat vi, jag är inte den som tvingar, det ska vara skönt och lustfyllt för oss båda.

Jag tittar mig lite blygt omkring. Solen strålar från en klarblå himmel, det är runt 25 grader varmt, filten ligger på mjuk mossa, stället är avskilt uppe på en höjd och bakom en sten, på andra sidan ligger några stenar i en ring och aska, det märks att några varit där och grillat och runtom höjden är det bara skog. Perfekt ställe för lite avskildhet och ett underbart väder för utomhussex. Det känns lite pirrande i kroppen, men på ett härligt spännande sätt. Henrik tar av sig skorna och sätter sig på filten och tittar upp mot mig. Jag gör detsamma tar av mig skorna och sätter mig på filten. Omedelbart är Henrik där med sina händer överallt på min kropp, jag lutar mig fram och kysser honom, medan hans händer utforskar och känner på min kropp. Han tar av mig min kjol och låter sina händer känna över skåran på mina trosor. Jag kysser honom och känner med mina händer över hans smala vältränade kropp, inte ett uns med fett finns trots att han är en bra bit över 50. Jag låter mina händer glida ner över hans jeans och känner hans stjärt och sakta närmar jag mig framsidan och känner hans hårda lem under jeanstyget. Henrik känner samtidigt med händerna under mitt linne fram till mina bröst och stryker sina båda händer över mina bröst, jag är så berörd nu att jag inte vill något annat än känna mer av honom. Att han visar så tydligt att han vill ha mig och tycker jag är sexig, det gör mig så kåt och hans lugna, trevliga sätt gör mig så trygg, trots att jag inte alls känner denna man.

- För mycket kläder tycker jag, får jag klä av dig? Jag bara nickar till svar och hjälper honom av med alla mina kläder.

- Du med, säger jag och hjälper honom med bältet, när han står på knä framför mig. Ut kommer en lem med ett underbart stort rött ollon, jag lutar mig fram och slickar in försatsen som sipprat ut. Det blir som en signal för Henrik som kastar sig in mellan mina ben och börjar slicka. Med bred tunga slickar han fram och tillbaka i min skåra, han skålar tungan och börjar bearbeta klitoris. Jag kvider av vällust, han slickar mig så skönt. – Åh, mmm

Jag känner hur blöt jag blir och har inte längre några tveksamheter till att knulla med denna man, han har gjort mig så nyfiken och nu gör han mig galen av åtrå. Han lägger sig på mig, lägger sitt stora ollon vid min slidmynning och samtidigt som han lutar sig fram och kysser mig, trycker han sakta, sakta, sakta hela sin kuk in i mig, medan han hela tiden kollar mig i ögonen. Så skönt! Jag lägger mina händer på hans stjärt och hjälper honom att komma djupt in i mig och det är så härligt, han pumpar och frustar fram och tillbaka några gånger medan han ser mig djupt i ögonen, men plötsligt slutar han och tar sig ur mig. – Du är så skön, vill inte komma redan! Han kommer fram och doppar sin kuk i min mun, bara så jag får känna smaken av mig själv och sedan går han återigen ner och slickar min fitta.

- Snälla ta mig bakifrån säger jag. Jag älskar det!

Han är inte sen att göra mig till viljes, han trycker in sitt stora ollon och hela kuken fyller mig. Jag lutar mig fram och lägger överkroppen ner mot filten och bara kvider av njutning. Undrar om jag någonsin njutit så mycket. Det är sååå skönt, jag känner mig så levande, det är så spännande, jag hör hur han njuter, känner solens strålar som smeker våra kroppar och det är så underbart skönt….han pumpar sin kuk ut och in ur mig, berör G-punkten så lustfullt och min fitta blir så känslig, känner varenda millimeter av hans kuk som fyller min trånga våta grotta! Efter en stund känner jag hur känslig jag blir i hela mitt underliv, hur det svartnar för mina ögon och jag börjar krampa runt hans kuk och hela min kropp vibrerar i en underbar orgasm. Henrik frustar och ökar takten, jag känner hur hans kuk blir större inne i mig och snart vrålar han och han inte hålla sig han heller, när han känner hela mig vibrera i vällust. Jag känner hans sperma skjutas in djupt in i min kropp och kuken som pulserar. Han fortsätter att dra sin kuk in och ut ur mig tills den slaknar. Då drar han sig ur och lägger sig ner på filten drar mig till sig och så ligger vi så och bara kramas någon minut utan att säga ett ord. Det känns som om jag är i himmelriket!

Henrik släpper av mig några kvarter hemifrån och åker till jobbet. Jag går hemåt och känner sperman rinna ur mig och ner efter mina ben, känns så underbart sexigt. När jag stoppar nyckeln i dörren, får jag ett meddelande från facebook på telefonen...Det är Henrik som skriver: - Tack otroligt underbara, sexiga kvinna, för en underbar stund! Hoppas att jag får njuta av dig flera gånger!

Och det fick han, men det kanske blir en annan historia!

 

 

7 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Sixten

Som vanligt en suverän novell.
Min kuk reste sig i givakt. under läsningen.
Jag började runka och sprutade innan jag läst färdigt
Sixten

5/2, 2018 kl. 19:16

#1

långeman

En lång intensiv sexchatt som avslutas bakifrån utomhus, skönt så det svartnar för ögonen!

6/11, 2013 kl. 22:25