Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

10/11, 2013 kl. 15:38, av Mrs_Robinson

KK

Jag vill hitta en knullkompis och hittar den perfekta.
Detta är en dröm, en perfekt helg med en perfekt partner... helt enkelt perfekt. Ja, du fattar :)

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

20 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#10

TG64

Då jag läser noveller brukar jag ofta försöka leva mig in i kvinnans situation...
Jag har ibland önskat att vara kvinna med samma ohämmade lustar som jag har som man, det är så enkelt för kvinnor att få sällskap jämfört med männen- de behöver i princip knappt anstränga sig! Tack för en skön novell!

23/12, 2019 kl. 22:09

#9

denglade

Wow!
Denna var... bara så bra!
10 p utan vidare.

7/8, 2017 kl. 10:53

#8

Huldran

O´la la. Det må jag säga! Fångad i en dröm. Varför måste detta härliga vara en dröm? Tänk att kunna vifta lite med trollspöet. Så vips stod mannen där och situationen med allt innehåll blev till en reell verklighet. Bara för mig. Så en ny magisk rörelse och en för dig...
Tack för den Mrs_Robinson!

10/12, 2013 kl. 13:45

#7

Mrs_Robinson

Du förstår nog alldeles för mycket du Nils ;)

26/11, 2013 kl. 17:06

#6

Nils

Helt underbar dag & natt.Om jag inte misstar mej helt så var det en rejält kåt dam tjej som skrev den här underbara berättelsen. Och jag förstår att det MÅSTE vara den rätta stämningen för att få till det så härligt.Berätta gärna mer från hjärtats önskningar & behov.

26/11, 2013 kl. 13:45

#5

Mrs_Robinson

Knappknullet pelleponken? Kul att berättelsen har gett dig en fin upplevelse och du också Deep, tack föra era värmande ord.

13/11, 2013 kl. 17:05

#4

pelleponken

För många år sedan pratade man om "knappknullet"! Jag tror det var det här man pratade om. :) Som vanligt ovanligt bra med mycket känsla och stark inlevelse i varje detalj. Det blev en fin nattupplevelse för mig.

13/11, 2013 kl. 03:48

#3

Deep

Väl skrivet om en helt underbart ansträngande helg.
Jag tycker om historier som beskriver önskan, längtan och åtrå, gärna ur en kvinnans vinkel. Att hon är lite drivandre, inte utsatt, inte utnyttjar, utan som här, under ömsesidig respekt, visar och genomför vad hon verkligen vill. Det fungerar på mig!
Tack Mrs_Robinson.

12/11, 2013 kl. 07:21

#2

Mrs_Robinson

Tack Xantippa. Japp, för perfekt är ordet ;) men så är det ju en dröm. Allt tillrättalagt så perfekt det bara går.

10/11, 2013 kl. 20:45

#1

Xantippa

Snuskigt och härligt och nästan FÖR perfekt!

10/11, 2013 kl. 20:30