Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

22/12, 2013 kl. 07:13, av Melini

En vänskap utan gränser.

Del 2 av 2 i serien Ungdomssynder

Nadia hjälper en vän i nöd och får själv ut en hejdundrande upplevelse!

Jag tog ut två flaskor kallt vitt vin ur kylen och började sedan städa lite i köket. Jag hade äntligen fått ordning på inredningen i min nya lägenhet som pappsen köpt, och kände att det var dags att ha lite kul och bjuda över folk. Och inte vilket folk som helst...

Som 17-åring hade jag redan hunnit med många roliga stunder och fått smaka på lite olika kukar – små, stora, långa, grova, mörka... Jag sket som sagt i allt vad moralkakor hette och sex var ett härligt nöje! Jag såg fram mot att kunna ha ännu mer kul i min nya lägenhet som pappa hade köpt, nu när jag verkligen kunde vara ifred och göra vad jag ville.

Min vän Louise, som fortfarande var min närmsta vän, hade dock hållt igen lite mer när det gällde sex. Först hade hon haft otur med pojkvännen hon planerat att ge oskulden till. De var dökära och söta ihop, sådär som bara 15-åringar kan vara. Men tyvärr sprutade han och slaknade så fort hon tog på hans penis! Stackars killen som blev så upphetsad och lämnade sin tjej så besviken... Hon stod ut ett halvår, men sedan dumpade hon honom. Efter det kom hennes stora kärlek som hon tänkte ge sig till, mycket ivrigt... Men han hade sådana komplex över sin lilla penis att han inte vågade vara naken med henne förrän de varit ihop i ett halvår. Och när de väl låg nakna bredvid varandra så var han så nervös och osäker att han inte kunde få upp den om så hans liv hade hängt på det.

För två månader sedan hade Louise tröttnat och gett upp även när det gällde honom. Stackaren var frustrerad och jag hade flera gånger dragit med henne på krogen för att hitta ragg. Men hon orkade inte uppbåda någon entusiasm... Hon bara suckade över att med hennes otur så skulle hon väl bara dra hem en transa utan kuk eller något...

Så nu fick det vara nog tyckte jag! Det var dags för Louise att få så mycket kuk hon ville! Så denna kvällen var hennes...

Vid denna tidpunkt hade jag en underbar KK som hette Edward. Han va 28 och visste precis vilken behandling man ska ge en fitta! Min plan var att låna ut Ed till Louise ikväll och Ed hade knappast något emot det. Jag hade berättat läget för honom och han var eld och lågor över att få ta denna blonda skönhets oskuld. Louise är en äkta nordisk skönhet – med naturligt blont hår, lång, vältränad, fasta bröst och den där fina naturliga ”girl next door” looken.

- Mmm kommer vara hett att ha er två bredvid varandra, nakna, ni är så härligt olika, hade han stönat fram kvällen innan medan han knullade mig på köksbordet.

Och han har nog rätt att vi är läckra tillsammans. Båda vackra, men på olika sätt. Själv har jag långt mörkbrunt hår, mörkblå ögon, olivhy och ser mer exotisk och farlig ut. Ed har ett utseende som påminner lite om mitt; han ser lite farlig ut, med mörkt hår, muskulös kropp, lång, och djupa vackra mörkblå ögon. Jag var säker på att Louise skulle tycka om honom. De flesta kvinnor tände på Ed. Själv älskade jag att känna mig liten och försvarslös bredvid honom. Han var så stor med sin bred rygga, rejäla armar med spelande muskler och synliga ådror, och inte minst hans kuk var härligt grov och rejäl. Till skillnad från Louise mesiga pojkvänner så kunde Eds kuk stå i timmar kändes det som...

- Hej babe! Sa jag glatt och kramade Louise när hon kom in utan att knacka. Hon hade på sig en kort svart klänning, var noga sminkad och håret var stramt bakåtkammat i en hästsvans som nådde till skulderbladen. Hon såg riktigt snygg ut ikväll!

Själv hade jag på mig ett tight ljusblått linne och en vit tenniskjol. Till skillnad från Louise, som trodde vi skulle ut efter förfesten, så visste jag att kvällen skulle spenderas hemma...

- Jag byter om senare hörrö, sa jag snabbt och började hälla upp vin till oss.
- Varför har du tre glas? Kommer Ebba också? Sa Louise och slog sig ner i den stora soffan med plats för minst 8 personer.
- Näää... Det kommer en killkompis till mig. Edward heter han, sa jag glatt.
- Sedan när är du kompis med killar? Sa Louise roat. Erkänn att ni har knullat! Hur är han? Fortsatte hon ivrigt.
- Mmm han är underbar... Igår knullade mig på och mot köksbordet här, kolla på blåmärken, fnissade jag och hissade upp den lilla kjolen lite. Långt upp på låren hade bordet dunkat emot, så svaga blåmärken syntes på båda låren.
- Haha din galning! Skrattade Louise. Jaja, vissa har tur... suckade hon längtande.

Jag hade tänkt vänta med att berätta om planen men kunde inte hålla mig när jag hade ett sådant bra tillfälle...

- Ja, du har tur Lollo! Sa jag självklart och bestämt.
- Va? Nej, jag orkar inte leta ragg ikväll igen Nadia, du märker ju hur efterblinda de verkar vara på krogen nu för tiden...
- Om du vill så får du låna Ed ikväll. Jag menar allvar, han knullar som en gud! Hans kuk kan stå i timmar och den är så jävla skön så jag en kväll kom minst 7 gånger under ett enda knulla, jag lovar, berättade jag ivrigt.
- Va?! Jamen, jag kan inte ligga med ditt ligg ju! Sa Louise chockat.
- Det kan du väl? Hur många gånger har du inte lånat en dildo av mig egentligen?
- Ja jo, men en dildo är ju liksom plast... Och han kanske inte vill knulla mig?! Sa hon förvirrat.
- Lägg av, du ser ut som en jäkla fotomodell, klart han vill sätta kuken i dig! sa jag tvärsäkert och tog en stor klunk vin.

Louise var röd om kinderna och såg fundersam ut. Jag visste att hon ville, även om situationen så klart kändes lite märklig. Vi onanerade ihop ibland, men en trekant eller liknande hade vi inte gett oss på. Louise var som sagt blygare och mer försiktig än jag.

Det ringde på dörren och jag sa lågt ”Du måste inte om du inte vill okej?” och gick sedan och öppnade dörren. Ed steg in och jag såg Lollos blick gnistra till. Han var så snygg i kritvit skjorta, perfekt sittande jeans, solbränna och ett fint leende. Jag slängde mig i hans armar och han lyfte upp mig i famnen. I hallspegeln såg jag att  den lilla kjolen gled upp och blottade mina skinkor och de svarta stringtrosorna. Hans grova händer höll upp min lilla kropp precis under baken och jag blev genast kåt när jag kände hans muskulösa kropp tryckas mot mig. Vi kysstes kort och han satte sedan ner mig.

Louise gick fram och tog honom i hand. Hon var rosig på kinderna och något i hennes blick sa mig att hon äntligen skulle få kuk ikväll... Vi satte oss alla tre i soffan och småpratade om allt möjligt medan vinet värmde upp oss inifrån. Ed satt nära mig och smekte lätt mitt bara lår. När Lollo gick på toa mötte direkt hans läppar mina och vi hånglade ivrigt. Jag hade ingen BH på mig så Eds hand vandrade direkt upp till min styva högra bröstvårta. Han klämde mjukt på den medan jag spände kroppen och lutade mig bakåt. Plötsligt kände vi en rörelse i soffan när Louise slog sig ner igen. Hon rodnade djupt och tittade lite anklagande på oss.

- Oj ursäkta, sa jag glatt och Ed skrattade lite. Såg det sexigt ut? Frågade jag och bet mig i läppen.
- Ummm... Ja jo. Du har så vackra bröst. Och Edwards hand som smekte... Ja, det var sexigt, sa Louise darrigt och jag förstod att vinet började få hennes spärrar att släppa.

Jag böjde mig fram på nytt och började kyssa Ed. Hans hand fortsatte massera mitt bröst och jag visste att fittan hade blivit genomvåt redan eftersom jag verkligen gick igång på att Louise tittade på. Jag satte mig grensle över Ed och började knäppa upp skjortan medan mitt linne flög av.
- Titta, vad läcker och hård kropp, sa jag lockande till Louise och smekte Eds vackra överkropp. Och det är inte bara den här delen som är hård, fortsatte jag flinande och knäppte blixtsnabbt upp hans jeans.

Ed hade inga kalsonger på sig så kuken sprätte upp framför oss. Stor, grov, hård, ådrig, med en pärla försats på ollonet. Louise flämtade till och bet sig i läppen. Hon gillade det hon såg, det förstod jag direkt. På bara några minuter satt vi alla tre nakna. Louise hade vågat komma närmre och tryckte sig mot Eds vänstra sida medan jag fortfarande satt grensle över hans muskulösa kropp. Jag runkade långsamt och mjukt hans kuk. Ed och Louise började kyssas och han masserade mjukt hennes ena bröst.

Det var upphetsande att se min vän så kåt och jag lät Eds kuk massera mina yttre blygdläppar. Kuken blev hal och våt av min kåta fitta. Jag sträckte fram en hand och snuddade vid Lollos lår. Hon tittade gillande på mig. Jag började långsamt smeka hennes renrakade fitta och hon gnydde tyst när mina fingrar snuddade vid klittan. Eds hand gick ner från bröstet till att möta min hand vid fittan. Han var mer rakt på sak och lät långsamt två grova fingrar glida in i hennes inre. Louise stönade högt till.

- Denna fittan kommer älska att äntligen få kuk, mumlade Ed fram med läpparna tryckta mot Lollos styva bröstvårta. Lollo log nöjt åt den kommentaren och juckade ivrigt mot hans fingrar.

- Sätt dig bakom mig Louise, så ska jag visa hur du rider kuk, sa jag med dov röst. Nu kunde jag inte hålla mig längre. Jag ville knulla och jag ville ha Lollo nära mig. Ivrigt satte hon sig bakom mig och jag gnydde förvånat till när hennes händer självsäkert vandrade mot mina känsliga bröst och började smeka dem. Jag kände hennes styva bröstvårtor mot min rygg och tyckte om att ha hennes kropp tryckt mot mig.

- Ta kuken, Nadia, låt mig känna hur din kropp rör sig med den stora kuken i sig, viskade hon i mitt öra och jag ryste till av kåthet.

Jag höjde kroppen så att kuken hamnade precis rätt och långsamt lät jag den glida in i min varma, våta, fitta. Långsamt satte jag mig tills den stora kuken nådde min botten och blygdläpparna nuddade kukrot och pung.

- Mmm Lollo, nu är kuken i botten på mig och det är sååå skönt, stönade jag fram och började långsamt och rytmiskt höja och sänka kroppen. Jag kände fittsaften rinna ner på Eds stora kuk och kunde inte minnas senast jag varit såhär otroligt kåt och våt.

Lollo följde med i mina rörelser, lät sin vackra kropp som var tryckt mot mig jucka med och av ren upphetsning stönade hon också högt. Hennes händer masserade mina bröst och små pirrande ilningar gick från bröstvårtorna ner till magen och till fittan. Jag var i himlen!

Jag ökade takten och Lollo hängde på, tryckt mot min rygg.

- Knulla honom nu, rid kuken Nadia! Väste hon in i mitt öra och det brast för mig. Jag ropade högt när orgasmen skakade om min kropp. Den varade länge och jag njöt av att få fittan masserad inifrån av den stora kuken, medan kramperna for igenom min kropp och fick det att blixtra magiskt inombords. Lollos masserande händer tog orgasmen till en helt otrolig nivå!

Långsamt sänktes min puls och jag öppnade ögonen och mötte Eds nöjda blick. Jag lät kuken glida ur mig och satte mig helt skakig bredvid Ed.

- Wow! Det var underbart... Vill du uppleva samma Lollo? Log jag mot Lollo. Hon nickade ivrigt och satte sig grensle över Ed. Jag tog till de krafter jag hade kvar och satte mig bakom henne. Ivrigt började jag direkt utforska hennes kropp med mina händer. Jag kysste hennes nacke medan min vänstra hand smekte hennes bröst och min högra hand vandrade neråt mot fittan. Två fingrar mötte en het, varm, såphal grotta som nästan sög in mina fingrar.

- Mmm Ed du kommer älska denna trånga, sugande, fitta, sa jag upphetsat. Ed bara hummade nöjt. Jag tog tag i hans kuk och lät Lollos fitta glida lite mot den. Är du redo sötnos? Sa jag tyst i hennes öra.

- Ja! Ja, nu måste jag få kuk i mig! Sa hon hetsigt och högt. Jag log åt hennes iver. Jag visste att hon omöjligtvis kunde bli besviken.

Jag satte kuken mot hennes fitthål och långsamt gled ollonet in. Både Ed och Lollo stönade till. Jag la händerna på Lollos höfter och tryckte försiktigt neråt. Lätt gled hon neråt och jag hörde på hennes stönanden och pipanden att hon njöt. Som tur är hade Lollo lekt med rejäla dildosar och slapp därför att få ont som många oskulder annars får.

Kuken nådde botten och vi satt alla tre stilla och bara njöt av den sexiga situationen. Jag lät mitt högra långfinger glida ner till Lollos blygdläppar som var spända av att ha den stora kuken i sig. Jag tog lite fittsafter och lät sedan fingret vandra upp mot Lollos svullna klitta. Hon stönade högt när jag försiktigt började massera klittan. Hon rörde upphetsat höfterna upp och ner och hennes stönande blev intensivare för varje juck.

- Är det en skön ridtur, bästis? Viskade jag i hennes öra.
- Ja, tack! Tack Nadja! Tack för den här kuken! Ropade hon rakt ut och plötsligt spändes hela hennes kroppen och orgasmen tog över hennes medvetande. Jag tryckte hennes neråt på kuken och njöt av att känna hur hennes kropp vibrerade och sög tag i Eds kuk. Lollo kom länge och fortsatte sedan långsamt rida kuken.

- Wow, denna är helt underbar, mumlade hon medan hon lät kuken glida långt ut och sedan långt in, långsamt.

Jag hade blivit riktigt kåt av att se hennes orgasm och hoppades få mer kuk snart... Jag placerade mig på Eds högra sida och hans hand sträckte sig direkt till min fitta. Han började pulla mig skönt och jag stönade ikapp med Lollo nu.

- Åh jag måste ha lite vatten, stönade hon fram och med ett vått ljud lämnade hennes fitta Eds hårda kuk.
- Ingen fara, jag håller kuken igång sa jag och satte mig på ryggstödet. Ed placerade sig snabbt framför mig och utan några krusiduller körde han in kuken i min väntande fitta. Nu var det slut på det mjuka knullandet verkade han tänka och började sätta på mig ordentligt. Kuken for snabbt in och ut och jag stönade högt och hetsigt.

Lollo ställde sig bredvid och tittade med stora ögon på vårt ivriga knull. Hon tömde sitt vattenglas och satte sig sedan bredvid mig på soffans ryggstöd och riktade sin blick mot våra knullande kön. Min fitta gick loss i en till orgasm och jag tryckte mig desperat mot Eds kropp och slog benen omkring honom för att få in kuken så långt det bara gick. Fittan krampade och sög och det var nog på håret att han lyckades hålla sig från att spruta mig full...

Jag pustade ut och hann knappt blinka innan kuken lämnade min fitta och Ed förflyttade sig till den andra villiga fittan. Lollo log lyckligt när han körde in kuken i henne och om det hade tagit mig bara någon minut att komma så tog det henne bara några sekunder! Precis som jag tryckte hon hela kroppen mot Ed och skrek ut sin njutning. Det var så vackert att se. Eds starka, muskulösa, solbrända kropp som gav blonda, smala Lollos kropp så mycket njutning. Varenda muskel i deras kroppar var spänd och svetten glittrade.

- Vill du ha säden i dig Lollo? Jag bjuder ikväll, fnissade jag.
- Ja, jag vill känna ett varmt sprut i fittan, stönade hon fram och vände sig så hon hamnade med baken mot Ed istället.

Ed verkade inte misstycka utan gled in i henne igen med ett nöjt stön.

- Oh jävlar! Shit vad långt in han hamnar i den här positionen, sa Lollo chockat och tittade med stora ögon på mig.
- Mmm jag vet, visst är det härligt? Sa jag drömskt och började smeka Lollos rygg.

Jag positionerade mig bredvid Ed och njöt av den vackra synen. Lollos blygdläppar kavlades mot hans ådriga kuk och för varje gång han träffade hennes botten stönade hon högre och högre. Hon gjorde rejäla motjuck och det var nog hennes iver som till slut gjorde Ed så upphetsad att han inte kunde hålla igen mer. Med ett bröl tog han ett rejält tag om Lollos höfter, körde in kuken så långt det gick och började pumpa in säden i henne. Blixtsnabbt lät jag ett finger leta sig in under Lollo och med några masserande rörelser på klittan kom Lollo ännu en gång med ett högt tjut.

Ed sjönk ner en bit bort i soffan och pustade nöjt. Lollo stod darrande kvar i sin putande position och flåsade. Jag såg säden forsa ut ur hennes fitta och kramade henne sedan försiktigt från sidan. Hon vände sitt svettiga ansikte mot mig och log trött och nöjd.

- Detta var precis vad jag behövde! Stönade hon fram. Tack, du är världens bästa vän!

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

Sixten

En helt underbar novell. Den gjorde mig rejält kåt

Sixten

8/3, 2018 kl. 08:41

#2

Melini

Tack för din kommentar Svaellkroppen! :)

29/12, 2013 kl. 14:37

#1

svaellkroppen

Innehållsrik och genomarbetad introduktion. Möjligen skulle jag vilja veta lite mer om hur killen, Ed, ser på att vara med två tjejer samtidigt, men det är sekundärt. Sen är sexet härligt upphetsande!

Wow!

27/12, 2013 kl. 17:05