Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

6/1, 2014 kl. 10:07, av sabadongelov

I bastun

Intensiva känslor och intensivt sex. Pang-på, ingen lång uppbyggnad innan.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

25 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#7

Huldran

Fortfarande väldigt trevlig och inspirerande att läsa! // Huldran

16/1, 2019 kl. 06:16

#6

Nils

Har läst din fina berättelse förut.Men förstår bådas längtan att få ge varandra sin kärlek med ett skönt samlag med massor av sperma där den hör hemma.Djupt in i fittan på modern.Berätta mer om er incest kärlek & om den gav frukt.

2/2, 2014 kl. 16:37

#5

Nils

Vilket skönt knull med din mamma. Hoppas du får tillfälle att tömma din stora pung där du kommen ifrån fler gånger & berätta om det fina ni har emellan er.Ni kan kanske få till en dubbelmacka så där bara inom familjen.

28/1, 2014 kl. 17:06

#4

Ronneby

Riktigt bra och välskrivet.

11/1, 2014 kl. 00:05

#3

sabadongelov

Tack för feedbacken! Angående mammabiten så kanske det vore en poäng att plocka bort den biten. Dock, vad hon vill och inte vill bli kallad för just då är inte nödvändigtvis vad som styr honom i hans agerande. Hon är ganska ambivalent till hela grejen (både vill och inte vill, en kamp mellan hjärnan och könet skulle man kunna säga... ;-)).

8/1, 2014 kl. 00:38

#2

Huldran

Denna story gillar jag, dessutom väl skriven, kommatering mm. Beskriver situationen på rätt sätt. Känns välbekant fysisk. Dock, i en situation som denna, är de två jämbördiga personer. Inte mor och son. Modern vill just då inte bli kallad för, mamma!

7/1, 2014 kl. 00:27

#1

Mrs_Robinson

Sådan härlig son hon har! Väl författat och skit det samma om förhistorian. Oh yes!

6/1, 2014 kl. 11:29