Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

24/1, 2014 kl. 00:41, av Melini

Ett ovanligt jobbuppdrag.

Del 1 av 2 i serien Sexklubb i Paris

Nadia springer på en bekant och får ett jobberbjudande hon aldrig har fått förut.

”Hej Nadia! Jag bjuder gärna på middag ikväll, vad sägs? /Henrik”

Så stod det i sms:et jag fått tidigt på morgonen, redan kl 07:30. Fast jag läste det mycket senare när min bakfulla hjärna började vakna till liv vid lunchtid... Kvällen innan hade blivit vild. Påverkad av både alkohol och det ena och andra hade jag kommit hem först vid kl 6 på morgonen, helt slut i hela kroppen. Men det hade det varit värt! När ska man annars festa loss än när man är ung, utomlands och har ganska gott om pengar? Nej man ska ta vara på den fria ungdomstiden tycker jag...

Henrik hade jag haft ett one night stand med under en av mina tidigare arbetsresor till Paris och jag var förvånad att springa på honom igen då han senast hade sagt att han endast varit på kort besök hos sin bror. Men Henrik var läcker som få så hade inte varit helt fel att suga hans kuk på klubbens toalett... Jag hade varit för full för att fråga vad han gjorde här igen. Men det förvånade mig inte att han hade återvänt till denna fina huvudstad.

Jag funderade på varför han ville ses ikväll, jag hade gjort det klart för honom att det var ”den tiden på månaden” så en repris på vårt härliga ligg var det inte tal om ännu... Och middag? Vild, ung och vacker, det är jag det – inte tjejen man bjuder på middag... Han visste ju att han fick sätta på mig ”gratis”, så att säga.

Vad cynisk jag låter!? Men modellvärlden är speciell. De flesta tjejer jag träffade på arbetsresorna var äkta golddiggers. Det krävdes lyxmiddag, champagne, kokain och helst en handväska för att få en avsugning. Många män var villiga att betala dyra semestrar och låna ut stora våningar till de riktigt snygga tjejerna för att få ligga när och hur de ville. Utan att moralisera så har det aldrig varit min grej. Jag älskar sex. Ett bra knull. En snygg, stor, skön kuk och en man som vet vad han gör. Semester och fina väskor kan jag själv spara ihop till om jag vill ha det. Mina föräldrar har alltid vara galna i pengar och prylar, så kanske är det därför det inte har lockat mig? Var trött på det redan som tonåring... Med mina silikonbröst är jag väl knappast den bästa feministen i världen, men att byta sex mot prylar? Lockar mig inte helt enkelt.

Efter en hamburgare, kaffe och massor av mineralvatten började jag se ut som en människa igen fram mot kvällen. Jag tog på mig en åtsittande röd klänning och höga klackar och lyckades komma ut exakt samtidigt som taxin stannade vid porten. Henrik satt i baksättet och granskade mig gillande.

”Trodde inte du skulle lyckas se såhär pigg ut efter igår!” flinade han retsamt och pussade mig på kinden.
”Haha smink och ögondroppar fixar det mesta vet du” sa jag självsäkert.

Vi småpratade och Henrik var väldigt oflirtig för att vara ute efter ett ligg...? Vi kom fram till en riktigt fin restaurang och jag kände mig ganska osugen på att vara där helt plötsligt. Det sista man är sugen på efter en hård natt är råa skaldjur och märkliga smakkombinationer som kräver koncentration av de som äter, eller är jag bara bortskämd som inte uppskattade det? Nåja, vi slog oss ner och efter några klunkar bubbel kände jag mer avslappnad. Det tog inte en lång stund förrän Henrik med bestämd blick lutade sig framåt och började tala tyst.

”Nadia, såhär är det. Jag äger ett antal klubbar i Europa, bland annat två kända här i Paris. Det går oerhört bra för dem, men nu för tiden brinner jag för andra slags nattklubbar...”

Direkt for tanken ”Åh nej bordeller!” genom mitt huvud, men jag log ansträngt och fortsatte lyssna.

”Jag ser vad du tänker! Nej, inte prostitution! Sådant är för nollor, för idioter som inte fattar vad sex är”, fnös han föraktfullt och verkade helt byta ämne plötsligt. ”Du är jävligt vacker Nadia. På ren svenska: skitsnygg. Och du är underbar att knulla också. ” Det blänkte till i hans ögon när han sa den sista meningen.

Jag rodnade lite. Jag kände mig lugnare nu när han sagt att det inte handlade om sexköp, men vad ville han då? Ha mig som modell på någon klubbs plansch? Varför tog han inte det genom min agentur då?

”Jag äger en sexklubb i Paris. Den har öppet en gång i månaden och jag har två medhjälpare som stenhårt styr vilka som är välkomna och vilka som inte är det. Vi har många stammisar som kommer varje gång, och vi får också in många nya ansökningar varje månad. Men man är inte välkommen om man inte har en referens som talar gott om en. Jag accepterar inget annat än vackra, sexiga, kåta personer. Allt går schysst till där, jag är noga med att inga sexköp görs, att ingen utnyttjas och jag har diskreta vakter utplacerade för att se till att alla regler efterföljs hela tiden. Vad tycker du nu, spontant?”

Jag tittade lite förvånat på Henrik och tog två stora klunkar champagne. Sexklubb? Med vackra, kåta människor? Jag gillade tanken. Jag har en inre exhibitionist som inte har fått komma ut så ofta, så varför inte låta henne leka lite?

”Ummm jo, det låter faktiskt jävligt upphetsande Henrik. Så du vill att jag kommer dit nästa gång då?” sa jag lite förvirrat. Han hade ju faktiskt inte bjudit in mig, bara beskrivit verksamheten.

”Jag har två erbjudanden till dig Nadia. För det första så firar klubben 2 år på lördag och då arrangeras ett större evenemang än vanligt. Och jag vill ha dig som modell där då. Det rör sig om ett pass på 4 timmar och du får ta toalett- och drickpauser. Du kommer vara naken och posera på en soffa, med mask över ansiktet om du vill. Du ska egga upp de andra gästerna, men inte aktivt delta i de aktiviteter som sker runtom. Du byts av efter 4 timmar och om du vill så får du gratis dricka och göra lite vad du vill de resterande timmar som klubben är öppen... Om du förstår vad jag menar?” sa han dovt och det blänkte till sådär i ögonen igen.

”Och det andra erbjudandet?”

”Jag vill veta om du är intresserad av det erbjudandet vi precis pratade om.” sa han bestämt med poker face på.

”Umm...” jag tog några klunkar vin och funderade. Ja, varför inte? Tjäna lite pengar, visa upp mig naken... Och om besökarna inte var min smak så behövde jag ju inte röra någon. ”Ja, jag är intresserad!” sa jag bestämt.

”Super!” utbrast Henrik och log avslappnat. ”Erbjudande nummer två var helt enkelt att du kunde få komma till klubben som min gäst” sa han retsamt och blinkade med ena ögat mot mig.

”Jaha haha... Vad bra, då vet jag att du inte planerade att erbjuda mig en bil eller något om jag tvekade inför första erbjudandet” fnissade jag.

Vi åt upp, drack upp, och sedan skulle Henrik iväg på kvällsmöte med de två som hjälpte honom driva klubben. Jag mötte upp en tjejkompis för en lugn drinkkväll på en sky bar.

Veckan gick och jag såg fram mot mitt ”jobb” på klubben. Mensen var över och min vanliga kåthet var tillbaks. Men för att göra lördagen lite mer spännande höll jag mig från onani och sex. Tanken på att vara sprängkåt på klubben lockade mig. Henrik hade lämnat ett paket till mig som jag nästna slarvat bort i min stökiga lägenhet. Jag delade med en annan modell och vi var båda benägna att slänga kläder och smink överallt... Under en BH och två klänningar hittade jag paketet på lördag morgon och öppnade det.

Jag log förtjust åt de ljusrosa, mycket tunna, underkläderna med spetsdetaljer. De var så tunna att jag nästan inte vågade ta i dem i rädsla för att en nagel skulle spräcka det exklusiva tyget. Henrik hade sagt att han ville att jag skulle ha dem på mig i början och efterhand börja ta av dem, eventuellt låta någon gäst smeka dem av mig. En svart ögonmask låg även i paketet och jag hade bestämt mig för att ha den på. Det verkade upphetsande att få dölja min identitet lite men samtidigt visa upp hela kroppen. Jag hade fått instruktioner att locka och sätta upp håret, få hela kroppen vaxad med bara en smal sträng ovanför fittan, och smörja in kroppen i en guldglittrig olja som också fanns i paketet.

När taxin stannade utanför klubben, som låg ute i jag vet inte ens vart... Då var jag faktiskt nervös. Jag kände mig osäker på mig själv – vad ville han att jag gjorde? Tänk om jag poserade fel? Tänk om jag plötsligt blev blyg? Tänk om de andra modellerna var mycket sexigare? Tankarna for genom mitt huvud medan jag tog en lugnande cigg i mörkret. Jag hade en tunn klänning över de vackra underkläderna och bröstvårtorna drog ihop sig lite trots att sommarkvällen var ganska varm. Jag hade granskat mig själv nöjt i spegeln innan jag åkte iväg. Bröstvårtorna syntes tydligt genom BH:n, strängen av mörkt hår likaså genom de tunna trosorna, och rumpan framhävdes fint av att stringen delade lite på skinkorna. Min olivhy gav en fin kontrast till den ljusrosa färgen och även mitt lockade mörkbruna hår glänste fint ikapp med det guldiga diskreta glittret på min kropp. Jag skakade av mig de tvekande tankarna och ringde upp Henrik så han kunde släppa in mig i det stora, slottsliknande huset.

Henrik, som var klädd i fantastisk svart Armani-kostym, tog min hand och ledde mig genom en lång korridor. Vi kom fram till ett väldigt stort rum där det stod en stor bar och fyra ganska stora vita rokoko-soffor var utplacerade. Runtom fanns även mindre soffor, röda, snirkliga stolar och även vita pallar som såg ut som fotpallar till fåtöljer ungefär. Blombuketter stod utplacerade på glasbord här och där och det doftade svagt ros i rummet.

”Sådär. Du får placera dig i den här soffan när du har klätt av dig, Nadia.” sa han och pekade mot en av de vita sofforna. Tre tjejer i liknande underkläder stod vid baren och småpratade och jag insåg att det var två av de andra modellerna. Jag log lite åt det klyschiga i att han hittat en tjej av varje sort; en brunhårig (jag), en blondin, en svarthårig och en rödhårig. I kroppen var vi alla ganska lika; väldigt smala, med putig rumpa och fasta ganska stora bröst. ”Han har en viss smak den där Henrik” tänkte jag roat medan jag tog av mig min kappa och skor. Det kändes lite märkligt att ta av sig klänningen i detta stora rum bland främlingar men jag försökte tänka att det var som att fotas i badkläder på en strand...

”Ursäkta att det är lite kyligt men det kommer bli varmare när gästerna börjar strömma till” sa Henrik och jag funderade på om han försökte vara lustig när han sa att det skulle bli varmare... Jodå, hetta till borde det ju göra liksom? Henrik tittade hungrigt på min kropp och lät plötsligt en hand smeka mig över ena bröstet. Bröstvårtan styvnade till ännu lite till och det pirrade till i min kropp.

”Mmm du ser fantastisk ut... Du kommer bli omtyckt ikväll. Hoppas du har lust att umgås lite med mig efter ditt pass.” sa han lågmält och lät handen vandra till mitt ansikte och smeka mig över kinden. Jag log bara till svar och blinkade flirtigt mot honom. ”Förresten, om du känner dig tveksam, eftersom det är din första kväll, så kan du titta på Juliette, det är den blonda tjejen som kommer befinna sig i soffan mittemot dig. Hon har arbetat här flera gånger så härma bara henne om du kommer av dig på något sätt.”

Jag nickade och tog på mig den svarta ögonmasken. Nu var det på riktigt alltså! Jag satte mig i soffan och kände mig lite bortkommen. Henrik gick iväg med min väska och kläder, men kom fort tillbaks med en mojito.

”Här, den är extra stark, jag tänkte du behövde slappna av lite. Vi öppnar om 20 minuter... Och som sagt, du är här för att egga upp gästerna och se bra ut. Men du sätter själv gränserna. Jag kräver inte mer av dig än att du är naken efter någon timme. Men om du trivs med att göra sådant de andra kanske gör så kör på bara” sa han och skyndade sedan iväg.

Vad menade han? Göra vad? Onanera framför folk eller? Jaja för sent att fråga nu... Jag sippade på drinken, som var stark men god, och tittade mig omkring. Jag funderade på varför det inte fanns några modellmän som skulle egga upp gästerna? Alla tänder ju inte på kvinnor... När min blick for över den stora mörkbruna baren förstod jag dock; bartendern var helt klart inte bara där för sin förmåga att göra starka mojitos! Han var riktigt het! Han stod och pratade med Juliette en bit ifrån baren och jag granskade gillande hans kropp. Hans hudfärg var ljust chokladbrun, musklerna spelade spänt över hans kropp, han var lång och bredaxlad, och hans leende var stort och vackert. Han hade endast på sig vita snygga boxers och jag hoppades få skymta lite av vad som fanns innanför när vi alla blivit lite varmare i kläderna...

Den rödhåriga modellen avbröt mina fantasier och presenterade sig som Elena. Hennes brytning, höga kindben och urlånga ben avslöjade fort att hon förmodligen var rysk eller polsk. Vacker kvinna, och oerhört trevlig. Hon satte sig bredvid mig och började berätta om att det var hennes andra besök här. Jag frågade henne försiktigt om hon såg detta som ett vanligt modelljobb eller om hon tyckte det var roligare här, så att säga... Hon log skälmskt.

”Henrik har handplockat oss tjejer som jobbar här ikväll för att han vet att vi gillar det. Han skulle aldrig få för sig att ta in vanliga torra modeller som bara är ute efter pengar och berömmelse men aldrig har upplevt att det rinner till i fittan”, sa hon lite föraktfullt.

”Bra, då är vi samma sort” fnissade jag. ”Men du... Handplockat? Tror du Henrik provknullat alla modellerna här?”

”Javisst!” skrattade Elena. ”Vad jag förstått har han dock ett väldigt gott öga till dig Nadia... Han var riktigt irriterad för ett tag sedan när han inte kunde hitta dig efter att ni hade träffats på någon klubb. Han ser verkligen fram mot att ha dig här! Håll dig väl med Juliette bara, hon har alltid haft lite känslor för Henrik så hon kan nog känna sig lite hotad över att du verkar vara favoriten...”

”Oj då... Jaja, jag gillar hur Henrik knullar mig, men känslorna kan Juliette få behålla!” skrattade jag. Elena log nickande och ursäktade sig.

De andra tjejerna hälsade snabbt på mig och sedan satte de sig i sina vita soffor. Jag förstod att dörrarna snart skulle öppnas och skyndade mig fram till baren för att lämna mitt nu tomma glas där. Bartenderns blå ögon sög fast min blick i sin när jag kom fram till baren.

”Du är Nadia va? Du är varmt välkommen! Snacka om att Henrik inte ljög när han berättade om dig...” sa han med suktande ton och på ren svenska.

”Åh umm tack antar jag...” jag stammade lite och förbannade mig själv. Vad fan? Sedan när blir jag blyg runt sexiga killar? ”Kul att vara här!”.

”Will heter jag. Bara säg till om du behöver något att dricka. Eller annat...” sa han lättsamt och jag rodnade lite. Om han bara visste hur jag tittat på hans paket för en stund sedan... Jag trippade tillbaks på mina höga Choo-skor och satte mig ner på soffan med pirr i magen. Sensuell musik på mellanhög volym gick igång och plötsligt började människor komma in i rummet. Kvinnorna hade alla på sig BH och trosor och männen hade på sig snygga boxers. Det var blandade åldrar och jag tyckte om att alla inte var typ fotomodeller, utan många såg ut som vanliga människor, om än med exklusiva underkläder och omsorgsfullt sminkade/friserade.

Det kändes lite knäppt att posera framför de som kommit in, men jag gjorde som Henrik sagt och tittade på Juliette för att ha någon att härma. Efter en stund förstod jag att det inte direkt var så komplicerat... Smeka sig långsamt över bröst, mage och lår, puta med rumpan och pluta med läpparna, slänga lite med håret... Jag kände mig sexig. Och det kändes verkligen skönt att ha masken över ögonen. Som om jag kunde röra mig friare då...

Blygheten lugnade sig och jag vågade äntligen titta upp på de som kommit in. Två män och en kvinna hade stannat till framför mig och log gillande. Jag drog efter andan när jag såg att båda männen började få stånd. Jag vätte ner ett finger med min saliv och lät sedan fingret leka runt min ena bröstvårta. Jag log mot de två männen. De log tillbaks och den ena smekte sig långsamt över kalsongerna. Kvinnan som stod bredvid stoppade plötsligt hans hand och la sin över hans stånd istället. Jag antog att det var hans flickvän, men vem vet? De började kyssas och jag njöt av att se kåtheten ta över därinne. Mannen hämtade snabbt en såndär mjuk, stor, fotpall och placerade kvinnan på den. Han smekte smidigt av henne BH:n och hon hade fina fasta bröst som han började smeka. Båda hade ögonmask på sig vilket konstigt nog gjorde det lite svårt att gissa åldern. Men kanske var de runt 30-35?

Jag såg att Juliette blivit lite mer vågad i sina rörelser, hon smekte sensuellt sina bröst och lät ibland en hand glida ner mellan benen. Jag apade efter och lät en hand snabbt slinka ner innanför trosorna. Oj då, redan fuktigt! De där stånden hade visst påverkat mig en aning... Blicken föll igen på paret som placerat sig framför mig och jag såg att de lystet tittade på min show medan de få klädesplagg då hade på sig föll till marken. Mannens kuk var ganska smal, men lång och ådrig med rätt stort ollon. Kvinnan tog den hungrigt i munnen och mannens blick vandrade mellan mig och kvinnans sugande röda läppar.

Det hettade till i mitt underliv och jag slängde en snabb blick på en stor klocka på väggen. Oj det var visst 3,5 timmar kvar på mitt arbetspass... Hur kåt skulle jag inte vara då när jag redan var så pirrig i fittan?

Mannen sprutade i kvinnans mun, som villigt sög i sig varje droppe, och sedan reste de sig och gick, till min besvikelse! Jag fortsatte dock härma Juliette och hade helt glömt bort att det fanns fler modeller runt mig när blicken av en slump hamnade på Elena som fanns i soffan bredvid mig. Hon hade tagit av BH:n och böjde sig fram över ett litet avlastningsbord  vid sidan av soffan. Ur lådan fiskade hon upp en grov ljusgrön dildo, som lustigt nog matchade hennes underkläder, och började sensuellt slicka på den framför sin publik som jag får medge var större än min...

Jag började smeka av mig BH:n medan jag fortsatte titta på Elena i ögonvrån. Hon sög nu lustfyllt på dildon och det var svårt att inte bli kåt av hennes show. Männen som tittade på runkade framför henne och jag hörde en av dem stöna fram ”Jag hade gett mitt liv för att få vara den där dildon” precis innan han sprutade långa tjocka vita strålar av säd på golvet. Nu förstod jag vad Henrik hade menat när han sa att vissa av tjejerna gjorde lite mer än att bara visa upp sig under jobbpasset!

Min nyfikenhet knäckte mig och jag tittade i lådan som fanns bredvid min soffa. A-ha! En ljusrosa dildo! Jag fnissade för mig själv att perfektionisten Henrik hade färgmatchat sexleksakerna... Snacka om att ta sexklubben på allvar.

Dildo var härlig. Stor, ådrig och såg ganska verklig ut. Jag satte mig på knä igen och började slicka på dildon, ibland lät jag den vandra ner till mina nu bara bröst och lämnade våta spår på dem. Tre par hade stannat till framför min soffa och tittade nöjt på. Kvinnorna stod en bit bakom männen och smekte dem. Jag tyckte om att se kukarna styvna när männen lystet tittade på min kropp. Det började nu bli riktigt vått i mina trosor...

En av männen hade en riktigt stor, grov kuk. Kvinnan kunde knappt nå runt med sina smala fingrar. ”Mmm älskling, tror du inte hon egentligen vill ha din stora kuk i munnen?” sa kvinnan på engelska med amerikansk accent, medan hon tittade mig i ögonen. Jag kunde låta bli, utan nickade diskret med jag förde in dildon i min mun och lät läpparna suga förföriskt på den. Både mannen och kvinnan stönade till.

”Tycker du inte hon ska få se hur jag njuter av din kuk i min fitta?” sa hon ännu lite högre och vände sig sedan snabbt om för att hämta en mjuk pall. Mannen stod kvar med blicken fastklistrad vid mig och med ena handen smekande den stora kuken. Kvinnan kom tillbaks och tog direkt av sig sina underkläder. Stora, lite hängiga bröst visade sig, och en slätrakad fitta  syntes mellan hennes slanka ben. Mannen satte sig på pallen och kvinnan satte sig över kuken med ryggen mot mannen.

”Mmm titta nu, titta på hans stora kuk.. Åååh!” stönade hon fram medan hon lät kuken glida in i hennes plaskvåta fitta. Sensuellt gled hon långsamt ner på kuken medan mannen smekte hennes stora bröst och tittade på min sugande mun. Jag tog ut dildon ur munnen och kände frustration. Fick jag föra in den i fittan? Ingen av de andra tjejerna hade gjort det ännu så jag vågade inte ta första steget.

Kvinnan gled njutningsfullt upp och ner på den grova kuken och jag nöjde mig med att smeka min bröst. Kåtheten byggdes upp i mig hela tiden och jag kände att det savade mellan benen nu. Plötsligt hamnade en stor varm hand på min axel och jag tittade upp och bakåt. Där stod Henrik! Han hade nu endast på sig svarta byxor men inget på överkroppen. Hans hand gled ner till mitt bröst och jag njöt av känslan att bli smekt. Han log mot mig och böjde sig ner för att viska i mitt öra.

”Jag visste du skulle tycka om detta Nadia! Du sköter dig perfekt, kolla bara hur kåta de är på dig... Förstår att du gärna hade bytt plats med den där kvinnan, din lilla kukälskare” morrade han fram och jag hörde att han var minst lika kåt som jag. ”Vad sägs om att visa upp din vackra fitta lite nu va?” sa han och händerna gled ner till min mage och sedan mina trosor. De hade små rosetter i sidan och med van hand lät han snabbt rosetterna upplösas och trosorna hamnade mellan min knän.

Det sög till i fittan när jag plötsligt var helt naken framför alla dessa kåta människor. Jag stönade till när Henriks hand återigen smekte mitt bröst. ”Såja, sära nu lite för din publik” mumlade han och jag satte mig på baken och lät mina lång ben bre ut mot sidorna. Paret som knullade framför mig verkade tycka om det och kvinnans ritt blev ännu hetsigare. Mannen lät sin hand nudda hennes klitta och jag flämtade till när jag såg henne stanna upp i ritten, tjuta rakt ut och sedan sjunka ner djupt på hans kuk medan hennes kropp skakade och krampade.

Henriks han vandrade fort nerför min mage och jag stönade längtande när hans hand nuddade min våta fitta. ”Oj oj va du vill ha kuk” viskade Henrik fram och lät två fingrar glida in i min fitta. Snacka om att det inte var mycket motstånd att komma in där... Kan inte minnas när jag senast varit så våt och villig.

En lite större publik hade nu samlats framför mig och jag njöt verkligen av att se dem bli kåta. Henrik lät mycket långsamt sina fingrar knulla mig och som vanligt är det inte mycket som krävs för att jag ska närma mig en orgasm... Men han slutade plötsligt.

”Jag vill se dig komma framför oss.” sa han bestämt och satte den rosa dildon i min högra hand. Jävla Henrik, jag ville ju ha hans kuk och jag ville ha den NU... Henrik ställde sig framför mig, bredvid det knullande paret som fortfarande knullade, men nu i lugnare tempo. Han korsade armarna och log nöjt mot mig.

Jag satte mig igen på knä, men särade ordentligt på benen, och lät dildon nosa på min kåta fitta. Långsamt lät jag den glida in och såg till att möta publikens blickar och egga dem lite extra genom att smeka mitt vänstra bröst med andra handen. Jag hade minst 6-7 kukar framför mig som runkade nu, plus det knullande paret och Henrik som hade en rejäl bula mellan benen men inte gjorde något åt den.

Långsamt lät jag dildon börja jucka i mig och fäste blicken vid Henriks blå ögon. Gud vad skönt det var att egga upp alla dessa människor! Jag kände mig som en äkta sexgudinna!

Bartendern Will kom gående med ett glas whiskey och stannade bredvid Henrik. Min blick slets från hans ögon till Wills skrev. Den var hård nu! Jag flämtade till när jag såg att kuken avtecknade sig mot hans vita boxers. Herregud, den var jättestor, stenhård och min fitta reagerade på denna syn genom att komma med en mindre explosion! Jag körde in dildon djupt i mig och stönade och skakade. Genom dimman såg jag både Wills och Henriks hungriga blickar borra sig in i mig. Mina fingrar vandrade upp till min mun och jag sög på pekfingret och långfingret medan orgasmen fortfarande hade min kropp i sitt våld.

Efter en stund klingade orgasmen av och jag lät dildon med ett slurp lämna min fitta och la den bredvid mig medan jag flämtande fortsatte suga på mina fingrar. 4 av männen hade sprutat ner golvet när de sett mig komma och jag log nöjt. Jag såg hur Henrik stötte till Will med ena armbågen och fnissade lite för mig själv när jag insåg att Will hade glömt bort sitt jobb när han sett mig knulla en dildo... Han bad Henrik om ursäkt med en blyg min och lämnade över whiskeyglaset till honom och skyndade sedan tillbaks till baren.

17 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

Sixtenjr

Du måste ha varit extra kåt när du skrev Får du utlösning när du skriver? Jag fick det när jag läste din novell
Sixtejr

23/7, 2019 kl. 15:12

#4

oklar

Underbar novell!

7/9, 2016 kl. 11:39

#3

Melini

Vad kul att ni gillar den 80008 och Nils! Det kommer mer, det gör det... ;)

5/2, 2014 kl. 09:55

#2

Nils

Mmmmmmmm.det var ju bara i början på kvällen.När det börjat så bra då kan ju bar resten av kvällen bli ännu bättre.Blir det ett skönt gruppsex?Eller blir det dubbelmackor på rad eller både &?Berätta mer MYCKET MER:

2/2, 2014 kl. 15:46

#1

80008

Kan bara säga skitbra
Fortsättning förväntas
Mmmmmmmmm

26/1, 2014 kl. 22:17