Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

4/2, 2014 kl. 15:44, av Huldran

Vem raggar vem?

Del 1 av 9 i serien Mardrömmen

”Aj! Helvete!” skrek tjejen.
Den här historien är inte att betrakta som en vanligt förekommande novell på Bubblan. Den handlar om några kriminalfall, vars innehåll ändå har viss anknytning till sådant som skrivs på sidan.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

9 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

Huldran

Tack, LX. De orden gillar jag!

23/12, 2016 kl. 20:38

#4

LX

Spännande läsning och bra inledning för en serie. :)

22/12, 2016 kl. 22:15

#3

Huldran

Tack alla ni som har kommenterat den första delen av min erotiska thriller.

Saltie!
Naturligtvis! Visst är det så. Det blir ett sätt att förtydliga och förstärka den cynism, vilken efter ett tag präglar besökaren av ställen som beskrivs. Mannen ser vad som händer framför sina ögon. Nya par försvinner, men alltför ofta är det han själv som får lämna stället ensam. Varför? Det förstår den skarpsynte läsaren längre fram.

När jag skrev det här kapitlet tänkte jag faktiskt på något jag tidigare läst - just på Bubblan. Lade Du inte märke till matens detaljer...? (Atmosfären har jag också själv passerat genom). De stannar inte till vid en en bänk, den tiden finns inte. Romantiken och känslor med hjärtat handlar det inte om. Paret är inte att betrakta som ungdomar längre. Sådant är passé, de tar i stället en taxi för att stilla det djuriska. Mannen betalar, även om det är kvinna som vill minst lika mycket som han. Varför? Naturligtvis... you know...
Tack Saltie. Det är spännande att läsa dina kommentarer.
Kram.

6/3, 2014 kl. 19:34

#2

Deep

Har längtat till att få både tid och ro för denna serie. Är definitivt inte besviken på denna första del!

5/3, 2014 kl. 23:26

#1

Nils

Ja ja det kan vara farligt att leva ut sin lust för mycket.Det gäller att leva ut sin lust men ändå hålla huvudet kallt i fall att det skulle gå snett.Och då blir det inte den härliga orgasmen som härjar vilt i kroppen som man vill ha.

6/2, 2014 kl. 16:43