Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

24/2, 2014 kl. 20:08, av Mellors

Kollegial fellatio

Få varelser i vår natur kan vara så lömska och farliga som tonårstjejer. I synnerhet de som är medvetna om den inverkan deras fysiska behag har på pojkar och män.

Jag var mycket väl medveten om att jag borde ha släppt taget om Sofies fylliga tonårsbröst för länge sedan. Men det var allt för njutbart att känna de runda spänstiga behagen som ännu inte besvärades av tyngdlgen i mina händer. Genom tyget kunde jag dessutom ana att hennes bröstvårtor var hårda. Det var endast mot uppbådande av största viljeansträngning som jag kunde låta bli att massera dem. Till slut väcktes jag ur det hypnotiska tillstånd Sofie försatt mig i genom att resolut ta mina händer och placera på sina tuttar.

-Jag vill att du tar min oskuld, sa hon.

Motvilligt släppte jag de välformade fasta brösten och placerade i stället händerna på hennes axlar. Med så övertygande röst jag förmådde, talade jag om för flickan att det inte gick för sig. Så länge jag var lärare och hon min elev, dessutom minderårig, var en relation mellan oss omöjlig. Jag förklarade att hon redan, bara genom att stanna i klassrummet efter lektionen och få mig att ta på hennes kropp, försatt mig i en situation som kunde kosta mig jobbet.

Hon slog ned blicken och upprepade sin kärleksförklaring till mig. Sedan fortsatte hon envist förklara att hon inte skulle låta någon få veta det om vi låg med varandra. Jag insåg att jag befann mig i en prekär situation, där jag måste hitta en balans för att inte ställa till med kaos. Å ena sidan måste jag avvisa Sofie, å andra sidan fick det inte ske på ett sådant sätt att hon blev arg på mig. Om jag retade henne skulle hon kunna vända det inträffade mot mig. Jag överträdde därför gränsen till vad jag borde, genom att stryka henne över kinden och föra fingrarna sakta genom hennes blonda hår.

-Du är jättefin vännen, sa jag insmickrande, men vi har världen emot oss.

-Men jag älskar dig, sa hon tjurigt.

-Jag vet, sa jag, men lagen tar inte hänsyn till kärlek.

Det sista tycke jag var riktigt fyndigt formulerat. Sofie slog ned blicken och tycktes acceptera mina argument. För att ingjuta förväntan och falska förhoppningar i min pilska elev, så att hon lät saken bero, förklarade jag att om bara ett år skulle hon vara fri från skolan. Då skulle ingen kunna hindra oss båda från att vara tillsammans. Detta gick hem och Sofie lyste upp något.

-Fast ett år är jävligt lång tid, sa hon.

-Jo, höll jag med, men den som väntar på nå´t gott...

Sofie sträckte sig och kysste mig på munnen, så vände hon på klacken och försvann ut ur klassrummet. Efter sig lämnade hon en välbehaglig doft. Jag pustade ut. Uppenbarligen hade mina argument gått hem. Om ett år skulle flickan ha slagit mig ur ur hågen, tonårsflickor är ombytliga, i morgon kunde hon vara lika djupt förälskad i någon annan. Men tänkte jag, skulle hon envisas med att vilja ha mig sedan hon lämnat högstadiet, så skulle jag kunna hantera det med. Tanken på hennes fasta unga bröst fick mig att ta ett djupt andetag.

Återkommen till arbetsrummet satte jag mig ned och pustade ut. För att ha ryggen fri om ryktet om mitt och Sofies sammanträffande skulle sprida sig, måste jag så snart som möjligt berätta för någon om vad som hänt. Jag fick inte hemlighålla det inträffade. Det blev Linda som fick agera biktsyster. Hon var liksom jag nyutexaminerad men hade jobbat på skolan en termin mindre än jag. Hon lyssnade leende till min redogörelse.

-Det var väl gulligt av henne, sa Linda när jag avslutat min skildring av det skedda.

-Tonårstjejer är ondskefulla, sa jag, tänk om de visste vilken makt de besitter över männen, då skulle de kunna ta över världen på ett par veckor.

Linda snurrade sin kontorsstol ett kvarts varv och vände sig mot mig. Hon såg på mig med ett lömskt leende.

-Om inte Sofie varit din elev, bara en främmande fjortonårig tjej...vad hade du gjort då?

Svarte på detta var förstås inte självklart. Beroende på situationen kunde vad som helst ha inträffat. Jag mindes hur vällusten hade spridit sig i kroppen när jag kände Sofies mjuka bröst i mina händer och den förföriska blicken hon gett mig. Det var alls inte självklart att jag hade förmått avvisa henne. Lite förläget mindes jag hur en annan fjortonårig flicka för några år sedan naken hade hade ställt sig hos mig i duschen efter en träning med hennes fotbollslag. Även henne hade jag försökt övertyga om det opassande för oss att bli för intima. Några minuter senare hade jag tömt min säd på hennes mage. Allt detta höll jag för mig själv och levererade ett helt annat svar till min kollega.

-Jag hade självklart inte rört henne då heller.

Linda tittade misstroget på mig. Det faktum att jag trots allt fortfarande var tämligen ung och att Sofie var en av skolans snyggaste tjejer med en gudomlig liten kropp, gick inte att bortse från. Linda log.

-Du ljuger, nog fick hon dig lite tänd...fast du kanske inte föredrar tjejer.

Hennes insinuation fick mig att fnysa. Även om jag inte var homofobiskt lagd var hennes antydan ett angrepp på min manlighet. Därför gick jag blint i hennes försåtliga fälla.

-Det är klart jag blev, annars hade jag inte varit så irriterad!

Linda skrattade triumferande och vände sig åter mot sitt skrivbord och återgick till pappersarbetet jag stört henne i med min bikt. Efter ett par minuter frågade hon mig om jag kunde tänka mig göra henne en tjänst. Eftersom jag inte hade fler lektioner den dagen förklarade jag mig villig att bistå. Hon reste sig och pekade på en stor låda som stod i ett hörn av vårt gemensamma arbetsrum. Hon undrade om jag ville vara snäll och bära den åt henne, "eftersom hon inte var lika stark som jag". Åter gick jag i hennes fälla och lyfte upp kartongen som att döma av tyngden var fylld med böcker.

Lådan var tung och tycktes bli tyngre ju längre jag tvingades bära den. Linda gick några steg före mig och visade vägen. Det bar av genom hela korridoren, ned för trapporna till källaren och först framför ståldörren till det som en gång var tänkt att fungera som skyddsrum gjorde hon halt. Linda tog god tid på sig att låsa upp, allt medan jag försökte dölja hur andfådd jag var. Bakom dörren uppenbarade sig ännu en korridor och flera ståldörrar, Linda visade in mig genom den första.

Armaturerna i taket sprakade och flimrade när min kollega tryckte på strömbrytaren, men efter några sekunder tändes lyset. Vi befann oss i en stor lokal, belamrad med gamla möbler och kartonger travade från golv till tak. Louise pekade på ett skrivbord som jämte en sliten kontorsstol tronade mitt på golvet. Jag pustade ut efter att ha befriat mig från min börda.

-Vad är det i lådan? frågade jag nyfiket.

-Ingen aning, svarade Linda leende.

-Så varför skulle den hit?

-Det var dig jag ville ha hit!

Hon stod mittemot mig bredvid lådan och såg mig i ögonen. Så utan ett ord tog hon ett stadigt tag om min livrem och drog mig till den gamla stolen där hon satte sig. Innan jag hade förstått vad som skedde hade hon lossat mitt bälte, knäppt upp byxorna och var i färd med att dra ned gylfen. Ur kalsongerna lirkade hon min penis och började smeka den. Sakta reste sig mitt organ av hennes mjuka fingrars beröring. Jag lutade mig bakåt mot bordsskivan och betraktade häpen min kollegas förehavanden med mitt kön.

Linda visste vad hon gjorde och snart kunde jag stoltsera med en fullt erigerad penis. Med ena handen lekte hon med förhuden, medan hon med den andra smekte pungen. Med slutna ögon överlämnade jag mig njutningslystet åt henne, en och annan belåten grymtning undslapp jag mig. Så grep hon med tummen och pekfingret om roten av lemmen och jag kände något strävt vidröra ollonet. När jag öppnade ögonen kunde jag se hur spetsen på hennes tunga lekte med toppen på penis.

Upphetsad hoppades jag innerligt att Linda skulle suga av mig. Detta var något jag aldrig upplevt tidigare, bortsett från ett misslyckat försök av en flicka jag läste med på universitetet några år tidigare. Nu förmådde jag mig inte blunda längre, utan såg fascinerad hur hon bearbetade lemmen med tungan. Med skaftet i ett fast grepp slickade hon från spetsen ned till roten och i ljumsken. Mitt hjärta bultade och jag andades stötvis. Linda slickade och nafsade med läpparna metodiskt där hon kom åt. Mitt upphetsade tillstånd blev värre ju längre hon bearbetade mig, och snart kände jag hur känslan som förebådar utlösningen nalkades.

Som om min kollega kände att jag var på väg att nå klimax, gjorde hon ett kort uppehåll för att andas. Även hon var andfådd och uppenbarligen rätt tänd. Så gapade hon och förde ståndet mot munnen igen. Jag såg ollonet försvinna in mellan hennes läppar innan hon slöt dem om det. Millimeter för millimeter liksom sög hon i sig min penis, samtidigt som hon med rytmiska tungrörelser masserade den. När hon tagit in så mycket hon klarade av, började hon röra huvudet fram och åter samtidigt som hon pressade läpparna hårt kring skaftet.

Jag stod lutad mot det gamla gistna skrivbordet med bordsskivan i ett krampaktigt grepp och njöt av den behandling Linda gav mig. Aldrig hade jag föreställt mig att en mun kunde erbjuda sådan sagolik njutning. Outtröttligt lät hon lemmen röra sig ut och in i mellan läpparna, hon andades häftigt och hennes saliv rann längsmed skaftet. Jag hade gärna stått där i timmar och tagit emot vad hon bjöd, men kulmen nalkades förstås rätt snart och jag kunde inte hindra den att infinna sig.

Med darrande ben och en kropp som krampade och kändes som förlamad om vartannat kände jag utlösningen överväldiga mig. Jag blundade hårt och bet samman tänderna för att inte skrika, för ett ögonblick såg jag Sofie för min inre syn, kände spänsten i hennes bröst och doften från hennes hår. Säden pulserade i flera korta stötar ut ur mig och Linda tog lugnt emot allt till sista droppen.

Utmattad av orgasmen såg jag hur Linda försiktigt lät läpparna släppa greppet om lemmen. Hon reste sig och gick fram till en golvbrunn, där hon spottade ut det jag sprutat i hennes mun. När jag började stoppa in lemmen innanför gylfen återvände Linda till stolen och bad mig vänta. Sedan slickade hon rent ollonet från de sista dropparna, som hon svalde med en grimas. Sedan lät hon varsamt mitt kön försvinna in i byxorna och drog upp gylfen.

-Nu är du skyldig mig en, sa hon när vi släckte skyddsrummet för att återvända till jobbet.

15 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#10

go4it666

Sådana kollegor gillas!

14/11, 2021 kl. 15:46

#9

RuterEss

En fantastisk start på dagen. Känner att jag nog måste ... duscha. :-)

4/6, 2021 kl. 06:26

#8

Huldran

Bra! En utmärkt beskrivning av hur makt kan utövas. Dessutom med en sexig anspelning. Det goda språket inte att förglömma. //Huldran.

15/9, 2017 kl. 23:33

#7

lp521813

Bra novell! Skickligt och väldigt effektivt berättat med glimten i ögat! :)
"Tyngdlgen"...så upphetsad att orden stockar sig? 5p

2/4, 2014 kl. 21:15

#6

Mellors

Tack igen.

1/3, 2014 kl. 20:25

#5

Ronneby

Riktigt upphetsande liten novell.
Jag hoppas innerligt att det blir ett "tillbakabetalande".

28/2, 2014 kl. 03:52

#4

Patriae

Bra språk, åh vad jag gillar noveller med ett bra språk.. :)
Att den sedan var sexig skadar väl inte antar jag...!

26/2, 2014 kl. 14:55

#3

y

Bra!

26/2, 2014 kl. 00:06

#2

Mellors

Tackar för dessa omdömen.

25/2, 2014 kl. 19:25

#1

Deep

Kort och gott en perfekt morgonläsning. Gillade enkelhet skarpt!

25/2, 2014 kl. 06:16