Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

6/3, 2014 kl. 09:17, av Rosenbusken

Min första riktiga orgasm!

Den här novellen kommer direkt ur min fantasi, som jag ibland brukar använda mig av själv.
Det är den första jag skrivit så skriv gärna ett par ord om vad jag gjorde bra och vad jag kan göra bättre:)

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

20 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#12

yonilover

Tummen upp & 5/5!
Riktigt bra skriven novell. Tack.

Hoppas att du kommer skriva fler.

17/10, 2021 kl. 12:19

#11

yonilover

Tummen upp & 5/5!
Riktigt bra skriven novell. Tack.

Hoppas att du kommer skriva fler.

17/10, 2021 kl. 12:16

#10

Huldran

Tack Rosenbusken! Den här texten passade mig bra nu på morgonen. //Huldran.

Ps. Varför har Du inte fortsatt att skriva? De är ju bra och med kvinnligt drag i! DS.

16/10, 2021 kl. 09:21

#9

Sixten

Du skriver att du är ny som författare. Din debut är lyckad. Du väljer de rätta orden och du tycks ha en mycket god kunskap om sex trots din ungdom. Jag ger din novell högt betyg.
Sixten,
som också skriver noveller här

1/5, 2017 kl. 14:05

#8

Ellie

Vilken jäkla tur att pojkvännen blev för full! Det var på tiden att hon fick det hon förtjänar.
Jag gillar din novell. Inte så mycket dialog och trams, utan rakt på. En annan dag kan jag gilla långa berättelser, men nu passade denna.

Som den ordpetare jag är kan jag egentligen bara reta mig på en sak och det är att du använder 'han' där det ska vara 'honom'. För mig blir det som grus i skon på en annars fin promenad. Men jag överlever.

7/3, 2017 kl. 08:46

#7

pelleponken

Grattis till en mycket bra debut! Precis som EvaA säger är det en fin novell full av inlevelse och bra trovärdighet. Din berättarteknik är mycket bra. Den frambringar den rätta känslan. Lycka till med skrivandet.

17/4, 2014 kl. 23:32

#6

Rosenbusken

Tack så mycket, va snälla ni är :)
Ska försöka mig på att skriva en till :)

18/3, 2014 kl. 19:25

#5

andersbara

Fantastiskt bra det märks den är skriven av en kvina

18/3, 2014 kl. 19:19

#4

Nils

Ja den var väldigt fin & sexig.Det gäller ju att ta chansen när man har den.Och lillebror visste hur han skulle göra för att en kvinna skulle ha det bra & att få orgasmer.

14/3, 2014 kl. 11:55

#3

Mellors

En mycket lyckad debut. En okomplicerad men mycket livfull historia. helt i min smak.

11/3, 2014 kl. 13:20

Läs in fler