Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

6/6, 2014 kl. 21:25, av bering

Crossen

En naturupplevelse av det speciella slaget.

Det är i mitten av maj och jag har planerat en vandring i ett större naturreservat under några dagar, jag tänkte vara för mig själv och endast njuta av naturen. Jag har med mig ganska mycket packning, tält, sovsäck och riktig mat, eftersom det inte är så varmt ännu kan jag ha med mig riktig mat, jag tycker inte om att leva på torrfoder. Jag åker iväg och parkerar bilen på en av de platser där stigarna in i reservatet börjar, det är ganska långt från närmaste samhälle och jag räknar inte med att det skall komma någon dit under dessa dagar, det är ingen bär eller svampsäsong och det finns inget som får jagas under denna tid på året så jag hoppas att bilen är hel när jag kommer tillbaka.

Jag börjar min vandring vid lunchtid och går iväg ca en mil där jag hittar ett fint ställe invid en sjö där jag kan tälta den första natten. Jag börjar förbereda maten samtidigt som jag sätter upp tältet, när jag sitter och äter hör jag på avstånd motorljud, jag tänker detta kan inte stämma, det är långt ifrån vägen och det är ingen som får såga ner träd. Ljudet blir starkare och starkare och det måste vara närmare än en kilometer till ljudet innan det börjar avta igen. När jag ätit färdigt är jag nyfiken, jag börjar gå i riktning mot där ljudet kom från och efter ca en kilometer kommer jag fram till en sönderkörd skogsstig, det är crossmotorcyklar som varit ute och kört i naturreservatet och det verkar som de är här ofta, det är riktigt sönderkört och jag ser stora vattensamlingar längs spåret, de räknar inte med att någon skall gå så här långt från vägen.

Jag går lite längs stigen och ser att någon har gjort ett eget spår vid sidan om en stor gyttjefylld grop, det verkar bara vara en cykel som kört där, men det verkar nygjort. Jag sparkar lite barr över för att det inte skall synas så att fler börjar att köra där och sedan börjar jag följa det nya spåret. När jag kommer upp för en kulle ser jag att det sitter någon där i skinnställ med hjälmen mellan knäna och strax vid sidan om står det en motorcykel som jag bara ser styret på, resten står nere i en vattenfylld grop. Jag går närmare och då tittar crossåkaren upp och jag ser att det är en tjej i arton- tjugoårsåldern, hon har halvlångt brunaktigt hår och jag kan se att hon har gråtit. Jag frågar vad som har hänt. Hon säger att hon var med sina bröder och ett par andra kompisar och körde i spåret, hon brukade hamna lite på efterkälken och de kör här ganska ofta så de vet att hon brukar kom hem en halvtimme senare och därför är hon ensam kvar här ute. Den här gången tänkte hon ta en omväg runt det stora vattenhålet här nedanför eftersom hon har fastnat i det flera gånger, så hon stannade och gick upp för den här slänten och tyckte att det såg bra ut innan hon började köra igen, men när hon körde över det som såg ut som en fin gräsplätt så försvann bakhjulet rakt ner och det blev stopp och hon orkar inte lyfta cykeln själv. Mobilen hade hon i en ficka i overallen, men den hamnade under vattnet och den fungerar inte längre och hon har nästan en mil hem så hon kan inte gå hem och hämta hjälp. Idag skulle de andra iväg på fotboll så de skulle inte vänta på henne för att se att hon kom hem. Jag frågade om jag skulle hjälpa henne att få upp cykeln och det tackade hon ja till, men du får hoppa ner i vattnet och lyfta där bak sa jag till henne, hon tittade på mig och sa OK efter ett tag. Hon hoppade ner och jag ställde mig vid styret, jag såg att tändningsnyckeln satt i, så när hon vände sig bort ett tag passade jag på och stoppade den i min ficka, jag tänkte att hon skall inte få komma iväg så lätt när vi får upp cykeln. Jag sa åt henne att lyfta samtidigt som jag drog i styret, hon fick slita ganska ordentligt nere i gropen och hon halkade ett par gånger så att hela hon åkte ner.  Med gemensamma krafter fick vi upp cykeln och jag hjälpte henne upp. Direkt när hon kom upp ställde hon sig vid sidan om cykeln och försökte kicka igång den, men hon lyckades inte av förklarliga skäl och hon märkte inte att nyckeln var borta. Jag sa till henna att den måste stå och torka ett tag, hon får följa med mig till mitt tält en kilometer bort, så att hon får på sig lite torra kläder och lite mat. Hon tittade på mig och sa, det kan jag väl inte, jag måste vara här om de kommer och letar efter mig. Jag svarade bara att du sa själv att ingen skulle komma och leta efter dig idag och nu börjar det bli mörkt, men du kan stanna här och sova vid motorcykeln om du vill, annars är det dags att gå om vi skall hitta mitt tält, hon svarade att jag får väl göra det då.

Vi gick ganska fort till att börja med utan att säga så mycket, jag tänkte att hon skulle få upp värmen, men snart började hon  klaga att det var jobbigt att gå i skinnstället och de stora stövlarna. Vi var ganska nära tältet så vi skulle ändå hinna innan det blev mörkt, vi började prata mera och jag frågade vad hon hette och vad hon gjorde på dagarna, hon sa att hon heter Pia och att hon gick sista året på gymnasiet och att det var ganska slappt nu, för de var klara med alla prov och de bara förberedde avslutningen som skulle vara om två veckor. Hon berättade att hon bodde hemma med sina föräldrar och sina två bröder, det var de som varit med och kört idag. Hennes föräldrar hade åkt iväg på en kortare semesterresa till Spanien denna vecka så det var ingen hemma som undrade varför hon inte kom hem. Vi var nu framme vid tältet, så jag kröp in och tog fram en handduk, en T-shirt och ett par mjukisbyxor som jag tog med mig ut och sa till henne att  gå ner till sjön och tvätta av sig och ta på sig de torra kläderna så skulle jag värma lite soppa till henne under tiden. Jag gjorde upp en liten brasa och tog fram ett par korvar också. Hon kom tillbaka och hängde det våta skinnstället och sin andra kläder över några grenar intill brasan. Hon var ganska kort ca 165 och såg ut att vara ganska smal, det var svårt att se hur hon såg ut eftersom kläderna hon fått låna av mig var så stora för henne. Vi satte oss och grillade korv och pratade en stund och snart var det alldeles mörkt ute, jag sa till henne att jag skulle gå till sjön och tvätta mig lite och sedan skulle jag lägga mig. Vad skall jag göra då sa hon, ja sa jag antingen får du sitta här ute och frysa inatt eller också får du komma in i tältet med mig sa jag. Jag räknade med att hon skulle göra det senare, men jag sa inget.

När jag kom tillbaka hade hon satt sig inne i tältet, jag kröp in, rullade ut min sovsäck och tog av mig kläderna och kröp ner i sovsäcken, det var helt mörkt så vi såg inte varandra. Efter ett tag sa hon att hon frös, jag sa att hon får komma och lägga sig i sovsäcken hon också, det kan jag väl inte sa hon, jag kan väl inte lägga mig i en sovsäck med en naken gubbe, ja då får du sitta och frysa då sa jag. Hon satt stilla ett tag till sen kände jag att hon kröp mot mig och hon frågade om hon fick komma in i sovsäcken. Javisst sa jag, du är välkommen, men du får ta av dig kläderna annars får du inte komma ner, jag kan inte ligga naken med dig i en sovsäck svarade hon, sitt kvar då sa jag. Hon satt i fem minuter till, sedan hörde jag att hon tog av sig och letade sig in i sovsäcken. Hon la sig på sidan med ryggen mot mig och sa att du får inte röra mig. Jag frågade hur det skulle gå till när vi skall dela på en trång sovsäck, det är ingen stor dubbelsäng svarade jag. Jag kände hur kall hon var och så jag la en arm under hennes nacke och den andra tog jag tag i sovsäcken och drog över oss, sedan drog jag igen dragkedjan lite till. En sån härlig känsla, ligga naken med en tonåring i en sovsäck. Jag började massera henne över magen och ner över låren för att hon skulle få upp värmen , hon var kall men det verkade som hon tyckte om det, och jag tryckte mig hårdare mot henne för att värma hennes rygg. Min kuk hade haft ett präktigt stånd innan hon kröp ner, men när hennes kalla kropp kom intill mig krympte den snabbt igen. Jag hörde hur hon började andas lugnare och hon somnade. Efter ett tag lät jag handen närma sig det ena bröstet jag började försiktigt massera och kände att bröstvårtan växte och blev hård, hon stönade lite svagt i sömnen. Jag kände att bröstet var ganska fast och toppigt och jag kunde utan problem få plats med det i handen. Jag lät handen vandra nedåt igen, men den här gången lät jag den närma sig det heligaste, jag började försiktigt att massera mellan blygdläpparna och kände hur hon började bli blöt, nu hade min kuk också börjat växa och den låg som ett spett mellan oss. Jag hittade klitoris och masserade försiktigt, hon ryckte till lite och särade något på benen, jag kom åt bättre och lät ett par fingrar åka in i fittan på henne, nu var hon riktigt våt. Jag flyttade mig lite längre in i sovsäcken och placerade försiktigt kuken mellan hennes ben. Jag lyckades styra den på plats och jag körde sakta in ollonet i  fittan, hon sov fortfarande. Jag började försiktigt att knulla henne, en sån skön fitta hon hade, hon stönade i takt med mina stötar och drömde säkert härliga drömmar. Jag lyckade manövrera in kuken så att nästan hela kom in, jag körde sakta på, det var härligt. Efter ett tag började jag känna att det närmade sig, men jag tänkte vadå det är bara att släppa på, det blir så kladdigt i sovsäcken annars. Jag sprutade ett par ordentliga satser i henne och lät kuken ligga på plats tills den hade krympt ihop, sedan drog jag ut den. Jag placerade den ena handen bekvämt över hennes ena bröst och den andra la jag så att pekfingret precis hamnade mellan hennes blygdläppar sedan somnade jag.

Jag vaknade av att det började bli ljust ute, mina händer låg kvar där jag placerade dem innan jag somnade och tjejen sov fortfarande. Jag hade sovit gott efter den lilla gymnastikövningen igår kväll. Jag öppnade lite på sovsäcken och tittade på tjejen. Hennes bröst var toppiga som jag gissat igår och hon hade en liten svart buske ovanför fittan. Hon såg härlig ut. Jag började försiktigt att massera hennes bröst igen samtidigt som jag fingerpullade henne försiktigt. Hennes kropp reagerade instinktivt, bröstvårtorna växte och blev hårda och det rann till i fittan på henne. Jag lyckades behärska mig och drog istället igen sovsäcken över henne och la mig ner och lossades sova, jag tänkte att det kommer nog att löna sig bättre. Jag känner inte tjejen och hon känner inte mig. Jag hade precis lagt mig stilla när jag kände att hon började vrida på sig. Hon ryckte till och öppnade ögonen, jag kunde se att hon tittade sig runt och när hon vände sig mot mig skrek hon till och försökte resa sig men sovsäcken stoppade henne. Hon frågade var är jag och vem är du? Jag svarade att hon skulle lugna ner sig, och att det var jag som hjälpte henne med motorcykeln igår kväll. Hon såg ut att tänka till och sedan började hon minnas och lugnade sig. Hon frågade varför vi låg i samma sovsäck och jag svarade att du tyckte det var för kallt att sitta uppe hela natten så jag lät dig krypa ner till mig på ett villkor och det var att du var naken. Hon tittade in under sovsäcken och upptäckte att vi var nakna båda två. Vi har faktiskt legat så här hela natten, kommer du inte ihåg det frågade jag. Hon svarade efter ett tag att jag hade glömt det, jag har sovit för djupt, det är längesen som jag har sovit så här bra svarade hon. Jag klagar inte jag heller sa jag, det är inte var dag som man sover med en så söt tjej i en sovsäck. Hon skrattade till och vände sig mot mig och sa, nu mår du allt bra, jag tror jag vet vad du drömmer om, jag känner det mot ryggen., men så roligt skall du inte få ha det. Vad menar du svarade jag, (hon skulle bara veta  hur roligt jag hade det innan jag somnade)? Hon bara log tillbaka.

Jag frågade vad hon ville ha till frukost, och hon svarade te och skinksmörgås, då fixar jag det sa jag, det är klart om en kvart, du kan gå och tvätta av dig i sjön under tiden svarade jag, här är tvål och handduk. Hon drog handduken runt sig och gick ner mot sjön, jag drog på mina mysbyxor och t-shirten som hon lånat igår och gick ut och började koka vatten. Jag plockade bland maten och då fick jag syn på en liten ask Hermesetas, den innehöll inte det utan det var några piller som jag fått av en kompis för ett tag sedan, med kommentaren att jag kunde använda ett om jag träffade en försiktig tjej någon gång. Jag tittade på den ett tag, sedan tog jag fram ett piller och la det i muggen som Pia skulle dricka te ur och stoppade undan asken. Jag fortsatte att göra iordning frukosten och när jag såg att hon kom  tillbaka hällde jag upp tevattnet till henne och gjorde iordning en kopp kaffe till mig, så att inte muggarna skulle bli förväxlade. När hon kom frågade jag om hon ville ha Earl Grey te eller English breakfast, hon valde English breakfast och jag la i tepåsen innan hon satte sig, så att den skulle dölja eventuella rester av pillret. Hon satte sig med bara handduken virad omkring sig, det var en ganska stor handduk och hon var ganska liten så det var inte mycket som syntes av henne. Vi åt utan att säga så mycket och hon var hungrig, hon tog två smörgåsar och svepte teet. Jag frågade om hon ville ha mera, men hon sa att hon var mätt, jag plockade undan maten och satte mig igen, när jag tittade på henne såg jag att hon var lite frånvarande, jag frågade hur hon kände sig efter en natt i tält. Hon tittade på mig sedan lutade hon sig mot mig och la huvudet i mitt knä och svarade att det kändes härligt. Jag strök henne över kinden med en hand och hon kysste mina fingrar. Då tog jag mera mod till mig och lät mina händer vandra ner mot hennes bröst, hon log mot mig och jag öppnade handduken och började massera både brösten, de var härligt fasta och toppiga, det dröjde inte länge innan bröstvårtorna styvnade och och växte, de var säkert en centimeter långa och hårda, hon stönade till när jag vidrörde dem. Jag böjde mig framåt och lät en hand vandra ner mot fittan, jag körde med pekfingret mellan blygdläpparna och det dröjde inte länge innan hon började stöna och jag blev alldeles blöt på fingret. Jag drog av mig kläderna, kuken hade växt och stod som ett spett, jag gled ner och lade mig vid sidan om Pia och fortsatte massagen, hon skakade av  upphetsning. Jag lade mig mellan hennes ben  och kysste klitoris, sedan gled jag upp ock tryckte in kuken, det var en härlig känsla, hon var precis lagom trång. Jag började knulla henne först lite försiktigt och sedan mer och mer intensivt, kuken stötte i botten av fittan vid varje stöt och hon gnydde till varje gång som jag slog i botten på henne. Eftersom jag hade knullat henne i natt också så lyckades jag hålla mig ganska länge innan det var dags, men efter ett tag kände jag att det var nära, och Pia stönade mera intensivt hon också och hon började med hårdare motjuck jag körde in kuken och sedan exploderade vi båda samtidigt, det var ett av mina skönaste sprut hittills, trots att jag är nästan femtio år, jag pumpade en gång till och sedan kände jag att det var tomt. Pia ryckte till ytterligare några gånger och sedan låg också hon stilla Jag låg kvar ett tag på henne sedan drog jag mig ur och la mig på sidan av henne. Jag tittade på henne, hon såg härlig ut med de spetsiga brösten som pekade uppåt som små alptoppar. Jag lyfte handen och började smeka brösten igen, hon tittade på mig och log, jag såg att hon fortfarande var påverkad av tabletten, jag lutade mig över henne och började suga på bröstvårtorna, hon stönade till. Jag fortsatte några minuter sedan lade jag mig vid sidan om henne igen och bara tittade på henne, det verkade som om hon somnat. Jag tog handduken och gick ner till sjön och tvättade mig, när jag kom tillbaka låg Pia fortfarande och sov, jag började försiktigt tvätta av henne resterna från vårt härliga knull. Jag tänkte att hon kommer kanske inte att minnas vad som hänt när hon vaknar och då är det bättre om det inte finns så många tydliga ledtrådar kvar av det. När jag var klar drog jag på henne hennes trosor och hennes bh som hade torkat över en buske inatt och också hennes tröja. När jag var klar la jag handduken över benen på henne och gick och satte mig en bit bort och läste en bok. Det var en fin morgon och det började bli lite varmt.
Efter en halvtimme vaknade hon och tittade upp, jag sa godmorgon till henne och frågade om hon sovit gott. Ja, sa hon men jag brukar inte vara så trött, jag svarade att det är den friska och starka vårluften som gör att man blir trött när man är ute. Vad är klockan frågade hon, hon är bara halv nio svarade jag. Då måste jag ta mig hemåt, jag måste vara i skolan klockan elva svarade hon. Jag skall följa dig till motorcykeln sa jag och se till så att du kommer iväg, tack sa hon, du har varit så snäll mot mig, jag vet inte hur jag skall tacka dig sa hon. Det ordnar sig svarade jag, det har bara varit trevligt med sällskap här ute, det hade jag inte räknat med. (Det verkade som hon inte hade några minnen av vad vi hade gjort, hon kanske börjar ana något om ett par månader om det vill sig tänkte jag.) Hon drog på sig mc-stället och sen gick vi tillbaka till motorcykeln, vi småpratade hela tiden, hon var lugn och hon gjorde ingen antydan om att vi hade knullat, det verkade som om tabletten hade fört in henne i ett tillstånd där kroppen fungerade men att den gjort så att hon inte kom ihåg någonting. När vi kom fram satte jag i nyckeln utan att hon märkte något eftersom hon samtidigt tog på sig hjälmen. Hon ställde sig och tryckte till på kicken, motorn startade direkt. Hon kom fram till mig och gav mig en kram och tackade igen för hjälpen och sa att jag får höra av mig om jag kommer förbi igen och sedan körde hon iväg. Jag tittade efter henne och när ljudet nästan försvunnit gick jag tillbaka till mitt tält, en sån start på den här veckan, bättre kan det inte bli.

4 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

WAMPyrellagirls

Det är din första novell här på Bubblan, så jag kan tänka mig att det finns en viss ovana att publicera noveller.

Texten bör brytas upp i betydligt fler stycken, för att bli mer lättläst på en skärm. Även meningsuppbyggnaden bör du se över. 212 "jag" är milt sagt, några för mycket. Det gäller att variera språket för annars är det lätt att som läsare tappa berättelsen och istället börja tänka på annat.

Handlingen och sexet skulle blivit intressantare om du lagt betydligt mer tid på sättet att skriva det, så därför kan jag nu enbart ge dig en svag trea! Men låt dig inte bli avskräckt för det. Övning ger färdighet...
Tina

9/6, 2014 kl. 23:41