Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

8/6, 2014 kl. 01:29, av WAMPyrellagirls

Vårstädningen

En liten novell som legat gömd och glömd flera år i en av våra datorer och som kom fram när vi städade bland mapparna. Kanske den inte passerat "Bäst före"?

Markerad BDSM, så gillar du inte det, har Bubblan annat att bjuda på...

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

12 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#8

Krister

Skön läsning. Blev hård när jag läste vad bossen utsattes för. Vore härligt att få vara med om det själv.

gubbe95@hotmail.com

13/8, 2021 kl. 07:53

#7

blåögd

Hoppla! Det finns godsaker i arkiven, det vet jag. Utmaningen är att hitta dom. Gillade denna skarp och det har inte att göra med att jag själv (ovetandes, promise!) skrivit om liknande situation - hyresgäster och ilskna gubar i föreningen. Nej, det var bara så härligt upplagt och precis lagom skrivet i både språk, story och längd (inte hans, inte kvastskaftet - storyn!). Precis min kopp av te. Temat ifråga, det låter jag vara osagt, men nog är det kul att skriva om det.

Sen kan jag inte låta bli att fnissa högt och le åt formuleringen "...hem och gosa fittan". Underbart! :)

2/7, 2020 kl. 10:35

#6

Nosey

HiHi, så kan det gå när haspen inte är på!
Kul att hitta en berättelse där en tjej kan ta kommandot och inte bara vara den som blir behandlad.

7/7, 2015 kl. 11:13

#5

WAMPyrellagirls

@taipan: Givetvis kommer det mer, men inte som fortsättning på denna! Däremot ligger det några ofullbordade som kommer framöver, samt ett bidrag till tävlingen här på Bubblan.

12/6, 2014 kl. 20:05

#4

taipan

Kommer det mer?

12/6, 2014 kl. 08:35

#3

WAMPyrellagirls

Vi niger djupt och njuter av alla kommentarer. :)

9/6, 2014 kl. 23:08

#2

Huldran

Slippa plocka skräp? Nä, nä, snarare tvärt om. Mannen kommer att hålla koll på dig mer än tidigare. Riktigt vilja att Du kommer ner i tvättstugan efteråt. Sedan är det bara för dig att ta kommandot. Poäng från mig blir det också.

9/6, 2014 kl. 06:13

#1

Mrs_Robinson

Hu huu, härligt Wampisarna! Så ska man använda en kvastskaft på en bossig snubbe :)

Nä, men skämt åsido, underbart skildrat. Tror liksom att "bossen" fick precis vad han ville ändå. Trevligt med en kvinna som tar kommandot.

5 p så klart från mig :)

8/6, 2014 kl. 10:43