Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

25/6, 2014 kl. 08:47, av Axel

Första steget

Del 1 av 4 i serien Min syster och jag

Om tvillingarna Karl och Jenny äventyr med varandra. Om man inte kan få njutning på annat håll, varför inte göra det skönt för varandra?

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

19 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

actus

Gillade denna.. Spännande tema åt det förbjudna hållet..

8/7, 2014 kl. 23:54

#2

Huldran

Jaa, det är så det kan gå till, syskon emellan. En enkel, rak på sak berättelse, dialogen likaså. Emellertid upplever jag händelseförloppet nästan könlöst. Även om det handlar om två personer i nära släkt, borde det ändå finnas liiite mer känsla av intimitet och närhet, när systern tillfredsställer sin bror. Det är ändå ingen vardagsrutin, detta de gör. Även om de är vana vid att tala sex med varandra.
Men sluta nu inte att skriva, Du är på god väg. Inga stavfel och styckeindelningen är hyfsad. Däremot åker Du lite i tempus, men det ordnar sig säkert med tiden. 3,5 p får Du.

27/6, 2014 kl. 14:27

#1

Nils

Ja men varför tog du inte chansen.En naken skön tjej är skön att se på att även få smeka & krama är gudomligt om det är ens dotter eller syster spelar ingen roll.Sen är inte gränsen lång för att känna att båda vill gå längre.

27/6, 2014 kl. 13:19