Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

25/6, 2014 kl. 08:48, av night

Hur min fru och jag utforkade min kinky sida

Jag hade egentligen tänkt skriva ner en av mina hetaste fantasier, men upptäckte att beskrivningen av min och min frus sexliv blev lång nog för en första novell. Så här är alltså min verklighet... :-) /M

Jag ska berätta lite om min frus och mitt sexliv.
Vi hade varit ihop i ett par år, börjat prata om att gifta oss redan efter någon vecka efter vi träffats, flyttat ihop efter ett halvår och sedan gift oss drygt två år efter vi träffats. Jag var 39 när vi träffades och min fru Mia 25, så vi var väl båda två tveksamma i början, men det var så mycket som stämde att det var lätt att bortse från ålderskillnaden. Vi kände båda två att det var som att komma hem när vi hittade varandra. Vi hade båda haft ett flertal längre förhållanden, men inget som känts så rätt som det vi har nu. Nu har vi varit tillsammans i snart tio år och har två barn.

Nåväl, inte så lång tid efter vi träffats utvecklades vårt sexliv från nyförälskelsen känslofyllda upptäckande av varandras kärlek till ett försiktigt men hett utforskande av varandras fantasier och turn on’s. Vi är rätt lika varandra, förmodligen rätt ”vanliga” (tråkiga kanske någon skulle säga), men vi tycker båda två att vi aldrig haft det bättre i sängen tidigare.

Mia behöver bli väldigt intensivt stimulerad för att komma, och trots att jag verkligen försökte med såväl tunga som händer lyckades jag aldrig ge henne orgasm under de första månaderna. Hon berättade att hon nästan aldrig fått det ihop med en kille. Efter kanske ett halvår bestämde vi oss för att skaffa en liten klitorisvibrator. Första gången vi prövade den tog det nog inte mer än 40 sekunder innan Mia kom. Med den (och andra vi köpt senare) utvecklades verkligen vårt sexliv. Det är väldigt sällan Mia inte kommer minst två gånger när vi älskar.

Efter något år började vi på skoj fantisera om andra tillsammans, tillexempel när vi satt på en restaurang så spanade vi in de andra paren och fantiserade om vad dom skulle göra när dom kom hem, hur det skulle vara att någon av oss två gick hem med en av dom och sådant. Mia  tände tillexempel på tanken att gå hem med den långa mörka killen i paret, men att han inte skulle lyckas tillfredställa henne och så skulle hon komma hem till mig och berätta vad dom gjort medan jag tillfredställde henne. Eller att hon såg mig älska med en annan tjej, men att hon inte kunde ge mig vad jag ville ha och så älskade jag och min fru sedan. Vi fantiserade om många liknade scenarion, men var hela tiden medvetna om att i verkligheten skulle det vara alldeles för mycket känslor som kärlek, svartsjuka, osäkerhet och annat för att vi skulle vilja göra verklighet av fantasierna.

Vi är som sagt rätt ”vanliga” i sängen, lite vanilj så att säga, väldigt förtjusta båda två i att ge och få oralsex, olika ställningar, gärna spännande platser, men inte så mycket mer avancerat är så. Vi har dock en ”turn on” som kanske inte är helt vanlig och lite kinky. Egentligen är det väl min turn on men Mia tänder också mycket på den, eller i varje fall på att jag blir så upphetsad av den. Men jag kanske ska ta det från början och berätta om när vi upptäckte det.

Vi var ute och bilade i Sverige och hade tagit in över natten på ett litet hotell i dalarna. På kvällen älskade vi och som vanligt plockade vi fram vår leksak. På den här resan hade vi med oss en dildo med klitorisvibrator framtill. Mia låg på rygg och njöt av den medan jag stod på knä böjd över hennes huvud så hon kunde suga mig samtidigt. Hon är lika förtjust i att suga mig som jag är i att kyssa henne intensivt mellan benen och det märks verkligen att hon tycker det är upphetsande att suga, för det är himmelskt skönt. Jag har ganska bra kontroll över när jag ska komma och har lätt för att välja hur länge jag vill älska innan finalen, men när Mia stönade ljudligt och får sin första orgasm av dildon och vibratorn med min hårda kuk i sin mun känner jag att jag passerar den gräns när jag inte kan låta bli att spruta. Eftersom Mia inte är så jätteförtjust i att ta säden i munnen drog jag mig ut och drog mig ner mot brösten. Men istället för att dra några intensiva tag med handen och komma i en intensiv orgasm så höll jag snoppen helt still över Mia’s bröst. Jag sprutade ändå, inte lika starkt som vanligt, men jag sprutade utan att komma. Jag hade alltså sprutat på Mias bröst men var fortfarande kåt. Vi smeker varandra en kort stund och sedan tränger jag försiktigt in i henne. Hon ligger fortfarande på rygg med brösten kladdiga av min sperma och det tänder mig enormt att titta på hennes bröst och smeka det ena bröstet medan jag långsamt och sensuellt glider in och ut i henne. Efter en stund byter vi ställning så jag halvsitter mot sängaveln och hon sätter sig ner över mig och rider mig, Jag blir helt galet upphetsad av att se min sperma sakta börja rinna ner över hennes vackra bröst. Jag börja smeka i sperman runt bröstvårtorna vilket tänder Mia än mer. Då känner jag hur hennes hand bakom min nacke drar upp mitt ansikte mot hennes bröst. Jag förstår vad hon vill att jag ska göra och då släpper alla mina hämningar. Jag slickar försiktigt hennes bröstvårta och blir helt galet kåt av vad jag gör så jag fortsätter att kyssa hennes mjuka sexiga spermaindränkta bröst allt intensivare och inom 30 sekunder går det för mig en andra gång. Den här gången går det ”på riktigt” och vi sjunker ihop i en varm omfamning. Nu när min upphetsning ebbat ut skäms jag lite för vad jag gjort, men Mia försäkrar att hon verkligen gillat det och så pratar vi inte så mycket mer om det just då.

Detta att jag kan spruta utan att komma helt, så att kåtheten inte går över är något jag ganska enkelt lär mig kontrollera och det blir alltså till vår lilla kinky turn on. Vi har gjort det väldig många gånger sedan dess med lite olika variationer.
 
Jag hade tänkt skriva mer om vad jag fantiserar om idag och vad jag hoppas att få uppleva en dag, men tiden räcker inte till just nu. Om denna (sanna) novel faller någon i smaken, så kommentera gärna så kanske jag skriver mer. /M

3 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Fille90

Hajade till först när jag tyckte det stod "Hur jag och min uttorkade fru..osv". Det var knasigt men novellen inte knasig. Riktigt bra!

31/1, 2015 kl. 13:26

#1

Mrs_Robinson

Hejsan night/M :)

Kul att du vill skriva och jag hoppas att du vill fortsätta skriva. Att skriva är härligt.

Men om vi ska gå in på några skrivartekniska saker här så har du egentligen två berättelser i en (även om det hela är väldigt kort). Jag som läsare behöver inga förklaringar, jag behöver ingen bakgrund för att kunna njuta av en berättelse.
Din story hade kunnat vinna på att du hade bara helt sonika dykt rätt in i händelsen och utvidgat den. Jag som läsare behöver inte förklaras bakgrund osv. för att kunna njuta av en berättelse.
Om du förstår vad jag menar med det jag säger att jag inte riktigt kan leva in i storyn då berättaren tränger sig på hela tiden och förklarar för mig? Jag får inte uppleva själv. Första halvan av berättelsen består av förklaringar, på sätt och vis. Dessa är för själva kärnstoryn ganska oviktiga. Samma går med den allra sista paragrafen ;)
Jag vet inte om du förstår vad jag försöker få fram här? Men jag hoppas på att du ska fortsätta och utveckla ditt skrivande och att det ska väcka mera lust att skriva. När man väl får kläm på det hur det ska presenteras fram kommer det sedan gå som en dans :)

Jag ger en principiell 3:a till dig och hoppas på att du ska våga dyka rätt in i fantasin. För mig faller denna inte under kategorin "Kinky" men så är det med oss människor, preferenserna är så olika.
Tips också att kika på stavningen i din rubrik, ordet "utforskade".

Hejar på!

28/6, 2014 kl. 07:49