Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

25/6, 2014 kl. 08:49, av Blusarn

Grannen

En liten historia om vad som kan gömmas i en grannes källare.

Vädret var underbart, solen värmde skönt från en klarblå himmel. På min dagliga tur genom skogen hälsade jag på de människor som jag brukade träffa. Det flesta var boende i samma kvarter som jag själv. Ibland var det någon jag inte kände igen, men för det mesta var det gamla vanliga gänget. Antingen var de ute och joggade eller så var de och rastade hunden. Ibland brukade en kvinna, som bodde i ett hus längre ner på gatan, göra följe med mig när hon rastade sin pudel. Vi brukade prata om allt möjligt och hade det rätt trevligt på våra promenader. Och när jag säger allt möjligt så menar jag verkligen allt möjligt. Det hände att vi till och med pratade om sex. Kerstin var säkert runt 55-60 år, men väldigt välbevarad (som det kallas) och hade en slank snygg kropp. Alltid sportigt klädd, och gärna i de senaste modefärgerna och med en lätt make-up. Jag kunde ha varit hennes son. I början hade det känts lite obekvämt att tala om sex med en kvinna i hennes ålder. Men det hade snabbt gått över då hon talade så öppet och lätt om det. Och jag hade förstått att hon inte hade några direkta fördomar och väldigt få tabun. Idag var en sådan dag då jag sprungit ikapp henne och jag saktade in till promenadfart. Vi pratade om väder och vind då hon plötsligt frågar.

– Vad gillar du analsex, Fredrik?

– Ja, jo, det kan väl vara trevligt. Svarade jag lite lätt överrumplad.

– Trevligt?!? sa hon och skrattade till. Sex ska väl inte vara trevligt. Sex ska vara hett och härligt, gärna lite snuskigt. Och vanilj, ska du veta, är inget för mig.

När hon sa det där sista så tittade hon på mig med plirande ögon. Nästan som om hon ville se hur jag reagerade. Jag var ju van vid att hon talade öppet om sex, men ändå.

– Jag har ju inte så stor erfarenhet av det, sa jag. Men visst har jag provat, och gillat det. Som du säger, det är lite förbjudet. Och det är spännande.

– Precis vad jag menar. Det som är förbjudet är spännande. Själv tycker jag om att bestämma i sängen, fortsatte hon. Vad tycker du om dominanta kvinnor?

– Det tycker jag är väldigt spännande. Då slipper jag ta alla initiativ.

– Vad bra! Då bestämmer jag att du kommer hem till mig ikväll, så bjuder jag på middag.

– Tackar, tackar, det ska bli trevligt.

Dagen kröp sakta fram. Jag såg verkligen fram emot kvällen och inbjudan. Och hon såg ju inte så illa ut, en riktig puma. Det var längesedan jag hade fått något, så det kunde ju vara trevligt med lite knulla. Så stod jag utanför hennes dön med en blomsterkvast och en vinflaska och väntade på att hon skulle öppna. Jag hade tagit lite extra tid på mig i duschen och rakat rent runt kuken. Man vet ju aldrig, hon hade sett lite klurig ut.

– Hej på dig! Välkommen in.

– Hej! Vad annorlunda du ser ut? Vad vacker du är.

– Tack för det. Med smicker kan man komma hur långt som helst.

Jag kände knapp igen henne. Hon var urläcker. Håret var uppsatt i en stram knut. Sminkningen var ganska hård med röda läppar, en kraftig mascara och mycket sotat över ögonen. Hon var klädd i en slags kostym med kavaj och snäv kjol som verkligen framhävde hennes läckra höfter. Till det hade hon en skjortblus som var uppknäppt och visade mycket av barmen. Benen var klädda i nylon och på fötterna satt sexiga högklackade plattformspumps.
 

Jag kände hur det ryckte till i kuken och jag fick förhoppningar om hur kvällen skulle sluta. När hon gav mig en välkomstkram tror jag att hon anade vad som hänt i byxorna, för hon gav mig ett underfundigt leende.
– Jag tackar så mycket för komplimangen, sa hon och jag förstod att hon märkt min kuk. Men
kom med nu så ska jag visa dig runt.

Det var första gången som jag var hemma hos henne. Jag visste inte ens om hon var singel
eller om hon var tillsammans med någon. Även om vi talat om mycket, hade vi konstigt nog
aldrig talat om våra eventuella relationer.

Inredningen var stram och smakfull, gick mycket i vitt och stål. På väggarna hängde det konst
och hela huset andades framgång och gott om kapital. I källaren visade det sig att hon hade en
välfylld vinkällare och ett eget spa med bastu, jacuzzi, massagestolar och en härlig relaxavdelning. Innanför relaxen fanns det en svartmålad dörr som var låst.

– Här inne har jag mina små hemligheter, sa Kerstin och gav mig ett flirtigt ögonkast.

– Jaså, du har hemligheter för dig.

– Ja, du vet hur det kan vara i sådana här små hålor där alla känner alla. Rykten kommer så fort i rullning.

– Jo, det är klart. Det kan ju vara tråkigt om folk börjar tala illa bakom ryggen på en.

– Precis! Därför är jag mycket försiktig med vad jag har här inne. Men om du sköter dig, kanske du får se vad som finns där inne.

Nu blev jag riktigt nyfiken och försökte pressa henne lite på vad som fanns bakom dörren,
men hon bytte genast ämne och sa att de var dags att äta. Nu var det dags för mig att visa på
mina gentlemannakunskaper. Hon serverade visserligen, men varje gång hon reste sig för att
hämta något, reste jag mig med. Jag höll full koll på henne och skålade flitigt. När hennes glas
var på väg att bli tomt fyllde jag på. Konversationen flöt på bra och vi skrattade flitigt. Det var
en trevlig middag med mycket gott. Vinet jag hade tagit med passade väl till huvudrätten och
nu satt vi och smuttade lite på varsitt glas calvados.

– Så här långt har detta varit en mycket trevlig kväll. Hur tänker du dig fortsättningen?
Hon plirade med ögonen och såg mycket klurig ut.

– Jag håller med om att det har varit trevligt och jag måste få berömma dig för den goda
maten och ditt vackra hus.

– Ah tack så mycket. Som jag sa tidigare, med smicker kan man komma hur långt som helst.
Och du har ju visat att du kan vara en riktigt charmerande man. Ska vi förflytta oss till soffan?

Det tyckte jag var en god idé och vi satte oss i soffan som stod framför den öppna brasan. Hon
hade tänt en brasa, även om det inte behövdes för värmens skull. Men det var ju mysigt och
avslappande.

– Nå, hur vill du nu att kvällen ska fortsätta?

– Tja, vi pratade ju tidigare idag om kvinnor som tar kommandet. Så varför inte låta dig

bestämma?

– Ok, men då måste du lova att låta mig bestämma fullt ut.

När hon sade det sista la hon handen ovanpå min kuk och klämde till lite.
– Vad säger du? Ska jag bestämma hur det fortsätter.

– Ja. Gör det. Jag lovar att jag ska lyda dig.

– Ok, men jag kanske är mer än vad du kan svälja och orka med.

– Jag är villig att ta den chansen.

– Då ska du vara min sexslav och det är bara min vilja som är av betydelse. Är det klart?

När hon sa det sista så klämde hon till rejält på kuken så att det nästan gjorde ont.

– Ja) jag ska vara en lydig slav.
– Bra! Då kan du börja med att kalla mig Madame!

– Ja, Madame.

– Duktigt! Som belöning ska du få klä av dig naken och runka upp din kuk!

– Va?!?

– Hörde du inte! Röt hon nu till och gav mig en örfil. Du ska bara lyda, inte fråga!

– Ja, Madame. Jag ska klä av mig.

Och så gjorde jag. Jag strippade av mig alla kläder och ställde mig på golvet framför henne.
Jag kände mig hur dum som helst, men jag hade ju gett mig in i spelet.

– Bra, så tar du och runkar kuken. Men du får inte komma förrän jag säger till. Förstått?

– Ja, Madame. Jag ska inte komma förrän ni tillåter mig det.

Kuken hade redan börjat reagera så det behövdes inte många tag innan den stod rakt ut.
Kerstin reste sig och gick fram till mig, tog bort min hand och lade sin egen runt kuken. Hon
höll den bara stilla och klämde. Så släppte hon taget och gick runt mig. Lät handen liksom
släpa över mina skinkor och runt på andra sidan.

– Det är bra min vän. Så där ska kuken se ut när du besöker din Madame. Stå nu kvar här så
ska jag hämta lite saker vi behöver.

Så gick hon ner i källaren och jag hörde att hon låste upp en dörr. Efter en kort stund kom hon
tillbaka med några saker i händerna som jag inte fattade vad det var. Hon satte sig i en fåtölj
och sa till mig att komma fram till henne. När jag kom fram så tog hon fram något som såg ut
som ett hundkoppel och fäste det runt halsen på mig. I det fäste hon en rem med handtag som
hon lät vila längs ryggen på mig.

– Det här visar att jag äger dig och det ska du alltid ha på dig när du är här hos mig. Förstått?

– Ja, det tror jag att jag gör.

– Ja vadå? Sa hon hårt och gav mig ännu en örfil.

– Ja Madame! J ag har förstått.

– Bra! Duktig slav. Kom nu fram till mig och lägg dig på knä mellan mina ben.

Hon lyfte lite på rumpan och hasade upp klänningen över höfterna. Vilken syn! Hon hade
höfthållare och strumpor på sig. De ramade in hennes renrakade fitta på ett mycket sexigt sätt,
och hon hade inga trosor på sig! Jag stegade fram och gick ner på knä mellan hennes ben. Då
tog hon tag i kopplet och drog mig närmare hennes fitta.

– Se men inte röra. Du får inte röra mig ännu. Men du får se vad som kan bli din belöning om
du är duktig.

Jag blev helkåt av att känna värmen och doften av hennes fitta. Och jag tyckte mig se några
fuktdroppar på fittläpprna. Hon var också kåt.

– Tack, Madame. Jag ser att Ni har en mycket vacker fitta.

– Javisst, har jag. Vill du smaka lite?

– Ja tack, Madame. Det vill jag gärna.

– Klart att du vill! Din slyna, klart att du vill. Du vill väl köra in din tunga i min fitta och lapa

i dig av mina kåtsafter, eller hur?
– Ja, Ni känner mig bra, Madame.

– Ha, alla slavar är likadana. Varför skulle du vara annorlunda?

Hon tryckte upp mitt ansikte i fittan och jag kände värmen och vätan mot min näsa och
kinder. Jag kunde inte motstå frestelsen att sträcka ut tungan och smaka på härligheten. Så
släppte hon taget och sa till mig att resa mig upp. Hon tog tag i kopplet och ledde mig ner till
källaren och där stod dörren till det låsta rummet öppen. Vi gick in där och då förstod jag att hon inte skyltade med detta rum. Det var inrett nästan som en tortyrkammare. Färgerna gick i rött och svart. Väggarna var tapetserade med röd sammetstapet. Tunga sammetsdraperier i rött hängde på väggarna. Det hängde olika remmar och kedjor från taket. Mot ena väggen stod ett kors, med remmar får att spänna fast armar och ben. Mitt på golvet stod en slags pall, eller bänk med fodrad sits. Men jag förstod att man inte skulle sitta på den, utan ligga framstupa över den. För det fanns remmar på dess ben att kunna spännas fast i. Jag såg att det fanns burar i lite olika storlekar och på ena väggen hängde det massor av piskor, paddlar och remmar av olika slag. Längs hela den väggen var det en lådhurts, men vad som fanns i lådorna kunde jag bara gissa. Hon ledde fram mig till bänken mitt på golvet och gav mig order att lägga mig över den. När jag gjort det tog hon och spände fast mina armar och ben.

Nu ligger du här och väntar på din bestraffning. Du hade inte min tillåtelse att stoppa din äckliga tunga i mig.

Så gick hon och lämnade mig. Där låg jag och funderade på vad jag gett mig in på. Men det
var samtidigt en mycket sexig upplevelse och kuken stod fortfarande på mig. Jag fick vänta en
bra stund och jag började undra om hon glömt av mig. Kuken hade slaknat och jag började
fundera på hur jag skulle kunna ta mig loss. Då hör jag hennes klackar slå mot golvet och hon
kommer in i rummet och stänger dörren.

– Rummet är ljudisolerat så att grannarna inte ska undra vad som pågår. Men om du blir allt för högljudd blir jag tvungen att sätta på dig en gag.

Hon kom fram till mig och jag såg att hon bytt kläder. Hon var nu klädd i något glänsande och svart, som smet tätt omkring hennes kropp. Håret hade hon släppt ut i en hårt knuten hästsvans. Upptill bar hon en korsett som framhävde hennes tunga byst. Den smet tätt runt
henne och brösten såg nästan ut att kunna ramla ur. Hon bar svarta strumpor och benen var
nedstoppade i ett par skinnstövlar som gick upp på låren och hade skyhöga klackar. Runt
höfterna satt en höfthållare. Även den glänsande svart. Dessutom hade hon spänt på sig en
svart strap-on! Hon stannade och ställde sig bredbent så att jag kunde se henne helt och hållet.
– Nå, gillar slaven vad han ser?

– Oja! Ni är mycket vacker, Madame.

– Jag vet. Men nu är det dags för slavens bestraffning för att ha stuckit tungan i sin Madames fitta utan lov.

Med detta steg hon fram och klatschade till mig på rumpan. Sedan följde flera klatschar. Först sved det lite, men snart spreds en sorts värme genom kroppen.

– Så där, nu är skinkorna lite uppvärmda och röda. Tacka mig nu.

– Tack min Madame att ni har bestraffat mig.

Jag hade nu hittat min roll, och jag gillade den.

– Hur är det med ditt rövhål. Brukar du bli knullad där?

– Nej min Madame. Jag har aldrig blivit knullad där.

– Nähe, inte det. Då är det väl bäst att jag mjukar upp lite då.

– Tack, Madame.

Med detta så tog hon fram lite olja som hon hällde över min bak och började massera in. Det gjorde skönt mot mina röda skinkor och kändes underbart när fingrarna nuddade vid
öppningen. Så tryckte hon ganska brutalt in två fingrar.
– Aj!

– Om du inte kan vara tyst måste jag sätta på en gag.

– Tack, Madame. Jag blev bara så överraskad.

– Du ska nog bli mer än så ska du se.

Hon körde med fingrarna ut och in och det började kännas bättre, men då körde hon in fler fingrar och jag skrek till igen.

– Du ska nog få en gag i alla fall.

Hon gick bort till lådorna och rota en stund. Sedan kom hon tillbaka.

– Eftersom du inte är van ska du få den här gagen med en mjuk läderrulle att bita i. Se så,
öppna käften nu.

Jag öppnade munnen och så placerade hon gagen i min mun och spände fast den bakom
nacken på mig. Det var nu omöjligt att prata eller skrika, kunde bara göra läten.

– Så där ja. Det ser och låter mycket bättre. Nu kör vi igen. Din röv ska öppnas så att den kan
ta emot min strap. Vad tycker du om det, slav?

Jag kunde inte säga något utan bara låta.

– Jaså du kan inte svara, sa hon och smällde till över skinkorna med en paddel som hon måste
ha haft liggande i närheten.

– Kan du inte svara ska du bara låta när jag ber dig om det. Förstått?
Jag försökte att säga ja, men det kom bara ett läte.

– Bra du har förstått.

Så lät hon paddeln landa på mina skinkor igen, och igen, och igen. Jag tappade räkningen och
jag kände en ny känsla sprida sig genom kroppen. Jag blev kåt av att få smisk på rumpan. Det
var en helt ny erfarenhet som jag inte fattade. Kuken stod rakt ut och jag såg att det droppade
kåtsås från ollonet. Det hade bildats en lite pöl på golvet under mig.

– Nej men titta, vad gulligt! Jag tror att slaven ligger och blir kåt av att få smaka smisk av sin
Madame. Då är det dags att återvända till själva rövhålet.

Nu gick hon bort till en annan låda och kom strax tillbaka. Hon visade för mig vad hon tagit
med sig. En buttplugg som jag aldrig skulle kunna få in. Jag tror att hon såg nog min
förskräckelse.

– Tror du inte att den går in?

Jag skakade på huvudet och för sökte säga att den är för stor. Men hon bara skrattade och
började smeka mitt hål igen. Nu med pluggen.

– Du ska få se att du kan ta emot denna utan större problem.

Hon tryckte på och jag kände hur hålet vidgades. Jag försökte verkligen stå ut men efter bara
en kort stund kunde jag inte hålla mig utan skrek till. Då slutade hon att trycka på en stund,
men det var bara en kort vila. Strax tryckte hon på igen. När hon märkte att det var på gränsen
för mig lättade hon på trycket för att strax igen trycka på. Jag bara snyftade och det rann saliv
ur munnen på mig. Gagen var så konstruerad att den hindrade mig från att svälja med, så all
saliv rann ur munnen.

Madame fortsatte sin lek med min röv med att trycka på och låta mig vila. Plötsligt var hela
pluggen inne och anusringen slöt sig kring den smalare delen. Jag hade fått in hela butt-
pluggen och jag fattade inte hur det gått till. Det kändes skönt att vara så uppfylld och jag var
superkåt.

– Se där, min vän. Du kunde få in hela i röven. Det var duktigt.

Hon drog lite i den men den ville inte ut. Den satt där. Så började en ny period smiskade av
mina skinkor. Nu med en mångsvansad piska. Varje slag gjorde att jag drog ihop rövhålet
kring pluggen. Och när jag slappande av så kändes det så härligt skönt i baken.

När Madame ansåg sig färdig med piskan tog hon tag i butt-pluggen och började dra ut den.
Det gick lättare nu än tidigare. När den tjockaste delen passerat anusringen så nästan flög den
ut och det kändes väldigt tomt i baken.

Du skulle se det här, min vän. Ditt hål lever ett eget liv. Det är öppet. Men så stänger det sig
sakta.

Madame tryckte in pluggen igen och drog ut den.

– Vilket sexigt hål du har. Det ska bli skönt att knulla det.

Hon hade ju hela tiden haft sin strap-on på sig och nu ställde hon sig bakom mig och jag
kände hur hon smörjde in hålet än mer med olja eller glidmedel. Så tog hon tag i mina höfter
och styrde löskuken mot min röv. Ollonet vilade ett tag mot öppningen och så tryckte hon
sakta in kuken i röven på mig. Det gjorde lite ont, och jag gnydde. Men hon bara klatschade
till mig på skinkan och fortsatte färden in i min tarm. När hon tryckt in hela kuken vilade hon
mot min bak och jag kände hennes tyngd mot mig. Så började hon dra ut kuken igen tills den
var nästan ute, då körde hon på inåt. Så där höll hon på och knullade min röv ett bra tag. Jag
bara njöt. Nu gjorde det inte alls ont, det var bara skönt och sexigt. Hade inte en aning om att
det var så skönt att bli knullad i baken. Pölen av försats blev större och större på golvet.

– Jag tror att min lilla slavvän gillar behandlingen?

– Uughh...

– Förlåt vad sa du? Jag hörde inte.

– Uughh...

– Oj, jag glömde, du har ju fortfarande gagen i munnen då kan du ju inte prata. Men du får ha kvar den en stund till. Jag ska byta till en annan strap, en dubbelstrap.

Hon drog sig ur och det kändes väldigt tomt där bak. Jag ville att hon skulle köra in sin kuk
igen. Nu korn hon tillbaka och visade mig vad hon hade. En dubbelstrap så att hon kunde
stimulera sig själv också. Hon visade mig hur hon satte den på sig och hennes fitta nästan sög
in hennes del i sig. Hon var sjöblöt och säkert störtkåt hon också. Så var hon tillbaka. Denna
var lite större än den föna, men hon kom in utan större problem. Hon knullade mig en kort
stund, då kände jag att det började vibrera. Den här att inbyggd vibrator. Tydligen satt den
mot hennes klitta för hon började stöna allt mer.

– Vilken härlig röv du har! Den är så skön att knulla! Åhhh ... Ahhh ... Jag kommer. .. Din
lilla slinka! Du får mig att komma ... Jag kommmeeeerrr. .. Ahhhooohhh ...

Så sjönk hon ihop på mig och låg så en stund och bara pustade. Jag var så kåt att jag nästan
kommit utan att ha rört vid kuken. Pölen under mig var stor nu.

Madame vaknade till och drog sig ur min röv. Oj, vad det ömmade, men på ett skönt sätt.
Vad duktig du varit, min lilla knullslinka. Jag ska snart befria dig från bocken. Men först vill
du säkert ha utlösning?

– Agh...

– Javisst ja. Gagen! Ett ögonblick så ska jag ta bort den.

Madame lossade på bandet i nacken och gagen korn ut ur munnen. Lite ont i käkarna hade jag, men jag var för kåt att tänka på det.

– Hmm, du sitter fast bra där på bocken, och jag tror att du kommer när som helst.

Hon tog tag i kuken och runkade den några tag och jag kände genast att jag skulle komma
direkt.

– Madame, jag ber om tillåtelse att få komma.

– Oj, du korn ihåg att du var tvungen att ha min tillåtelse? Bara för att det är din första gång

och du ber så snällt så, varsågod. Du har min tillåtelse att komma. Men böj fram huvudet, jag vill att du ska spruta dig själv i munnen.

Hon runkade några extra tag och jag kände att nu exploderar jag. Och så korn jag i kaskad efter kaskad. Madame riktade kuken mot mitt ansikte och jag fick min egen sås överallt i ansiktet, håret och munnen. Men det var bara sexigt. När orgasmen var över så dåsade jag bort en stund. För när jag kom till sans igen så var mina händer och fötter fria.

– Du har varit jätteduktig. Det är sällan man träffar på sådana naturbegåvningar som du.

– Tack Madame. Det har varit en fantastisk upplevelse. Detta hade jag inte en aning om.

– Nej, och det ska förbli en hemlighet.

– Lita på mig, Madame. Jag tänker inte säga något. Har ingen lust att låta alla veta att jag låtit mig bli knullad i röven. Hur skönt det än var.

– Nej det kan jag tro. Och du kanske vill att vi ses igen?

– Ja, självklart vill jag det.

Och så blev det.

6 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

Johnnyalfa

Hur bra som helst! Skönt med lite omvända roller...

9/2, 2015 kl. 18:05

#2

Blusarn

Tack för höga betyg och härliga tillrop.

29/7, 2014 kl. 01:39

#1

Mrs_Robinson

Hett!

Wohoo där ;) Gillar detta och så väl berättat. Hela storyn flyter på och jag är med hela vägen till sista droppe ;)
5 p från Mrs får du.

28/6, 2014 kl. 08:11