Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

25/6, 2014 kl. 08:50, av Blusarn

Födelsedagspresenten

Tänk att det finns så förstående fruar.

Jag hade tur när jag träffade min kvinna. Hon är allt vad man kan önska sig. Vacker, sexig, smart, omhändertagande och en lejoninna i sängen. Ingenting är tabu får henne, hon är nyfiken och vill gärna prova nya saker. Så vårt sexliv är allt annat än slentrian och vanilj. Jo, det är klart att vi även ägnar oss åt vaniljsex. Men vi gillar båda att experimentera och vår garderob och leksaksväska är säkert mycket större än de flestas. Hon älskar att klä upp sig i sexiga kläder och gärna då i skinn, vinyl, PVC eller liknande. Hon klär sig gärna i nylonstrumpor och sexiga skor, eller stövlar, med skyhöga klackar. Även i sängen bär hon gärna dessa. Och då jag har en stark fetisch för just nylon och höga klackar kunde jag inte ha haft mer tur.

Vi har ett väldigt öppet förhållande (inte så att vi strular runt med andra, nej inte alls) men vi kan tala om precis allt. Och hon har fått mig att öppna upp en hel del. Visst har jag haft mina fantasier och har även provat en hel del, men fortfarande var det mycket som jag aldrig berättat för någon annan. Ta detta med att jag älskar att få något infört i röven. Det har jag aldrig vågat berätta förr. Men för Pia har jag berättat, och mer därtill. Hon tycker bara att det är sexigt att knulla mig med en dildo samtidigt som hon suger mig. Nå väl, detta som en liten bakgrund till min berättelse. Jag tänkte berätta om hennes underbara present jag fick av henne på min födelsedag.

Veckorna innan jag skulle fylla så frågade hon vad jag önskade mig.
– Jag har allt jag önskar, jag har dig.

– Det var gulligt sagt, men något önskar du dig väl?

– Nej, jag vet inte vad det skulle kunna vara.

– Tänk efter nu, Klas. Något i klädesväg? Ett gott vin? Whisky?

– Nej, älskade, jag behöver inget.

– Skärp dig nu! Något måste det väl finnas som jag kan ge dig.

– Ok, du kan ge mig en omgång härlig, oljig rövmassage. Skrattande kysste jag henne och tittade på henne som att visa på att jag skämtade. Men hon tittade klurigt på mig och kysste mig tillbaks.

– Ja, ja. Jag vet att du gillar det där, men jag ville ge dig något speciellt.

– Älskling, jag behöver inget. Det är säkert. Glöm bort det där nu.

– Vi får se, sa hon bara. Och sedan pratade vi inte mer om det.

Dagarna gick och det blev min födelsedag. Jag hade glömt vårt lilla ordbyte och förväntade mig ingenting. Jag fick frukost på sängen och ett litet paket. Jag öppnade paketet och där låg bara en lapp med texten "Nyfiken i en strut!". Jag fattade ingenting.

– Du ska komma hem direkt efter jobbet. När du kommit hem ska du gå upp och duscha, raka dig överallt och sedan ska du få din födelsedagspresent.

– Ok, vad spännande, tack.

När jag kom hem fick jag en härlig kyss av Pia som sa till mig att gå in i duschen och göra mig i ordning. Sedan skulle jag få min present. Jag misstänkte att hon beställt bord på någon restaurang eller något åt det hållet och var på gott humör. Gick in i duschen och tog en ganska lång och het dusch. Rakade mig och även pungen och röven fick jag helt rena från hår. Slät som en barnunge torkade jag mig och slängde på mig lite av parfymen som jag vet att Pia gillar. Fortfarande naken kom jag in i sovrummet och där ser jag att hon lag fram mina skinnchaps. Sådana som lämnar rumpan och kuken fria. Det ligger också en ögonbindel på sängen och en lapp där hon skrivit.

"Grattis på födelsedagen, mitt hjärta. Ta på dig chapsen, du är så sexig i dem. Du ska också ta på dig ögonbindeln och sedan bara vänta på sängen. Jag älskar dig, puss och kyss på dig. Pia."

Jaha, hon har planerat lite älskog, tänkte jag. Det kan ju bli trevligt. Vet ju att hon gillar mina chaps och tycker att de är sexiga. Så jag tog på mig dem, satte bindeln på plats och väntade på vad som skulle hända.

– Är du klar, Klas?

– Japp, jag sitter och väntar.

– Bra, min älskade, då kommer jag in.

När hon steg in kände jag doften av hennes parfym. Den som alltid gjorde mig lite extra kåt. Hon kom fram till mig och knuffade ner mig på sängen.

– Du får inte ta av dig ögonbindeln. Lovar du?

– Jag lovar.

Så kände jag hennes mun runt kuken. Hon kan verkligen suga. Kuken ställde sig givakt och då slutade hon suga och konstigt nog så trädde hon på en kondom.

– Varför tar du på en kondom?

– Bry dig inte om det, du kommer att förstå senare. Lägg dig på mage och sträck armarna framåt.

Jag gjorde som hon bad mig om och då tog hon tag i ena armen och spände fast den i en rem. Hon måste ha tagit fram våra remmar och satt fast dem i sängstolparna och gömt undan dem så jag inte skulle se dem. Så tog hon den andra armen och spände fast den med. Likadant gjorde hon med benen. Så nu låg jag fastbunden på sängen som ett X. Visserligen kunde jag röra mig lite då remmarna gav utrymme för detta. Men jag kunde absolut inte komma loss.

– Lyft upp rumpan lite.

Jag svankade och lyfte upp mig så mycket jag kunde och då lade hon vår speciella kudde under mig. Kudden är specialgjord for att lyfta upp rumpan så man lätt kommer åt bakifrån. Men nu var det min tur att ha kudden och jag började ana vad hon hade i åtanke. Fast hon hade gjort någon specialgrej med kudden för hon tog tag i kuken och styrde in den i något jag misstänkte var någon av mina Flesh-lites, en lösfitta. Lite förvånad blev jag men det kändes skönt runt kuken.

– Vad sexig du ser ut när du ligger så här med rumpan i vädret, inramad av skinnchapsen. Och
dessutom kuken instoppad i en Flesh-lite.

– Tycker du? Härligt att jag kan tända dig.

– Mmm, du tänder mig. Och jag ska allt få igång dig rejält med.

Jag hörde att hon håll på med något, men jag kunde inte lista ut med vad. Hon gick runt sängen, stannade till och så gick hon en bit till, stannade igen, och till sist hörde jag knäppande ljud. Jag fattade inte vad det var, men brydde mig inte. Naturligtvis litade jag till hundra procent på Pia. Så kom hon upp i sängen och jag hörde att hon öppnade en plastflaska.
– Var beredd nu, för det kan kännas lite kallt.

Så hällde hon olja på rumpan, och det var kallt. Jag rös till, men hon var snabbt där med händerna och började massera in oljan på skinkorna.

– Mmm, vad skönt.

– Jag vet att du gillar detta, men vänta bara. Det kommer mer.

– Det är underbart!

Hon masserade skinkorna lagom hårt och så lät hon ett finger glida genom springan och över rövhålet. Jag reagerade direkt med ett stön. Så koncentrerade hon sig mer och mer på hålet och masserade öppningen.

– Spänn dig lite, knip ihop röven och slappna av sedan.
Jag spände ihop ringen så mycket jag kunde, och sedan slappnade jag av. Då kände jag hur
röven nästan sög in hennes finger.
– En gång till likadant. Det är så sexigt att se din röv suga tag i mig.

Ännu en gång knep jag runt hennes finger, så slappnade jag av. Denna gång sögs hela fingret in.

– Så skönt med ditt finger i röven. Kör lite med det in och ut.

Hon masserade mig från insidan och körde fram och tillbaka en stund med fingret. Efter ett tag körde hon in ett finger till och efter ytterligare en stund, ett till. Nu körde hon med tre fingrar i röven på mig och det var jätteskönt.

– Fan vad sexig du är när du låter mig pulla din röv.

– Det är så skönt. Du pullar min röv så skönt.

– Kanske är det dags för något annat?

– Mmm, ja! Kör in en dildo! Knulla mig med en dildo.

– Nej, idag blir det inte den vanliga dildon. Jag hade nog något annat i tankarna. Jag ska knulla dig som en liten slinka.

Nu förstod jag inte vad hon menade. Hon hade ju kört med en dildo förr. Varför inte ikväll?
Så märkte jag att hon satte sig på mina lår och började massera mitt hål ännu mer.

– Ikväll ska du vara min bitch och låta mig knulla dig på riktigt! Jag ska knulla dig på riktigt!
Jag ska knulla dig med min kuk!

När hon sagt det sista så reste hon sig lite och jag kände något som tryckte på mot analen.
– Älskling, knip ihop och slappna sedan av, precis som förut.

Jag knep och slappnade av och då gled något in i röven. Det var stort och det spände mycket.
– Oh, aj, försiktigt, Den är stor.

Hon saktade av lite och lät mig vänja mig vid grovleken.
– Nu känns det bättre. Vad är det du kör in? En ny dildo?

– Ja, det är en ny dildo. En strap-on! En dubbelstrap, så att jag kan ha en del i mig, och knulla dig med andra delen.

Hon började köra på igen. Och så var hela inne. Hon låg stilla och bara lät mig vänjas vid den stora dildon. Den spände jätteskönt där bak.

– Nå, vill du att jag knullar dig?

– Ja, knulla mig med din stora kuk. Knulla min röv.

Så började hon knulla mig sakta. Hon drog ut kuken tills bara ollonet var kvar inne i mig. Sedan körde hon in den igen.

– Vad härligt att få knulla dig. Jag knullar dig som en man knullar en slinka. Är du min slinka.

– Ja! Jag är din slinka. Knulla din slinka. Det är så skönt. Din kuk är så skön i min röv.

Hon ökade tempot och körde på ganska hårt. Till en början gjorde det lite ont, men mycket snart var det bara skönt. Jag blev knullad i röven av min fru. Fan vad sexigt. Jag njöt i stora drag och jag kände att jag nästan var på väg att komma. Då började strappen vibrera.

– Har den vibrator?

– Ja, det sitter en knopp som vibrerar mot min klitta.

– Härligt! Knulla mig! Knulla min röv!

– Du är så sexig! Jag är så kåt!
– Jag kommer nästan! Knulla mig! Fan vad skönt!

– Du gillar när din fru knullar dig i skitan, va?

– Ja, du är så härlig! Kör in din kuk i mig.

– Oh, jag kommer snart ...

– Ja, kom för mig. Kom med din kuk i min röv.

– Jag kommer. Jag kommer! Jaaag ... Ahhhhh.
Så ramlade Pia ihop ovanpå mig och kuken var djupt begravd i min röv. Jag kände att jag behövde få komma.

– Släpp loss en hand så jag får runka av mig.

– Nej, nej. Det gör jag inte.  Jucka mot lösfittan. Knulla din leksak.
 

Jag juckade så gott jag kunde, och med mitt juckande så gled strappen in och ut, utan att Pia knullade mig. Hon höll den bara still. Jag styrde själv hur den knullade mig. Och det gled bra i lösfittan. Så kom jag som jag aldrig kommit förr. Det pumpade kaskad efter kaskad. Och jag sjönk ihop med strappen i röven och Pia på ryggen. Hon drog sig ur och det kändes väldigt tomt där bak.

– Wow, vad häftigt! Du skulle se hur häftigt din röv sluter sig sakta efter att jag dragit ut strappen. Vänta lite.

Hon rumsterade lite och jag fattade inte alls vad hon gjorde. Antagligen tog hon av sig strappen.

– Jag vill se det igen. Sa hon och tryckte in strappen i mig igen och drog ut den.

– Fan, vad sexigt. Det här kommer du att gilla att se. Ditt rövhål är stort och uttänjt, men så sluter det sig efter det att jag dragit ut dildon.

Flera gånger körde hon sakta in dildon och så ut igen. För varje gång så suckade hon att det var skitsexigt.

Nu började jag känna mig lite trött i armarna så jag bad att få komma loss.
– Snart, min älskade, snart. Jag är inte klar med dig.

– Men jag orkar inte mer.

– Du kommer inte att ångra dig, jag lovar. Jag vill vända på dig. Lova att inte ta av dig bindeln när jag lossar dig?

– Klart jag lovar det. Jag lovar vad som helst när du ger mig sådan här behandling.

– Bra, min älskade. Bra!

Hon tog bort kudden, drog försiktigt av mig den fyllda kondomen och spände loss mig. Återigen hörde jag konstiga ljud som jag inte kunde fatta vad det var. Sedan var hon tillbaka i sängen och kröp upp och satte sig med fittan rakt över min mun.

– Så ja. Jag vet att du gillar detta. Slicka min fitta nu.

– Du är underbar! Du vet vad jag gillar.

– Käft nu och slicka fitta. Knulla mig med din tunga.

Jag slickade och sög hennes sköna fitta och jag njöt av smaken och hennes dominans. Jag bara följde hennes befallningar och njöt. Kuken började reagera och var på väg upp igen. Hon böjde sig bakåt och runkade mig.

– Ja, slicka fittan, slicka fittan.

Hon verkade vara på väg igen och jag kände att hon smekte sin klitta samtidigt som hon red mitt ansikte.

– Jag vill att du kommer igen. Runka din kuk!
Jag runkade kuken och slickade fitta för allt jag kunde. Hela situationen var underbar. Jag låg på rygg med nyknullat arsle och hade min kåta fru sittande på mitt ansikte. Jag var på väg att komma igen.
– Vänta lite! Öppna munnen!

När jag öppnade munnen så kände jag något som droppade in.

– Slicka i dig din sperma. Jag vill se dig äta din sperma. Jag vill att du slickar fittan med din sperma.

Oj, det här var något nytt. Min härligt kåta fru. Hon visste hur hon fick mig att lyda henne. Jag slickade i mig allt jag kunde och fortsatte sedan att slicka fittan. Hon gnydde.

– Fan, Klas, du är så sexig. Det finns ingen bättre än du.

– Jo, du! Du är mycket sexigare och hetare än jag.

– Tyst och slicka! Jag kommer igen ... Jag kommer... Ahhh ... Jävla Klas, jag kommer!!!

Och det gjorde hon. Hon kom i en fontänorgasm som blötte ner inte bara mig utan halva sängen. Och nästan samtidigt kände jag att det var dags för mig med. Jag begravde munnen i hennes fitta och sprutade ut satsen på magen.

Jag älskar dig, Pia. Du är helt underbar. Tack, detta var den bästa presenten jag fått.
– Jag älskar dig med, Klas. Men jag har en sista överraskning. Ta av dig bindeln. Jag tog av den och nu fattade jag vad det var för ljud jag hört. På ett stativ intill sängen stod vår DVD-kamera. Hon hade spelat i alltihop.

– Jag tänkte att du kanske ville se hur sexig du är och hur mycket jag älskar dig. Grattis på födelsedagen.

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

Research

Läckert!

15/8, 2014 kl. 22:11

#3

Blusarn

Tack för betyget och tillropen.

29/7, 2014 kl. 01:38

#2

mato

Kanon.....

5/7, 2014 kl. 07:15

#1

janne_66

Härligt

28/6, 2014 kl. 11:18