Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

17/7, 2014 kl. 17:37, av Huldran

Vincent, ung man i röd kavaj

Del 6 av 7 i serien Snart medelålders?

Som snart medelålders, har en kvinna då fortfarande något att intressera yngre män med? Kanske inte som de där unga, söta med helt slät hud. Men lite glädje kan väl 'tanten' ändå sprida? Hon bör ju kunna sin sak. Eller…?

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

12 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#12

Huldran

Poeten! Tack för att Du gillade mina memoarer. Haha! Var inte orolig, rätt var det är snubblar Du på någon som vill vara din nya mentor. Jag håller tummarna!

//Huldran.

9/1, 2020 kl. 23:11

#11

TheTenderPoet

Läckert! Såna mentorer skulle man haft när man var ung.

8/1, 2020 kl. 19:14

#10

Huldran

Men då, TG64. Det är sådana kommentarer som dina, som får en författare att fortsätta skriva! (Även om det just nu går lite trögt). Verkligen Tack! //Huldran.

3/1, 2020 kl. 22:48

#9

TG64

Vilken helhet delarna är tillsammans! Ser fram emot nästa då hon hela tiden blir alltmer frigjord och försigkommen!

1/1, 2020 kl. 01:06

#8

Huldran

TACK, Y för din trevliga kommentar till min berättelse. Fortsättningen kan Du läsa i den efterföljande delen. Om det goda greppet? Mmm, jag vet vad det handlar om... //Huldran.

21/7, 2018 kl. 00:17

#7

y

Suveräna kvinnor, tag för er! Du skriver som alltid gott, med humor, inlevelse, stil, och bokstavligt talat ett gott grepp om sexskildringarna.

20/7, 2018 kl. 11:48

#6

Huldran

Tack, Calle! Jag vill inte skryta, men jag vet vad det handlar om... I verkligheten. Hela serien står med minst ett ben i verkligheten. Tack för att Du gillar det jag skrivit. Det känns fint. Hej!

1/9, 2014 kl. 19:04

#5

Huldran

Tackar, Saltie och Erosvän för att ni läst och gillat detta drama. Snart kommer nog mera, minst lika halsbrytande!
// Huldran.

26/7, 2014 kl. 19:57

#4

erosvän

Med sådana gäster skulle jag gärna varit piccolo på hotellet, Få en sån underbar instruktion av rutinerade tanter. Mera!

19/7, 2014 kl. 07:08

#3

Huldran

Jag måste få tacka herrarna i hagen, Caine59, Deep och Oddball. Det var trevligt att min berättelse föll i god jord, att nu gillade den. Av övriga kommentarer jag fått, förstår jag att samtliga nämnda herrar gillar denna typ av 'tanter'. Puss på er, // Huldran.

18/7, 2014 kl. 23:57

Läs in fler