Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

29/7, 2014 kl. 16:24, av njnj

Mamma Eva

Del 2 av 3 i serien Moster Therese

Idag var dagen hennes syster skulle komma på besök igen. Hon skulle redan vara där när Eva kom hem från affären. Hon hade sett fram emot det, de hade inte setts sedan förra sommaren. Hon skulle precis som förra året bo med dem under en vecka, något som självklart även Anders hade sett fram emot och längtat efter.

Under de senaste månaderna hade Eva känt en växande förändring mellan henne och Anders. Stämningen mellan dem hade tagit en ny vändning, Eva väntade nästan andlöst på vad som skulle hända. Hon hade känt en sådan spänning mellan sig själv och män innan, hon visste att det var erotiskt. Den här känslan var annorlunda, Anders var ju hennes egen son.

Men nu, eftersom Therese skulle vara med dem ett tag, skulle det säkert dämpa den växande attraktionen hon och Anders kände för varandra. Hennes son spanade öppet in henne, såg på hennes tunga bröst, stirrade på hennes rumpa och tittade på hennes bara ben som stack ut under kjolen. Inte för att Eva direkt försökte klä sig utmanande kring honom ännu, men hon såg hans hungriga uttryck. För bara någon dag sedan hade han rört vid hennes höft och båda hade flämtat till och frusit på stället. Hon hade tittat ner på sin sons hand vid hennes höft, sedan in i hans hungriga ögon. Sedan drog de sig ifrån varandra, de båda hade känt den elektriska laddningen piska genom luften.

Eva öppnade försiktigt dörren till sitt hus, Therese bil stod parkerad på uppfarten.

Anders och Therese varken såg eller hörde Eva komma in, de satt i soffan, lätt ihop-tryckta. Eva såg att Anders hade sin hand under sin mosters klänning och hans tunga var nog halvvägs ner i hennes hals. Hon såg sin systers hårt greppande hand kring Anders kuk, ollonet stack upp, svullet och blankt. Eva stod blick stilla, med stora ögon stirrade hon rakt på hennes sons kuk. Hon var rädd för att andas, rädd för att ens låta en flämtning lämna hennes läppar. Inte för att hon skulle skrämma dem, utan för att hon ville se mer av sin sons svullna kuk.

Therese stönade tyst när hon sög på Anders tunga och hon vred sin rumpa i soffan, öppnade och stängde sina ben. Eva såg hur hennes son hade sin hand innanför Therese trosor. De var alldeles rusiga. Hon tittade på när hennes syster pumpade upp och ner för Anders skaft, lyssnade på hur han stönade av njutning. Hon hade inte sett hans kuk sedan han var en liten pojke, inte så här. Ibland hade hon sett hans hårda bula på framsidan av byxorna, men aldrig så här, i sin fulla styva prakt. Den var större än vad hon hade väntat sig.

- Nå? Utbrast hon till sist. 

Det blev en omedelbar reaktion från Anders och Therese. Therese skrek till lite när hon ryckte sin mun ifrån Anders tunga, samtidigt som han drar undan sin hand ifrån hennes trosor. Therese sätter sig snabbt upprätt, klämmer ihop knäna och känner hur den illröda värmen fyller hennes ansikte. Anders ser sin mamma stå i dörröppningen och titta medan han febrilt försöker stoppa tillbaka kuken i byxorna. Eva skrattar nästan åt honom eftersom han är så hård att det knappt går.

- Jag ser att jag kom hem precis i tid. Sade Eva. Hon darrade, kände hur hennes varma fitta bultade.

Anders verkade inte generad alls. Det var Therese som rodnade och inte kunde titta upp på Eva. Eva ställde sin handväska på ett bord och vände sig om för att titta på sin son och syster. Therese var dubbelt så gammal som Anders och bara några år yngre än Eva själv. Hon var söt, gosig och blyg, med ett oskyldigt sätt att vara. Hon var kurvig och smal, precis som Eva.

- När kom du fram då, Therese? frågade hon. Therese viskade något, men det var Anders som svarade.
- Hon kom hit för en timme sen, mamma.
- Bara en timme sedan? Frågade Eva och höjde på ögonbrynen.
- Och du har redan din hand i hennes trosor, Anders?

Anders rodnade nästan. Detta var det djärvaste mamma hade sagt till honom.

- Och du, Therese, jag är verkligen förvånad över dig.
- Jag är ledsen. Therese talade tyst, nästan viskande och blickade ner i sitt knä på sina knäppta händer.
- Jag menade inte att göra det, Eva.
- Jaså? Frågade Eva, men hennes röst var inte ovänlig.
- Om du inte menade det, varför gjorde du det då?
- Mamma, sa Anders.
- Det är inte Therese fel. Det är mitt.
- Ditt fel?
- Jag startade det, mamma, inte Therese.
- Ok så det var du som lade hennes hand runt din kuk.

Anders ögon förstorades och Therese huvud ryckte till och hon rodnade åter igen.

- Just det, kuk. Sa Eva, men helt utan ilska i rösten.
- Om du är tillräckligt gammal för att leka med en tjej, är du gammal nog att höra ordet, Anders.

Eva märkte att hennes sons kuk fortfarande var mycket hård, den avtecknades tydligt under byxornas tyg. Hon såg på den öppet, med trånande och glansig blick. Anders gjorde inte längre några ansträngningar för att försöka dölja sitt hårda stånd, han satt där med knäna isär, händerna på kuddarna vid hans sidor. Även om hon hade knäna ihop-klämda så var Therese kjol fortfarande halvvägs upp på hennes lår.

- Therese, har du något emot om jag pratar med Anders i enrum ett tag? Frågade Eva. 

Therese reste sig och undvek att se på sin äldre syster och försvann bort genom hallen och ut genom ytterdörren. Eva såg på sin son, som tittar efter Therese som tassar iväg för att lämna dem ensamma.

- Jag bryr mig inte om vem av er som började, Anders. Eva sänkte blicken mot sin sons buktande bula på ett antydande sätt.
- Det är inte det som är viktigt för mig att veta, du vet ju att Therese är min syster, din moster. Känns det inte konstigt att leka med henne på det här sättet?

Anders darrade av upphetsning. Liksom sin mor hade han känt den förändrade stämningen mellan dem. Han ville känna sin mors kropp mot sin, röra vid henne på alla möjliga sätt och vis. Om han hade fått något slags tecken från sin mamma skulle han ha kastat sig över henne för länge sedan. 

- Jag känner mig inte konstig alls, mamma. Sa han efter en kort paus. 

Eva kände hur spänningen växte i hennes kropp. Hennes fitta bultade och hon gav sin son ett snabbt leende.

- Det var det jag hoppades på att höra.

Hon tog ett steg mot sin son och höll ut handen. Anders tog hennes hand och reste sig. Eva var fortfarande något längre än sin son och han lutar huvudet för att se in i hennes ögon. Eva höll hans hand hårt och förde sakta upp sin andra emellan dem.

- Jag förstår inte varför inte jag skulle kunna röra vid den också. Viskade Eva med hes röst.
- Om du låter min syster röra den, antar jag att jag kan få känna din kuk också, eller hur, Anders.

Innan hennes son kunde svara placerade hon sin handflata på hans utbuktande kuk. Anders flämtade, Eva tryckte, kände längden av hans kuk. Hon tryckte på den, kände hur den bultade svagt. Hon gned sin handflata från hans svullna kukhuvud ända ner till roten, sedan kupade hon handen om hans kulor. Eva klämmer försiktigt på sin sons pung, vilket får honom att stöna mjukt.

- Mmm, stönar hon.

Hon drog hans hand mellan dem och vred den. Medan hon håller hårdare om hans pung och stirrar in i hans ögon, trycker hon sin sons handflata mot sin fitta. Hon hör Anders snabba flämtningar, och hon ler mot honom. 

- Den är precis lika varm som min systers, viskar hon och gnider hans hand fram och tillbaka, trycker in kjolen mellan hennes lår.
- Mammas fitta är lika het som din mosters fitta är.

- Mmmh, mamma! Anders stönar och gräver hårt med fingrarna i sin mammas skrev.

Eva trycker sina höfter framåt, håller hans hand hårt, och juckar sin fitta mot sin sons handflata. Hon vrider sina höfter, kramar sin sons pung hårt men ömt. 

- De är så hårda, älskling. Viskar hon.
- De känns överfulla, laddade. Hon låter sin hand glida upp till hans kuk igen, försöker sluta fingrarna runt den.
- Och den här är också stenhård och redo.

Anders gnider på sin mors våta fläck, känner hur värmen från hennes underliv bränner igenom hennes trostyg och huden. 

- Det här kommer inte att fungera. Eva spann hett.
- Kom, följ med mig.

Hon håller hans hand hårt när hon drar sin son uppför trappan. De passerar den stängda dörren till sovrummet Therese skulle använda. De skyndar in i Evas rum. Hon stänger dörren och vänder sig sedan mot Anders. Hennes kåtglansiga ögon tindrar. 

- Nu, ta ut den åt mig, väste hon. 

Anders, inte det minsta blyg, öppnar hastigt sina byxor och hans kuk väller ut. Eva flämtar och tar tag om sin sons svajande stånd.

- Herregud vad hård den är! Hon kved och började sakta runka fram och tillbaka.
- Så jävla hård! Och vacker! Du har en så vacker kuk, Anders!

Hon drar sin varma hand fram och tillbaka några gånger, sedan kupar hon handen om hans svullna ollon. Hon känner hur den hala försatsen sipprar ut och gör ollonet alldeles halt. 

- Mm, det är så härligt! Viskar hon och tar sedan ett steg tillbaka. 

Med ögonen flammande på sin sons kuk knäpper Eva upp kjolen och låter den falla till sina fötter. På sig har hon minimala trosor som nästan inte täcker nånting. Resåren stramar kring hennes höfter. Hennes uppsvullna våta fittläppar skapar en läcker, retsam bula i grenen på hennes trosor.

Anders, stirrande, känner hur hans kuk pulserar upp och ner. Hans ögon är fixerade på sin mammas underliv. Eva lyfter först försiktigt sin blus, sedan med ett ryck, sliter den från sin kropp. Hennes behå sträcks, helt fylld av hennes välformade bröst. Hon försöker riva av sig den, men det är svårt. Febrilt och stirrandes på sin sons bultande lem lyckas hon till slut haka av behån och slänger den åt sidan. 

- Ohhhh, mamma! Anders stönar när hennes tunga byst faller ut i det fria. 

Evas tuttar är välformade, tunga, men inte hängiga. De placerar sig ganska brett, med härligt styva bröstvårtor.

- De är så vackra, mamma! 
- Håll dem, Anders,flämtar hon. Känn på mina bröst!

Anders lyfter båda händerna, placerar dem lätt på varsitt bröst. Eva stönar mjukt medan han smeker dem.

- Ohhhh, det känns underbart! Spann Eva.
- Dra i mina bröstvårtor, Anders! Herregud... vrid mina bröstvårtor hårt!

Anders gjorde som hon sa, vilket fick henne att spinna av lusta. Eva grep återigen tag om sin sons kuk, klämde hårt, vilket får honom att grymta. Hennes andra hand för hon upp över hans rygg till hans nacke. Hon drar sonens ansikte uppåt och pressar sina läppar mot hans. Hennes fitta står i brand, Eva störtar sin tunga in i hennes sons mun, stönar hett. Hon pumpar frenetiskt med handen på hans kuk. 

Anders händer lämnar sin mors bröst och greppar tag kring hennes midja. Han låter dem glida ner till hennes rumpa, drar henne tätt mot hans kropp. Eva drar tungan ur hans våta mun.

- Jag behöver det här, Anders! Snyftade hon.
- Herregud, jag behöver din hårda kuk så mycket!

Hon bänder sig ur hans grepp och tog ett steg bort. Hon stirrar ner på hans kuk, ser hur den bultar upp och ner, hans ollon i drypande beredskap. Hon låter fingrarna glida ner i hennes numera nästan genomskinliga trosor och rullar snabbt ner dem. Hon är alldeles för kåt för att röra sig långsamt, hennes rörelser är febriga. Hon kliver ur sina trosor, helt naken framför sin son. Anders hade inte mycket tid att beundra sin mammas skönhet dock.

Eva tar tag i hans hand och drar honom till hennes stora säng. De ligger sida vid sida, pressar och skruvar sig mot varandra. Hon känner att hennes sons kuk gnuggar mot hennes mage och smetar försats överallt. Hon tar tag i hans byxor och försöker knuffa ner dem. 

- Ta av dem! Väste Eva hungrigt.
- Du måste ta av dem nu, Anders!

Anders tar av sig byxorna genom att ligga ner, lyfta sin rumpa och dra dem över höfterna, sedan av hans ben. Hon ville titta på honom, undersöka hans kuk och dyrbara unga pung, men mest av allt ville hon känna hans kuk i hennes fitta. När han dragit av sin t-shirt tar Eva sin son och drar upp honom ovanpå henne. Hon särar brett på benen och drar febrilt i hans kuk med ena handen samtidigt som hon tar tag i hans ena skinka med den andra. Anders är också alltför upphetsad för att röra sig långsamt. 

Hans ollon rör vid mammas brinnande fitta, försöker hitta in mellan hennes drypande svullna fittläppar. Nosar i öppningen innan han hittar rätt och trycker till.

- Ohhhh, herregud! Jämrade sig Eva när hon kände hur hennes fitta äntligen stramade om hennes sons bultande kuk.
- Herregud! Herregud, Anders! Ja! Ohhhh, ja!

Hon slänger upp benen i luften, håller dem vidöppna, hennes fitta sväljer sonens kuk hungrigt. Hon skriker och stönar högt, känner hur kuken borrar djupt och fyller upp hennes mogna fitta. Hon pressar sig mot honom, Anders trycker djupt och hårt. För ett ögonblick stannar de båda upp helt och hållet. Eva känner varje bultning från hans kuk mot sina svullna fittläppar och Anders känner den våta värmen omsluta hans hårda kuk. Eva håller sin sons nakna rumpa i båda händerna, fingrarna greppar om hans unga skinkor och hon drar för att försöka trycka honom djupare in i sin fitta. Anders låter sina händer glida ner mot sin mammas rumpa och tar en stjärthalva i var hand och drar henne mot sig också. De darrar tillsammans, båda kippar och flämtar, känner hur nära varandra dem är.

- Anders! Ohhh, älskling, knulla mig! Jämrar sig Eva till slut och vrider sin rumpa i hans händer.
- Knulla mig Anders! Ooohhh, Anders, Anders! Knulla mamma! Knulla mamma hårt och snabbt! Snälla, snälla, knulla mig!

Med ens börjar Anders att störta in sin kuk i sin mammas mogna mottagliga fitta. Eva dunkar sin rumpa upp och ner för att möta hennes sons kraftiga juckande. Hon klöser på hans rumpa och ländrygg, jämrar och skruvar sig frenetiskt medan hon kastar sitt huvud från sida till sida.

- Åh, mamma? Anders stönar och begraver sitt ansikte i hennes bröst.
- Det är så bra, mamma! Så varmt och blött och skönt!
- Ja, det är det! Svarade hon i flämtningar.
- Fortsätt knulla mig älskling! Ohhhh, jag har velat det här så länge! Knulla mig, knulla mig! Ooohhh, Anders, din kuk är så stor och skön! Jag älskar det, Anders! Knulla mammas fitta! Ramma mitt våta mamma-hål!

Anders griper tag hennes skakande rumpa, lyfter upp henne för att matcha sin frenetiska rytm perfekt. Eva stönar av förtjusning och viftar omkring med sina långa ben i luften, hennes villiga fitta tar emot de vilda stötarna från hans kuk, suger på den och sväljer den. Hon svänger sin rumpa i snäva cirklar, gnuggar i en erotisk frenesi på sin sons kuk. Hon känner hur hennes fitta greppar om hans hårda kuk, känner hur hennes klitoris skrapas längs hans långa kukskaft som pumpar in och ut. 

Anders gnider sitt ansikte mot sin mammas bröst, han slickar och suger på hennes styva bröstvårtor. Han klämmer hårt om hennes skinkor och flämtar ljudligt.

- Ohhhh, ja, ja! Stönar Eva.
- Det är så skönt! Ramma mig hårt och djupt! Ohhhh, älskling, det är så underbart! Ohhhh, du knullar mig så bra, älskling!

Anders kuk kändes hårdare än någonsin och han kunde inte fatta hur hennes fitta kunde vara så varm. Det kändes som lava kring hans skaft, så hungrig, mjuk, våt och brinnande het.

- Det är så skönt mamma! Han flämtade i hennes bröst.
- Du är så varm och våt mamma!
- Jag vet! Stönade Eva.
- Åh, min fitta är så varm och blöt! Knulla den... knulla min fitta Anders! Knulla mammas varma, våta fitta!

Eva lindar sina långa ben om hans och juckar sin plaskvåta fitta upp och ner på hans kuk, knullar honom med frenetiska höftrörelser. Sängen protesterar, knarrar och gnisslar, men de vill inte höra det. Eva håller fast vid sin sons bakdel med båda händerna samtidigt som hon juckar sin fitta upp och ner. Anders klamrar sig fast vid sin mors rumpa, tanklöst dunkande, insvept i den extas som sakta byggdes upp i hans kropp. Hans pung smackar mot hennes skinkor när han bottnar vilket får Eva att stöna av vällust.

- Ohhhh, det är på väg att hända! Hon jämrade sig.
- Åh, älskling, du är på väg att få mig att komma! Knulla mig Anders! Herregud, knulla mig hårt! Jag kommer Anders, knulla mamma djupt!

Eva stönar högt när hennes orgasm exploderar, hennes fittas kramande spasmer pressar och stramar kring hans hårda kuk gång på gång.

- Mamma, jag kan inte sluta! Säger Anders, gläfsande mellan hennes bröst.

- Sluta ine! Ropar Eva.
- Låt det gå! Ohhhh, älskling, låt det gå!

Med ett högt grymtande, känner Anders hur hans kuk börjar göra sig redo att spruta.

- Åh, ja, ja, ja! Eva stönar, drar i hans rumpa och försöker ta hans kuk djupare. Hennes krävande fitta kramar kring skaftet, mjölkar hans unga bultande kuk.
- Kom, älskling! Ohhh, spruta hårt!

Anders kuk sprutade gång på gång, den vita saften kokar ut ur hans kuk med kraftiga stötar, skjuter ut på de mjuka väggarna i hennes omättliga fitta, fyller henne med den krämiga säden. Evas nakna kropp vibrerar på ett sätt som den inte gjort på en lång, lång tid. Hon ryser i intensiv extas och försvinner bort för ett ögonblick, hon gnuggar samtidigt sin fitta hårt mot sin sons bultande kuk som fortfarande fyller henne med sperma.

Långsamt slappnar Evas kropp av och hon ligger på sängen med sin son mellan sina lår. Anders lyfter upp sig och tittar ner på sin mamma med glansiga ögon. Eva ler mot honom och för sina händer upp på hans rygg för att krama honom hårt.

- Skönt, eller hur? Viskar hon. 
- Det var jätteskönt, mamma! Flämtar Anders.
- Du visste att det här skulle hända förr eller senare? Frågar hon. 
- Jag trodde det, men jag var inte säker. Svarar Anders. 
- Jag är så glad att det äntligen hänt!

Hon huttrade under sin son, kände att hans kuk fortfarande var inne i hennes savande fitta. Hon vispar runt med rumpan vilket får Anders ögon att lysa av kåthet. 

- Mmmmm, gillar du det? Frågar hon mjukt och skruvar sig lite till.
- Känns det bra?

Anders ler brett som svar.

- Vill du ha mer? Frågre Eva och blinkar med ögat. Hennes höfter vrider sig under hennes son.
- Var det bra nog att du vill ha lite mer? 

- Mmmh, mamma. Svarar han, lutade sig ner och virvlande tungan om sin mammas fortfarande styva bröstvårta.
- Jag skulle älska att knulla dig mer.
- Vi provar en annan ställning. Säger Eva, vars röst darrar av kåthet igen.

Anders lyfter upp sig och sätter sig ner på huk, nu kunde han se sin mammas fitta riktigt för första gången. Hans ögon glöder hett när han ser mellan hennes särade lår. Eva ligger kvar på rygg en stund med benen brett isär för att låta sin son titta på hennes fitta. Den är vacker, rosa, saftiga blygdläppar. Välansad men inte slätrakad, en fin skugga växer i en rak linje mot hennes navel. Lite sperma sipprar sakta ut ur hennes nyknullade hål och orsakar en våt fläck på lakanet.

- Gillar du det? Frågar hon mjukt. 
- Den är vacker mamma. Svarar Anders med låg röst. 

Hon ser att hans kuk fortfarande är halvhård, den blev aldrig riktigt slak. Hans pung, inte längre så välfylld, dinglar nedåt. Det gladde henne att ha sin son tittandes på hennes fitta, och det gladde henne enormt att han inte var blyg för det. 

- Knulla mig bakifrån. Säger hon plötsligt med hes röst.
- Jag gillar att bli knullad bakifrån Anders.

Eva rullar runt på mage och drar upp knäna under sig. Anders, sittandes på hälarna, ser intresserat på sin mammas runda rumpa vars skinkor skiljs åt när hon kommer upp på knäna. Hennes rosa fitta putar mellan hennes ben. Eva svankar och vilar sitt huvud och axlar på sängen, hennes rumpa pekar högt upp i luften. Hon vickar inbjudande på den mot sin son.

- Knulla mig så här Anders. Hon spinner mjukt och fortsätter vicka fram och tillbaka.
- Jag gillar att bli knullad så här. Din kuk kan komma långt in, älskling.

Anders kan inte vänta längre. Att se sin mamma med sin nakna, vackra rumpa högt i luften, hennes väntande fitta, han ville knulla henne igen nu. Hans kuk blodfylldes snabbt och han blev hård som ett järnspett. Eva klöser med fingrarna på överkastet medan hon väntar, andfådd, på att hennes son återigen skulle ramma sin kuk in i hennes fitta. Hon sluter ögonen med ett leende på läpparna.

Anders drar ollonet upp och ner i skåran på sin mammas fitta, känner hur den våta värmen bränner. 

- Mmmmm! Du kommer verkligen att njuta av att knulla mig så här. Viskar Eva.

Anders styr ollonet mot det trånande hålet mellan sin mammas fittläppar och lägger sina händer på hennes rumpa.

- Kör in den sakta. Säger Eva. Jag vill känna varenda centimeter av din kuk fylla mig älskling.

Anders skjuter långsamt på och tittar ner medan kuken sakta glider in i sin mammas fitta, centimeter för centimeter. Han känner den våta värmen igen. Långsamt glider hans kuk inåt. Eva kvider medan hon känner sin sons hårda skaft fylla henne. En rysning går genom hennes ryggrad och hon vrider på rumpan försiktigt. 

- Hur känns det Anders? Frågar hon. 
- Underbart, mamma. Svarar han.
- Är mammas fitta tillräckligt våt? Är min fitta varm nog för din hårda kuk?
- Åh, mamma! Det känns som om du kokar!
- Det gör jag! Skriker hon till och pressar sig mot honom.
- Min fitta kokar! Ohhhh, Anders, knulla mig igen! Knulla mig riktigt djupt!

Anders tar tag om sin mammas höfter instinktivt. Med snabba stötar börjar han att knulla henne igen och han stirrar ner på vågorna som sprids över hennes mjuka skinkor. Eva dunkar sin nakna rumpa mot honom vid varje framstöt han gör, hon flämtar tungt när kuken dunkar in mellan hennes läppar. Hans pung slänger upp och borstar mot hennes klitoris när han bottnar.

- Snabbare Anders! Manar hon på.

Anders ökar takten, extasen börjar rulla genom hans unga kropp igen. Hans höfter gör klatschande, våta ljud när de slår mot Evas skinkor. Eva stönar mjukt och hon gräver med fingrarna i överkastet och skruvar sin rumpa för sin son. 

- Mmm, mamma, det är så skönt! Stönar Anders.
- Jag älskar att knulla dig så här mamma!
- Mm, jag älskar att känna din kuk så djupt i mig! Stönar hon.
- Oooooh, älskling, knulla snabbare! Herregud, jag tror att du kommer få mig att komma igen!

Anders gräver sina fingrar in i sin mammas vickande höfter. I ett rasande tempo kör han kuken in och ut, både hårdare och djupare. Eva stönar ljudligt, hennes fitta börjar strama om hennes sons kuk. En enorm orgasm börjar bubbla upp och får hennes mage att spännas hårt.

- Herregud Anders! Herregud älskling! Jag kommer så jävla hårt!

Anders grymtar och stönar medan han dunkar in sin kuk i sin mammas greppande, heta fitta. Han rycker henne mot sig för att borra sig in så djupt som möjligt. Hans ögon är glasartade.

- Jag kommer också mamma! Ryter han. Ohhhhh, mamma jag kommer!
- Kom, älskling! Snyftar hon högt.
- Spruta för mig! Spruta i mammas fitta! Kom! Ohhh, Anders, kom i min fitta snälla!

Eva skriker till, hennes kropp skakar kraftigt. Den kramande och vibrerande orgasmen griper tag om Anders kuk, drar och stramar kring hans skaft. Anders rammar in så djupt han kan och lyfter ansiktet mot taket. Hans ansiktsuttryck skruvas som om han plågades hårt.

- Ahhhhh mamma! Han stönar när hans kuk sprutar, rakt in i hennes giriga fitta.
- Jag kommer i dig! Oooooh, mamma, mamma!" 
- Kom Anders! Skriker Eva och skakar sin röv med vilda rörelser, hennes fitta mjölkar hans bultande kuk.
- Jag älskar det, jag älskar att känna hur din kuk sprutar i mig, mmm!

Evas fitta översvämmas av sperma som dryper ut kring Anders hårda skaft. Hennes nakna kropp skakar, det känns som att hennes bröst är redo att brista.

Medan hennes sons kuk fortfarande bultar i hennes fitta känner Eva hur hon blir svag i kroppen och hon faller framåt på mage. Anders följer med och ligger över sin mammas rygg. Hans kuk glider sakta ut ur hennes fitta.

- Ohhhhh, det är över. Stönar Eva.
- Jag vill inte att det ska vara över.

Anders flämtar avslappnat där han ligger på sin mammas nakna kropp. 

- Måste det vara över, mamma? Frågar han, nästan lite blygt.
- Nej, älskling. Viskar hon tillbaka.
- Kan vi knulla igen?
- När som helst, hela tiden. Mumlar Eva glatt.
- Vi kan knulla när som helst, älskling. Du får knulla mamma precis när du vill.

28 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

Löparen

Så härlig!!

4/1, 2021 kl. 00:55

#3

petras

Sexigt, pirr pirr

14/8, 2018 kl. 08:36

#2

njnj

Tack!
Namnvurpan är nu åtgärdad :)

30/7, 2014 kl. 13:01

#1

erosvän

Häftigt! Ha två stenkåta systrar som vill bli knullade i alla lägen.. Men vem är Tommy som plötsligt dyker upp? Kvitt samma - jag njöt i fulla drag.

30/7, 2014 kl. 07:10