Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

11/8, 2014 kl. 20:30, av Morningmist

Det handlar om dig

Efter en lång dag på jobbet är det skönt att komma hem och ta kontrollen...

Den tihgta kjolen hasar upp lite över knäna när jag skyndar mot taxin som står och väntar på mig utanför kontoret. Med ena handen rättar jag till den och med andra öppnar jag dörren och glider tacksamt ned i det mjuka skinnsätet. 
Jag plockar fram den lilla spegeln ur min handväska och kontrollerar make-upen och håret. Trots en hektisk dag så sitter allt hyffsat där det satt i morse. Bra. När jag kommer hem finns ingen tid för triviala och ytliga saker som smink.

Jag lägger tillbaka spegeln och tar istället fram min mobil och öppnar meddelandefunktionen. "Snart hemma". Egentligen skulle jag kunna strunta i att skicka något alls, bara öppna dörren hemma. Men jag vill att du vet att tiden snart är inne. Den vetskapen brukar göra underverk med din kropp.
Det dröjer inte många minuter innan mobilen vibrerar och jag kan läsa ditt svar. Tre emojis. Ett ljus, en glad figur och ett hjärta. Jag ler åt det märkliga meddelandet, så typiskt dig. Taxin sicksackar sig sakta fram genom eftermiddagstrafiken och jag sluter ögonen och lutar mig tillbaka i sätet en stund. Ingen idé att stressa, det tar den tid det tar att komma fram.

Det har börjat regna när taxin stannar längs trottoaren utanför lägenhetshotellet. Jag har inget paraply med mig så jag betalar snabbt och småspringer sedan in i foajén. Mr Johnson i receptionen hälsar som vanligt och vill nog egentligen växla ett par ord, men jag ursäktar mig med en liten vit lögn och skyndar mot hissarna. Jag har lyckats hålla mig lugn hela dagen men nu ökar pulsen och jag känner en ilning gå genom kroppen på mig. En spegel täcker hela ena långsidan i det trånga hissen och jag kontrollerar en sista gång så att allt sitter där det ska. Håret i en stram knut mitt på huvudet. Röda läppar, mörka ögon. Jag rättar till kjolen en gång till och knäpper upp översta knappen i skjortan. En liten lock har lossnat från uppsättningen och hänger ned i nacken, men det får vara. Ingen är perfekt. Det plingar till i högtalarna när hissen når rätt våning och jag ler mot mig själv i spegeln. Äntligen. 

När jag öppnar dörren till lägenheten förstår jag genast varför du skickat ljus i smset tidigare. Alla lampor är släckta men hela lägenheten är ändå upplyst av ett mjukt flämtande sken. Överallt jag kan se står tända stearinljus, på golvet, hyllor, bord. Det är varmt och nästan lite kvavt, det sticker lite i halsen när jag drar in den tunga luften.  För ett ögonblick kommer jag av mig och blir ståendes i hallen med nyckeln i handen.
Då ser jag dig. Du kommer ut ifrån vårt sovrum och du stödjer dig lite på dörrkarmen. Det långa tjocka håret är utsläppt och hänger tungt nedför dina axlar och några hårslingor har fastnad mot din panna. Du svettas. Vi ser på varandra en stund. 
Du är naken och skuggorna från ljusens lågor dansar sakta över din hud dina ögon är lätt glansiga och ett litet trött leende spelar över dina läppar. Jag lägger ifrån mig nycklar och väska och tar av mig mina pumps. Du följer mina rörelser men säger inget, precis som en duktig flicka. "Kom" säger jag och du rycker till lite av att tystnaden plötsligt bryts. 

Du går emot mig och det ser ut som om dina ben är något darriga. Armarna hänger tungt längs din kropp och nu undviker du att möta min blick. Istället fixerar du ögonen på en punkt precis framför dina fötter, som om du anstränger dig att sätta den ena foten framfrö den andra. När du kommer fram kan jag inte vänta längre, kan inte ta det lugnt eller vara försiktig. Med en hand runt din käke styr jag dig baklänges mot väggen tills den hårda ytan säger stopp. Luften går ur dig lite av stöten men jag pressar mina läppar hårt emot dina innan du hunnit dra ett nytt andetag. Du smakar svagt av mint och värme och jag nästlar in mina fingrar i ditt hår och tvingar ditt huvud att vinkla sig uppåt.  Jag flyttar min mun till din hals och smakar på din hud. Den är fuktig och smakar salt när jag försiktigt slickar dig hela vägen från nyckelbenet upp till örat. Du stönar högt. Kan inte hålla dig och dina händer greppar mina armar för att hålla dig upprätt. Jag trycker min kropp hårdare mot din och hyshar dig. Du tystnar men dina andetag är tunga och ansträngda. Jag undrar hur vi ska ta oss ända till sovrummet? Är det ens möjligt?

 Mina trosor är redan genomvåta och jag får anstränga mig för att inte bara slita av mina kläder här och nu. Men jag får inte ha bråttom, den här kvällen handlar inte alls om mig och min njutning. All fokus ligger på dig. 
Jag nafsar lätt i örsnibben och tar ett hårdare tag om ditt hår. Du gnyr lite och jag vet att du kämpar mot dina instinkter nu. "Har du gjort som jag sa?" viskar jag och du kanske vill nicka, men jag håller dig stramt och allt du kan göra är att flämta fram ett ja. "Och hur känns det?" Du svarar inte, det behövs inte, jag vet redan.  Jag låter den handen som inte håller i ditt hår sakta smeka din din bara axel och ned mot dina mjuka bröst. Huden här är extra mjuk och med fingerspetsarna kan jag känna de små små fjunen som täcker hela din kropp. Jag älskar dina bröst. Älskar hur de passar perfekt i min hand, hur den vita huden nästan gnistrar i jämförelse med din övriga kropp och hur de mörka knopparna alltid välkomnar mina händer och mun som om de alltid väntar och längtar. Jag tar den lilla hårda spetsen mellan tummen och pekfingret och rullar den försiktigt fram och tillbaka. Den växer ännu mer och du försöker trycka dig emot min hand.  "Snälla", stönar du. "Snälla du." "Snälla vad?" frågar jag och trycker lite extra så att du hastigt drar in luft mellan dina tänder. "Mer....behöver...snälla..." Jag skrattar lite över dina desperata ansträngningar men blidkar ändå din önskan och tar din hand. "Kom" säger jag igen och för dig mot sovrummet. Du stapplar  efter mig och jag får tänka på att inte gå för fort. Jag tar din andra hand också och går baklänges, leder dig fram mot sängen, ett steg i taget. Du ser så slutkörd ut redan, så inne i din egen lust. Ögonen är blanka och halvslutna och håret är rufsigt av mina fingrar. 

När baksidan av mina knän stöter emot sängkanten släpper jag dig och säger åt dig att stå stilla där du är. Du skruvar på dig lite men lyder, som alltid. Jag knäpper upp knapparna i min blus, en efter en och låter det tunna vita tyget falla till marken. BH:n knäpper jag loss och den får göra sällskap med blusen. Nästan instinktivt lyfter du din arm för att snudda vid mitt bröst. Men jag är snabbare än du och tar ett litet steg åt sidan samtidigt som jag daskar till dig på handryggen. Inte röra. Du skriker till av chocken men jag fortsätter bara att ta av mig min kjol jag vet att jag retar dig när jag sätter ett ben i taget på sängen och sakta sakta rullar ner mina stay-ups,  hela tiden med ögonen på dig.  Du gnider din hand lite och samtidigt som du nyfiket följer mina rörelser, ser du kanske något moloken ut. Jag kan inte låta bli att le. Så typiskt dig. Alltid så svårt att vara helt passiv. Nu är jag naken sånär som på mina silkestrosor. Jag tar tag i din hand igen, den som nyss fick en liten bestraffning och drar dig till mig. Jag trycker din handflata mot det glansiga tyget och du spärrar genast upp ögonen och drar häftigt efter andan. Min andra arm lägger jag om dig och låter handen vila i din djupa runda svank, helt lätt utan något tryck, men du tar ändå ett litet steg närmre mig och pressar dina fingrar mot mitt kön. Jag håller tillbaka lusten att ge mig till dig helt och hållet och behåller mitt lugn. Det är min tur att bestämma över dig. Du däremot darrar av upphetsning när du smeker det fuktiga tyget under din hud. ”Känner du?”, frågar jag. ”Känner du hur våt du får mig?” Din mun öppnar sig men inget ljud kommer ut. Jag styr dig mot sängen och du grimaserar lite när du sätter dig på kanten. Jag följer efter och föser dig framför mig så att du tillslut vilar skuldror och huvud mot den stoppade mjuka sängkanten. Tyget från lakanen frasar när vi rör oss, våra andetag tunga och hetsiga och mina hjärtslag som dånar i huvudet. Annars är allt tyst. 

Jag ställer mig på knä över dig, det är en otrolig känsla att kunna blicka ner på denna vackra kropp som skälver av kåthet. Jag kan se hur bröstkorgen rör sig upp och ned i små korta stötar och din puls avtecknar sig mot din hals som små snabba trumslag. Jag måste kyssa dig, nu på en gång. Jag stödjer mig på armarna och nästan utan att nudda dig för övrigt suger jag in din underläpp mellan mina läppar, biter lätt i den och får ett litet stön till svar. Du vill ha mer och jag känner en hand runt min nacke när du pressar dig mot mig och jag låter min tunga utforska din mun. Vi bråkar om utrymme en stund tills vi båda måste andas och jag lämnar dina läppar som nu är lätt svullna och röda. Jag nafsar och slickar längs din käke och ned över halsen och nyckelbenet. Med ena armen håller jag balansen medan jag smeker din hud upp och ned, följer de mjuka linjerna som utgör din kropp och letar efter varje del av dig som gör dig unik. Dina kruvor, din mjuka mage med de vackra mönstren och födelsemärket alldeles ovanför naveln. Min mun hittar dina bröst och jag smakar på dem båda, låter tungan blöta ned de hårda topparna för att sedan blåsa lätt på dem. Det får dig att snyfta till av njutning och din hud täcks av små små knottror. Våra höfter är sammansatta som ett pussel nu och du stöter upp mot mig för att få till någon form av friktion. Det går ilningar genom kroppen när du träffar på exakt rätt ställe och jag kan inte låta bli att gå dig till mötes en liten stund. Jag börjar följa med i din rytm och vi gnider oss mot varandra. 

Du suckar lyckligt och lägger dina ben runt mig för att öka trycket. Det känns helt fantastiskt. Tyget från mina trosor som pressar mot mina allra känsligaste delar och din hud mot min, varm och svettig. Det är svårt att behålla kontrollen. Men jag hör på dina andetag att du är nära och det är verkligen inte dags än. Jag sätter mig upp mellan dina ben och du tvingas släppa taget om mig. Jag lägger mina händer på dina knän och visar hur jag vill att du ska ligga. Benen böjda knäna mot lakanet, jag vill ha så bra vy som möjligt. Du är så obeskrivligt vacker där du ligger framför mig nu. Solen har gett din hud lite färg och linjerna efter baddräkten du köpte i våras syns i tydlig kontrast mot din bleka vinterhy över dina bröst och mage. Jag insuper hela din uppenbarelse och njuter över att få vara din. Du lägger huvudet lite på sned och kommer för ett ögonblick ur din dimma. ”Vad tänker du på?” frågar du och ler lite. ”Inget”svarar jag, lutar mig fram och kysser dig igen. Lätt och försiktigt den här gången, bara två par mjuka läppar som möts. 

"Jag vill att du smakar mig", viskar du och och jag stönar av ljudet av din kåta röst. Och jag kuvar mig, naturligtvis kuvar jag mig för din önskan. Hur skulle jag kunna göra något annat? Jag lägger mig på mage mellan dina ben och nafsar lekfullt i de brunbrända härligt mulliga låren. Du tjuter av förtjusning och försöker låsa fast mitt huvud med dina ben, men jag är snabbare än du och låser fast dem med mina armar. Jag fortsätter att kyssa, nafsa och bita högre och högre upp och du vrider dig under mig. Jag tar tag med händerna under din rumpa och kramar den, knådar den och lyfter upp dig lite så att jag kommer åt ännu bättre. Din rumpa är mjuk och mina fingrar kan gräva sig djupt ner i huden. Så perfekt och underbar den är och jag undrar om jag säger det till dig tillräckligt ofta. Jag kysser dig lätt på den lena kullen som är helt fri från hår och du kvider och höjer dig emot mig för att få mig att fortsätta nedåt. Att säga att du är våt vore en klar underdrift, jag kan se hur det rinner om dig och jag låter min tungspets lätt smaka längs din springa. När jag kommer till toppen ökar jag trycket och använder hela tungan. Jag cirkulerar runt det allra heligaste och andas tungt mot din kåthet. "Oh gud", stönar du och försöker åter igen pressa dig emot mig. Men jag håller fortfarande ned dina lår med mina armar och du sitter fast som i ett skruvstäd. Jag lättar på trycket igen och fortsätter nedåt, pressar försiktigt in min tunga i dig och där är den. Du har verkligen varit en duktig flicka och gjort precis som jag beordrade dig när jag skickade ett meddelande strax efter lunch. Den hårda äggformade leksaken sitter ett par centimeter in och är täckt av ett mjukt gummiliknande materiel som känns som sammet mot min tunga nu. 
Jag kan inte låta bli att le när du darrar till av lust och jag släpper dig och reser mig från sängen. 

I den minsta lådan överst i byrån hittar jag det jag söker. En liten fyrkantig lila dosa med en enda knapp som går att rotera. Jag kryper tillbaka upp i sängen och lägger mig mellan dina ben igen. Du ser nästan bedjande på mig men dina händer greppar lakanet på sidan av dig, du vet vad som kommer nu. Jag vet att det kanske är elakt, grymt till och med på ett sätt, men jag vrider upp vibrationerna till max på en gång och din kropp spänns som i en båge och du skriker, kanske både av chock och i extas när du kommer för första gången ikväll. En del av mitt ego vill ta på mig hela äran till din snabba utlösning, men jag vet ju att du i flera timmar har gått och väntat på mig och känt varje rörelse, varje skiftning i dig. Allt är över väldigt snabbt och du sjunker flåsande ner på sängen igen. Men jag låter dig inte vila. Jag sänker vibrationerna till låg och för in ett finger bredvid leksaken, de hala våta väggarna välkomnar mig och jag kan känner hur din kropp fortfarande pulserar av orgasmen. 

Oändligt långsamt börjar jag föra mitt finger in och ut ur dig samtidigt som min tunga återigen hittar den lilla ärtan längst upp och jag låter tungspetsen nästan vibrera över den. Du kan inte längre kontrollera din röst och det som kommer från dina stämband är bara ett jibberjabber av nonsens. Du greppar tag om mitt hår, håller det så hårt att det nästan gör ont och bokstavligen tvingar mitt huvud hårdare mot ditt kön, trycker dig emot min mun och styr mig fram och till baka för att få så mycket friktion som möjligt. Jag låter dig hållas och stödjer mig på den andra armen för att inte falla omkull. Din desperation känns i dina rörelser och jag vet att du är nära nu. Jag för in ett finger till och sedan ännu ett, känner hur hela ditt inre vibrerar och jag tänjer dig till bristningsgränsen. Du stönar inte när du kommer, inte heller skriker du. Djupa snyftingar tränger fram ur dig och du skakar helt okontrollerat. Nu försöker du trycka dig ifrån mig istället, känslan blir för mycket och jag håller mig kvar med fingrar och tunga ända tills jag hör paniken i din röst. "Sluta, snälla, jag orkar int....pallar inte..." Då backar jag och tar med mig leksaken ut. 

Du ligger helt utslagen mitt på sängen och om det inte vore för att du ler skulle jag tro att du sov. Hela din kropp är glansig av svett och du flåsar för att få in tillräckligt med syre i lungorna. Jag kryper upp och lägger mig bredvid dig. Du vänder dig på sidan och makar dig så nära du kan, din ena arm glider in under mig och du smeker min kind. "Tack!", viskar du och pussar mig på näsan. Jag skrattar åt din fånighet och kysser dig lätt. Vi ligger så en stund, låter våra andetag återgå till det normala, våra händer glider lätt över våra kroppar som för att försäkra sig om att allt är som innan. Att vecket i din midja när du ligger vänd mot mig fortfarande finns kvar, att de tunna fårorna runt mina ögon sitter där de ska sitta att dina läppar fortfarande är mjuka. 

"Ska vi gå och duscha?", säger du efter en stund och jag nickar till svar. Jag reser mig upp och du följer mig med tunga ben. Det är underbart att känna vattenstrålarna mot min hud. Vi står stilla tätt ihopslingrade och låter det varma vattnet mjuka upp och rena våra kroppar innan du vänder dig om och tar tvålen i din hand. Du blöter den ordentligt och arbetar upp ett rejält lödder i din hand. Sedan stryker du med dina händer längs mina armar upp ner tills de är vita av skum. Du fortsätter upp till axlarna och halsen och jag sluter ögonen. Jag andas lugnt och koncentrerat, du rör dig över min kropp i långa svepande rörelser, nästan meditativt. Brösten, magen, rumpan, ryggen om och om igen i en enda monoton rörelse. Jag somnar nästan där jag står och sakta vaggar fram och tillbaka på mina fötter, tänker på ingenting utan tillåter mig bara att känna dina händer på min kropp. Mitt kön bultar i takt med min puls och jag suckar lyckligt när dina fingrar söker sig ned mot min öppning. 

Du låter två fingrar glida längs med varsin sida av den redan så känsliga punkten och jag lutar mig mot väggen för att inte tappa balansen. Jag blundar och lutar huvudet bakåt men du lägger den andra handen lätt runt min hals. "Se på mig hela tiden." Nu är det du som har kontroll. Jag möter din blick och ditt grepp hårdnar något och det får mig att andas tungt tungt. Du pressar in två fingrar i mig och jag kniper desperat om dem. Med hårda bestämda rörelser för du dem in och ut, långsamt först men sedan snabbare och snabbare. Hela tiden håller du ett stadigt grepp om min hals om pressar mitt huvud mot väggen. Du fixerar mig med din blick och nu finns det inte ens antydan till ett leende, bara kontroll och tillfredställelse. Jag känner hur en våg växer i mig, den fyller mig och när jag tippar över är det som om hela jag exploderar. Jag skälver och krampar om dina fingrar och blodet brusar i min hjärna och gör det omöjligt att tänka alls. Jag tror jag stönar, men det kan lika gärna vara inom mig. Allt jag vet är att du fortsätter att se djupt in i mina ögon och du slutar inte pumpa dina fingrar ut och in förrän mina andetag återigen är normala och darrningarna har lagt sig. Då tar du långsamt ut dem och jag kvider av tomheten du lämnar. 

Vattnet strilar fortfarande ned över oss och vi håller om varandra tills varmvattnet börjar ta slut och vi måste skynda oss att bli klara. 
När vi är klara går vi nakna till vardagsrummet och sjunker ned i den stora hörnsoffan tätt ihopslingrade. 
"Vill du se film?", frågar du. Visst svarar jag även fast jag vet att vi båda kommer att somna inom tio minuter, men vad gör det? 

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Huldran

Realistiskt! Underbara känslor! Sensuell! Fint språk! Att mötas på detta sätt när 'man' kommer hem, måste vara underbart. Gratulerar!

Jag har några korta kommentarer i gästboken.

31/8, 2014 kl. 06:56

#1

Deep

Om två som verkligen vill och känner och vårdar varandra. Mysig, säker och sensuell. Mycket välskriven.Tack!

16/8, 2014 kl. 08:28