Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

19/9, 2014 kl. 07:15, av Deep

Camping: Förändringen

Del 3 av 7 i serien Camping

John har mött sin barndomsförälskelse Lisa men också mött Lo, Lisas flickvän. Kanske inte helt vad John hade tänkt sig. John längtar efter sin Lisa men så gör också Lo. Men Lisa då?

John låg ensam i tältet och försökte lönlöst att somna. Mot sin vilja och högljuda protester, hade han tvingats med på ytterligare en sommars camping med sina föräldrar. I år hade han åtminstone lyckats förhandla fram några villkor till sin fördel. Han slapp dela husvagn med sina föräldrar och låg istället i ett eget tält, en bit ifrån dem. Det viktigaste villkoret, det som gjorde att han över huvudtaget kunde tänka sig att följa med, det var det att besöka just den här campingen. John hade varit här för flera år sedan och då mött och fallit för en flicka. Drömmen om henne och att hitta den flickan igen, den hade aldrig dött.

Johns föräldrar hade protesterat men till slut motvilligt gått med på hans villkor. Det egna tältet var väl kanske okej, även om hans pappa hade gnällt ordentligt över den onödiga extralasten. De hade till sist även accepterat att börja med den här campingen, för att ”sedan se vad som skulle ske därefter”. Hans föräldrar vill gärna besöka nya platser vare gång och gärna så många som möjligt under en och samma semesterresa. Johns barnsliga sentimentalitet till just den här platsen var därför närmast obegriplig för dem, i synnerhet för hans far. Johns mamma hade sina aningar men också aktat sig noga för att reta John eller påminna honom om den där flickan. Hon hade lyckats övertygat sin man om att det kanske var bra att låta John finna ut att inget fanns att hämta här. Sedan kanske han kunde släppa den tanken, växa upp och gå vidare. Det kunde också vara skönt att slippa John i vagnen och få vara i fred på nätterna. Med det argumentet hade hennes man accepterat både tältet och den onödiga omvägen.

Så fort familjen hade checkat in på campingen och ställt upp vagnen på den anvisade platsen, hade John tagit sitt tält och sin ryggsäck och släpat iväg med dem till tält- och ungdomsdelen. Där hade han hittat en fin plats i utkanten av området. Han hade snabbt slagit upp familjens gamla tremannatält och kastat in ryggsäcken och skorna i det. Så fort han var klar hade han barfota gått i minnenas ledtåg och återupptäckt campingen. Det hade då varit sent på eftermiddagen, nästan kväll och de flesta andra gästerna hade dragit sig tillbaka till sina vagnar för att grilla middag och umgås. Med undantag för några barn vid gungorna, hade de allmänna ytorna varit ganska öde. John hade känt sig vemodig och sökt sig till stranden och badberget, den plats där han för sista gången hade sett flickan.

Johns tankar i tältet blev nu nästan euforiska när han åter tänkte på vad som sedan hänt. Där på berget, hade han hittat henne! Inte bara hittat. Han hade träffat henne och Lisa hade kommit ihåg honom. John kunde inte längre minnas alla detaljer men de var fullständigt oväsentliga. De hade träffats och hon hade förfört honom, älskat med honom, där, på berget och redan första kvällen. John blev närmast gråtfärdig av lycka bara han tänkte på det. Men mitt i all denna lycka var det ändå något som inte kändes helt rätt; Lo.

Lisa hade en flickvän som hon bodde ihop med, Lo. Flickvän, inte väninna som mamma kallade det eller kompis. Lo hade gått för att leta efter sin flickvän och funnit henne, naken i Johns lika nakna famn. Lisa hade sagt att hon älskade honom, men hon älskade också Lo, eller vad hade hon egentligen sagt? John kände en klump i magen när han tänkte på just de förvirrade minutrarna och på att han faktiskt hade legat med Lo också, hur nu det hade gått till. Han hade först legat, nej älskat med Lisa och hon hade sedan fått honom att… att knulla, henne, knulla Lo…

Lo hade varit fin, visst, men hon var inte Lisa, eller Elisabeth som Lo kallade henne. John blev alldeles varm bara han tänkte på Lisa. Han kunde egentligen inte säga vad det var men Lisa var bara rätt och Lo, hon var annorlunda. Visst, Lo var fin. Snygga bröst, men Lisas var vackra. Lo hade snyggt hår, men det som lyste om Lisas. Lisa, hon var underbar! Hon var perfekt, och hon hade sagt att hon älskade honom. Ändå hade de skilts åt. Lisa och Lo hade lämnat honom vid hans tält för att sedan gå vidare till sin stuga. Lisa hade sovit i natt med Lo. Inte med honom…

* * *

Lo tittade på Elisabeth som sov naken bredvid henne i sängen intill, på rygg och med huvudet aningen på sned. Hon snarkade lätt, ungefär som hon brukade göra när hon druckit för mycket. Elisabeth hade någon gång under natten kastat av sig det mesta av täcket och Lo studerade den blottade delen av hennes kropp. Elisabeth hade sin vänstra arm under huvudet och håret var utslaget över hela kudden. I morgonljuset nästan glänste det och gav Elisabeth som en gloria inramande det fridfulla ansiktet. Lo lät sin blick följa kroppen nedåt, ner till de båda brösten. Elisabeths bröst var mindre men fastare än hennes egna. Lo älskade att ta Elisabeths bröstvårtor i sin mun och känna hur de snabbt blodfylldes och blev stela. Hon älskade också att kyssa sig ner för hennes mage, ner till hennes hemligaste.

Trots sin mindre byst hade ändå Elisabeth tydligare och kvinnligare former än Lo. Hennes midja var så underbart markerad, troligen för att Elisabeths stjärt och höfter var så markerat fylliga. Ändå visste Lo att när hon smekte den stjärten, då var den behagligt fast och att det var muskler som kändes under huden. Hon blev varm när hon tänkte på hur det var att hålla en skinka i vardera handen och slicka henne. Känna hur Elisabeths muskler arbetade under huden när hon rörde sin underkropp för att möta hennes mun. Lo såg hur Elisabeths andra hand vilade på höften och hur hon höll med sina fingrar om sin tydliga blyg. Där skilde de sig också åt. Elisabeth hade en mycket tydlig kulle medan Lo kände sig platt och obefintlig. Lo tyckte själv hon såg ut som en kille. Hade vare sig midja eller höfter men i synnerhet inte heller stjärt eller blygdbulle. Vore det inte för tuttarna skulle ingen förstå att hon var tjej…

Lo blev plötsligt vemodig när hon mindes gårdagen. Elisabeth hade inte kommit hem när hon borde och Lo hade därför gått för att leta efter henne. Den där killen som Elisabeth ibland brukat snacka om på fyllan, han fanns tydligen på riktigt och hade dykt upp. För vid sjön hade Lo hittat Elisabeth i en killes famn och det hade inte varit någon tvekan om att det var frivilligt. Hennes flickvän hade varit naken och hållit om en lika naken kille. Sen hade de två knullat. Mitt framför ögonen på Lo hade den där killen tryckt in sin snopp, sin kuk, i Elisabeth. Hennes flickvän hade knullat med en kille och hon, Lo, hade inte gjort något än att bara titta på, sett allt och blivit... våt. Från ledsen och sårad till våt och kåt. Lo hade motvilligt med stigande upphetsning fått se hur en kuk, stor och inte så lite skrämmande, hade trängt in i Elisabeth och till sist sprutat ut sitt innehåll på Elisabeth, och på hennes själv. Hon mindes inte hur men Elisabeth hade fått ner henne på rygg och när det var som skönast hade hon fått killen i sig. Elisabeth hade låtit honom, John, sticka in sin stora, hårda sak i henne. Oförmögen att protestera hade Lo låtit det ske, och hon hade njutit. Hon hade faktiskt kommit, fått orgasm, med en kille.

* * *

Klockan ringde och Lisa stördes i sin behagliga sömn. Från drömmande, varm och lycklig, skar ljudet i henne som en slö kniv och hon tvingades allt mer tillbaka till verkligheten. Hon öppnade sina ögon och såg att Lo, stödd på en arm, sträckte sin nakna kropp över hennes för att nå väckarklockan. Lisa såg också att Los ena bröstvårta var styv och gav den en snabb puss när den passerade hennes mun. Lo ryckte till men protesterade inte. Tvärt om märkte Lisa hur hon fick hela Los bröst mera mot sitt ansikte. Väckarklockan hade nu tystnat men Lo flyttade sig inte undan. Lisa tog därför Los bröstvårta mellan sina läppar igen och slickade försiktigt på den med tungan. Lisa hörde hur Lo flämtade till och sög då in den djupare i sin mun och tog tag i den med tänderna. Trots att Lisa nu bet ganska hårt i bröstvårtan, protesterade Lo inte över den plötsliga och omilda behandlingen. Hon måste vara jättekåt! Los bröst är hyperkänsliga och tålde bara hårdare tag när hon är som mest upphetsad. Lisa bet lite hårdare och hörde hur Lo flämtande som jämrade och dög in djupt med luft. Lisa kände hur Los bröst växte och trycktes hårdare mot henne och hur Los ena hand fann och försökte sig in mellan hennes ben. Lisa knep ihop dem och släppte inte in henne. I stället la hon sin egen hand på Los nakna stjärt och sökte sig smekandes in mellan hennes ben.

Lo gav villigt Lisa tillträde mellan sina ben och Lisa kände att där redan var alldeles varm och fuktigt. Hennes fingrar hittade vant och med lätthet till Los våta och redan öppna kön. Utan förvarning bet Lisa hårt i Los bröstvårta och tvingade in tre fingrar djup henne. Lo skrek stönande till och försökte dra sitt bröst från Lisas mun. Lisa släppte inte utan höll fast med tänderna och pressade på mera med fingrarna i flickvännens kropp. Hårt stötte hon gång på gång in i hennes våta kön och belönades snart med hur Lo rörde sitt underliv för att möta hennes krävande hand. När Lo stönande rörde sig mot handen, släppte Lisa hennes plågade bröstvårta.

- Är vi lite morgonkåt idag, va? Frågade Lisa. - Har du saknat du mig, nä det är kuken du saknar, va?

Lisa kände hur Lo knep till om hennes fingrar vid de sista orden. Hon vred på handen och pressade in ytterligare ett finger i henne. Fyra av Lisas späda fingrar var max vad Lo kunde ta och med fyra fingrar arbetade hon sig nu, gång på gång och krävande in i Los våta fitta.

- Jag tror nog det är kuken du saknar, va? Du är visst inte sån flata som du trodde, va? Stor som ett djävla hus är din djävla fitta! Visst vill du få fylla den ordentligt med Johns hästkuk igen, va?
- Åh, Elisabeth, var snäll, åh…
- Åh nej! Du har ju knullat nu. Knullat en riktig djävla kuk och din fitta älskade det, eller hur?
- Elisabeth! Jag… Oh!

Lisa drog sina fingrar ur Lo och välte ner henne helt på rygg i sängen. Lisa böjde snabbt sitt ansikte över Los rödflammiga och lät samtidigt sin hand söka sig ner till mellan Los ben igen. Med fyra fuktiga fingrar smekte Lisa krävande och hårt Los klitoris och svullet öppnas kön.

- En riktigt kuk, en killes kuk, hade du i dej igår. Här i! Sa hon och tvingade in fingrarna igen.
- Aj! Försiktigt…
- Tyst! Nu är det jag som bestämmer och nu ska du knullas.

Lisa pressade, vred och tvingade gång på gång in sina fingrar djupare i Los allt våtare kön.

- Dra upp benen, din lebba. Sära mer på benen och ge mig din fitta!
- Aj, Elisabeth, snälla… jag…
- Du har knullat, med köttkuk. Och du tyckte om det, erkänn? Visst vill du ha Johns stora kuk i dig igen, erkänn?
- Elisabeth!
- Du har aldrig varit så här våt förr. Och inte på morgonen. Du måste vara nära nu, visst vill du komma, älskling?
- Ja…
- Ska jag hjälpa dig komma, vill du det?
- Ja…
- Så, jag knullar dig, som John knullade dig med sin hästkuk, då kommer du igen? Vill du det?
- Lisa... Ah! ...beth…
- Säg att du vill det så får du komma. Säg att jag ska knulla dig, nej, säg att John ska knulla dig!
- Ja, knulla, knulla mig…
- Vem ska?
- Ja, John...
- Nu kommer John med kuken, viskade Lisa i Los öra och flyttade sin mun till hennes ena bröstvårta - Nu kommer han in med hästkuken i dig, älskling.

Lisa la även tummen mot Los mynning och med fyra fingrar i henne och tummen i mynningen, pressade hon inåt med hela sin späda hand, samtidigt som hon hårt bet i Los bröstvårta.

- Aaajj! Fitta!!! Din jävla fitta!
- Nä, kuk Lo, Johns hästkuk! Känn kuken i dej nu.

Lo rörde på hela underlivet men kom inte undan Elisabeths krävande hand. Hon kände hur den bit för bit pressades in i henne och smärtan i både bröstet och mellan benen var intensiv, men upphetsande. Handen blev still och smärtan avtog. Nu spände det bara och hon kände sig ordentligt uppfylld, underbart uppfylld. Aldrig förr hade hon haft så mycket i sig! Elisabeth vred försiktigt på sin hand i henne och hennes tänder släppte sitt grepp om hennes ömma bröst.

- Nu har du Johns kuk i dig, känner du det? Maskulin kraft! Krävande knullar han din lilla lebbfitta.
- Åh herre Gud!
- Nä, nä! Gud gillar ju inte bögar och lebbor ju, eller gör hon?
- Gud! Låt mig få komma nu! Kuuuuk!

Lisa kände hur Los kropp kramade och knep hårt om hennes hand. Utan att hon ens vidrört hennes klitoris, kom nu Lo i en kraftig orgasm kring hennes hand. Lisa såg hur hela Los kropp spändes och hur hon med tårfyllda ögon stirrade ner på handen i sin egen fitta. Lisa fick ta i med kraft för att kunna röra handen i den krampande kroppen. Två gånger hann hon föra den aningen ut och lite in innan Lo skrek och duschade över Lisas handled.

- Aaaaaajjjjj! Fittas, kuuuk i fittan! Jag dööör.

Lisa skrattade överväldigad och kände hur Lo blev helt slapp i kroppen och att varm vätska rann över hennes handled och underarm. Lo hade svimmat. Fått orgasm, fist-orgasm och svimmat. Precis i slutet hade hon nog kissat på sig lite. Lisa drog försiktigt ur sin hand ur Los nu slappa kropp. Hon blev lite orolig en stund men såg sen att Los bröst långsamt men rytmiskt hävdes och sjönk. Levde, men var hon avsvimmad eller sov hon kanske bara? I vilket fall hade Lisa ingen nytta av henne nu. Snabbt smekte hon sig själv mellan benen till en egen orgasm och klev sedan upp och klädde på sig. Lisa la täcket över Lo och gav henne en kort puss på pannan. Lo andades in djupt och vred på sig men vaknade inte. Med blandade känslor lämnade Lisa Lo i stugan för att gå och öppna campingen för dagen.

* * *

John vaknade plötsligt av att något slog hårt mot tältduken och att någon, högt skrattades, bad någon annan "hämta bollen". John krängde av sig det sista av sovsäcken och kände hur solen redan gassade mot tältet. Det var brännhett här inne redan nu och han alldeles svettig. Äckligt svettig. Trots baden kvällen innan skulle han behöva en dusch nu. Minnet och vetskapen om att en städandes Lisa skulle kunna överraska honom i duschen fick det att rycka lite mellan benen. Den tanken var direkt tilltalande och han bestämde sig för att kolla när det var städdags och försöka duscha då. Under tiden fram till dess kunde han alltid våldgästa föräldrarnas husvagn för lite frukost.

När John närmade sig vagnen såg han att pappa höll på att ta ner det sista av förtältet. "Vad fan gör han?" Tänkte John. "Vi skulle ju stanna här, sa dom inte det?" Han ökade på stegen och gick snabbt mot vagnen. När han passerade vattenposten strax innan, ropade hans mamma på honom. Hon stod där och fyllde på vattenkannorna för dricksvattnet.

- John! Här är jag. Var har du dina saker då?

John tvärstannade och vände sig ilsket mot sin mamma.

- Vad fan håller ni på med? Ska ni dra?
- Ja vi ska ju åka nu. Skynda dig och hämta dina saker så vi kan komma iväg. Vi vill göra det i tid.
- Är ni inte kloka? Ni lovade ju! Vi skulle ju åka hit!
- Ja? Och nu har vi varit här. Nu vill vi åka vidare. Vi tänkte åka till...
- Det skiter jag i! Djävla svin! Ni lovade ju…
- Nä nu, inte den tonen om jag får be! Det där har vi inte förtjänat så inga scener här nu. Skynda dig och ...

John kände hur tårar av både ilska och förtvivlan trängde fram. Han stirrade bort mot husvagnen och sedan på sin mamma igen.

- Det kan ni bara glömma! Åk ni, jag stannar här!
- Nä John, nu..
- Stick! Ta er djävla porrholk och försvinn. Jag stannar här med Lisa.

Med tårar i ögonen vände sig John om och sprang.

- Nu djävlar…

John hörde pappas svordom och hur sedan både hans mamma och pappa ropade något efter honom men han varken hörde eller brydde sig längre. När han istället hörde tunga och snabba fotsteg som närmade sig, såg han sig om medan han sprang. Hans pappa kom springande cirka tio meter bakom och ökade farten. John gjorde det samma. Han ökade till full fart men sprang i blindo, innan han fick syn på sjön och styrde mot badberget och skogen därbortom. Aldrig att gubben skulle komma i kapp honom. Aldrig att de skulle hindra honom nu. Hellre dog han än att dom ytterligare en gång skulle tvinga honom att lämna Lisa. Aldrig!


Lisa stod i receptionen och hörde tumultet. Det var inte vanligt men det hände att det blev bråk på campingen och instinktivt tryckte hon snabbt på knappen till larmet. Det tog knappt tio sekunder innan ägaren kom utflugen ur sin stuga. Barfota med bara shorts på och brännbollsträ i handen, skyndade fram till Lisa.


- Vad händer? Röt han.
- Jag vet inte riktigt men det skriks och bråkas där borta sa Lisa och pekade.
- Fylla, så här dags?
- Nä, något annat tror jag. Familjebråk kanske…?
- Hm. Jag får ta en titt. Här ta den här. Sa han och räckte slagträt till Lisa. - Ja, blir det otäckt så vet du vad du ska göra. Numret står där…
- Jag vet, jag vet. Jag ringer Hanson då, hemma eller på stationen... men snälla Stig, skynda dig nu!

Lisa såg hur ägaren Stig, som trots att han nu var folkpensionär fortfarande var en väldigt respektingivande person. Såg hur han vaksamt men snabbt rörde sig mot fridstörarna. Ryktena påstod att han tidigare hade varit både sjöman och soldat, något som han vare sig bekräftade eller förnekade. Hur det än var med den saken så hade bygden stor respekt för honom och han brukade utan problem kunna få de flesta bråkstakarna att snabbt lugna ner sig. Några få gånger hade hitresta problem vägrat ge upp utan kamp men trots att Stig både fått stryk och en gång blivit skuren, hade han varje gång hållit ut till polisman Hanson, med eller utan kollegor, kom och tog vid. Lisa hade sett Stig sedan hon var barn och litade blint på honom!

På avstånd både hörde och såg Stig hur en ung man och en något äldre kvinna verkade utbyta hårda ord och hur en annan och betydligt större man, släppte ifrån sig saker och sprang mot dem. Fortfarande vaksam skyndade Stig sig för att försöka hinna fram innan något hände på riktigt. Han såg hur den yngre mannen, mera en pojke visade det sig, vände sig om och sprang i väg med den äldre mannen efter sig. En stund såg det ut som om pojken skulle bli upphunnen men plötsligt fick han fart i benen och sköt iväg som skjuten ur en kanon. Stig kände sig lite lättad. Enligt hans erfarenhet skulle killen komma undan om han inte ramlade eller något likande. Oavsett vad killen eventuellt kunde hade gjort, ville Stig ta hand om det och inte se upprörda amatörer eller i värsta fall föräldrar, göra något överilat. Stig styrde därför stegen mot den troliga källan till problemet, kvinnan vid vattenposten.

- Och vad händer här? Är ni skadad?
- Va? Nä, kom inte och lägg er i! Det här är…
- Det här? Det här är MIN camping och här gäller MINA regler. Förstått? Lyssna nu noga och se dig om kring. Det här är en campingplats, en plats för vila och avkoppling. Här är alla välkomna, om man följer några få  regler. Respekt och vänlighet är några av de få saker som jag kräver av mina gäster. Respekt och vänlighet mot mig, min personal, övriga gäster och varandra. Oavsett vad som nyss skedde här så har ni inte respekterat den frid som här ska gälla utan ni har stört både mina gäster, min personal och mig själv. Det accepterar jag icke! Förstått?
- Men…?
- Inga men! Nu vill jag att du lugnt och sansat, ärligt förklarar vad som hände här. Gör det fort!
- Men…
- Inga MEN! Är grabben i fara? Jag måste veta det och det NU. Svara!
- Nä, han…
- Bra. Han vad då…? Så vad hände, fortsätt!
- Han är uppkäftig. Han lyssnar inte och vägrar göra som vi säger. Men det här är en familjesak. Det är inget som ni har att…
- Inga men. Det vet jag med bestämdhet att jag upprepade gånger har förklarat för er. Det verkar för mig uppenbart att åtminstone NI inte lyssnar och det är dessutom NI som har gjort denna ”familjesak” till en angelägenhet för hela campingen. Se dig om kring! Alla har sett och hört eran ”familjesak”.

Stig såg hur kvinnan plötsligt blev medveten om sin omgivning, satte sig ner och bröt ut i gråt. Det var nästan så han tyckte synd om henne men han var tvungen att på något vis bryta sig in genom hennes hårda skal och få kontakt. Medveten kontakt.

- Nå, kom här. Visa mig nu till eran plats. Du får där förklara för mig vad som hände så ska vi nog reda ut det här. Så alla ni andra, ni kan gå. Gå och bada eller gör vad ni nu ska göra.

Stig tog tag i kvinnans armbåge och hjälpte henne upp. Han la armen stöttande om henne och styrde henne mot husvagnen där han hade sett mannen släppa saker. Han antog att det var hennes vagn och hon verkade inte protestera. Framme vid vagnen fick han henne äntligen att berätta. Familjen hade bestämt att de skulle åka vidare men av någon anledning vägrade nu plötsligt sonen att följa med. Han hade blivit oförskämt, aggressiv, skrikigt och löpt till skogs, med fadern flåsande efter sig. Stig misstänkte att som vanligt, även om det inte var en lögn, så var det inte hela historien. Människor hade enligt hans erfarenhet en osviklig förmåga att välja sina egna tolkningar och lura sig själva. Stig var helt övertygad om att inte ”familjen” hade beslutat att åka vidare, möjligen föräldrarna. Frågan var nu varför pojken så intensivt vägrade. Han gav det oddsen 5:1 att en flicka var inblandad. I väntan på att fadern skulle komma tillbaka, försökte han därför få fram lite mer information genom frågor i den riktningen.

- Så, vad hette flickan sa du?
- Flickan? Det var ju flera år sedan! Hur skulle jag kunna minnas det?
- Så, han har inte sagt något om det nu då? Hur länge har han varit med henne nu då?
- Varit? John har inte varit med någon! Vi kom igår kväll och nu ska vi vidare. Vi ska...
- Vänta här nu! Ni kom igår kväll?
- Ja, men nu…
- Inga men! Kom igår kväll och nu ska ni vidare? Varför denna brådska? Var ska ni?
- Vi ska åka vidare bara. Vi får se vart vi…
- Får se?? Ni vet inte vart ni ska och ändå ni har eld i baken för att komma här ifrån? Är något fel? Är duschen skitig? Dålig mat i serveringen? Vad är fel?
- Det är inget fel men…
- Ahrg! Inga men! Inget fel säger du? Har ni sett platsen över huvud taget, innan ni ger er iväg mot ni-vet-inte-vad?
- Ja då. Vi har varit här förr, flera veckor...
- Och varför kom ni nu?
- Men det var ju John som krävde det. Annars skulle han inte följa med i år.

Stig lät kvinnans ”men” vara för denna gång. Pojken hade varit här förr och hade då träffat en flicka. Nu var han tillbaka och vägrade högljutt att åka här ifrån. 10:1 på att han träffat henne och klart som korvspad han inte ville åka. Förvånansvärt hur blinda en del föräldrar kunde vara för vad deras barn kände. Eller att dom kände. Pojken är stor nog att bli kär, då är han även stor nog att bli sårad. En kropp fylld med hormoner och nya känslor. Klart han reagerade, konstigt vore annars.

Stig såg en stor man närma sig med bestämda steg. Mannen var svettig och såg ut att ha fått en fläskläpp. "Undrar just om han slagit i något eller om han hade oturen att komma ifatt grabben?" Tänkte Stig. Han stod stadigt och tittade bestämt på mannen som snabbt kom mot honom och kvinnan.

- Försvinn här ifrån! Röt mannen. - Det här är vår plats! Försvinn!

Stig hörde hur kvinnan bakom honom började gråta igen men han släppte inte mannen med blicken för ens bråkdelen av en sekund. Automatiskt hade Stig spänt sig och var beredd för vad som helst. När mannen var på en armlängds avstånd, slängde denne ut en arm i Stigs riktning, samtidigt som han började säga något igen. Mannen hann inte riktigt så långt innan Stig vant hade fått tag i handen, glidit åt sidan och hade mannen i ett järngrepp så att han kunde ha uppsikt över både mannen och kvinnan. Mycket lugnt började Stig tala.

-Nä, så är det inte. Platsen är faktiskt inte din. Du hyr den av mig, så länge jag vill och på de villkor som jag anger. Ett par av de viktigaste villkoren är lugn och respekt. Jag ser att du är upprörd och innan jag släpper dig igen ska du för det första lugna ner dig men allra först ska du berätta hur det är med grabben din. Utan omskrivning vill jag vetat om han mår bra och hur du har fått den där fläskläppen. Berätta!

Mannen såg ilsket på Stig och sedan på sin kvinna.

- Snälla Sven, berätta bara. Snyftade kvinnan fram.
- Va? Men han mår nog bra. Sjuk i huvudet är han men annars bara bra. Fräste Sven fram.
- Lugn och respekt, om jag får be. Hur fick du fläskläppen? Var ni i slagsmål?
- Den djävla ungen sprang in i skogen och släppte en gren som slog mig i ansiktet. Jag har inte rört honom, jag svär.

Stig synade mannen och bedömde att det troligen var sant. Det såg inte ut som en näve och han var lite riven på kinden. Det kunde mycket väl vara som han sa.
- Så bra. Då är jag genast lite lugnare. Är du också lugn nu Sven? Kan jag släppa dig och tala lugnt och sansat med dig?
- Ja, svarade Sven, knappt hörbart.
- Bra. Inga plötsliga rörelser så släpper jag nu.

Stig släppte mannens arm, samtidigt som han tog ett steg tillbaka, fortfarande med full fokus på mannen. Mannens axlar sjönk och hela hans hållning kollapsade. Mannen hade nu givit upp och var sannolikt ingen fysisk fara längre. Nu gällde bara att få även hans del av historien och sedan få koll på grabben innan han gjorde något dumt. Tio minuter senare hade Stig fått mannen och kvinnan att förstå att deras son var en egen människa med egna känslor att de två nog hade kört över dessa grundligt. Han hade fått dem att lugna sig lite med sitt packande och lova att de skulle tala med sonen, John, innan de tillsammans bestämde något vidare. Stig hade fått bryta en hel del i faders sinnesvärld innan han fick honom att förstå att familj, det var dem alla tre tillsammans.

Nu ville Stig få tag i grabben. Han hade sina aningar vem den där flickan kunde vara. Lo hade inte kommit till butiken i morse och Lisa hade berättat att Lo hade sovit dåligt och behövde sova lite till. Stig gav oddsen 4:1 att hon hade något med saken att göra. Kanske Lisa visste var Lo och grabben hade tillbringat natten? Stig gick mot stugan som flickorna delade. Båda jäntorna hade växt upp här på hans camping. Lisas föräldrar hade varit långliggare. År efter år hade hon tillbringar hela sommarloven här och nu arbetade hon hos honom. Lo var barn i granngården och hade också alltid varit här på somrarna. Hennes föräldrar hade oftast haft det lite knapert. Det åkte aldrig någonstans utan Lo lekte istället med barnen till sommargäster och campare hela somrarna. Även hon och hennes mamma arbetade nu för honom sedan fadern gått bort.

Tjejernas stuga var den äldsta campingstugan och låg i utkanten av området. Den hade varit en gäststuga redan långt innan campingen skapades men var i år personalbostad. När stig närmade sig stugan såg han att Lo var utanför och skurade något. Han närmade sig och ropade på henne.

- God morgon Lo. Hur mår min lilla katt idag?

Lo vred sig överraskat runt och tittade generat på Stig som nu stod alldeles bakom henne. Stig såg att hon hade släpat ut ena madrassen och höll på att tvätta den. Han förstod att vad än orsaken till det var så var det nog lite genant och pressade henne därför inte på den punkten.

- Lo, jag blev lite orolig när du inte dök upp i morse. Jag ville bara se att allt var bra med dig, är det det?
- Jo. Allt är nog bra…
- "Nog bra"? Du är inte sjuk eller något? Stig sneglade snabbt mot madrassen och fortsatte. - Du vet att vad det än är så hjälper jag dig? Det har inte hänt något då och du mår bra eller ska vi åka till distriktssköterskan?
- Allt är bra. Bara bra. Jag är ledsen att jag inte kom Stig men…
- Aj! Inte men. Eller är det någon kille som gjort det där? Frågade stig och pekade mot madrassen.

Lo rodnade häftigt och Stig misstänkte att han var något på spåret.

- Lo, det är en ny kille här på campingen. Det var visst något med honom och flickor igår kväll… Nu har han kärat ner sig så illa att det blev bråk och han vägrar åka. Är det dej han var med igår?

Lo var högröd i ansiktet och tittade generat på Stig.

- Är det han kanske som gjort så det blivit så där med madrassen? Jag dömer ingen Lo lilla. Ungdomen är en underbar och en hemsk tid och man vet inte från ena dagen till den andra vad man vill. Jag vill bara att ni ska vara rädda om er och jag vill nu träffa honom för att se att han också mår bara. Snälla Lo, vet du var jag kan hitta honom?
- Jag hittade honom vid badberget. Vi, Lisa var också med, hittade John där på berget…
- Tack Lo! Jag får gå dit och leta. Gör nu vad du behöver här och sen kan du kanske vila resten av dagen, okej?
- Jag behöver inte vila!
- Du gör som du vill. Vilket som är okej med mej.

* * *

John satt högst upp på badberget och han satt med ryggen mot vattnet. Runt om honom stökade badande barn och ungdomar men han såg dem inte och de hade slutat bry sig om honom. Med tomma ögon tittade han mot campingen och väntade. Väntade på något. Men vad kunde hända? Att pappa skulle ändra sig och resa förtältet igen? Att han skulle koppla vagnen och åka iväg? John visste inte vad han önskade men han var bestämd på att inte lämna nu, inte så länge Lisa fanns här!

John hade hållit utkik efter föräldrarnas vagn eller dom själva och hade inte noterat den smidige men äldre mannen som hade kommit upp på berget. Plötsligt stod han bara där, barfota, shorts och med en muskulös och bred överkropp. Även om gubben inte var lång var han väldig där han tornade upp sig över John.

- John? Bra. Sitt still nu, jag tänker sätt mig bredvid dig. Är allt bra?

John bara tittade på mannen. På något vis var gubben bekant men hur visste han hans namn?

- John, jag vet att du bråkat med dina föräldrar, ja, hela campingen vet väl det. Det är okej nu. Det var naturligtvis inte bara ditt fel, det är det nästan aldrig. Mår du bra? Han slog dig inte va?
- Va? Pappa? Nä, jag tror inte de… nä vi slogs inte, jag sprang…
- Bra! Stig heter jag, bara så du vet.

Stig satt tyst en stund för att se om grabben självmant skulle börja prata men de förblev tysta båda två. Grabben var stilig. Fortfarande ung i kroppen men hade tydligt börjat lägga på sig manliga muskler både här och där. Uppenbarligen var han också en känslig ung man och inte den skränande typen. Stig hade full förståelse för att Lo hade tyckt han var intressant. Välväxt och från storstaden, dit även hon skulle i höst för att studera.

- Träffade du din barndomskärlek? Frågade Stig.

John ryckte till. Hur visste han det? Hade han sett dem? Han var kanske Lisas eller Los pappa? Han verkade inte arg men man visste ju aldrig med pappor.

- Är du hennes pappa?
- Ha, ha! Nä tyvärr inte. Den underbara kattösen arbetar bara för mig, så jag är rädd om henne ändå ser du. Jag är rädd om alla, dig och din familj med och det är därför jag är här.
- Min familj?
- Just så. Jag gillar inte bråk. Jag har talat med mor och far din och jag tror att de nu har förstått att de har gjort dig illa. Frågan är nu vad ni alla nu kan göra för att göra det bättre igen.
- Åk! Jag vill inte med. Jag vill vara här!
- Så? Och vad skulle du göra här? Vara med min lilla katt?
- Ja… om hon vill… Svarade John och rodnade.
- Hur skulle du klara det då?
- Jag har mitt tält. Och kan laga mat, i köket. Jag klarar mig!
- Och om katten inte vill leka längre då, vad gör du då?
- Om hon, om hon inte vill? Då åker jag hem… Det finns väl någon buss, väl?
- Jo, nog finns det en buss alltid...

Stig funderade ett tag. Nog verkade grabben bestämd alltid och han kunde förstå honom. Lo var en rar tös och inte känd för att lättvindigt leka med pojkarna. Snarare tvärt om, hon höll dem normalt på en armlängds avstånd, minst. Om de två hade lyckats sätta sådana spår i varandra att de år senare blir helt tossiga, då kanske de borde få en chans att se vart det hela bär. Lo skulle kanske bara må bra av att få någon nära sig…

- Du, John, vi borde gå ner till dina föräldrar och prata med dem. Nej lugn nu, jag följer med dej. Jag tror du kommer märka att de faktiskt lyssnar denna gång. Skulle det inte vara så, ja då finns jag där. Blir det bra?
- Jo, kanske…
- Det tror jag med. Kom nu. Ju fortare det blir gjort, ju fortare kan du leta upp din lilla katt igen, visst?

Stig reste sig och efter några långa sekunder reste sig även John. Tysta gick de tillsammans tillbaka till campingen.

* * *

Det hade inte varit lätt men till sist hade Stig förmått Johns föräldrar att inse att det kanske var en bra idé att låta John pröva sina egna vingar i en vecka eller så, under uppsikt förståss. Utan att tänka sig för hade Stig plötsligt lovat att ge grabben jobb på campingen och på så vis även hålla ett öga över honom, precis som över de andra sommararbetande ungdomarna här. Det skulle definitivt inte gå någon nöd på grabben och de skulle plocka upp honom på vägen hem. När de sista detaljerna gjordes upp hade Stig skickat iväg John. Dels för att han skulle få leta upp sin flicka och dels för att Stig ville tala i enrum hans föräldrar. John hade givit sin mor en kram, sagt adjö till sin far och sedan rusat iväg för att finna stugan där flickan skulle finnas. Stig kände sig nu ganska nöjd och var tillbaka vid receptionen och tittade på Lisa och sa:

- Familjebråk. En ung man som hade blivit så kär i vår lilla Lo-katt att han inte ville åka hem.
- Kär i Lo?
- Jo du, som bara den, och hon verkar minst lika tagen hon, den lilla tösen. Men nu är det bra. Han ska stanna här och jag har skickat iväg honom till stugan för att få vara med sin älskade. Du kanske borde hålla dig där ifrån tills Lo säger något. Men du kanske visste om hennes gamla pojkvän?
- John?
- Jo, just han. Stilig grabb, och känslig. Jag tror de kan vara helt rätt för varandra. Vänta och se du…

Det snurrade i Lisa. Vad hade nu hänt? Var hennes John tokkär i Lo? Lebban Lo? Det högg till i henne när hon tänkte på det och vad som egentligen hade hänt igår. Lisa hade trott, men… Plötsligt fylldes hennes ögon med tårar och utan ett ljud sprang hon ut från receptionen.

Stig såg Lisa bli blek i ansiktet och sedan springandes försvinna bort mot och in på damernas. Vad hade han nu sagt? Flickorna bodde ihop och visst hade han hört ryktena om att de var ett par men det hade han tolkat som elakt prat från chanslösa killar. Nu var han plötsligt inte lika säker längre. Lisa såg ut att ha blivit huggen i hjärtat. Hade han oavsiktligt tagit Lisa från henne? Stig gick in och tog Lisas plats i den övergivna receptionen. Något var inte som han hade trott… kanske hade han gjort något dumt… ?

* * *

John hittade äntligen stugan som Stig hade beskrivit. Dörren var öppen och han klev andfådd rakt in och rak in i Lo. Krocken blev häftigt och reflexmässigt tog John tag i Lo för att de inte skulle falla.

- Lo! Du är här!
- Jag bor här, med Lisa, men det visste du väl?
- Öh ja, det var ju därför jag kom…

John höll fortfarande i Lo och hon kände hans kropp mot sin. För att vara kille var han faktiskt inte så illa och Lo kände att hon blev alldeles varm av hans närhet. Hon slappnade av lite och blev medveten om hans skrev mot sin kropp och hon kände den där stora snoppen, kuken. Den som hon hade haft i sig och sedan halvvaken drömt om resten av natten. Los kropp reagerade blixtsnabbt och rodnande kände hon hur hon blev våt och varm, helt utan egen kontroll. Lo lade armarna om John och kysste honom. Blundande tryckte hon sina läppar mot hans och sökte med sin tunga in i hans mun, en killes mun. Den kändes, större, starkare, än Lisas mun.

John blev helt överrumplad. Han stod nu med Lo i sin famn och hon tryckte sig tätt mot honom. Innan han hann säga något, sökte hennes mun kontakt med hans. Med hennes tunga i sin mun kände han hennes händer på sina skinkor. Lo smakade underbart och hennes varma kropp doftade något intressant som fick hans unga kropp att kraftigt reagera. John kände hur han rekordsnabbt fylldes med blod och hur ståndet obekvämt började trycka mot henne. John försökte röra sig för att få kuken i ett mer bekvämt läge men då gned Lo sin kropp häftigt mot hans värkande stånd. John kände hur Lo tryckte honom mot sig och flämtade i hans mun. Johns hjärna slutade producera meningsfulla tankar. Reptilhjärnan tog över och nu var det fortplantning som den skrek efter. Johns händer svarade, de undersökte krävande Los kropp och grävde sig in under hennes få kläder. Han hade snart en hand i hennes byxor och en om hennes ena bröst. Lo stönade högt i hans mun när han nöp henne i bröstvårtan. Hon flämtade och pressade hårt sitt kön mot hans.

Lo förde ena handen till Johns framsida och hon kände hans stora kuk genom det tunna tyget. Den kändes enorm men hon ville känna den i sin hand. Lo pressade ner sin hand innanför hans byxa och båda flämtade när hon äntligen fick hans varma och lite fuktiga ollon mot sina fingrar. Hon slöt handen om hans kuk och drog i den lika hårt som han klämde om hennes bröst. John stönade och höll Lo ifrån sig. Lo såg hur han med något vildsint i blicken såg på henne och hon lösgjorde sig och backade mot sängen.

- Kom, sa Lo. Klä av dig. Jag vill ha dig nu.

Lo tog snabbt av sig sina egna kläder och naken väntade hon på sängen. Hon såg hur John följde hennes exempel och utan kläder kom mot henne med sin stora kuk pekande mäktigt snett uppåt. Lo drog upp ena benet och smekte sig själv med hela handen i sitt våta kön. Hon var redo redan och hon ville verkligen att han skulle knulla henne. Sticka sin kuk i hennes våta fitta. Lo längtade efter kuk, Johns kuk.

John gick mot Lo och såg hur hon smekte sig i fittan. Lo var vacker där hon satt och han var nu så kåt att han bara ville trycka kuken i henne. När han kom fram till sängen la Lo sig på rygg och han lade sig över henne. John försökte styra sin kuk mot henne och Lo särade villigt mer på benen. Han kände hur han kom i läge mot hennes våta och öppna kön och han tryckte långsamt in kuken. Lo stönade och drog upp och isär sina ben maximalt, samtidigt som hon drog honom mot sig.

- Ja, knulla mig. Knulla mig! Åååh!

Lo andades tungt ut när John långsamt, långsamt pressade på och trängde kuken hela vägen in till botten av henne. Lo stirrade rakt in i hans ögon och hade sina händer om hans skinkor. Stönande pressade hon honom än mer mot sig.

- Åh, John!

John hade nästan fått in hela kuken när han kände hur ollonet tryckte i botten på hennes fitta. Han hade aldrig varit så här djupt in i en tjej förr och han njöt hämningslöst. Han började röra sig fram och tillbaka med riktigt långa drag. Han drog kuken helt ur så bara spetsen av ollonet var mot hennes kön innan han långsamt åter pressade sig hela vägen in, djupt in tills Lo stönade och knep om honom. Gång på gång upprepade han det där och Lo flämtade och mötte honom varje gång. John kände att han var på väg. Han skulle snart inte kunna hålla sig längre. Han tittade på Lo och försökte dra sig ut.

- Nej! Protesterade Lo. - Du måste knulla nu. Fortsätt! Fortsätt så kommer jag snart…
- Men jag kommer ju också!
- Knulla mig då! Skrek Lo och tryckte honom hårt in i sig.

John kände hur hennes fitta knep om honom och han började ofrivilligt pumpa snabbare. Han hade nu förlorat självkontrollen helt och stötte kort, djupt och snabbt i henne. Lo flämtade och stönade under honom men släppte inte sitt hårda tag om hans skinkor. Hon skrek rätt ut igen och tryckte honom plötsligt krampaktigt hårt mot sig.

- Kuuuk! Jag kommer ju, nu, med kuu-uk…!

John satt som i ett skruvstäd. Lo höll honom hårt pressad mot sig och det pulserande kramandet om hans kuk fick honom att också komma. John sprutade djupt i Lo och primitivt ryckte det i hans kropp när den försökte stöta ytterligare lite djupare i henne för varje sprut. Han såg hur Lo hade munnen i ett grin och blundade medan tårar rann längs hennes kinder. Snart lugnade de ner sig båda två och Lo blev alldeles slak i kroppen. John kände att han låg helt mot henne, att han hade hela sin kuk i henne och det var alldeles underbart.

Lo kände att hon slappnade av. Mitt i den underbara smärtan hade hon känt det. Hon hade känt hur Johns orgasm gång på gång sprutade mot hennes innersta. Hon hade kommit och han hade sprutat sin säd i henne. Hans sperma, i hennes kropp. Hon var inte ens äcklad utan vara bara underbart tillfredsställd. Hon kände hur han fortfarande fyllde upp henne maximalt, på ett sätt som hon aldrig tidigare hade upplevt och hon älskade det med. Älskade med en kille. Lo öppnade långsamt sina våta ögon och såg in i Johns lite mer oroliga ögon.

- Hej, sa hon. Tack, det var skönt.
- Skönt? Gjorde jag dig inte illa?
- Nä, inte så mycket, det var underbart. Kom stora äckliga kille, kom och kyss mig nu.

John såg ner på flickan under honom och mötte hennes väntande mun. Ömt kysstes de och snart kände han hur hennes kropp långsamt började röra sig om hans lem igen. Han var fortfarande hård och njöt av hur hon rörde sig om och kring honom.

* * *

Lisa satt gråtandes på toaletten. Hon förstod inte riktigt vad som hade hänt. John hade ju kommit tillbaka till henne och de hade älskat med varandra. Den tanken var varm men det högg i henne när hon tänkte på Lo. Lo hade hittat och sett dem. Blivit sårad men sedan älskad av dem båda. Lisa hade fått John att ligga med Lo, så det var kanske hennes eget fel att John nu var kär i henne i stället? Lisa kände att hon måste prata med Lo. Något måste hon göra, något var så fel…

Lisa hade tyck om att ligga med John. Han var varm, öm och stor. Kanske lite väl stor… Lisa hade också tyckt om att se honom tränga in i Lo, nästan lika mycket som hon gillade att älska med henne själv. Lisa älskade att ha sex, med både tjejer och killar, även om det inte hade blivit lika mycket av det senare när hon hade varit med Lo. John hade väckt ett gammalt minne, som inte var sex, utan något annat, något varmt. Det hade också känts varmt när de älskade igår men efteråt hade det egentligen ingen större betydelse, eller hade det? Lisa var inte riktigt säker på vad hon kände. Hon måste tala med någon och för sånt hade hon bara Lo.

Lisa smet ut ur toan och sprang iväg mot stugan. När hon kom fram såg hon att dörren var uppställd och gick direkt in. Lisa tvärstannade när hon fann John på rygg i sängen och med Lo liggandes på hans mage. Lisa såg hur Lo långsamt rörde sig fram och åter över John och hur hans kuk, alldeles blänkande våt, rörde sig in och ut ur Los uttänjda kön. Gång på gång lät Lo kuken nästan komma ut helt innan hon åter gled tillbaka så den närmast försvann. Lisa såg att det var alldeles fuktigt och att Johns pung var vit av kladd som runnit från dem.

Lisa sa inte ett ljud men henne kropp reagerade direkt. Tyst och med öppen mun stod hon och såg på hur Lo trädde upp sig på en enorm kuk. Hon såg hur musklerna i Los skinkor och ben arbetade och hörde hur hon stönande gnällde varje gång hon tvingade kuken maximalt in i sig. Lisa tittade på Los särade skinkor och såg hur utspänt hennes kön var. Hon såg även hur Los anus gång på gång spändes och slappnade av. Lisa lät en hand försvinna ner i sina egna byxor. Hon förde direkt in två fingrar i sin egen våta fitta och pressade handen mot klitoris. Hårt gned hon sig själv, men lugnt och i samma takt som Lo red John.

- Lo, jag kommer snart…
- Mm… fortsätt…
- Men jag kommer att spruta!
- Det gör inget. Kom bara… håll om mig och kom i mig.
- Men… ?

Lisa såg hur Lo tog tag i Johns ansikte och kysste honom. Lo ökade takten och mer som roterade med sitt underliv. Hon pressade honom så djupt in i sig som hon kunde och roterade häftigt med underlivet kring honom. Trots kyssen kunde Lisa höra Johns stön. Han skulle komma i Lo och Lisa visste att hon inte hade något skydd! Benen bar inte längre och Lisa gled ner så hon blev sittande på golvet, lutad mot väggen och med särade ben. Hon pressade in ytterligare ett finger i sig och nöp i sin vänstra bröstvårta. Med tre fingrar i sin våta och trånga fitta såg hon upphetsat på hur Lo knullade John till orgasm. Lisa såg hur han tog tag om hennes skinkor och pressade sitt underliv upp mot hennes och såg hur Lo stack ner en hand mellan dem och smekte sig själv häftigt. Båda stönade högljutt ut sin njutning och Lisa såg hur tårarna rann om Lo när hon skakade på huvudet och skrek ut sin orgasm. När Lisa såg hur sperman pressades ur Los kön, kände hon hur även hon kom. Hon krampade om sina egna fingrar och drog hårt i sin ömma bröstvårta. Lisa släppte ut ett så högt stön att både Lo och John direkt vred på sina huvuden. De fann Lisa sittandes med byxorna nedhasade, lutad mot väggen och med handen djupt in i sin egen kropp. Med öppen mun och flämtandes, stirrade hon tillbaka mot dem eller närmare bestämt på Johns kuk, som nu sakta gled ur Lo. Alla tre andades de tungt, medvetna om varandra men ingen bröt tystnaden.

12 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Huldran

Tonåren kan vara en hemsk tid för både tjejer och killar. Man blir förtjust i någon, tror att man är kär, tror att det är för evigt. Föräldrar kan vara det värsta som finns, åtminstone för stunden. Därför att de inte förstår någonting! Tror varje ungdom. Du beskriver just detta, men även den konkurrerande ungdomliga kärleken. Kanske en aning rått och stundtals hårt. Jag skriver i boken.

27/9, 2014 kl. 00:16

#1

Boobsgirl

Wow, så härligt!!

24/9, 2014 kl. 09:25