Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

3/10, 2014 kl. 18:26, av Deep

Camping: Valen

Del 5 av 7 i serien Camping

Anders har följt med Lisa till sjukhuset för kontroll och Lo har fallit för John. Stig inser att han kan ha trasslat till det en smula och lyckas själv hamnat i en oväntad situation med Birgit, Los mamma och då kommer det camping-gäster...

Detta är femte delen i Camping-serien.

Elisabeth, alias Lisa, har hamnat på sjukhus efter en svimning och kvävningsincident. Tillsammans med henne åkte camping-ägarens olyckligt kära brorson Anders, som var den som hindrade henne från att kvävas.

John och Lo har förstått att de dras starkt till varandra och försöker skaka av sig den trollkraft som Lisa har haft över dem var för sig.

Stig vill alla väl och försöker bara få sin camping-verksamhet att fungera men lyckades då åter på någotvis trassla till det och hamnade i en snabbis med Los mamma Birgit. I receptionen.

Nu gäller det för alla att på någotvis återfå lugnet och få vardagen att fungera igen, trots att Stig vill väl…

* * * * *

Äntligen hörde Stig pinglan igen när dörren till receptionen öppnades och stängdes. Han andades ut i en tung suck och såg ner över sin kropp. Han stod fortfarande helt naken i det lilla kontorsutrymmet bakom receptionsdisken. Den tyska gästen som hade kommit och avbrutit hans stund med Birgit hade aldrig verkat vilja gå. Han hade gång på gång kommit med nya frågor som Birgit tvingats svara på. Stig hade inte ens kunnat nå sina shorts som låg på golvet, utan att visa sig, och han kunde bara hoppats att tysken inte hade sett dem. Nu kikade han försiktigt fram genom den dörrlösa karmen och såg att Birgit var ensam och bredbent stod och lutade sig framåt mot disken. Längs insidan av hennes vänstra ben kunde han se spåren av deras korta älskog. Hans sperma hade runnit ur henne och ner längs hennes bara ben. Han la försiktigt en hand på hennes axel och hon vände sig långsamt om mot honom. Han tyckte hon fortfarande var lite röd i ansiktet och han fick skuldkänslor. Han var inte riktigt säker på hur han hade hamnat i den här situationen men det hade aldrig varit hans avsikt att vara fräck mot eller utnyttja henne på något vis.

- Ja du, gamle man. De där tyskarna kommer att bli min död.
- Förlåt. Det här var inte min mening…

Birgit log mot honom och la sitt huvud lite på sned.

- Vilket då? Att tvinga mig att stå troslös och tala tyska, samtidigt som du rinner ur mig? Eller att jag inte hann med? Det senare tänkte jag att du skulle få åtgärda…

Birgit klev ett steg närmare Stig och tog hans slaka och kladdiga lem i sin hand. Hon lekte ömt med lemmen och tog sedan hans pung i sin hand.

- Så fort du fått chansen att fylla på lite här, då så ska du få betala mej för den orätten.

Birgit släppte hans kön och tog upp sin nu kladdiga hand till sin mun och stoppade ett finger i munnen. Leende tittade hon på honom och sög så förföriskt hon kunde på det. Smaken av deras blandade vätskor tände på nytt den pyrande lusten inom henne och hon böjde sig fram och kysste honom igen. Han må vara tjugo år äldre men han hade varit helt underbar i henne. Den korta akten hade tänt en lust som hon nu måste få hjälp att släcka. Efter att ha känt honom i sig skulle det inte räcka med att i ensamhet massera sig själv till sömns. Hon måste få komma av hans hjälp, helst med honom i sig och det snart!

- Men Birgit, jag kan inte nu och det kan fortfarande komma folk.
- Det störde dig inte för en liten stund sedan och den där ska vi väl kunna få fart på, eller vill du inte ha mig längre?

Birgit smekte krävande hans lem och pung, samtidigt som hon tittade honom djupt i ögonen. Utan större framgång, försökte hon se både ledsen och sårad ut, men hennes glittrade ögon förrådde hennes rätta känslor.

- Jo! Jo! Men jag är en gammal man…
- Inte så gammal som du tror tydligen, och nu måste du hjälpa mig innan jag förgås.

Fortfarande med handen i hans skrev, kysste hon honom och tvingade honom baklänges in på kontoret igen. Hon fick honom mot bordet och kysste sig snabbt ner längs hans nakna kropp och ner till hans lem. Med bägge händer höll hon upp den slaka lemmen och synade den. Med en suck av längtan tog hon den girigt i munnen och sög. Hon hade aldrig gillat sperma men nu gjorde deras blandade smak henne bara mer upphetsad. Hon sög och drog med munnen i hans lem, samtidigt som hon nästan våldsamt utforskade den med sin tunga. Hon lät sina händer glida bak till hans skinkor och smekte och utforskade hans bak allt mer krävande. Hon hörde honom stöna högt när hennes ena finger pressade på mot hans anus. Hon fuktade snabbt två av sina fingrar i sitt eget kön och förde tillbaka handen till hans stjärt. Nu lyckades hon utan problem pressa in bägge fingrar i honom och hon kände hur hans lem började svälla i hennes mun.


Stig försökte dämpa sitt stön och slappna av när fingrarna tvingade sig in i hans anal. Det var mycket länge sedan, men de skönaste avsugningar han någonsin upplevt hade varit med en kvinna som tog honom långt ner i sin hals, samtidigt som hon masserade hans prostata från insidan. Det minnet och synen av hur Birgit nu girigt försökte få in hela hans lem i sin mun, fick otroligt nog honom att börja svälla ytterligare en gång. Han la sina händer på hennes huvud och smekte henne ömt. Han skulle så hemskt gärna vilja ge henne det hon nu önskade men även om det var enormt skönt så störde den nervositet han kände efter tyskens avbrott honom. Trots att han ville, kunde han inte få fullt stånd. Han tog tag i hennes ansikte och försökte få henne att se upp mot honom.

- Det är helt underbart, Birgit men låt nu mig hjälpa dig.

Han förde upp henne från sin bara halvstyva lem. Efter att ha bytt platser i det trånga rummet så satte han henne på bordet och särade ömt men bestämt på hennes ben. Han kysste henne och gick sedan ner på knä. Med en hand i vartdera knävecket lyfte och särade han på hennes ben. Han stack huvudet under hennes klänning och såg hennes bara kön. Hon var öppen och mellan hennes stora och särade inre blygdläppar kunde han se hur fukten samlats i henne. Doften från deras tidigare akt var stark och gick rakt upp i hjärnan på honom. Glupskt lutade han sig framåt och sög in hennes ena blygdläpp i sin mun. Han kände hur hon ryckte till och stönade tungt. Han lekte kort med tungan på bytet i sin mun innan han upprepade det hela med övriga blygdläppar. När han släppt även den sista, tittade han rakt in i hennes våta kön innan han pressade ansiktet tätt an och spelade med tungan så djupt i henne som han bara kunde nå. När han kände att det började värka i hans tungrot, lät han i stället tungan långsamt glida hela vägen upp till hennes stora och fullt synliga klitoris. Han hade aldrig sett en så stor innan och sög glupskt in även den så långt han kunde i sin mun. Han hörde hur Birgit okontrollerat stönade dovt i ett gurglande läte och tvingade honom mot sig.


Stig hade äntligen tagit hennes känsliga klitoris i sin mun. Hur underbart det än var att bli slickad så var det ändå en orgasm hennes kropp skrek efter och hennes klitoris var just nu snabbaste vägen dit. Hon stödde sig bakåt med en arm, la sin fria hand på Stigs huvud och tryckte honom mot sig.

- Ja, där Stig. Sug henne så. Oooh…

Birgit pressade honom hårdare mot sitt kön, sin fitta. Hon kände hur han nästan runkade hennes klitoris med sin mun men hon ville komma uppfylld.

- Sug den så! Så underbart men fyll mig.
- Hm?
- Med handen, fyll mig, knulla mig med dina fingrar! Fort nu Stig, så kommer jag snart… Åooo –aaaah!

Birgit kände hur Stig tryckte in först två och sedan ytterligare ett finger i hennes vidöppna och längtande kön. Hon knep om hans fingrar och knullade hans mun med sin klitoris. Varje hårt knip med fittan pumpade hennes redan svullna klitoris än mer och hon var nu över gränsen och skenade mot orgasm.

- Meeer. Knulla, knulla. Oh! Oh! Ooooh. Nu kommer det, nu kommer det…


Stig kände hur Birgits fitta gång på gång knep om hans fingrar djup i henne och hur hon samtidigt stötte sitt kön mot hans mun. Hennes klitoris var så stor att han hade läpparna om den. När han också ytterst försiktigt bet i den och samtidigt spelade med tungan över, juckade hon än häftigare mot hans mun och fingrar. Stig förde ett fjärde finger mot henne och Birgit stönade tungt när hon pressade sig själv över hans fingrar och fick dom djupt in i sig. Stig hade nu fyra fingrar i henne, hela vägen in till tumvecket. Han kände hur hennes starka muskler knep hårt om hans fingrar och hon bara riste mot honom. Han sög till ordentligt på hennes klitoris och drog i den hårdare med tänderna och Birgit stönade i ett långt väsande innan hon ryckte till häftigt och sedan tryckte sig våldsamt hårt mot honom. Han kände hur han blev alldeles blöt när hon sprutandes kom. Han förstod att han för första gången i livet hade fått uppleva en kvinna som fick fontänorgasm och då ryckte spratt det till av lust även i hans hittills halvslaka kön.

* * *

John hade tömt alla papperskorgar och städat i alla serviceutrymmen. Han hade varit lite spänt nervös när han för första gången själv skulle våga sig in på damernas för att städa där. Han hade blivit nästan besviken när det visat sig inte ha funnits någon där. Snabbt hade han gjort det hans skulle. Nu tittade han sig omkring och kunde inte se att han hade missat något. Toan vid badplatsen var kontrollerad. Damer och herrars sanitetsutrymmen städade. Han hade även kommit ihåg tvätt- och köksdelarna. Så vitt han kunde förstå så var han klar med det Stig hade sagt åt honom att göra. Han längtade efter Lo och bestämde sig för att söka upp henne för att se om hon också var klar eller om det fanns något de kunde göra tillsammans. När han nu lämnade servicedelen bakom sig, såg han hur Los mamma Birgit barfota halvsprang för att skynda till damernas. Han log lite och tänkte på vad som hade hänt om hon hade hittat honom där inne. Så bråttom som hon tycktes ha skulle hon nog inte ha kunnat vänta på att han skulle ha blivit klar, utan fått göra sina behov med honom i lokalerna. Han snabbade på bort mot serveringen och Lo. Han kände att det sög i magen, efter Lo men också gärna lite mat.


Lo hade haft en hel del att göra. Solen och värmen gjorde att hon hela tiden hade haft en strid ström av människor som ville köpa läsk eller glass men det hade varit få som ville äta varm mat. En och annan våffla med grädde och sylt hade hon fått servera, också någon korvtallrik eller två, men inte mycket mer än så. Hon hade även haft många småköp i butiken så det hade blivit en hel del springa där mellan. De brukade normalt vara två här när det var som mest att göra men med Anders och Elisabeth på sjukhuset var de lite få. John städade och mamma eller Stig var nog i receptionen men en av dem borde ha varit här och hjälpt henne. Hon suckade lite och tittade ut. Lo sken upp när hon såg att John närmade sig. Hon blev omedelbart gladare och hoppades att han skulle komma in. När han äntligen gjorde det så nästan skuttade hon fram och slängde sig om hans hals.

- John!

Lo la sina läppar mot hans och hon kände hur han villigt svarade och hur hans tunga sökte sig in i hennes mun.

- Jo du, vissa får bättre bemötande än andra. He, he…

John hörde mannens röst och såg att han satt vid ett bord med en tom tallrik och en uppslagen dagstidning. Generat bröt John kyssen och tittade på mannen, utan att finna ord…

- Låt inte mig störa, men det såg så sött ut.

Lo släppte John och vände sig om mot mannen som vek ihop tidningen och mödosamt reste sig upp.

- Tack för maten fröken, den satt fint. Jag tror jag lämnar er och kommer tillbaka för kaffet senare. Man kan kanske drömma om samma bemötande då, he, he…
- Vem vet vem som står här då? Och hoppas kan man ju alltid! Svarade Lo med ett leende och började städa av mannens bord.

Mannen gick långsamt mot dörren och på vägen dit klappade han John på axeln och sa:

- Var rädd om den flickan, så får du tiofalt tillbaka ska du se.

Både Lo och Anders önskade honom artigt välkommen tillbaka när han försvann ut genom dörren.

- John, har du sett Stig eller mamma?
- Nä, eller jo! Birgit hade brådis in på damernas så fort jag var klar där men Stig har jag inte sett.
- A-ha. Vi brukar vara två här när det är mycket att göra…
- Ja men jag är ju här nu? Jag är klar med städningen och kan väl hjälpa dig? Fast jag skulle behöva äta känner jag…
- Jag med. Tvätta händerna grundligt och kom in i köket sen så visar jag hur det fungerar. Vad vill du äta?
- Allt! Och dig...
- Puss på dej med, men mej får du vänta med…

Lo försvann in i köket med disken efter mannen och John letade upp toaletten för att tvätta sig. Han fann den, öppnade dörren och suckade tungt när han insåg att han först fick slutföra sin egentliga uppgift. Även denna toa behövde städas innan han skulle få någon mat i sig.

* * *

Anders satt på en stol i en korridor och väntade på att få komma in till det rum som Elisabeth fanns i. Han hade fått följa med henne på flera undersökningar. Ibland hade han fått vara med henne men oftast fick han som nu, vänta utanför. Just nu var doktor Köhler och någon sjukhustant där inne och pratade med Elisabeth och han tyckte de hade varit där alldeles för länge nu och började ana oråd. Anders var rädd för att de pratade om vad som hade hänt när Elisabeth svimmade och att hon då skulle minnas och berätta hur elak han hade varit. Anders mådde illa vid tanken men förr eller senare skulle väl det ändå komma fram, så det var kanske lika bra om det gick fort. Det kurrade också något hemsk i hans mage men han ville inte lämna Elisabeth för att leta efter något att äta. Han var rädd att hon skulle flyttas någon annan stans under tiden och att han inte skulle hitta henne igen.

Dörren till rummet öppnades plötsligt och Anders hoppade till ordentligt när dr Köhler kom ut och tittade på honom.

- Där är du, så bra. Misstänkte att du inte skulle vara långt borta. Hördu du Anders, jag har inte ätit ännu och det tror jag inte du heller har, eller hur?
- Nä…
- Bra, då ska vi råda bot på den saken. Följ med här.
- Men Elisabeth…
- …går det ingen nöd på just nu. Dessutom är hon upptagen ett tag till, utan dig och mig, så vi hinner äta något. Kom!

Dr Köhler gick några snabba steg bort i korridoren innan han såg sig om över axeln för att se att Anders följde efter. Anders mage kurrade högt och ljudligt när han reste sig för att följa efter och han såg hur doktorn log när han hörde det.

Doktorn hämtade en påse med mat som stod och väntade på honom i kafeterian och fortsatte bort till ett kontorsrum där han visade in Anders först. Anders gick in och tittade sig om kring. Hans såg ett stort L-format bord med en bekväm kontorsstol i svart läder på ena sidan och två enklare besöksstolar på den andra. Hela rummet var fullt med böcker och pärmar men allt var i en perfekt ordning och skrivbordet var tomt, sånär som på ett skrivunderlägg, en avlång sak som det låg två pennor i och en telefon. Anders satte sig i ena besöksstolen men reste snabbt när doktorn självsäkert klev in bakom bordet och började sätta sig i kontorsstolen.

- Sitt du, sitt… så ska vi se vad de har lagt i påsen åt oss idag. Jag brukar ha med mig egen mat men idag är inte som andra dagar. Jag skulle ha varit ledig, ser du… men, det blir inte alltid som man tänkt sig.

Dr Köhler tömde påsen på bordet och delade upp det i två delar. Han tittade på sakerna och sedan på Anders.

- Så, idag har vi det tveksamt delikata valet av ris med dillkokt kyckling, höna, tupp eller vad de nu var innan husmor fick tag i det och, ja, äh, en till ris med kokt kyckling… Jag tror jag bestämmer att det är kyckling, jag tycker nämligen bättre om det än höna och tupp, ser du.

Anders tittade på matlådorna och gillade inte riktigt doften, men han var så hungrig att han just nu hade han kunnat äta överkörd grävling. Han tog tacksamt mot ena lådan och besticken och började glupskt äta.

- Förstod att du skulle vara hungrig. Ta mjölk och bröd också, själv gör jag nog bäst i att stå över mjölken så du kan ta bägge.

De åt båda under tystnad en stund, uppenbarligen lika hungriga båda två. När Anders hade tömt sin låda och lutade sig tillbaka med en brödskiva började doktorn prata igen.

- Jo Anders, du kan få veta att vi inte har hittat något allvarligt fel på Lisa, Elisabet.  Förresten, vad kallas hon egentligen, ska det vara Elisabeth eller Lisa? Vad kallar hon sig själv?
- Båda, eller det är olika…
- Jo det har jag märkt, men när är det vad?
- Vet inte riktigt. Olika med olika personer. För mig och hennes flickvän är hon Elisabeth, för de flesta andra är hon Lisa…
- Är det för att du och hennes flickvän älskar henne, eller hur fungerar det?

Anders satte brödbiten i halsen och hostade häftigt. Hur visste doktorn att han var kär i Elisabeth?

- Så ja, så ja. Inga fler kvävningar idag tack. Men visst är det så, att du tycker om henne och ganska mycket så, va?

Anders kände sig alldeles darrig. Nu skulle det komma och han skulle få höra vad han hade gjort och vad som skulle kunna ha hänt.

- Du, Anders, du har inget att vara rädd för. Du har sannolikt räddat Elisabets liv och det är inget att skämmas för. Det är tyvärr inte varje gång man lyckas med det, inte ens som doktor… Du kan slappna av. Tro mig!

Anders såg hur doktorn såg nästan ledsen ut när han tittade på honom, ledsen men inte det minsta arg eller sträng.

- Så, vart var vi, jo, visst tycker du om henne, mer än bara som kompis menar jag?
- Jo…
- Det förstår jag och det förstår nog alla. Det är inget att skämmas för. Och vet du vad, jag tror faktiskt att Elisabeth nu också har förstått det…
- Hon bryr sig inte…
- Säg inte det! Vänta så får vi se. Men berätta, hennes flickvän sa du, vad heter hon?
- Lo.
- Det är den där andra flickan på campingen?
- Ja.
- Och med flickvän menar du att dom är mer än bara kompisar?
- Ja. Dom är ihop. Eller var i alla fall, någonting har nog hänt för Elisabeth var ledsen och arg på Lo när hon kom till mig.
- Så Elisabeth var ganska upprörd?
- Ja. Hon kallade Lo massa saker och så…
- Vet du varför?
- Jag tror det…

Doktorn satt tyst och väntade på att Anders skulle fortsätta men när det inte kom något mer så fick han försöka fiska på nytt.

- Kan du inte berätta? Elisabeth har redan berättat en hel del för mig och dr Elinsson som är med henne nu. Det vore bra om vi kan få höra samma saker från dig, så du förråder ingenting om det är det du är rädd för och förresten har vi läkare tystnadsplikt, det hoppas jag du förstår?
- Elisabeth var arg på att Lo hade varit med någon kille som Elisabeth hade varit med.
- Och med ”varit”, menar du egentligen ”haft sex” med?
- Ja, eller alla fall så sa Elisabeth att Lo hade knu…, eh haft sex med honom.
- Men Lo och Elisabeth, de är eller var tillsammans dom också? Ett par?
- Lo älskar Elisabeth, det vet jag, och hon har aldrig gjort henne något illa!
- Men det har Elisabeth menar du...?
- Hon, hon gör saker ibland, med andra. Jag tror inte hon är elak, egentligen, hon tänker bara inte… liksom...
- Och "saker" är…?
- Varit med andra. Killar till exempel.
- Har hon "varit" med dej också?
- Nä! Aldrig! Inte så!
- Hur länge har du känt Elisabeth
- Alltid. Sedan vi var barn.
- Och Lo?
- Samma. Vi har alla tre varit barn på campingen på somrarna.
- Och ni har alltid tyckt om Elisabeth?
- Tror det… oftast i alla fall…
- Jag tror jag förstår. Tack Anders. Ja, vi väntar nu bara på att dr Elinsson ska ringa. Sedan ska du nog få träffa Elisabeth igen.


Efter en evighetslång och tråkig väntan ringde äntligen telefonen och doktorn svarade innan första signalen var slut. Anders hörde naturligtvis bara ena halvan av samtalet men kunde ändå inte sluta att lyssna. Han förstod så pass mycket att Elisabeth väntade på rummet och att han skulle få komma dit. Doktorn såg glad ut när han lade på luren och tittade på Anders med ett stort leende.

- Ja ha. Min visa kollega har beslutat att det kanske vore bäst om Elisabeth ändå stannade här över natten. Vad säger du om det?
- Eh… jag vet inte, jag får väl…
- …stanna du också. Vi kan inte gärna skicka hem dig med bussen så här sent. Så, du får stanna du med. Maten är kanske ingen höjdare här på sjukhuset men sängar, det har vi och det finns en ledig i Elisabeths rum. Du kan få sova där. Följ med så ska jag leda dig tillbaka.

Doktorn reste sig och gick så raskt ut ur kontorsrummet att Anders fick bråttom för att hinna med. Snart var de tillbaka vid sjuksalen igen och doktorn knackade på kort. Utan att invänta svar, öppnade han dörren och gick in. Elisabeth låg i en sjukhussäng och kvinnan som stod bredvid måste vara doktorn Elinsson. Dr Köhler vinkade in Anders och sedan lämnade både dr Köhler och dr Elinsson rummet utan ytterligare ord än ett varsitt ”God natt” när de stängde dörren efter sig och försvann. Anders stod villrådigt ensam kvar vid sjukhussängen och Elisabeth tittade upp på honom.

- Mår du bra nu? Frågade han?
- Egentligen… Jag mår dåligt men är frisk…

De såg på varandra och Anders kände åter hur det knep i magen. Han ville bara ta henne i sin famn men var rädd. Ville hålla om henne men visste inte hur. Längtan fick honom nästan gråtfärdig.

- Tack, sa Elisabeth svagt.
- Va…? Anders blev störd i sina paniktankar. - Vad...?
- För att du räddade mig.

Anders visste inte vad han skulle säga. Det kändes inte som om något han hade gjort var bra eller rätt och han hade svårt att ta till sig att andra tyckte det. Tvärt om hade han fortfarande skuldkänslor för vad han sagt till henne tidigare.

- Kan du inte sätta dig här, hos mig?

Anders såg hur Elisabeth flyttade sig lite så det blev plats i sängen för honom att sitta. Han gick fram men tvekade. Han kände hur Elisabeth då tog hans hand och drog honom till sig. Han satte sig försiktigt på hennes säng men hon släppte inte hans hand.

- Förlåt. Förlåt för att jag har varit dum mot dig. Och mot Lo. Och mot andra… Kan du förlåta mig?

Anders såg hur tårarna stilla rann på Elisabets kinder och han kunde inte heller längre hålla tillbaka sina egna. Elisabeth drog honom mot sig, drog hans hand till sitt ansikte.

- Snälla, kan du förlåta mig…?

Anders böjde sig ner över henne och kramade om henne. Han kände hur det nästan exploderade i brösten av känslor när han äntligen höll om henne och han grät häftigt och ljudligt.

- Jag älskar dig, snyftade han och borrade in sitt ansikte vid hennes hals.

Anders kände hennes blöta kind mot sin och höll om henne hårt. Han kände hur Elisabeth la sin andra arm om honom och en lång stund höll de bara om varandra och grät tyst tillsammans. Till sist lugnade de ner sig och han blev medveten om att hennes hand försiktigt rörde sig, nästan som smekte i hans hår. Han vred sig mot henne och såg hur hon såg på honom.

- Hej, sa hon. Jag vill ha dej här men du kan inte ligga så där. Klä av dig och lägg dig bredvid mig, vill du det?
- Ja…

Elisabeth såg hur Anders ställde sig upp och tog av sig kläderna. Han tvekade när han bara hade kalsongerna kvar och tittade på henne. Hon log mot honom och höll upp täcket för att bjuda in honom i sin säng. Själv låg hon i sjukhusets konstiga långskjorta men tycktes inte bry sig. Anders la sig bredvid henne i sängen och hon vred sig runt så hon fick ryggen mot honom.

- Håll om mig, sa hon.

Hon makade sig bakåt, närmare Anders och kände hur han la sin arm om henne. De rättade in sig så de hamnde tätt tillsammans. Tysta låg de bara så, nära, nära. Elisabeth kände hur Anders blev stel och fick stånd mot hennes bak men ingen av dem låtsades om det eller sa något. Efter ett tag tycktes Anders kunna slappna av igen och fortsatte hålla sig tätt intill henne. Det sista hon registrerade i tillståndet mellan vaken och sovande, var att någon släckte ljuset och ljudet av hur dörren tyst stängdes igen.

* * *

Lo och John hade arbetat tillsammans resten av dagen och Lo hade hunnit visa honom hur det mesta fungerade, både i köket och i butiken. Så fort John kunde använda kassaapparaten så kunde han oftast själv klara av kunder i butiken och även ta betalt i serveringen, men han var långt ifrån någon kock och kunde bara hjälpligt bära ut mat till de gäster som ville äta vid sittande bord. Ändå lyckades de hantera situationen och det hjälpte naturligtvis att de hela tiden var glada, vilket smittade över på kunderna som då blev lite mer förlåtande. De smög till sig en kram eller kyss så fort tillfälle gavs och även om de försökte vara diskreta så hade deras längtan efter varandra varit mer än tydlig för de flesta. Bara några få besökare hade visat ovilja eller varit irriterade. John hade gått om kring nästan hela dagen med fullt stånd innanför byxorna och Lo hade inte varit sen att retsamt försöka smeka det så fort hon fick chansen.

De stod nu inne i förrådet för att ställa undan de sista sakerna. Köket var stängt sedan en kvart och de hade bara en barnfamilj kvar i serveringen. Barnen lekte vid ett bord och föräldrarna åt det sista av sin mat. Lo visste att de skulle ha kaffe efter maten men hoppades att det inte skulle komma någon annan gäst utan att dessa skulle vara de sista. Hon hade känt sig småkåt hela dagen och hade sett till att så hade även John varit. Hon hade passat på att retsamt smeka över hans bula på byxorna så fort hon kommit åt. Det hade varit busigt upphetsande att se honom bära ut mat till gäster, utan att riktigt kunna dölja sitt tillstånd. Hon undrade hur många som hade sett hans bula. Hon var övertygad om att det var många och tanken på det hade hållit henne konstant varm och våt. Nu när hon visste att de snart skulle vara ensamma blev hon allt otåligare. Hon tittade på hur John sträckte sig upp mot en hylla och hon kunde inte låta bli att smyga fram och ta ett ordentligt tag om bulan i hans byxor. Hon kände hur han ryckte till men denna gång höll hon handen kvar och fortsatte smeka över kuken.

- Snart ska du få komma ut. Sa hon tyst och smekte bulan hårdare.
- Jag kan inte vänta mycket längre. Jag är ju sprickfärdig nu.
- Är det så? Vill du inte att jag smeker dig?
- Vänta eller gör det ordentligt, snälla?
- Hm, men jag är så dålig på att vänta. Vad skulle vara ordentligt? Frågade Lo retsamt.
- Släppa ut den, kanske?

Lo fnittrade lite och öppnade hans byxor. Hon stack in handen innanför hans kalsonger och när hon fick hans varma kuk i sin hand kysste hon honom. Hon kände hur John rörde sig mot henne och stönade i hennes mun. Hon bröt kyssen och medan hon försiktigt runkade hans stånd viskade hon i hans öra:

- Är suga ordentligt?

Utan att vänta på svar gick hon ner på knä. Snabbt hasade hon ner hans byxor och kalsonger så hon fick kuken helt fri. Med bägge händer om hans skaft tog hon ollonet i sin mun och lekte med tungan på undersidan. Hon kände hur han ryckte till och la sina varma händer på hennes huvud. Hon klämde hårt om skaftet med handen och sög intensivt på det blottade ollonet. Johns händer styrde henne mer mot honom och kuken kom allt längre in i hennes mun. Hon lät den komma så långt in att hon klöktes och tvingade då bort honom en liten bit. Gång på gång lät hon honom få komma djup in sin mun och snart närmast knullade han hennes mun med händerna hårt på hennes huvud. Hon hörde hans försök till dämpade stön och förstod att han skulle komma vilken sekund som helst.


John gav upp och lät henne suga. Han hade velat älska med henne, knulla henne, men nu klarade han inte av att vänta längre. Hennes mun och händer var helt underbara om hans hårda kuk och vetskapen att det fanns folk bara några få meter bort, gjorde honom ännu mer upphetsad. Han såg hur Lo tittade upp mot honom medan han knullade hennes mun. Hon var så underbar och han fick anstränga sig hårt för att stå mot frestelsen att pressa sig längre in i hennes underbara mun. Han stönade och tittade upp. I dörröppningen stod kvinnan från barnfamiljen och hon kunde omöjligt missta sig på vad som på gick. John tittade rakt på henne, stönade till av upphetsning och knullade snabbare i Los mun. Han kunde inte avbryta. Kvinnan stod bara helt tyst och såg på hur han gång på gång stötte sin kuk in i Los mun och det tände honom om möjligt ännu mer.

- Lo, jag kommer snart. Din mun och tunga är så underbara om min kuk.

John talade till Lo samtidigt som han knullade henne i munnen men det var kvinnan i dörren han tittade på. Han ville att hon skulle veta vad som hände. Han ville att hon skulle få se hur han kom i sin älskade Lo. Att kvinnan stod kvar och tittade på dem, fick honom snabbt närmare orgasm.

- Nu är jag snart där, Lo. Jag kommer att komma, i din mun, fylla den, med min kuk och sats.

John såg hur kvinnan nu hade en hand i sitt skrev. Hon blev kåt av vad hon såg! John kände att nu var det på gång, nu kunde han inte undvika att spruta.

- Nu, Lo! Nu kommer jag, kommer i din muuuun. Åh Lo, Lo… Sug, djupt oooohhh…


Lo kände hur John krampaktigt pressade sig hårt in i hennes mun och hon tittade upp längs honom. Hon såg att han ögonen vidöppna men blicken vänd mot dörröppningen när han pratade och så kom han, i hennes mun. Hon förstod att någon tittade på dem. Hon kunde inte komma undan nu utan kände hur John fyllde hennes mun. Hon svalde så mycket hon kunde men kände att en hel del läckte ut vid hennes mungipor. När Johns orgasm var över och hans grepp om henne avtog, vände hon sig mot dörren och såg mamman i barnfamiljen stå där. Lo såg att kvinnan hade handen mellan sina ben och hur hon storögt tittade rakt på Lo och Johns enorma kuk. Med ett finger torkade Lo bort lite av Johns sperma som hade hamnat på hennes kind och haka. Hon visade upp sitt kladdiga finger för kvinnan och slickade sedan av det medan hon talade till henne.

- Serveringen är stäng men ni får gärna ta kaffe själva om ni önskar. Vi har lite kvar att göra här …
- Herre jösses… Sa kvinnan och såg direkt på Johns kuk.

Lo såg hur kvinnan vände sig om och gick. Lo log och pussade John på ollonet innan hon reste sig upp och kysste honom.

- Måtte dom gå snart. Jag är kåt och blir tokig om inte jag också får komma snart!
- Då får du komma här, precis som jag.
- Men jag vill ha dig i mig!
- Det ska du få också. Sen.

John stack in en hand under Los kjol och kände direk hur ångande varm hennes trosa var. Han kysste henne och fick sin hand innanför det fuktiga tyget. Ivrigt fick han ner handen längre och förde direkt upp tre fingrar i hennes våta inre. Hon stönade i hans mun när han stötte och pullade i henne med fingrarna. Efter en kort stund masserade han istället hennes klitoris hårt innan han åter pressade in sina fingrar, men denna gång fyra stycken. Han fick böka lite och vinkeln var svår. Han bröt kyssen, gick ner på knä och drog av Lo trosorna och hasade upp hennes kjol. Berusad av doften tittade han på hennes vackra kön och pussade henne ömt rakt på klitoris, innan han särade mera på hennes ben och åter la sina fingrar i hennes mynning. Han sög in klitoris i munnen och pressade bestämt in sina fyra fingrar hela vägen in till tumvecket. John hade försökt hålla igen men Lo stönade högt och ljudligt. Han njöt av tanken att det måste ha hörts ut till barnfamiljen och undrade flyktigt om kvinnan tittade på dem igen. Upphetsad knullade John Lo med sina fingrar och bearbetade girigt hennes klitoris med sin mun och tunga. Han kände hur Lo darrade alltmer i benen och hur hon höll hans huvud hårdare mot sig. Han visste att hon snart skulle komma och han visste att det skulle komma att märkas.

- Aahhhhhhhhhh, Jooohn!


Lo kunde inte hålla tillbaka utan ett högt och utdraget stön slapp ur henne när hon kom i Johns mun. Hon kände hur benen darrade och att hon knappt kunde stå. De var bara hans fingrar i hennes kropp som höll henne uppe. Utan dem skulle hon falla ihop i en hög på golvet. Hon öppnade sakta sina ögon och anade hur någon precis lämnade utrymmet i dörren. Någon hade tittat på och sett hur John slickade henne till orgasm. Hon hoppades att det var mannen den här gången men var samtidigt väldigt generad. Hon var inte helt säker på att hon ville gå ut och möta barnfamiljens blickar.

- John, släpp mej.
- Vill du inte ha kuk?
- Vi måste hem. Dom såg oss, igen.
- Men ville du inte ha mig i dig?
- Jo, men vänta. Vi måste stänga här och snart kommer nog Stig. Hoppas bara det inte var han som såg oss…
- Det kanske inte skulle vara så bra…
- Nä... Du får gå ut och duka av i serveringen så gör jag klart här.
- Suck, men okej… Men vänta du bara tills vi kommer till stugan.

John lyckade tvinga in sitt stånd i byxorna och faktiskt även stänga dem. Med en djup suck gick han ut i serveringsdelen men där var det tomt. Han ställde upp stolarna på borden och när han kom fram till barnfamiljens nästan helt avdukade bord så fann han en servett med en hundralapp under en tom kaffekopp. På servetten var det skrivet ett enda ord: ”Tack!” Utropstecknet var format som ett rött hjärta.

* * *

På något vis hade även denna dag gått och Stig låg nu nyduschad och naken på rygg i sin säng. Han hade talat med doktorn på sjukhuset och fått veta att allt var väl med Lisa. De hade inte funnit några fysiska fel på henne men trodde orsaken kunde vara en kombination av värme, sömn- och vätskebrist samt en portion av akut dåligt samvete. Det sista hade doktorn nästan fnissat om och hänvisat till patientsekretess när Stig ville förstå mer. Doktorn hade förklarat att behandling pågick och att Anders också kunde få stanna över natten. Sannolikt gick det bra att hämta dem bägge efter morgonrond och förväntad utskrivning, troligen kring 11. Stig hade fått över de goda nyheterna till Lisas föräldrar och meddelat övrig personal.

Efter arbetsdagens slut hade Stig sett Lo och John tillsammans försvinna i riktning mot tjejernas stuga. Det hade påmint honom om att han måste få dem till att skydda sig och när han ändå tänkte på det insåg han att även han själv oförsvarligt nog hade låtit sin säd flöda fritt in i en kvinna, utan att säkert veta om hon var skyddad eller ej. Även om han var gammal så var Los mor, Birgit, fortfarande ung nog för att säkerligen vara fertil. Han hade förstått att hon hade önskat att han skulle komma till hennes stuga nu i kväll men han hade inte lovat någonting. Han hade fortfarande dåligt samvete och kände det som om han utnyttjat henne, en ung änka och dessutom personal, även om hon inte tycktes ha haft det minsta mot det. Stig noterade att hans lem svällde lite när han tänkte på vad han idag hade varit med om. "Sådan dotter, sådan mor" tänkte han leende. För sin inre syn såg han åter igen hur Lo hade haft Johns styva lem i sin mun och hur hennes mor senare hade haft Stigs i sin. Stig lät en hand sakta söka sig ner och upptäckte förvånat att han hade närmast fullt stånd. Han skakade lite på huvudet och med slutna ögon funderade han på om han höll på bli tokig på gamla dar. Med lemmen i sin hand, slöt han ögonen och tänkte på Birgit igen. Kanske skulle ha besöka henne ändå?


Birgit, nyduschad och med bara en handduk om sitt hår, gick frustrerat omkring och plockade i sitt ensamma hem. Lo ville inte komma hem utan skulle prompt sova i tjejernas stuga, trots att Lisa inte var där. Stig, han hade varken lovat eller sagt nej till att komma. Han hade försökt skylla på att han hade mycket att göra och att han var gammal. Pyttsan, han var inte äldre än han gjorde sig. Visserligen hade han givit henne en underbar orgasm men hon rodnande när hon tänkte på att hon ändå skulle vilja ha mer av honom, och då ostört. Hon kände att valda delar av hennes kropp varvade upp igen och hon bestämde sig för att inte ge upp utan kamp och onanera sig själv till sömns ytterligare en natt. Birgit svepte en tunn kappa om sig och klev i sina skor. Hon klev ut i den ljusa och ljumna sommarnatten och tyst men snabbt smög hon bort till Stigs stuga vid campingen.

Birgit såg att det lyste i stugan och att sovrumsfönstret stod på vid gavel. Hon smög fram och tittade in. Det gick en våg av värme genom hennes kropp när hon såg att Stig låg naken på sin säng. Han blundade och med ena benet lite uppdraget, smekte han med ena handen sin ådriga lem som styvt låg snett upp mot hans mage. Med sin andra hand smekte och drog han omväxlande i sina styva bröstvårtor. Birgit tittade på scenen en stund och kände att hon blev alldeles våt. ”För gammal” tänkte hon, "pyttsan, vänta du bara!"

Birgit smög runt huset och kände på ytterdörren. Den var som vanligt olåst och försiktigt smög hon in och stängde den tyst bakom sig. Hon stod i dörröppningen till Stigs sovrum och såg på honom. Samtidigt som hon insöp varje detalj i hur hur han fortfarande smekte sig själv, tog hon av det lilla hon hade på sig. I samtakt med de rörelser hon såg, smekte hon sig sjäv i sitt nu mycket våta kön och drog i sina egna bröstvårtor. Hon kände att hon ville ha mer, mycket mer och tyst smög hon in i sovrummet. Hon tog sin fuktiga hand ur sitt kön och la fingrarna lätt mot Stigs halvöppna mun. Stig ryckte till, slog upp ögonen och tittade chockat på henne.

- Fortsätt och smekt dig men våga inte slösa inte bort det där ståndet. Den kuken ska vara i mig när den kommer! Eller hur, ”gubbe”?


Stig blev fullkomligt överrumplad när han plötsligt kände doften av fitta och den underbara smaken mot sina läppar. Han slog upp ögonen tvärt och möttes av Birgits helt nakna kropp. Hon stod böjd över honom och drog i sin ena bröstvårta, samtidigt som hon pressade in två av sina kladdiga fingrar i hans mun. Han sög närmast reflexmässigt i sig smaken från dem och klämde hårt om sin egen mer än halvstyva lem. Hon klev upp i hans säng och ställde direkt sig grensle över hans bröst. Hon böjde ryggen lite bakåt och sköt sitt öppna kön närmare hans ansikte. Hon tog fingrarna ur hans sugande mun och förde dem istället djupt in i sin egen kropp. Han följde hur hon rörde underlivet mot sina egna fingrar. In så långt hon kunde nå och sedan upp och smekande röra runt hennes stora pärla. Hon runkade sin egen klitoris med sina kladdiga fingrar och stönade ljudligt när hon med öppen mun såg ner på honom.

- Är det inte bättre att komma här inne än att komma ensam i sängen? Vill du inte in i mig igen, djupt, djupt in? Smek dig! Det var så fint att se dig smeka din egen kuk. Låt mig se det!

Birgit stoppade sina nyblötta fingrar i hans mun igen och Stig flämtade till. Han tog ett ordentligt tag om sin lem och kramade den strax under ollonet. Han hade aldrig onanerat tillsammans med en kvinna förr, det hade han varit alltför generad för. Nu befann han sig redan i den situationen och till sin förvåning hade han inget som helst problem med att göra henne till viljes och fortsätta visa henne. Tvärt om!

- Så du vill se mig dra i min balle, flicka? Ska jag dra i min stora gubballe för dig, va?
- Ja! Låt lilla jag få se...
- Lägg dig på rygg då så ska jag dra mitt skinn för dig. Jag ska runka min kuk för dig och bara för dig, jänta.

Birgit klev av Stig och la sig raskt på rygg. Hon särade sina ben och förde in sina fingrar djupt in i sig själv. Hon såg hur Stig ställde sig på knä mellan hennes lätt uppdragna ben. Hans kraftiga lem hängde aningen nedåt, ner mot henne och hon såg hur han tog tag med sin hand, under lemmen och kramande drog den gång på gång mot henne. Hans ollon var hela tiden synligt och hon såg hur det trängde ut lite klar vätska ur öppning och hur han smorde in det runt sitt ollon innan han fortsatte massagen av sin kuk. Birgit tog tag i sin klitoris och runkade den i samma takt som Stig drog i sin lem.

- Du får inte komma, du måste vara i mig då. Lovar du det, Stig?
- Jo du, du ska nog få kuk, flicka. Gubbkuken ska in i dig, det skulle du vilja va?
- Ja snälla, jag är så nära… Försök, kom in i mig…


Stig såg hur hon var alldeles rödflammig hon låg och såg på hur han masserade sin nu hårda kuk. Samtidigt smekte hon sin egen klitoris hårt. Han såg hur hennes fitta var vidöppen och så fylld av fukt att han kunde ana en liten pöl i henne. Han makade sig till rätta och la sitt ollon i den våta öppningen. Med ett ordentligt tag under hennes bägge knäveck, trängde han i  en enda långsam stöt, kraftfullt hela vägen in till hennes botten. Han såg hur hon lydte upp sina ben ytterligare och drog i bägge sina bröstvårtor. Stig började röra sig ut och in i henne. Långa varsamma drag. Ut tills ollonet syntes och direkt hela väggen in tills han pressade i hennes botten. Hon stönade och såg honom hela tiden i ansiktet.

- Är du nöjd nu, nu när du har gubbens kuk i dig, flicka?
- Ja! Men knulla mig, Stig, knulla mig...
- Du ville ha kuken djupt, djupt i dig, var det så?
- Ja, djupt. Knulla mig djupt. Knulla mig hårt och djupt! Jag är så nära nu...

Stig kände hur musklerna i hennes fantastiska underliv började massera om hans arbetande stånd. Han skulle ha kunnat behärska sig ett tag till, djupt i hennes fitta, men när hon nu började sitt makalösa knipande om hans svullna lem, kände han hur han alltmer tappade kontrollen.

- Vill du jag ska komma, flicka?
- Ja, ja, kom med mig, jag kommer snart, kom med mig, kom hårt i mig…


Birgit kände hur nära hon var och varje gång Stigs ollon slog i botten så både ryckte hon till och njöt av smärtan. Det var som om hon njöt lite extra av att låta sig plågas mot orgasm och hon höjde därför gång på gång sitt underliv för att våldsamt möta hans stötande kuk. Hon uppfattade hur han ökade takten och förstod att han också närmade sig klimax. Hon knep hårt om honom och njöt av hur hennes klitoris stimmulerades ytterligare av hans blygdben varje gång han hårt bottnade i henne. Hon kände att det började. Det gick inte hejda längre. Nu kom det, och det kom... Stort!

- Nu kommer det för mig.. Nu går det... kommer…  Hårdare Stig, kom med mig, Stiiiig!


Hela hennes kropp reste sig i en spänd båge och hennes muskler knep som vansinnigt om hans kuk. Han stötte sig en sista gång djupt in i hennes kropp och med kuken hårt pressad i botten av hennes hårt  kramande fitta, kände Stig hur han sprutade för andra gången idag. Det liksom kröp i kroppen och slet i ryggraden. Njutningen var obeskrivlig. Han stönade högt, skrek och kände hur spasm efter spasm genom hans kropp pumpade ut säden kraftfullt och djupt in i hennes kropp. Med en mycket djup suck var det över och han kände hur även Birgit sjönk ihop. Hans stånd började omedelbart svikta och han kände hur han ofrivilligt började glida ur henne.


Birgit upplevde en närmast fullkomlig lycka. Hon såg hur Stig på raka armar fortfarande stödde sig över henne men hon kände hur hans lem sakta började glida ur henne. Hon ville inte att det skulle vara över! Fick inte ta slut riktig ännu. Hon tog tag i hans höfter och drog honom upp mot sig.

- Kom här min lilla gubbe. Kom med din underbara snopp så ska mamma blåsa.

Stig makade sig framåt över hennes kropp tills han hamnade stående på knä och grensle över hennes kropp och med sin fortfarande kåtsvullna men mjuka lem, kladdigt hängande ner mellan hennes bröst. Birgit tog hans lem med bägge händer och höll upp ollonet mot sin mun. Hon blåste lite försiktigt på den, samtidigt som hon tittade lurigt på honom.

- Känns det bättre när mamma blåser på den, lilla gubben, eller ska mamma pussa också?

Utan att invänta svar, styrde Birgit ollonet mot sin mun och pussade honom på spetsen. Sedan la hon försiktigt sina läppar om det yttersta av ollonet och lät sin tungspets försiktigt leka med dess hål. Hela tiden såg hon på Stig för att följa hans reaktion. Hon kände att det kom lite sperma på hennes tungspets och blev själv förvånad över att det gjorde henne upphetsad. Det kände så förbjudet och hon gjorde nu saker hon aldrig gjort förr. Med en suck sög hon in hela det kladdiga ollonet i sin mun, masserade och drog i skaftet så som hon sett honom själv göra tidigare. Hon kände smaken av både sig själv och honom. När hon drog honom mer krävande mot sig, fick hon ut ytterligare sperma i sin mun. Hon hörde sig själv stöna och försökte få in så mycket hon bara kunde av hans svällande kuk i munnen.


Stig var fortfarande andfådd och såg hur Birgit nästan frossade på hans lem. Synen var upphetsande, sexig och känslan av hennes varma mun kring hans lem, fick honom att sakta fyllas med blod igen. "Det här är inte möjligt" tänkte han, "men jag älskar det!" Han makade sig ytterligare lite framåt och såg hur Birgit tittade tillbaka upp mot honom när hon fick än mer av hans öma lem i sin mun. Han kände hur hon la bägge sina händer på hans skinkor och tvingade honom mera till sig. Stig hade inget mot det och masade sig villigt än närmare och tog själv tag i sin mer än halvstyva lem och matade in den i hennes vidöppna mun.

- Om du vill ha gubbdrule så ska du få det flicka, bara gapa stort och ta mot.


Birgit kände hur han fyllde hela hennes mun och hon fick kämpa för att stå mot kväljningskänslorna. Hon kände sig som en utnyttjad liten flicka. Och hon älskade det! Hon kände hur Stig styrde hennes ena hand in mellan sina skinkor och hon förstod att han ville bli smekt därbak igen. Hon hämtade snabbt smörjning från sin egen rikliga källa och pressade sedan två fingrar mot hans anal. Hon hörde hur han stönade till och när han slappnade av så sjönk hon omedelbart in helt med fingrarna i honom.

- Åh så gott du gör, flicka, så gott. Nu får du mig glad igen.

Han stod nu på knä nästan rakt över hennes ansikte och Birgit kände hur hans kuk blev allt hårdare där den hängde nedåt och pressade mot hennes svalg. Hon öppnade munnen så mycket hon bara kunde för att få in än mer och när hon sträckte på halsen upplevde hon det kändes som om han trängde ner en bit i den. Hon kände att tårarna började rinna men drog honom ändå mer mot sig innan hon plötsligt blev tvungen att snabbt tvinga honom ifrån sig för att kunna andas igen. Hon hostade ansträngt men kände sig underligt lycklig. Det, det hade känts förbjudet… så... snuskigt.


Stig såg på henne. Hon hade haft honom i sin hals, det absolut skönaste han visste. Han smekte ömt över hennes ansikte och torkade bort hennes tårar.

- Det där gjorde du alldeles underbart!
- Aldrig gjort så förr…
- Aldrig? Men du fick ändå ner mig i halsen?
- Jo…
- Får jag prova igen, rara du?
- Jag kunde inte andas!
- Sitt upp på sängen, eller ligg på rygg med huvudet över kanten, då går det lättare!
- Gör det? Du har gjort det förr?
- För länge, länge sedan. Jag ska vara så försiktig.

Stig hjälpte Birgit till sittande på sängkanten och ställde sig framför hennes ansikte. Han höll fram sin kuk mot henne och la den mot tungan i hennes mun.

- Nu, håll i mina skinkor, gärna i baken och så styr du själv. Puttar du bort mig så drar jag omedelbart mej ur. Så, vill du ha kuken nu?
- Aa, gom!
- Då så! Sträck på halsen och tryck in mig. Styr själv!

Stig kände hur hans ollon tog mot i hennes mun men plötslig drog hon honom mera mot sig och han trängde ner en bit i hennes hals igen. Han kände hur hennes halsmuskler arbetade kring honom och han fick stålsätta sig för att inte tvinga sig in till botten. Tårarna rann ur hennes vidöppna ögon och trots att det såg ut som en aning av panik i dem, puttade hon inte bort honom. Stig njöt ofantligt och kände både enorm kärlek och lust.

- Du är SÅ underbar flicka, SÅ underbar!

Han drog ur sin kuk ur hennes mun och såg på henne.

- Herre Gud, flicka! Du har gjort mig hårdare än någonsin, igen!
- Jag klarar inte mer där. Lägg dig på sängen, Stig. Låt mig få rida dig nu.

Så fort han låg på rygg, klev Birgit upp över honom. Hon höll upp hans stora kuk och sänkte sig ner över den. Hon lät den långsamt glida hela vägen in, ända tills hon satt på honom och hans kuk hårt tryckte mot hennes livmodermun. Hon satt bredbent och såg ner på Stig. Försiktigt, försiktig började hon röra sig cirkulerande på honom, fortfarande med honom fullt intryckt. Hon masserade hans skaft med sina muskler och samtidigt smekte hon sin svullna klitoris med två fingrar. Den här gången skulle det få ta tid, nu ville hon njuta länge, tänkte hon och fortsatte sina små, små rörelser och långsamma masserande av sig själv.

* * *

Elisabeth vaknade av något men visste inte var hon var. Hon kände att hon hade en arm om sig och att någon andades långsamt men varmt mot hennes nacke. När hon öppnade ögonen så såg hon ett rum i halvdunkel, upplyst av det svaga ljuset utanför de stängda persiennerna. Hon kunde ana en sjukhussäng bredvid sig och förstod då vart hon var och att det var Anders om höll om henne. Anders som hade hjälpt henne och även kanske hade förlåtit henne. Han hade sagt att han älskade henne! Hur kunde han det? Fast han egentligen var både snygg och snäll, hade hon aldrig brytt sig om honom som så. Han hade ju alltid bara funnits där? Hur skulle hon ha kunnat veta vad han tyckte om henne? Elisabeth kände att det högg till i magen och visste att hon ljög för sig själv igen. Hon hade visst kunnat veta! Hon hade till och med vetat, egentligen men… Hon hade provat saker som hade kommit i hennes väg men inte sett de som redan fanns henne nära. För att de alltid fanns där, eller vad då? Hon hade varit med Lo, vilket hade varit både mysigt och skönt men mest tryggt. Anders hade också alltid funnits när hon behövde annan form av hjälp eller stöd och hon visste hur villig han hade varit de gånger hon hade låtsat att han var hennes pojkvän. När hon tänkte på det så visste hon egentligen också hur ledsen och sur han hade brukat vara dagarna efteråt… Han hade alltid villigt låtit henne både krama och kyssa honom och hon hade aldrig haft något mot att göra det … Han var snygg, luktade och smakade gott och så var han alltid snäll…

Elisabeth kände sig som en skurk men blev också varm när hon tänkte på de gånger hon kysst Anders och att det nu faktiskt var hans varma kropp som låg tätt mot hennes. Bara den här fåniga sjukhusskjortan skiljde dem åt, också hans kalsonger förstås. Hon fnissade lite när hon tänkte på att hans kalsonger inte kunde hindra henne från att känna att han fortfarande tycktes ha ett stånd som tryckte mot hennes skinkor. Hon rörde lite försiktigt på sin rumpa och försökte känna efter bättre. Jo, Anders hade stånd. När hon rörde sig kunde hon tydligt känna hur hans kuk var hård och hur den rörde sig i slutet av vecket mellan hennes skinkor och upp mot ryggen. Hon fortsatte röra sin stjärt mot honom och önskade att han hade varit helt naken. Då hade hon velat ha hans hårda kuk mellan sina ben och inte bara mot rumpan, det hade varit så mycket mysigare. Försiktigt lirkade hon upp sin skjorta och kände hans varma mage direkt mot sin rygg. Det var mysigt men inte tillräckligt. Hon sträckte försiktigt en hand bakom sig och försökte pilla ner hans kalsonger. Hon rös till när hon kände hans varma kuk direkt mot sin hand och blev medveten om att hon själv var fuktig. Hon var kåt, fast hon var på sjukhus och det tycktes vara mitt i natten. Hon fnissade tyst och tänkte; "Jag måste vara helt sjuk".

* * *

Lo och John låg nakna i den varma stugan. De låg på sida vända mot varandra i Lisas säng eftersom den var bredast. John hade stånd men de bara tittade på och smekte varandra i ansiktena, helt lugnt. Bägge var trötta efter denna långa dag men ändå inte redo att sova. Inte riktigt ännu. Lo pussade John helt kort och log.

- I morgon måste vi hitta på något. Sa Lo tyst.
- Vad menar du?
- Det här är ju Elisabets säng. Den andra är min. Ingen är din…
- Jag kan alltid sova i mitt tält. Du med om du vill…
- Med alla stökande campare runt omkring? Aldrig!
- Men jag vill sova med dig…
- Jag med... Ouch!
- Vad?
- Jag drabbades just av en elak tanke, sa Lo. Om Elisabeth inte vill ligga ensam i sängen bredvid dig och mig så får hon väl flytta.
- Mmm. Finns två andra lösningar också. En bra och en dålig.
- Vilken är den bra?
- Det beror på vem du frågar, sa John skrattades.
- Berätta!
- Vi kan ligga i samma säng alla tre… Sa John och smekte Los bröstvårta försiktigt.
- Du skulle må då!
- Du också! Men seriöst, det bästa är kanske om hon har någon annan med sig i sin säng, så kan du och jag ligga i din, utan att Lisa blir sur?

Lo tittade tyst på John och tänkte på Anders. Kunde inte Elisabeth fatta att han var rätt kille för henne? Lo tog tag in Johns hårda kuk och drog lite försiktigt i den samtidigt som hon pussade honom.

- Förutom att det skulle bli väldigt trångt så är nog det där sista kanske det bästa. Anders borde få Elisabeth, om hon bara kunde fatta hur fin han är.
- Anders?
- Han som följde med henne till sjukhuset, Stigs brorson eller något sånt. Han har varit kär i henne hur länge som helst och hon fattar inte hur ont hon har gjort honom ibland. Fan, till och med jag har haft ågren ibland när jag har varit med henne och han har varit med. Han har aldrig sagt något. Aldrig visat att han är svartsjuk eller så, bara velat vara nära henne.
- Tycker hon om honom då?
- Vet inte. Hon har aldrig sagt något om det men hon har hånglat med honom några gånger, fast mest för att reta andra tror jag. Men för att vara kille så är han väl faktiskt ganska snygg… Och han är snäll.

De låg och smekte varandra lugnt och stilla tills Lo la sig på rygg och lät John bättre komma åt att smeka hennes våta kön. Han kysste hennes bröst och smekte henne med tre fingrar i och på hennes fuktiga fitta, samtidigt som hon fortfarande smårunkade hans kuk med ena handen. John vände sig om så han kunde pussa henne på blygden samtidigt som han mer krävande pullade henne djupt med sina tre fingrar. Lo flämtade högt och drog honom till sig tills han ställde sig på knä grensle över henne. Han kände hur hon tvingade ner hans kuk så hon kunde slickade på den. Han var så hård att det var en smula obehagligt men samtidigt så upphetsande att han villigt stod ut och slickade hennes klitoris samtidigt som han pullade henne djupt.

Lo njöt av hans tunga och fingrar i sig samtidigt som hon sög på hans ollon. Hon kände sig lycklig. Lycklig med John och lycklig utan Elisabeth. Plötsligt fnissade hon till och tog hans kuk ur sin mun.

- Undrar vad Elisabeth gör nu…
- Vad menar du? Hon skulle ju sova kvar på sjukhuset.
- Anders med! Undrar om de sover tillsammans…?

* * *

Elisabeth hade lyckats få ner fronten på Anders kalsong och häktat fast den under hans pung. Hela paketet var nu frilagt och toppen av kuken rörde vid hennes kropp. Hon lyckades få den mera neråt så den pekade framåt och in mellan hennes skinkor. Ollonet hamnade just mot hennes anal. Hon hade aldrig provat analsex med en någon kille, där hade hon definitivt dragit en gräns! Nu fann hon tanken underligt upphetsande, i synnerhet situationen med att Anders ovetande hade sitt lite kladdiga ollon pressat mot hennes ros. Hon höll i kuken och rörde sin stjärt mot den och kände hur upphetsad hon blev av det. Hon pressade sig ytterst försiktigt mot honom och kände hur det töjde lite i hennes stjärt men det fanns inte tillräckligt med glid där för att hon skulle kunna få in honom i sig. Hon suckade och förde honom lite mera framåt och fick honom mellan sina ben och mot sin öppna mus. Ollonet gled in mellan hennes blygdläppar och hon flyttade sin hand till framsidan för att kunna komma närmare med baken mot honom och styra in honom bättre. Hon suckade av njutning och rörs samtidigt av det förbjudna. Hon hade nu Anders kuk i sig. Hon knullade honom utan att han var medveten om det och dessutom i en sjukhus säng!

Elisabeth rörde sitt underliv roterande och mot den sovande Anders. Hela tiden kände hon hur han gled både djupare och lättare. Hon höll inte längre i hans kuk utan smekte istället sin egen klitoris. Hon blev allt mer upphetsad och hennes rörelser blev allt större och oförsiktigare. Hon la Anders hand tillrätta om sitt bröst och knullade honom. Hon knullade honom med så stora rörelse hon kunde göra utan att han gled ur henne. Hon hade redan två gånger missat och hon hade stönat högt när hans våta ollon i stället för att tränga in i henne hade glidit och tryckt över hennes klitoris. Även om det var skönt så var det i sig hon ville ha honom och hon styrde in honom varje gång och fortsatte sitt knull.

Elisabeth kände att hon var nära orgasm och rörde sig allt häftigare. Hon gned sin klitoris snabbare och pressade Anders hand hårdare om sitt bröst. Hon stönade ljudligt utan att kunna hejda sig och kände hur det drog ihop sig i hennes kropp. Hon rörde gång på gång häftigt sitt underliv bakåt mot Anders kuk och kände hur hans grepp om hennes bröst ökade. När hon också kände hur han hårt stötte sin kuk in i henne så kom hon och skrek rakt ut!

- Det går för mig. Knulla, det går…!

Elisabeth blev helt still men kände hur Anders fortfarande sakta rörde sig försiktigt i henne. Hon kände hans hand släppa bröstet och flytta undan hennes hår ur ansiktet. Elisabeth rörde lite på sig och hans kuk gled ur henne.

- Elisabeth?
- Mmm…
- Var jag i dig?
- Mmm…
- Men… har jag knullat dig?
- Mmnää… Jag har nog knullat dig… Förlåt…

Hon kände hur han rörde sin kuk lite oroligt mellan hennes lår och med sin hand smekte trevande över hennes kropp, från axlarna ner till hennes bara stjärt. Hon kände hur hans fingrar utforskade hur hans kuk försvann in mellan hennes ben och hur de fann hennes våta fitta på andra sidan. Hon rörde sig lite försiktigt mot hans fingrar och kände hur de, alldeles kladdiga av hennes safter, gled över hennes anal. Hon rös till och pressade sig än mer mot fingrarna och njöt av hur de smekte hennes ros.

- Men jag är också kåt ju. Får jag komma mellan dina ben?

Elisabet kände hur han rörde sin kuk med längre drag mellan hennes lår men hon hade fått en annan lust. Hon tog tag i hans kuk och förde den mot sin fitta igen och han tryckte omedelbar in kuken en bit.

- Nej! Inte där. Prova här, men försiktigt…

Anders kände hur Elisabeth fick hans ollon ur sin fitta och förde det längre bak. Han kände att han pressade mot något annat och kastade av dem täcket för att kunna se. Han flämtade till när han insåg att hon styrde honom mot sin stjärt och dessutom pressade sig mot honom. Han tog tag i hennes ena skinka och särade på dem för att kunna se bättre. Han såg då hur spetsen av hans ollon redan trängt in en liten, liten bit in i hennes stjärt. Han såg hur hon rörde sin bak roterande mot honom och upphetsad pressade han på lite mera. Helt plötsligt gled hela ollonet in och han hörde hur Elisabeth flämtade till och blev alldeles stel i kroppen. Anders vågade inte röra sig utan låg bara stilla och väntade medan han kände hur hennes ringmuskel knep hårt om hans ollon. Han såg hur hennes hand kom bakåt och smorde in mera av kuken med mera fukt. Sedan pressade hon på lite till. Anders klarade inte av att bara ligga passiv utan försökte även han röra sig lite. Han hörde hur Elisabeth flämtade och knep runt hans kuk men fortsatte ändå att röra sig i henne.

- Försiktigt, försiktig. Jag är oskuld där…
- Och du tog min oskuld fast jag sov!
- Förlåt men jag var bara så... Aj!

Anders kände hur Elisabeth knep hårt med stjärten och blev alldeles stel. Han stannade upp men var så nära nu. Han skulle spruta vilken sekund som helst och kroppen skrek efter att bara få trycka in kuken och komma. Han kunde inte vänta längre. Han började försiktigt röra sig i henne igen.

- Försiktig!
- Jag är så nära. Bara lite till, oh, lite till…
- Inte djupare!

Anders rörde sig med korta men allt snabbare stötar i hennes anal och kände att det var på väg. Han hörde vad hon sa, kände hur Elisabeth knep till och stönade olyckligt men han kunde inte sluta nu. Det kändes som om han hade kommit lite djupare och hennes slutmuskel klämde honom nu långt bakom ollonet. Han flämtade högt och bet i hennes hår, samtidigt som han juckade allt snabbare i hennes stjärt. Han kände hur han kom och stönade kort till. Han blev helt stel under första sprutet och slutade andas. Han kände hur hon gång på gång knep om hans kuk, nästan som hon kramade ut hans sats.  Med ett högt stön andades han explosivt ut, stötte till hårt och sprutade igen. Två gånger till sprutade han och blev alldeles matt i hela kroppen. Andfått flämtande låg han tätt mot Elisabets rygg och insåg att han var helt intryckt i henne nu. Elisabeths stjärt kramade fortfarande till och från om honom men nu långt ner vid roten. Han hörde hur hon flämtade och blev medveten om att hon låg och smekte sig själv. Han började försiktigt röra sin kuk fram och tillbaka i hennes stjärt och nu gled det betydligt bättre. Han fortsatte försiktigt knulla i hennes anal tills hon med en rysning i kroppen och ett högt stön, hårt knep till om hans kuk och kom hon med. Anders var helt övertygad om att hon hade fått orgasm och han kände hur trött han var.

* * *

Lo stod bredbent på knä i sängen och såg på John som låg naken på rygg framför henne. Hon hade precis tagit hans enorma kuk ur munnen och tittade på hur han med armarna under huvudet, leende såg tillbaka upp mot henne.

- Du är så himla stor. Jag blir alldeles trött i käkarna.
- Smällar som man får ta antar jag… Sa John med ett leende. Du har ju inte klagat innan…
- Men det är inte du som tvingas suga den här, den här, saken
- Kuk, lilla fröken Lo. En redig manslem. Något för en gammal lebba att bita i va? Fortsatte John att retas.
- Gammal lebba för dig du! Säger du så där så får du suga själv!

Lo såg hur han plötsligt rodnade och det slog henne plötsligt att han kanske hade gjort just det. Han var så stor så han borde kunna suga sig själv! Hon flämtade till och kände hur hon också rodnade. Hon skulle vilja se det. Se honom göra det, suga sin egen kuk…

- Kan du inte göra det? För mej?
- Va?
- Suga den, kuken? Visst kan du det?
- Nä men…
- Du har gjort det! Eller hur?

Lo såg hur John generat vred på sig men hon var nu helkåt på tanken och tänkte inte backa. Hon smekte sig själv, fullt synligt med ena handen mellan sina egna ben och tog upp sina blöta fingrar till sin mun. Hon sög dem demonstrativt rena från sina egna vätskor och fortsatte sedan smeka sig, tydligt och djup i fittan.

- Snälla, jag vill se det. Visst har du gjort det, när du har varit ensam och kåt?
- Men! Kanske, men…
- Precis som jag har provat allt vad jag kunnat. Testat borstar, ljus och andra saker. Hade jag kunnat så skulle jag slicka mig själv men jag kan bara smaka på mina fingrar, så här.

Lo sög långsamt av mer av sina safter från sina våta fingrar och tryckte sedan in alla fyra så djupt hon kunde i sig igen.

- Jag har också provat att få in hela handen men det har bara Elisabeth lyckats med på mig. En gång. Skulle du vilja se det?
- Hela handen i dig?
- Mmm. Det spänner så man blir skitkåt och kommer. Vill du se?
- Ja!
- Om du suger dig själv så visar jag …


John svalde. Lo hade rätt i att han kunde suga sig själv och att han hade gjort det. Han hade gjort det flera gånger och fantiserat om att det var någon snygg tjej som sög. Det hade varit obekvämt men upphetsande testa hur det skulle kunna kännas. Han hade aldrig vågat komma i sin egen mun! Han hade sugit så länge han vågade, velat prova men alltid fegat ur i sista sekunden och istället sprutat sig själv i ansiktet eller över bröstet. Han såg nu hur Lo stod bredbent på knä intill honom och tryckte fyra fingrar rätt upp i sin våta fitta. Hon var alldeles röd i ansiktet och tittade storögt på honom.

- Snälla… det verkar så himla häftig… Jag vill se!

John var rejält kåt nu och skulle bara vilja sticka kuken i henne och knulla tills han kom men det var fruktansvärt förbjudet att visa henne det allra hemligaste han hade och det tände honom. Han satte sig upp i sängen med uppdragna knän och tog tag i kuken med ena handen. Han hörde hur Lo flämtade bred vid honom och han böjde sig ner mot sin kuk. Han tog tag under sitt ena knä för att hjälpa till att komma ner längre. Framåtböjd mot sin kuk, slickade nu på sitt eget ollon och sneglade upp mot Lo. Med öppen mun, flämtande hon och körde sina fingrar hårt in i sig själv men hon släppte inte hans kuk med blicken.

- Hela kuken, snälla, sug hela kuken…

John böjde sig ner den sista biten och fick in hela ollonet i sin mun. Han hörde hur Lo stönade högt.

- Sug, sug så vi kommer samtidigt.

Han såg hur Lo la även tummen mot sitt hål och försökte pressa in sin hand. Hon tog den andra handen till hjälp för att pressa på och hon stönade högt. John slickade runt sitt eget ollon och försökte samtidigt titta på när Lo kämpade med att få in handen i sig själv. Halva fingrarna var i henne och hon knullade sig med handen.

- Sug kuken då! Runka den, sug fort. Jag kommer snart!

John böjde sig djupare ner över sin kuk och höll med handen om skaftet och mot sin mun. Sedan började han gunga och knullade på så sätt sig själv i munnen. Det var fullt tillräckligt för att vara riktigt skönt och att samtidigt kunna se Lo hur arbetade med sin egen hand i sig fick även John nära orgasm.

- Kommer du snart? Kom, jag kommer, kom du med, kooom med mig!

John såg hur Lo omväxlande knep och särade med benen och hur hon fick in fingrarna hela vägen i sig själv. Det var bara en liten bit kvar och hon skulle ha handen inne till handleden! John kände att han var riktigt nära och när Lo stönade till högt så sprutade han plötsligt i sin egen mun. Chockad visste han inte vad han skulle göra med det och lät sperman rinna ur sin mun och ner längs kukens skaft.

- Du kommer! Du kommer du också…!


Lo juckade så hårt hon kunde med handen i sin kropp och såg hur John fortfarande hade kuken i sin egen mun när han kom. Hon kände att även hon sprutade men brydde sig inte. Hon flämtade högljutt och med handen fortfarande kvar i sig själv, böjde hon sig fram mot Johns mun och började kyssa honom kring munnen, kuken och överallt där hon kom åt. Lemmen gled ur hans mun och Lo ersatte den omedelbart med sin tunga i hans mun och följde med honom bakåt när han lutade sig tillbaka för att räta ut ryggen igen. Hon fick ta handen ur sig själv för att kunna följa efter och hon tog tag i hans våta stånd med sin redan dyngsura hand. Hon kände smaken av hans säd i hans mun och hur han stönade när hon drog i hans skaft. Hon klev över honom och styrde honom direkt in i sin vidöppna fitta och sjönk hela vägen ner tills kuken slog i hennes botten. Utan att släppa hans mun med sin, började hon rida honom häftig tills hon kom i ytterligare en orgasm. Hon låg kvar på hans bröst med kuken begravd i sig. Hon kände hur han lugnt smekte över hennes nakna rygg och kände hur hon blev allt tröttare. Hon borde gå upp men orkade inte. Hon ville vara kvar i Johns närhet, så länge hon bara kunde.

11 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Nils

Jag har inte kommenterat eller gett något betyg förrän nu:Men det blir fullt betyg för alla avsnitten.Men har läst det här förut på Hard.nu & där var ett avsnitt till där läkaren & sköterskan blev så kåta att de knullade bredvid de älskande ungdomarna i sängen bredvid blandannat.Skulle bli glad att få läsa slutet av den sköna serien det är ju så länge sedan nu. M:V:H: Nils.

15/10, 2014 kl. 17:11