Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

7/10, 2014 kl. 14:30, av marcem

Föreningen 2

Del 2 av 9 i serien Föreningen

Detta är en historia i nio kapitel, en "ungdomsroman" om tre syskonpar.
Det blir mycket syskonsex och en del annan sex också. Gillar du historier där man så småningom verkligen lär känna personerna är det här något för dig.

Det fanns ingen början, bara en logisk fortsättning. Kanske ett slut så småningom. Att jag och Agnes skulle vara så nära varandra, vi hade varit det hela tiden, till och med innan någon av oss kan minnas. Personkemi kanske, bra uppväxt kanske.
  Så egentligen blev jag inte så förvånad när Agnes berättade att hon ville att jag skulle vara hennes första. Hon hade utmanat mig erotiskt i ett år ungefär, teasat mig så att jag ibland var tvungen att runka flera gånger om dan. Och vi var helt enkelt så nära att det kändes bara logiskt, naturligt. Vårt första sex tillsammans som jag berättade om i första delen (ni måste läsa första delen om ni vill förstå nånting!), var fantastiskt fast det inte var något knull. Nu väntade vi bara på ett bra tillfälle för det som var stort för oss båda.

Men innan jag går vidare ska jag berätta lite om vilka vi är så att ni förstår fortsättningen. Vi bor i en villaförort, varken tjusig eller sunkig, utanför en av Sveriges största städer. När jag och Agnes var små bodde familjen i stan men när mammas bror fick nys om att ett hus bredvid deras skulle säljas, tyckte han att pappa och mamma skulle köpa och det ville de också.
  Vi, det är pappa Tomas som är ekonom på kommunen, mamma Eva som är administratör på en stor innebandyklubb, och så jag, Niklas, som är 16 och Agnes som är 15.
  Det är lite Bullerbyn över det hela för vi är sex stycken ungdomar som har varit väldigt tighta ända sen dagis. Vi är 15 eller 16 hela gänget. Vi umgås med andra också men det är mest vi sex, vi bor på samma gata och vi funkar ihop helt enkelt.
 
Våra närmaste grannar är alltså mammas bror Johan och hans fru Rittva, hon är från Finland från början. Hon är rolig och låter som Mumintrollen och jag tror att det är från henne som tvillingkusinerna, Minna och Mika, har ärvt en del egenskaper (Mika heter egentligen Mikaela men har alltid bara kallats Mika trots att det är ett pojknamn i Finland). Tvillingarna är ganska vilda, inte så att de missköter sig eller super eller nåt sånt, de är bara lite galna och många av våra lite farligare lekar kom från deras hjärnor.
  De är faktiskt inte enäggstvillingar, men är väldigt lika ändå. Minna är lite lite längre och smalare, Mika lite lite kortare och kraftigare, men båda ser ut som finska idrottstjejer, mycket blonda, lite höga kindknotor. När de blir fullvuxna kommer de att se ut som mannekänger, tror jag.
 
Så är det två till, för att det ska bli sex... jag menar sex stycken. Snett emot vårt hus bor David och Sara. Sara är jämngammal med mig, och David är som Agnes. Deras pappa och mamma heter Stefan och Maria. De har en lillasyster också, Alice, som är nio, men hon har ingen större roll i den här berättelsen.
  David och Sara är lite lugnare, lite tystlåtnare, och framförallt David har alltid varit lite försiktig med allt. Men tack vare våra vilda lekar när vi var yngre så har han blivit härdad. Vi är faktiskt riktiga buddys och vi spelar också i samma innebandy. Han är bättre än jag...
  Sara... Det kanske låter som att jag bara bryr mig om min syster, men jag har nog alltid, så länge jag kan komma ihåg, varit lite förälskad i Sara, på avstånd. Men jag har aldrig blivit klar på om hon känner något speciellt för mig. Hon har mellanblont hår som ramar in hennes mjuka, vackra ansikte. Allt på henne är mjukt på något sätt. Hon pratar mjukt, hon har ett leende som gör mig knäsvag, hon är vänlig mot alla. Den som inte känner henne kan förledas att tro att hon är lite mesig, men det är hon verkligen inte. Några gånger när vi hamnat i knipa är det hon som tagit kommandot. Hon är klok, helt enkelt.
 
Nuförtiden "leker" vi ju inte som tidigare, fast ändå ibland. Det är vuxet att vara lite barnslig... Men nu blir det många filmkvällar och sleepovers och en del dataspel, men inget datanörderi. På terminerna hjälper vi varandra med skolgrejer, faktiskt. Agnes är nog den som är brightast, men hon är ju ett år efter både mig, Sara och tvillingarna, så det jämnar ut sig.
  Vi går in och ut hos varandra och våra föräldrar är också goda vänner, umgås mycket. Låter som en förortsidyll, och det är det väl också egentligen. Jag är tacksam för att vi har det så pass bra, det ser ju inte ut så i världen, tyvärr.
  Så, nu vet ni allt ni behöver veta, hoppas att ni inte tröttnat...
 

Vi stod i hallen och kysstes. Pappa var på övervåningen och mamma i köket. Jag hade handen mellan Agnes ben och hon höll på att gå igång ordentligt. Det var vansinne, mamma kunde komma ut när som helst. Men vi hade så svårt att låta bli, allt var spännande och vi var kåta hela tiden. Vi väntade bara på det rätta tillfället, några timmar ensamma.
  Och mamma kom ut i hallen. Som tur var hade vi precis släppt varandra och det var bara en liten slutpuss hon fick se. Men hon tittade konstigt på oss.
  – Oj, det var värst vad kärvänliga ni var, sa hon med en förvånad blick.
  – Det vet du väl att jag älskar min bror, sa Agnes, lite glättigt.
  – Jo, det är bra, så sätt, det såg bara lite speciellt ut, sa mamma och gick vidare.
  Det hon inte såg var mitt stånd som en knöl utanpå byxorna och det hon inte märkte var Agnes uppknäppta jeans. Tur att det var mörkt i hallen.
  Efter den incidenten blev vi försiktigare. Tanken på att bli avslöjade var inte kul alls.
 
Jag åkte till stan, sa att jag skulle kolla på en ny innebandyklubba, men jag skulle köpa kondomer. Ett apotek där absolut ingen kunde känna mig, men ändå var det skämmigt att komma med paketet till kassan. Visst är det löjligt, alla vill ju att man ska använda kondom, det skyddar mot allt, men det är på något sätt så uppenbart vad man ska göra.

Agnes var inne hos mig på kvällen och jag visade paketet för henne.
  – Vi gör det nu! sa hon.
  – Aldrig i livet! sa jag. Det fattar du väl att det inte går?
  – Mmm..., åhhh, men Niklas, jag vill göra nånting i alla fall. Om jag är alldeles tyst, kan du inte slicka mig?
  Jag smög fram och låste dörren det tystaste jag kunde. Hon klev ur ena byxbenet och drog ner trosorna, halvlåg i min fåtölj med stjärten precis på kanten. Hennes fitta låg öppen, hon var alldeles våt av kåtsaft. Min tunga gjorde ett expressjobb runt hennes klitta och när hon kom var hon faktiskt nästan tyst fast hela hennes kropp gick i vågor.
  Vi bytte, jag låg på samma sätt i fåtöljen, min lem stod som en stolpe rakt ut ur de uppknäppta byxorna. Några sensuella slick med ögonkontakt, sen runksög hon mig med perfekta händer och läppar och jag sprutade över hennes hand och ner på min mage och en liten klick på hennes näsa, den slickade hon i sig.
 
Underbart skönt, fast så här kunde vi inte hålla på. Men så kom tillfället till slut, pappa konferensresa och mamma after work och sen bio med sina kompisar. Minst tre timmar säkra.
  – Ditt rum eller mitt? Agnes var ett enda stor leende.
  – Eller mammas och pappas sovrum? fortsatte hon.
  – Nej, inte det, det skulle kännas weird, sa jag. Ditt rum kanske, vi har ju bara varit hos mig hittills.
  – OK, kom in till mig om tio minuter!
 
Jag duschade och såg till att lukta gott men inte överdrivet. Det kostade mig all möda i världen att låta bli min kuk, jag ville spara allt till henne. Klädd i shorts och t-shirt knackade jag på hos henne.
  Hon hade en urringad vit topp, ingen bh under, bröstvårtorna var tydliga genom tyget. Toppen lämnade nedersta delen av magen bar, och nedanför den en snäv svart kort kjol. Det var fortfarande ganska ljust ute men hon hade ändå tänt några ljus och rummet var liksom fyllt av henne.
  Mitt på golvet stod hon och bara log mot mig. För ett ögonblick kände jag ett nervöst fladder i magen, krav på mig, jag fick inte göra denna underbara syster besviken. Men jag visste vad jag ville göra och hur jag skulle göra det. Min lust till henne var stark och jag tycker så mycket om henne.
  Jag mötte hennes ögon och ett ögonblick var det svindlande kontakt.
  – Är det överdrivet med ljusen?
  – Nej, det är fint!
 
Vi möttes i omfamning, jag kände hela hennes kropp och hon kände hela min. Jag tog om hennes stjärtklot och tryckte henne mot mig, hon suckade av lust.
  Jag höll henne ett ögonblick på armlängds avstånd för att bara se henne igen. Hur kunde hon veta att just de där kläderna tände mig ännu mer?
  – Du är så sexig...
  – Var det rätt kläder? log hon.
  – Vad som helst hade varit rätt, men det här var extra rätt...
 
Hon hade tagit bort täcket så att det bara var ett vitt lakan i sängen. Jag ledde henne till sängen och hon la sig på rygg.
  Jag kröp upp i fotändan och kysste hennes fötter. Hon fnittrade lite men verkade gilla när jag sög på hennes nyduschade stortå. Arbetade mig upp för vadorna, den svarta kjolen som dolde hennes sköte hetsade upp mig, ramade in hemligheterna.
  Kysste vador och lår, drog in doften av henne. När jag kom till kjollinningen drog jag upp den och hon särade på benen. Jag vet inte var hon fått dem ifrån, men hennes trosor var exklusiva vita halvgenomskinliga spetstrosor, typ Victorias Secret.
  Blicken in mot hennes sköte, den svarta kjolen, de mjuka men vältränade, lena låren, det var nästan för mycket.
  – Tycker du om dem, flämtfrågade hon.
  – Så här mycket tycker jag om dem...
  Och jag nästan dök in mot hennes trosklädda mjukfitta, drog upp kjolen så den låg runt hennes midja, kysste och slickade och sög utanpå trosorna och hon stönade och vred sig.
 
Jag drog trosan åt sidan och såg hennes ljusröda blygd, gled, gned med tummen över hennes njutningsvåta vulva, och så lät jag ett finger långsamt sjunka in i henne.
  – Gör det ont?
  Hon skakade bara på huvudet där hon låg med slutna ögon och blossande kinder. Jag rörde fingret ut och in, det var trångt, lent, hett, fuktigt, underbart.
  – Säg till om det gör ont nu!
  Med två fingrar kändes det först lite trångt, men sen gled de in. Hon flämtade.
  – Hur känns det?
  – Bara skönt, men jag längtar efter din...
  – Min vadå?
  – Din kuk i mig....
 
Jag drog av henne exklusivtrosorna, och snart var vi helt nakna. Men jag ville förbereda mer. Tillbaka mellan hennes ben och med hennes lår på mina axlar började jag suga och slicka hennes fitta samtidigt som jag lät två fingrar glida ut och in.
  – Stopp nu, Niklas... jag vill inte  mer nu, jag vill komma med dig i mig!!
  – Hur vill du, vill du sitta på mig eller vill du att jag är överst?
  – Den här gången vill jag ha dig överst...
 
Med kondomen på, stödd på en arm gned jag retfullt mitt sprängfulla ollon mot hennes fitta, Hon jagade den nästan för att trycka in den men jag gled undan några gånger.
  – Ligg still nu, nu kommer jag in...
  Och jag tryckte min ståndare, centimeter för centimeter, in i hennes mjuka grotta.
  Hon låg stilla och tittade upp på mig, flämtande.
  – Gör det ont nu?
  – Nej, men jag känner mig alldeles fylld, det är... det är fantastiskt!!
  Ännu längre in, bara mjukt, sammetslent motstånd, jag gled ända in. Mötte hennes ögon, böjde mig ner, våra läppar möttes, sög sig fast, jag började röra mig långsamt, ut och in. Och hon mötte. Långsamma rörelser, hela vägen ut, hela vägen in.
  – Niklas, det... är så... skönt...!
  – Du .... det är lika skönt för mig....
 
Hon började röra sig snabbare mot mig, det var hon som styrde nu och jag lät mig styras, vi hittade varandras rytm, ordlöst. Fortare och fortare, hon kastade med huvudet och flämtade, stönade.
  Jag kände att jag inte kunde hålla mot länge till, men precis när jag trodde att jag skulle komma för tidigt, reste hon sig i brygga och jag kände hennes kärlekshål pulsera, krama min sprängfyllda hane, och som glödgat järn sköt satsen ut, fångades i kondomen men njutningen gick in i hela min kropp och över i hennes, hennes klimax var mitt klimax, vi var ett.
 
Lugnet efteråt, vi flöt i vår sammansmältning, var bara här och nu, men samtidigt i ett töcken. Kanske låg vi så ett par minuter, kanske var det en timme, vet inte.
  Så tittade hon upp på mig, mötte mina läppar, ett Agnes-leende spred sig över hela henne.
  – En gång till!
 
 
Det blev faktiskt en gång till den kvällen, när jag fått ta igen mig lite och vi ätit lite kvällsmat. Hon red mig och jag fick ta henne bakifrån, det var skönast, tyckte hon.
  Mamma skulle snart komma hem, det var hög tid att röja undan spåren efter vår förening. När vi vädrat hennes rum och städat undan allt som kunde tyda på sex möttes vi i en stående kyss mitt på golvet i hennes rum.
  Det var då jag såg en rörelse i ögonvrån, tittade till. I grannhuset, i tvillingarnas rum, stod de och gjorde tummen upp och applåderade. Vi stelnade till, avslöjandets rädsla. Då vände sig Minna och Mika mot varandra, möttes i en sugande kyss, och vi såg hur Mika smekte sin tvillingsysters bröst utanpå tyget. Så vinkade de till oss där vi stod, lamslagna. Några slängkyssar, sen drog de ner rullgardinen.

 

11 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Huldran

Sött, underbart, fin stämning och inga överdrifter. Återigen, detta gillar jag!

10/11, 2014 kl. 19:44

#1

ratsalad

Bättre än del ett, helt klart! Ett berättande som man faktiskt kan känna igen sig i (syster eller inte), full pott även fast jag tycker kondomer är ett jävla trassel :)

10/10, 2014 kl. 06:33