Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

9/10, 2014 kl. 02:31, av Huldran

Längtan, en lös förbindelse

Del 2 av 11 i serien Längtan!

Komma för sent till en dejt? Nä, nä, försök inte. Det var inte mitt fel, tyckte herr XL. Det var omständigheterna, som gjorde att det hakade upp sig förra gången. Fatta det! Dessutom lura en man som ser en snygg tjej...

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

9 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

Huldran

Tack ni, som läst och kommenterat mina rader om herr XL i erotikens virrvarr. Manpowernisse, nu skall Du läsa de andra delarna också. Herr XL är en hejare till karl. Frågan är bara hur han skall hantera sin situation? Speciellt i dessa dagar, då ha är solbränd på näsan! // Huldran.

2/3, 2015 kl. 00:09

#4

Manpowernisse

Det skriker lust och åtrå lång väg . . Utmanande och pockande med oväntade och överraskande inslag. Suget känns längs ryggraden, jo på ännu fler ställen . . .
Jag gillar din story!

1/3, 2015 kl. 23:10

#3

Deep

I mitt huvud blev det inte ett dugg rörigt. Där var bilderna kristallklara, som om jag kände allt och alla...
Klart nyfiken på resten men tänker tvinga mig själv att längta en stund även jag, innan jag läser nästa del.

18/10, 2014 kl. 10:08

#2

Huldran

Tack, Gustaf, för att även du läser och hittar bland ordens labyrinter. Medveten syftning? Aja baja, vad kan detta vara? Säger inget. Kanske kommer det ett svar?

16/10, 2014 kl. 20:31

#1

Huldran

Tack Saltie och Oddball för att ni ändå lyckades ta er igenom de 'litterära' labyrinterna. Jag förstår att det kan vara svårt att följa, men ni är duktiga som försöker. Fortsättningen är nära. Ge inte upp!

14/10, 2014 kl. 06:34