Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

14/10, 2014 kl. 06:11, av Huldran

Längtan och nymfen

Del 3 av 11 i serien Längtan!

Troligen är hon en utomjording, tänkte han, för verklig är hon säkert inte. Jag brukar inte ha turen att träffa sådana och varför skulle jag göra det just i kväll? Herr XL hade inget logiskt svar.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

9 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#6

blåögd

Oj. Jag r, helt ärligt, helt vimmelkantig. Och det är en underbar sak i det här sammanhanget! Vilken berättelse, och som jag flinat, suckat (både belåtet, njutningsfullt och upprört). Fantastiskt härlig berättelse med ett språk som spritter av humor, glädje, lust och känsla. En stor tumme upp!

21/1, 2016 kl. 19:23

#5

Huldran

Tack än en gång, Manpowernisse. Ja, den unga damen är sådan. Tro mig jag vet! Att kalla herr XL för 'den gamle' kommer han säker att gilla. Speciellt när han får läsa det själv! Haha.

2/3, 2015 kl. 17:40

#4

Manpowernisse

Ännu ett mästerstycke som byggs upp i all sin osannolikhet, en bångstyrig tjej som testar gränser med sin utmanande attityd. Ytterligare en erövring - till högsta belåtenhet visar det sig. Hon vet vad hon vill. samtidigt som tjejen skapar en osäkerhet, viss rådvillhet, hos
den "gamle". - motparten. XL verkar nöjd med utfallet. Fattas bara annat! (Tack - gärna . . .)

Härligt suggererande och starkt pulshöjande! Spelet rullar vidare bestämt!

2/3, 2015 kl. 17:29

#3

Huldran

Tack Saltie! Ja Martina är en ung dam som kan ta för sig. Vad skoj att Du och ni andra uppskattar det jag skrivit. Det tackar jag verkligen för!!

12/11, 2014 kl. 00:00

#2

Huldran

Tack Oddball och Caine59 för att ni fortsatt att läsa min serie om Längtan. Herr XL har en sorts längtan, någon annan har en annan. Tack igen!

2/11, 2014 kl. 00:17

#1

caine59

Magiskt bra! Jag hade verkligen jätteskönt till denna novell :)

15/10, 2014 kl. 11:02