Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

27/10, 2014 kl. 15:06, av marcem

Föreningen 5

Del 5 av 9 i serien Föreningen

Detta är en historia i nio kapitel, en "ungdomsroman" om tre syskonpar.
Det blir mycket syskonsex och en del annan sex också. Gillar du historier där man så småningom verkligen lär känna personerna är det här något för dig.

Det kändes knepigt. Vi fyra hade vår hemlighet och de två var inte invigda. Alla vi sex var gänget liksom, och hemligheter för varandra var inte ok, i alla fall inte att ett syskonpar var utanför.
  Sommaren hade kommit, ledighet, inga sommarjobb ännu, kanske senare på sommaren. En massa tid som vi sex som vanligt använde till att bada, spela spel, köra påhittade utomhussporter, åka till stan, bara hänga i solen eller skojbråka. Alla våra föräldrar jobbade, total frihet. Men en frihet som inte kunde utnyttjas helt.

I förra delen trädde den Allvetande Berättaren in eftersom när det hände hade jag inte en aning om att det hände. Men nu är jag, Niklas, tillbaka. Ni måste läsa de tidigare delarna för att förstå vad som händer, men jag ska serva er genom berätta lite om oss igen. Jag gjorde det i del två men jag repeterar så att ni verkligen fattar.

Gänget, det är jag och min syster Agnes, vi har föräldrarna Tomas och Eva. Vi kom till den här villaförorten genom mammas bror Johan som bodde här med Rittva och deras tvillingtjejer Minna och Mika. Snett mot oss bor syskonen Sara och David med sina föräldrar Stefan och Maria. De har en lillasyster också, Alice som är nio år. Det är en mysig liten tjej, men hon har ingen roll i den här berättelsen. Hon är mycket med egna kompisar och verkar inte speciellt nyfiken på oss och det är tur med tanke på vad vi håller på med.
  Jag ska försöka beskriva lite hur vi är och lite om våra utseenden också. Agnes, hon är söt, sötast av alla tycker jag. Hon är inte så lång, har mellanmörkt ganska kort hår, blå ögon. Hon är typiskt pigg och hon är smart, klart smartast i gänget.
  Det är svårt att beskriva sig själv. Jag är lite lik Agnes men har bruna ögon, ser ut som killar gör mest. I gänget är jag lite ledare, jag hamnar ofta i den rollen i olika sammanhang, vet inte varför. Jag spelar innebandy aktivt och skolan går helt ok. De säger att jag är ganska snäll, hoppas att det är sant, jag försöker vara schysst, det är vad vi lärt oss hemma.
  Våra kusiner Minna och Mika är långa, blonda, snygga, men ganska vilda av sig, lite äventyrliga, det händer alltid saker kring dem, men inga dåliga grejer, de är väldigt trevliga. Minna är något mer eftertänksam och lite smalare, Mika inte lika smal och mer spontan.
  David är bra på det mesta men tror inte på det själv, vet inte hur många gånger vi i gänget har talat om för honom hur bra han är på allt. Han har verkligen dålig självkänsla. Han är bra på idrott och i skolan och han är snygg, säger tjejerna, med djupblå ögon och spretigt mellanblont hår.
  Och så till sist Sara, den jag är hemligt förälskad i. Hon är mjuk till sättet, och om Agnes är den smartaste så är Sara den klokaste, även om hon inte pratar hela tiden som vi andra. Hon har det finaste leendet jag någonsin sett och när hon ler mot mig känner jag det i hela kroppen.
  David och Agnes är femton, vi andra sexton och just den här sommaren hade vi sextonåringar gått ut nian och skulle börja gymnasiet.
 
Som sagt, det var knepigt. Efter den första gången vi hade sex tillsammans alla fyra ville vi göra om det, det var absolut det häftigaste vi varit med om i våra liv. Men vi ville inte göra det i hemlighet, lämna Sara och David utanför.
  Några gånger dröjde vi oss kvar hos Minna och Mika och hade sex, och visst var det skönt och spännande, men det kändes ändå inte helt hundra att vi hade vår egen grej.
 
Men, en gång stack Sara och David tidigare från oss för att de skulle med föräldrarna till sin farmor som fyllde år. När de kommit utanför dörren såg Agnes helt sprickfärdig ut av glädje:
  – Jag har sett nåt!
  – Vadå?
  – Jag såg David och Sara kramas! De trodde inte att jag såg, det var nere i köket. Och de pussades också! Det var inte nån syskonpuss!!
  – Är du säker? sa Minna.
  – Hundra!
 
  Vi såg på varann.
  – Vad gör vi nu? sa jag.
  – I morgon när de kommer så har vi sex allihopa! Vi börjar så hänger de på!
  Det var Mika, inga hämningar här...
  Jag skakade på huvudet.
  – Njae, tror inte att det är så bra, det kan gå riktigt snett. Bara för att de har gjort något är det ju inte säkert att de vill ha sex tillsammans med oss. Kanske de vill, men de kan också bli helt chockade!
  – Jag tror, sa Agnes, att vi ska berätta för dem hur det började för oss. Liksom... lugnt och ärligt. Om det är som jag absolut tror så kommer de att känna sig lättade, precis som jag och Niklas gjorde när vi förstod att ni också höll på. Och då berättar de förhoppningsvis sin grej också, det tror jag att de kommer att göra.
  – Mmm, sa Minna. Kanske så, ja. Och sen kan vi köra klädpoker eller rulla flaskan eller nåt så får vi se vad som händer!
  – Kan ni tänka er att börja berätta? frågade jag tvillingarna. Ni har ju hållit på längst.
  – Nema problema, sa Mika, och Minna nickade.
 
– Och nu? sa Agnes, med lysten blick.
  – Nån här har nånting som jag vill suga på! sa Minna.
  – Jag har en idé, ropade Mika. Vi har cirkelsex!
  – ?
  – Jo, ni vet i gympan när man går mellan olika stationer, vi gör likadant här. Nån får suga Niklas, nån blir slickad av honom, nån slickar den tredje, så byter vi och sen får nån knulla med honom och så byter vi tre om i cirkel, liksom!
  – Ok, jag är med! sa Agnes.
  – Är jag tillfrågad? frågade jag.
  – Nej, du har ingen talan, skrattade Minna. Har du något mot detta?
  – Nej, absolut inte, vill bara inte att det är självklart.
 
Jag låg på rygg på sängen som en pascha. Mellan mina ben fanns Agnes som började slicka och suga på min kuk. På nolltid växte den från slak decimeter till styv drygt en och en halv. Minna hasade på rygg bakom Agnes och började slicka henne. Som vanligt var det en speciell upplevelse att se söta syster använda mitt stånd som en slickepinne och Minna bakom henne gjorde mig störtpilsk, men snart fick jag inte se så mycket mer.
  Mika placerade sig över mitt huvud och hennes lena sköte med den kåtaste av dofter sökte min mun och tunga. Allt var underbart, det enda jag tänkte på var hur jag skulle klara det här en längre stund utan att spruta och utan att behöva tänka på algebra eller Hallands åar.
  Jag grymtade till så att de andra stannade upp.
  – Ska vi byta redan? sa Agnes.
  – Alltså..., sa jag, efter att ha lyft undan Mika så att jag kunde se de andra. Jag kommer inte att klara det här, ni är alldeles för bra. Jag tycker att vi byter varannan minut, sätt en telefon så den piper så.
  – Ok, sa Minna, jag fixar det!
 
Det blev mitt livs bästa träningspass kan man säga, och efter en stund övergick tjejerna till att rida mig i tvåminutersintervall och de som inte knullade mig smekte och pullade varandra.
  – Den som han kommer i har vunnit...! flämtade Mika.
  – Ok!!
  Tjejerna gjorde sitt bästa för att knulla mig och hetsa mig medan de gjorde det. Vem vann? Jo, det gjorde Mika, och det var ju kul för allt var ju hennes idé från början. Men om man ska vara ärlig så var det Agnes som fick mig precis på gränsen så att när Mika började rida mig sprutade jag nästan direkt.
 
 
 
Vi satt i tvillingarnas rum, alla sex, vi var oftast där eftersom det var störst. Det låg nervositet i luften, jag hade själv lite nervösfladder i magen. Det var mycket som stod på spel, mest vår vänskap. Jag tror att jag är ärlig om jag säger att jag skulle vara beredd att offra all sex inom gänget om det behövdes för att rädda vänskapen.
  Sara kände uppenbarligen vibbarna och jag såg att hon tittade på oss med en forskande och lite oroad blick. Inget undgick henne...
 
– Vi har något att berätta, började Agnes. Och vi berättar det här för att ni inte på något sätt ska känna er utanför. Vi tror att ni kanske också har något att berätta, annars skulle vi kanske inte våga berätta, fast vi känner att vi måste. Vi sex ska vara vi sex, det är bara så.
  Minna tog över.
  – Jo, så här är det..., började hon osäkert.
  Allt eftersom blev det mer flyt i hennes berättelse om hur tvillingarnas närhet på ett naturligt sätt lett till utforskande och sedan till ömsesidig njutning. Sara och David sa ingenting, men stämningen var tät och Minnas berättelse blev också mer och mer erotisk. Sara visade inte sina känslor, men jag såg på David att han var berörd och sommarshortsen kunde inte dölja ett växande stånd.
  När Minna var klar fick hon en uppmuntrande kram av Agnes och sedan var det vår tur. Jag och Agnes turades om att berätta och nu såg jag att Sara blev berörd, jag tror att det vi två hade varit med om kanske låg närmare dem. Jag såg hur Sara rodnade, men hon log nästan när hon lyssnade på oss. När våra blickar möttes helt kort svindlade det nästan för mig. Och det var inget snack om att David påverkades av vår berättelse. Mika satt och log mot honom och han besvarade hennes leende lite nervöst.
  Det svåraste var att berätta om det som vi fyra, utan dem, hade varit med om, allt sex som vi hade haft sedan den dagen för några veckor sen när allt uppdagades mellan oss och tvillingarna.
  – Men, slutade Agnes. Det kändes lite fel hela tiden. Därför blev vi väldigt väldigt glada när jag såg någonting häromdagen. Jag smög absolut inte på er, det bara hände sig att ni inte märkte att jag var nere i köket och drack vatten när ni pussades. Alla här blev superlyckliga när jag berättade om det! Vi tror att ni kanske har varit med om något som liknar det som vi varit med om. Och vi vill inte ha några stora hemligheter för varann!
 
Det blev tyst. En ganska ödesmättad tystnad.
  David och Sara såg på varann.
  –Berätta du, sa David till slut, du gör det bättre.
  Sara drog efter andan.
  – Ni har rätt, började hon med sin mjuka fina röst. Det har hänt något mellan oss också. Men David, du måste vara med och berätta också. Vi var två om det.
  Det blev ändå mest Sara som berättade, jag tror att David skämdes över att han hade mått så dåligt och trott så lite på sig själv.
  När de var klara frågade jag:
  – Ångrar ni det som hände?
  – Nej, absolut inte! sa Sara. Vi har kommit varandra ännu närmare, men vi har faktiskt inte haft så mycket sex efter det.
  – Hon var så himla fin mot mig, sa David och det var nästan så att det stockade sig i halsen på honom.
  – Men, David, det var ingen uppoffring. Jag hade mitt livs bästa sex med dig!
  David rodnade stolt. och jag såg hur tvillingarna nästan slickade sig om munnen.
  – Vi skulle... började Agnes, alltså... hur ska jag säga... vi skulle vilja att ni var med också! Om inte ni är med vet jag inte om jag vill fortsätta med det här.
 
David och Sara utbytte blickar igen. Det var som om David sökte tillåtelse från Sara. Men istället repade han mod.
  – Ja, jag är med! Absolut, jag tycker... det verkar skithäftigt!!
  Tvillingarna strålade ikapp och Agnes och jag kände också lättnad. Och det var så kul att David vågade prata för sig själv. Men nu tittade alla på Sara.
  Hon log, ett lika fint men kanske lite osäkrare leende än vanligt.
  – Jaha, nu väntar alla på mig...., sa hon dröjande. Det är inte så lätt det här. Alltså... jag blev ganska upphetsad när ni berättade vad ni gjort, så jag är absolut sugen på det. Men det finns ett par saker som jag måste säga.
  – Säg! sa jag.
  – Det ena är att jag fortfarande känner mig lite osäker om tjejsex. Jag har funderat på det ibland och... ja... jag känner mig lite, typ lockad, men lite tvärtom också. Det kanske får komma så småningom.
  – Take your time, Sara, sa Minna. Vi skulle älska att ha dig med, du är så fin!
  – Tack Minna, sa Sara, och Minna fick ett varmt leende tillbaka. Ni är fina allihopa! Men så är det den andra grejen, den kanske är svårare.
  Hon tittade på oss en och en och så stannade hennes blick på mig.
  – Vad händer om någon av oss, eller ett par av oss kanske jag ska säga, blir kära på allvar i varann, spricker allt då?
  – Är det... typ aktuellt? frågade Agnes.
  Sara tog ett djupt andetag och så sa hon:
  – Ja, jag vet inte om det är besvarat men jag har... starka känslor... för Niklas. Om han bara vill så vill jag... vara med honom först, innan jag gör något annat.
 
Jag blev alldeles varm, kände hur jag rodnade och det bubblade av lycka i mig!
  – Sara... jag har tänkt på dig... hur länge som helst!
  – Är det sant?
  Jag nickade och nu smälte våra blickar ihop, det kändes som jag skulle sprängas.

Jag vet inte hur länge vi satt där och såg på varandra, med rodnande kinder båda två.
  – Men kom igen nu, krama och kyss varandra!!
  Det var Mika som inte kunde hålla sig. Jag tittade på de andra. Tjejerna såg rörda ut, lite tårögda, så tolkade jag det i alla fall och David log mot mig.
  Jag gick fram till Sara, hon reste sig och vi möttes i en omfamning. Den kändes som, lite svårt att beskriva, men som om jag kommit hem. Att vara nära henne så här kändes naturligt, som om det alltid varit vi.
  Våra blickar och nu våra läppar möttes.
  När vi bröt kyssen hörde jag hur Minna viskade till Agnes:
  – Det är som på bröllop!
 
  Sara strålade och rodnade om vartannat, ja, det var faktiskt nästan som om vi gift oss. Hon sa:
  – Jag ska nog säga själv, svar på den frågan jag sa förut... Om det nu är Niklas och jag...
  Hon tittade till på mig och jag nickade. Hon fortsatte:
  – Så vill jag i alla fall att det ska vara vi sex, precis som förut och jag tror jag kommer att vilja ha sån sex som ni har haft men jag måste få lite tid på mig, är det ok?
  – Det är helt ok, Sara, sa Agnes. Vi får hålla tillgodo med David.
  Agnes log lystet när hon sa det sista och tvillingarna såg ut som om de skulle hoppa på David vilken sekund som helst.
  – Vi bildar en förening!! ropade Minna. SVK!!
  – Vadå SVK?
  – Sex, vänskap och kärlek!
  Alla skrattade och så var den föreningen bildad.
 
– Kan vi gå över till mig? Alice är på ridläger så det är ingen hemma.
Saras blick var kärleksfull och löftesrik.
I dörröppningen stannade vi och såg precis hur Mika drog av David hans byxor. Hans stånd stod som en stång rakt ut i kalsongerna. Agnes klädde av honom på överkroppen och Minna knäböjde framför honom redo att låta hans långa kuk få känna hennes läppar.
  Vi väntade inte på att se mer action, men Sara sa:
  – Var försiktig  med honom, han är nästan oskuld...

Det är ungefär sjuttiofem meter från tvillingarnas hus till Saras. Jag är uppväxt här, har alltid funnits här nästan så länge jag kan komma ihåg.
  Utanför tvillingarnas hus stannade hon och tog min hand.
  – Tänk att vi står här... och det är vi... allt är så vanligt men ändå... inte...
  Det var precis det jag tänkte. De sjuttiofem meterna till hennes hus var det som om vi såg allt för första gången, inte bara varandra, hela gatan, alla husen, äppelträden, staketen, cyklarna. Var tionde meter stannade vi och bara såg på varandra, kysstes, gick en bit till, såg på allting runtomkring. Alla sinnesintryck var starkare.
 
Vi satt på hennes säng, mitt emot varandra i skräddarställning. Hennes fingertoppar smekte min kind, min haka, prövade.
  – Hur länge...? frågade jag.
  – Alltid, på något sätt, men på allvar det senaste halvåret.
  Jag kunde inte låta bli.
  – Handbollskillen då?
  Hon såg allvarligt på mig och jag blev livrädd.
  – Det var jag som gjorde slut, sa hon. En grej var att jag kände att jag inte ville vara ihop med nån, det kändes bundet. Men mycket var det för att jag tänkte på dig istället för honom. Du då?
  – Det är samma. Jag tror du vet att du alltid varit min... dröm på något sätt. Och om du undrar om Isabelle, det var liksom inte hon och jag. Det är inget större fel på henne men det stämde helt enkelt inte. Och jag tänkte på dig. Och det konstiga är...
  – Vadå?
  – Alltså... det här är svårt att förklara... Alltså... jag tänker väldigt mycket på sex och det har inte blivit mindre på sista tiden om du förstår.
  – Jag förstår, det är samma här. Men vad är är konstigt?
  – Jo, att när jag tänker på sex tänker jag nästan aldrig på dig. När jag tänker på dig är det mera som nu.
  Hon funderade ett tag, smekte mitt hår, min panna.
  – Jag tror att jag förstår. Men jag har nog tänkt en del på sex med dig. Bra sex, fin sex. Vill du inte ha sex med mig?
  Jag mötte hennes blick. Den var lugn men det fanns en fråga.
  – Jag vill älska med dig, Sara.
 
Tänk att sex kan vara så olika. Det var helt ok med Isabelle, fast lite trevande och stelt först, det var kärleksfullt men ändå mest kåthet med Agnes, det var galen kåtorgie med tvillingarna.
  Det jag och Sara hade den dagen var i någon annan dimension. Egentligen knullade vi inte så mycket, men jag tror att det gick tre gånger för henne och två gånger för mig, det var inte så väsentligt. Det var kontakt från första ögonblicket till sista, om två människor kan komma så nära varandra att man inte vet var den ena börjar och den andra slutar, då var det vi. Vi.
  Hennes kärlekssköte smekte mina fingrar, min tunga, min kuk. Hennes tunga och hennes mun undersökte hela min kropp. Mina ögon ville inte se något annat än henne.
  Min kuk i hennes hand, min mun not hennes hals, hennes läppar kring mina bröstvårtor, min tunga runt hennes navel, hennes händer om min nacke, mina händer runt hennes stjärt, hennes läppar om min kuk, min tunga i hennes öppning, min kuk i henne, långsamt, snabbt, långsamt, våra tungor om varandra i lek, våra ögon som möts i takt med våra rörelser ut och in, hennes ljud när vi kommer, hennes ögon när vi kommer, min kuk som sväller och sprutar...
  Att bara ligga kvar, och allt är kvar, vi finns och kommer att finnas. Hon hos mig. Jag hos henne.
 
Till slut somnade hon i min famn och jag kunde inte heller hålla mig vaken. Vi vaknade av att ytterdörren gick upp, Maria, Saras mamma kom hem.
  När vi klätt oss och gick ner för trappen mötte vi henne.
  – Oj sa hon. Är det bara ni två?
  Jag tror att hon såg och förstod. Hon tittade lite på oss och sen sa hon:
  – Är ni på väg ut? Vi äter om en timme, Sara. Säg till David också om du ser honom.
 
Vi gick en promenad hand i hand, runt några kvarter. Att känna på att vara ihop och visa det. När vi kom upp till tvillingarnas rum var det tyst därinne. Vi kikade in och där låg de, alla fyra omslingrade med Davids långkuk slak i Mikas hand. Minna bakom Mika, Agnes på Davids andra sida.
  Vi smög oss fram till sängen och pussade våra syskon. Agnes slog upp ögonen och kramade mig.
  – Har ni haft det bra? Förresten, jag behöver inte fråga, det lyser om er!

 

11 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Huldran

Gullig, känslig, längtan efter den andre. Den, som man tror är den rätta. Just då i alla fall.

Jag skriver ändå några rader i din gästbok.

30/11, 2014 kl. 21:09

#1

Deep

Fin. Den där känslan, och alla bubblande viljor, när man förstår att den man -verkligen- längtat efter också längtat, den kan jag relatera till. Också den följande, första intimiteten. Den är inte sex. De är så mycket mer.

7/11, 2014 kl. 07:52