Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

4/11, 2014 kl. 12:44, av marcem

Föreningen 6

Del 6 av 9 i serien Föreningen

Detta är en historia i nio kapitel, en "ungdomsroman" om tre syskonpar.
Det blir mycket syskonsex och en del annan sex också. Gillar du historier där man så småningom verkligen lär känna personerna är det här något för dig.

Gänget var ganska förstående. Den första veckan såg vi bara varandra, jag och Sara, och vi var tillsammans nästan varje vaken minut. Det var sommar, allt var enkelt, vi var i en kärleksbubbla. Våra föräldrar hade förstått hur det var fatt också. De var lite retsamma men lät oss hållas.
  Min syster Agnes sa ingenting, hon verkade glad för vår skull och kramade oss båda när hon fick tillfälle. Det var faktiskt David som sa ifrån först.
  – Ska ni vara sådär jämt? Det börjar faktiskt bli lite segt. Ok, jag har kul med tjejerna, men vi saknar er.
  Jag och Sara såg på varann. Vi hade ju sagt att vi inte skulle svika gänget.
  – Vi är med er i morgon, sa Sara utan att höra efter vad jag tyckte, men det var vad jag hoppats att hon skulle säga.

Den kvällen försökte vi reda ut våra gränser. Nu efteråt, fast det har inte gått så lång tid egentligen, kan jag tycka att det var mycket på en gång för ett par sextonåringar – bli ihop, vara jättekär, och samtidigt vara med det älskade gänget, föreningen SVK - Sex, Vänskap och Kärlek.
  Men det var ju precis det som det handlade om, och nu hade det varit väldigt mycket Kärlek, och ganska mycket Sex, men inte mycket Vänskap.
  – Vad får vi göra och vad får vi inte? Hur känner du? Blir du svartsjuk?
  Sara tittade forskande på mig. Jag funderade. Jag kunde ju inte bli svartsjuk på Agnes, och inte på David heller, nej inte på tvillingarna heller.
  – Nej, så länge det är inom gänget är det ok.
  – Ok bara?
  – Vet inte, det kanske kommer att kännas konstigt att se dig med någon annan. Men jag tror att jag klarar det. Hur känner du?
  – Samma, tror jag, att det är ok inom gänget. Vi prövar och sen får vi känna efter om det känns fel.
 
Det regnade och var kallt den dan i slutet av juni, men vad gjorde det, det var inte precis utomhusaktiviteter som var på gång. Vi satt i en ring på golvet uppe i tvillingarnas rum och allt kändes som vanligt, men ändå inte. Det var faktiskt generat för en gång skull.
  Sara bröt isen.
  – Niklas har berättat att ni hade planer på klädpoker eller rulla flaskan!
  Vi andra såg på varann.
  – Är ni med på det? frågade Minna. Är du med på det, Sara?
  – Jag är med på det mesta inom föreningen, sa Sara och log mot alla. Jag har tänkt en del på det här i natt och jag blev... typ... jättepilsk! Så jag tycker att klädpoker tar för lång tid, hellre flaskan!
  – Vi måste ha regler, sa Agnes. Både för det här och för hela SVK.
  – SVK får vi ta sen, tyckte jag. Regler här... vad sägs om att när någon blivit av med alla kläderna och blir pekad på av flaskan igen får den som sitter efter bestämma nånting som den som har blivit pekad på ska göra. Ähh, det lät krångligt, men fattar ni?
  – Ja, jag fattar, men måste man göra vad som helst?
  Det var försiktige David.
  – En regel kan vara att man inte får begära något som inte känns bra för den som ska göra det eller för den som den kanske ska göra det på, om ni förstår vad jag menar.
  – Det låter skitbra! sa Minna. Sätt er på golvet i en ring, jag ska hämta en snurrgrej!
  – Men räcker det så med regler? frågade jag.
  När alla hade sagt ja drog Minna fram de båda dildorna ur byrålådan.
  – Den här kan vi snurra, och den här andra... den kanske kan komma till användning, vem vet?
 
Den generade stämningen hade släppt när Sara visade att hon var på, och grejen att snurra en massagestav istället för flaska kryddade spänningen. Fastän alla hade sett alla nakna förr (Sara och tjejerna hade ju bytt om tillsammans hundratals gånger) blev det spännande på ett nytt sätt när plagg efter plagg försvann och alla visste att det skulle hända saker, men det var ändå kravlöst.
  Jag och David satt ganska snart med stånd i byxorna. Tvillingarna hade valt bort behå den här dagen så snart hade vi deras bröst att kasta lystna blickar på. De gjorde inget för att minska effekten heller, satt och nöp i bröstvårtorna, smekte och klämde på sina bröst.
  Agnes hade en annan variant. Hon hade en kjol den här dagen och när alla trodde att hon skulle ta av sig kjolen drog hon försiktigt av sig trosorna istället och sen satt hon så att man precis bara kunde ana det hon både ville dölja och visa.
  Dildon pekade på David och han ställde sig upp och drog demonstrativt långsamt ner kalsongerna. Tvillingarna, men även min syster, följde hans akt som om de varit hypnotiserade av en pytonorm. Och när kuken sprätte upp ur kalsongerna i hela sin längd applåderade de och även Sara skrattade. Jag kände ingen avundsjuka, jag har faktiskt aldrig haft några som helst komplex för min kuk även om den är ett par centimeter kortare. Den duger, det vet jag.
  Mika satt och smekte sig på utsidan av trosorna och Agnes hade stoppat ner en hand innanför kjollinningen. Sara gjorde en ansats att skyla sig först när hon tagit av sig men glömde det snart och hennes leende och rodnande kinder talade om att hon tyckte om situationen.
  – Du är så sjukt fin, sa Minna. Ta inte illa upp nu, men de där brösten vill jag känna på.
  – Tack, vem vet, det kanske blir så, rodnade Sara.
 
Den första som blev "dömd" att göra någonting var Agnes.
  – Du ska pussa Sara på munnen i 15 sekunder, befallde jag som satt efter Agnes.
  – Gärna, sa Agnes. Tunga?
  – Nej, pussa var det, sa jag.
  Sara med röda kinder, Agnes ivrig, de höll om varandra och gjorde så mycket de kunde av 15 sekunders pussande.
  – Kändes det ok?
  Agnes frågade med låg röst.
  – Ja, det gav mersmak, log Sara.
  Nästa som hände var att Minna skulle runka åt mig i tjugo sekunder. Hon hade vanan inne nu och allas blickar var på min kuk och hennes hand som gjorde sitt jobb. Jag tittade på Sara för att se hur hon reagerade på att någon annan gjorde det skönt för mig, men hon såg bara glad och kåt ut.
  David smekte, kysste och sög på Mikas bröst och det fanns kärlek i hur han agerade. Mika höll om hans huvud och man anade att de två kanske var på väg att bli ett par också.
  Jag skulle slicka Sara samtidigt som Minna skulle kyssa henne i en minut, det var Agnes idé.
  – Är du med? frågade Agnes.
  – Ja, om Niklas slickar mig gör jag vad som helst.
  Det kändes lite speciellt för mig också att göra något så intimt med min flickvän inför de andra, men det var sexigt också. De andra tittade nog mer på flickornas kyss.
  Jag tittade upp medan jag slickade Sara, i vanliga fall hade detta att ha tungan i hennes kärleksmus varit mer än nog men nu ville jag se henne kyssa en annan flicka. De började försiktigt och lite trevande men Minna tog initiativ och Sara följde, mer och mer ivrigt. Deras tungor började leka och Minna sökte Saras bröst men Agnes hindrade henne, de skulle bara kyssas. Saras kinder var röda och jag kände i hennes vätskande fitta hur upphetsad hon var. När minuten var över flämtade vi alla tre och Sara såg ut som om hon ville kasta sig över vem som helst av oss.
 
Sen blev det värre. När det var Mikas tur att bestämma sa hon:
  – David och Niklas, ni ska runka åt varann i en halv minut!
 
– Va? sa David, chockad.
  – Men vi behöver inte om vi inte vill!
  – Nä, men visst är det konstigt, sa Agnes. Vi tjejer förväntas gilla tjejsex, och det gör vi i och för sig. Men ni ska inte kunna göra något med varann utan att ni blir skitskraja. Har ni sån bögnoja?
  –Nej, sa jag. Men... alltså... jag tror att det ligger närmare för tjejer. Jag gillar David och jag ser att han är snygg men jag har inga sexuella känslor för honom.
  – Varför skulle det ligga närmare för oss?
  Agnes var verkligen på nu.
  – Jag vet inte, det bara känns så. Men ok, vi gör det, David!
  David såg verkligen lite rädd ut, han hade nog inte väntat sig att jag skulle gå med på utmaningen, men jag ville ta mig fan inte backa.
  – En halv minut, David, det är inte så farligt.
  – Kom igen David, kom igen!! sjöng tvillingarna.
  Vi såg på varann, så ryckte David på axlarna.
  – Ok, då för fan...
 
Båda våra stånd hade gått ner lite grann under diskussionen, men jag hade sett i ögonvrån hur han runkat lite när de andra höll på, så jag visste hans teknik.
  Hans kuk var förstås längre än min men en liten aning smalare. Jag tog om skaftet och vågade titta upp på honom. Han såg först lite besvärad ut men sträckte ut handen och tog om min kuk.
  – Tiden börjar... NU!
  Mika var tidtagare.
  Jag vet inte vad som var mest speciellt, eller weird om man så vill. Hans hand om min kuk eller känslan att hålla någon annans kuk. Jag försökte göra det så bra som möjligt och jag tror att han också försökte samma, vi är ju lite tävlingsmänniskor båda två.
  Hade jag blundat och tänkt att det var en tjej som gjorde det så hade jag nog tyckt att hon var duktig. Vi vågade titta på varandra och på varandras händer som lät förhuden glida upp och ner över ollonkanten. Våra stånd gick upp igen av det goda handlaget men jag tror aldrig att det hade kunnat gå för mig med honom.
  När de trettio sekunderna hade gått kramade vi varandra, halvt på skoj, och jag gav honom en puss på kinden. Men jag kände väldigt tydligt, nu när jag hade gjort det, att det inte var något som gav mig speciellt mycket. Tjejerna applåderade i alla fall och jag tror att vi båda fick lite extra pluspoäng.
 
– Agnes och Sara, ni ska smeka och kyssa varandras bröst i två minuter.
  De gick in för det, båda två. Agnes lite mindre bröst och Saras lite större, båda blev smekta runt bröstvårtorna, de turades om att kyssa och slicka varandras mjuka frukter. Jag fick nytändning av att se dem.
  När minuterna var över frågade jag lite tyst Sara om allt var OK. Hon bara nickade och såg glad ut.
  –Mika, du ska suga båda killarna växelvis i två minuter!
  Nu fick jag sitta tätt intill David igen, men vi fokuserade på Mika och hon sög och slickade om vartannat, såg upp på oss medan hon lät tungan virvla runt ollonet, det började brännas i kukroten.
 
– Sara, du och Minna ska smeka varandras... där nere...
  – Vadå där nere? frågade Sara låtsat oskyldig.
  – Ok, varandras... fittor, förtydligade David. Och ni ska kyssas samtidigt! Två minuter!
  Minna la sig ner på sidan, och Sara la sig sidan mot henne. Agnes hämtade en kudde så att de skulle ha det bekvämare. Deras händer sökte sig ner mot skötena och deras läppar fann varandra, det var riktig tjejsex och Sara var minst lika aktiv som Minna. Jag kände ett stygn av svartsjuka men så mötte jag hennes ögon och de strålade kärlek mot mig.
  Minna hade ett finger djupt inne i Sara och Sara lät sina fingrar rotera runt Minnas klitta. Hade inte tiden gått ut hade det kommit orgasmer på rad ganska snart.
  – Niklas, du ska ha en ögonbindel och sen ska du knulla Mika och Minna bakifrån och gissa vem som är vem.
  Det hämtades en tät halsduk och Sara band den över mina ögon, jag såg ingenting, men jag fick treva mig fram och mötte två slanka stjärtar som villigt mötte mig. Jag tog den högra först, fittan var mjukskön, varm och trång. Med långa långsamma drag knullade jag vem det nu var och försökte lyssna efter stön som kunde vara en ledtråd.
  Jag drog ut och flyttade mig till den andra. Hennes fitta var precis lika skön, mjuk och trång. Jag prövade en annan taktik, knullade henne hårt en liten stund för att verkligen få höra stön. Det kom stön, men de låter ju likadant de där tvillingarna.
  Men så fick jag en idé, jag smekte över midja och bak och böjde mig fram så att jag kunde känna brösten medan jag knullade, långsamt nu så att jag inte skulle komma. Snabbt bytte jag tillbaka till den första och... hmm... jodå, det var skillnad på bak och bröst, den här var smalare.
  – Det här är Minna! stönade jag triumferande.
  – Fusk, du borde haft bakbundna händer också! flämtade Mika.
 
Agnes fick nästa uppgift som var att rida David. Det var speciellt att se min "lilla" syster spetsa sig på Davids långkuk. Faktum var att hon aldrig lät den komma in med hela längden, men det gjorde inte David något, han juckade mot hennes ritt och kramade hennes små fina bröst. Agnes hade nog gärna fortsatt hela vägen men det fanns en tidsbegränsning. Hon böjde sig ner och gav David en mjuk kyss och så klev hon av.
 
Nu blev det Saras tur att "döma" någon.
  – Får man bestämma något där man själv är inblandad? frågade hon med en lurig glimt.
  – Du får, sa Mika.
  – Tycker alla det?
  Alla tyckte det.
  – Jag skulle vilja ligga ner på rygg och så får ni tjejer lära mig det ni kan om tjejsex. Ni killar får titta på först och göra vad ni vill men sen får ni gärna knulla tjejerna medan de håller på med mig. Är det ok?
  – Det blir sjukt bra, sa Minna, men det är så hårt på golvet, var ska vi va?
  – Vi tar ner madrasserna från sängarna och lägger dem bredvid varandra på golvet så har vi världens partybädd! sa Agnes.
 
Vi gjorde ordning en bred kärleksbädd på golvet med madrasserna och en massa kuddar. Sara la sig i mitten och hennes huvud pallades upp med kuddar.
  – Vänta, jag vill kyssa Niklas först, sa hon.
  – Är det säkert att det är ok med dig, allt det här, viskade hon i mitt öra efter kyssen.
  – Är det du och jag i alla fall?
  – Det vet du!
  Och det visste jag.
 
Jag var naken, hon var naken, som en bekräftelse på det vi just sagt lät jag min kuk möta hennes vulva, hon tryckte till och jag trängde in. Vi låg alldeles stilla och såg på varandra med kärlek, min kuk i henne, hennes fitta som kramade den, alldeles stilla men glödhett.
  Så drog jag mig ur och lämnade plats för tre lystna tjejer, satte mig på en stol nära madrasserna, David likadant en bit därifrån. Det var vackert, det kunde jag både se och begripa, sommarljuset in genom fönstret även om det var regnigt, ett mjukt ljus på Sara som låg där på de båda madrassernas vita lakan, en kudde under huvudet, hennes fina hår runt ansiktet, öppen och villig för det som skulle hända.
  De tre uppvaktande flickorna, med sina unga kroppar och självklara naturliga kåthet, de bara längtade över att få visa Sara vilken njutning de kunde ge henne.
 
Agnes, Minna och Mika, de kysste henne en efter en, djupa hungriga kyssar och Sara svarade.
  – Lägg dig på mage, viskade Minna.
  Agnes smekte Saras nacke, lyfte hennes hår och kysste henne. Minna och Mika smekte och masserade hennes rygg med mjukfasta händer. Agnes kysste sig ner utefter Saras ryggrad, Minna och Mika flyttade ner och tog grepp om stjärtkloten medan Agnes nådde ner till gropen i korsryggen, kysste och slickade.
  Sara låg på mage med benen lätt särade, från där jag satt kunde jag ana hennes vulva men inte mer än ana. Hon låg med huvudet lite åt sidan, ögonen slutna, hennes andhämtning visade att hon var påverkad av behandlingen, och som svar på tvillingarnas ivriga men sensuella händer på hennes stjärt kunde jag se att hon nästan omärkligt pulserade med underlivet, spände, slappnade, spände, slappnade.
 
Tvillingarna hade flyttat ner till hennes fötter, lyfte dem, masserade hennes trampdynor, medan Agnes hade placerat sig omvänt gränsle över Sara och kysste och slickade ner från korsryggsgropen ner mot där stjärten delade sig. Där stannade hon och smekte runt med tungan, höll i stjärtkloten, drog dem isär men gick inte längre ner med tungan. Jag hörde hur Sara stönade. Tvillingarna smekte och masserade varsin vad och placerade kyssar i Saras knäveck, men det fick Sara att fnissa och hon hade en tendens att vrida sig. Tydligen var Sara kittlig där, det skulle jag komma ihåg...
  Tvillingarna såg på varandra med ordlös kommunikation och så tog de i varsitt lår och särade Saras ben så att hon nu låg öppen in mot blygden. De började knåda, slicka och kyssa Saras lår, utsidor, baksidor och insidor, de silkeslena. Samtidigt såg jag hur Agnes lät en hand glida i Saras stjärtspringa, inte djupt men med vulvan som mål, hon smekte med lätta rörelser, närmade sig Saras fitta, bit för bit.
 
Jag kastade en blick mot David. Hans långa kuk stod upp, nästan i en uppåtböjd båge, och långsamt, långsamt runkade han, och det var precis vad jag gjorde också. Det jag såg framför mig när jag tittade ner på madrassen var kanske det mest upphetsande och samtidigt vackraste jag någonsin sett.
  Agnes och tvillingarna nådde fram till Saras fitta samtidigt, Mika la sig platt mellan Saras låt och gav den öppna vulvan en kyss samtidigt som Agnes finger smekte mellan blygdläpparna. Sara stönade och roterade med underlivet men istället för att fortsätta där de var, kommenderade flickorna Sara på rygg.
  Saras ansikte rodnade och en upphetsad rodnad hade också spritt sig ner mot framsidan ovanför brösten. Jag hade börjat förstå denna universella kvinnliga reaktion, det var tillsammans med flödet i hennes fitta det säkraste tecknet på kåt upphetsning.
  Nu bildade flickorna en roterande triangel, Minna kysste Sara, samtidigt som Agnes och Mika slickkyss-smekte varsitt bröst, de bytte, Mika kysste, Minna och Sara uppvaktade Saras bröst där vårtorna stod upp, styva som små penisar. Kyssarna var heta och frustande och blev inte mindre heta när de bytte än en gång så att Agnes var den som mötte Saras hungriga läppar.
  Agnes ställde sig igen omvänt gränsle över Sara och smekte och kysste hennes mage och navel samtidigt som tvillingarna närmade sig fittan med smek och kyssar på varsitt lår. Närmare och närmare kom de från varsitt håll och när de nådde fram till Saras våta vulva började en kär lek.
 
Tvillingarna drog upp Saras lår så att hennes sköte kom i en åtkomligare vinkel. Agnes böjde sig ner, nu låg hon ju faktiskt i en 69-ställning mot Sara och lät sin tunga svepa brett över vulvan. Hon avlöstes av tvillingarna som lät sina tungor och munnar bearbeta allt från mellangården upp till venusberget, en tunga i fitthålet, en mun runt klitoris.
  Jag kände att det var dags för oss att komma med i leken och det behövdes inte mer än en blick mellan mig och David. Jag ställde mig på knä bakom Saras huvud, där hade jag Agnes fitta framför mig och jag blev inte mindre beredd när jag såg hur Sara sträckte sig upp för att slicka Agnes våta kärleksvulva. Agnes sänkte sig instinktivt så att Sara nådde bättre men flämtade till i förvåning när jag lät min kuk glida in i hennes slida.
  Saras tunga smekte våra förenade kön, det var fruktansvärt skönt, jag var tvungen att knulla med långsamma drag, orgasmen låg och lurade under kukroten. Ibland bara stannade jag och höll stilla inne i min syster och bara kände hennes pulserande kramande mot mitt skaft och uppsvällda ollon.
  Framför mig såg jag hur David knullade Minna bakifrån medan båda kusinerna slickade och sög Saras vulva. Snabba drag, sedan flyttade han till Mika, snabba drag även där och sedan tillbaka till Minna. Den tvilling som just för tillfället inte fick kuk sträckte en hand bakåt och masturberade ivrigt utan att för ett ögonblick sluta uppvakta Sara. Saras underliv roterade vilt och jag kände hennes tunga mot mitt skaft medan jag började knulla Agnes på allvar. Vi blev en enda organism, alla sex, gungande, frustande, hejdlöst njutande.
  Jag vet inte vem som kom först. Sara stelnade till och lyfte sitt roterande underliv mot tvillingarnas munnar, Agnes ropade rakt ut och jag kände hennes fitta pulsera i orgasmen och jag hade redan passerat gränsen och allt kom samtidigt. En samtidig extas där tre blev ett.
  Sara sträckte upp en hand och drog ut min kuk ur Agnes. Hon drog av mig kondomen och slängde den åt sidan och så mjölkade hon ut de sista dropparna med mun och hand.
 
Agnes vände sig och vi la oss på varsin sida om Sara och kramade henne samtidigt som vi tittade på David och tvillingarna. Minna var den som kom först, Davids långa kuk gick som en pistong ut och in i henne där han knullade henne bakifrån, det var djuriskt utlevande och totalt ömsesidigt.
  Minna föll mer bredvid oss och Mika vände sig så att hon och David knullade missionärsvis. Mika drog ner hans huvud, en hetsig kyss samtidigt som de närmade sig klimax. När de gått för dem låg de kvar och såg på varandra och vi kunde se att det var mer än sex och vänskap mellan dem.
  Till slut låg vi där alla tillsammans, tysta, tillfredställda, lyckliga. Vi visste alla att vi varit med om något som skulle bli svårt att toppa.
 
Efter en lång stund log Agnes, lite tyst:
  – Nå, Sara, vad tyckte du om tjejsex?
  Sara var tyst ett litet tag. Så sa hon:
  – Det känns tråkigt att jämföra... men... sex med Niklas är liksom i en klass för sig, det är det bästa som finns för jag är kär i honom och han är så fin mot mig. Sex med David var jättebra, och sex med er tjejer är lika bra, väldigt sexigt och nytt liksom. Och... det här att vi var alla tillsammans, det var... helt otroligt, så sjukt upphetsande. Just det, jag är nog lite otacksam...
  Hon sträckte sig efter Minna först, sedan Agnes och Mika och gav dem varsin kram och en kyssliknande puss.
  – Tack, för att ni var så fina mot mig! Jag är ganska säker på att jag kommer att vilja göra samma för er.

 

8 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Deep

Följer med spänning. :-)

16/11, 2014 kl. 13:08